|
|
|
|
|
|
|
TVN24 liderem stacji informacyjnych w 2018 roku, powiększając przewagę nad TVP Info. Słabe wyniki Telewizji wPolsce.pl
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w 2018 roku było TVN24. Wszystkie kanały zanotowały spadki oglądalności, a najwięcej straciła Telewizja Republika. 0,001 proc. udziału zanotowała Telewizja wPolsce.pl - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Fakty" liderem serwisów informacyjnych, tylko ,,Wiadomości" ze wzrostem widowni
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w grudniu ub.r. były „Fakty” TVN. Jedynym wzrostem pochwalić się mogły „Wiadomości” TVP1, a najwięcej straciła „Panorama” TVP2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN Style przeprowadzi ,,Kosmetyczne rewolucje". Stacja szuka właścicieli salonów kosmetycznych
Wiosną do ramówki TVN Style trafi nowy program „Kosmetyczne rewolucje”, w którym dwie ekspertki Sylwia Gołębiewska i Paulina Pastuszak przeprowadzą metamorfozy salonów z zabiegami kosmetycznymi - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat liderem oglądalności w grudniu, TVP1 wyprzedziła TVN. ,,M jak miłość" i ,,Sylwester marzeń z Dwójką" hitami
Liderem oglądalności rynku telewizyjnym w grudniu ub.r. był Polsat. Z trzeciego na drugie miejsce awansowała TVP1, która wyprzedziła TVN. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się serial „M jak miłość”, „Sylwester marzeń z Dwójką” i „Teleexpress” - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wojciech Cejrowski na razie nie wrócił do ,,Minęła 20" w TVP Info. ,,Obiecali"
W pierwszym w tym roku czwartkowym wydaniu „Minęła 20” w TVP Info nie pojawił się Wojciech Cejrowski. Miał wrócić do programu w styczniu, po tym jak na początku grudnia br. telewizja publiczna zawiesiła z nim współpracę. - Obiecali - skomentował to krótko Cejrowski
więcej
|
W TVP Kultura rusza poranne pasmo dla dzieci ,,Animama"
TVP Kultura będzie emitować od 5 stycznia 2019 roku poranne pasmo filmów dla dzieci. „Animama” przedstawi polskie animacje z lat 70., 80. i 90.
więcej
|
Justyna Nagłowska poprowadzi ,,Mój przewodnik po...", program o podróżach w Travel Channel Polska
6 stycznia 2019 roku zostanie wyemitowany pierwszy odcinek programu „Mój przewodnik po…”, w którym Justyna Nagłowska – reżyserka i influcerka przedstawi najciekawsze miejsce w wybranym kraju.
więcej
|
,,Dżentelmeni i wieśniacy" zamienią się rolami po raz trzeci. Emisja wiosną w TTV
Stacja TTV planuje kontynuację reality-show „Dżentelmeni i wieśniacy”, w którym występują mężczyźni z różnych światów. Trzeci sezon tej produkcji trafi na antenę prawdopodobnie już tej wiosny - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marek Czyż gospodarzem wywiadów w Superstacji
Marek Czyż zaczął współpracę z Superstacją. Będzie w niej prowadził część wydań „Rozmowy dnia” oraz własny program „Czyż nie...?”.
więcej
|
,,Masakra" nowym programem w Polsat Viasat Explore (wideo)
W piątek, 4 stycznia 2019 roku Polsat Viasat Explore rozpocznie emisję nowego programu „Masakra”.
więcej
|
Nadawca Nickelodeon i Politechnika Warszawska organizują warsztaty z programowania dla dzieci
W dniach 4-8 lutego br. nadawca kanału dziecięcego Nickelodeon (Viacom International Media Networks) zorganizuje w Warszawie projekt TECHNick Camp. Będą to półkolonie dla dzieci z nauką programowania przygotowane we współpracy z Instytutem Automatyki i Informatyki Stosowanej Politechniki Warszawskiej.
więcej
|
Jak przechowywać dowody zakupów?
Wielu finansowych ekspertów twierdzi, że warto przechowywać swoje paragony. To na ich podstawie możemy pilnować gwarancji produktów lub liczyć wydatki w budżecie. Pokazanie paragonu jest najwygodniejszym sposobem załatwienia sprawy podczas reklamacji lub zwrotu. Niestety, często się zdarza, że przechowujemy dokument przez kilka miesięcy, a potem, gdy go faktycznie potrzebujemy, dowiadujemy się, że już wyblakł. Nietrudno jest również po prostu zgubić kwitek.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wojtek Mazolewski z audycją ,,Jazz fajny jest" w Trójce
Od 4 stycznia 2019 roku w ramówce Programu III Polskiego Radia pojawi się nowy program „Jazz fajny jest” Wojtka Mazolewskiego. Muzyk i kompozytor przez pięć piątkowych wieczorów będzie prezentował słuchaczom Trójki swoją ulubioną muzykę.
więcej
|
|
Arkadiusz Rembacz po 20 latach rozstał się z Radiem Piekary, przeszedł do Radia Silesia
Dziennikarz radiowy Arkadiusz Rembacz po ponad 20 latach rozstał się z Radiem Piekary (88,7 FM) i przeszedł do Radia Silesia (96,2 FM).
więcej
|
|
Rok Moniuszki Dwójce w Polskiego Radia, nowe cykle i transmisja ,,Halki"
W związku z decyzją o ustanowieniem 2019 - rokiem Stanisława Moniuszki, Program II Polskiego Radia przygotowuje nowe cykle: „Śpiewnik domowy” z wszystkimi pieśniami kompozytora oraz „Moniuszko - historia prawdziwa”, a w sobotę 5 stycznia słuchacze usłyszą transmisję „Halki” po włosku z Teatru Wielkiego – Opery Narodowej.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności. Trójka wyprzedziła Radio Kielce
Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od czerwca do listopada br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Radio Kielce - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
BBDO Warszawa i GPD Agency zajmą się obsługą reklamową Enei
Agencje reklamowe BBDO Warszawa i GPD wygrały przetarg, w którym spółka Enea wybierała agencje wspierające jej działania w obszarze ATL i BTL - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mariusz Jasiński dyrektorem marketingu Ford Polska
Mariusz Jasiński został z początkiem stycznia br. nowym dyrektorem marketingu w firmie motoryzacyjnej Ford Polska. Pracuje w niej od 1998 roku.
więcej
|
,,Wspieraj telefon" w kampanii Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży (wideo)
Ruszyła kampania zachęcająca do wspierania ogólnopolskiego Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży zarządzanego przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. Akcję fundacja przygotowała i realizuje wspólnie z firmami marketingowymi Cut The Mustard, Foszer Sawicki, Zenith, Lettly i PR.me.
więcej
|
Leszek przenosi góry do miasta w reklamie piwa Lech na zimę (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca zimową edycję piwa Lech Premium (produkowanego przez Kompanię Piwowarską). Za obsługę reklamową marki odpowiadają firmy GPD Agency, Zenith, Tailor Made PR i Cut The Mustard.
więcej
|
,,Gryź jak lubisz" - Dawid Kwiatkowski reklamuje lody Kaktus (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa lodów Kaktus (produkowanych przez Froneri Polska) z udziałem piosenkarza Dawida Kwiatkowskiego. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Spin Off, Kriskej i Wavemaker Poland.
więcej
|
Czesław Mozil reklamuje ,,świetlną wyprzedaż" Netii
Ruszyła kampania reklamowa Netii, w której operator promuje specjalną ofertę internetu z telewizją w cenie jednej usługi. Akcję przygotowały Scholtz&Friends, Mediacom oraz Vizeum.
więcej
|
Newletics - nowa marka własna Kauflandu
Sieć Kaufland od 3 stycznia wprowadza do sprzedaży nową markę własną dla miłośników sportu - Newletics.
więcej
|
Milka rozdaje bilety na konkurs skoków narciarskich w Zakopanem
W ramach ogólnopolskiej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi" producent ogłasza konkurs, w którym do zdobycia są bilety na zawody w skokach narciarskich w Zakopanem. Partnerem zabawy jest sieć sklepów Biedronka.
więcej
|
Serwis Bezokularow.pl klientem Havas Media Group
Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) rozpoczyna współpracę z serwisem Bezokularow.pl. Zajmie się zakupem mediów do jego kampanii.
więcej
|
Ibuprom RR reklamowany ,,na ratunek w bólu" (wideo)
Trwa kampania reklamowa leku przeciwbólowego Ibuprom RR (produkowanego przez USP Zdrowie) pod hasłem „Na ratunek w bólu”. Przygotowały ją firmy marketingowe Schulz brand friendly, Selfish3 i Mets.
więcej
|
Jak przechowywać dowody zakupów?
Wielu finansowych ekspertów twierdzi, że warto przechowywać swoje paragony. To na ich podstawie możemy pilnować gwarancji produktów lub liczyć wydatki w budżecie. Pokazanie paragonu jest najwygodniejszym sposobem załatwienia sprawy podczas reklamacji lub zwrotu. Niestety, często się zdarza, że przechowujemy dokument przez kilka miesięcy, a potem, gdy go faktycznie potrzebujemy, dowiadujemy się, że już wyblakł. Nietrudno jest również po prostu zgubić kwitek.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Fronda ze spadkiem wpływów o 37 proc. i 426 tys. zł straty, narzeka na trudną sytuację w branży książkowej
Spółka Fronda PL, wydawca pism „Fronda Lux” i „Lux” oraz książek, w 2017 roku zanotowała 3,38 mln zł wpływów sprzedażowych (36,9 proc. mniej niż rok wcześniej) i 426,4 tys. zł straty netto. - Sytuacja na rynku sprzedaży książek była w roku 2017 bardzo trudna - ocenia spółka.
więcej
|
Alior Bank tymczasowo przejmie Ruch, złożył wniosek do UOKiK-u
Alior Bank złożył wniosek do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o zgodę na przejęcie kontroli nad Ruchem, który od kilku miesięcy ma ogromne kłopoty finansowe. Alior chce przejąć udziały Ruchu tymczasowo i odsprzedać je docelowym inwestorom.
więcej
|
Miesięczniki "Bank" i ,,Nowoczesny Bank Spółdzielczy" od stycznia wydawane razem
„Miesięcznik Finansowy Bank” i miesięcznik „Nowoczesny Bank Spółdzielczy” (Centrum Prawa Bankowego i Informacji) od stycznia tego roku wydawane będą razem. W nowej odsłonie "Bank" będzie kosztować 14,90 zł za wydanie papierowe oraz 8,99 za wydanie elektroniczne.
więcej
|
,,Przyjaciółka" liderem w październiku. ,,Tina" najbardziej w dół
W październiku 2018 r. wszystkie dwutygodniki poradnikowych dla kobiet zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Tina”. Pozycję lidera sprzedaży zajęła „Przyjaciółka” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Zalando przed Bonprix, eObuwie i HM.com liderem e-sklepów odzieżowych (TOP 10)
Wśród sklepów internetowych z odzieżą wyraźnym liderem jest Zalando.pl, zwłaszcza pod względem liczby odsłon i średniego czasu korzystania przez użytkowników. Po ponad 2 mln odwiedzających zanotowały Bonprix.pl, eObuwie.com.pl, HM.com i Born2be.pl. W skali roku sporo zmalała odwiedzalność Deichmann.com.
więcej
|
Marketing internetowy według wydawców i brokerów: podsumowanie 2018 roku, prognozy na 2019
Jaki był miniony rok w branży marketingu internetowego? Co może się wydarzyć w rozpoczętych właśnie roku? Dla portalu Wirtualnemedia.pl komentują menedżerowie czołowych wydawców, sieci reklamowych i agencji.
więcej
|
Pudelek na stronie głównej przeprasza Omenę Mensah za rasistowskie wpisy internautów
Serwis Pudelek.pl (należący do Grupy Wirtualna Polska) na mocy wyroku sądowego musi przez 7 dni emitować na stronie głównej przeprosiny dla Omeny Mensah, dziennikarki i prezenterki Grupy TVN. To wynik trwającego ponad trzy lata procesu o ochronę dóbr osobistych.
więcej
|
Jak przechowywać dowody zakupów?
Wielu finansowych ekspertów twierdzi, że warto przechowywać swoje paragony. To na ich podstawie możemy pilnować gwarancji produktów lub liczyć wydatki w budżecie. Pokazanie paragonu jest najwygodniejszym sposobem załatwienia sprawy podczas reklamacji lub zwrotu. Niestety, często się zdarza, że przechowujemy dokument przez kilka miesięcy, a potem, gdy go faktycznie potrzebujemy, dowiadujemy się, że już wyblakł. Nietrudno jest również po prostu zgubić kwitek.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Carsharing zdobywa zainteresowanie Polaków
34 proc. Polaków z dużych miast deklaruje, że wie czym jest carsharing (współdzielenie samochodu). Doświadczenia z tą usługą ma co czwarty z nich, a niemal połowa zamierza mieć - pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
Szymon Mordasiewicz commercial directorem w GfK
Szymon Mordasiewicz objął stanowisko commercial directora panelu gospodarstw domowych w instytucie badawczym GfK. Zastąpił Magdalenę Zimną, która awansowała w globalnych strukturach firmy.
więcej
|
|
|