|
|
|
|
|
|
|
Były pracownik TVP w Parlamencie Europejskim oskarża nadawcę o mobbing i manipulację. "Chora machina"
Były dziennikarz Telewizji Polskiej Piotr Owczarski w wystąpieniu w Parlamencie Europejskim przedstawił swoją opinię o obecnej sytuacji, jaka - według niego - ma mieć miejsce w Telewizji Polskiej. - Dla mnie ma to charakter obozu pracy w Korei Północnej. Chora machina od samego początku, do samego końca - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Zimna wojna" to klasyk na równi z filmami Wajdy i Kieślowskiego, jest szansa na Oscara (opinie)
Nominacje oscarowe dla „Zimnej wojny” są bardzo zasłużone i same w sobie są wielkim sukcesem. Ten bardzo potrzebny film już teraz stał się klasykiem, na równi z wielkimi filmami Andrzeja Wajdy czy Krzysztofa Kieślowskiego, i w naturalny sposób podtrzymuje ciekawość o tym, co się dzieje w polskim kinie - szanse na zdobycie Oscara przez twórców „Zimnej wojny” oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z branży filmowej.
więcej
|
Lis i Szubartowicz chwalą bojkot TVP przez PO, zyskać mogą mniejsze partie
Według wielu dziennikarzy na całkowitym bojkotowaniu Telewizji Polskiej przez Platformę Obywatelską zyskać mogą mniejsze ugrupowania opozycyjne, których przedstawiciele będą częściej zapraszani do programów TVP. Decyzję PO mocno poparli natomiast Tomasz Lis i Przemysław Szubartowicz.
więcej
|
Działacze opozycji antykomunistycznej apelują o przywrócenie Michała Rachonia i Krystiana Krawiela do TVP Info
Joanna i Andrzej Gwiazdowie, Ryszard Majdzik i Krzysztof Wyszkowski to działacze opozycji antykomunistycznej, którzy zbierają podpisy pod listem otwartym do władz Telewizji Polskiej w sprawie tymczasowego zawieszenia Michała Rachonia oraz wydawcy „Minęła 20” Krystiana Krawiela.
więcej
|
Agnieszka Odorowicz: zaskoczeniem będzie brak Oscara dla ,,Zimnej wojny" lub ,,Romy" jako filmu nieanglojęzycznego
- Działania promocyjne i reklamowe „Zimnej wojny” do momentu głosowania członków Amerykańskiej Akademii Filmowej będą bardzo kosztowne, ale mają ogromne znaczenie i nie można ich pominąć. Szanse na statuetkę mamy w kategorii „Najlepszy film nieanglojęzyczny”. Trzeba pamiętać, że Oscary to nagrody amerykańskiego biznesu filmowego, za którymi stoją duże pieniądze i osobiste relacje - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Agnieszka Odorowicz, była szefowa PISF, a obecnie członek zarządu Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
Trzynasty sezon serialu ,,Przyjaciółki" od 7 marca w Polsacie
Od 7 marca telewizja Polsat rozpocznie emisję trzynastego sezonu „Przyjaciółek”, który będzie emitowany w czwartki o godz. 21.10 - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtuanemedia.pl. Właśnie zakończyły się zdjęcia do nowych odcinków.
więcej
|
,,Stado pawianów" w transmisji TVP 3 z pogrzebu Pawła Adamowicza. ,,Ludzki błąd pod wpływem stresu"
W trakcie sobotniej transmisji z pogrzebu prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza nadawanej przez TVP 3 pojawiły się napisy pochodzące z przyrodniczego filmu o życiu pawianów. Telewizja wyjaśnia że to pomyłka techniczna spowodowana ludzkim błędem, a kontrowersyjne napisy zostały usunięte natychmiast po jej wykryciu.
więcej
|
,,Lombard. Życie pod zastaw 4" od 25 lutego w TV Puls
W poniedziałek, 25 lutego 2019 roku TV Puls rozpocznie emisję czwartego sezonu serialu „Lombard. Życie pod zastaw” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,22 mln widzów ,,Zakochanych po uszy" w TVN i 181 tys. w TVN7
Pokazany w poniedziałek wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowej telenoweli „Zakochani po uszy” oglądało średnio 1,22 mln widzów. Z kolei emisja tego odcinka godzinę później w TVN7 zgromadziła 181 tys. osób - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
więcej
|
W obliczu Brexitu Sony przenosi centralę z Londynu do Holandii
Koncern Sony zapowiedział, że przeniesie swoją europejską centralę z Londynu do Holandii. Biuro w Wielkiej Brytanii pozostanie nadal otwarte, nie będzie jednak pełnić roli centrum podejmowania decyzji na starym kontynencie. Plany Sony są spowodowane nadchodzącym Brexitem.
więcej
|
,,No to lecę!" nowym programem Travel Channel (wideo)
W sobotę, 26 stycznia 2019 roku Travel Channel rozpocznie emisję nowego autorskiego programu „No to lecę!”.
więcej
|
PO ogłasza bojkot TVP, krytykuje władze firmy za propagandę i polityczną nagonkę
Zarząd krajowy Platformy Obywatelskiej zdecydował, że członkowie tej partii nie będą uczestniczyć w żadnym programach Telewizji Polskiej. - Polityka obecnego zarządu TVP prowadzi do groźnych podziałów społecznych i godzi w poczucie bezpieczeństwa Polaków. Ta sytuacja wymaga naszej stanowczej reakcji - uzasadnia partia.
więcej
|
Wielki sukces filmu "Zimna wojna" - trzy nominacje do Oscara
"Zimna wojna" otrzymała nominacje do Oscara w trzech kategoriach: najlepszy film nieanglojęzyczny, najlepszy reżyser oraz zdjęcia.
więcej
|
Romance TV HD w ramach otwartego okna w Cyfrowym Polsacie
Cyfrowy Polsat w ramach otwartego okna udostępnił kanał Romance TV w jakości HD.
więcej
|
,,Sanatorium miłości" od najbliższej niedzieli w TVP1. Jacek Kurski: program ten ma gigantyczny potencjał
W niedzielę, 20 stycznia 2019 roku TVP1 rozpocznie emisję nowego programu „Sanatorium miłości” prowadzonego przez Martę Manowską, który pokaże relacje towarzyskie osób starszych. - Program ten ma gigantyczny potencjał, i jestem przekonany że to będzie hit - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anna Pańczyk szefową Grey London, w Grey Group Poland zastąpi ją Jakub Korolczuk
Anna Pańczyk została powołano na stanowisko CEO w agencji Grey London. Poprzednio zarządzała Grey Group Poland, którą teraz będzie kierował Jakub Korolczuk jako creative chairman.
więcej
|
Aflofarm największym reklamodawcą 2018 roku mimo spadku wydatków, Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa mocno w górę (Top10)
Największym reklamodawcą 2018 roku w tradycyjnych mediach była farmaceutyczna firma Aflofarm Farmacja Polska. Na reklamy wydała tyle, co trzech kolejnych marketerów zestawienia łącznie: Lidl, Natur Produkt Zdrovit. Była też jedyną firmą z czołówki, która budżet reklamowy zredukowała.
więcej
|
54 proc. reklam w polskim internecie jest widoczna dla odbiorców, wskaźnik viewability w Polsce powoli rośnie
Wskaźnik viewability (widoczności) reklam online w Polsce wzrósł już drugi kwartał z rzędu. Dzięki temu polski rynek awansował o jedną pozycję, z przedostatniego miejsca europejskiej stawki, z wynikiem viewability na poziomie 54 proc. wyprzedzając Szwajcarię (53 proc.) i Włochy (45 proc.) - wynika z raportu „Viewability Benchmark Report” firmy Meetrics.
więcej
|
MullenLowe MediaHub broni w przetargu obsługi mediowej Orlenu
Koncern paliwowy PKN Orlen prowadzi przetarg na obsługę mediową. Budżetu klienta broni dom mediowy MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Firmy stawiają na budowanie doświadczenia klientów. Ziaja liderem
W polskich firmach poprawia się jakość doświadczenia klientów (ang. customer experience xxcellence). Pozytywne oceny wystawili pod tym kątem o 10 proc. większej liczbie firm w skali roku (2018 vs. 2017). Marki te notują o 9 p. p. wyższą dynamikę wzrostu przychodów niż ich konkurenci - wynika z analizy KPMG. Najlepsze oceny zbierają marki z branży pozaspożywczego handlu detalicznego. Liderem zestawienia KPMG jest Ziaja.
więcej
|
Anna Sienkiewicz: z MediaCom Warszawa do Value Media
Do kadry menadżerskiej domu mediowego Value Media (Group One) dołączyła Anna Sienkiewicz, która objęła nowo utworzone stanowisko communications directora. Przeszła z MediaCom Warszawa(GroupM), gdzie przepracowała 15 lat.
więcej
|
ICP Group zmieniła logotyp
Agencja marketingu zintegrowanego ICP Group zyskała nową identyfikację wizualną, opartą na logotypie w trzech wersjach kolorystycznych.
więcej
|
Nowy smak i szata graficzna piwa Harnaś
Carlsberg Polska w ramach odświeżenia marki ulepszył smak piwa Harnaś oraz wprowadził nową szatę graficzną opakowań. Etykiety są spokojniejsze, stonowane i nowoczesne. Ich autorem jest agencja Dragon Rouge.
więcej
|
Santander Bank Polska reklamuje Konto Jakie Chcę z kartą do wielu walut (wideo)
W nowej kampanii Konta Jakie Chcę, oferowanego przez Santander Bank Polska, reklamowany jest pakiet wielowalutowy obejmujący płatności kartą za granicą bez prowizji za przewalutowanie. Za obsługę marketingową banku odpowiadają Red8 Advertising i SMG Polska.
więcej
|
Durex odważnie w kampanii porusza problem dyskomfortu kobiet podczas seksu (wideo)
Marka Durex rozpoczęła globalną kampanię, którą przełamuje temat tabu, jakim jest odczuwany przez kobiety dyskomfort podczas uprawiania seksu. Reklama autorstwa agencji Havas London ma niejako uczcić kobiety, które nie chcą wstydzić się z tego powodu.
więcej
|
Wafelki Familijne promowane hasłem "Mus je schrupać"
Marka Familijne Gofrowe (Colian) rusza z nową odsłoną kampanii reklamowej, która przebiega pod hasłem "Mus je schrupać". Akcję przygotowały Publicis, Initiative i Pure Play.
więcej
|
Infinity Media przez kolejny rok będzie pracować dla TravelPlanet.pl
Dom mediowy Infinity Media wygrał przetarg na obsługę serwisu TravelPlanet.pl co oznacza kontynuację współpracy rozpoczętej w 2015 roku. Agencja właśnie realizuje najnowszą kampanię serwisu.
więcej
|
Payback w kampanii namawia, by ,,uratować Punkciaka"
Payback Polska wystartował z kampanią „Uratuj Punkciaka”, w ramach której zachęca uczestników tego programu lojalnościowego by wykorzystali do końca lutego br. wszystkie punkty zgromadzone ponad 3 lata temu. W przeciwnym razie stracą one swoją ważność.
więcej
|
1,37 mln euro na dwuletnią kampanię promującą mięso indycze
Krajowa Rada Drobiarstwa planuje dwuletnią kampanię informacyjno-promocyjną mięsa indyczego -wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Na działania, które mają być prowadzone pod hasłem „ Indyk z Europy - pod skrzydłami jakości” w Polsce, Niemczech i Czechach przeznaczy 1,37 mln euro.
więcej
|
Mastercard zebrał ponad 770 tysięcy złotych dla WOŚP
Operator płatniczy w ramach tegorocznego wsparcia Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zebrał z Twittera, eSkarbonek i aukcji online ponad 770 tys. zł. Firma jest partnerem WOŚP już po raz siódmy.
więcej
|
,,Sanatorium miłości" od najbliższej niedzieli w TVP1. Jacek Kurski: program ten ma gigantyczny potencjał
W niedzielę, 20 stycznia 2019 roku TVP1 rozpocznie emisję nowego programu „Sanatorium miłości” prowadzonego przez Martę Manowską, który pokaże relacje towarzyskie osób starszych. - Program ten ma gigantyczny potencjał, i jestem przekonany że to będzie hit - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
W ,,Gazecie Polskiej" krzyżówka z ,,pasożytem ludzkim" i ,,czerwoną mendą". Lisiewicz: miała oburzać i oburza
W bieżącym numerze „Gazety Polskiej” ukazała się kolejna „Oburzająca krzyżówka Piotra Lisiewicza”. Niektórzy dziennikarze i inni internauci skrytykowali to, że w opisach haseł są stwierdzenia takie jak „pasożyt ludzki” i „czerwona menda z demonstracji KOD”. - Od dziś mogę czuć się autorem spełnionym, bo to rzadki przypadek, by plan twórcy powiódł się w 100 procentach: krzyżówka miała oburzać i oburza! - skomentował Piotr Lisiewicz.
więcej
|
Monika Olejnik, Joanna Górska i Bartosz Węglarczyk poprowadzą XIX Charytatywny Bal Dziennikarzy
Monika Olejnik, Joanna Górska i Bartosz Węglarczyk poprowadzą wspólnie ostatni, XIX Charytatywny Bal Dziennikarzy, który odbędzie się 16 lutego br.
więcej
|
,,Glamour" z nową makietą i działem o psychologii i relacjach
Magazyn „Glamour” wraz z nowym numerem przygotował odświeżoną makietę, która ma być bardziej nowoczesna, lżejsza i przejrzysta. Pismo ma również nowy dział „Extra Ty”, w którym mieszczą się informacje dotyczące relacji międzyludzkich, pracy, pieniędzy, psychologii.
więcej
|
Po obszernych omówieniach wywiadu z matką Stefana W. ,,Gazeta Wyborcza" apeluje o standard cytowania
W poniedziałek wiele mediów przytaczał fragmenty wywiadu z „Gazecie Wyborczej” (Agora) z matką Stefana W. Przeciw obszernym omówieniom rozmowy protestowała jej autorka Katarzyna Włodkowska. Natomiast wicenaczelny „GW” Jarosław Kurski i wydawca Jerzy Wójcik zaapelowali o opracowanie standardu wzajemnego cytowania się przez media.
więcej
|
Prof. Andrzej Nowak felietonistą ,,Do Rzeczy"
Historyk prof. Andrzej Nowak zaczął współpracę z tygodnikiem „Do Rzeczy” (PMPG Polskie Media) jako felietonista.
więcej
|
,,Świat Wiedzy" na czele pism popularnonaukowych w październiku, a ,,W Sieci Historii" - historycznych
W październiku ub.r. liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród tytułów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Prawie 16 mln zł zebrano w zbiórce na Facebooku. ,,Hołd dla prezydenta Adamowicza"
W ciągu zaledwie kilku dni Patrycji Krzymińskiej z Gdańska udało się zebrać na Facebooku prawie 16 milionów złotych. Kobieta chciała upamiętnić tragicznie zmarłego Pawła Adamowicza i zapełnić jego "ostatnią puszkę" dla WOŚP. Zdaniem ekspertów, ta zbiórka pokazała prawdziwy, społecznościowy wymiar platform takich jak Facebook. Niebagatelne znaczenie miały także okoliczności zbiórki i emocje jej towarzyszące.
więcej
|
Strona główna Onetu mimo spadku nadal zasięgowo przed WP.pl. Sporo w dół o2.pl, Gazeta.pl i TVN24.pl
Onet na swojej stronie głównej notuje nadal więcej użytkowników niż WP.pl, która za to wyprzedziła go pod względem liczby odsłon i średniego czasu korzystania przez internautów. W skali roku spore spadki odwiedzalności zanotowały strony główne o2.pl, Gazeta.pl i TVN24.pl.
więcej
|
54 proc. reklam w polskim internecie jest widoczna dla odbiorców, wskaźnik viewability w Polsce powoli rośnie
Wskaźnik viewability (widoczności) reklam online w Polsce wzrósł już drugi kwartał z rzędu. Dzięki temu polski rynek awansował o jedną pozycję, z przedostatniego miejsca europejskiej stawki, z wynikiem viewability na poziomie 54 proc. wyprzedzając Szwajcarię (53 proc.) i Włochy (45 proc.) - wynika z raportu „Viewability Benchmark Report” firmy Meetrics.
więcej
|
Marcin Borowiecki odchodzi z Wonga.com. Zajmie się rozwojem Booksy
Dotychczasowy prezes serwisu pożyczkowego Wonga.com, Marcin Borowiecki, odchodzi z firmy. Zajmie się rozwojem platformy do rezerwacji drobnych usług Booksy w Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
Firma Guide to Iceland otworzyła portal w nowym języku
Największa platforma sprzedająca serwis turystyczny na Islandii - Guide to Iceland, niedawno otworzyła nową wersję językową swojej strony. Od tego momentu klienci, których interesują tanie wakacje na Islandii, mogą rezerwować wycieczki, noclegi oraz wynajem samochodu na wyspie “lodu i ognia” po rosyjsku. To już 11 język dostępny na platformie, który dołączył do angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, francuskiego, włoskiego, japońskiego, koreańskiego, chińskiego, tajskiego oraz, oczywiście, polskiego.
więcej
|
,,Sanatorium miłości" od najbliższej niedzieli w TVP1. Jacek Kurski: program ten ma gigantyczny potencjał
W niedzielę, 20 stycznia 2019 roku TVP1 rozpocznie emisję nowego programu „Sanatorium miłości” prowadzonego przez Martę Manowską, który pokaże relacje towarzyskie osób starszych. - Program ten ma gigantyczny potencjał, i jestem przekonany że to będzie hit - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Coraz więcej osób na świecie nie ufa rządom i mediom
47 proc. osób na świecie nie ufa krajowym władzom i mediom. To wzrost o 3 p. proc. w skali roku (2019 vs. 2018) - pokazuje najnowsze badanie Edelman Trust Barometer, realizowane w kilkunastu krajach świata. Coraz większe oczekiwania stawiamy pracodawcom - to oni mają inicjować zmiany i angażować się w ważne kwestie społeczne.
więcej
|
Firmy stawiają na budowanie doświadczenia klientów. Ziaja liderem
W polskich firmach poprawia się jakość doświadczenia klientów (ang. customer experience xxcellence). Pozytywne oceny wystawili pod tym kątem o 10 proc. większej liczbie firm w skali roku (2018 vs. 2017). Marki te notują o 9 p. p. wyższą dynamikę wzrostu przychodów niż ich konkurenci - wynika z analizy KPMG. Najlepsze oceny zbierają marki z branży pozaspożywczego handlu detalicznego. Liderem zestawienia KPMG jest Ziaja.
więcej
|
|
|
"Początek" radiowym hitem 2018 roku. "Małomiasteczkowy" najchętniej kupowanym albumem
|
,,Zimna wojna" to klasyk na równi z filmami Wajdy i Kieślowskiego, jest szansa na Oscara (opinie)
|
Agnieszka Odorowicz: zaskoczeniem będzie brak Oscara dla ,,Zimnej wojny" lub ,,Romy" jako filmu nieanglojęzycznego
|
Katarzyna Łaniewska o ,,Miszmasz, czyli Kogel-mogel 3": miałam obawy związane ze swoim zdrowiem
|
Trzynasty sezon serialu ,,Przyjaciółki" od 7 marca w Polsacie
|
,,Kto napisze naszą historię" ze specjalnymi pokazami w Polsce i na świecie
|
MediaMarkt: polscy wykonawcy zdominowali ranking najpopularniejszych płyt w 2018 r. (TOP 10)
|
Wielki sukces filmu "Zimna wojna" - trzy nominacje do Oscara
|
Filmy "Roma" i "Faworyta" faworytami Oscarów
|
"Gotti" faworytem konkursu Złote Maliny 2019
|
Nowe piosenki zespołu Abba dopiero po wakacjach
|
Margaret śpiewa dla Romy Gąsiorowskiej i Piotra Adamczyka w filmie "Całe szczęście"
|
|
|