Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 4 Grudnia 2018
 
 
 
W 2019 r. polska reklama wzrośnie do 8 mld zł. Ponad 50 proc. nadal w telewizji, programmatic napędza internet
 
W 2019 roku wydatki na reklamy w Polsce wzrosną do 8 mld zł, chociaż tempo wzrostu gospodarki wyhamuje - prognozuje agencja Zenith. Na całym świecie rynek reklamowy ma natomiast zyskać 4 proc. do 600 mld dol., co oznacza prawie 2,3 biliona zł. więcej
 
 
1,6 mln widzów ,,Pod powierzchnią" w TVN. Drugi sezon jesienią 2019 roku
 
Nowy serial „Pod powierzchnią” oglądało średnio 1,59 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej TVN w tym paśmie zyskał 550 tys. widzów. Produkcja była wiceliderem w rynku telewizyjnym. Na platformie Player.pl odcinki projektu zgromadziły dotychczas 3,5 mln wyświetleń. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że powstanie drugi sezon serialu. więcej
 
 
TVN liderem oglądalności w listopadzie, TVP1 wyprzedziła Polsat. ,,M jak miłość" i PŚ w skokach hitami
 
Liderem oglądalności rynku telewizyjnym w listopadzie był TVN. Z trzeciego na drugie miejsce awansowała TVP1, która wyprzedziła Polsat. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się serial „M jak miłość”, PŚ w skokach narciarskich i reality-show „Rolnik szuka zony” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Robert Lewandowski na kolejne lata ambasadorem Huawei
 
Koncern technologiczny Huawei przedłużył kontrakt reklamowy na kolejne lata z Robertem Lewandowskim. Kapitan piłkarskiej reprezentacji Polski jest ambasadorem chińskiej marki od 2015 roku. więcej
 
 
1,9 mln widzów ,,The Voice of Poland 9". Jacek Kurski: sukces TVP i jeden wielki skandal wskazań Nielsena
 
Dziewiątą edycję „The Voice of Poland” oglądało średnio 1,63 mln widzów, o 160 tys. osób mniej niż pokazywaną rok temu ósmą odsłonę. TVP2 w czasie emisji programu była wiceliderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49 i 16-59. Wpływy z reklam wyniosły 13,68 mln zł. - „The Voice of Poland” to sukces TVP i jeden wielki skandal wskazań Nielsena. To jest już kradzież oglądalności na tzw. rympał - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Agora zamknęła sieć marketingu afiliacyjnego Agora Performance. ,,Nie realizowała celów finansowych" więcej
 
PMPG Polskie Media najbliżej kupna Radia ZET? ,,To zmieni skalę ich biznesu" więcej
 
Prawnicy o tekście Wojciecha Cieśli w ,,Newsweek Polska". ,,Sprawa nie jest represyjna wobec dziennikarza i całego środowiska" więcej
 
Rząd nie pracuje nad dekoncentracją mediów. ,,Forsowanie tego projektu, oznaczałoby konfrontację ze Stanami Zjednoczonymi" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
ACCOUNT MANAGER TradeTracker Poland
(Młodszy) Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego TVN
(Młodszy) Konsultant ds. Realizacji Sprzedaży Specjalnej TVN
Młodszy Konsultant ds. Koordynacji Kampanii Online TVN
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Specjalnej TVN
Redaktor ESPORT Ringier Axel Springer
DYŻURNY PLANU Telewizja Polsat
MONTAŻYSTA Telewizja Polsat
OPERATOR KONTROLI AUDIOWIZUALNEJ Telewizja Polsat
Konsultant ds. Sprzedaży Specjalnej Online TVN
Manager ds. sprzedaży online Gremi Media
Dziennikarz Fakt Ringier Axel Springer
Redaktor serwisu murator.pl Grupa ZPR Media
Digital Communications Planner Starcom
Menedżer ds. Rozwoju Marki Telewizja Puls
Copywriter (Kraków) Heads Advertising
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
1,6 mln widzów ,,Pod powierzchnią" w TVN. Drugi sezon jesienią 2019 roku

Nowy serial „Pod powierzchnią” oglądało średnio 1,59 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej TVN w tym paśmie zyskał 550 tys. widzów. Produkcja była wiceliderem w rynku telewizyjnym. Na platformie Player.pl odcinki projektu zgromadziły dotychczas 3,5 mln wyświetleń. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że powstanie drugi sezon serialu. więcej

TVN liderem oglądalności w listopadzie, TVP1 wyprzedziła Polsat. ,,M jak miłość" i PŚ w skokach hitami

Liderem oglądalności rynku telewizyjnym w listopadzie był TVN. Z trzeciego na drugie miejsce awansowała TVP1, która wyprzedziła Polsat. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się serial „M jak miłość”, PŚ w skokach narciarskich i reality-show „Rolnik szuka zony” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

1,9 mln widzów ,,The Voice of Poland 9". Jacek Kurski: sukces TVP i jeden wielki skandal wskazań Nielsena

Dziewiątą edycję „The Voice of Poland” oglądało średnio 1,63 mln widzów, o 160 tys. osób mniej niż pokazywaną rok temu ósmą odsłonę. TVP2 w czasie emisji programu była wiceliderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49 i 16-59. Wpływy z reklam wyniosły 13,68 mln zł. - „The Voice of Poland” to sukces TVP i jeden wielki skandal wskazań Nielsena. To jest już kradzież oglądalności na tzw. rympał - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej. więcej

,,Rolnik szuka żony 5" oglądało prawie 3,7 mln widzów. "Kolejny rewelacyjny sezon"

Piąty sezon reality-show „Rolnik szuka żony” oglądało średnio 3,66 mln osób. W porównaniu do czwartej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 180 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu nadal była zdecydowanym liderem rynku. - Sukces ten to przede wszystkim zasługa Justyny Karnowskiej, która za ten projekt odpowiada. Świetną pracę wykonali również reżyser Konrad Smuga i prowadząca Marta Manowska - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej. więcej

Katarzyna Adamiak-Sroczyńska zostanie dyrektor agencji kreacji rozrywki Telewizji Polskiej

Dotychczasowa dyrektor agencji kreacji oprawy i reklamy Katarzyna Adamiak-Sroczyńska będzie pełnić funkcję dyrektor agencji kreacji rozrywki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Decyzja ta związana jest z odejściem ze stanowiska Marcina Wolskiego, który od grudnia został doradcą zarządu Telewizji Polskiej. więcej

,,Mam talent! 11" nadal hitem TVN. Za rok kolejna edycja

Jedenasta edycja „Mam talent!” miała średnio 2,84 mln widzów. Było to minimalnie mniej niż rok temu, ale talent-show zwiększyło wyniki w grupie 16-49. TVN w czasie emisji formatu był zdecydowanym liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 45,31 mln zł. - W utrzymaniu świeżości „Mam talent!” pomaga nam to, że pokazujemy ten program tylko raz do roku - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. więcej

,,All Together Now 2" wiosną 2019 roku w Polsacie. Właśnie wystartowały castingi

Telewizja Polsat w wiosennej ramówce 2019 roku planuje pokazać drugą edycję programu „Śpiewajmy razem. All Together Now” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie wystartowały poszukiwania uczestników do projektu. więcej

Mikołaj Janusz z Pyta.pl jest reporterem ,,W tyle wizji" TVP Info

Dziennikarz i vloger Mikołaj „Jaok” Janusz rozpoczął pracę w Telewizji Polskiej jako reporter i redaktor programu „W tyle wizji” TVP Info - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Małgorzata Świtała przechodzi z TVP Info do Polsat News

Dziennikarka Małgorzata Świtała (poprzednio Steckiewicz) odeszła z TVP Info. Za dwa tygodnie zacznie pracę w Polsat News, gdzie będzie prowadzić pasmo „W rytmie dnia”. więcej

Jarosław Kret wśród najlepszych prezenterów pogody w Europie

Jarosław Kret zdobył drugie miejsce w tegorocznej, 12 edycji międzynarodowego konkursu prezentacji pogody Wettergipfel 2018 w Ischgl w Austrii. więcej

TVN wyprzedził TVP1. Rekordowe wyniki ,,M jak miłość" i ,,Rolnik szuka żony"

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził serial „M jak miłość”, transmisja PŚ w skokach narciarskich oraz reality-show „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji w 4+ nowym liderem został TVN, który wyprzedził TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Jacek Gasiński przeszedł z Nowa TV do Superstacji

Reporter Jacek Gasiński zaczął pracę w Superstacji. Poprzednio był związany z Nowa TV, a wcześniej m.in. z TVP i TVN. więcej

Za 4,1 mld dol. Nexstar kupuje Tribune Media. Przejmie 42 lokalne stacje telewizyjne w USA

Firma Nexstar będąca operatorem 174 lokalnych stacji telewizyjnych w Stanach Zjednoczonych przejmuje swojego konkurenta - Tribune Media. Kwota transakcji wynosi 4,1 mld dolarów. Po jej zakończeniu Nexstar stanie się właścicielem 42 dodatkowych lokalnych stacji w USA z widownią na poziomie 50 mln gospodarstw domowych. więcej

Cejrowski: TVP Info zawiesiło mnie za słowa o Kaczyńskim. Kurski: powodem antypolska prowokacja z paleniem flagi UE

Wojciech Cejrowski uważa, że TVP Info zawiesiła do końca br. współpracę z nim z powodu krytycznej wypowiedzi o Jarosławie Kaczyńskim. Natomiast prezes TVP Jacek Kurski zapewnia, że przyczyną jest spalenie przez Cejrowskiego flagi Unii  Europejskiej, określając to jako „infantylny performance” i „tandetny happening” i „antypolską prowokację”. więcej

Gametoon HD, FightBox HD oraz DocuBox HD w UPC Polska

Od poniedziałku, 3 grudnia 2018 roku w ofercie UPC Polska dostępne są trzy kolejne kanały z Grupy Kino Polska. Gametoon HD, FightBox HD oraz DocuBox HD wzbogaciły pakiet Max. więcej

Elsat z otwartym oknem dla 53 kanałów

W poniedziałek, 3 grudnia 2018 roku Elsat w ramach otwartego okna odkodował dostęp do 53 kanałów. więcej

,,Czy technologia zagraża muzyce?" - konferencja firmy Right Music - 5.12.2018

Tematem konferencji będzie edukacja kompozytorów oraz producentów audiowizualnych (reklamowych i telewizyjnych) w zakresie nowych form wykorzystania muzyki w produkcjach emitowanych na antenach TV i w świecie online. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Bartek Czarkowski: z Alter Art na dyrektora programowego newonce.radio

Bartek Czarkowski objął nowo utworzone stanowisko dyrektora programowego internetowej rozgłośni newonce.radio. Poprzednio pracował w firmie Alter Art, a wcześniej m.in. w Radiu Roxy, Polskim Radiu BIS i Radiostacji. więcej

 
Od 10 grudnia RMF Classic zmienia ramówkę, w stacji tylko świąteczne przeboje

RMF Classic od poniedziałku 10 grudnia, aż do Świąt Bożego Narodzenia będzie grać wyłącznie świąteczne przeboje. więcej

 
Ewa Dałkowska i Andrzej Seweryn nagrodzeni Splendorami 2018

Polskie Radio wręczyło nagrody Splendora dla wybitnych twórców teatru radiowego. Tegorocznymi laureatami są Ewa Dałkowska, Ewa Kania, Arkadiusz Bazak i Andrzej Seweryn. więcej

 
RMF FM, Trójka i VOX FM najchętniej słuchane w Lublinie

Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od maja do października br. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają: Trójka i VOX FM - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Radio Września usunęło drastyczne nagranie z usiłowaniem zabójstwa. ,,Nie wiedzieliśmy, że to część materiału dowodowego"

W piątek w serwisie internetowym Radia Września dostępne było nagranie pokazujące usiłowanie zabójstwa. Redakcja usunęła je po interwencji policji. - Okazało się, że filmik jest częścią materiału dowodowego zgromadzonego w tej sprawie, czego nie wiedzieliśmy w chwili publikacji - tłumaczy. więcej

 
Mikołajkowy konkurs w radiowej Czwórce, do wygrania nagrody rzeczowe

Z okazji Mikołajek, 6 grudnia br. Czwórka Polskiego Radia szykuje świąteczny konkurs. Będzie można w nim wygrać m.in. tablet, telewizor 4K, okulary VR, konsolę do gier czy smartwatcha. Akcja potrwa do końca roku. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
W 2019 r. polska reklama wzrośnie do 8 mld zł. Ponad 50 proc. nadal w telewizji, programmatic napędza internet

W 2019 roku wydatki na reklamy w Polsce wzrosną do 8 mld zł, chociaż tempo wzrostu gospodarki wyhamuje - prognozuje agencja Zenith. Na całym świecie rynek reklamowy ma natomiast zyskać 4 proc. do 600 mld dol., co oznacza prawie 2,3 biliona zł. więcej

Robert Lewandowski na kolejne lata ambasadorem Huawei

Koncern technologiczny Huawei przedłużył kontrakt reklamowy na kolejne lata z Robertem Lewandowskim. Kapitan piłkarskiej reprezentacji Polski jest ambasadorem chińskiej marki od 2015 roku. więcej

FCB Bridge2Fun broni obsługi reklamowej T-Mobile

W finale przetargu na obsługę reklamową T-Mobile Polska są cztery agencje, wśród nich obecnie pracująca dla telekomu agencja FCB Bridge2Fun. Jego rozstrzygnięcie zaplanowano na początek 2019 roku. więcej

PizzaPortal.pl reklamuje się spotami z gifów

Pod hasłem „GIF me food” startuje kampania reklamowa platformy do zamawiania posiłków online, PizzaPortal.pl. Komunikację oparto na animowanych gifach. więcej

Wzór z Ptasiego Mleczka na paznokciach i rady prezentowe w bożonarodzeniowej kampanii Wedla (wideo)

Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa słodyczy Wedel (produkowanych przez Lotte Wedel). Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe PZL, Geometry Global, OMD i Walk PR. więcej

ClickAd z rządowym zleceniem za blisko 15 mln zł

Agencja ClickAd Interactive wygrała przetarg Ministerstwa Sprawiedliwości na realizację kampanii dotyczącej praw pokrzywdzonych. Wartość kontraktu wynosi 14,76 mln zł – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Maciej Kutak po czterech latach odchodzi z Sony Music Entertainment

Maciej Kutak, dyrektor zarządzający Sony Music Entertainment Eastern Europe po czterech latach pracy odchodzi z firmy. Zamierza realizować "nowe cele zawodowe". więcej

Allegro i Mattel z akcją charytatywną Podwajamy Radość. Ambasadorką Katarzyna Bujakiewicz

Allegro razem z firmą Mattel organizują akcję Podwajamy Radość, w ramach której do dzieci z oddziałów onkologicznych trafi nawet kilkanaście tysięcy zabawek. Ambasadorką akcji została aktorka Katarzyna Bujakiewicz. więcej

Brytyjska Costa Coffe znalazła sposób na kreatywne wykorzystanie zużytych kubków

„Clever Cup” to rozwiązanie wdrażane od końca listopada w kawiarniach Costa Coffe UK, które pozwala klientom płacić za kawę używanym wcześniej kubkiem. więcej

Polska Fundacja Narodowa rusza z konkursem ,,Polska 4x4"

We wtorek Polska Fundacja Narodowa zainauguruje projekt konkursowy pod hasłem „Polska 4x4”, w ramach którego wybierze scenariusze filmów, które docelowo będą promować Polskę w social mediach. więcej

Tymbark loterią ,,Daj coś od siebie!" zachęca do pomocy potrzebującym (wideo)

Maspex Wadowice rozpoczął bożonarodzeniową loterię marki Tymbark „Daj coś od siebie!”, w której konsumenci mogą przekazać wygrane nagrody potrzebującym. Akcję wspiera kampania reklamowa autorstwa agencji Bardzo i Starcom. więcej

Delecta na święta promuje pierniczki ,,Z serca natury"

Delecta promuje w najnowszej kampanii reklamowej mieszkankę do samodzielnego wyrobu pierników "Z serca natury" oraz flamastry do dekoracji ciastek. Działania promocyjne realizują Opus B, Starcom i 38PR & Content Communication. więcej

Tomasz Danielewicz na czele kreacji ASAP&ASAP Communication

Tomasz Danielewicz objął od grudnia creative directora agencji ASAP&ASAP Communication. Zastąpił Krzysztofa Jagieło, który odszedł z firmy. więcej

Cara Delevigne w świątecznej kampanii ,,#believeinangels" Perfumerii Douglas

Pod hasłem „#believeinangels” wystartowała kampania świąteczna Perfumerii Douglas, w której gwiazdą spotu telewizyjnego jest znana brytyjska modelka i aktorka Cara Delevigne. Za jej realizację odpowiadają agencje Havas Media i Brasil. więcej

Lidia Pęza w zespole Timecode Film Production

Do zespołu Timecode Film Production dołączyła Lidia Pęza. Objęła stanowisko asystentki produkcji w teamie Agnieszki Piłat, realizującym reklamy i projekty branded content. więcej

Selectivve: Marcin Augustyniak client directorem, Katarzyna Rode project managerem

Marcin Augustyniak objął stanowisko client director of data tank, a Katarzyna Rode - project managera of data tank w firmie analitycznej Selectivve. więcej

Piwa produkowane przez Grupę Żywiec w Sfinks Polska

„Smakuj Ż w restauracjach Sphinx” – takie hasło towarzyszy wprowadzeniu produktów Grupy Żywiec do sieci restauracji należących do Sfinks Polska. Na mocy umowy zawartej w kwietniu br. Grupa Żywiec stała się głównym dostawcą piw alkoholowych i bezalkoholowych do restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK. więcej

Napój Oshee w zamian za odbiór przesyłki z Eobuwie.pl w Żabce

Sieć sklepów Żabka, we współpracy z portalem eobuwie.pl i DHL Parcel, realizuje specjalną akcję dla klientów. W jej ramach każdy, kto zrobi zakupy na eobuwie.pl z odbiorem paczki w jednym ze sklepów sieci, otrzyma kupon uprawniający do odbioru darmowego napoju Oshee Vitamin Energy Magnez, Witamin lub Witamin C o pojemności 250 ml. więcej

,,Okulary robią krecią robotę!" w nowej kampanii klinik Optegra

„Okulary robią krecią robotę!” - pod takim hasłem ruszyła kolejna odsłona kampanii informacyjno-edukacyjnej klinik okulistycznych Optegra. Za jej przygotowanie odpowiadają firmy marketingowe Personage Media Boutique Agency i BWPR.   więcej

Brait promuje chemię gospodarczą hasłem ,,Bo dbasz o dom"

Dramers, producent zawieszek toaletowych Brait Rings, ruszył z kampanią reklamową „Bo dbasz o dom”. Akcję przygotowała agencja dobocom. więcej

Łukasz Czepiela ambasadorem Porsche

Łukasz Czepiela, mistrz świata Red Bull Air Race w klasie Challenger został ambasadorem samochodów marki Porsche w Polsce. Logo marki pojawi się na jego kombinezonie i samolocie, którym wykonuje akrobacje lotnicze. więcej

,,Czy technologia zagraża muzyce?" - konferencja firmy Right Music - 5.12.2018

Tematem konferencji będzie edukacja kompozytorów oraz producentów audiowizualnych (reklamowych i telewizyjnych) w zakresie nowych form wykorzystania muzyki w produkcjach emitowanych na antenach TV i w świecie online. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
NBP wnioskuje o usunięcie sześciu artykułów ,,Gazety Wyborczej" i dwóch ,,Newsweeka", dziennikarze ,,GW" je wycięli

Narodowy Bank Polski skierował do sądu wnioski, żeby w ramach zabezpieczenia roszczeń tymczasowo usunąć sześć tekstów z „Gazety Wyborczej” i dwa z „Newsweeka” opisujących związki prezesa NBP z aferą KNF. Dziennikarze „GW” Wojciech Czuchnowski i Agnieszka Kublik dla żartu wycięli te artykuły z papierowych wydań dziennika. więcej

Hubert Orzechowski: z Wirtualnej Polski do ,,Gazety Wyborczej"

Hubert Orzechowski, który do tej pory pracował w portalu Money.pl oraz WP.pl (Wirtualna Polska) od początku grudnia rozpoczyna pracę w „Gazecie Wyborczej” (Agora). więcej

Agnieszka Kos-Podlaska dyrektorem sprzedaży digital w Burda Media

Od grudnia br. Agnieszka Kos-Podlaska dołączyła do Burda Media Polska i objęła stanowisko digital sales directora. Poprzednio pracowała w Edipresse Polska. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Koniec z nieuzasadnionym geoblokowaniem. W UE można robić zakupy w zagranicznych e-sklepach

Od 3 grudnia 2018 r. weszło w życie nowe rozporządzenie zaproponowane przez Komisję Europejską w maju 2016 r. mające na celu zakończenie praktyki nieuzasadnionego blokowania geograficznego w internecie. więcej

TumbIr będzie usuwał z serwisu materiały erotyczne i pornograficzne

Serwis TumbIr zapowiedział, że od 17 grudnia 2018 roku będzie usuwał ze swojej platformy wszystkie treści o charakterze erotycznym i pornograficznym. Wcześniej pojawiły się oskarżenia o publikowanie w serwisie dziecięcej pornografii, a aplikacja TumbIra została usunięta ze sklepu App Store. więcej

Atak na użytkowników ING Banku Śląskiego - dostają fałszywe maile o zablokowaniu konta

Użytkownicy ING Banku Śląskiego stali się celem ataku oszustów próbujących uzyskać dostęp do ich kont. Przestępcy rozsyłają do ofiar spreparowane maile z informacją o zablokowaniu konta i kierują użytkowników na fałszywą stronę internetową.   więcej

,,Czy technologia zagraża muzyce?" - konferencja firmy Right Music - 5.12.2018

Tematem konferencji będzie edukacja kompozytorów oraz producentów audiowizualnych (reklamowych i telewizyjnych) w zakresie nowych form wykorzystania muzyki w produkcjach emitowanych na antenach TV i w świecie online. materiał partnerski więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Huawei otworzy w połowie grudnia pierwszy salon w Polsce
Orange Polska zwiększa pojemność sieci 4G LTE
Operator Rebtel znika z polskiego rynku. Do 3 stycznia 2019 roku czas na przeniesienie numeru
iPhone z obsługą 5G pojawi się w 2020 roku. Samsung wyprzedzi Apple
Brytyjska Costa Coffe znalazła sposób na kreatywne wykorzystanie zużytych kubków
Klienci sklepów Lidl zapłacą za zakupy Blikiem
 
 
 
GOSPODARKA
 
Huawei otworzy w połowie grudnia pierwszy salon w Polsce
Klienci sklepów Lidl zapłacą za zakupy Blikiem
Stabilne, wysokie nastroje społeczne Polaków w listopadzie
Volkswagen Group Polska szykuje się do wprowadzenia cyfrowej sieci sprzedaży samochodów
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Tom Hanks w roli Gepetta w filmie "Pinokio"
Nicole Kidman w filmie "Destroyer" napada na bank
Reklamy w kinie są nieskuteczne, bo nikt ich nie ogląda. Mity na temat marketingu w kinie cz.2
Stephen Schiff odpowiada za serial "Gwiezdne wojny". Zagra Diego Luna
Od 5 kwietnia emisja drugiego sezonu serialu "The Chilling Adventures of Sabrina"
Emily Blunt opowiada o filmie "Mary Poppins powraca"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj