|
|
|
|
|
|
|
Zygmunt Solorz nie chce kupować banków. ,,Skupiamy się rozwoju w mediach i telekomunikacji"
- Nie jesteśmy zainteresowani przejęciami w sektorze bankowym, skupiamy się na naszej głównej działalności, czyli rozwoju w sektorze mediów i telekomunikacji - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl rzecznik Zygmunta Solorza. Do biznesmena należy obecnie Plus Bank, który w minionych dwóch latach zanotował 122 mln zł straty netto.
więcej
|
2,3 mln widzów ,,MasterChefa", TVN liderem. Kolejna edycja za rok
Średnia oglądalność siódmej edycji „MasterChefa” wyniosła 2,31 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii widownia programu spadła o 90 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji był liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 45,25 mln zł. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że kolejna edycja reality-show trafi na antenę stacji jesienią 2019 roku.
więcej
|
,,Ja Cię kręcę!" w świątecznej ramówce Czwórki. Program poprowadzą Artur Andrus i Elżbieta Romanowska (wideo)
W święta na antenie telewizyjnej Czwórki zadebiutuje nowy program „Ja Cię kręcę!”, który poprowadzą Artur Andrus i Elżbieta Romanowska. Show składa się z pięciu odcinków.
więcej
|
Telewizja WP stawia na filmy fabularne, dokumenty i rozrywkę. Mniej publicystyki
Wirtualna Polska Holding, nadawca Telewizji WP złożyła do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wniosek o zmianę warunków koncesji. Stacja chce od stycznia wprowadzić nowe programy, stąd konieczne jest wyrażenie zgody przez KRRiT.
więcej
|
,,Rodzinka.pl" straciła 260 tys. widzów. TVP2 wiceliderem w 16-49
Trzynasty sezon „Rodzinki.pl” oglądało średnio 1,13 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. oglądalność serialu spadła o 260 tys. osób. TVP2 w paśmie jego emisji zajęła trzecie miejsce w rynku w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 10,35 mln zł.
więcej
|
Polska organizatorem konkursu piosenki Eurowizji dla dzieci w 2019
Telewizja Polska i EBU (Europejska Unia Nadawców) poinformowały, że gospodarzem kolejnego konkursu Eurowizji Junior zostanie Polska. Będzie to debiut naszego kraju w roli gospodarza konkursu od czasu jego rozpoczęcia w 2003 roku.
więcej
|
,,O mnie się nie martw" straciło 320 tys. widzów. TVP2 liderem rynku
Dziewiąty sezon „O mnie się nie martw” oglądało średnio 2,16 mln osób, o 320 tys. widzów mniej niż gromadził siódmy sezon w analogicznym okresie rok wcześniej. Produkcja jednak dała Dwójce pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 10,01 mln zł.
więcej
|
TVN liderem, duży spadek oglądalności TVP1. ,,M jak miłość" i ,,Wydarzenia" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły takie audycje, jak: „M jak miłość”, „Wydarzenia” oraz „Na dobre i na złe”. Wśród stacji w 4+ liderem był TVN, a z drugiego na czwarte miejsce spadła TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Po lekcjach" nowym programem Polsat Games
W poniedziałek, 10 grudnia 2018 roku Polsat Games rozpoczął emisję nowego programu „Po lekcjach”, w którym youtuberzy Karolina „Namu” Górczana i Mateusz „Brzoza” Brzeziński grają w kultowe gry z serii Lego.
więcej
|
Świąteczna oferta dla abonentów nc+ - otwarte okno na ponad 90 kanałów
W związku ze zbliżającymi się świętami platforma nc+ przygotowała dla swoich abonentów kolekcję filmów, odkodowany dostęp do zasobów FOX Play i National Geographic Play, 89 kanałów z pakietu Extra+ i opcje dodatkowe z History i H2. Dodatkowe pakiety będą dostępne do 3 stycznia 2019 roku.
więcej
|
Jodie Whittaker zagra w dwunastym sezonie serialu "Doktor Who"
Jodie Whittaker potwierdziła, że zagra w kolejnym sezonie "Doktora Who".
więcej
|
LINK4 nagrodzone za zwracanie pieniędzy klientom
Specjalna aplikacja bada styl i bezpieczeństwo jazdy kierowców, a po roku LINK4 zwraca najlepszym część składki. To program „Kasa Wraca” i właśnie za ten produkt ubezpieczyciel otrzymał nagrodę "Lubię, bo polskie" przyznawanej przez Polskie Radio.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filip Chajzer swoją akcją zmobilizował sieci handlowe i wiele firm do pomocy Powstańcom Warszawskim
Filip Chajzer w opublikowanym w poniedziałek na Facebooku poście zwrócił się do dużych sieci handlowych w Polsce, by w związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia włączyły się w akcję pomocy Powstańcom Warszawskim. Większość z nich zadeklarowała swój udział w tym projekcie.
więcej
|
Carat Polska zajmie się obsługą mediową Grupy Franke
Dom mediowy Carat Polska (należy do Dentsu Aegis Network Polska) wygrał przetarg na obsługę mediową Grupy Franke, producenta urządzeń kuchennych i sanitarnych.
więcej
|
Jessica Mercedes, Jakob Kosel, Julia Dyzio i Mariusz Mac w świątecznej kampanii Pepsi (wideo)
W digitalową odsłonę świątecznej kampanii marki Pepsi (PepsiCo Poland) zaangażowano ekipę influencerów - Jessicę Mercedes, Jakoba Kosela, Julię Dyzio oraz Mariusza Mac, stojących za przedświątecznym zaginięciem Pepsi z chatki Elfów. Za realizację akcji odpowiada agencja Artegence.
więcej
|
Cyber Marian jako polski Steve Jobs w kampanii OleOle.pl (wideo)
Pod hasłem „Taniej nie kupisz” trwa świąteczna kampania reklamowa internetowego sklepu OleOle.pl ze sprzętem RTV i AGD. Klip na potrzeby kampanii wyprodukował Cyber Marian.
więcej
|
Ministerstwo Zdrowia przestrzega w nowej kampanii społecznej - "Nie serwuj sobie choroby!"
Ruszyła kampania Ministerstwa Zdrowia "Nie serwuj sobie choroby!", zwracająca uwagę na złe nawyki żywieniowe, prowadzące do otyłości i chorób z nią powiązanych. Akcję przygotował Film Image.
więcej
|
Stowarzyszenie Mali Bracia Ubogich z kampanią świąteczną "Cicha noc"
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Mali Bracia Ubogich zaprasza do przedświątecznego wsparcia swoich podopiecznych akcją "Cicha noc". Działania przygotowały BBDO Warszawa i Papaya Films.
więcej
|
Chwila dla siebie w kampanii McCafé McDonald's Polska
Pod hasłem "Ok, ale najpierw kawa McCafé" ruszyła kolejna kampania promująca ten napój McDonald’s Polska. Akcję przygotowały DDB&tribal, Gutenberg Networks, Opus Film i OMD.
więcej
|
,,Dzban" młodzieżowym słowem 2018 roku według plebiscytu PWN
W plebiscycie na Młodzieżowe Słowo Roku 2018, organizowanym przez Wydawnictwo Naukowe PWN zwycięzcą trzeciej edycji głosowania został wyraz „dzban”. Głosowało na nie niemal 30 proc. z 10 tysięcy osób.
więcej
|
Rzeczywiste sytuacje na porodówkach w świątecznej kampanii Pampers (wideo)
Koncern Procter&Gamble w nowej, świątecznej kampanii marki pieluch Pampers odszedł od dotychczas pokazywanego cudownego macierzyństwa czy małych, słodkich niemowlaków. Zastąpił je realnymi scenami z sal porodowych.
więcej
|
Paulina Złotnicka przeszła z Coty Polska do Danone Waters
Paulina Złotnicka, po niespełna pół roku pracy w firmie kosmetycznej Coty Polska rozstała się z firmą - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Rozpoczęła pracę w Danone Waters, gdzie objęła stanowisko head of media.
więcej
|
Havas Media Group broni obsługi mediowej Hyundaia i Kia w Europie, także w Polsce
Marki motoryzacyjne Hyundai i Kia rozpoczęły przetarg dotyczący ich obsługi mediowej w Europie, Rosji i Turcji. Budżetów klientów broni Havas Media Group.
więcej
|
Ruszył przetarg na międzynarodową obsługę reklamową marki Johnnie Walker
Producent alkoholi, firma Diageo rozpoczęło przetarg na międzynarodową obsługę reklamową marki Johnnie Walker. Obsługi bronią agencje 72andSunny i Anomaly.
więcej
|
Śnieżka promuje farby Platinium na Ukrainie
Pod hasłem "Poznajmy się" ruszyła kampania promująca nową linię farb Platinium (Śnieżka) na rynku ukraińskim. Akcję przygotowała agencja OldBoys&FreshMilk.
więcej
|
W Ciechocinku stanie Biedronka 2.0
13 grudnia w Ciechocinku zostanie otwarty sklep Biedronki w standardzie 2.0. Osobne strefy wydzielono w nim dla poszczególnych grup produktów oraz artykułów w promocyjnych cenach. Nie zabraknie też rozwiązań proekologicznych.
więcej
|
Keino Grupa zajmie się kampanią promującą atrakcje turystyczne Polski w okresie bożonarodzeniowym
Firma Keino Grupa wygrała przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej na przeprowadzenie kampanii promocyjnej pod hasłem „Zima w Polsce”.
więcej
|
They.pl wypromuje w digitalu markę Crocs
Do grona klientów agencji digital marketingu They.pl dołącza marka obuwia Crocs.
więcej
|
LINK4 nagrodzone za zwracanie pieniędzy klientom
Specjalna aplikacja bada styl i bezpieczeństwo jazdy kierowców, a po roku LINK4 zwraca najlepszym część składki. To program „Kasa Wraca” i właśnie za ten produkt ubezpieczyciel otrzymał nagrodę "Lubię, bo polskie" przyznawanej przez Polskie Radio.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska i RASP przed Facebookiem - w górę Ceneo i Empik, w dół Onet. 28 mln internautów w Polsce w listopadzie 2018
Strony i aplikacje Ringier Axel Springer Polska kolejny miesiąc z rzędu miały więcej użytkowników od Facebooka, mimo, że sam portal Onet zanotował spory spadek zasięgu. Zyskały natomiast Ceneo.pl, strony Empiku oraz mobilny Facebook i Mapy Google. Liczba internautów w Polsce w listopadzie 2018 roku wyniosła ogółem 28 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 23,3 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 23,4 mln.
więcej
|
Facebook zapowiada wykup własnych akcji za 9 mld dolarów. Kurs w górę o 3,2 procent
Facebook zapowiedział wykupienie własnych akcji o łącznej wartości 9 mld dolarów. W ten sposób spółka chce zwiększyć zaufanie inwestorów nadwerężone wielomiesięcznymi stratami na giełdzie. Wall Street odpowiedziała pozytywnie, w poniedziałek akcje Facebooka zyskały na wartości o 3,2 procent.
więcej
|
Komisja Europejska zapowiada walkę z fake newsami. W tle wybory do europarlamentu
Komisja Europejska ogłosiła strategię walki z dezinformacją i fake newsami w internecie. W planach jest między innymi utworzenie system wczesnego ostrzegania o prowadzonych na terenie Unii Europejskiej kampaniach dezinformacyjnych, a także kontrola wprowadzania odpowiednich rozwiązań przez największe platformy internetowe.
więcej
|
Policjanci z nakazem przeszukania domu współpracowniczki OKO.press. Brudziński: nie poinformowała, że jest dziennikarzem
Dzień po tym, jak dziennikarz i operatorka OKO.press zrelacjonowali zakłócenie koncertu rosyjskiego chóru w Bydgoszczy, policjanci przyszli do ich mieszkań z nakazami przeszukania. Operatorka oddała funkcjonariuszom pendrive z nagraniem zajścia. Według ministra spraw wewnętrznych i administracji Joachima Brudzińskiego kobieta podczas koncertu nie poinformowała policjantów, że jest dziennikarką.
więcej
|
Netflix ogłasza tytuły odcinków "Stranger Things 3" i zapowiada nowość - ,,The Umbrella Academy"
Znamy tytuły wszystkich ośmiu odcinków trzeciego sezonu "Stranger Things" Netfliksa. Platforma zapowiada także nowy serial „The Umbrella Academy", oparty na serii komiksów i powieści graficznych Gerarda Waya, frontmena zespołu My Chemical Romance. Netflix zaprezentował również zwiastun filmu "Potrójna granica" z Benem Affleckiem.
więcej
|
Allegro od przyszłego roku odświeży wygląd listy ofert
Allegro planuje zmiany w wyglądzie listy ofert. Od początku przyszłego roku, początkowo w wybranych kategoriach, oferty będą grupowane i powiązane z konkretnymi produktami. Ma to poprawić jakość wyszukiwania właściwych ofert.
więcej
|
,,Dzban" młodzieżowym słowem 2018 roku według plebiscytu PWN
W plebiscycie na Młodzieżowe Słowo Roku 2018, organizowanym przez Wydawnictwo Naukowe PWN zwycięzcą trzeciej edycji głosowania został wyraz „dzban”. Głosowało na nie niemal 30 proc. z 10 tysięcy osób.
więcej
|
Telewizory Toshiba i JVC z dostępem do CDA Premium. Abonament do sześciu miesięcy za darmo
Firma Vestel, producent telewizorów Toshiba i JVC wprowadza na polski rynek ofertę, w ramach której odbiorniki Smart TV tych marek będą dostępne z platformą CDA Premium. Partnerzy umowy przewidzieli też promocję, dzięki której nabywcy wybranych modeli przez okres do sześciu miesięcy będą mogli korzystać z biblioteki CDA Premium za darmo.
więcej
|
Jest wniosek do UOKiK o przejęcie przez Allegro akcji eBilet Polska
Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynął wniosek Allegro o przejęcie kontroli nad eBilet Polska, właścicielem platformy sprzedażowej eBilet.pl
więcej
|
LINK4 nagrodzone za zwracanie pieniędzy klientom
Specjalna aplikacja bada styl i bezpieczeństwo jazdy kierowców, a po roku LINK4 zwraca najlepszym część składki. To program „Kasa Wraca” i właśnie za ten produkt ubezpieczyciel otrzymał nagrodę "Lubię, bo polskie" przyznawanej przez Polskie Radio.
materiał partnerski
więcej
|
|
|