|
|
|
|
|
|
|
5,5 mln widzów Turnieju Czterech Skoczni w TVP1, Eurosporcie 1 i TVP Sport
Zawody z 67. Turnieju Czterech Skoczni oglądało średnio 5,51 mln widzów w telewizji (3,90 mln osób w TVP1, 950 tys. w Eurosporcie 1 i 660 tys. w TVP Sport). Względem poprzedniej edycji sportowa impreza straciła widzów, mimo że wówczas zawody transmitowały dwie stacje. 1,25 mln widzów miały kwalifikacje relacjonowane w Eurosporcie.
więcej
|
Grupa Cyfrowy Polsat chce ponownego rozpatrzenia decyzji przez UKE dot. pasma 800 MHz
Spółka Sferia z Grupy Cyfrowego Polsatu złożyła wniosek do Urzędu Komunikacji Elektronicznej o ponowne rozpatrzenie sprawy w związku z decyzją o nierozłożeniu na raty opłaty 1, 726 mld zł za rezerwację częstotliwości 800 MHz na kolejny okres - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN24 pokazuje podsumowanie dnia po angielsku. ,,News in English" o północy
Stacja TVN24 (TVN Discovery Polska) rozpoczęła emisję programu „News in English”, w którym podsumowuje najważniejsze informacje dnia dla widzów anglojęzycznych.
więcej
|
Fokus TV zdystansował konkurencję w 2018 roku. TVP Historia wiceliderem
W zeszłym roku liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Doku, a na przeciwnym biegunie znalazł się BBC Brit - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Michał Tracz wrócił do redakcji ,,Polska i świat" TVN24 po likwidacji TVN24 International
Dziennikarz Michał Tracz przygotowuje materiały do codziennego magazynu TVN24 „Polska i świat”. Ostatnio był redaktorem naczelnym zlikwidowanego kanału TVN24 International.
więcej
|
Jarosław Kulczycki przechodzi do Superstacji
Od lutego br. dziennikarz Jarosław Kulczycki rozpocznie pracę w Superstacji. Poprzednio był związany z Nowa TV, a wcześniej m.in. z Telewizją Polską.
więcej
|
Udany początek roku TVP. ,,Sylwester marzeń z Dwójką" hitem tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „Sylwester marzeń z Dwójką” oraz finałowy konkurs kolejnej edycji TCS. Wśród stacji w 4+ liderem była TVP1, a duży wzrost oglądalności zanotowała TVP2 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Milionerzy z Jeremym Clarksonem" w BBC Brit
Od 25 stycznia 2019 roku BBC Brit rozpocznie emisję „Milionerów z Jeremym Clarksonem”.
więcej
|
2,5 mln widzów Gali Mistrzów Sportu w Polsacie i Polsacie Sport
Transmitowaną przez Polsat i Polsacie Sport w zeszłą sobotę Galę Mistrzów Sportu oglądało średnio 2,49 mln widzów. W porównaniu do poprzedniego roku widowisko straciło 340 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Susan Zirinsky zamiast Davida Rhodesa nową szefową CBS News
Producentka programów informacyjnych Susan Zirinsky została szefową stacji CBS News. Zastąpi na tym stanowisku Davida Rhodesa, który z początkiem marca 2019 roku będzie pełnił w stacji rolę doradcy. Zirinsky jest pierwszą kobietą kierującą CBS News.
więcej
|
Kurski: w ,,Szopce Noworocznej" Wolskiego niestosownie nazwano prezydenta Adrianem, formuła ,,Młodzież kontra..." wyczerpała się
Zdaniem prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego w „Szopce Noworocznej” autorstwa Marcina Wolskiego określenie prezydenta Andrzeja Dudy imieniem Adrian było niestosowne, a korekty, które zasugerował, okazały się niewystarczające. Kurski dodał, że program publicystyczny „Młodzież kontra…” może wrócić na antenę TVP Info, jeśli wprowadzone zostaną zmiany ożywiające jego formułę.
więcej
|
Nocne pasmo filmowe ,,Seanse kultowe" w soboty w TVP Kultura
Produkcje filmowe uznawane za kultowe pojawiły się w nocnym paśmie w TVP Kultura. Widzowie znajdą propozycje dobrze znanych pozycji, co sobotę o godzinie 23.35.
więcej
|
Pasmo filmów sensacyjnych na zimę w TVP Kultura
W czwartkowe, zimowe wieczory TVP Kultura przygotowała dla widzów nowe pasmo filmowe „Sensacyjna zima”, w których zaprezentuje kino akcji i thrillery.
więcej
|
Nowa paczka tematyczna Kids Pack w ofercie Inei
Od poniedziałku 7 stycznia w ofercie sieci Inea pojawiła się Kids Pack, czyli nowa paczka tematyczna.
więcej
|
Seria dokumentów ,,Martyna na krańcu świata" w TVN
Od 7 stycznia 2019 roku TVN pokazuje cykl dokumentów „Martyna na krańcu świata”.
więcej
|
Jak przechowywać dowody zakupów?
Wielu finansowych ekspertów twierdzi, że warto przechowywać swoje paragony. To na ich podstawie możemy pilnować gwarancji produktów lub liczyć wydatki w budżecie. Pokazanie paragonu jest najwygodniejszym sposobem załatwienia sprawy podczas reklamacji lub zwrotu. Niestety, często się zdarza, że przechowujemy dokument przez kilka miesięcy, a potem, gdy go faktycznie potrzebujemy, dowiadujemy się, że już wyblakł. Nietrudno jest również po prostu zgubić kwitek.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Branża reklamowa: podsumowanie 2018 roku, prognozy na 2019
Przedstawiamy kolejną część podsumowania minionego roku w branży reklamowej. O najważniejszych wydarzeniach 2018 roku i prognozach na 2019 rok mówią przedstawiciele czołowych agencji reklamowych, domów produkcyjnych i SAR.
więcej
|
Natur-Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa z największym wzrostem wydatków na reklamę, Aflofarm i Polkomtel w dół (Top10)
Największą dynamikę wzrostu wydatków reklamowych w okresie od stycznia do listopada 2018 roku miały Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa. Mniej w tradycyjnych mediach wydały w tym czasie Aflofarm Farmacja Polska i Polkomtel - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jakub Bierzyński poprowadzi program ,,Bierzyński na żywca" w Wirtualnej Polsce
W Wirtualnej Polsce startuje program publicystyczny „Bierzyński na żywca”, którego gospodarzem jest Jakub Bierzyński. Wcześniej współpracował on m.in. z „Newsweekiem” i „Polityką”.
więcej
|
Pracownicy Huawei ukarani za noworoczne życzenia wysłane z iPhone'a
Dyrektor marketingu koncernu Huawei oraz szeregowy pracownik tej firmy zostali ukarani finansowo za zamieszczenie na Twitterze noworocznych życzeń z wykorzystaniem iPhone’a. Huawei wyjaśnia, że takie postępowanie zaszkodziło wizerunkowi marki na rynku.
więcej
|
Provident reklamuje się w rytmie polskiego hitu lat 90.
Pod hasłem ,Zawsze chciałeś mieć takie coś!" ruszyła kampania reklamowa Provident Polska, promująca ofertę Prostej Pożyczki. Za jej przygotowanie odpowiadają Isobar i OMD.
więcej
|
Helios promuje swój pierwszy multipleks w Warszawie
Ruszyła kampania reklamowa kin Helios (należących do Agory), zapowiadająca otwarcie pierwszego obiektu sieci w stolicy. Działania przygotowała Agencja Warszawa.
więcej
|
Biedronka zmienia system wynagrodzeń - nowe premie i nagrody za frekwencję
Jeronimo Martins Polska wprowadza zmiany w systemie wynagrodzeń dla pracowników sieci Biedronka. Dotyczą zasad naliczania premii i nagród za brak nieplanowanych nieobecności.
więcej
|
Monika Dąbrowska dyrektorem marketingu i komunikacji w UNICEF Poland
Monika Dąbrowska objęła stanowisko dyrektora marketingu w UNICEF Poland - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracowała m.in. w Staempfli Polska, Dragon Rouge i Altavia.
więcej
|
Fundacja Viva! i Helios zachęcają do przejścia na weganizm
W Łodzi ruszyła kampania społeczna Fundacji Viva! i sieci kin Helios. Pod hasłem "Zostań wege na 30 dni" autorzy zachęcają do wypróbowania diety roślinnej. Ambasadorkami projektu są m.in. Maja Ostaszewska i Agata Buzek.
więcej
|
Iga Wachowicz new business & communication directorem w Value Media
Iga Wachowicz objęła nowo utworzone stanowisko business & communication directora w domu mediowym Value Media (należącym do Group One). Obowiązki będzie łączyć z obecnie pełnioną funkcją dyrektor ds. komunikacji w dziale client service.
więcej
|
Mitsubishi Motors tworzy samodzielny oddział sprzedaży i marketingu w Europie
Koncern motoryzacyjny Mitsubishi Motors Corporation (MMC) utworzył samodzielny oddział, zajmujący się sprzedażą i marketingiem w Europie, poszerzając obecne funkcje regionalnej obsługi posprzedażnej, dystrybucji części i logistyki w Europie. Na jego czele stanął Bernard Loire.
więcej
|
Szalone, kultowe samochody w reklamie sieci Walmart
"Famous Cars" to nowa kampania sieci amerykańskich hipermarketów Walmart, bazująca na rozpoznawalności kultowych aut, które "zagrały" w klasykach kina z lat 80.
więcej
|
Smart Kid Belt reklamowany jako ,,sprytny, kieszonkowy, bezpieczny" (wideo)
Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa urządzenia Smart Kid Belt będącego alternatywą dla standardowych fotelików samochodowych. Akcję przygotowały firmy marketingowe Keino Grupa i MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Delecta rozgrzewa reklamą kisielu Owocowy Kubek
Od początku roku Delecta prowadzi kampanię promocyjną kisieli Owocowy Kubek w wariancie Kids oraz Fit.
więcej
|
Aviva kusi urlopem ,,tatusiowym" potencjalnych pracowników
Aviva rozpoczęła kampanię employer brandingową, zachęcającą do aplikowania do pracy w swoim biurze w Warszawie. Ubezpieczyciel oferuje m.in. dodatkowy 6-tygodniowy urlop „tatusiowy” i możliwość pracy zdalnej.
więcej
|
Eli & Fur w muzycznej kampanii wyszukiwarki Kayak
Wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej wyszukiwarki turystycznej Kayak. Jej twarzami zostały znane DJ-ki i producencki muzyczne Eli & Fur.
więcej
|
PepsiCo na SuperBowl będzie reklamować marki Pepsi, Doritos i Bubly
Koncern PepsiCo zapowiedział, że pojawi się z reklamą podczas tegorocznego finału rozgrywek Super Bowl w USA. Ma promować trzy marki: Pepsi, Doritos i wodę Bubly.
więcej
|
Lena Wiercioch-Kucińska: z Kalicińscy.com do ASAP&ASAP Communication
Do zespołu agencji ASAP&ASAP Communication dołączyła Lena Wiercioch-Kucińska, obejmując stanowisko client service directora. Poprzednio pracowała w agencji Kalicińscy.com.
więcej
|
Trwa konkurs na identyfikację wizualną Instytutu Muzyki i Tańca
Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej prowadzi konkurs na identyfikację wizualną dla Instytutu Muzyki i Tańca, który wkrótce zmieni nazwę na Narodowy Instytut Muzyki i Tańca.
więcej
|
Traffic Design porządkuje reklamy na gdyńskiej kamienicy ,,Panta Rei"
W ramach redesignu gdyńskiej kamienicy „Panta Rei”, uporządkowano i odświeżono jej elewację. Zniknęły szpetne reklamy, odświeżoną identyfikację wizualną zyskały działające w budynku podmioty. Za projekt odpowiada Traffic Design.
więcej
|
Po pożarze w Koszalinie wstrzymano polską premierę horroru ,,Escape Room"
United International Pictures wstrzymał dystrybucję w Polsce horroru „Escape Room”. Premiera filmu była zaplanowana na najbliższy piątek.
więcej
|
Matt James global brand presidentem w Zenith
Zarząd Publicis Media powołał Matta Jamesa, szefa agencji w Australii i Nowej Zelandii, na stanowisko global brand president agencji Zenith.
więcej
|
Lubella Corn Flakes w wersji cynamonowej
Lubella Corn Flakes Cynamon to kolejna nowość w portfolio Grupy Maspex.
więcej
|
Daniel Sadokierski: z Eventlook do deep grey events
Do grona agencji eventowej deep grey events dołączył Daniel Sadokierski, który objął stanowisko samodzielnego event managera.
więcej
|
Szkoła Główna Handlowa wprowadziła nowe logo
Szkoła Główna Handlowa z początkiem br. zaczęła stosować tzw. nową księgę znaku. Jej autorami jest studio Kotbury, którym kierują Andrzej Budek i Jacek Ebert.
więcej
|
Jak przechowywać dowody zakupów?
Wielu finansowych ekspertów twierdzi, że warto przechowywać swoje paragony. To na ich podstawie możemy pilnować gwarancji produktów lub liczyć wydatki w budżecie. Pokazanie paragonu jest najwygodniejszym sposobem załatwienia sprawy podczas reklamacji lub zwrotu. Niestety, często się zdarza, że przechowujemy dokument przez kilka miesięcy, a potem, gdy go faktycznie potrzebujemy, dowiadujemy się, że już wyblakł. Nietrudno jest również po prostu zgubić kwitek.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Prezes Fratrii: publikacje ,,Gazety Wyborczej" o kredycie na zakup Eurozetu to czyn nieuczciwej konkurencji
Według prezesa Fratrii Romualda Orła komentarz wicenaczelnego „Gazety Wyborczej” Jarosława Kurskiego o tym, że spółka otrzymała 51 mln euro kredytu na zakup Eurozetu to informacja nieprawdziwa i gołosłowna. Orzeł napisał do Agory, że podobne publikacje w jej mediach „mają na celu utrudnianie lub wyeliminowanie z procesu wyłaniania nabywcy Eurozet innego podmiotu potencjalnie zainteresowanego udziałem w przetargu i jako takie stanowią czyny nieuczciwej konkurencji”.
więcej
|
Dariusz Zieliński dyrektorem wydawniczym segmentu sportowego w Ringier Axel Springer Polska
Dariusz Zieliński objął nowo utworzone stanowisko dyrektora wydawniczego segmentu sportowego w Ringier Axel Springer Polska. Ostatnio pracował w firmie indaHash.
więcej
|
Agora zlikwidowała stanowiska wydawców regionalnych, Grzegorz Kubicki redaktorem naczelnym ,,Wyborcza Trójmiasto"
Od stycznia 2019 roku wydawnictwo Agora zmieniło strukturę i zrezygnowało z wydawców regionalnych. Części osób zaproponowano inne stanowiska, część rozstała się z wydawcą. Z kolei Grzegorz Kubicki - wcześniej wydawca regionalny w Gdańsku - objął stanowisko redaktora naczelnego „Wyborcza Trójmiasto”.
więcej
|
Charytatywny Bal Dziennikarzy po raz ostatni, ruszyła sprzedaż cegiełek
Fundacja Charytatywny Bal Dziennikarzy w tym roku po raz ostatni zorganizuje wydarzenie dla przedstawicieli polskich mediów. Od poniedziałku 7 stycznia można kupić bilety w formie cegiełki na szczytny cel. Impreza odbędzie się 16 lutego 2019 roku w auli głównej Politechniki Warszawskiej.
więcej
|
,,Twój Styl" liderem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych. ,,Zwierciadło" z najwyższą sprzedażą od 4 lat
W październiku ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych utrzymał się „Twój Styl”. Na drugie miejsce awansowało „Zwierciadło”, które wyprzedziło „Pani”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Shape”, a na czele spadków znalazło się „In Style” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gazeta Polska" z ,,Plastusiowym komentarzem" Barbary Pieli
Od najbliższego wydania w „Gazecie Polskiej” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) publikowany będzie cykl obrazkowy „Plastusiowy komentarz” autorstwa Barbary Pieli.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" partnerem 27. finału WOŚP, organizuje aukcje i akcję dla czytelników
„Gazeta Wyborcza” po raz kolejny wesprze finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy - tym razem jako oficjalny partner. W związku z tym na łamach dziennika pojawi się cykl artykułów poświęconych działaniom fundacji, akcja dla czytelników, a redakcja przygotowała kilka aukcji internetowych.
więcej
|
,,Wprost" i ,,Do Rzeczy" droższe o złotówkę
Z początkiem 2019 roku tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy” (wydawane przez PMPG Polskie Media) podrożały o złotówkę - z 6,90 do 7,90 zł.
więcej
|
360 Content Team wydawcą magazynu ,,Zawód: Architekt" Izby Architektów RP
Agencja 360 Content Team (Biuro Reklamy Time SA) wygrała konkurs Izby Architektów Rzeczypospolitej Polskiej (IARP) na produkcję i dystrybucję dwumiesięcznika „Zawód: Architekt” oraz obsługę serwisu Zawod-architekt.pl. Pierwszy numer, który powstanie przy wsparciu agencji, ukaże się już w lutym.
więcej
|
|
|
Dariusz Zieliński dyrektorem wydawniczym segmentu sportowego w Ringier Axel Springer Polska
Dariusz Zieliński objął nowo utworzone stanowisko dyrektora wydawniczego segmentu sportowego w Ringier Axel Springer Polska. Ostatnio pracował w firmie indaHash.
więcej
|
Jakub Bierzyński poprowadzi program ,,Bierzyński na żywca" w Wirtualnej Polsce
W Wirtualnej Polsce startuje program publicystyczny „Bierzyński na żywca”, którego gospodarzem jest Jakub Bierzyński. Wcześniej współpracował on m.in. z „Newsweekiem” i „Polityką”.
więcej
|
Plus oferuje pakiety internetowe do Mercedesa i Forda w cenie od 9 do 279 złotych
Sieć Plus we współpracy z firmą Vodafone oferuje usługę "Internet w samochodzie". Pozwala ona na zakup pakietów danych do połączenia z siecią dostępnych za pośrednictwem karty SIM wbudowanej w samochodzie w cenie od 9 do 279 złotych. Z pakietów mogą skorzystać użytkownicy wybranych aut Mercedes oraz Ford, w przyszłości oferta będzie powiększana o kolejne modele.
więcej
|
Jak przechowywać dowody zakupów?
Wielu finansowych ekspertów twierdzi, że warto przechowywać swoje paragony. To na ich podstawie możemy pilnować gwarancji produktów lub liczyć wydatki w budżecie. Pokazanie paragonu jest najwygodniejszym sposobem załatwienia sprawy podczas reklamacji lub zwrotu. Niestety, często się zdarza, że przechowujemy dokument przez kilka miesięcy, a potem, gdy go faktycznie potrzebujemy, dowiadujemy się, że już wyblakł. Nietrudno jest również po prostu zgubić kwitek.
materiał partnerski
więcej
|
|
|