|
|
|
|
|
|
|
1,6 mln widzów ,,Pod powierzchnią" w TVN. Drugi sezon jesienią 2019 roku
Nowy serial „Pod powierzchnią” oglądało średnio 1,59 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej TVN w tym paśmie zyskał 550 tys. widzów. Produkcja była wiceliderem w rynku telewizyjnym. Na platformie Player.pl odcinki projektu zgromadziły dotychczas 3,5 mln wyświetleń. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że powstanie drugi sezon serialu.
więcej
|
TVN liderem oglądalności w listopadzie, TVP1 wyprzedziła Polsat. ,,M jak miłość" i PŚ w skokach hitami
Liderem oglądalności rynku telewizyjnym w listopadzie był TVN. Z trzeciego na drugie miejsce awansowała TVP1, która wyprzedziła Polsat. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się serial „M jak miłość”, PŚ w skokach narciarskich i reality-show „Rolnik szuka zony” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,9 mln widzów ,,The Voice of Poland 9". Jacek Kurski: sukces TVP i jeden wielki skandal wskazań Nielsena
Dziewiątą edycję „The Voice of Poland” oglądało średnio 1,63 mln widzów, o 160 tys. osób mniej niż pokazywaną rok temu ósmą odsłonę. TVP2 w czasie emisji programu była wiceliderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49 i 16-59. Wpływy z reklam wyniosły 13,68 mln zł. - „The Voice of Poland” to sukces TVP i jeden wielki skandal wskazań Nielsena. To jest już kradzież oglądalności na tzw. rympał - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.
więcej
|
,,Rolnik szuka żony 5" oglądało prawie 3,7 mln widzów. "Kolejny rewelacyjny sezon"
Piąty sezon reality-show „Rolnik szuka żony” oglądało średnio 3,66 mln osób. W porównaniu do czwartej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 180 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu nadal była zdecydowanym liderem rynku. - Sukces ten to przede wszystkim zasługa Justyny Karnowskiej, która za ten projekt odpowiada. Świetną pracę wykonali również reżyser Konrad Smuga i prowadząca Marta Manowska - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.
więcej
|
Katarzyna Adamiak-Sroczyńska zostanie dyrektor agencji kreacji rozrywki Telewizji Polskiej
Dotychczasowa dyrektor agencji kreacji oprawy i reklamy Katarzyna Adamiak-Sroczyńska będzie pełnić funkcję dyrektor agencji kreacji rozrywki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Decyzja ta związana jest z odejściem ze stanowiska Marcina Wolskiego, który od grudnia został doradcą zarządu Telewizji Polskiej.
więcej
|
,,Mam talent! 11" nadal hitem TVN. Za rok kolejna edycja
Jedenasta edycja „Mam talent!” miała średnio 2,84 mln widzów. Było to minimalnie mniej niż rok temu, ale talent-show zwiększyło wyniki w grupie 16-49. TVN w czasie emisji formatu był zdecydowanym liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 45,31 mln zł. - W utrzymaniu świeżości „Mam talent!” pomaga nam to, że pokazujemy ten program tylko raz do roku - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
,,All Together Now 2" wiosną 2019 roku w Polsacie. Właśnie wystartowały castingi
Telewizja Polsat w wiosennej ramówce 2019 roku planuje pokazać drugą edycję programu „Śpiewajmy razem. All Together Now” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie wystartowały poszukiwania uczestników do projektu.
więcej
|
Mikołaj Janusz z Pyta.pl jest reporterem ,,W tyle wizji" TVP Info
Dziennikarz i vloger Mikołaj „Jaok” Janusz rozpoczął pracę w Telewizji Polskiej jako reporter i redaktor programu „W tyle wizji” TVP Info - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Małgorzata Świtała przechodzi z TVP Info do Polsat News
Dziennikarka Małgorzata Świtała (poprzednio Steckiewicz) odeszła z TVP Info. Za dwa tygodnie zacznie pracę w Polsat News, gdzie będzie prowadzić pasmo „W rytmie dnia”.
więcej
|
Jarosław Kret wśród najlepszych prezenterów pogody w Europie
Jarosław Kret zdobył drugie miejsce w tegorocznej, 12 edycji międzynarodowego konkursu prezentacji pogody Wettergipfel 2018 w Ischgl w Austrii.
więcej
|
TVN wyprzedził TVP1. Rekordowe wyniki ,,M jak miłość" i ,,Rolnik szuka żony"
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził serial „M jak miłość”, transmisja PŚ w skokach narciarskich oraz reality-show „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji w 4+ nowym liderem został TVN, który wyprzedził TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jacek Gasiński przeszedł z Nowa TV do Superstacji
Reporter Jacek Gasiński zaczął pracę w Superstacji. Poprzednio był związany z Nowa TV, a wcześniej m.in. z TVP i TVN.
więcej
|
Za 4,1 mld dol. Nexstar kupuje Tribune Media. Przejmie 42 lokalne stacje telewizyjne w USA
Firma Nexstar będąca operatorem 174 lokalnych stacji telewizyjnych w Stanach Zjednoczonych przejmuje swojego konkurenta - Tribune Media. Kwota transakcji wynosi 4,1 mld dolarów. Po jej zakończeniu Nexstar stanie się właścicielem 42 dodatkowych lokalnych stacji w USA z widownią na poziomie 50 mln gospodarstw domowych.
więcej
|
Cejrowski: TVP Info zawiesiło mnie za słowa o Kaczyńskim. Kurski: powodem antypolska prowokacja z paleniem flagi UE
Wojciech Cejrowski uważa, że TVP Info zawiesiła do końca br. współpracę z nim z powodu krytycznej wypowiedzi o Jarosławie Kaczyńskim. Natomiast prezes TVP Jacek Kurski zapewnia, że przyczyną jest spalenie przez Cejrowskiego flagi Unii Europejskiej, określając to jako „infantylny performance” i „tandetny happening” i „antypolską prowokację”.
więcej
|
Gametoon HD, FightBox HD oraz DocuBox HD w UPC Polska
Od poniedziałku, 3 grudnia 2018 roku w ofercie UPC Polska dostępne są trzy kolejne kanały z Grupy Kino Polska. Gametoon HD, FightBox HD oraz DocuBox HD wzbogaciły pakiet Max.
więcej
|
Elsat z otwartym oknem dla 53 kanałów
W poniedziałek, 3 grudnia 2018 roku Elsat w ramach otwartego okna odkodował dostęp do 53 kanałów.
więcej
|
,,Czy technologia zagraża muzyce?" - konferencja firmy Right Music - 5.12.2018
Tematem konferencji będzie edukacja kompozytorów oraz producentów audiowizualnych (reklamowych i telewizyjnych) w zakresie nowych form wykorzystania muzyki w produkcjach emitowanych na antenach TV i w świecie online.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bartek Czarkowski: z Alter Art na dyrektora programowego newonce.radio
Bartek Czarkowski objął nowo utworzone stanowisko dyrektora programowego internetowej rozgłośni newonce.radio. Poprzednio pracował w firmie Alter Art, a wcześniej m.in. w Radiu Roxy, Polskim Radiu BIS i Radiostacji.
więcej
|
|
Od 10 grudnia RMF Classic zmienia ramówkę, w stacji tylko świąteczne przeboje
RMF Classic od poniedziałku 10 grudnia, aż do Świąt Bożego Narodzenia będzie grać wyłącznie świąteczne przeboje.
więcej
|
|
Ewa Dałkowska i Andrzej Seweryn nagrodzeni Splendorami 2018
Polskie Radio wręczyło nagrody Splendora dla wybitnych twórców teatru radiowego. Tegorocznymi laureatami są Ewa Dałkowska, Ewa Kania, Arkadiusz Bazak i Andrzej Seweryn.
więcej
|
|
RMF FM, Trójka i VOX FM najchętniej słuchane w Lublinie
Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od maja do października br. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają: Trójka i VOX FM - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Radio Września usunęło drastyczne nagranie z usiłowaniem zabójstwa. ,,Nie wiedzieliśmy, że to część materiału dowodowego"
W piątek w serwisie internetowym Radia Września dostępne było nagranie pokazujące usiłowanie zabójstwa. Redakcja usunęła je po interwencji policji. - Okazało się, że filmik jest częścią materiału dowodowego zgromadzonego w tej sprawie, czego nie wiedzieliśmy w chwili publikacji - tłumaczy.
więcej
|
|
Mikołajkowy konkurs w radiowej Czwórce, do wygrania nagrody rzeczowe
Z okazji Mikołajek, 6 grudnia br. Czwórka Polskiego Radia szykuje świąteczny konkurs. Będzie można w nim wygrać m.in. tablet, telewizor 4K, okulary VR, konsolę do gier czy smartwatcha. Akcja potrwa do końca roku.
więcej
|
|
|
|
W 2019 r. polska reklama wzrośnie do 8 mld zł. Ponad 50 proc. nadal w telewizji, programmatic napędza internet
W 2019 roku wydatki na reklamy w Polsce wzrosną do 8 mld zł, chociaż tempo wzrostu gospodarki wyhamuje - prognozuje agencja Zenith. Na całym świecie rynek reklamowy ma natomiast zyskać 4 proc. do 600 mld dol., co oznacza prawie 2,3 biliona zł.
więcej
|
Robert Lewandowski na kolejne lata ambasadorem Huawei
Koncern technologiczny Huawei przedłużył kontrakt reklamowy na kolejne lata z Robertem Lewandowskim. Kapitan piłkarskiej reprezentacji Polski jest ambasadorem chińskiej marki od 2015 roku.
więcej
|
FCB Bridge2Fun broni obsługi reklamowej T-Mobile
W finale przetargu na obsługę reklamową T-Mobile Polska są cztery agencje, wśród nich obecnie pracująca dla telekomu agencja FCB Bridge2Fun. Jego rozstrzygnięcie zaplanowano na początek 2019 roku.
więcej
|
PizzaPortal.pl reklamuje się spotami z gifów
Pod hasłem „GIF me food” startuje kampania reklamowa platformy do zamawiania posiłków online, PizzaPortal.pl. Komunikację oparto na animowanych gifach.
więcej
|
Wzór z Ptasiego Mleczka na paznokciach i rady prezentowe w bożonarodzeniowej kampanii Wedla (wideo)
Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa słodyczy Wedel (produkowanych przez Lotte Wedel). Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe PZL, Geometry Global, OMD i Walk PR.
więcej
|
ClickAd z rządowym zleceniem za blisko 15 mln zł
Agencja ClickAd Interactive wygrała przetarg Ministerstwa Sprawiedliwości na realizację kampanii dotyczącej praw pokrzywdzonych. Wartość kontraktu wynosi 14,76 mln zł – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Maciej Kutak po czterech latach odchodzi z Sony Music Entertainment
Maciej Kutak, dyrektor zarządzający Sony Music Entertainment Eastern Europe po czterech latach pracy odchodzi z firmy. Zamierza realizować "nowe cele zawodowe".
więcej
|
Allegro i Mattel z akcją charytatywną Podwajamy Radość. Ambasadorką Katarzyna Bujakiewicz
Allegro razem z firmą Mattel organizują akcję Podwajamy Radość, w ramach której do dzieci z oddziałów onkologicznych trafi nawet kilkanaście tysięcy zabawek. Ambasadorką akcji została aktorka Katarzyna Bujakiewicz.
więcej
|
Brytyjska Costa Coffe znalazła sposób na kreatywne wykorzystanie zużytych kubków
„Clever Cup” to rozwiązanie wdrażane od końca listopada w kawiarniach Costa Coffe UK, które pozwala klientom płacić za kawę używanym wcześniej kubkiem.
więcej
|
Polska Fundacja Narodowa rusza z konkursem ,,Polska 4x4"
We wtorek Polska Fundacja Narodowa zainauguruje projekt konkursowy pod hasłem „Polska 4x4”, w ramach którego wybierze scenariusze filmów, które docelowo będą promować Polskę w social mediach.
więcej
|
Tymbark loterią ,,Daj coś od siebie!" zachęca do pomocy potrzebującym (wideo)
Maspex Wadowice rozpoczął bożonarodzeniową loterię marki Tymbark „Daj coś od siebie!”, w której konsumenci mogą przekazać wygrane nagrody potrzebującym. Akcję wspiera kampania reklamowa autorstwa agencji Bardzo i Starcom.
więcej
|
Delecta na święta promuje pierniczki ,,Z serca natury"
Delecta promuje w najnowszej kampanii reklamowej mieszkankę do samodzielnego wyrobu pierników "Z serca natury" oraz flamastry do dekoracji ciastek. Działania promocyjne realizują Opus B, Starcom i 38PR & Content Communication.
więcej
|
Tomasz Danielewicz na czele kreacji ASAP&ASAP Communication
Tomasz Danielewicz objął od grudnia creative directora agencji ASAP&ASAP Communication. Zastąpił Krzysztofa Jagieło, który odszedł z firmy.
więcej
|
Cara Delevigne w świątecznej kampanii ,,#believeinangels" Perfumerii Douglas
Pod hasłem „#believeinangels” wystartowała kampania świąteczna Perfumerii Douglas, w której gwiazdą spotu telewizyjnego jest znana brytyjska modelka i aktorka Cara Delevigne. Za jej realizację odpowiadają agencje Havas Media i Brasil.
więcej
|
Lidia Pęza w zespole Timecode Film Production
Do zespołu Timecode Film Production dołączyła Lidia Pęza. Objęła stanowisko asystentki produkcji w teamie Agnieszki Piłat, realizującym reklamy i projekty branded content.
więcej
|
Selectivve: Marcin Augustyniak client directorem, Katarzyna Rode project managerem
Marcin Augustyniak objął stanowisko client director of data tank, a Katarzyna Rode - project managera of data tank w firmie analitycznej Selectivve.
więcej
|
Piwa produkowane przez Grupę Żywiec w Sfinks Polska
„Smakuj Ż w restauracjach Sphinx” – takie hasło towarzyszy wprowadzeniu produktów Grupy Żywiec do sieci restauracji należących do Sfinks Polska. Na mocy umowy zawartej w kwietniu br. Grupa Żywiec stała się głównym dostawcą piw alkoholowych i bezalkoholowych do restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK.
więcej
|
Napój Oshee w zamian za odbiór przesyłki z Eobuwie.pl w Żabce
Sieć sklepów Żabka, we współpracy z portalem eobuwie.pl i DHL Parcel, realizuje specjalną akcję dla klientów. W jej ramach każdy, kto zrobi zakupy na eobuwie.pl z odbiorem paczki w jednym ze sklepów sieci, otrzyma kupon uprawniający do odbioru darmowego napoju Oshee Vitamin Energy Magnez, Witamin lub Witamin C o pojemności 250 ml.
więcej
|
,,Okulary robią krecią robotę!" w nowej kampanii klinik Optegra
„Okulary robią krecią robotę!” - pod takim hasłem ruszyła kolejna odsłona kampanii informacyjno-edukacyjnej klinik okulistycznych Optegra. Za jej przygotowanie odpowiadają firmy marketingowe Personage Media Boutique Agency i BWPR.
więcej
|
Brait promuje chemię gospodarczą hasłem ,,Bo dbasz o dom"
Dramers, producent zawieszek toaletowych Brait Rings, ruszył z kampanią reklamową „Bo dbasz o dom”. Akcję przygotowała agencja dobocom.
więcej
|
Łukasz Czepiela ambasadorem Porsche
Łukasz Czepiela, mistrz świata Red Bull Air Race w klasie Challenger został ambasadorem samochodów marki Porsche w Polsce. Logo marki pojawi się na jego kombinezonie i samolocie, którym wykonuje akrobacje lotnicze.
więcej
|
,,Czy technologia zagraża muzyce?" - konferencja firmy Right Music - 5.12.2018
Tematem konferencji będzie edukacja kompozytorów oraz producentów audiowizualnych (reklamowych i telewizyjnych) w zakresie nowych form wykorzystania muzyki w produkcjach emitowanych na antenach TV i w świecie online.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
NBP wnioskuje o usunięcie sześciu artykułów ,,Gazety Wyborczej" i dwóch ,,Newsweeka", dziennikarze ,,GW" je wycięli
Narodowy Bank Polski skierował do sądu wnioski, żeby w ramach zabezpieczenia roszczeń tymczasowo usunąć sześć tekstów z „Gazety Wyborczej” i dwa z „Newsweeka” opisujących związki prezesa NBP z aferą KNF. Dziennikarze „GW” Wojciech Czuchnowski i Agnieszka Kublik dla żartu wycięli te artykuły z papierowych wydań dziennika.
więcej
|
Hubert Orzechowski: z Wirtualnej Polski do ,,Gazety Wyborczej"
Hubert Orzechowski, który do tej pory pracował w portalu Money.pl oraz WP.pl (Wirtualna Polska) od początku grudnia rozpoczyna pracę w „Gazecie Wyborczej” (Agora).
więcej
|
Agnieszka Kos-Podlaska dyrektorem sprzedaży digital w Burda Media
Od grudnia br. Agnieszka Kos-Podlaska dołączyła do Burda Media Polska i objęła stanowisko digital sales directora. Poprzednio pracowała w Edipresse Polska.
więcej
|
|
|