Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 18 Grudnia 2018
 
 
 
Miłosz Szulc nowym prezesem Ruchu. PZU i Orlen uratują upadającą spółkę
 
W poniedziałek powołano kolejny - już trzeci w ciągu kilku ostatni miesięcy - zarząd Ruchu. Zmiany na stanowiskach kierowniczych mają umożliwić sprawne wdrożenie planu restrukturyzacji spółki z udziałem państwowych firm: PZU i Orlenu. W zarządzie spółki znaleźli się Tomasz Swat i Piotr Regulski, a od stycznia 2019 jej prezesem zostanie Miłosz Szulc. więcej
 
 
Telewizja Polska tworzy fundację "TVP dla Rodziny". Na start dostanie 500 tys. zł
 
Publiczny nadawca od kilku miesięcy zapowiadał powołanie fundacji „TVP dla Rodziny”, która będzie skupiać działania charytatywne w ramach spółki pod jednym szyldem. Skompletowano niemal pełen skład rady fundacji, do jej powołania pozostały jedynie kwestie formalno-prawne. Podmiot ma zajmować się promowaniem wartości rodzinnych. więcej
 
 
Discovery, TVN 24 i Polsat Sport powstrzymują klientów płatnej telewizji od rezygnacji z usługi
 
Niemal jedna czwarta polskich klientów platform i kablówek myśli o rezygnacji z usług płatnej telewizji. Najczęściej cord-cutting rozważają użytkownicy najdroższych pakietów operatorów. Do płacenia abonamentu skłania ich przede wszystkim dostęp do Discovery, TVN 24 i Polsat Sport. więcej
 
 
Marketing internetowy: podsumowanie roku 2018, prognozy na 2019 (agencje)
 
Zaczynamy cykl podsumowań mijającego roku w mediach i marketingu. Obecnie prezentujemy pierwszą część wypowiedzi o reklamie internetowej. Komentują menedżerowie z czołowych agencji e-marketingowych. więcej
 
 
IKEA kampanią ,,Rozłącz, aby połączyć" wykazała się odwagą wychodząc poza konwencję (wideo)
 
Hiszpański oddział IKEA, który w świątecznej kampanii zwraca uwagę na to, jak social media „popsuły” międzyludzkie relacje pokazuje nie tylko uzależnienie od elektroniki, ale też kontrast między poziomem bezużytecznej  wiedzy o świecie celebrycko-internetowym, a skromną wiedzą o historii i życiu najbliższych. Zdaniem ekspertów od reklamy i marketingu jest w tym wiarygodna, zarówno przez to w jaki sposób buduje swój świat od lat, czym handluje, jak i przez to, jak uwiarygadnia swoje przesłanie, rezygnując z aktywności w sieci na czas świąt. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Koniec negocjacji TVP z Emitelem ws. wejścia na MUX-8. Brak zgody co do kwoty więcej
 
Zygmunt Solorz kontra ,,Newsweek" i ,,GW". Chce usunięcia tekstów łączących jego spotkanie z Morawieckim z aferą KNF i decyzją UKE więcej
 
Legia Warszawa ma 27 mln zł od sponsorów, 100 mln zł mniej z praw tv wskutek fiaska w europejskich pucharach więcej
 
TVP chce kupić Showmax. ,,Były już pierwsze kontakty na poziomie zarządu" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
PR Manager People Can Fly
Wydawca Strony Głównej Wirtualna Polska Media
Specjalista ds. akcji specjalnych Agora
Redaktor Odpowiedzialny TVP
aspirant KRRiT
Dziennikarz w Redakcji Informacyjnej TVN
Grafik Animator TVN
Dziennikarz - specjalizacja technologie Wirtualnemedia.pl
(Junior) Marketing Automation Specialist Performics
Digital Integration Manager Performics
Social Media Specialist Ringier Axel Springer
Brand Manager Ringier Axel Springer
Młodszy Konsultant ds. Promocji TVN
Junior Project Sales Specialist Ringier Axel Springer
ACCOUNT MANAGER TradeTracker Poland
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Telewizja Polska tworzy fundację "TVP dla Rodziny". Na start dostanie 500 tys. zł

Publiczny nadawca od kilku miesięcy zapowiadał powołanie fundacji „TVP dla Rodziny”, która będzie skupiać działania charytatywne w ramach spółki pod jednym szyldem. Skompletowano niemal pełen skład rady fundacji, do jej powołania pozostały jedynie kwestie formalno-prawne. Podmiot ma zajmować się promowaniem wartości rodzinnych. więcej

Discovery, TVN 24 i Polsat Sport powstrzymują klientów płatnej telewizji od rezygnacji z usługi

Niemal jedna czwarta polskich klientów platform i kablówek myśli o rezygnacji z usług płatnej telewizji. Najczęściej cord-cutting rozważają użytkownicy najdroższych pakietów operatorów. Do płacenia abonamentu skłania ich przede wszystkim dostęp do Discovery, TVN 24 i Polsat Sport. więcej

27. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na żywo w Telewizji TVN

W niedzielę, 13 stycznia odbędzie się 27. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego celem tym razem jest zakup nowoczesnego sprzętu medycznego dla specjalistycznych szpitali dziecięcych. Relacje z charytatywnej akcji będzie można śledzić na antenach Grupy TVN, która już po raz trzeci została głównym partnerem telewizyjnym tego wydarzenia. więcej

Grupa 4Fun Media: Go?recki, Baran, Godlewska i Sawicka szefami nowych pionów, Alin?ska na czele PR

W Grupie 4Fun Media wprowadzono nową strukturę organizacyjną opartą na czterech pionach biznesowych, którymi kierują Mateusz Go?recki (pion telewizji i treści), Rafał Baran (B2B), Agnieszka Godlewska (digital out-of-home) i Marta Sawicka (e-commerce). Natomiast stanowisko dyrektora public relations objęła Katarzyna Alin?ska. więcej

Polsat News z korektą ramówki, ,,Wydarzenia i opinie" również w piątki. Dorota Gawryluk: ujednolicamy pasma

Wraz z początkiem 2019 roku Polsat News zmodyfikuje swoją ramówkę, w której m.in. o 15 minut wydłużona zostanie audycja „Wydarzenia i opinie”, która również zyska dodatkowe emisje w piątki. - Konsekwentnie budujemy pasma i stabilizujemy godziny emisji - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki w Telewizji Polsat. więcej

Daniel Liszkiewicz zastępcą kierownika publicystyki TVP Info

Były dziennikarz „Uwagi!” i „Superwizjera” TVN Daniel Liszkiewicz awansuje na stanowisko zastępcy kierownika publicystyki TVP Info w Telewizyjnej Agencji Informacyjnej - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Milion widzów ,,Big Music Quiz 2". TVP1 stacją trzeciego wyboru

Prowadzony przez Sławomira Zapałę drugi sezon programu „Big Music Quiz” w TVP1 oglądało średnio 971 tys. widzów. Produkcja dała Jedynce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 5,74 mln zł. więcej

Siódmy sezon ,,Blondynki" ogląda średnio 2,72 mln widzów. TVP1 liderem rynku

Siódmy sezon „Blondynki” ogląda średnio 2,72 mln widzów. Jest to wynik niższy o 140 tys. osób w porównaniu do początku szóstego sezonu nadawanego w analogicznym okresie rok wcześniej. Serial dane TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w 4+, ale w grupie komercyjnej 16-49 stacja jest czwarta. więcej

Koncerty kolęd w wigilijnej ramówce Polsatu. Na koniec dnia gwiazdy disco polo

W Wigilię Bożego Narodzenia Telewizja Polsat pokaże kilka świątecznych koncertów. Na zakończenie dnia tradycyjne kolędy zaprezentują artyści disco polo w programie „Święta z Disco Polo Music". więcej

TVP1 nowym liderem tygodnia z udziałem na poziomie 9,8 proc.. ,,M jak miłość", ,,Na dobre i na złe" i ,,Barwy szczęścia" hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale TVP2 „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” oraz „Barwy szczęścia”. Wśród stacji w 4+ nowym liderem została TVP1, która awansowała z czwartej lokaty - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Detektyw 3" od 14 stycznia w HBO GO i HBO. W roli głównej występuje Mahershala Ali (wideo)

W poniedziałek, 14 stycznia 2019 roku w serwisie HBO GO i linearnym kanale HBO odbędzie się premiera trzeciego sezonu serialu „Detektyw”. W roli głównej występuje Mahershala Ali. więcej

Internet Multimedia Polska przyspieszył do 1,2 Gbs

Multimedia Polska wprowadziła do swojej oferty nową prędkość internetu 1,2 Gb/s. więcej

Inea promuje światłowód symetryczny 1 Gb/s bez lojalki (wideo)

Wielkopolska sieć kablowa Inea zaczęła promocję internetu światłowód symetryczny o prędkości 1 Gb/s. Oferta jest związana z filmem „Ralph Demolka w Internecie”. więcej

France 3 z relacji o proteście ,,żółtych kamizelek" wymazała napis krytykujący Macrona. ,,To ludzki błąd"

W sobotnim programie informacyjnym państwowej stacji France 3 przy zapowiedzi relacji z protestu „żółtych kamizelek” zmieniono fotografię, usuwając z niej część napisu na transparencie krytykującym prezydenta Emmanuela Macrona. Nadawca zapewnia, że to „ludzki błąd” i zapowiada postępowanie wyjaśniające. więcej

LINK4 nagrodzone za zwracanie pieniędzy klientom

Specjalna aplikacja bada styl i bezpieczeństwo jazdy kierowców, a po roku LINK4 zwraca najlepszym część składki. To program „Kasa Wraca” i właśnie za ten produkt ubezpieczyciel otrzymał nagrodę "Lubię, bo polskie" przyznawanej przez Polskie Radio. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Towarzystwo Dziennikarskie i pracownicy Radia Rzeszów stają w obronie dziennikarki z naganą za wypowiedź o prezydencie Dudzie

Po tym jak na początku września na antenie Polskiego Radia Rzeszów jeden ze słuchaczy określił prezydenta Andrzeja Dudę mianem figuranta, prowadząca audycję Grażyna Bochenek została odsunięta od programów na żywo i dostała naganę. Prezes stacji Przemysław Tejkowski zawiadomił też prokuraturę o podejrzeniu znieważenia prezydenta. W jej obronie stają pracownicy rozgłośni oraz Towarzystwo Dziennikarskie. więcej

 
Krzysztof Świątek poprowadzi ,,Śniadanie w Radiu Gdańsk"

Do grona prowadzących poranny program „Śniadanie w Radiu Gdańsk”, gdańskiej rozgłośni Polskiego Radia dołączył Krzysztof Świątek, szef redakcji publicystyki Polskiego Radia 24, oraz dziennikarz TVP Info. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Marketing internetowy: podsumowanie roku 2018, prognozy na 2019 (agencje)

Zaczynamy cykl podsumowań mijającego roku w mediach i marketingu. Obecnie prezentujemy pierwszą część wypowiedzi o reklamie internetowej. Komentują menedżerowie z czołowych agencji e-marketingowych. więcej

IKEA kampanią ,,Rozłącz, aby połączyć" wykazała się odwagą wychodząc poza konwencję (wideo)

Hiszpański oddział IKEA, który w świątecznej kampanii zwraca uwagę na to, jak social media „popsuły” międzyludzkie relacje pokazuje nie tylko uzależnienie od elektroniki, ale też kontrast między poziomem bezużytecznej  wiedzy o świecie celebrycko-internetowym, a skromną wiedzą o historii i życiu najbliższych. Zdaniem ekspertów od reklamy i marketingu jest w tym wiarygodna, zarówno przez to w jaki sposób buduje swój świat od lat, czym handluje, jak i przez to, jak uwiarygadnia swoje przesłanie, rezygnując z aktywności w sieci na czas świąt. więcej

Mel Gibson, Katarzyna Nosowska oraz Haier i Vytautas najpopularniejsi na polskim YouTube w listopadzie

W listopadowym zestawieniu najpopularniejszych reklam na polskim YouTube na szczycie znalazł się spot Polskiej Fundacji Narodowej stworzony z okazji setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Na drugim miejscu była Katarzyna Nosowska w klipie wspierającym Szlachetną Paczkę, a podium zamknął duet marek Haier i Vytautas. więcej

Salon Reserved na Oxford Street miał w ciągu roku 10 mln funtów przychodów

Otwarty we wrześniu 2017 roku przez spółkę LPP salon marki Reserved przy Oxford Street w Londynie miał w ciągu 12 miesięcy 10 mln funtów przychodów. Sprzedano w nim ponad 700 tys. ubrań. Każdego miesiąca klienci sklepu kupowali tam średnio 54 tysiące produktów. więcej

Warszawa będzie promować nowy system segregacji śmieci

Władze Warszawy ruszają z kampanią edukacyjną związaną z obowiązującym od 1 stycznia 2019 roku nowym systemem segregacji śmieci. Chcą w niej zachęcić mieszkańców stolicy do prawidłowego selekcjonowania odpadów. więcej

Billboardy w Sztokholmie pokazują bezdomnym drogę do schronisk (wideo)

W Sztokholmie w mroźne dni reklamy na wiatach przystankowych zmieniają się w drogowskazy, które kierują bezdomnych do znajdujących się w najbliższej okolicy schronisk. więcej

Martin Stankiewicz w klipie Coca-Coli promującym Szlachetną Paczkę (wideo)

Youtuber Martin Stankiewicz przygotował we współpracy z marką Coca-Cola bożonarodzeniowy teledysk wspierający akcję społeczną Szlachetna Paczka. więcej

Barbara Drapała head of social media w Performics

Barbara Drapała, dotychczas pracująca jako paid social expert w agencji Performics (Publicis Media), awansowała na nowo utworzone stanowisko head of social media. Obejmie je z początkiem stycznia 2019 roku.   więcej

Tomasz Dubiel i Gabriel Wołoszański w dziale kreacji 180heartbeats + Jung v Matt

Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt dołączyło pięć nowych osób - wśród nich tworzący seniorski team Tomasz Dubiel i Gabriel Wołoszański, którzy poprzednio byli związani z Grandes Kochonos. więcej

Bank Gospodarstwa Krajowego planuje kampanię z okazji jubileuszu 95-lecia

Bank Gospodarstwa Krajowego szykuje kampanię z okazji 95-lecia istnienia na rynku. Chce w niej opowiedzieć o swojej roli we wspieraniu rozwoju społeczno-gospodarczego kraju. więcej

Mateusz Koncewicz przechodzi z PND Futura do Martin&Jacob

Mateusz Koncewicz, copywriter po blisko 5 latach pracy odchodzi z agencji PND Futura. Przechodzi do agencji Martin&Jacob. więcej

LINK4 nagrodzone za zwracanie pieniędzy klientom

Specjalna aplikacja bada styl i bezpieczeństwo jazdy kierowców, a po roku LINK4 zwraca najlepszym część składki. To program „Kasa Wraca” i właśnie za ten produkt ubezpieczyciel otrzymał nagrodę "Lubię, bo polskie" przyznawanej przez Polskie Radio. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Miłosz Szulc nowym prezesem Ruchu. PZU i Orlen uratują upadającą spółkę

W poniedziałek powołano kolejny - już trzeci w ciągu kilku ostatni miesięcy - zarząd Ruchu. Zmiany na stanowiskach kierowniczych mają umożliwić sprawne wdrożenie planu restrukturyzacji spółki z udziałem państwowych firm: PZU i Orlenu. W zarządzie spółki znaleźli się Tomasz Swat i Piotr Regulski, a od stycznia 2019 jej prezesem zostanie Miłosz Szulc. więcej

North Base Media dokupił od spółki Hajdarowicza akcje Gremi Media za 4,2 mln zł

Spółka zależna amerykańskiego funduszu North Base Media kupiła od spółki Grzegorza Hajdarowicza 28,5 tys. akcji Gremi Media (wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) za 4,19 mln zł. Obecnie ma 6,67 proc. kapitału Gremi Media. więcej

Jarosław Chyła przechodzi z agencji informacyjnej DPA do firmy Comp

Jarosław Chyła, obecnie przedstawiciel agencji DPA na Polskę i region Europy Środkowo-Wschodniej i Bałkany od stycznia rozpocznie pracę w firmie informatycznej Comp. Obejmie tam stanowisko dyrektora działu organizacyjno-prawnego. więcej

Minister kultury zlecił kontrole w pięciu organizacjach pozarządowych, m.in. Fundacji Agory

Na zlecenie ministra kultury i dziedzictwa narodowego Piotra Glińskiego urząd wojewody mazowieckiego zaczął kontrole w pięciu fundacjach, m.in. Fundacji Agory. Firma nie komentuje tej procedury. więcej

,,Moje Mieszkanie" najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim po trzech kwartałach

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w pierwszych trzech kwartałach br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciły „Cztery Kąty” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,The Weekly Standard" znika z amerykańskiego rynku. Powodem spadająca sprzedaż

Amerykański wpływowy tygodnik „The Weekly Standard” kończy działalność. 17 grudnia 2018 roku w sprzedaży ukazał się ostatni numer magazynu, który w ostatnim okresie nie szczędził krytyki pod adresem prezydenta Donalda Trumpa. Oficjalnym powodem zamknięcia tytułu jest malejąca z roku na rok sprzedaż. więcej

Orlen zaangażuje się w restrukturyzację Ruchu przy pomocy Alior Banku i PZU

PKN Orlen zaangażuje się w restrukturyzację Ruchu, w najbliższym czasie wprowadzi do jego sieci kiosków swoje produkty pozapaliwowe. Ponadto wspólnie z Alior Bankiem i Grupą PZU przygotuje plan oddłużenia firmy kolportażowej. więcej

Płyty z polskimi kolędami w ramach dodatku do ,,Gazety Wyborczej"

Wtorkowe i środowe wydanie „Gazety Wyborczej” (Agora) będzie można kupić wraz z płytami CD z kolędami i pastorałkami w wykonaniu polskich artystów: Alicji Majewskiej, Olgi Bończyk i Zbigniewa Wodeckiego. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Marketing internetowy: podsumowanie roku 2018, prognozy na 2019 (agencje)

Zaczynamy cykl podsumowań mijającego roku w mediach i marketingu. Obecnie prezentujemy pierwszą część wypowiedzi o reklamie internetowej. Komentują menedżerowie z czołowych agencji e-marketingowych. więcej

Więcej Polaków z kartą płatniczą niż internetowym kontem. Z Blika korzysta co czwarty użytkownik

Karta płatnicza i konto bankowe obsługiwane przez internet to wśród Polaków najbardziej popularne produkty finansowe - wynika z tegorocznego raportu Izby Gospodarki Elektronicznej. Na trzecim miejscu znalazła się mobilna aplikacja Blik, użytkownicy w Polsce chętnie dokonują zakupów online z użyciem komputerów, a najczęściej stosowanym przez nich sposobem zapłaty w sieci jest szybki przelew internetowy. więcej

Mel Gibson, Katarzyna Nosowska oraz Haier i Vytautas najpopularniejsi na polskim YouTube w listopadzie

W listopadowym zestawieniu najpopularniejszych reklam na polskim YouTube na szczycie znalazł się spot Polskiej Fundacji Narodowej stworzony z okazji setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Na drugim miejscu była Katarzyna Nosowska w klipie wspierającym Szlachetną Paczkę, a podium zamknął duet marek Haier i Vytautas. więcej

Od nowego roku Francja opodatkuje największe firmy technologiczne, chce od nich 500 mln euro

Francuski rząd zapowiedział, że od 1 stycznia 2019 roku wprowadzi nowy podatek, który będą płaciły działające w tym kraju największe koncerny technologiczne. Nowa danina ma przynieść budżetowi Francji 500 mln euro rocznie, a uderzy w takie firmy jak Google, Facebook czy Amazon. więcej

Google planuje nową siedzibę w Nowym Jorku. Wyda na nią ponad miliard dolarów

Koncern Google zapowiedział, że w ciągu najbliższych kilku lat uruchomi w Nowym Jorku swoje nowe centrum zajmujące się nadzorowaniem międzynarodowych operacji koncernu. Biuro ma się mieścić w trzech położonych obok siebie budynkach, a do jego obsługi zostanie zatrudnionych w sumie 14 tysięcy pracowników. Całość będzie kosztować ponad miliard dolarów. więcej

Większość Polaków prezenty świąteczne kupi online

W tym roku blisko 80% polskich konsumentów prezenty świąteczne kupi w sieci. Podobny trend widać również w Czechach i na Węgrzech - wynika z badania Lightspeed Research. więcej

LINK4 nagrodzone za zwracanie pieniędzy klientom

Specjalna aplikacja bada styl i bezpieczeństwo jazdy kierowców, a po roku LINK4 zwraca najlepszym część składki. To program „Kasa Wraca” i właśnie za ten produkt ubezpieczyciel otrzymał nagrodę "Lubię, bo polskie" przyznawanej przez Polskie Radio. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Discovery, TVN 24 i Polsat Sport powstrzymują klientów płatnej telewizji od rezygnacji z usługi

Niemal jedna czwarta polskich klientów platform i kablówek myśli o rezygnacji z usług płatnej telewizji. Najczęściej cord-cutting rozważają użytkownicy najdroższych pakietów operatorów. Do płacenia abonamentu skłania ich przede wszystkim dostęp do Discovery, TVN 24 i Polsat Sport. więcej

Ericsson: aplikacje szpiegujące i mentalna otyłość wśród 10 trendów konsumenckich na 2019 rok (wideo)

Ericsson ConsumerLab opublikował ósmą edycję raportu na temat trendów w roku 2019, reprezentujących przewidywania 34 milionów osób wcześnie korzystających z nowoczesnych technologii. Wskazuje on na oczekiwanie konsumentów, że inteligentne głośniki będą brać udział w rodzinnych sporach tak jak członkowie rodziny. Użytkownicy wirtualnych asystentów uważają, że urządzenia rozumiejące nasz nastrój będą stanowiły główny nurt technologii za 3 lata, a użytkownicy AR lub VR chcą mieć praktyczne wirtualne wytyczne dotyczące praktycznych codziennych zadań, takich jak gotowanie czy naprawy. więcej

Bank Pekao, PKO BP i Credit Agricole z najlepszymi infoliniami wśród banków

Najlepszą infolinię wśród banków ma Bank Pekao. To drugi rok z rzędu, kiedy bank ten plasuje się na pierwszym miejscu. Na podium stanęły też PKO Bank Polski oraz Credit Agricole. Średnia ocena infolinii bankowych obniżyła się w porównaniu z ubiegłym rokiem o 3 punkty - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

Wyolbrzymiamy imigrację i bezrobocie. Problem molestowania i zmian klimatu

Ludzie na całym świecie mają tendencję do wyolbrzymiania zjawiska imigracji, odsetka populacji muzułmańskiej w swoim kraju, bezrobocia czy przeludnienia więzień. Jednocześnie wszyscy wyraźnie umniejszają zjawisko molestowania seksualnego kobiet czy skali zmian klimatycznych - wynika z międzynarodowego badania Ipsos Mori. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Grupa 4Fun Media: Go?recki, Baran, Godlewska i Sawicka szefami nowych pionów, Alin?ska na czele PR

W Grupie 4Fun Media wprowadzono nową strukturę organizacyjną opartą na czterech pionach biznesowych, którymi kierują Mateusz Go?recki (pion telewizji i treści), Rafał Baran (B2B), Agnieszka Godlewska (digital out-of-home) i Marta Sawicka (e-commerce). Natomiast stanowisko dyrektora public relations objęła Katarzyna Alin?ska. więcej

Jarosław Chyła przechodzi z agencji informacyjnej DPA do firmy Comp

Jarosław Chyła, obecnie przedstawiciel agencji DPA na Polskę i region Europy Środkowo-Wschodniej i Bałkany od stycznia rozpocznie pracę w firmie informatycznej Comp. Obejmie tam stanowisko dyrektora działu organizacyjno-prawnego. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Ericsson: aplikacje szpiegujące i mentalna otyłość wśród 10 trendów konsumenckich na 2019 rok (wideo)
W święta możliwość jazdy autem na minuty po Polsce. Traficar uruchamia przejazdy międzymiastowe
Inea promuje światłowód symetryczny 1 Gb/s bez lojalki (wideo)
B10, Aquos C10 i Aquos D10 - pierwsze smartfony Sharp w Polsce (wideo)
Samsung: 85-calowy telewizor QLED 8K
Nowe Audi A1 Sportback w Polsce od 91 tys. zł (wideo)
Navitel z nowym biurem w Warszawie i własnym serwisem
 
 
 
GOSPODARKA
 
Więcej Polaków z kartą płatniczą niż internetowym kontem. Z Blika korzysta co czwarty użytkownik
Ericsson: aplikacje szpiegujące i mentalna otyłość wśród 10 trendów konsumenckich na 2019 rok (wideo)
Bank Pekao, PKO BP i Credit Agricole z najlepszymi infoliniami wśród banków
Od nowego roku Francja opodatkuje największe firmy technologiczne, chce od nich 500 mln euro
Salon Reserved na Oxford Street miał w ciągu roku 10 mln funtów przychodów
W święta możliwość jazdy autem na minuty po Polsce. Traficar uruchamia przejazdy międzymiastowe
Wyolbrzymiamy imigrację i bezrobocie. Problem molestowania i zmian klimatu
Większość Polaków prezenty świąteczne kupi online
Polskie zakłady motoryzacyjne ratują się pracownikami z Ukrainy (wideo)
Nowe Audi A1 Sportback w Polsce od 91 tys. zł (wideo)
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Detektyw 3" od 14 stycznia w HBO GO i HBO. W roli głównej występuje Mahershala Ali (wideo)
Animacja "Spider-Man Uniwersum" podbija kina
Film "Downton Abbey" latem w kinach
Don Cheadle w serialu "Black Monday" Showtime
Paul James z Jenną Dewan Tatum w serialu "Mixtape"
Pijana Agata Kulesza kompromituje się w mediach. 4 stycznia premiera filmu "Zabawa zabawa"
Na co do kina, jeśli nie na film?
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj