|
|
|
|
|
|
|
TVP wchodzi na MUX-8. Umowa z Emitelem zaakceptowana
Rada nadzorcza Telewizji Polskiej wyraziła zgodę na wejście nadawcy na ósmy multipleks naziemnej telewizji cyfrowej. Tym samym kilkumiesięczne negocjacje między telewizją publiczną a spółką Emitel, operatorem tego MUX-a, kończą się porozumieniem.
więcej
|
,,Zawsze warto" nowym serialem Polsatu. Wieniawa, Zielińska i Rosati w rolach głównych
W wiosennej ramówce 2019 roku Telewizja Polsat pokaże nowy serial „Zawsze warto”, który produkuje Akson Studio. Główne role w obyczajowej produkcji zagrają: Julia Wieniawa, Katarzyna Zielińska i Weronika Rosati.
więcej
|
,,Korona królów" w Japonii, a ,,Drogi wolności" w Grecji i Słowenii
Telewizja Polska poinformowała, że sprzedała licencję na pokazywanie kolejnych produkcji za granicą, w tym „Korony królów”, „Dróg wolności” i „Kamerdynera”. Publiczny nadawca również przedłużył umowy na m.in. „Quo Vadis” i „Ogniem i mieczem”.
więcej
|
Hubert Urbański w świątecznym spocie TVN (wideo)
Telewizja TVN właśnie rozpoczęła emisję świątecznego spotu. W 30-sekundowym materiale występuje Hubert Urbański.
więcej
|
S&P podwyższa perspektywą ratingu Cyfrowego Polsatu. Spodziewa się, że firma zwiększy wpływy i obniży zadłużenie
Agencja Standard & Poor’s utrzymała rating korporacyjny grupy kapitałowej Cyfrowy Polsat na poziomie BB+, podważając jego perspektywę ze stabilnej do pozytywnej. Według agencji Cyfrowy Polsat może ograniczyć poziom zadłużenia dzięki przejęciu Netii oraz zanotuje organiczny wzrost wpływów.
więcej
|
Tylko jedna firma chce ubezpieczyć pracowników TVP, usługi wyceniła na blisko 10 mln zł
W odpowiedzi na ogłoszony przez Telewizję Polską przetarg na świadczenie usług ubezpieczenia zdrowotnego wpłynęła tylko jedna oferta. Firma LMG Forsakrings ze Sztokholmu zaproponowała nadawcy kwotę 9,76 mln zł.
więcej
|
Drugi sezon ,,The story of my life" stracił 800 tys. widzów. Polsat wiceliderem rynku
Druga odsłona „The story of my life” gromadziła średnio 801 tys. osób. To dwa razy mniej niż pokazywany wiosną br. pierwszy sezon. Polsat w czasie nadawania talk-show był stacją drugiego wyboru w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wzrosły do 6,49 mln zł.
więcej
|
Serial ,,Moscow Noir" z Karoliną Gruszką w Canal+
W styczniu na antenie Canal+ premierę będzie miał serial „Moscow Noir” – międzynarodowa serialowa koprodukcja Canal+ opowiadająca o egzotycznym świecie postsowieckiej finansjery. Jedną z gwiazd produkcji jest Karolina Gruszka.
więcej
|
Fokus TV liderem w listopadzie, Polsat Doku zyskał najwięcej
W listopadzie br. liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV, a na drugim miejscu znalazło się TVN Turbo. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Doku, a najwięcej stracił kanał Canal+ Discovery - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Rodzinny galimatias" - pilot nowego reality TTV na licencji ,,Dam i wieśniaczek"
W drugi dzień świąt Bożego Narodzenia, 26 grudnia br., stacja TTV wyemituje specjalny świąteczny odcinek reality-show „Rodzinny galimatias”, który powstaje na licencji „Dam i wieśniaczek”. Będzie to pilotażowa emisja programu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Były prezes CBS nie otrzyma 120 milionów dol. odprawy, zarząd zakończył śledztwo w sprawie molestowania
Les Moonves, były szef CBS zmuszony do dymisji po oskarżeniach o molestowanie nie otrzyma 120 mln dol. odprawy w związku z odejściem z firmy – zdecydował zarząd CBS. Prowadzone od kilku miesięcy śledztwo potwierdziło część zarzutów o zachowania niezgodne ze standardami, okazało się też że podczas postępowania Moonves wielokrotnie mijał się z prawdą.
więcej
|
Koprodukcja ,,Rozbite marzenia. 1918-1939" kosztowała 8 mln euro. W projekt włączyła się TVP
Budżet międzynarodowej koprodukcji „Rozbite marzenia. 1918-1939” wyniósł 8 mln euro - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W projekt zaangażowała się również Telewizja Polska, która go wsparła pod względem merytorycznym jak i finansowym. - Niezwykłą siłą serialu jest udane połączenie wątków fabularnych z unikatowymi archiwaliami z całego świata - mówi nam Anna Kowalewska-Onaszkiewicz z agencji kreacji filmu i serialu w TVP.
więcej
|
LINK4 nagrodzone za zwracanie pieniędzy klientom
Specjalna aplikacja bada styl i bezpieczeństwo jazdy kierowców, a po roku LINK4 zwraca najlepszym część składki. To program „Kasa Wraca” i właśnie za ten produkt ubezpieczyciel otrzymał nagrodę "Lubię, bo polskie" przyznawanej przez Polskie Radio.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AMS z nowym cennikiem i zasadami rabatów, podstawą dane o widowni nośników
Firma reklamy zewnętrznej AMS (należąca do Agory) ujawniła nową politykę handlową oraz cennik, które będą obowiązywać od kwietnia 2019 roku. Stawki są oparte na danych o widowni różnych nośników z badania Outdoor Track.
więcej
|
Katarzyna Grzywaczewska szefową marketingu w Payback Polska
Do zespołu zarządzającego Payback Polska dołączyła Katarzyna Grzywaczewska, obejmując stanowisko dyrektora marketingu. Przeszła z T-Mobile Polska, gdzie ostatnio pełniła funkcję dyrektora ds. komunikacji marketingowej.
więcej
|
Zenith przejmuje od OMD obsługę mediową Lotte Wedel
Firma Lotte Wedel rozstrzygnęła trwający od końca lipca br. przetarg na obsługę mediową, wybierając jako zwycięzcę agencję mediową Zenith (Publicis Media). Oznacza to koniec trwającej pięć lat współpracy z OMD.
więcej
|
McDonald's w 2019 roku kontynuuje współpracę z OMD
Sieć fast-food McDonald's będzie w 2019 roku kontynuować współpracę z domem mediowym OMD (Grupa OMD).
więcej
|
Aktywna seniorka poleca rentę dożywotnią w nowej kampanii Funduszu Hipotecznego Dom
W drugi dzień świąt startuje nowa kampania telewizyjna Funduszu Hipotecznego Dom, której bohaterką jest aktywna seniorka korzystająca z uroków życia dzięki rencie dożywotniej. Realizują ją Studio Moff Oskar Nowak i dom mediowy Codemedia.
więcej
|
Agencja Plej wygrała przetarg reklamowy firmy Continental
Firma oponiarska Continental w zakończonym właśnie przetargu wybrała do współpracy agencję Plej, która będzie wspierać klienta koncepcyjnie i kreatywnie w zakresie komunikacji 360.
więcej
|
Leo Burnett będzie reklamować No-Spę w przyszłym roku
Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) zajmie się obsługą reklamową marki No-Spa, środka rozkurczowego produkowanego przez Sanofi-Aventis.
więcej
|
Magdalena Pieńkowska: z Platige Image do Stellar Fireworks
Magdalena Pieńkowska, poprzednio dyrektor marketingu w Platige Image, objęła w studiu Stellar Fireworks rolę dyrektora operacyjnego (chief operating officer). Wcześniej odpowiadała m.in. za stworzenie działu projektów specjalnych w Multikinie.
więcej
|
Paul Davies za Tomasza Bławata prezesem Carlsberg Polska
Z dniem 1 stycznia 2019 roku Tomasz Blawat, obecny prezes zarządu Carlsberg Polska (właściciel takich marek piwa, jak Okocim, Harnaś, Karmi), obejmie stanowisko prezesa zarządu Carlsberg Wielka Brytania. Jego stanowisko w Polsce obejmie z kolei Paul Davies, obecnie piastujący rolę wiceprezesa ds. Craft & Speciality odpowiedzialnego globalnie za piwa kraftowe i specjalności piwne w Grupie Carlsberg.
więcej
|
"Bez Ciebie nie będzie prezentów w tym roku" w kampanii Fundacji Pociecha (wideo)
Trwa kampania "Bez Ciebie nie będzie prezentów w tym roku", w której Fundacja Pomocy Dzieciom "Pociecha" zwraca uwagę na potrzeby dzieci pokrzywdzonych przez los.
więcej
|
Saatchi&Saatchi zajmie się globalną obsługą reklamową Siemensa
Firma Siemens Home Appliances rozstrzygnęła przetarg na globalną obsługę reklamową. Wybrała do współpracy agencję Saatchi&Saatchi (Publicis Groupe).
więcej
|
Posiadanie więcej niż jednego dostawcy retargetingu może być niebezpieczne w skutkach.
Najnowocześniejsze technologie, takie jak machine learning i sztuczna inteligencja (AI), z pewnością przyczyniły się do tego, że sprzedawcy detaliczni coraz śmielej przekształcają się w pogoni za zmieniającymi się trendami technologicznymi obowiązującymi w branży. Pojawiło się jednak trudne wyzwanie, któremu trzeba stawić czoła: dostępność tysięcy rozwiązań i platform marketingowych sprawia, że niezwykle trudno jest ocenić i wybrać te najlepsze.
więcej
|
LINK4 nagrodzone za zwracanie pieniędzy klientom
Specjalna aplikacja bada styl i bezpieczeństwo jazdy kierowców, a po roku LINK4 zwraca najlepszym część składki. To program „Kasa Wraca” i właśnie za ten produkt ubezpieczyciel otrzymał nagrodę "Lubię, bo polskie" przyznawanej przez Polskie Radio.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Wydawcy patrzą z nadzieją na plan ratowania spółki Ruch
Najbliższe miesiące dla Ruchu mają być okresem wdrożenia planu restrukturyzacji spółki z udziałem państwowych firm: PZU i Orlenu. By ten cel zrealizować, dokonano zmian na stanowiskach kierowniczych. Wydawcy, którzy mieliby umorzyć należności wobec spółki wypowiadają się o tych działaniach z nadzieją, ale i dystansem.
więcej
|
Katarzyna Miśkowiec dyrektorem artystycznym ,,Zwierciadła"
Od grudnia br. dyrektor artystyczną miesięcznika „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) została Katarzyna Miśkowiec. Zastąpiła Macieja Kałkusa, który pozostaje w wydawnictwie.
więcej
|
80 dziennikarzy zabitych w 2018 roku. Najwięcej w Afganistanie, Syrii i Meksyku
W 2018 roku na całym świecie śmierć poniosło 80 dziennikarzy i pracowników mediów – wynika z najnowszego raportu organizacji Reporterzy Bez Granic (RsF). W ostatnim roku 348 przedstawicieli mediów zostało uwięzionych, 60 wzięto jako zakładników, a trzech uważa się za zaginionych.
więcej
|
Resort finansów zachwala niższy VAT na e-booki i e-prasę
Ministerstwo Finansów jest przekonane, że niższa stawka podatku VAT na e-booki i e-czasopisma, która ma wejść w życie od 1 kwietnia 2019 r., pozytywnie wpłynie na rozwój rynku.
więcej
|
,,Działkowiec" liderem sprzedaży po trzech kwartałach, wszystkie tytuły na minusie
W pierwszych trzech kwartałach br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie znalazł się „Działkowiec”. Wszystkie magazyny w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Przepis na Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Allegro bez spotu wizerunkowego na Boże Narodzenie, skupia się na reklamowaniu Allegro Smart!
W tym roku Allegro nie przygotowało wizerunkowej reklamy z okazji Bożego Narodzenia. - Przed kilkoma miesiącami wprowadziliśmy rewolucyjną usługę Allegro Smart! I w tym roku zdecydowaliśmy się, by w okresie przedświątecznym silnie komunikować właśnie tę nową usługę - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Paweł Klimiuk, dyrektor komunikacji korporacyjnej firmy.
więcej
|
Rok 2018 w mediach społecznościowych, co wydarzy się w 2019? (podsumowanie)
W kolejnej odsłonie naszej serii podsumowań bieżącego roku w mediach i marketingu prezentujemy pierwszą część komentarzy o mediach społecznościowych. Komentują przedstawiciele agencji marketingowych i wydawców.
więcej
|
15 stycznia 2019 roku premiera polskiej wersji Asystenta Google
Polska wersja językowa Asystenta Google pojawi się na rynku w połowie stycznia 2019 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Inteligentna platforma będzie dostępna w urządzeniach przenośnych oferowanych przez Google.
więcej
|
Ruszają dwa nowe kanały Grupy Abstra: ,,Klara kontra świat" i ,,Maksymalnie"
W portfolio Grupy Abstra, twórców m.in. kanału Abstrachuje pojawiły się dwa nowe kanały „Klara kontra świat” i „Maksymalnie”. Pierwszy z nich to vlog fabularny, przedstawiający życie pechowej studentki Klary; drugi – to kanał trenera personalnego Maksyma Ziółkowskiego, który będzie prezentować ekstremalne wyzwania. Nowe odcinki będą pojawiać się na YouTubie raz w tygodniu.
więcej
|
Interia ma przeprosić wdowę po Andrzeju Wajdzie za antysemickie komentarze internautów o reżyserze
Sąd Okręgowy w Krakowie orzekł, że Interia.pl ma opublikować przeprosiny dla wdowy po Andrzeju Wajdzie za obraźliwe, m.in. antysemickie, wpisy zamieszczone przez użytkowników portalu po śmierci reżysera. Wyrok jest nieprawomocny.
więcej
|
Aplikacja vod.pl w nowej wersji z lepszym filtrowaniem i formami płatności
Należący do Ringier Axel Springer Polska serwis wideo vod.pl wprowadził nową odsłonę swojej mobilnej aplikacji. Znalazły się w niej między innymi udoskonalone narzędzia do filtrowania treści oraz nowe formy płatności za udostępniane filmy, seriale i programy.
więcej
|
Włamano się do bazy danych e-sklepów Grupy Morele, firma ostrzega klientów
Grupa Morele, wydawca 10 sklepów internetowych, poinformowała, że doszło do nieuprawnionego dostępu do danych osobowych jej użytkowników. Firma zachęca ich, żeby zmienili swoje hasła oraz nie odpowiadali na wiadomości od cyberprzestępców.
więcej
|
Polska 31. w globalnym rankingu prędkości stacjonarnego internetu. Na czele Singapur i Islandia
W listopadzie 2018 r. najszybszy internet stacjonarny na świecie posiadali użytkownicy w Singapurze, a najszybsza sieć mobilna dostępna była w Islandii. Polska jest na 53. miejscu w rankingu prędkości internetu mobilnego oraz na 31. pozycji w wypadku sieci stacjonarnych - wynika z zestawienia Speedtest.net opublikowanego przez firmę Ookla.
więcej
|
LINK4 nagrodzone za zwracanie pieniędzy klientom
Specjalna aplikacja bada styl i bezpieczeństwo jazdy kierowców, a po roku LINK4 zwraca najlepszym część składki. To program „Kasa Wraca” i właśnie za ten produkt ubezpieczyciel otrzymał nagrodę "Lubię, bo polskie" przyznawanej przez Polskie Radio.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Korona królów" w Japonii, a ,,Drogi wolności" w Grecji i Słowenii
|
Koniec zdjęć do filmu ,,Ikar. Legenda Mietka Kosza". Premiera jesienią przyszłego roku
|
Serial ,,Moscow Noir" z Karoliną Gruszką w Canal+
|
Koprodukcja ,,Rozbite marzenia. 1918-1939" kosztowała 8 mln euro. W projekt włączyła się TVP
|
"Jak wytresować smoka 3" od marca w kinach (wideo)
|
Michał Koterski uwielbia komedie romantyczne. 25 grudnia premiera filmu "Pech to nie grzech"
|
Ansel Elgort w filmie "The Great High School Impostor" licealnym oszustem
|
Netflix zapowiada serial "Dark Crystal: Age Of Resistance"
|
Jeff Bridges otrzyma honorowego Złotego Globa
|
Nowy zwiastun "Roswell, New Mexico". Serial zadebiutuje w styczniu
|
|
|