|
|
|
|
|
|
|
Koniec negocjacji TVP z Emitelem ws. wejścia na MUX-8. Brak zgody, co do kwoty
Telewizja Polska i spółka Emitel, operator ósmego multipleksu cyfrowej telewizji naziemnej zakończyły negocjacje w sprawie wejścia telewizji publicznej na MUX-8. TVP nie wyraża jednak zgody na proponowaną przez Emitel kwotę, więc sprawę w ostateczności może rozwiązać Urząd Komunikacji Elektronicznej. W tle słyszymy wieści o amerykańskich wpływach na transakcję.
więcej
|
TVP Info z nowym wozem satelitarnym. ,,Planujemy kolejne inwestycje w TAI, także w 4K"
Telewizyjna Agencja Informacyjna kupiła satelitarny wóz newsowy umożliwiający rejestrację sygnału z ośmiu kamer w tym z drona. - To pierwszy nowy wóz satelitarny w TAI od 2005 roku. Planujemy kolejne inwestycje, także budowę wozu pracującego w standardzie 4K - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Olechowski, dyrektor TAI.
więcej
|
,,Rozbite marzenia. 1918-1939" nowym serialem historycznym w TVP2. Michalina Olszańska w roli Poli Negri
W poniedziałek, 7 stycznia telewizyjna Dwójka rozpocznie emisję międzynarodowego serialu „Rozbite marzenia. 1918-1939". Jedną z głównych ról w produkcji gra Michalina Olszańska, która wciela się w rolę Poli Negri.
więcej
|
"Ślepnąc od świateł" najpopularniejszą produkcją na polskim HBO GO. Serial podbija też Europę
"Ślepnąc od świateł" Krzysztofa Skoniecznego to numer 1. w Polsce i numer 3. w Europie Środkowej, jeśli chodzi o popularność na platformie HBO GO. Nadawca w ramach podsumowań roku podał właśnie, jakie produkcje serialowe i filmowe cieszyły się na platformie największym zainteresowaniem widzów.
więcej
|
,,Leśniczówka" w nowym paśmie zyskała widzów, ale zmniejszyła udziały
Jesienny sezon „Leśniczówki” ogląda średnio 1,14 mln osób. W porównaniu do całego pierwszego sezonu produkcja zanotowała wzrost widowni oraz spadek rynkowych udziałów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
HBO potwierdza produkcję trzeciego sezonu ,,Watahy", zdjęcia ruszą w lutym
HBO Europe, do którego należy polski oddział HBO, zdecydował o kontynuacji serialowej opowieści o Straży Granicznej w Bieszczadach. „Wataha 3” będzie kolejną lokalną produkcją HBO Polska. Zdjęcia do produkcji rozpoczną się w lutym przyszłego roku.
więcej
|
,,Fakty" i ,,Kuchenne rewolucje" z najwyższymi cenami reklam w TVN
W cenniku reklamowym TVN na styczeń 2019 roku najwięcej kosztują spoty przy „Faktach” i powtórkach „Kuchennych rewolucji”| w czwartkowe wieczory.
więcej
|
TVP2 pokaże ,,La la Poland 2" wiosną przyszłego roku
Wiosną przyszłego roku na antenę Dwójki powróci serial komediowy „La la Poland”. TVP już szykuje drugi sezon tej produkcji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wystartowały castingi do ,,Projektu lady 4"
Wystartował casting do czwartej edycji reality-show „Projekt lady”, w którym bohaterki będą uczyły się dobrych manier.
więcej
|
536 tys. widzów ,,Strefy starcia" Michała Adamczyka, TVP Info nieznacznie przegrywa z TVN24
Pierwsze trzy wydania nowego programu Michała Adamczyka „Strefa starcia” oglądało średnio 536 tys. widzów. Audycja daje TVP Info pozycję wicelidera oglądalności wśród stacji newsowych, minimalnie przegrywając z TVN24.
więcej
|
,,Sierocki na sobotę" oglądało 653 tys. widzów. TVP2 przegrała z konkurencją
Prowadzony przez Marka Sierockiego nowy program „Sierocki na sobotę” oglądało średnio 653 tys. widzów. Produkcja dała TVP2 ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 1,94 mln zł.
więcej
|
LINK4 nagrodzone za zwracanie pieniędzy klientom
Specjalna aplikacja bada styl i bezpieczeństwo jazdy kierowców, a po roku LINK4 zwraca najlepszym część składki. To program „Kasa Wraca” i właśnie za ten produkt ubezpieczyciel otrzymał nagrodę "Lubię, bo polskie" przyznawanej przez Polskie Radio.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 firm złożyło ofertę kupna Eurozetu. "Fratria radykalnie zmieni informacje w Radiu ZET"
Wielkimi krokami zbliża się finalizacja transakcji przejęcia Eurozetu. W postępowaniu złożono 12 ofert, na dniach zapadnie decyzja, kto przejmie spółkę od Czech Media Invest. Faworytem ma być Fratria, wydawca „Sieci”, wPolityce.pl i telewizji wPolsce o prawicowym profilu działalności. - Profil muzyczny stacji się nie zmieni, radykalne zmiany w profilu informacyjnym - oceniają pytani przez Wirtualnemedia.pl medioznawcy.
więcej
|
|
Radio Pogoda ze świąteczną ramówką i konkursem dla słuchaczy
Redakcja Radia Pogoda z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia przygotowała dla swoich słuchaczy konkurs „Radio Pogoda prezentuje”. Na antenie tej rozgłośni usłyszymy również takich gości, jak m.in.: Katarzynę Pakosińską, Ilonę Łepkowską i Ewę Kasprzyk.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Rzeszowie. Antyradio tuż za podium
Liderem rynku radiowego w Rzeszowie w okresie od maja do października 2018 roku było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Legia Warszawa ma 27 mln zł od sponsorów, 100 mln zł mniej z praw tv wskutek fiaska w europejskich pucharach
W ostatnich dwóch latach Legia Warszawa notowała po ok. 27 mln zł wpływów reklamowych, natomiast przychody klubu z praw telewizyjnych zmalały ze 132,9 mln zł w sezonie 2016/17 (Legia grała wtedy w fazie grupowej Ligi Mistrzów) do 28,9 mln zł w sezonie 2017/18. W minionym sezonie klub przy 110,4 mln zł wpływów sprzedażowych miał 44,1 mln zł straty netto.
więcej
|
Tauron zaczął przetarg na obsługę 12,3 mln zł budżetu mediowego
Spółka Tauron Sprzedaż rozpoczęła przetarg na roczną obsługę mediową jej kampanii. Wybrana agencja, lub maksymalnie dwie, zajmie się budżetem mediowym w wysokości 12,3 mln zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
AMS i Ströer Polska odkupiły udziały w IBO od Clear Channel Poland
Firmy AMS i Ströer Polska odkupiły udziały w spółce Instytut Badań Outdooru IBO od trzeciego udziałowca - firmy Clear Channel Poland.
więcej
|
,,Fakty" i ,,Kuchenne rewolucje" z najwyższymi cenami reklam w TVN
W cenniku reklamowym TVN na styczeń 2019 roku najwięcej kosztują spoty przy „Faktach” i powtórkach „Kuchennych rewolucji”| w czwartkowe wieczory.
więcej
|
Bank Gospodarstwa Krajowego wybiera agencję reklamową do dwuletniej współpracy
Bank Gospodarstwa Krajowego szuka w przetargu agencji, która zajmie się jego kompleksową obsługą reklamową przez najbliższe dwa lata - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Jej wynagrodzenie może wynieść maksymalnie 1 mln zł netto.
więcej
|
Rafał Romaniuk za Wojciecha Szaniawskiego prezesem agencji Arskom
Z początkiem 2019 roku stanowisko prezesa agencji marketingowej Arskom obejmie Rafał Romaniuk. Wojciech Szaniawski, obecny szef spółki, pozostanie w niej jako właściciel.
więcej
|
Gdyńska restauracja daje rabat klientom, którzy odłożą smartfona
Casa Cubeddu Ristorante da Domenico w Gdyni oferuje 10 procent rabatu klientom, którzy na czas wizyty w lokalu zostawią swojego smartfona w specjalnej skrzynce.
więcej
|
Fresco pokonuje zimę w kampanii ,,Wszystko dla orzeźwienia"
Pod hasłem „Wszystko dla orzeźwienia” ruszyła druga odsłona akcji konsumenckiej Fresco, dedykowana owocowym smakom Fresco Frizzante (Ambra). Kampanię przygotowała H2O Creative.
więcej
|
Agnieszka Kaczorowska promuje buty Wojas (wideo)
Aktorka i tancerka Agnieszka Kaczorowska została ambasadorką reklamową obuwia Wojas. To kolejna znana osoba promująca tę markę.
więcej
|
Rafał Gębura z kanału 7 metrów pod ziemią wspiera Banki Żywności
Dziennikarz i twórca internetowego talk-show 7 metrów pod ziemią, Rafał Gębura, zaangażował się w kolejną odsłonę akcji #RabenExpress. Aktywacja zachęca do wsparcia Banków Żywności. Aktywację przygotowała agencja Good for you.
więcej
|
Dziewczynka szyje maskę antysmogową dla misia w kampanii Greenpeace (wideo)
Organizacja Greenpeace swoją świąteczną kampanią reklamową zwraca uwagę na problem zanieczyszczonego powietrza, umieszczając w roli głównej kilkuletnią dziewczynkę. Akcję przygotowała agencja 84.Paris.
więcej
|
Aleksander Heba odpowiada za wzrost biznesu w GetResponse
Aleksander Heba dołącza do firmy email-marketingowej GetResponse na stanowisko business growth strategist.
więcej
|
Havas Media wygrała przetarg marki Triverna
W wyniku rozstrzygniętego przetargu, agencja mediowa Havas Media będzie obsługiwać kampanie telewizyjne marki Triverna.pl. Współpraca rozpocznie się od stycznia 2019 roku.
więcej
|
IAA Polska ma sześciu nowych członków
Procter & Gamble, OMD, The Walt Disney Company Polska, Telewizja Puls, Screen Network i Focus Media Group to nowi członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy.
więcej
|
Kaufland na święta z nową marką Equisitx
Przed świętami bożonarodzeniowymi Kaufland wprowadza do oferty markę Equisitx - markę przystawek, mięs i wędlin, deserów i słodyczy.
więcej
|
Kasy samoobsługowe w sklepach convenience Carrefour
Carrefour Polska uruchomił w swoich franczyzowych sklepach convenience mini kasy samoobsługowe. Rozwiązanie pojawiło się już w wybranych punktach w Warszawie i Gdańsku. Na początku przyszłego roku, sieć planuje wprowadzenie kas samoobsługowych do kolejnych 20 lokalizacji.
więcej
|
Krakus zachęca, by święta spędzić ze smakiem (wideo)
Maspex Wadowice w nowej, bożonarodzeniowej kampanii marki Krakus prezentuje typowo świąteczne produkty z oferty tej marki. Za jej realizację odpowiadają agencje Change Serviceplan (Group One) i Starcom (Publicis Media).
więcej
|
Sylwia Rękawek-Michoń i Patryk Michoń awansowali w Leo Burnett
Sylwia Rękawek-Michoń, senior art director i Patryk Michoń, senior copywriter, awansowani w agencji reklamowej Leo Burnett. Oboje objęli stanowiska creative group head.
więcej
|
Benjamin Braun nowym szefem marketingu Samsunga w Europie
Benjamin Braun, obecnie marketing&digital director w Audi (Volkswagen Group) w Wielkiej Brytanii, ma niebawem rozstać się z firmą, by objąć stanowisko dyrektora marketingu koncernu Samsunga na Europę.
więcej
|
Huawei zaczyna współpracę z Costa Coffee
Huawei i Costa Coffee rozpoczynają współpracę, w ramach której goście odwiedzający kawiarnie będą mogli poznać nowe rozwiązania w tabletach oraz smartfonach. Projekt ma charakter pilotażowy.
więcej
|
Estée Lauder ma pierwszą ambasadorkę marketingową z Indii
Firma kosmetyczna Estée Lauder rozpoczęła współpracę z pierwszą w swojej historii hinduską ambasadorką marki, Dianą Penty, modelką i aktorką Bollywood.
więcej
|
Szymon Opolski w Tofu Media Polska
Szymon Opolski objął stanowisko new business managera w Tofu Media Polska, studiu produkcyjnym założonym przez Krzysztofa Gonciarza, Kasię Mecinski i Ilonę Patro.
więcej
|
Volvo wypożycza choinki na święta
Volvo Car Poland rusza z akcją „Wypożyczalnia choinek Volvo”, w ramach której zachęca do wypożyczenia – zamiast kupowania – świątecznego drzewka. Importer zobowiązał się, że w ramach akcji posadzi 5 tys. nowych sadzonek.
więcej
|
Większość sieci handlowych nie będzie sprzedawać żywych karpi
Sieci handlowe Auchan, Selgros Cash&Carry oraz Piotr i Paweł zdecydowały, że od tego roku nie będą sprzedawać na Boże Narodzenie żywych karpi. Wciąż można będzie je kupić w sklepach Kaufland, Carrefour i Tesco.
więcej
|
LINK4 nagrodzone za zwracanie pieniędzy klientom
Specjalna aplikacja bada styl i bezpieczeństwo jazdy kierowców, a po roku LINK4 zwraca najlepszym część składki. To program „Kasa Wraca” i właśnie za ten produkt ubezpieczyciel otrzymał nagrodę "Lubię, bo polskie" przyznawanej przez Polskie Radio.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Zygmunt Solorz kontra ,,Newsweek" i ,,GW". Chce usunięcia tekstów łączących jego spotkanie z Morawieckim z aferą KNF i decyzją UKE
Należący do Zygmunta Solorza Plus Bank domaga się usunięcia artykułu z „Newsweeka Polska” , a sam Solorz - tekstu z piątkowej „Gazety Wyborczej”. Uzasadniają, że artykuły opisujące spotkanie Solorza z premierem Mateuszem Morawieckim zawierają bezpodstawne sugestie zniesławiające biznesmena.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" odświeżyła szatę graficzną
Dziennik „Rzeczpospolita” (Gremi Media) od poniedziałkowego wydania ma odświeżoną szatę graficzną. Zmieniły się m.in. czcionka tytułów i leadów oraz górna, nawigacyjna część stron.
więcej
|
Izabela Sakowicz prezesem IDG Poland, odchodzi Piotr Wtulich
Izabela Sakowicz objęła stanowisko prezesa IDG Poland (to wydawca pism „Computerworld”, „CEO” i „PC World”). Zastąpił w tej funkcji Piotra Wtulicha, który rozstaje się w firmą.
więcej
|
Świąteczne wydanie ,,Newsweeka" z okładką autorstwa Jacka Faleńczyka i dodatkiem ,,Newsweek Living"
Od poniedziałku, 17 grudnia w sprzedaży pojawi się świąteczne wydanie „Newsweeka”(Ringier Axel Springer Polska). Nowy numer ukaże się z okładką namalowaną specjalnie przez Jacka Faleńczyka, a na czytelników czeka większa objętość tygodnika - 176 stron.
więcej
|
Nowe wydanie "ELLE Man" z dwoma różnymi okładkami
Nowe, ostatnie w tym roku wydanie „Elle Man” (Burda International Media) ukaże się na rynku od 17 grudnia br. i będzie dostępne do kupienia z dwoma różnymi okładkami: regularną i kolekcjonerską – dostępną w prenumeracie.
więcej
|
,,National Geographic Polska" liderem sprzedaży po trzech kwartałach
W segmencie miesięczników podróżniczych w pierwszych trzech kwartałach br. wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Podróże”. Najchętniej kupowanym tytułem był „National Geographic Polska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ruch przejmą Orlen i Poczta Polska? Firma chce umorzenia 70 proc. długów
PKN Orlen i Poczta Polska prowadzą rozmowy dotyczące przejęcia aktywów Ruchu, któremu wskutek dużego zadłużenia grozi upadłość. Według „Pulsu Biznesu” o zaangażowaniu się państwowych firm osobiście zdecydowali Jarosław Kaczyński i Mateusz Morawiecki. Orlen może przejąć sieć kiosków Ruchu, a Poczta Polska - dystrybucję prasy.
więcej
|
,,Puls Biznesu" na pierwszej stronie przeprasza byłą prezes gdańskiego portu za nieprawdziwe informacje
Na pierwszej stronie weekendowego wydania „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska) zamieszczono przeprosiny skierowane do Doroty Raben, byłe prezes Zarządu Morskiego Portu Gdańsk. Dotyczą artykułu sprzed czterech lat.
więcej
|
|
|
Wyborcza.pl, SE.pl i Rp.pl mocno w górę - stracił Przegladsportowy.pl (serwisy dzienników)
Wśród witryn dzienników ogólnopolskich liderem zasięgowych w listopadzie 2018 r. była Wyborcza.pl, najwięcej odsłon zanotował Fakt.pl, a najdłuższy średni czas korzystania przez użytkowników - Przegladsportowy.pl i PB.pl. W skali roku Wyborcza.pl, podobnie jak SE.pl, Rp.pl i Polskatimes.pl osiągnęły duże wzrosty odwiedzalności, a sporo stracił Przegladsportowy.pl.
więcej
|
Bolesław Drapella odchodzi z funkcji szefa AirHelp Poland, zastąpi go Krzysztof Piernicki. ,,Będę wspierał firmy we wczesnej fazie rozwoju"
Bolesław Drapella zrezygnował z dalszego kierowania platformą AirHelp Poland pomagającą podróżnym w sporach z liniami lotniczymi. Od stycznia 2019 roku prezesem firmy będzie Krzysztof Piernicki. - Główny powód odejścia to chęć spędzenia większej ilości czasu z rodziną. Chciałbym się skupić nieco bardziej na wsparciu firm we wczesnym okresie wzrostu - zdradza Bolesław Drapella w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Internauci wciąż używają banalnych haseł, w tym roku do listy dołącza "donald"
Z analizy ponad 5 milionów haseł, które wyciekły w mijającym roku do sieci wynika, że internauci wciąż stosują banalne, łatwe do złamania zabezpieczenia kont. Królują proste ciągi cyfr, na czele z "123456". Wśród nowości pojawiły się „Donald”, „aa123456” i „password1”.
więcej
|
Sare przejmuje Fast White Cat za 1,95 mln zł i pakiet swoich akcji
Firma Sare zawarła umowę kupna 94 proc. akcji spółki Fast White Cat zajmującej się w tworzeniem sklepów internetowych. Zapłaci za nie 1,95 mln zł oraz wyemituje dla jej dotychczasowych właścicieli 81,4 tys. nowych akcji.
więcej
|
Clarkson, Hammond i May z kontraktem na 4. sezon ,,The Grand Tour". Nie będzie namiotu i studia
Koncern Amazon podpisał kontrakt na realizację 4. sezonu motoryzacyjnego show „The Grand Tour”. W programie pojawią się ponownie Jeremy Clarkson, Richard Hammond i James May, jednak formuła zostanie ograniczona do samochodowych wypraw głównych bohaterów. Z „TGT” zniknie namiot pełniący rolę studia oraz kilka elementów programu. Premierę 4. sezonu zaplanowano na początek 2020 roku.
więcej
|
Karol Jankiewicz i Karol Osentowski prowadzą ,,W Karolach Głównych" na Youtube
Grupa Abstra otworzyła na YouTube dwunasty kanał własny. "W Karolach głównych" zobaczymy głównie parodie filmowych klasyków. Prowadzącymi kanał są Karol Jankiewicz i Karol Osentowski, aktorzy udzielający się głównie w dubbingu.
więcej
|
Facebook Watch ma 75 mln widzów dziennie
Trzy miesiące po globalnej premierze, serwis Facebook Watch z treściami wideo ogląda codziennie 75 mln widzów na całym świecie - podał Facebook. Miesięcznie liczba widzów oscyluje wokół 400 milionów.
więcej
|
Zdjęcia 6,8 mln użytkowników Facebooka mogły trafić w obce ręce. Firma przeprasza za usterkę
Facebook wykrył usterkę w zabezpieczeniach swojego serwisu. Mogła ona spowodować że deweloperzy zewnętrznych aplikacji otrzymali szeroki dostęp do zdjęć ponad 6,8 mln użytkowników serwisu, nawet tych które nigdy nie zostały opublikowane na ich kontach. Serwis przeprasza za błąd i zapewnia że został on usunięty.
więcej
|
Portal Gazeta.pl organizuje akcję ,,Tydzień Dobrego Serca", będzie zachęcać do dobroczynności
W związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia zespół portalu Gazeta.pl zorganizuje „Tydzień Dobrego Serca”. W ramach akcji, codziennie redakcja przedstawi czytelnikom jedną organizację dobroczynną i będzie zachęcać do wsparcia jej w aktualnych potrzebach.
więcej
|
Blogerka modowa Anna Skura krytykowana, bo pochwaliła się wyjazdem na zaproszenie księcia Arabii Saudyjskiej
Blogerka Anna Skura pochwaliła się, że poleciała do Arabii Saudyjskiej na zaproszenie Muhammada ibn Salmana, księcia i następcy tronu Arabii Saudyjskiej. Pod wpisem pojawiło się mnóstwo negatywnych komentarzy, w których internauci wytknęli jej wizytę w kraju władcy, który według ustaleń służb śledczych jest odpowiedzialny za śmierć saudyjskiego opozycyjnego dziennikarza Dżamala Chaszukdżiego.
więcej
|
LINK4 nagrodzone za zwracanie pieniędzy klientom
Specjalna aplikacja bada styl i bezpieczeństwo jazdy kierowców, a po roku LINK4 zwraca najlepszym część składki. To program „Kasa Wraca” i właśnie za ten produkt ubezpieczyciel otrzymał nagrodę "Lubię, bo polskie" przyznawanej przez Polskie Radio.
materiał partnerski
więcej
|
|
|