Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 11 Grudnia 2018
 
 
 
Fratria chce kupić Radio ZET. Dostanie kredyt z Pekao SA?
 
Wbrew wcześniejszym zapowiedziom Grupa Fratria złożyła firmie Czech Media Invest ofertę zakupu Eurozetu. W poprzednim tygodniu wydawca „Sieci” zawnioskował do Banku Pekao SA o przyznanie kredytu na sfinansowanie tej transakcji. Na dzisiaj ma największe szanse na kupno Radia ZET - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Wirtualna Polska i RASP przed Facebookiem - w górę Ceneo i Empik, w dół Onet. 28 mln internautów w Polsce w listopadzie 2018
 
Strony i aplikacje Ringier Axel Springer Polska kolejny miesiąc z rzędu miały więcej użytkowników od Facebooka, mimo, że sam portal Onet zanotował spory spadek zasięgu. Zyskały natomiast Ceneo.pl, strony Empiku oraz mobilny Facebook i Mapy Google. Liczba internautów w Polsce w listopadzie 2018 roku wyniosła ogółem 28 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 23,3 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 23,4 mln. więcej
 
 
Zygmunt Solorz nie chce kupować banków. ,,Skupiamy się rozwoju w mediach i telekomunikacji"
 
- Nie jesteśmy zainteresowani przejęciami w sektorze bankowym, skupiamy się na naszej głównej działalności, czyli rozwoju w sektorze mediów i telekomunikacji - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl rzecznik Zygmunta Solorza. Do biznesmena należy obecnie Plus Bank, który w minionych dwóch latach zanotował 122 mln zł straty netto. więcej
 
 
PAP wspólnie z europejskimi agencjami informacyjnymi zapowiada walkę z fake newsami
 
Trzynaście europejskich agencji informacyjnych - w tym Polska Agencja Prasowa - zawarło porozumienie w sprawie walki z fałszywymi wiadomościami. - W ciągu kilku miesięcy wypracujemy rozwiązania, które pozwolą skutecznie eliminować nieprawdziwe informacje – zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wojciech Surmacz, prezes Polskiej Agencji Prasowej. więcej
 
 
2,3 mln widzów ,,MasterChefa", TVN liderem. Kolejna edycja za rok
 
Średnia oglądalność siódmej edycji „MasterChefa” wyniosła 2,31 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii widownia programu spadła o 90 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji był liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 45,25 mln zł. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że kolejna edycja reality-show trafi na antenę stacji jesienią 2019 roku. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Wataha" wróci do HBO z trzecim sezonem więcej
 
Strony główne portali: Onet przed WP.pl, Gazeta.pl wyprzedziła o2.pl, TVN24.pl przyciąga najbardziej więcej
 
Koniec kanału TVN24 International więcej
 
Polska Press Grupa i Polityka wycofały swoje pisma z punktów Ruchu, czekają na zaległe płatności więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Grafik Animator TVN
Dziennikarz - specjalizacja technologie Wirtualnemedia.pl
(Junior) Marketing Automation Specialist Performics
Digital Integration Manager Performics
Social Media Specialist Ringier Axel Springer
Brand Manager Ringier Axel Springer
Młodszy Konsultant ds. Promocji TVN
Junior Project Sales Specialist Ringier Axel Springer
ACCOUNT MANAGER TradeTracker Poland
(Młodszy) Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego TVN
(Młodszy) Konsultant ds. Realizacji Sprzedaży Specjalnej TVN
Młodszy Konsultant ds. Koordynacji Kampanii Online TVN
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Specjalnej TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Zygmunt Solorz nie chce kupować banków. ,,Skupiamy się rozwoju w mediach i telekomunikacji"

- Nie jesteśmy zainteresowani przejęciami w sektorze bankowym, skupiamy się na naszej głównej działalności, czyli rozwoju w sektorze mediów i telekomunikacji - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl rzecznik Zygmunta Solorza. Do biznesmena należy obecnie Plus Bank, który w minionych dwóch latach zanotował 122 mln zł straty netto. więcej

2,3 mln widzów ,,MasterChefa", TVN liderem. Kolejna edycja za rok

Średnia oglądalność siódmej edycji „MasterChefa” wyniosła 2,31 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii widownia programu spadła o 90 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji był liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 45,25 mln zł. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że kolejna edycja reality-show trafi na antenę stacji jesienią 2019 roku. więcej

,,Ja Cię kręcę!" w świątecznej ramówce Czwórki. Program poprowadzą Artur Andrus i Elżbieta Romanowska (wideo)

W święta na antenie telewizyjnej Czwórki zadebiutuje nowy program „Ja Cię kręcę!”, który poprowadzą Artur Andrus i Elżbieta Romanowska. Show składa się z pięciu odcinków. więcej

Telewizja WP stawia na filmy fabularne, dokumenty i rozrywkę. Mniej publicystyki

Wirtualna Polska Holding, nadawca Telewizji WP złożyła do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wniosek o zmianę warunków koncesji. Stacja chce od stycznia wprowadzić nowe programy, stąd konieczne jest wyrażenie zgody przez KRRiT. więcej

,,Rodzinka.pl" straciła 260 tys. widzów. TVP2 wiceliderem w 16-49

Trzynasty sezon „Rodzinki.pl” oglądało średnio 1,13 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. oglądalność serialu spadła o 260 tys. osób. TVP2 w paśmie jego emisji zajęła trzecie miejsce w rynku w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 10,35 mln zł. więcej

Polska organizatorem konkursu piosenki Eurowizji dla dzieci w 2019

Telewizja Polska i EBU (Europejska Unia Nadawców) poinformowały, że gospodarzem kolejnego konkursu Eurowizji Junior zostanie Polska. Będzie to debiut naszego kraju w roli gospodarza konkursu od czasu jego rozpoczęcia w 2003 roku. więcej

,,O mnie się nie martw" straciło 320 tys. widzów. TVP2 liderem rynku

Dziewiąty sezon „O mnie się nie martw” oglądało średnio 2,16 mln osób, o 320 tys. widzów mniej niż gromadził siódmy sezon w analogicznym okresie rok wcześniej. Produkcja jednak dała Dwójce pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 10,01 mln zł. więcej

TVN liderem, duży spadek oglądalności TVP1. ,,M jak miłość" i ,,Wydarzenia" hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły takie audycje, jak: „M jak miłość”, „Wydarzenia” oraz „Na dobre i na złe”. Wśród stacji w 4+ liderem był TVN, a z drugiego na czwarte miejsce spadła TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Po lekcjach" nowym programem Polsat Games

W poniedziałek, 10 grudnia 2018 roku Polsat Games rozpoczął emisję nowego programu „Po lekcjach”, w którym youtuberzy Karolina „Namu” Górczana i Mateusz „Brzoza” Brzeziński grają w kultowe gry z serii Lego. więcej

Świąteczna oferta dla abonentów nc+ - otwarte okno na ponad 90 kanałów

W związku ze zbliżającymi się świętami platforma nc+ przygotowała dla swoich abonentów kolekcję filmów, odkodowany dostęp do zasobów FOX Play i National Geographic Play, 89 kanałów z pakietu Extra+ i opcje dodatkowe z History i H2. Dodatkowe pakiety będą dostępne do 3 stycznia 2019 roku. więcej

Jodie Whittaker zagra w dwunastym sezonie serialu "Doktor Who"

Jodie Whittaker potwierdziła, że zagra w kolejnym sezonie "Doktora Who". więcej

LINK4 nagrodzone za zwracanie pieniędzy klientom

Specjalna aplikacja bada styl i bezpieczeństwo jazdy kierowców, a po roku LINK4 zwraca najlepszym część składki. To program „Kasa Wraca” i właśnie za ten produkt ubezpieczyciel otrzymał nagrodę "Lubię, bo polskie" przyznawanej przez Polskie Radio. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Fratria chce kupić Radio ZET. Dostanie kredyt z Pekao SA?

Wbrew wcześniejszym zapowiedziom Grupa Fratria złożyła firmie Czech Media Invest ofertę zakupu Eurozetu. W poprzednim tygodniu wydawca „Sieci” zawnioskował do Banku Pekao SA o przyznanie kredytu na sfinansowanie tej transakcji. Na dzisiaj ma największe szanse na kupno Radia ZET - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
18. edycja akcji RMF FM ,,Choinki pod choinkę"

W środę, 12 grudnia br. ruszy 18. edycja świątecznej akcji RMF FM - „Choinki pod choinkę” . Plenerowe koncerty i spotkania ze słuchaczami zostaną zorganizowane w dwunastu polskich miastach, pierwszym z nich będą Katowice. więcej

 
Finał charytatywnej akcji Polskiego Radia ,,Choinki Jedynki", zebrano ok. 206 tys. złotych

W charytatywnej akcji, organizowanej przez Polskie Radio „Choinki Jedynki” licytowano prace dzieci, wybrane przez członków jury konkursu oraz prace podopiecznych fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” i Fundacji „Pomóż Mi Żyć”. W sumie podczas całej akcji udało się zebrać ok. 206 tys. złotych. więcej

 
Radio Gra liderem w Toruniu. Duży awans Trójki i Radia Maryja

Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od maja do października br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Trójka - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Filip Chajzer swoją akcją zmobilizował sieci handlowe i wiele firm do pomocy Powstańcom Warszawskim

Filip Chajzer w opublikowanym w poniedziałek na Facebooku poście zwrócił się do dużych sieci handlowych w Polsce, by w związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia włączyły się w akcję pomocy Powstańcom Warszawskim. Większość z nich zadeklarowała swój udział w tym projekcie. więcej

Carat Polska zajmie się obsługą mediową Grupy Franke

Dom mediowy Carat Polska (należy do Dentsu Aegis Network Polska) wygrał przetarg na obsługę mediową Grupy Franke, producenta urządzeń kuchennych i sanitarnych. więcej

Jessica Mercedes, Jakob Kosel, Julia Dyzio i Mariusz Mac w świątecznej kampanii Pepsi (wideo)

W digitalową odsłonę świątecznej kampanii marki Pepsi (PepsiCo Poland) zaangażowano ekipę influencerów - Jessicę Mercedes, Jakoba Kosela, Julię Dyzio oraz Mariusza Mac, stojących za przedświątecznym zaginięciem Pepsi z chatki Elfów. Za realizację akcji odpowiada agencja Artegence. więcej

Cyber Marian jako polski Steve Jobs w kampanii OleOle.pl (wideo)

Pod hasłem „Taniej nie kupisz” trwa świąteczna kampania reklamowa internetowego sklepu OleOle.pl ze sprzętem RTV i AGD. Klip na potrzeby kampanii wyprodukował Cyber Marian. więcej

Ministerstwo Zdrowia przestrzega w nowej kampanii społecznej - "Nie serwuj sobie choroby!"

Ruszyła kampania Ministerstwa Zdrowia "Nie serwuj sobie choroby!", zwracająca uwagę na złe nawyki żywieniowe, prowadzące do otyłości i chorób z nią powiązanych. Akcję przygotował Film Image. więcej

Stowarzyszenie Mali Bracia Ubogich z kampanią świąteczną "Cicha noc"

Ogólnopolskie Stowarzyszenie Mali Bracia Ubogich zaprasza do przedświątecznego wsparcia swoich podopiecznych akcją "Cicha noc". Działania przygotowały BBDO Warszawa i Papaya Films. więcej

Chwila dla siebie w kampanii McCafé McDonald's Polska

Pod hasłem "Ok, ale najpierw kawa McCafé" ruszyła kolejna kampania promująca ten napój McDonald’s Polska. Akcję przygotowały DDB&tribal, Gutenberg Networks, Opus Film i OMD. więcej

,,Dzban" młodzieżowym słowem 2018 roku według plebiscytu PWN

W plebiscycie na Młodzieżowe Słowo Roku 2018, organizowanym przez Wydawnictwo Naukowe PWN zwycięzcą trzeciej edycji głosowania został wyraz „dzban”. Głosowało na nie niemal 30 proc. z 10 tysięcy osób. więcej

Rzeczywiste sytuacje na porodówkach w świątecznej kampanii Pampers (wideo)

Koncern Procter&Gamble w nowej, świątecznej kampanii marki pieluch Pampers odszedł od dotychczas pokazywanego cudownego macierzyństwa czy małych, słodkich niemowlaków. Zastąpił je realnymi scenami z sal porodowych. więcej

Paulina Złotnicka przeszła z Coty Polska do Danone Waters

Paulina Złotnicka, po niespełna pół roku pracy w firmie kosmetycznej Coty Polska rozstała się z firmą - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Rozpoczęła pracę w Danone Waters, gdzie objęła stanowisko head of media. więcej

Havas Media Group broni obsługi mediowej Hyundaia i Kia w Europie, także w Polsce

Marki motoryzacyjne Hyundai i Kia rozpoczęły przetarg dotyczący ich obsługi mediowej w Europie, Rosji i Turcji. Budżetów klientów broni Havas Media Group. więcej

Ruszył przetarg na międzynarodową obsługę reklamową marki Johnnie Walker

Producent alkoholi, firma Diageo rozpoczęło przetarg na międzynarodową obsługę reklamową marki Johnnie Walker. Obsługi bronią agencje 72andSunny i Anomaly. więcej

Śnieżka promuje farby Platinium na Ukrainie

Pod hasłem "Poznajmy się" ruszyła kampania promująca nową linię farb Platinium (Śnieżka) na rynku ukraińskim. Akcję przygotowała agencja OldBoys&FreshMilk. więcej

W Ciechocinku stanie Biedronka 2.0

13 grudnia w Ciechocinku zostanie otwarty sklep Biedronki w standardzie 2.0. Osobne strefy wydzielono w nim dla poszczególnych grup produktów oraz artykułów w promocyjnych cenach. Nie zabraknie też rozwiązań proekologicznych. więcej

Keino Grupa zajmie się kampanią promującą atrakcje turystyczne Polski w okresie bożonarodzeniowym

Firma Keino Grupa wygrała przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej na przeprowadzenie kampanii promocyjnej pod hasłem „Zima w Polsce”. więcej

They.pl wypromuje w digitalu markę Crocs

Do grona klientów agencji digital marketingu They.pl dołącza marka obuwia Crocs. więcej

LINK4 nagrodzone za zwracanie pieniędzy klientom

Specjalna aplikacja bada styl i bezpieczeństwo jazdy kierowców, a po roku LINK4 zwraca najlepszym część składki. To program „Kasa Wraca” i właśnie za ten produkt ubezpieczyciel otrzymał nagrodę "Lubię, bo polskie" przyznawanej przez Polskie Radio. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
PAP wspólnie z europejskimi agencjami informacyjnymi zapowiada walkę z fake newsami

Trzynaście europejskich agencji informacyjnych - w tym Polska Agencja Prasowa - zawarło porozumienie w sprawie walki z fałszywymi wiadomościami. - W ciągu kilku miesięcy wypracujemy rozwiązania, które pozwolą skutecznie eliminować nieprawdziwe informacje – zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wojciech Surmacz, prezes Polskiej Agencji Prasowej. więcej

Gremi Media i ZPR Media ograniczają współpracę z Ruchem, Ringier Axel Springer Polska ją zawiesił

Wydająca „Rzeczpospolitą” i „Parkiet” spółka Gremi Media oraz Grupa ZPR Media (wydawca m.in. „Super Expressu”) zmniejszyły liczbę egz. swoich tytułów dystrybuowanych przez Ruch. Natomiast Ringier Axel Springer Polska zupełnie wstrzymał współpracę z tą firmą. Wszyscy wydawcy informują o tym czytelników. więcej

,,Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży w październiku, ,,Dziennik Zachodni" najbardziej w dół

W październiku br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Zachodni”. Liderem wśród wzrostów była z kolei „Polska Metropolia Warszawska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wirtualna Polska i RASP przed Facebookiem - w górę Ceneo i Empik, w dół Onet. 28 mln internautów w Polsce w listopadzie 2018

Strony i aplikacje Ringier Axel Springer Polska kolejny miesiąc z rzędu miały więcej użytkowników od Facebooka, mimo, że sam portal Onet zanotował spory spadek zasięgu. Zyskały natomiast Ceneo.pl, strony Empiku oraz mobilny Facebook i Mapy Google. Liczba internautów w Polsce w listopadzie 2018 roku wyniosła ogółem 28 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 23,3 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 23,4 mln. więcej

Facebook zapowiada wykup własnych akcji za 9 mld dolarów. Kurs w górę o 3,2 procent

Facebook zapowiedział wykupienie własnych akcji o łącznej wartości 9 mld dolarów. W ten sposób spółka chce zwiększyć zaufanie inwestorów nadwerężone wielomiesięcznymi stratami na giełdzie. Wall Street odpowiedziała pozytywnie, w poniedziałek akcje Facebooka zyskały na wartości o 3,2 procent. więcej

Komisja Europejska zapowiada walkę z fake newsami. W tle wybory do europarlamentu

Komisja Europejska ogłosiła strategię walki z dezinformacją i fake newsami w internecie. W planach jest między innymi utworzenie system wczesnego ostrzegania o prowadzonych na terenie Unii Europejskiej kampaniach dezinformacyjnych, a także kontrola wprowadzania odpowiednich rozwiązań przez największe platformy internetowe. więcej

Policjanci z nakazem przeszukania domu współpracowniczki OKO.press. Brudziński: nie poinformowała, że jest dziennikarzem

Dzień po tym, jak dziennikarz i operatorka OKO.press zrelacjonowali zakłócenie koncertu rosyjskiego chóru w Bydgoszczy, policjanci przyszli do ich mieszkań z nakazami przeszukania. Operatorka oddała funkcjonariuszom pendrive z nagraniem zajścia. Według ministra spraw wewnętrznych i administracji Joachima Brudzińskiego kobieta podczas koncertu nie poinformowała policjantów, że jest dziennikarką. więcej

Netflix ogłasza tytuły odcinków "Stranger Things 3" i zapowiada nowość - ,,The Umbrella Academy"

Znamy tytuły wszystkich ośmiu odcinków trzeciego sezonu "Stranger Things" Netfliksa. Platforma zapowiada także nowy serial „The Umbrella Academy", oparty na serii komiksów i powieści graficznych Gerarda Waya, frontmena zespołu My Chemical Romance. Netflix zaprezentował również zwiastun filmu "Potrójna granica" z Benem Affleckiem. więcej

Allegro od przyszłego roku odświeży wygląd listy ofert

Allegro planuje zmiany w wyglądzie listy ofert. Od początku przyszłego roku, początkowo w wybranych kategoriach, oferty będą grupowane i powiązane z konkretnymi produktami. Ma to poprawić jakość wyszukiwania właściwych ofert. więcej

,,Dzban" młodzieżowym słowem 2018 roku według plebiscytu PWN

W plebiscycie na Młodzieżowe Słowo Roku 2018, organizowanym przez Wydawnictwo Naukowe PWN zwycięzcą trzeciej edycji głosowania został wyraz „dzban”. Głosowało na nie niemal 30 proc. z 10 tysięcy osób. więcej

Telewizory Toshiba i JVC z dostępem do CDA Premium. Abonament do sześciu miesięcy za darmo

Firma Vestel, producent telewizorów Toshiba i JVC wprowadza na polski rynek ofertę, w ramach której odbiorniki Smart TV tych marek będą dostępne z platformą CDA Premium. Partnerzy umowy przewidzieli też promocję, dzięki której nabywcy wybranych modeli przez okres do sześciu miesięcy będą mogli korzystać z biblioteki CDA Premium za darmo. więcej

Jest wniosek do UOKiK o przejęcie przez Allegro akcji eBilet Polska

Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynął wniosek Allegro o przejęcie kontroli nad eBilet Polska, właścicielem platformy sprzedażowej eBilet.pl więcej

LINK4 nagrodzone za zwracanie pieniędzy klientom

Specjalna aplikacja bada styl i bezpieczeństwo jazdy kierowców, a po roku LINK4 zwraca najlepszym część składki. To program „Kasa Wraca” i właśnie za ten produkt ubezpieczyciel otrzymał nagrodę "Lubię, bo polskie" przyznawanej przez Polskie Radio. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Świąteczny portfel Polaków: budżet nie przekroczy 500 złotych

54 proc. badanych nie zamierza przeznaczyć na  świąteczne wydatki więcej niż 500 zł, a podobną kwotę wyda na zakup prezentów dla najbliższych - wynika z badania Związku Banków Polskich. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Michał Świętosławski: z TVN24 BIS do inPlus Media

Michał Świętosławski, dotychczasowy producent „Faktów o Świecie” w TVN24 BIS, dołączył do zespołu agencji inPlus Media. Będzie odpowiadał za realizację projektów dla firm z branży nowych technologii. więcej

Teatr Furiosa klientem iPublicity

Teatr Furiosa nawiązał współpracę z iPublicity. Agencję wybrano w wyniku rekomendacji. więcej

Good One PR odpowiada za wizerunek Smart

Francuska firma Smart nawiązała współpracę z Good One PR. Do zadań agencji należeć będzie obsługa komunikacyjna przedsiębiorstwa na polskim rynku w zakresie PR korporacyjnego i produktowego. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Telewizory Toshiba i JVC z dostępem do CDA Premium. Abonament do sześciu miesięcy za darmo
PKN Orlen rozwija sieć ładowarek do samochodów elektrycznych
Firma Marine Technology szykuje bezzałogowy HydroDron do pomiarów podwodnych
Enjoy 9 - nowy smartfon Huawei
Lewandowska, Wojewódzki i Sarsa na otwarciu pierwszego salonu Huawei w Polsce
Krakowska IKEA oferuje wynajem elektrycznego Renault Kangoo Z.E.
Decathlon z Przelewy24: płatności Blik w interaktywnych kioskach
W styczniu premiera gry "Kingdom Hearts III". Skrillex i Utada Hikaru są autorami motywu
 
 
 
GOSPODARKA
 
PKN Orlen rozwija sieć ładowarek do samochodów elektrycznych
Jest wniosek do UOKiK o przejęcie przez Allegro akcji eBilet Polska
Świąteczny portfel Polaków: budżet nie przekroczy 500 złotych
Coraz gorzej robi się w Polsce interesy
Gdańsk: dochody i wydatki w górę w budżecie na 2019 rok
Produkująca papierosy Marlboro firma Altria inwestuje w producenta marihuany
Krakowska IKEA oferuje wynajem elektrycznego Renault Kangoo Z.E.
Polacy nie zwiększą budżetów na święta
Avis Budget Group wprowadza connected cars do Niemiec i Szwajcarii
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Netflix ogłasza tytuły odcinków "Stranger Things 3" i zapowiada nowość - ,,The Umbrella Academy"
Comcast/Sky i Disney/Fox wydadzą 43 mld dolarów na własne produkcje filmowe
Trailer "Avengers: Endgame" z najlepszym wynikiem w historii
Lea Seydoux w 25. filmie o przygodach Jamesa Bonda
"The Umbrella Academy" - nowy serial Netfliksa. Ellen Page w komiksie Gerarda Waya
Jodie Whittaker zagra w dwunastym sezonie serialu "Doktor Who"
W styczniu premiera gry "Kingdom Hearts III". Skrillex i Utada Hikaru są autorami motywu
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj