Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 8 Stycznia 2019
 
 
 
Prezes Fratrii: publikacje ,,Gazety Wyborczej" o kredycie na zakup Eurozetu to czyn nieuczciwej konkurencji
 
Według prezesa Fratrii Romualda Orła komentarz wicenaczelnego „Gazety Wyborczej” Jarosława Kurskiego o tym, że spółka otrzymała 51 mln euro kredytu na zakup Eurozetu to informacja nieprawdziwa i gołosłowna. Orzeł napisał do Agory, że podobne publikacje w jej mediach „mają na celu utrudnianie lub wyeliminowanie z procesu wyłaniania nabywcy Eurozet innego podmiotu potencjalnie zainteresowanego udziałem w przetargu i jako takie stanowią czyny nieuczciwej konkurencji”. więcej
 
 
Branża reklamowa: podsumowanie 2018 roku, prognozy na 2019
 
Przedstawiamy kolejną część podsumowania minionego roku w branży reklamowej. O najważniejszych wydarzeniach 2018 roku i prognozach na 2019 rok mówią przedstawiciele czołowych agencji reklamowych, domów produkcyjnych i SAR. więcej
 
 
Dariusz Zieliński dyrektorem wydawniczym segmentu sportowego w Ringier Axel Springer Polska
 
Dariusz Zieliński objął nowo utworzone stanowisko dyrektora wydawniczego segmentu sportowego w Ringier Axel Springer Polska. Ostatnio pracował w firmie indaHash. więcej
 
 
5,5 mln widzów Turnieju Czterech Skoczni w TVP1, Eurosporcie 1 i TVP Sport
 
Zawody z 67. Turnieju Czterech Skoczni oglądało średnio 5,51 mln widzów w telewizji (3,90 mln osób w TVP1, 950 tys. w Eurosporcie 1 i 660 tys. w TVP Sport). Względem poprzedniej edycji sportowa impreza straciła widzów, mimo że wówczas zawody transmitowały dwie stacje. 1,25 mln widzów miały kwalifikacje relacjonowane w Eurosporcie. więcej
 
 
Agora zlikwidowała stanowiska wydawców regionalnych, Grzegorz Kubicki redaktorem naczelnym ,,Wyborcza Trójmiasto"
 
Od stycznia 2019 roku wydawnictwo Agora zmieniło strukturę i zrezygnowało z wydawców regionalnych. Części osób zaproponowano inne stanowiska, część rozstała się z wydawcą. Z kolei Grzegorz Kubicki - wcześniej wydawca regionalny w Gdańsku - objął stanowisko redaktora naczelnego „Wyborcza Trójmiasto”. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Tomasz Sekielski zebrał ponad 450 tys. zł na film o pedofilii w Kościele. Będzie realizować kolejny - o SKOK-ach więcej
 
,,Fakty" liderem programów informacyjnych w 2018 roku więcej
 
TVN24 liderem stacji informacyjnych w 2018 roku, powiększając przewagę nad TVP Info. Słabe wyniki Telewizji wPolsce.pl więcej
 
Marketing internetowy według wydawców i brokerów: podsumowanie 2018 roku, prognozy na 2019 więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Administrator systemu graficznego firmy Vizrt Telewizja Polsat
Specjalista ds. dystrybucji filmów Kino Świat
SPECJALISTA DS. ANALIZY RYNKU Agora
PREZENTER RADIOWY Agora
Online Performance Expert TVN
Administrator systemu graficznego firmy AVID/ORAD Telewizja Polsat
Manager ds. sprzedaży online Gremi Media
DORADCA KLIENTA RMF MAXXX, RMF Classic Warszawa Grupa RMF
Product Manager Clear Channel Poland
Konsultant ds. Opisywania i Pozyskiwania Treści Multimedialnych TVN
PR Manager People Can Fly
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
5,5 mln widzów Turnieju Czterech Skoczni w TVP1, Eurosporcie 1 i TVP Sport

Zawody z 67. Turnieju Czterech Skoczni oglądało średnio 5,51 mln widzów w telewizji (3,90 mln osób w TVP1, 950 tys. w Eurosporcie 1 i 660 tys. w TVP Sport). Względem poprzedniej edycji sportowa impreza straciła widzów, mimo że wówczas zawody transmitowały dwie stacje. 1,25 mln widzów miały kwalifikacje relacjonowane w Eurosporcie. więcej

Grupa Cyfrowy Polsat chce ponownego rozpatrzenia decyzji przez UKE dot. pasma 800 MHz

Spółka Sferia z Grupy Cyfrowego Polsatu złożyła wniosek do Urzędu Komunikacji Elektronicznej o ponowne rozpatrzenie sprawy w związku z decyzją o nierozłożeniu na raty opłaty 1, 726 mld zł za rezerwację częstotliwości 800 MHz na kolejny okres - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN24 pokazuje podsumowanie dnia po angielsku. ,,News in English" o północy

Stacja TVN24 (TVN Discovery Polska) rozpoczęła emisję programu „News in English”, w którym podsumowuje najważniejsze informacje dnia dla widzów anglojęzycznych. więcej

Fokus TV zdystansował konkurencję w 2018 roku. TVP Historia wiceliderem

W zeszłym roku liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Doku, a na przeciwnym biegunie znalazł się BBC Brit - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Michał Tracz wrócił do redakcji ,,Polska i świat" TVN24 po likwidacji TVN24 International

Dziennikarz Michał Tracz przygotowuje materiały do codziennego magazynu TVN24 „Polska i świat”. Ostatnio był redaktorem naczelnym zlikwidowanego kanału TVN24 International. więcej

Jarosław Kulczycki przechodzi do Superstacji

Od lutego br. dziennikarz Jarosław Kulczycki rozpocznie pracę w Superstacji. Poprzednio był związany z Nowa TV, a wcześniej m.in. z Telewizją Polską. więcej

Udany początek roku TVP. ,,Sylwester marzeń z Dwójką" hitem tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „Sylwester marzeń z Dwójką” oraz finałowy konkurs kolejnej edycji TCS. Wśród stacji w 4+ liderem była TVP1, a duży wzrost oglądalności zanotowała TVP2 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Milionerzy z Jeremym Clarksonem" w BBC Brit

Od 25 stycznia 2019 roku BBC Brit rozpocznie emisję „Milionerów z Jeremym Clarksonem”. więcej

2,5 mln widzów Gali Mistrzów Sportu w Polsacie i Polsacie Sport

Transmitowaną przez Polsat i Polsacie Sport w zeszłą sobotę Galę Mistrzów Sportu oglądało średnio 2,49 mln widzów. W porównaniu do poprzedniego roku widowisko straciło 340 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Susan Zirinsky zamiast Davida Rhodesa nową szefową CBS News

Producentka programów informacyjnych Susan Zirinsky została szefową stacji CBS News. Zastąpi na tym stanowisku Davida Rhodesa, który z początkiem marca 2019 roku będzie pełnił w stacji rolę doradcy. Zirinsky jest pierwszą kobietą kierującą CBS News. więcej

Kurski: w ,,Szopce Noworocznej" Wolskiego niestosownie nazwano prezydenta Adrianem, formuła ,,Młodzież kontra..." wyczerpała się

Zdaniem prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego w „Szopce Noworocznej” autorstwa Marcina Wolskiego określenie prezydenta Andrzeja Dudy imieniem Adrian było niestosowne, a korekty, które zasugerował, okazały się niewystarczające. Kurski dodał, że program publicystyczny „Młodzież kontra…” może wrócić na antenę TVP Info, jeśli wprowadzone zostaną zmiany ożywiające jego formułę. więcej

Nocne pasmo filmowe ,,Seanse kultowe" w soboty w TVP Kultura

Produkcje filmowe uznawane za kultowe pojawiły się w nocnym paśmie w TVP Kultura. Widzowie znajdą propozycje dobrze znanych pozycji, co sobotę o godzinie 23.35. więcej

Pasmo filmów sensacyjnych na zimę w TVP Kultura

W czwartkowe, zimowe wieczory TVP Kultura przygotowała dla widzów nowe pasmo filmowe „Sensacyjna zima”, w których zaprezentuje kino akcji i thrillery. więcej

Nowa paczka tematyczna Kids Pack w ofercie Inei

Od poniedziałku 7 stycznia w ofercie sieci Inea pojawiła się Kids Pack, czyli nowa paczka tematyczna. więcej

Seria dokumentów ,,Martyna na krańcu świata" w TVN

Od 7 stycznia 2019 roku TVN pokazuje cykl dokumentów „Martyna na krańcu świata”. więcej

Jak przechowywać dowody zakupów?

Wielu finansowych ekspertów twierdzi, że warto przechowywać swoje paragony. To na ich podstawie możemy pilnować gwarancji produktów lub liczyć wydatki w budżecie. Pokazanie paragonu jest najwygodniejszym sposobem załatwienia sprawy podczas reklamacji lub zwrotu. Niestety, często się zdarza, że przechowujemy dokument przez kilka miesięcy, a potem, gdy go faktycznie potrzebujemy, dowiadujemy się, że już wyblakł. Nietrudno jest również po prostu zgubić kwitek. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Grażyna Torbicka z audycją ,,Kocham cię kino" w Radiu ZET

Od 11 stycznia na antenie Radia ZET zadebiutuje stały cykl programów o filmach „Kocham cię kino”. Poprowadzi go Grażyna Torbicka. więcej

 
,,Good morning Gdańsk" - anglojęzyczna audycja w Radiu Gdańsk

Polskie Radio Gdańsk rozpoczęło nadawanie audycji „Good morning Gdańsk”, którą prowadzą Ewelina Potocka i Chris Farman. więcej

 
Rekord FM traci w Radomiu, ale nadal liderem. Duży wzrost Jedynki

Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w okresie od czerwca do listopada ub.r. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.   więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Branża reklamowa: podsumowanie 2018 roku, prognozy na 2019

Przedstawiamy kolejną część podsumowania minionego roku w branży reklamowej. O najważniejszych wydarzeniach 2018 roku i prognozach na 2019 rok mówią przedstawiciele czołowych agencji reklamowych, domów produkcyjnych i SAR. więcej

Natur-Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa z największym wzrostem wydatków na reklamę, Aflofarm i Polkomtel w dół (Top10)

Największą dynamikę wzrostu wydatków reklamowych w okresie od stycznia do listopada 2018 roku miały Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa. Mniej w tradycyjnych mediach wydały w tym czasie Aflofarm Farmacja Polska i Polkomtel - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Jakub Bierzyński poprowadzi program ,,Bierzyński na żywca" w Wirtualnej Polsce

W Wirtualnej Polsce startuje program publicystyczny „Bierzyński na żywca”, którego gospodarzem jest Jakub Bierzyński. Wcześniej współpracował on m.in. z „Newsweekiem” i „Polityką”. więcej

Pracownicy Huawei ukarani za noworoczne życzenia wysłane z iPhone'a

Dyrektor marketingu koncernu Huawei oraz szeregowy pracownik tej firmy zostali ukarani finansowo za zamieszczenie na Twitterze noworocznych życzeń z wykorzystaniem iPhone’a. Huawei wyjaśnia, że takie postępowanie zaszkodziło wizerunkowi marki na rynku. więcej

Provident reklamuje się w rytmie polskiego hitu lat 90.

Pod hasłem ,Zawsze chciałeś mieć takie coś!" ruszyła kampania reklamowa Provident Polska, promująca ofertę Prostej Pożyczki. Za jej przygotowanie odpowiadają Isobar i OMD. więcej

Helios promuje swój pierwszy multipleks w Warszawie

Ruszyła kampania reklamowa kin Helios (należących do Agory), zapowiadająca otwarcie pierwszego obiektu sieci w stolicy. Działania przygotowała Agencja Warszawa. więcej

Biedronka zmienia system wynagrodzeń - nowe premie i nagrody za frekwencję

Jeronimo Martins Polska wprowadza zmiany w systemie wynagrodzeń dla pracowników sieci Biedronka. Dotyczą zasad naliczania premii i nagród za brak nieplanowanych nieobecności. więcej

Monika Dąbrowska dyrektorem marketingu i komunikacji w UNICEF Poland

Monika Dąbrowska objęła stanowisko dyrektora marketingu w UNICEF Poland - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracowała m.in. w Staempfli Polska, Dragon Rouge i Altavia. więcej

Fundacja Viva! i Helios zachęcają do przejścia na weganizm

W Łodzi ruszyła kampania społeczna Fundacji Viva! i sieci kin Helios. Pod hasłem "Zostań wege na 30 dni" autorzy zachęcają do wypróbowania diety roślinnej. Ambasadorkami projektu są m.in. Maja Ostaszewska i Agata Buzek. więcej

Iga Wachowicz new business & communication directorem w Value Media

Iga Wachowicz objęła nowo utworzone stanowisko business & communication directora w domu mediowym Value Media (należącym do Group One). Obowiązki będzie łączyć z obecnie pełnioną funkcją dyrektor ds. komunikacji w dziale client service. więcej

Mitsubishi Motors tworzy samodzielny oddział sprzedaży i marketingu w Europie

Koncern motoryzacyjny Mitsubishi Motors Corporation (MMC) utworzył samodzielny oddział, zajmujący się sprzedażą i marketingiem w Europie, poszerzając obecne funkcje regionalnej obsługi posprzedażnej, dystrybucji części i logistyki w Europie. Na jego czele stanął Bernard Loire. więcej

Szalone, kultowe samochody w reklamie sieci Walmart

"Famous Cars" to nowa kampania sieci amerykańskich hipermarketów Walmart, bazująca na rozpoznawalności kultowych aut, które "zagrały" w klasykach kina z lat 80. więcej

Smart Kid Belt reklamowany jako ,,sprytny, kieszonkowy, bezpieczny" (wideo)

Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa urządzenia Smart Kid Belt będącego alternatywą dla standardowych fotelików samochodowych. Akcję przygotowały firmy marketingowe Keino Grupa i MullenLowe MediaHub. więcej

Delecta rozgrzewa reklamą kisielu Owocowy Kubek

Od początku roku Delecta prowadzi kampanię promocyjną kisieli Owocowy Kubek w wariancie Kids oraz Fit. więcej

Aviva kusi urlopem ,,tatusiowym" potencjalnych pracowników

Aviva rozpoczęła kampanię employer brandingową, zachęcającą do aplikowania do pracy w swoim biurze w Warszawie. Ubezpieczyciel oferuje m.in. dodatkowy 6-tygodniowy urlop „tatusiowy” i możliwość pracy zdalnej. więcej

Eli & Fur w muzycznej kampanii wyszukiwarki Kayak

Wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej wyszukiwarki turystycznej Kayak. Jej twarzami zostały znane DJ-ki i producencki muzyczne Eli & Fur. więcej

PepsiCo na SuperBowl będzie reklamować marki Pepsi, Doritos i Bubly

Koncern PepsiCo zapowiedział, że pojawi się z reklamą podczas tegorocznego finału rozgrywek Super Bowl w USA. Ma promować trzy marki: Pepsi, Doritos i wodę Bubly. więcej

Lena Wiercioch-Kucińska: z Kalicińscy.com do ASAP&ASAP Communication

Do zespołu agencji ASAP&ASAP Communication dołączyła Lena Wiercioch-Kucińska, obejmując stanowisko client service directora. Poprzednio pracowała w agencji Kalicińscy.com. więcej

Trwa konkurs na identyfikację wizualną Instytutu Muzyki i Tańca

Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej prowadzi konkurs na identyfikację wizualną dla Instytutu Muzyki i Tańca, który wkrótce zmieni nazwę na Narodowy Instytut Muzyki i Tańca. więcej

Traffic Design porządkuje reklamy na gdyńskiej kamienicy ,,Panta Rei"

W ramach redesignu gdyńskiej kamienicy „Panta Rei”, uporządkowano i odświeżono jej elewację. Zniknęły szpetne reklamy, odświeżoną identyfikację wizualną zyskały działające w budynku podmioty. Za projekt odpowiada Traffic Design. więcej

Po pożarze w Koszalinie wstrzymano polską premierę horroru ,,Escape Room"

United International Pictures wstrzymał dystrybucję w Polsce horroru „Escape Room”. Premiera filmu była zaplanowana na najbliższy piątek. więcej

Matt James global brand presidentem w Zenith

Zarząd Publicis Media powołał Matta Jamesa, szefa agencji w Australii i Nowej Zelandii, na stanowisko global brand president agencji Zenith. więcej

Lubella Corn Flakes w wersji cynamonowej

Lubella Corn Flakes Cynamon to kolejna nowość w portfolio Grupy Maspex. więcej

Daniel Sadokierski: z Eventlook do deep grey events

Do grona agencji eventowej deep grey events dołączył Daniel Sadokierski, który objął stanowisko samodzielnego event managera. więcej

Szkoła Główna Handlowa wprowadziła nowe logo

Szkoła Główna Handlowa z początkiem br. zaczęła stosować tzw. nową księgę znaku. Jej autorami jest studio Kotbury, którym kierują Andrzej Budek i Jacek Ebert. więcej

Jak przechowywać dowody zakupów?

Wielu finansowych ekspertów twierdzi, że warto przechowywać swoje paragony. To na ich podstawie możemy pilnować gwarancji produktów lub liczyć wydatki w budżecie. Pokazanie paragonu jest najwygodniejszym sposobem załatwienia sprawy podczas reklamacji lub zwrotu. Niestety, często się zdarza, że przechowujemy dokument przez kilka miesięcy, a potem, gdy go faktycznie potrzebujemy, dowiadujemy się, że już wyblakł. Nietrudno jest również po prostu zgubić kwitek. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Prezes Fratrii: publikacje ,,Gazety Wyborczej" o kredycie na zakup Eurozetu to czyn nieuczciwej konkurencji

Według prezesa Fratrii Romualda Orła komentarz wicenaczelnego „Gazety Wyborczej” Jarosława Kurskiego o tym, że spółka otrzymała 51 mln euro kredytu na zakup Eurozetu to informacja nieprawdziwa i gołosłowna. Orzeł napisał do Agory, że podobne publikacje w jej mediach „mają na celu utrudnianie lub wyeliminowanie z procesu wyłaniania nabywcy Eurozet innego podmiotu potencjalnie zainteresowanego udziałem w przetargu i jako takie stanowią czyny nieuczciwej konkurencji”. więcej

Dariusz Zieliński dyrektorem wydawniczym segmentu sportowego w Ringier Axel Springer Polska

Dariusz Zieliński objął nowo utworzone stanowisko dyrektora wydawniczego segmentu sportowego w Ringier Axel Springer Polska. Ostatnio pracował w firmie indaHash. więcej

Agora zlikwidowała stanowiska wydawców regionalnych, Grzegorz Kubicki redaktorem naczelnym ,,Wyborcza Trójmiasto"

Od stycznia 2019 roku wydawnictwo Agora zmieniło strukturę i zrezygnowało z wydawców regionalnych. Części osób zaproponowano inne stanowiska, część rozstała się z wydawcą. Z kolei Grzegorz Kubicki - wcześniej wydawca regionalny w Gdańsku - objął stanowisko redaktora naczelnego „Wyborcza Trójmiasto”. więcej

Charytatywny Bal Dziennikarzy po raz ostatni, ruszyła sprzedaż cegiełek

Fundacja Charytatywny Bal Dziennikarzy w tym roku po raz ostatni zorganizuje wydarzenie dla przedstawicieli polskich mediów. Od poniedziałku 7 stycznia można kupić bilety w formie cegiełki na szczytny cel. Impreza odbędzie się 16 lutego 2019 roku w auli głównej Politechniki Warszawskiej. więcej

,,Twój Styl" liderem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych. ,,Zwierciadło" z najwyższą sprzedażą od 4 lat

W październiku ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych utrzymał się „Twój Styl”. Na drugie miejsce awansowało „Zwierciadło”, które wyprzedziło „Pani”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Shape”, a na czele spadków znalazło się „In Style” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Gazeta Polska" z ,,Plastusiowym komentarzem" Barbary Pieli

Od najbliższego wydania w „Gazecie Polskiej” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) publikowany będzie cykl obrazkowy „Plastusiowy komentarz” autorstwa Barbary Pieli. więcej

,,Gazeta Wyborcza" partnerem 27. finału WOŚP, organizuje aukcje i akcję dla czytelników

„Gazeta Wyborcza” po raz kolejny wesprze finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy - tym razem jako oficjalny partner. W związku z tym na łamach dziennika pojawi się cykl artykułów poświęconych działaniom fundacji, akcja dla czytelników, a redakcja przygotowała kilka aukcji internetowych. więcej

,,Wprost" i ,,Do Rzeczy" droższe o złotówkę

Z początkiem 2019 roku tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy” (wydawane przez PMPG Polskie Media) podrożały o złotówkę - z 6,90 do 7,90 zł. więcej

360 Content Team wydawcą magazynu ,,Zawód: Architekt" Izby Architektów RP

Agencja 360 Content Team (Biuro Reklamy Time SA) wygrała konkurs Izby Architektów Rzeczypospolitej Polskiej (IARP) na produkcję i dystrybucję dwumiesięcznika „Zawód: Architekt” oraz obsługę serwisu Zawod-architekt.pl. Pierwszy numer, który powstanie przy wsparciu agencji, ukaże się już w lutym. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Dariusz Zieliński dyrektorem wydawniczym segmentu sportowego w Ringier Axel Springer Polska

Dariusz Zieliński objął nowo utworzone stanowisko dyrektora wydawniczego segmentu sportowego w Ringier Axel Springer Polska. Ostatnio pracował w firmie indaHash. więcej

Jakub Bierzyński poprowadzi program ,,Bierzyński na żywca" w Wirtualnej Polsce

W Wirtualnej Polsce startuje program publicystyczny „Bierzyński na żywca”, którego gospodarzem jest Jakub Bierzyński. Wcześniej współpracował on m.in. z „Newsweekiem” i „Polityką”. więcej

Plus oferuje pakiety internetowe do Mercedesa i Forda w cenie od 9 do 279 złotych

Sieć Plus we współpracy z firmą Vodafone oferuje usługę "Internet w samochodzie". Pozwala ona na zakup pakietów danych do połączenia z siecią dostępnych za pośrednictwem karty SIM wbudowanej w samochodzie w cenie od 9 do 279 złotych. Z pakietów mogą skorzystać użytkownicy wybranych aut Mercedes oraz Ford, w przyszłości oferta będzie powiększana o kolejne modele.   więcej

Jak przechowywać dowody zakupów?

Wielu finansowych ekspertów twierdzi, że warto przechowywać swoje paragony. To na ich podstawie możemy pilnować gwarancji produktów lub liczyć wydatki w budżecie. Pokazanie paragonu jest najwygodniejszym sposobem załatwienia sprawy podczas reklamacji lub zwrotu. Niestety, często się zdarza, że przechowujemy dokument przez kilka miesięcy, a potem, gdy go faktycznie potrzebujemy, dowiadujemy się, że już wyblakł. Nietrudno jest również po prostu zgubić kwitek. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Monika Dąbrowska dyrektorem marketingu i komunikacji w UNICEF Poland

Monika Dąbrowska objęła stanowisko dyrektora marketingu w UNICEF Poland - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracowała m.in. w Staempfli Polska, Dragon Rouge i Altavia. więcej

Cohn&Wolfe obsługuje Huawei Consumer Business Group

Od stycznia 2019 roku za obsługę Huawei Consumer Business Group w zakresie public odpowiada agencja Cohn&Wolfe . Dotychczas działania te prowadził zespół Multi Communications. więcej

Grupa FLPR odpowiada za organizację Miss Polonia na Dolnym Śląsku

Agencja Igo-Art, organizator ogólnopolskiego konkursu Miss Polonia, podpisała umowę z Grupą FLPR. W ramach nawiązanej współpracy, grupa zajmie się organizacją tegorocznej edycji imprezy w województwie dolnośląskim. więcej

Marta Kindeusz PR managerem w MU Interactive Media

Marta Kindeusz objęła nowo utworzone stanowisko PR managera w agencji MU Interactive Media. Będzie raportować do CEO agencji - Bartosza Duchińskiego. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
LG prezentuje telewizor OLED z rozwijanym ekranem (wideo)
Pracownicy Huawei ukarani za noworoczne życzenia wysłane z iPhone'a
Technologia Micro LED Samsunga pozwoli dostosować ekran do każdego wnętrza
Audi prezentuje system wirtualnej rozrywki w samochodach
Nowe kamery Kodaka przypomną czasy polaroidów
Zotac na CES 2019: gamingowy komputer Mek Mini, nowe karty graficzne i komputery Zbox Mini PC
Plus oferuje pakiety internetowe do Mercedesa i Forda w cenie od 9 do 279 złotych
Acer na CES 2019: nowa wersja laptopa Swift 7 (wideo)
Telewizory SmartTV Samsunga z aplikacją do obsługi iTunes
Acer na CES 2019: Chromebook 315 z procesorami AMD i grafiką Radeon
AMD na CES 2019: nowe procesory Ryzen, Athlon i Serii A dla ultracienkich laptopów oraz Chromebooków
 
 
 
GOSPODARKA
 
Audi prezentuje system wirtualnej rozrywki w samochodach
Biedronka zmienia system wynagrodzeń - nowe premie i nagrody za frekwencję
Mitsubishi Motors tworzy samodzielny oddział sprzedaży i marketingu w Europie
2,5 mln użytkowników wieczystych stało się właścicielami gruntów. W najbliższych miesiącach otrzymają urzędowe poświadczenie
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
"Kler" od lutego na DVD i Blu-Ray
Po pożarze w Koszalinie wstrzymano polską premierę horroru ,,Escape Room"
Film "Green Book" zwycięzcą Złotych Globów. "Zawód: Amerykanin" najlepszym serialem dramatycznym
"Aquaman" zarobił miliard dolarów. Największy film DC Comics w historii
Koniec serialu "Wikingowie"
Danny DeVito zagra w filmie "Jumanji 3"
Netflix przedstawia kulisy produkcji "Black Mirror: Bandersnatch"
Drugi sezon serialu "Przyjaciele z uniwerku" w Netflix
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj