Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 4 Stycznia 2019
 
 
 
TVN24 liderem stacji informacyjnych w 2018 roku, powiększając przewagę nad TVP Info. Słabe wyniki Telewizji wPolsce.pl
 
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w 2018 roku było TVN24. Wszystkie kanały zanotowały spadki oglądalności, a najwięcej straciła Telewizja Republika. 0,001 proc. udziału zanotowała Telewizja wPolsce.pl - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Zalando przed Bonprix, eObuwie i HM.com liderem e-sklepów odzieżowych (TOP 10)
 
Wśród sklepów internetowych z odzieżą wyraźnym liderem jest Zalando.pl, zwłaszcza pod względem liczby odsłon i średniego czasu korzystania przez użytkowników. Po ponad 2 mln odwiedzających zanotowały Bonprix.pl, eObuwie.com.pl, HM.com i Born2be.pl. W skali roku sporo zmalała odwiedzalność Deichmann.com. więcej
 
 
Marketing internetowy według wydawców i brokerów: podsumowanie 2018 roku, prognozy na 2019
 
Jaki był miniony rok w branży marketingu internetowego? Co może się wydarzyć w rozpoczętych właśnie roku? Dla portalu Wirtualnemedia.pl komentują menedżerowie czołowych wydawców, sieci reklamowych i agencji. więcej
 
 
,,Fakty" liderem serwisów informacyjnych, tylko ,,Wiadomości" ze wzrostem widowni
 
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w grudniu ub.r. były „Fakty” TVN. Jedynym wzrostem pochwalić się mogły „Wiadomości” TVP1, a najwięcej straciła „Panorama” TVP2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Pudelek na stronie głównej przeprasza Omenę Mensah za rasistowskie wpisy internautów
 
Serwis Pudelek.pl (należący do Grupy Wirtualna Polska) na mocy wyroku sądowego musi przez 7 dni emitować na stronie głównej przeprosiny dla Omeny Mensah, dziennikarki i prezenterki Grupy TVN. To wynik trwającego ponad trzy lata procesu o ochronę dóbr osobistych. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Krótszy czas oglądania telewizji w 2018 roku. Liderem Polsat, TVP1 i TVP2 na plusie (raport) więcej
 
Marketing w wyszukiwarkach: co przyniesie 2019 rok, jaki był 2018 więcej
 
Multikino przy 653 mln zł wpływów miało 36,4 mln zł zysku. Z biletów i reklam trzy razy więcej niż z przekąsek więcej
 
Rok 2018 w branży badawczej - podsumowanie. Co nas czeka w 2019? więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Manager ds. sprzedaży online Gremi Media
DORADCA KLIENTA RMF MAXXX, RMF Classic Warszawa Grupa RMF
Product Manager Clear Channel Poland
Konsultant ds. Opisywania i Pozyskiwania Treści Multimedialnych TVN
Sales Manager w Dziale Eventów Ringier Axel Springer
Account Manager Grupa ZPR Media
Stażysta Redakcji Informacyjnej TVN
KIEROWNIK PRODUKCJI TELEWIZYJNEJ Jake Vision
PR Manager People Can Fly
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVN24 liderem stacji informacyjnych w 2018 roku, powiększając przewagę nad TVP Info. Słabe wyniki Telewizji wPolsce.pl

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w 2018 roku było TVN24. Wszystkie kanały zanotowały spadki oglądalności, a najwięcej straciła Telewizja Republika. 0,001 proc. udziału zanotowała Telewizja wPolsce.pl - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Fakty" liderem serwisów informacyjnych, tylko ,,Wiadomości" ze wzrostem widowni

Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w grudniu ub.r. były „Fakty” TVN. Jedynym wzrostem pochwalić się mogły „Wiadomości” TVP1, a najwięcej straciła „Panorama” TVP2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN Style przeprowadzi ,,Kosmetyczne rewolucje". Stacja szuka właścicieli salonów kosmetycznych

Wiosną do ramówki TVN Style trafi nowy program „Kosmetyczne rewolucje”, w którym dwie ekspertki Sylwia Gołębiewska i Paulina Pastuszak przeprowadzą metamorfozy salonów z zabiegami kosmetycznymi - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat liderem oglądalności w grudniu, TVP1 wyprzedziła TVN. ,,M jak miłość" i ,,Sylwester marzeń z Dwójką" hitami

Liderem oglądalności rynku telewizyjnym w grudniu ub.r. był Polsat. Z trzeciego na drugie miejsce awansowała TVP1, która wyprzedziła TVN. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się serial „M jak miłość”, „Sylwester marzeń z Dwójką” i „Teleexpress” - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

Wojciech Cejrowski na razie nie wrócił do ,,Minęła 20" w TVP Info. ,,Obiecali"

W pierwszym w tym roku czwartkowym wydaniu „Minęła 20” w TVP Info nie pojawił się Wojciech Cejrowski. Miał wrócić do programu w styczniu, po tym jak na początku grudnia br. telewizja publiczna zawiesiła z nim współpracę. - Obiecali - skomentował to krótko Cejrowski więcej

W TVP Kultura rusza poranne pasmo dla dzieci ,,Animama"

TVP Kultura będzie emitować od 5 stycznia 2019 roku poranne pasmo filmów dla dzieci. „Animama” przedstawi polskie animacje z lat 70., 80. i 90. więcej

Justyna Nagłowska poprowadzi ,,Mój przewodnik po...", program o podróżach w Travel Channel Polska

6 stycznia 2019 roku zostanie wyemitowany pierwszy odcinek programu „Mój przewodnik po…”, w którym Justyna Nagłowska – reżyserka i influcerka przedstawi najciekawsze miejsce w wybranym kraju. więcej

,,Dżentelmeni i wieśniacy" zamienią się rolami po raz trzeci. Emisja wiosną w TTV

Stacja TTV planuje kontynuację reality-show „Dżentelmeni i wieśniacy”, w którym występują mężczyźni z różnych światów. Trzeci sezon tej produkcji trafi na antenę prawdopodobnie już tej wiosny - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Marek Czyż gospodarzem wywiadów w Superstacji

Marek Czyż zaczął współpracę z Superstacją. Będzie w niej prowadził część wydań „Rozmowy dnia” oraz własny program „Czyż nie...?”. więcej

,,Masakra" nowym programem w Polsat Viasat Explore (wideo)

W piątek, 4 stycznia 2019 roku Polsat Viasat Explore rozpocznie emisję nowego programu „Masakra”. więcej

Nadawca Nickelodeon i Politechnika Warszawska organizują warsztaty z programowania dla dzieci

W dniach 4-8 lutego br. nadawca kanału dziecięcego Nickelodeon (Viacom International Media Networks) zorganizuje w Warszawie projekt TECHNick Camp. Będą to półkolonie dla dzieci z nauką programowania przygotowane we współpracy z Instytutem Automatyki i Informatyki Stosowanej Politechniki Warszawskiej. więcej

Jak przechowywać dowody zakupów?

Wielu finansowych ekspertów twierdzi, że warto przechowywać swoje paragony. To na ich podstawie możemy pilnować gwarancji produktów lub liczyć wydatki w budżecie. Pokazanie paragonu jest najwygodniejszym sposobem załatwienia sprawy podczas reklamacji lub zwrotu. Niestety, często się zdarza, że przechowujemy dokument przez kilka miesięcy, a potem, gdy go faktycznie potrzebujemy, dowiadujemy się, że już wyblakł. Nietrudno jest również po prostu zgubić kwitek. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Wojtek Mazolewski z audycją ,,Jazz fajny jest" w Trójce

Od 4 stycznia 2019 roku w ramówce Programu III Polskiego Radia pojawi się nowy program „Jazz fajny jest” Wojtka Mazolewskiego. Muzyk i kompozytor przez pięć piątkowych wieczorów będzie prezentował  słuchaczom Trójki swoją ulubioną muzykę. więcej

 
Arkadiusz Rembacz po 20 latach rozstał się z Radiem Piekary, przeszedł do Radia Silesia

Dziennikarz radiowy Arkadiusz Rembacz po ponad 20 latach rozstał się z Radiem Piekary (88,7 FM) i przeszedł do Radia Silesia (96,2 FM). więcej

 
Rok Moniuszki Dwójce w Polskiego Radia, nowe cykle i transmisja ,,Halki"

W związku z decyzją o ustanowieniem 2019 - rokiem Stanisława Moniuszki, Program II Polskiego Radia przygotowuje nowe cykle: „Śpiewnik domowy” z wszystkimi pieśniami kompozytora oraz „Moniuszko - historia prawdziwa”, a w sobotę 5 stycznia słuchacze usłyszą transmisję „Halki” po włosku z Teatru Wielkiego – Opery Narodowej. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności. Trójka wyprzedziła Radio Kielce

Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od czerwca do listopada br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Radio Kielce - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
BBDO Warszawa i GPD Agency zajmą się obsługą reklamową Enei

Agencje reklamowe BBDO Warszawa i GPD wygrały przetarg, w którym spółka Enea wybierała agencje wspierające jej działania w obszarze ATL i BTL - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Mariusz Jasiński dyrektorem marketingu Ford Polska

Mariusz Jasiński został z początkiem stycznia br. nowym dyrektorem marketingu w firmie motoryzacyjnej Ford Polska. Pracuje w niej od 1998 roku. więcej

,,Wspieraj telefon" w kampanii Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży (wideo)

Ruszyła kampania zachęcająca do wspierania ogólnopolskiego Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży zarządzanego przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. Akcję fundacja przygotowała i realizuje wspólnie z firmami marketingowymi Cut The Mustard, Foszer Sawicki, Zenith, Lettly i PR.me. więcej

Leszek przenosi góry do miasta w reklamie piwa Lech na zimę (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca zimową edycję piwa Lech Premium (produkowanego przez Kompanię Piwowarską). Za obsługę reklamową marki odpowiadają firmy GPD Agency, Zenith, Tailor Made PR i Cut The Mustard. więcej

,,Gryź jak lubisz" - Dawid Kwiatkowski reklamuje lody Kaktus (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa lodów Kaktus (produkowanych przez Froneri Polska) z udziałem piosenkarza Dawida Kwiatkowskiego. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Spin Off, Kriskej i Wavemaker Poland. więcej

Czesław Mozil reklamuje ,,świetlną wyprzedaż" Netii

Ruszyła kampania reklamowa Netii, w której operator promuje specjalną ofertę internetu z telewizją w cenie jednej usługi. Akcję przygotowały Scholtz&Friends, Mediacom oraz Vizeum. więcej

Newletics - nowa marka własna Kauflandu

Sieć Kaufland od 3 stycznia wprowadza do sprzedaży nową markę własną dla miłośników sportu - Newletics. więcej

Milka rozdaje bilety na konkurs skoków narciarskich w Zakopanem

W ramach ogólnopolskiej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi" producent ogłasza konkurs, w którym do zdobycia są bilety na zawody w skokach narciarskich w Zakopanem. Partnerem zabawy jest sieć sklepów Biedronka. więcej

Serwis Bezokularow.pl klientem Havas Media Group

Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) rozpoczyna współpracę z serwisem Bezokularow.pl. Zajmie się zakupem mediów do jego kampanii. więcej

Ibuprom RR reklamowany ,,na ratunek w bólu" (wideo)

Trwa kampania reklamowa leku przeciwbólowego Ibuprom RR (produkowanego przez USP Zdrowie) pod hasłem „Na ratunek w bólu”. Przygotowały ją firmy marketingowe Schulz brand friendly, Selfish3 i Mets. więcej

Jak przechowywać dowody zakupów?

Wielu finansowych ekspertów twierdzi, że warto przechowywać swoje paragony. To na ich podstawie możemy pilnować gwarancji produktów lub liczyć wydatki w budżecie. Pokazanie paragonu jest najwygodniejszym sposobem załatwienia sprawy podczas reklamacji lub zwrotu. Niestety, często się zdarza, że przechowujemy dokument przez kilka miesięcy, a potem, gdy go faktycznie potrzebujemy, dowiadujemy się, że już wyblakł. Nietrudno jest również po prostu zgubić kwitek. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Fronda ze spadkiem wpływów o 37 proc. i 426 tys. zł straty, narzeka na trudną sytuację w branży książkowej

Spółka Fronda PL, wydawca pism „Fronda Lux” i „Lux” oraz książek, w 2017 roku zanotowała 3,38 mln zł wpływów sprzedażowych (36,9 proc. mniej niż rok wcześniej) i 426,4 tys. zł straty netto. - Sytuacja na rynku sprzedaży książek była w roku 2017 bardzo trudna - ocenia spółka. więcej

Alior Bank tymczasowo przejmie Ruch, złożył wniosek do UOKiK-u

Alior Bank złożył wniosek do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o zgodę na przejęcie kontroli nad Ruchem, który od kilku miesięcy ma ogromne kłopoty finansowe. Alior chce przejąć udziały Ruchu tymczasowo i odsprzedać je docelowym inwestorom. więcej

Miesięczniki "Bank" i ,,Nowoczesny Bank Spółdzielczy" od stycznia wydawane razem

„Miesięcznik Finansowy Bank” i miesięcznik „Nowoczesny Bank Spółdzielczy” (Centrum Prawa Bankowego i Informacji) od stycznia tego roku wydawane będą razem. W nowej odsłonie "Bank" będzie kosztować 14,90 zł za wydanie papierowe oraz 8,99 za wydanie elektroniczne. więcej

,,Przyjaciółka" liderem w październiku. ,,Tina" najbardziej w dół

W październiku 2018 r. wszystkie dwutygodniki poradnikowych dla kobiet zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Tina”. Pozycję lidera sprzedaży zajęła „Przyjaciółka” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Zalando przed Bonprix, eObuwie i HM.com liderem e-sklepów odzieżowych (TOP 10)

Wśród sklepów internetowych z odzieżą wyraźnym liderem jest Zalando.pl, zwłaszcza pod względem liczby odsłon i średniego czasu korzystania przez użytkowników. Po ponad 2 mln odwiedzających zanotowały Bonprix.pl, eObuwie.com.pl, HM.com i Born2be.pl. W skali roku sporo zmalała odwiedzalność Deichmann.com. więcej

Marketing internetowy według wydawców i brokerów: podsumowanie 2018 roku, prognozy na 2019

Jaki był miniony rok w branży marketingu internetowego? Co może się wydarzyć w rozpoczętych właśnie roku? Dla portalu Wirtualnemedia.pl komentują menedżerowie czołowych wydawców, sieci reklamowych i agencji. więcej

Pudelek na stronie głównej przeprasza Omenę Mensah za rasistowskie wpisy internautów

Serwis Pudelek.pl (należący do Grupy Wirtualna Polska) na mocy wyroku sądowego musi przez 7 dni emitować na stronie głównej przeprosiny dla Omeny Mensah, dziennikarki i prezenterki Grupy TVN. To wynik trwającego ponad trzy lata procesu o ochronę dóbr osobistych. więcej

Jak przechowywać dowody zakupów?

Wielu finansowych ekspertów twierdzi, że warto przechowywać swoje paragony. To na ich podstawie możemy pilnować gwarancji produktów lub liczyć wydatki w budżecie. Pokazanie paragonu jest najwygodniejszym sposobem załatwienia sprawy podczas reklamacji lub zwrotu. Niestety, często się zdarza, że przechowujemy dokument przez kilka miesięcy, a potem, gdy go faktycznie potrzebujemy, dowiadujemy się, że już wyblakł. Nietrudno jest również po prostu zgubić kwitek. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Carsharing zdobywa zainteresowanie Polaków

34 proc. Polaków z dużych miast deklaruje, że wie czym jest carsharing (współdzielenie samochodu).  Doświadczenia z tą usługą ma co czwarty z nich, a niemal połowa zamierza mieć - pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia. więcej

Szymon Mordasiewicz commercial directorem w GfK

Szymon Mordasiewicz objął stanowisko commercial directora panelu gospodarstw domowych w instytucie badawczym GfK. Zastąpił Magdalenę Zimną, która awansowała w globalnych strukturach firmy. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Karolina Kord dyrektor zarządzającą Space PR

Od stycznia Karolina Kord została managing directora agencji Space PR. To nowo utworzone stanowisko w firmie. więcej

Z Formuły 1 odchodzi globalny szef komunikacji Norman Howell

Norman Howell, globalny dyrektor ds. komunikacji Formuły 1, zrezygnował z pełnionej funkcji i odchodzi po blisko dwóch latach pracy. więcej

Janusz Omyliński: z Gazeta.pl do On Board Think Kong

Janusz Omyliński dołączył do zespołu On Board Think Kong na stanowisko content experience senior consultanta. Przeszedł z działu rozwoju w Gazeta.pl. więcej

Neonet klientem Clue PR

Sieć elektromarketów Neonet rozpoczęła współpracę w zakresie komunikacji z agencją Clue PR. Klienta pozyskano w przetargu, rozstrzygniętym w grudniu 2018 roku. więcej

MSL dla tureckiego producenta słodyczy Eti

Agencja MSL rozpoczyna współpracę z turecką firmą z branży spożywczej Eti. To wynik wygranego przetargu. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Skuber od 21 marca wjeżdża do Polski
Play ma już ponad 7 tys. stacji bazowych, przez rok uruchomił 1,3 tys.
Microsoft wprowadza w Polsce nowe komputery i laptopy z rodziny Surface, ceny od 4699 do 25 299 złotych
4Carriers z 2,2 mln zł kar od UKE. Spółka zmieniała numery inicjujące, żeby płacić mniej Orange
MyPhone wprowadza budżetowy smartfon Fun 7 LTE z ekranem 5,4 cala w cenie 369 złotych
Play rozszerza dostęp do sieci LTE, ponad 2,2 tysiąca miast w zasięgu
Wilbert Verheijen nowym dyrektorem zarządzającym Canon Polska
Apple: niższe wpływy z powodu słabej sprzedaży iPhone'ów, rekordowe wyniki w Polsce
 
 
 
GOSPODARKA
 
Skuber od 21 marca wjeżdża do Polski
Newletics - nowa marka własna Kauflandu
Carsharing zdobywa zainteresowanie Polaków
Wilbert Verheijen nowym dyrektorem zarządzającym Canon Polska
Link4 zwróciło kierowcom milion zł w programie Kasa Wraca
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
The CW zamówiła pilotażowy odcinek ,,Batwoman"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj