|
|
|
|
|
|
|
Grupa Cyfrowy Polsat wyłączyła LTE w paśmie 800 MHz. UKE nie zgodził się na płatność 1,7 mld zł w ratach
Grupa Cyfrowy Polsat, właściciel sieci telekomunikacyjnej Plus, zdecydowała się na wyłączenie LTE w paśmie 800 MHz. Jednocześnie zbliża się termin końca rezerwacji tej częstotliwości dla Sferii, spółki z Grupy Cyfrowego Polsatu Zygmunta Solorza. Z kolei UKE podjął decyzję, że nie rozłoży płatności w wysokości 1,7 mld zł na raty - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nie wiadomo, czy operator zdecyduje się na prolongatę pasma.
więcej
|
Pracownicy Telewizji Republika nie dostali wypłat na święta? Sakiewicz: To bzdury
Przed świętami grupa pracowników Telewizji Republika miała zagrozić kierownictwu stacji strajkiem, ponieważ firma ma zalegać z wypłatami - podała „Gazeta Wyborcza”. Wiceprezes zarządu stacji Tomasz Sakiewicz w rozmowie z Wirtualnemedia.pl komentuje, że artykuł „to stek bzdur”. - Tylko cud może sprawić, że nauczycie się dziennikarstwa - zwraca się do redakcji dziennika.
więcej
|
Format ,,Mediterranean Life" produkowany przez TVN na rynki międzynarodowe. ,,Z pewnością nie ostatnia produkcja TVN"
Grupa TVN wyprodukowała w Europie odcinki programu „Mediterranean Life”, który na początku przyszłego roku trafi na rynek międzynarodowy, a już w Nowy Rok obejrzą go widzowie amerykańskiego kanału HGTV - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To kolejna produkcja polskiego oddziału TVN na zagraniczne rynki.
więcej
|
,,Wracajcie skąd przyszliście" ogląda 845 tys. widzów. Widownia spada z odcinka na odcinek
Nowy program „Wracajcie skąd przyszliście” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 845 tys. osób, o 680 tys. widzów mniej niż pokazywana wcześniej w tym paśmie „Ameryka Express”. TVN w czasie emisji formatu przegrywa z konkurencją w rynku, a jego widownia spada z odcinka na odcinek.
więcej
|
TVN podnosi deklarowane średnie ceny reklam o 14 proc.
Biuro Reklamy TVN Media ogłosiło tzw. deklarowane średnie ceny cennikowe brutto na każdy miesiąc 2019 roku. Są one przeciętnie o 13,9 proc. wyższe od tych obowiązujących w bieżącym roku.
więcej
|
Czubówna, Górniak, Gołota i Jonkisz wśród uczestników ,,Agent - Gwiazdy 4"
Zakończyły się zdjęcia do czwartej edycji programu „Agent - Gwiazdy”, które odbywały się na Wyspach Kanaryjskich. W programie wzięli udział m.in. Krystyna Czubówna, Edyta Górniak, Andrzej Gołota i Rafał Jonkisz.
więcej
|
Prokurator krajowy: TVN nie znalazł wszystkich nagrań z urodzin Hitlera, świadkowie zarzucają operatorowi stacji prowokowanie
Prokurator krajowy Bogdan Święczkowski poinformował, że stacja TVN nie przekazała śledczym wszystkich nagrań z obchodów rocznicy urodzin Adolfa Hitlera przedstawionych w „Superwizjerze”, tłumacząc, że nie udało się odnaleźć tych materiałów. Przesłuchani uczestnicy wydarzenia twierdzą, że operator stacji Piotr Wacowski zachęcał ich do rasistowskich wypowiedzi.
więcej
|
1,2 mln widzów drugiego sezonu ,,Leśniczówki". TVP1 przegrała z TVP2 i TVN
Drugi sezon „Leśniczówki” oglądało średnio 1,17 mln osób. W porównaniu do całego pierwszego sezonu produkcja zanotowała wzrost widowni oraz spadek rynkowych udziałów. TVP1 w czasie nadawania telenoweli zajęła trzecie miejsce w rynku tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 5,63 mln zł.
więcej
|
Koncerty kolęd i specjalne wydania teleturniejów w świątecznej ramówce TVP
W świątecznej ramówce Telewizja Polska pokaże m.in. koncerty najpiękniejszych polskich kolęd, orędzie prymasa Polski, specjalne wydania teleturniejów oraz programy rozrywkowe. Z kolei Nowy Rok widzowie będą mogli przywitać z „Sylwestrem marzeń z Dwójką”.
więcej
|
Ladies European Tour w Golf TV. Discovery nawiązało kolejne parterstwo
Discovery i Ladies European Tour ogłosiły partnerstwo, dzięki któremu w portfolio Golf TV znajdą się transmisje tego cyklu. Platforma ruszy wraz z początkiem stycznia 2019 roku.
więcej
|
Dziewiąty sezon ,,Zaprzysiężeni" w 13 Ulica
Od 17 stycznia 2019 roku 13 Ulica będzie emitować dziewiąty sezon serialu „Zaprzysiężeni”.
więcej
|
Nowy cykl ,,Urodzone w Afryce" w Nat Geo Wild
Od 18 stycznia 2019 Nat Geo Wild emitować będzie nowy cykl „Urodzone w Afryce”.
więcej
|
LINK4 nagrodzone za zwracanie pieniędzy klientom
Specjalna aplikacja bada styl i bezpieczeństwo jazdy kierowców, a po roku LINK4 zwraca najlepszym część składki. To program „Kasa Wraca” i właśnie za ten produkt ubezpieczyciel otrzymał nagrodę "Lubię, bo polskie" przyznawanej przez Polskie Radio.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Domy mediowe podsumowują 2018 rok i prezentują prognozy na 2019 rok
W ramach podsumowań mijającego roku w mediach i marketingu zajmujemy się branżą reklamową. Poniżej wypowiedzi menedżerów z czołowych domów mediowych, m.in. Havas Media Group, IPG Mediabrands, MullenLowe MediaHub, Codemedia, OMD, Mindshare Polska, Wavemaker.
więcej
|
Jean Reno w spocie PFN opowiada o Bożym Narodzeniu w Polsce (wideo)
Polska Fundacja Narodowa na Boże Narodzenie przygotowała spot, w którym o zwyczajach świątecznych w naszym kraju opowiada francuski aktor Jean Reno.
więcej
|
Mediacap za 1,8 mln zł kupił 28 proc. udziałów agencji Gameset
Holding marketingowo-badawczy Mediacap za 1,8 mln zł kupił udziały, które będą stanowić 27,8 proc. podwyższonego kapitału agencji marketingu gamingowego Gameset. Ponadto wyemituje dla niej swoje obligacje o wartości 1,45 mln zł.
więcej
|
Maciej Paciorek członkiem zarządu Ströer Media
Do zarządu spółki Ströer Media, zajmującej się reklamą zewnętrzną i internetową, dołączył Maciej Paciorek. Z firmą jest związany od 11 lat, obecnie zarządza sprzedażą regionalną i instytucjonalną.
więcej
|
Pracownicy wszystkich polskich agencji Publicis Group bohaterami świątecznego spotu (wideo)
Pracownicy polskich oddziałów wszystkich agencji należących do Publicis Groupe (m.in. Publicis, Starcom, Zenith, MSLGroup, Leo Burnett) z okazji świąt przygotowali akcję charytatywną pod hasłem "Ciepłych!" oraz wystąpili w spocie ją promującym.
więcej
|
Resort sprawiedliwości chce zatrudnić firmę do obsługi medialnej Funduszu Sprawiedliwości
Ministerstwo Sprawiedliwości zaprasza firmy i agencje do udziału w dialogu technicznym poprzedzającym przetarg związany z zapewnieniem bieżącej obsługi medialnej Funduszu Sprawiedliwości.
więcej
|
Starcom obronił obsługę mediową Aflofarmu
Firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska, właściciel takich marek OTC, jak Herbapect, Neosine rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. Marketer postanowił kontynuować dotychczasową współpracę w tym zakresie ze Starcomem (Publicis Media).
więcej
|
ING zachęca w nowej kampanii do rozmów o nadmiernej konsumpcji
ING Bank Śląski rozpocznie 25 grudnia kampanię reklamową swojego konta oszczędnościowego. Motywem przewodnim spotu jest refleksja o naszej coraz większej konsumpcji i pogoni za dobrami materialnymi. Akcję przygotowały Brain i MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Karp grasował po ulicach Warszawy w kampanii ,,Przerybane" CIWF Polska
Akcja „przeRYBAne” Compassion Polska zwraca uwagę na traktowanie karpi w okresie przedświątecznym. W tym celu przygotowano ambient - po warszawskich ulicach spacerowała pluszowa maskotka karpia.
więcej
|
Fundacja WWF nowym klientem Mindshare Polska
W wyniku rozstrzygniętego przetargu, do grona klientów domu mediowego Mindshare dołączyła fundacja WWF Polska. Poprzednio organizację obsługiwał Starcom.
więcej
|
,,Wygraj i leć na Ibizę!" - Majkel Kalcowski, Maciek Sieradzky i Ola Kot w promocji piwa Captain Jack
Pod koniec grudnia ruszy karnawałowa kampania promująca piwo Captain Jack (produkowane przez Kompanię Piwowarską). Akcję będą wspierać influencerzy internetowi, m.in. Majkel Kalcowski, Maciek Sieradzky i Ola Kot.
więcej
|
FlixBus zapewni darmowe przejazdy dla wolontariuszy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
W niedzielę, 13 stycznia 2019 roku odbędzie się 27. edycja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Akcję wesprze m.in. FlixBus, zapewniając darmowe przejazdy dla wolontariuszy, a pracownicy firmy wezmą udział w 13. Biegu „Policz się z cukrzycą”. W aukcji WOŚP będzie można również wylicytować specjalny bilet „Na koniec świata i kilometr dalej”.
więcej
|
Komputronik rusza z własnym programem lojalnościowym
Program lojalnościowy „Klub Komputronik” oferuje klientom rabaty, pierwszeństwo w informowaniu o premierach czy porady zakupowe.
więcej
|
Harry Potter ubiera się u Diora
Dom mody Dior promowany jest na instagramowym profilu Gryffindoru - jednego z czterech domów w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie.
więcej
|
Vegeta w nowej kampanii promuje kuchnię regionalną
Podravka Polska rozpoczęła nową kampanię marki przypraw Vegeta, w której promuje polską kuchnię regionalną. Towarzyszy jej konkurs, w którym nagrodą jest pobyt w luksusowym hotelu.
więcej
|
Katarzyna Sosulska i Daria Shilina w zespole AdCookie
W grudniu do agencji marketingowej AdCookie dołączyły Katarzyna Sosulska jako PR managerka oraz Daria Shilina, jako managerka zarządzająca projektami.
więcej
|
Multikino wspiera 27. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
Sieć kin Multikino po raz drugi dołącza do grona ogólnopolskich partnerów wspierających 27. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wydarzenie odbędzie się 13 stycznia 2019 r.
więcej
|
Jak sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe pomagają przyspieszyć rozwój technologii cyfrowych w organizacjach o tradycyjnym profilu sprzedaży detalicznej
Sztuczna inteligencja jako klucz do wdrażania efektywnych strategii marketingu cyfrowego. Poznaj technologię przyszłości, która w pełni wykorzystuje potencjał online jednego z liderów rynku dóbr luksusowych w Polsce.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
RASP rozmawiał z Arskom o sprzedaży ,,Przeglądu Sportowego"
Wiosną br. Ringier Axel Springer Polska prowadził rozmowy z agencją marketingową Arskom dotyczącą sprzedaży praw do „Przeglądu Sportowego” - podała Wirtualna Polska. RASP wydaje „PS” od 11 lat, natomiast ostatnio skupia się na rozwoju w internecie.
więcej
|
W Poznaniu wystartował trzeci lokal Papa Diego. Sieć Agory z tytułem "Debiut Roku 2018"
W czwartek, 20 grudnia uruchomiono kolejny lokal w Polsce pod marką Papa Diego (Agora) - w Poznaniu, w galerii Posnania wystartowała trzecia restauracja sieci. Jednocześnie koncept restauracji otrzymał tytuł Konsumenckiego Lidera Jakości w kategorii Debiut Roku.
więcej
|
,,Tygodnik Zamojski" najchętniej kupowany, ,,Życie Bytomskie" zyskało najwięcej
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w październiku br. był „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Obserwator Lokalny”, a na czele spadków uplasował się „TEMI. Galicyjski Tygodnik Informacyjny” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
PMPG Polskie Media wyda do 2 mln zł na skup swoich akcji
Zarząd PMPG Polskie Media (wydawcy m.in. tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”) zdecydował, że firma przez najbliższe prawie trzy lata przeznaczy maksymalnie 2 mln zł na skup własnych akcji.
więcej
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" z wydaniem na Boże Narodzenie
W piątek 22 grudnia br. ukaże się świąteczne wydanie „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes). W numerze znajdzie się m.in. wywiad z Szymonem Hołownią.
więcej
|
|
|
Krytyka Polityczna apeluje do czytelników o wsparcie finansowe na bieżącą pracę redakcji
Wydawnictwo „Krytyka Polityczna” apeluje do swoich czytelników o wsparcie finansowe na bieżącą pracę redakcji. Do tej pory utrzymywało się z darowizn, dotacji i dofinansowania z Ministerstwa Kultury na które - otwarcie przyznaje Mikołaj Syska z „KP” - w obecnej sytuacji politycznej zespół nie ma szans.
więcej
|
Właściciel strony z przyciskiem ,,Lubię to" jest administratorem danych osobowych
Właściciel strony internetowej na której umieszczono przycisk „Lubię to” jest administratorem danych osobowych użytkownika. W związku z tym internauta musi wyrazić zgodę przetwarzanie informacji na jego temat. Tak uważa rzecznik generalny Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE).
więcej
|
e-Izba: Wystawianie paragonów przed zapłatą za towar zaszkodzi sklepom internetowym
Ministerstwo Finansów planuje wprowadzenie nowych przepisów przewidujących obowiązek wydania przez sprzedawcę paragonu przed przyjęciem należności za towar. W opinii Izby Gospodarki Elektronicznej (e-Izby) projektowane regulacje zaszkodzą całej branży handlu internetowego w Polsce. - To będzie wymagało całkowitej zmiany systemów sprzedaży online i negatywnie wpłynie na cały segment e-commerce - przestrzega e-Izba.
więcej
|
Channing Dungey nową wiceprezes Netflixa. Będzie odpowiadać za oryginalne produkcje serwisu
Channing Dungey, była szefowa stacji ABC Entertainment została nową wiceprezes Netflixa. W serwisie będzie odpowiadać za rozwój oryginalnych treści produkowanych przez firmę.
więcej
|
Internet mobilny w listopadzie: w T-Mobile najszybciej się pobiera, Orange liderem w uploadzie i ping
W listopadowym rankingu RFBenchmark.pl - sprawdzającym szybkość i jakość internetu mobilnego - nie zaszły poważne zmiany w porównaniu z październikiem. T-Mobile utrzymał pozycję lidera w kategorii średniej szybkości pobieranych danych, a Orange ponownie zwyciężył w obszarach średniej szybkości wysyłanych danych oraz wartości ping. Plus i Play w dalszym ciągu nie mogą nadążyć za dwoma najlepszymi operatorami.
więcej
|
W internecie Polacy spędzają średnio 11 godzin dziennie. To prawie dwa razy więcej niż dwa lata temu
Statystyczny Polak korzysta z internetu łącznie o 5 godzin więcej niż jeszcze dwa lata temu. Jednocześnie prawie podwoił się odsetek tych, którzy chętnie testują nowe technologie i kupują gadżety. Eksperci McKinsey & Company zwracają uwagę na to, że cyfrowa rewolucja w polskim społeczeństwie szybko postępuje. Z drugiej strony rośnie również zaufanie Polaków do cyfrowych innowacji, czego dobrym przykładem jest rosnąca popularność usług finansowych i handlu online. Opracowanie strategii działania w internecie to dziś jedno z głównych wyzwań, przed jakim stoją przedsiębiorstwa.
więcej
|
LINK4 nagrodzone za zwracanie pieniędzy klientom
Specjalna aplikacja bada styl i bezpieczeństwo jazdy kierowców, a po roku LINK4 zwraca najlepszym część składki. To program „Kasa Wraca” i właśnie za ten produkt ubezpieczyciel otrzymał nagrodę "Lubię, bo polskie" przyznawanej przez Polskie Radio.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Trzy czwarte niepłacących alimenciarzy nie da swoim dzieciom nic pod choinkę
Aż 78 proc. rodziców, którzy nie płacą na dzieci alimentów, nie kupuje im dodatkowo żadnego prezentu pod choinkę ani nie daje pieniędzy - wynika z badania BIG Info Monitor. Do Rejestru Dłużników BIG wpisanych jest obecnie prawie 307,6 tys. niesolidnych rodziców, których zaległości alimentacyjne opiewają na ponad 11,8 mld zł.
więcej
|
|
|