|
|
|
|
|
|
|
Wojciech Cejrowski znika z ,,Minęła 20" w TVP Info. ,,Krótka przerwa na refleksję"
Podróżnik i publicysta Wojciech Cejrowski w grudniu nie będzie w czwartki jednym z gości „Minęła 20” w TVP Info. - Jesteśmy zainteresowani dalszą współpracą. Krótka przerwa jest potrzebna na refleksję - wyjaśnił Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
Serial ,,Znaki" poprawił wyniki AXN. ,,Formuła się sprawdziła"
Oryginalny serial AXN „Znaki” oglądało średnio 97 tys. widzów. Produkcja miała dwukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji. - Przy tak dużej konkurencji i tegorocznej obfitości ciekawych, lokalnych produkcji naszym zdaniem „Znaki” wypadły bardzo dobrze - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Paulina Rzążewska, producent serialu z ramienia AXN.
więcej
|
TVN pozywa Vogule Poland o naruszenie dóbr osobistych. "Czekamy na rozprawę"
Właściciele portalu Vogulepoland.pl Patryk Chilewicz i Adam Mączewski zostali pozwani przez Grupę TVN o ochronę dóbr osobistych spółki po tym jak krytykowali usuwanie przez firmę materiałów z internetu. Nadawca żąda usunięcia treści z ich portalu. Spór trwa od wiosny br. i dotyczy praw autorskich.
więcej
|
Łukasz Kłuskiewicz: z Fox Networks Group do Netflixa. Odpowiada za kontent lokalny w Europie Środkowej
Od 1 grudnia br. Łukasz Kłuskiewicz obejmie stanowisko CE content acquisition managera w Netflixie i zajmie się lokalnymi produkcjami w Europie Środkowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej przez ponad 2 lata pracował w Fox Networks Group.
więcej
|
,,Ameryka Express" hitem TVN. Program zyskał 110 tys. widzów
Reality-show „Ameryka Express” oglądało średnio 1,53 mln osób, o 110 tys. widzów więcej niż pokazywana rok temu „Azja Express”. TVN w czasie emisji formatu był wiceliderem rynku telewizyjnego w 4+ i zdecydowanym liderem w 16-49.
więcej
|
,,Chyłka - Zaginięcie" od 26 grudnia w Player.pl
W środę, 26 grudnia 2018 roku w Player.pl zadebiutuje nowy serial „Chyłka - Zaginięcie”, który oparty jest na tomie „Zaginięcie” autorstwa Remigiusza Mroza. Produkcja powstaje specjalnie z myślą o platformie VOD Telewizji TVN.
więcej
|
Grupa 4fun Media: mniej wpływów z telewizji, więcej z reklam outdoorowych i FCB Bridge2Fun
W trzech kwartałach br. Grupa 4fun Media zanotowała 39,3 mln zł przychodów sprzedażowych (21 proc. więcej niż rok wcześniej) i 5,64 mln zł zysku netto (wobec 4,312 mln zł przed rokiem). Znacząco zmalały jej wpływy ze stacji telewizyjnych 4fun, a mocno wzrosły z outdoorowych i agencji FCB Bridge2Fun.
więcej
|
Drugi sezon ,,Gwiazd Kabaretu" w wiosennej ramówce Czwórki
W wiosennej ramówce 2019 roku telewizyjna Czwórka pokaże drugi sezon programu „Gwiazdy Kabaretu” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Premiery pierwszego sezonu gromadziły 660 tys. widzów, a powtórki niemal milion oglądających.
więcej
|
Komisja Etyki TVP: w reportażu ,,Obserwatora" naruszono prywatność i godność zmarłego
W reportażu Szymona Wochala w „Obserwatorze” TVP1 o śmierci 23-latka z Małopolski naruszono prawo do prywatności, pokazując wizerunek i dane niektórych osób bez ich zgody, oraz godność zmarłego, przedstawiając zdjęcia z wizji lokalnej - oceniła Komisja Etyki TVP.
więcej
|
,,Patent na podróż" od 3 grudnia w Travel Channel. Gospodarzem Artur Kot
W poniedziałek, 3 grudnia 2018 roku Travel Channel rozpocznie emisję nowego programu „Patent na podróż”.
więcej
|
,,Czy technologia zagraża muzyce?" - konferencja firmy Right Music - 5.12.2018
Tematem konferencji będzie edukacja kompozytorów oraz producentów audiowizualnych (reklamowych i telewizyjnych) w zakresie nowych form wykorzystania muzyki w produkcjach emitowanych na antenach TV i w świecie online.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grupa 4fun Media: mniej wpływów z telewizji, więcej z reklam outdoorowych i FCB Bridge2Fun
W trzech kwartałach br. Grupa 4fun Media zanotowała 39,3 mln zł przychodów sprzedażowych (21 proc. więcej niż rok wcześniej) i 5,64 mln zł zysku netto (wobec 4,312 mln zł przed rokiem). Znacząco zmalały jej wpływy ze stacji telewizyjnych 4fun, a mocno wzrosły z outdoorowych i agencji FCB Bridge2Fun.
więcej
|
Orlen partnerem zespołu Williams z Robertem Kubicą, logo na bolidach i kombinezonach zawodników
PKN Orlen został oficjalnym partnerem zespołu Formuły 1 Williams Racing, w którym w przyszłym roku będzie się ścigał Robert Kubica. Firma chce się w ten sposób promować na rynkach zagranicznych, skąd pochodzi większość jej wpływów.
więcej
|
Oddani kibice w reklamie STS (wideo)
STS ruszył z kampanią reklamową "Wspieramy polski sport", która nawiązuje do aktywności sponsoringowej bukmachera. Akcję przygotowały Digital35 oraz Blueway Com.
więcej
|
Orange rekrutuje do teamu od obsługi mediów społecznościowych
Orange Polska prowadzi konkurs, w ramach którego wyłoni dwóch członków zespołu odpowiedzialnego za obsługę marki w mediach społecznościowych.
więcej
|
Wpływ awantur i rozwodu rodziców na dzieci w kampanii społecznej ,,Ratuj Rodzinę" (wideo)
Pod hasłem „Ratuj Rodzinę” wystartowała kampania społeczna Fundacji Mamy i Taty. Przy jej realizacji współpracuje z agencją Mastermind Media.
więcej
|
W nowej kampanii Play reklamuje promocyjny dostęp do Netflixa (wideo)
Play wystartował z kampanią w której reklamuje promocyjny dostęp do oferty serwisu Netflix przez pół roku. Nową ofertę operatora promują dwa spoty z dobrze znanymi bohaterami - Barbarą Kurdej-Szatan i Maciejem Łagodzińskim.
więcej
|
Ceramiczna instalacja od Ceramiki Paradyż w Centrum Łodzi
Ceramika Paradyż, producent glazury i terakoty we współpracy z Łódzkim Centrum Wydarzeń, Bartoszem Bojarczukiem z IllCat Studio i Łódź Design Festival przygotowali na jednym z budynków w centrum Łodzi instalację z płytek ceramicznych.
więcej
|
MullenLowe MediaHub kolejny rok będzie pracować dla CCC
Dom mediowy MullenLowe MediaHub będzie przez kolejny rok planować i kupować media do kampanii reklamowych firmy obuwniczej CCC.
więcej
|
Klaudia Sibilska przeszła z ITI do Banku Pekao
Klaudia Sibilska objęła stanowisko media managera w Banku Pekao - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Przez ostatnie dwa lata zajmowała się planowaniem i zakupem mediów w ITI Neovision.
więcej
|
Marcelina Zawadzka ambasadorką zegarków Lacoste
Modelka i prezenterka Marcelina Zawadzka jako pierwsza Polka została ambasadorką marketingową zegarków Lacoste (dystrybuowanych w naszym kraju przez Devanlay Polska). Będzie promować jej dwie kolekcje: KEA i Lexi.
więcej
|
Paul Polman po 10 latach odchodzi z funkcji prezesa koncernu Unilever
Paul Polman, prezes Unilevera z końcem br. opuszcza firmę i przechodzi na emeryturę. Nowym prezesem firmy zostanie Alan Jope, szef sektora beauty w firmie.
więcej
|
Bayer zwolni 12 tys. osób. Sprzeda marki Dr. Sholl's i Coppertone
Firma farmaceutyczna Bayer zapowiedziała, że do 2021 roku zwolni ok. 12 tys. pracowników we wszystkich swoich oddziałach. Zamierza również pozbyć się marek Dr. Sholl's i Coppertone.
więcej
|
"Prezenty Najlepsze z Natury" - świąteczna kampania drogerii Natura
Pod hasłem “Prezenty Najlepsze z Natury” wystartowała kampania sieci drogerii Natura, promująca ofertę zestawów świątecznych. Akcję przygotował dom mediowy Mediaplus, Promo Agency oraz SalesTube.
więcej
|
W okresie Black Friday klienci chętniej odwiedzali centra handlowe
W tygodniu kampanii Black Friday (19-25 listopada) odwiedzalność 130 polskich centrów handlowych wzrosła o 13,8 proc. w porównaniu do analogicznego okresu z roku 2016 oraz o 8,9 proc. w porównaniu do wyników z 2017 roku. Oznacza to, że w tym roku galerie przyciągnęły o 1,1 mln więcej klientów niż dwa lata temu - pokazują badania Retail Institute.
więcej
|
Warexpo testuje ekran zewnętrzny Junior
Firma reklamy zewnętrznej Warexpo zainstalowała testowo nowy nośnik zewnętrzny - mebel miejski Junior z 75-calowym ekranem. - Junior łączy funkcje reklamowe z rozwiązaniami smart city, przydatnymi użytkownikom miasta - podkreśla Marcin Ochmański, prezes Warexpo.
więcej
|
TVN Media i SAR z drugą edycją cyklu #Imaginationday
Biuro Reklamy TVN Media oraz Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR właśnie rusza z drugą edycją wspólnego projektu #Imaginationday. W jego ramach opublikowanych zostanie 10 artykułów.
więcej
|
Monika Skłodowska: z Isobar Poland do Whisky Media
Do zespołu agencji Whisky Media dołączyła Monika Skłodowska, obejmując stanowisko new business managera. Poprzednio pracowała jako business development manager w Isobar Poland.
więcej
|
,,Czy technologia zagraża muzyce?" - konferencja firmy Right Music - 5.12.2018
Tematem konferencji będzie edukacja kompozytorów oraz producentów audiowizualnych (reklamowych i telewizyjnych) w zakresie nowych form wykorzystania muzyki w produkcjach emitowanych na antenach TV i w świecie online.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Rząd nie pracuje nad dekoncentracją mediów. ,,O repolonizacji dużo więcej mówiono, stwarzając szum medialny"
Mimo wielokrotnych zapowiedzi, rząd już nie prowadzi prac nad dekoncentracją mediów - o czym poinformował wczoraj marszałek Senatu Stanisław Karczewski. - O repolonizacji dużo więcej mówiono, niż to było warte. Była jak potwór Loch Ness: straszyła, przerażała, nawet ofiary podobno były. A wszystko gdzieś w sferze wyobraźni - mówią eksperci w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Onet najbardziej opiniotwórczym medium w październiku, w człówce Wirtualnemedia.pl
Najczęściej cytowanym w październiku medium był serwis Onet, wyprzedzając Wirtualną Polskę i "Rzeczpospolitą" - wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. W czołówce najchętniej cytowanych portali internetowych były Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Michał Kaliński po 7 latach odchodzi z Grupy Bauer Media Polska. ,,Restrukturyzacja"
Michał Kaliński, który do tej pory kierował działem sprzedaży korporacyjnej, odchodzi z Grupy Bauer. Jego obowiązki przejęli Tomasz Ramza i Izabela Sarnecka.
więcej
|
Wydawcy prasy apelują do rządów ws. dyrektywy o prawie autorskim. ,,Drapieżne praktyki cyfrowych gigantów"
Europejskie organizacje wydawców prasowych, m.in. Izba Wydawców Prasy, we wspólnym liście otwartym zaapelowały do rządów krajów Unii Europejskiej o przyjęcie dyrektywy o prawie autorskim na jednolitym rynku cyfrowym. - Obecna reforma musi zniwelować istniejącą nierównowagę polegającą na słabej pozycji negocjacyjnej prasy względem wielkich platform internetowych - podkreślają.
więcej
|
Dorota Kania pozwie Wojciecha Czuchnowskiego za internetowe wpisy i artykuły
Dziennikarka i redaktor naczelna Telewizji Republika Dorota Kania zapowiedziała pozwanie Wojciecha Czuchnowskiego. W rozmowie z nami nie chciała zdradzać, czego dokładnie dotyczy pozew, ujawniła tylko że chodzi o internetowe wpisy oraz artykuły autorstwa dziennikarza „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
Węgierskie media pod kontrolą Viktora Orbana. Zostały przejęte przez państwową fundację
Kilkaset węgierskich tytułów prasowych, stacji telewizyjnych oraz serwisów internetowych znalazło się pod kontrolą powołanej przez rząd Viktora Orbana fundacji. To oznacza, że rząd będzie sprawował kontrolę nad większością mediów na Węgrzech.
więcej
|
Wdowa po Stevie Jobsie kupuje serwis Pop-Up Magazine i dwumiesięcznik ,,California Sunday Magazine"
Laureen Powell Jobs, wdowa po Stevie Jobsie z majątkiem szacowanym na 19 mld dolarów kupiła za nieznaną kwotę platformę Pop-Up Magazine i dwumiesięcznik „California Sunday Magazine”. Inwestycja ma wspierać wartościowe amerykańskie dziennikarstwo i twórców treści, wcześniej miliarderka przejęła magazyn „Atlantic”.
więcej
|
W sprzedaży wydanie specjalne ,,Bravo Sport poleca - Fighter" o sztukach walki
W kioskach ukazało się wydanie specjalne „Bravo Sport poleca – Fighter” (Wydawnictwo Bauer), w którym czytelnicy znajdą informacje o sportach oraz zawodnikach sztuk walki.
więcej
|
|
|
Od 1 grudnia będzie można sprawdzić szybkość swojego internetu. Ma w tym pomóc PRO Speed Test
Od początku grudnia Polacy będą mogli skorzystać z narzędzia do pomiaru internetu, który w razie różnic w szybkości łącza może posłużyć im do reklamacji i dochodzenia swoich roszczeń u operatora. Narzędzie PRO Speed Test właśnie oficjalnie otrzymało certyfikat prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
więcej
|
Dzisiaj premiera serialu "1983". "Najważniejsza jest intryga"
Od 30 listopada na platformę Netflix trafił ośmioodcinkowy sezon serialu "1983". To pierwsza polska produkcja oryginalna tego serwisu. Serial wyreżyserowały Katarzyna Adamik, Olga Chajdas, Agnieszka Holland i Agnieszka Smoczyńska. - To bardzo mądre kino, które skłania do refleksji - mówi nam Tomasz Włosok. - Jestem święcie przekonany, że serial zdobędzie serca wielu widzów na całym świecie - dodaje Krzysztof Wach.
więcej
|
TVN pozywa Vogule Poland o naruszenie dóbr osobistych. "Czekamy na rozprawę"
Właściciele portalu Vogulepoland.pl Patryk Chilewicz i Adam Mączewski zostali pozwani przez Grupę TVN o ochronę dóbr osobistych spółki po tym jak krytykowali usuwanie przez firmę materiałów z internetu. Nadawca żąda usunięcia treści z ich portalu. Spór trwa od wiosny br. i dotyczy praw autorskich.
więcej
|
Łukasz Kłuskiewicz: z Fox Networks Group do Netflixa. Odpowiada za kontent lokalny w Europie Środkowej
Od 1 grudnia br. Łukasz Kłuskiewicz obejmie stanowisko CE content acquisition managera w Netflixie i zajmie się lokalnymi produkcjami w Europie Środkowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej przez ponad 2 lata pracował w Fox Networks Group.
więcej
|
CDA.pl ma 155 tys. subskrybentów, podwyższa prognozę finansową
Sekcja Premium serwisu CDA.pl ma obecnie 155 tys. płacących użytkowników, o 36 tys. więcej niż na koniec września br. W związku z tym firma CDA podwyższyła prognozę swoich wpływów w całym br. z 25 do 26,3 mln zł.
więcej
|
,,Chyłka - Zaginięcie" od 26 grudnia w Player.pl
W środę, 26 grudnia 2018 roku w Player.pl zadebiutuje nowy serial „Chyłka - Zaginięcie”, który oparty jest na tomie „Zaginięcie” autorstwa Remigiusza Mroza. Produkcja powstaje specjalnie z myślą o platformie VOD Telewizji TVN.
więcej
|
Onet najbardziej opiniotwórczym medium w październiku, w człówce Wirtualnemedia.pl
Najczęściej cytowanym w październiku medium był serwis Onet, wyprzedzając Wirtualną Polskę i "Rzeczpospolitą" - wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. W czołówce najchętniej cytowanych portali internetowych były Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Netflix w ofercie internetowej Play przez sześć miesięcy za darmo
Sieć telekomunikacyjna Play zaczyna długoterminową współpracę z Netflixem. Dostęp do serwisu będzie oferowany w ramach usług internetowych Play, w promocji przez 6 miesięcy bez dodatkowych opłat.
więcej
|
Orange rekrutuje do teamu od obsługi mediów społecznościowych
Orange Polska prowadzi konkurs, w ramach którego wyłoni dwóch członków zespołu odpowiedzialnego za obsługę marki w mediach społecznościowych.
więcej
|
Łukasz Kijek i Piotr Maślak na stałe poprowadzą poranne wywiady w Gazeta.pl
Wywiady na żywo z politykami na stałe wchodzą do ramówki serwisu Gazeta.pl. Rozmowy Łukasza Kijka lub Piotra Maślaka z zaproszonymi gośćmi będą udostępniane wraz z pisemną relacją live.
więcej
|
Założyciel Alibaby należy do chińskiej partii komunistycznej
Jack Ma, założyciel giganta e-commerce Alibaba (do której należy platforma AliExpress), od wielu lat należy do chińskiej partii komunistycznej - podał "South China Morning Post". Według jej ustaleń, biznesmen jest zaangażowany politycznie co najmniej od czasów studenckich.
więcej
|
Pendolino z bezprzewodowym internetem jeszcze w tym roku
PKP Intercity rozpoczęło montaż Wi-Fi w pociągach Pendolino. Pierwszy skład z bezprzewodowym dostępem do internetu ma pojawić się na torach do końca br.
więcej
|
Netia wprowadza internet światłowodowy o prędkości 600 Mb/s
Netia rozpoczęła komercyjne oferowanie usług dostępu do internetu na bazie technologii G.fast, w modelu FTTB (światłowód do budynku, następnie tradycyjne kable miedziane). Maksymalna dostępna na starcie oferta to opcja do 600 Mb/s. Rozwiązanie ma się sprawdzić w przypadkach gdy niemożliwe jest doprowadzenie światłowodu do mieszkania odbiorcy.
więcej
|
Wirtualna Polska z akcją ,,Śląski tydzień", przybliżającą historię i tradycję regionu
WP ruszyła z akcją „Śląski tydzień”, w której chce przybliżyć czytelnikom Śląsk i pokazać region z innej, nowej perspektywy. Finał zaplanowano 4 grudnia, w święto górników, znanego jako Barbórka.
więcej
|
Gemius wprowadza narzędzie gemiusPostBuy do pomiarów kampanii w mediach tradycyjnych i cyfrowych
Firma Gemius wprowadziła do oferty nowe narzędzie marketingowe o nazwie gemiusPostBuy. Rozwiązanie umożliwia jednoźródłowy pomiar kampanii reklamowych prowadzonych równocześnie w mediach tradycyjnych i online. Dzięki gemiusPostBuy marketerzy mają otrzymać informację o całkowitym zasięgu wszystkich działań reklamowych prowadzonych na wielu platformach: w telewizji, radiu oraz w digitalu, zarówno na PC, jak i na urządzeniach mobilnych.
więcej
|
,,Czy technologia zagraża muzyce?" - konferencja firmy Right Music - 5.12.2018
Tematem konferencji będzie edukacja kompozytorów oraz producentów audiowizualnych (reklamowych i telewizyjnych) w zakresie nowych form wykorzystania muzyki w produkcjach emitowanych na antenach TV i w świecie online.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Gemius wprowadza narzędzie gemiusPostBuy do pomiarów kampanii w mediach tradycyjnych i cyfrowych
Firma Gemius wprowadziła do oferty nowe narzędzie marketingowe o nazwie gemiusPostBuy. Rozwiązanie umożliwia jednoźródłowy pomiar kampanii reklamowych prowadzonych równocześnie w mediach tradycyjnych i online. Dzięki gemiusPostBuy marketerzy mają otrzymać informację o całkowitym zasięgu wszystkich działań reklamowych prowadzonych na wielu platformach: w telewizji, radiu oraz w digitalu, zarówno na PC, jak i na urządzeniach mobilnych.
więcej
|
|
|