|
|
|
|
|
|
|
Ekstraklasa przez kolejne dwa sezony w Canal+. TVP z meczami pierwszego wyboru. Prawa sprzedane za 440 mln zł
W środę szefowie władze piłkarskiej Lotto Ekstraklasy zatwierdzą nowy kontrakt telewizyjny na prawa do transmisji tych rozgrywek w sezonach 2019/2010 i 2020/2021. Według nieoficjalnych informacji wszystkie mecze będzie transmitować nc+ - w kanałach Canal+ i nSport+, a wybrane spotkanie z każdej kolejki - Telewizja Polska. Wartość umowy to ok. 440 mln zł.
więcej
|
Duet Al Bano i Romina Power oraz Ricchi e Poveri gwiazdami "Sylwestra z Dwójką". Sławomir zagra dla TVP2 i Polsatu
Podczas tegorocznego „Sylwestra marzeń z Dwójką”, które Telewizja Polska organizuje wspólnie z Miastem Zakopane, wystąpią duet Al Bano i Romina Power oraz zespół Ricchi e Poveri. Koncert rozpocznie Sławomir, który później przejedzie na Stadion Śląski żeby wystąpić na imprezie Polsatu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Echo serca" nowym serialem TVP. W głównej roli Kamilla Baar-Kochańska
W styczniu 2019 roku Telewizja Polska rozpocznie emisję nowego serialu „Echo serca”, w którym zagrają Kamilla Baar-Kochańska, Przemysław Sadowski i Antoni Pawlicki. Właśnie trwają zdjęcia do produkcji.
więcej
|
Mikołaj ,,Jaok" Janusz we ,,W tyle wizji" także jako prowadzący
Dziennikarz i youtuber Mikołaj „Jaok” Janusz zadebiutował we „W tyle wizji” i „W tyle wizji extra” w TVP Info jako współgospodarz. Od paru tygodni współpracuje z tymi programami jako reporter.
więcej
|
Bez fajerwerków podczas ,,Sylwestrowej mocy przebojów" Polsatu. Kto zaśpiewa?
Podczas tegorocznej edycji „Sylwestrowej mocy przebojów”, która w tym roku odbędzie się na Stadionie Śląskim w Chorzowie, nie odbędzie się tradycyjny pokaz fajerwerków. Telewizja Polsat właśnie oficjalnie udostępniła listę wykonawców, którzy wystąpią podczas tej imprezy.
więcej
|
TVN24 i TTV liderami stacji tematycznych w listopadzie (top 25)
Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów w listopadzie 2018 roku zajęło TVN24, a w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Michał Cessanis reporterem ,,Dzień dobry TVN"
Dziennikarz i podróżnik Michał Cessanis dołączył do redakcji programu „Dzień dobry TVN” i został stałym współpracownikiem. Jako reporter przygotowuje dla śniadaniówki cykl podróżniczy „48 godzin” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat pokaże wybory Mistera Supranational 2018
W niedzielę 16 grudnia br. Telewizja Polsat pokaże trzecią edycję międzynarodowego konkursu dla mężczyzn Mister Supranational 2018.
więcej
|
LINK4 nagrodzone za zwracanie pieniędzy klientom
Specjalna aplikacja bada styl i bezpieczeństwo jazdy kierowców, a po roku LINK4 zwraca najlepszym część składki. To program „Kasa Wraca” i właśnie za ten produkt ubezpieczyciel otrzymał nagrodę "Lubię, bo polskie" przyznawanej przez Polskie Radio.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Calvin Klein zamierza zrezygnować z reklam w magazynach, stawia na komunikację w internecie. Eksperci: ciekawy eksperyment
Firma odzieżowa Calvin Klein poinformowała wydawców w USA, że wprowadza nową strategię marketingową zorientowaną na konsumenta. Zgodnie z nią zamierza zrezygnować z reklam w prasie na rzecz promowania się w internecie, z naciskiem na social media i współpracę z influencerami. To eksperyment świadczący o potrzebie odmłodzenia marki - oceniają specjaliści z domów mediowych.
więcej
|
Holding WPP zapowiada zwolnienie 3,5 tys. osób, uproszczenie struktury i oferty oraz nowe inwestycje
Mark Read, CEO holdingu reklamowego WPP ogłosił trzyletni plan restrukturyzacji firmy. Planuje redukcję zatrudniania o 3,5 tys. osób w skali globalnej, uproszczenie oferty oraz struktury firmy i kolejne inwestycje. Dzięki tym zmiano WPP ma być lepiej przygotowana do walki z „szybko zmieniającym się krajobrazem marketingowym”.
więcej
|
4,6 mld złotych na reklamę internetową w Polsce w 2018 roku. W 2019 o miliard więcej
Do końca 2018 roku wydatki na reklamę internetową w Polsce osiągną poziom 4,6 mld złotych, a segment online pod względem wartości może przerosnąć telewizję - wynika z raportu IAB Polska. Zgodnie z prognozami w 2019 roku kwota ta wzrośnie nawet do 5,6 mld, a reklama internetowa będzie odpowiadała za 35 proc. wszystkich wydatków reklamowych na polskim rynku.
więcej
|
PKN Orlen reaktywuje stacje CPN i Petrochemia Płock
PKN Orlen uruchomi po jednej stacji paliw pod markami CPN i Petrochemia Płock - na warszawskiej Pradze i koło Płocka. W ten sposób płocki koncern chce upamiętnić zbliżającą się 20. rocznicę połączenia podmiotów, a także zabezpieczyć swoje prawa do tych marek.
więcej
|
Cinema City, Helios i Multikino znów organizują Święto Kina z biletami po 12 zł (wideo)
W najbliższy weekend odbędzie się kolejna edycja corocznej promocji Święto Kina, w ramach której bilet na film kosztuje 12 zł. Akcję organizują sieci kinowe Cinema City, Helios, Multikino i Cinema 3D.
więcej
|
Rozterki przed Świętami z teściową w reklamie piwa Perła (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa odsłona kampanii reklamowej piwa Perła (produkowanego przez firmę Perła - Browary Lubelskie) prowadzonej pod hasłem „Nad jednym nie musisz się zastanawiać”.
więcej
|
Ogilvy zajmie się obsługą kreatywną Reeboka w Europie Wschodniej
Agencja reklamowa Ogilvy wygrała przetarg firmy Adidas na obsługę reklamową marki Reebok w regionie Europy Wschodniej. Wcześniej z marką w tym zakresie na polskim rynku współpracowała agencja Cut The Mustard.
więcej
|
W listopadzie zarejestrowano niemal 50 tys. nowych aut. Liderem Skoda
W listopadzie br. w Polsce zarejestrowano 49 798 nowe samochody osobowych i dostawczych do 3,5 t. - pokazuje analiza Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego, na podstawie danych z Centralnej Ewidencji Pojazdów. To o 4,5 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.
więcej
|
Tomas Lauko regionalnym dyrektorem operacyjnym na Europę w Publicis Groupe
Od 2 stycznia 2019 roku stanowisko regionalnego dyrektora operacyjnego ds. Europy Północnej i Środkowej w Publicis Groupe obejmie Tomas Lauko. Będzie raportował bezpośrednio do Jarka Ziębińskiego, CEO firmy na region Europy Północnej i Środkowej.
więcej
|
ZOO w Warszawie zachęca do zimowego zwiedzania
Warszawski ogród zoologiczny ruszył z kampanią reklamową, która zachęca do odwiedzin obiektu także w chłodniejsze miesiące. Akcję „Zoobacz mnie całego!” przygotowała Allegro Brand Experience Agency.
więcej
|
Grzegorz Cygal strategiem w 1000ideas
Do zespołu agencji kreatywnej 1000ideas dołączył Grzegorz Cygal, obejmując stanowisko stratega. Poprzednio związany był z marką Royal Canin.
więcej
|
Maciej Tomczyk kierownikiem ds. finansów w firmie Abstra
Maciej Tomczyk objął stanowisko kierownika ds. finansów w firmie Abstra, zajmującej się tworzeniem treści wideo online. Dotychczas był kontrolerem finansowym w strukturach Legii Warszawa. Do Abstra dołączyła także Maja Czechowicz, wcześniej związana z TVN Media.
więcej
|
Better Story Studio zmienia identyfikację wizualną
Studio animacji Better Story Studio wprowadza nową identyfikację wizualną, której motywem przewodnim jest jednorożec.
więcej
|
Rusza nabór do kolejnej edycji "Zwolnionych z teorii"
Trwa nabór projektów społecznych do Olimpiady Zwolnionych z Teorii. W tym zgłaszane pomysły muszą dotyczyć plastikowych odpadów w środowisku naturalnym. Projekt wpisuje się w ogólnoświatową kampanię Coca-Coli (partnera projektu) „Świat Bez Odpadów”.
więcej
|
Aleksander Kożuchowski: z Discovery Polska do Kerris
Aleksander Kożuchowski dołączył do zespołu agencji interaktywnej Kerris i objął stanowisko junior project managera. Poprzednio pracował jako programmer planner w Discovery Polska.
więcej
|
Fotograf Daniel Jaroszek współpracuje na wyłączność z Papaya Films
Fotograf Daniel Jaroszek zakończył współpracę ze studiem Makata i podpisał umowę na reprezentację z Papaya Films.
więcej
|
LINK4 nagrodzone za zwracanie pieniędzy klientom
Specjalna aplikacja bada styl i bezpieczeństwo jazdy kierowców, a po roku LINK4 zwraca najlepszym część składki. To program „Kasa Wraca” i właśnie za ten produkt ubezpieczyciel otrzymał nagrodę "Lubię, bo polskie" przyznawanej przez Polskie Radio.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
RASP chce od Cezarego Gmyza 200 tys. zł za tweety z ,,niemieckim wydawcą" i sugestiami, że Dekan i Prior rządzą w ,,Fakcie"
Ringier Axel Springer Polska w pozwie przeciw korespondentowi TVP w Niemczech Cezaremu Gmyzowi domaga się przeprosin i zapłaty 200 tys. zł na cel społeczny. Powodem są wpisy twitterowe, w których Gmyz określił firmę jako „nazistowskiego wydawcę” oraz sugerował, że nadzór nad redakcją „Faktu” sprawują Mark Dekan i Peter Prior.
więcej
|
Co dalej z Ruchem? W piątek wygasa linia kredytowa, wydawcy zawieszają lub ograniczają współpracę
Wydawcy prasy - zarówno regionalni, jak i ogólnokrajowi - część od ubiegłego tygodnia, cześć od kilku dni - ograniczyli współpracę z Ruchem lub zupełnie ją zawiesili. Losy kolportera rozstrzygną się na dniach: 14 grudnia kończy się finansowanie z Alior Banku, powinna zapaść więc decyzja, co dalej.
więcej
|
Po 36 latach wydawania ,,Zeszyty Literackie" znikają z rynku. Redakcja żegna się z czytelnikami
W czwartek, 13 grudnia br. swoją premierę będzie miał ostatni, 144. numer kwartalnika „Zeszyty Literackie” (Fundacja Zeszytów Literackich). Pismo przestanie się ukazywać po 36 latach działalności. Powodem zamknięcia tytułu są kłopoty finansowe.
więcej
|
Stowarzyszenie Dziennikarzy i Twórców Radia Publicznego zaniepokojone działaniem władzy przeciwko dziennikarzom
Zarząd Stowarzyszenia Dziennikarzy i Twórców Radia Publicznego wydał oświadczenie, w którym wyraził swoje zaniepokojenie sytuacjami, jakie ostatnio spotykały dziennikarzy ze strony władzy oraz służb państwowych. - Coraz częściej występują próby cenzurowania publikacji, przejmowanie nośników danych, wzywanie do prokuratury, nakłanianie do ujawnienia źródeł - napisano w liście otwartym.
więcej
|
Więzieni i zabici dziennikarze ,,ludźmi roku" tygodnika ,,Time"
Saudyjski dziennikarz Dżamal Chaszodżdżi zamordowany w Stambule, zastrzeleni pracownicy redakcji „Capital Gazette”, dziennikarze uwięzieni w Birmie oraz szefowa filipińskiego serwisu Rappler Maria Ressa zostali zbiorowym bohaterem tegorocznej edycji „człowieka roku” magazynu „Time”. Pokonali w finale Donalda Trumpa, Roberta Muellera oraz Władimira Putina.
więcej
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży w I-III kwartale. Wszystkie tytuły na minusie
W pierwszych trzech kwartałach br. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycji lidera znalazł się magazyn „Auto-Moto” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
PiS pozwało Wojciecha Czuchnowskiego i PO za wpisy porównujące tę partię do mafii
Prawo i Sprawiedliwość skierowało pozwy sądowe przeciw Platformie Obywatelskiej i dziennikarzowi „Gazety Wyborczej” Wojciechowi Czuchnowskiemu. Oba dotyczą wpisów twitterowych, w których partię i jej polityków określono jako mafię.
więcej
|
|
|
Nowa luka w Google+, serwis zniknie w kwietniu, a nie w sierpniu 2019 roku. ,,Będziemy pomagać użytkownikom"
Wbrew wcześniejszym zapowiedziom Google zamierza zamknąć platformę społecznościową Google+ w kwietniu, a nie w sierpniu 2019 roku. Powodem jest luka wykryta w aplikacji, która naraziła dane ponad 52 mln internautów, a także spadająca popularność serwisu. Google+ będzie jednak nadal dostępny dla firm. - Chcemy dać szereg możliwości użytkownikom do bezpiecznego ściągnięcia lub zmigrowania swoich danych z Google+ - zapowiada Google w komunikacie przekazanym Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
4,6 mld złotych na reklamę internetową w Polsce w 2018 roku. W 2019 o miliard więcej
Do końca 2018 roku wydatki na reklamę internetową w Polsce osiągną poziom 4,6 mld złotych, a segment online pod względem wartości może przerosnąć telewizję - wynika z raportu IAB Polska. Zgodnie z prognozami w 2019 roku kwota ta wzrośnie nawet do 5,6 mld, a reklama internetowa będzie odpowiadała za 35 proc. wszystkich wydatków reklamowych na polskim rynku.
więcej
|
Policja: nie naruszyliśmy tajemnicy dziennikarskiej operatorki OKO.press
Rzecznik Komendy Stołecznej Policji zapewnia, że funkcjonariusze, którzy odebrali od operatorki serwisu OKO.press nagranie z zajściem podczas koncertu, nie zostali przez nią poinformowani, że mogą tam być materiały chronione tajemnicą dziennikarską. Nie złożono zażalenia na zachowanie funkcjonariuszy.
więcej
|
Google uaktualniło w Street View zdjęcia z największych polskich miast
W usłudze Street View działającej w ramach Mapy Google pojawiły się nowsze, zrobione w ub. i br., zdjęcia ulic w największych miastach w Polsce. Nadal można też przeglądać starsze fotografie tych miejscowości.
więcej
|
Dla Amerykanów telewizja głównym źródłem newsów, media społecznościowe wygrywają z prasą
Użytkownicy w Stanach Zjednoczonych poszukują bieżących informacji najczęściej w telewizji, choć udział tego medium w konsumpcji newsów spada głównie na korzyść internetu - wynika z badań Pew Research Center. Maleje popularność prasy jako źródła informacji, z którą po raz pierwszy w historii wygrywają serwisy społecznościowe.
więcej
|
Plus oferuje internet stacjonarny na światłowodach Netii w cenie od 60 do 100 złotych miesięcznie
Plus wprowadził ofertę internetu stacjonarnego opartego o infrastrukturę Netii, w tym z wykorzystaniem łączy światłowodowych tego operatora. Do wyboru są opcje o różnych prędkościach pobierania w cenie od 60 do 100 złotych miesięcznie.
więcej
|
Grzegorz Sroczyński z nowym cyklem felietonów na Gazeta.pl
Publicysta Grzegorz Sroczyński przygotowuje dla portalu Gazeta.pl (Agora) cotygodniowe felietony „Tydzień Sroczyńskiego”.
więcej
|
LINK4 nagrodzone za zwracanie pieniędzy klientom
Specjalna aplikacja bada styl i bezpieczeństwo jazdy kierowców, a po roku LINK4 zwraca najlepszym część składki. To program „Kasa Wraca” i właśnie za ten produkt ubezpieczyciel otrzymał nagrodę "Lubię, bo polskie" przyznawanej przez Polskie Radio.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Dla Amerykanów telewizja głównym źródłem newsów, media społecznościowe wygrywają z prasą
Użytkownicy w Stanach Zjednoczonych poszukują bieżących informacji najczęściej w telewizji, choć udział tego medium w konsumpcji newsów spada głównie na korzyść internetu - wynika z badań Pew Research Center. Maleje popularność prasy jako źródła informacji, z którą po raz pierwszy w historii wygrywają serwisy społecznościowe.
więcej
|
Polacy chcą zmian w "500 plus" na korzyść samotnych rodziców
Większość Polaków popiera zmiany w rządowym programie "500 plus". Prawie trzy czwarte chce przyznania świadczenia wszystkim samotnym rodzicom, a 70 proc. postuluje wprowadzenie zasady, że “500 plus” na każde dziecko możliwe jest pod warunkiem, że minimum jeden rodzic pracuje - wynika z badania Ciekaweliczby.pl na panelu Ariadna.
więcej
|
|
|