|
|
|
|
|
|
|
Sellin, Lichocka i Lewandowski wśród kandydatów do zastąpienia Jacka Kurskiego
Prawo i Sprawiedliwość rozważa odwołanie Jacka Kurskiego ze stanowiska prezesa TVP. Jeśli zapadnie taka decyzja to szanse na kierowanie telewizją publiczną mają posłowie Jarosław Sellin i Joanna Lichocka lub wiceminister kultury Paweł Lewandowski. Ale możliwe, że Kurski zostanie i będzie musiał złagodzić publicystykę TVP Info - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
UKE zmusi kablówki do udostępniania łączy konkurentom. ,,Skuteczne wykorzystanie istniejących zasobów"
Urząd Komunikacji Elektronicznej rozpoczął konsultacje w sprawie nowych przepisów dotyczących infrastruktury kablowej w budynkach. Zgodnie z nimi najwięksi operatorzy będą zobowiązani do udostępniania swojej infrastruktury innym firmom. - Chcemy uniknąć duplikacji sieci w tych miejscach, gdzie jest to niepotrzebne. Przeniesienie postanowień decyzji do praktyki rynkowej pozwoli skutecznie wykorzystać istniejące zasoby i zwiększy konkurencję - wyjaśnia UKE odpowiadając na pytania Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Zakochani po uszy" od 21 stycznia w TVN7 i TVN. ,,Zabawna, lekka historia" (wideo)
W poniedziałek, 21 stycznia stacje TVN i TVN7 rozpoczną emisję nowej telenoweli „Zakochani po uszy”. - Jest to nasz autorski projekt. Serial spełnia wszystkie cechy klasycznej telenoweli, ale chcieliśmy, aby to była produkcja nowoczesna, wychodząca na przeciw oczekiwaniom widza, w każdym wieku - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Krystyna Lasoń, producentka telenoweli.
więcej
|
Skargi do KRRiT na wydanie ,,Wiadomości" o śmierci prezydenta Pawła Adamowicza
Tylko do wczoraj do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęło 16 skarg na wydanie „Wiadomości” TVP1 poświęcone śmierci prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Beata Kozidrak w jury drugiej edycji show ,,All Together Now"
Drugi sezon „All Together Now” będzie pokazywany w Polsacie w środy o godz. 20.35 - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych ustaleń wynika, że produkcja zadebiutuje 6 marca. Nową przewodnicząca 100-osobowego jury będzie Beata Kozidrak, która zastąpi Ewę Farnę.
więcej
|
Katarzyna Mazurkiewicz nową szefową TVN7 i TVN Fabuła. Zastąpiła Małgorzatę Jopek
Od początku stycznia 2019 roku obowiązki dyrektora programowego kanałów TVN7 i TVN Fabuła pełni Katarzyna Mazurkiewicz - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpiła ona w tej roli Małgorzatę Jopek.
więcej
|
Błażej Kronic nowym szefem TVP Łódź
Błażej Kronic został powołany przez prezesa Telewizji Polskiej do pełnienia obowiązków dyrektora TVP Łódź. Do końca ub.r. ośrodkiem zarządzał Hubert Bekrycht, a w ostatnich tygodniach - Tomasz Lasota.
więcej
|
Magda Gessler lokomotywą reklamową TVN. "Maszynka do zarabiania pieniędzy"
Magda Gessler jest najlepiej zarabiającą dla swojej stacji gwiazdą telewizyjną. Jej "Kuchenne rewolucje" wygenerowały dla TVN przychody reklamowe na poziomie 230 mln złotych - pokazuje raport domu mediowego MullenLowe MediaHub. Trzeba jednak pamiętać, że suma oparta na danych cennikowych, które nie uwzględniają rabatów, mogących wynosić kilkanaście procent.
więcej
|
Towarzystwo Dziennikarskie: w TVP nienawiść, najbardziej odpowiadają za to Kaczyński i Kukiz
Członkowie Towarzystwa Dziennikarskiego ocenili, że po materiałach w poniedziałkowych „Wiadomościach” o śmierci Pawła Adamowicza Jacek Kurski i Jarosław Olechowski „nie mają moralnego prawa do kierowania mediami publicznymi”. Zdaniem organizacji najbardziej odpowiedzialni za obecną sytuację w mediach publicznych są Jarosław Kaczyński i Paweł Kukiz.
więcej
|
Publicyści ,,Sieci" i ,,Gazety Polskiej" w ,,Gościu Wiadomości" odpierają krytykę materiałów o śmierci Adamowicza
Pierwszą część poniedziałkowych „Wiadomościach” prowadził z Gdańska Krzysztof Ziemiec. Kilka pierwszych materiałów tamtego wydania dotyczyło ataku na Pawła Adamowicza podczas niedzielnej imprezy WOŚP w Gdańsku, wskutek którego polityk zmarł w poniedziałek po południu.
więcej
|
W PiS spierają się, czy Jacek Kurski ma być nadal prezesem Telewizji Polskiej, Kukiz '15 wnioskuje o odwołanie
Politycy PiS przekonywali we wtorek Jarosława Kaczyńskiego, żeby zdecydował o odwołaniu Jacka Kurskiego z funkcji prezesa Telewizji Polskiej - podali dziennikarze „Rzeczpospolitej” i „Do Rzeczy”. Za to według wPolityce.pl pozycja Kurskiego w TVP jest niezagrożona, a krytyczne opinie o nim to tylko efekt walk frakcyjnych. Członek Rady Mediów Narodowych z ramienia Kukiz '15 wnioskuje o odwołanie Kurskiego i wiceprezesa TVP Macieja Staneckiego.
więcej
|
Szef PSL wzywa Kaczyńskiego do odwołania Kurskiego z TVP. ,,'Wiadomości' nawołują do wojny polsko-polskiej"
Prezes PSL Władysław Kosiniak-Kamysz skierował do szefa PiS Jarosława Kaczyńskiego apel o natychmiastowego odwołania Jacka Kurskiego z funkcji prezesa Telewizji Polskiej. Powodem jest poniedziałkowe wydanie „Wiadomości” dotyczące śmierci Pawła Adamowicza.
więcej
|
Jak przechowywać dowody zakupów?
Wielu finansowych ekspertów twierdzi, że warto przechowywać swoje paragony. To na ich podstawie możemy pilnować gwarancji produktów lub liczyć wydatki w budżecie. Pokazanie paragonu jest najwygodniejszym sposobem załatwienia sprawy podczas reklamacji lub zwrotu. Niestety, często się zdarza, że przechowujemy dokument przez kilka miesięcy, a potem, gdy go faktycznie potrzebujemy, dowiadujemy się, że już wyblakł. Nietrudno jest również po prostu zgubić kwitek.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VoD i wideo w internecie - podsumowanie roku 2018, co w 2019?
Rok 2018 w obszarze serwisów VoD i wideo w internecie podsumowują eksperci na co dzień zajmujący się tą tematyką. Specjaliści wskazują dla portalu Wirtualnemedia.pl branżowe trendy, jakie zdominują rok 2019.
więcej
|
Ewa Woroszył za Tomasza Dziekana w zarządzie Dentsu Aegis Network Polska
Od stycznia Ewa Woroszył dołączyła do zarządu Dentsu Aegis Network Polska (należą do niej m.in. agencje Carat, Amplifi). Objęła jednocześnie stanowisko dyrektora finansowego, zastępując w tej roli Tomasza Dziekana.
więcej
|
Magda Gessler lokomotywą reklamową TVN. "Maszynka do zarabiania pieniędzy"
Magda Gessler jest najlepiej zarabiającą dla swojej stacji gwiazdą telewizyjną. Jej "Kuchenne rewolucje" wygenerowały dla TVN przychody reklamowe na poziomie 230 mln złotych - pokazuje raport domu mediowego MullenLowe MediaHub. Trzeba jednak pamiętać, że suma oparta na danych cennikowych, które nie uwzględniają rabatów, mogących wynosić kilkanaście procent.
więcej
|
Sprzedaż w Biedronce wzrosła o 2,7 proc. do 11,7 mld euro. Byłaby wyższa, gdyby nie niedzielny zakaz handlu
Sieć sklepów Biedronka (należących do Jeronimo Martins) odnotowała w 2018 roku sprzedaż w wysokości 11,7 mld euro. Było to 2,7 proc. więcej niż w 2017 roku. Wzrost byłby wyższy o 1,4 punktu proc., gdyby nie wprowadzony w Polsce zakaz handlu w niedziele.
więcej
|
Tomasz Bogdanowicz odszedł z Walk i założył agencję Shopper Link
Na rynku działa nowa agencja marketingu sprzedażowego Shopper Link, którą założył Tomasz Bogdanowicz. Ostatnio związany był z Walk Creative.
więcej
|
Tarczyński reklamuje parówki z indyka premium (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa marki Tarczyński, promująca nowość - parówki z fileta z indyka. Akcję przygotowały Red8 i Havas Media.
więcej
|
Marta Soja i Maciej Pietrukiewicz założyli kolektyw współpracy z influencerami Dobry Wpływ
Na rynku od końca ubiegłego roku dział kolektyw Dobry Wpływ, specjalizujący się w influencer marketingu. Jego założycielami są Marta Soja i Maciej Pietrukiewicz.
więcej
|
Dziewczyna z zespołem Downa ambasadorką kosmetyków Benefit
Kate Grant, 20-letnia modelka z zespołem Downa, została twarzą firmy kosmetycznej Benefit Cosmetics w Wielkiej Brytanii.
więcej
|
Przemysław Drosik na czele działu virtual reality w LocoMotive
Studio postprodukcyjne LocoMotive rozszerza swoją działalność i tworzy dział VR (Virtual Reality). Za jego rozwój odpowiada Przemysław Drosik – współzałożyciel firmy.
więcej
|
,,Zdrowy styl życia" promuje markę Sanytol (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania wideo promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol, produkowany przez firmę AC Marca. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
więcej
|
Ewa Lotko w kadrze menadżerskiej SalesTube
Ewa Lotko z początkiem stycznia br. objęła nowo utworzone stanowisko senior SEM managera w agencji e-commerce SalesTube (wchodzącej w skład Group One). Przeszła z GroupM.
więcej
|
Po śmierci Pawła Adamowicza mBank wstrzymuje kampanię dot. WOŚP. TVP, ,,Parkiet", Google i Radio Eska odwołują eventy
W związku z tragiczną śmiercią Pawła Adamowicza wstrzymano kolejną odsłonę kampanii reklamowej mBanku związanej z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Google odwołało prezentację polskiej wersji Asystenta, TVP - pokaz filmu dla dziennikarzy, „Parkiet” - bal jubileuszowy, a Radio Eska - imprezę zaczynającą akcję „Eska Odwołuje Zimę”.
więcej
|
,,O!Twórz Mieszkanie" - konkurs wnętrzarski w nowej kampanii Porta Drzwi
Wystartowała nowa kampania marki Porta Drzwi „O!Twórz Mieszkanie”, w której przygotowano konkurs z nagrodami pieniężnymi o łącznej wartości 60 tys. zł. Za strategie? i realizacje? akcji odpowiada Agencja CIA - Content Impact Agency.
więcej
|
Zgłoszenia do Young Creatives Cannes 2019
Do 1 lutego trwa przyjmowanie zgłoszeń do polskiej edycji konkursu Young Creatives Cannes, skierowanego do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej. Nagrodą główną w każdej kategorii jest udział w międzynarodowych finałach konkursu Young Lions podczas Festiwalu Cannes Lions, który odbędzie się w czerwcu.
więcej
|
Jak przechowywać dowody zakupów?
Wielu finansowych ekspertów twierdzi, że warto przechowywać swoje paragony. To na ich podstawie możemy pilnować gwarancji produktów lub liczyć wydatki w budżecie. Pokazanie paragonu jest najwygodniejszym sposobem załatwienia sprawy podczas reklamacji lub zwrotu. Niestety, często się zdarza, że przechowujemy dokument przez kilka miesięcy, a potem, gdy go faktycznie potrzebujemy, dowiadujemy się, że już wyblakł. Nietrudno jest również po prostu zgubić kwitek.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska najbardziej opiniotwórczym medium. Rekordowy wynik Wirtualnemedia.pl
Wirtualna Polska był najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce w grudniu 2018 roku - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. Kolejny miesiąc jednym z najczęściej cytowanych portali były Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Facebook przeznaczy 300 mln dolarów na rozwój lokalnego dziennikarstwa w USA
Facebook zapowiedział, że w ciągu najbliższych trzech lat zainwestuje kwotę ponad 300 mln dolarów w rozwój lokalnego dziennikarstwa w Stanach Zjednoczonych. Plan obejmuje między innymi finansowe wspieranie ciekawych projektów medialnych, zatrudnianie nowych dziennikarzy w lokalnych redakcjach oraz pomoc w budowaniu wydajnych modeli biznesowych opartych na subskrypcjach.
więcej
|
Blue Ocean przejęło od Media Service Zawada licencję na czasopisma ,,Lego", wprowadza dwumiesięcznik ,,Lego Batman"
Od początku br. licencję na publikację czasopism pod marką „Lego” w naszym kraju ma Blue Ocean Entertainment Polska. Poprzednio magazyny oparte na tym brandzie wydawała firma Media Service Zawada.
więcej
|
Dominika Jóźwiak dyrektorem reklamy w ,,Vogue Polska". Odchodzi Marta Wdowiak
Nowym dyrektorem działu reklamy w magazynie „Vogue Polska” (Visteria) została Dominika Jóźwiak. Na stanowisku zastąpiła Monikę Wdowiak, która rozstała się z tytułem.
więcej
|
,,National Geographic Polska" na czele sprzedaży w październiku
W segmencie miesięczników podróżniczych w październiku ub.r. liderem sprzedaży nadal był „National Geographic Polska”. Tytuł ten jednak odnotował największy spadek w zestawieniu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
SDP apeluje o rozwagę w relacjonowaniu zabójstwa Adamowicza. ,,Konieczna szczególna odpowiedzialność"
Zarząd Główny Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich zaapelował do dziennikarzy i internautów, aby powstrzymywali się od emocji i rozpowszechniania ocen przy opisywaniu przyczyn zabójstwa prezydenta Gdańska, Pawła Adamowicza. Pod apelem podpisali się Krzysztof Skowroński i Jolanta Hajdasz.
więcej
|
|
|
VoD i wideo w internecie - podsumowanie roku 2018, co w 2019?
Rok 2018 w obszarze serwisów VoD i wideo w internecie podsumowują eksperci na co dzień zajmujący się tą tematyką. Specjaliści wskazują dla portalu Wirtualnemedia.pl branżowe trendy, jakie zdominują rok 2019.
więcej
|
TVN, Onet i ,,Gazeta Wyborcza" stają ,,murem za Owsiakiem". Apel, żeby dalej był szefem WOŚP
W internecie wiele osób pod hasłem „#muremzaOwsiakiem” wyraża wsparcie dla Jerzego Owsiaka i apeluje, żeby cofnął rezygnację z funkcji prezesa Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Do akcji zaangażowali się dziennikarze, a także redakcje TVN, Onetu i „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
Wirtualna Polska najbardziej opiniotwórczym medium. Rekordowy wynik Wirtualnemedia.pl
Wirtualna Polska był najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce w grudniu 2018 roku - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. Kolejny miesiąc jednym z najczęściej cytowanych portali były Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Facebook przeznaczy 300 mln dolarów na rozwój lokalnego dziennikarstwa w USA
Facebook zapowiedział, że w ciągu najbliższych trzech lat zainwestuje kwotę ponad 300 mln dolarów w rozwój lokalnego dziennikarstwa w Stanach Zjednoczonych. Plan obejmuje między innymi finansowe wspieranie ciekawych projektów medialnych, zatrudnianie nowych dziennikarzy w lokalnych redakcjach oraz pomoc w budowaniu wydajnych modeli biznesowych opartych na subskrypcjach.
więcej
|
,,Nightflyers" od 1 lutego w Netflixie (wideo)
Od 1 lutego 2019 roku w Netflixie będzie można oglądać nowy serial oryginalny „Nightflyers”. Platforma właśnie udostępniła oficjalny zwiastun produkcji.
więcej
|
Ogłoszenia motoryzacyjne na Allegro widoczne bez opłat w AutoCentrum i Ceneo
Allegro poszerzyło dostępność ogłoszeń motoryzacyjnych zamieszczanych w tym serwisie. Oferty opublikowane na Allegro są bez dodatkowych opłat widoczne na dwóch dodatkowych platformach - w serwisie AutoCentrum oraz w porównywarce Ceneo.
więcej
|
NBC uruchomi własny serwis VOD
Na 2020 rok NBCUniversal zapowiedział uruchomienie własnego serwisu streamingowego. Usługa ma być dostępna za darmo dla subskrybentów NBC TV w Stanach Zjednoczonych oraz dla klientów z Wielkiej Brytanii, którzy płacą za dostęp do Comcastu i Sky.
więcej
|
Netflix podnosi ceny w USA, 9 dolarów za najtańszy pakiet
Netflix podnosi ceny abonamentów za swoje usługi dla użytkowników w Stanach Zjednoczonych. Miesięczne subskrypcje wzrosną o 13 do 18 procent, najtańszy pakiet ma kosztować 9, a najdroższy - 16 dolarów miesięcznie.
więcej
|
Transmisje meczów LaLiga 123 dostępne na YouTube w Polsce
Hiszpańska LaLiga udostępniła na YouTube za darmo transmisje z meczów ligowych niższego poziomu. Użytkownicy w 155 krajach, w tym także w Polsce mogą co tydzień oglądać na żywo relacje z rozgrywek opatrzone angielskim komentarzem.
więcej
|
Intersport zaczęła sprzedaż na Allegro
Sieć sklepów Intersport wprowadziła swoje produkty sportowe do serwisu Allegro. Docelowo będzie to 7,5 tys. produktów marek własnych oraz marek światowych - producentów odzieży, obuwia i sprzętu sportowego.
więcej
|
Jak przechowywać dowody zakupów?
Wielu finansowych ekspertów twierdzi, że warto przechowywać swoje paragony. To na ich podstawie możemy pilnować gwarancji produktów lub liczyć wydatki w budżecie. Pokazanie paragonu jest najwygodniejszym sposobem załatwienia sprawy podczas reklamacji lub zwrotu. Niestety, często się zdarza, że przechowujemy dokument przez kilka miesięcy, a potem, gdy go faktycznie potrzebujemy, dowiadujemy się, że już wyblakł. Nietrudno jest również po prostu zgubić kwitek.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Rodzice karmią dzieci w podróży fastfoodami. Wybierają McDonald's
Rodziny z dziećmi podróżujące na dłuższych trasach, na posiłek zatrzymują się najchętniej w bistro przy stacji benzynowej oraz restauracjach sieciowych. Ulubionym miejscem dla większości jest McDonald’s - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
AGD, RTV, remont, samochód to najczęstsze cele kredytowe Polaków
Ponad 3/4 Polaków w wieku 18-64 lata deklaruje, że przynajmniej raz w życiu brało kredyt lub pożyczkę. 35 proc. przyznaje, że często korzysta z takich usług finansowych. Najczęściej zadłużamy się na sprzęt AGD i RTV, remont w domu oraz kupno samochodu. Jednak niemal co czwarty z nas nie ma w zwyczaju sprawdzać, czy będzie w stanie spłacić pożyczkę. Bierzemy ją bowiem najczęściej pod wpływem impulsu - wynika z badania IMAS International.
więcej
|
|
|