|
|
|
|
|
|
|
TVP z 2,7 tys. pracowników etatowych i 5,6 tys. współpracowników. Najwięcej na oddziały w Krakowie, Warszawie i Wrocławiu
W Telewizji Polskiej pod koniec 2018 roku było zatrudnionych 2 744 pracowników etatowych. Natomiast w 2017 roku spółka podpisała umowy cywilnoprawne z 5 589 osobami. Spośród oddziałów firmy największe operacyjne notują te w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu, a najmniejsze - w Gorzowie Wielkopolskim, Kielcach, Olsztynie i Opolu.
więcej
|
Gok Wan pomoże Polkom wybrać suknie ślubne w nowym reality TLC. Ruszają castingi (wideo)
Stacja TLC szykuje na wiosnę br. nowy program „Salon sukien ślubnych Goka”, który poprowadzi brytyjski stylista i projektant mody Gok Wan. Prowadzący przyjedzie do Polski i pomoże pannom młodym wybrać suknie na ślub - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Pracownicy TV Republika skarżą się do polityków PiS o brak pensji. Sakiewicz: po narkotykach nie powinno się pisać
Pracownicy Telewizji Republika mieli wysłać listy do premiera, wicepremier i marszałków Sejmu i Senatu z prośbą o interwencję - jak podają - pensji, których ma im nie wypłacać zarząd stacji. Ci odpowiadają, że nie mogą interweniować. - Po narkotykach nie powinno się pisać tekstów - powiedział nam Tomasz Sakiewicz, wiceprezes Telewizji Republika.
więcej
|
Ekstraklasa Live Park z 28,2 mln zł wpływów i 893 tys. zł zysku, 2 mln zł z obsługi VAR
W minionym roku rozliczeniowym Ekstraklasa Live Park, zajmująca się produkcją transmisji m.in. z meczów piłkarskiej Lotto Ekstraklasy, zanotowała 28,2 mln zł wpływów sprzedażowych (wobec 25,9 mln zł rok wcześniej) i 893,4 tys. zł zysku netto (w poprzednim roku miała 1,7 mln zł zysku).
więcej
|
,,Sanatorium miłości" od 20 stycznia w TVP1. "To program o ludzkich emocjach"
W niedzielę, 20 stycznia 2019 roku TVP1 rozpocznie emisję nowego programu „Sanatorium miłości”, który jest połączeniem reality show z elementami dokumentu. Program poprowadzi Marta Manowska.
więcej
|
HGTV skończyło 2 lata. Jak zmieniała się oglądalność?
W pierwszym roku nadawania HGTV miał średnio 0,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym w 4+ i 0,48 proc. w 16-49. Rok później jego wyniki się zwiększyły. Największą widownię zgromadził jeden z odcinków programu „Dorota Was urządzi”. - W Polsce jest zapotrzebowanie na tego typu kontent - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
Polo TV, Eska i Disco Polo Music najchętniej oglądanymi kanałami muzycznymi w 2018 roku
Zdecydowanie najpopularniejszym kanałem muzycznym w zeszłym roku nadal było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Podium uzupełnia stacja Disco Polo Music, która wyprzedziła 4FunTV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marek Szydłowski nowym prezesem Stavki. Zastąpił Lidię Kazen
Na początku tego roku Marek Szydłowski został nowym prezesem należącej do Grupy TVN Discovery spółki Stavka. Tym samym na tym stanowisku zastąpił Lidię Kazen.
więcej
|
,,Rodzina Soprano" kończy 20 lat. Wszystkie sezony dostępne w HBO GO
Właśnie minęło 20 lat od debiutu kultowego autorskiego serialu HBO „Rodzina Soprano”. Wszystkie sezony produkcji dostępne są w serwisie HBO GO.
więcej
|
,,Ja i mój pies: ostateczne wyzwanie" w Polsat Viasat Nature (wideo)
Od 12 stycznia 2019 roku Polsat Viasat History rozpocznie emisję dokumentalno-rozrywkowego cyklu „Ja i mój pies: ostateczne wyzwanie”.
więcej
|
Jak przechowywać dowody zakupów?
Wielu finansowych ekspertów twierdzi, że warto przechowywać swoje paragony. To na ich podstawie możemy pilnować gwarancji produktów lub liczyć wydatki w budżecie. Pokazanie paragonu jest najwygodniejszym sposobem załatwienia sprawy podczas reklamacji lub zwrotu. Niestety, często się zdarza, że przechowujemy dokument przez kilka miesięcy, a potem, gdy go faktycznie potrzebujemy, dowiadujemy się, że już wyblakł. Nietrudno jest również po prostu zgubić kwitek.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jacek Sobala o radzie nadzorczej i wiceprezesie Polskiego Radia: ,,nie czają" materii, którą się zajmują
- Ja tak patrzę na tych panów i mówię: „Panowie, to nie jest tak, że ja mam w kieszeni trzy bańki, wyjmę je na stół i będziemy się zastanawiać czy kupić rowery, żeby pracownicy ekologicznie dojeżdżali do pracy, czy zrobić koncert. To trzeba załatwić od sponsorów. Jakbyśmy byli w komercji tobyśmy rozmawiali o tym, ile zarobimy na tym koncercie”. Rozumiem, że ciężko mi będzie tych panów w sobie rozkochać, bo ja im uświadamiam ich elementarny brak jakiejkolwiek wiedzy o materii, jaką się zajmują. Młodzież mówi, że „nie czają bazy” - w taki sposób były prezes Polskiego Radia Jacek Sobala opisuje posiedzenie rady nadzorczej i wiceprezesa Mariusza Staniszewskiego, dotyczące organizacji Lata z radiem. Po tej sytuacji - jak twierdzi - został zawieszony.
więcej
|
|
Mateusz Ligęza w redakcji sportowej radiowej Jedynki
Dziennikarz sportowy Mateusz Ligęza zaczął stałą współpracę z Polskim Radiem, będzie przygotowywał materiały reporterskie głównie dla Jedynki. Wcześniej pracował w ZapinamyPasy.pl, od kilku miesięcy współpracuje też z Legią Warszawa.
więcej
|
|
Dziennikarze Dwójki protestują przeciw rezygnacji z ,,Archiwalni", chcą przywrócenia jej do ramówki
Kierownictwo Programu II Polskiego Radia zdecydowało o usunięciu z ramówki audycji „Archiwalnia” prowadzonej przez Tomasza Obertyna. Dziennikarze stacji skrytykowali to w liście do władz Polskiego Radia. Podkreślili, że rezygnacja z audycji „godzi bezpośrednio w nasz program i nas jako zespół”.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Olsztynie. Rośnie Radio ZET
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie czerwca do listopada ub.r. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Radio Olsztyn - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
DDB&Tribal, FCB Bridge2Fun i Saatchi&Saatchi IS w finale przetargu T-Mobile Polska
W finale przetargu na obsługę reklamową T-Mobile Polska są trzy agencje, wśród nich obecnie pracująca dla telekomu agencja FCB Bridge2Fun. Jego rozstrzygnięcie zaplanowano na początek 2019 roku.
więcej
|
Blue 449 przejmuje od Vizeum obsługę firmy meblarskiej Agata
Dom mediowy Blue 449 (należy do Publicis Media) wygrał przetarg na obsługę mediową sieci salonów meblowych Agata SA. Poprzednio zajmował się tym dom mediowy Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska).
więcej
|
Autorka bloga Pica Pica chce od W. Kruk milionów zł odszkodowania. "Roszczenia są bezpodstawne i nierynkowe"
Agata Jankowiak, współautorka bloga Pica Pica, żąda od firmy jubilerskiej W. Kruk zapłaty od miliona do kilkunastu milionów złotych odszkodowania za rzekomy plagiat, którego firma miała się dopuścić przy marce biżuterii Picky Pica. W. Kruk zapewnia, że blog nie był inspiracją dla tej marki roszczeń, a roszczenia blogerki są bezpodstawne i nierynkowe.
więcej
|
Karnawał i postanowienia noworoczne siostry w reklamach Żabki (wideo)
Do emisji trafiły kolejne spoty z kampanii reklamowej sklepów Żabka pod hasłem „Mały wielki sklep”. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe PZL i OMD Optimum Media.
więcej
|
Pracownicy Lidla przekonują w reklamach, że w tych sklepach jest szybko, świeżo i czysto (wideo)
Lidl rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową, w której o różnych zaletach tej sieci sklepów opowiadają jej wieloletni pracownicy. Akcję przygotowały firmy marketingowe GPD Agency i Havas Media.
więcej
|
Reklama Coca-Coli ,,Coraz bliżej święta" z udziałem Katarzyny Nosowskiej hitem YouTube
Według grudniowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard, największym zainteresowaniem internautów cieszyła się reklama Coca-Coli “Coraz bliżej Święta” z Katarzyną Nosowską. Podium uzupełniają spoty Lenovo i PizzaPortal.pl.
więcej
|
Absolut wymalował napisy na nowej butelce tuszem odzyskanym z nienawistnych haseł
Ruszyła globalna kampania promująca limitowaną butelkę Absolut Drop of Love. Akcja w niestandardowy sposób buduje świadomość marki, przez odzysk tuszu z haseł rasistowskich oraz przeciw LGBTQ. Kampanię dla Pernod Ricard Global Travel Retail w Londynie realizuje projektowo 180heartbeats + Jung v Matt.
więcej
|
AB InBev na Super Bowl 2019 będzie reklamował pięć swoich piw przez 5,5 minuty
Firma Ab InBev, producent piwa podał, że na tegorocznych finałowych rozgrywkach Super Bowl w USA zrealizuje swoją największą w historii tego wydarzenia aktywność reklamową. Ma być największym tegorocznym reklamodawcą w trakcie transmisji.
więcej
|
Bakoma rozwija i promuje ideę ekologicznych produktów mlecznych (wideo)
Bakoma, producent przetworów mlecznych poszerza portfolio produktów BIO o nowe jogurty owocowe z praziarnami i serki homogenizowane. Oba wspierane są działaniami reklamowymi prowadzonymi w telewizji i digitalu realizowanymi przez agencje Upside i UM.
więcej
|
Kanały Wojan i Wojan Games: z GetHero do TalentMedia
Kanały youtube’owe Wojan i Wojan Games, tworzone przez Wojtka Tomalkę, dołączyły do oferty sieci partnerskiej TalentMedia. Poprzednio były związane z GetHero.
więcej
|
Red Carpet TV od lutego w ofercie reklamowej TVN Media
Biuro sprzedaży czasu reklamowego TVN Media podpisało umowę o sprzedaży czasu reklamowego ze spółką Red Carpet Media Group, nadawcą kanału Red Carpet TV. Od 1 lutego br. TVN Media, pod marką Premium TV, będzie reprezentować stację w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego.
więcej
|
Jak przechowywać dowody zakupów?
Wielu finansowych ekspertów twierdzi, że warto przechowywać swoje paragony. To na ich podstawie możemy pilnować gwarancji produktów lub liczyć wydatki w budżecie. Pokazanie paragonu jest najwygodniejszym sposobem załatwienia sprawy podczas reklamacji lub zwrotu. Niestety, często się zdarza, że przechowujemy dokument przez kilka miesięcy, a potem, gdy go faktycznie potrzebujemy, dowiadujemy się, że już wyblakł. Nietrudno jest również po prostu zgubić kwitek.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
"Perspektywy": warszawskie XIV LO im. Stanisława Staszica najlepszym liceum w Polsce
XIV LO im. Stanisława Staszica w Warszawie jest najlepszym liceum ogólnokształcącym, a Technikum Mechatroniczne nr 1 w ZSLiT nr 1 w Warszawie - najlepszym technikum w Polsce. Ranking liceów i techników po raz dwudziesty pierwszy przygotował miesięcznik "Perspektywy".
więcej
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży, tylko ,,Classic Auto" na plusie
W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w październiku ub.r. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
5.000 euro za najlepszy materiał o relacjach polsko-niemieckich
Do 20 stycznia trwa nabór zgłoszeń do Polsko-Niemieckiej Nagrody Dziennikarskiej im. Tadeusza Mazowieckiego. W konkursie mogą startować dziennikarze, redakcje, rozgłośnie i wydawnictwa z Polski i Niemiec. Nagroda w wysokości 5.000 euro zostanie przyznana za najlepsze materiały dziennikarskie w kategoriach Prasa, Radio, Telewizja, Multimedia i „Dziennikarstwo na Pograniczu”.
więcej
|
|
|
Anna Alboth, Jessica Mercedes Kirschner i Michał Szafrański wśród najbardziej wpływowych blogerów 2018 roku. ,,Twórcy dający wartość czytelnikom"
Tomasz Tomczyk występujący pod pseudonimem Jason Hunt, a wcześniej jako Kominek opublikował 11. edycję swojego raportu najbardziej wpływowych polskich blogerów. W czołówce znaleźli się między innymi Anna Alboth, Jessica Mercedes Kirschner i Michał Szafrański. - Ranking nie jest zaskoczeniem, w miarę upływu lat widać jednak że polska blogosfera dojrzewa, a najwięcej znaczą w niej świadomi twórcy oferujący konkretną wartość czytelnikom - ocenia Tomczyk w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wystartował ,,katolicki Netflix" ojca Adama Szustaka. ,,W planach aplikacja mobilna, serial dla młodzieży i podcasty"
Przygotowywana od kilku miesięcy przez dominikanina Adama Szustaka katolicka platforma streamingowa wystartowała oficjalnie w serwisie Dominikanie.pl. W „katolickim Netflixie” znajdują się filmy o tematyce religijnej przeznaczone zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. - Projekt jest finansowany przez zakon dominikanów oraz z datków w serwisie Patronite. W dniu premiery serwis zanotował ponad 100 tys. odsłon, a każdy z użytkowników spędził w nim średnio od 5 do 6 minut - informuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl ojciec Jacek Szymczak, współtwórca platformy.
więcej
|
Podsumowanie 2018 roku w social media, prognozy na 2019 rok
Prezentujemy drugą część podsumowania minionego roku w mediach społecznościowych. Nasi eksperci z czołowych agencji marketingowych mówią też, co w tej branży może wydarzyć się w najbliższym czasie.
więcej
|
Rządowy portal Gov.pl ze stronami 19 ministerstw, ponad 1,3 tys. usług w ofercie
Od początku 2019 roku w portalu Gov.pl dostępne są strony 19 ministerstw tworzących obecnych rząd – poinformowało Ministerstwo Cyfryzacji. Dzięki temu rozwiązaniu każdy z obywateli ma uzyskać wygodny dostęp do zasobów zgromadzonych przez wszystkie resorty oraz ponad 1300 usług pozwalających na załatwienie online rozmaitych spraw związanych z administracją publiczną.
więcej
|
Reklama Coca-Coli ,,Coraz bliżej święta" z udziałem Katarzyny Nosowskiej hitem YouTube
Według grudniowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard, największym zainteresowaniem internautów cieszyła się reklama Coca-Coli “Coraz bliżej Święta” z Katarzyną Nosowską. Podium uzupełniają spoty Lenovo i PizzaPortal.pl.
więcej
|
Mastercard po raz szósty przekaże WOŚP datki za tweety
Już po raz szósty Mastercard wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Za każdy wpis na Twitterze z hashtagiem #MastercardGrazWOSP, operator płatniczy przekaże fundacji 5 złotych.
więcej
|
Michael Cera i Rosario Dawson w serialu "Weird City". Produkcja powstaje dla YouTube
W sieci pojawił się zwiastun futurystycznego serialu Jordana Peele "Weird City". Produkcję będzie można oglądać w serwisie YouTube Premium.
więcej
|
Jak przechowywać dowody zakupów?
Wielu finansowych ekspertów twierdzi, że warto przechowywać swoje paragony. To na ich podstawie możemy pilnować gwarancji produktów lub liczyć wydatki w budżecie. Pokazanie paragonu jest najwygodniejszym sposobem załatwienia sprawy podczas reklamacji lub zwrotu. Niestety, często się zdarza, że przechowujemy dokument przez kilka miesięcy, a potem, gdy go faktycznie potrzebujemy, dowiadujemy się, że już wyblakł. Nietrudno jest również po prostu zgubić kwitek.
materiał partnerski
więcej
|
|
|