|
|
|
|
|
|
|
Wiosna w TTV: trzy nowości i odświeżony ,,Express". ,,Na ten rok prognozujemy 3,3 proc. w grupie komercyjnej"
W wiosennej ramówce stacji TTV znajdą się trzy nowe programy - „Vlogbox. W necie”, „Made in Poland” i „Patent na kasę”, natomiast „Express” będzie emitowany sześć razy dziennie i poprowadzą go nowe osoby. - Nasi widzowie mogą zobaczyć także inną Polskę, poznać inny punkt widzenia. Na 2019 rok prognozujemy wzrost udziału stacji w grupie 16-49 do 3,3 proc. - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV.
więcej
|
Mariusz Kałamaga nowym gospodarzem ,,All Together Now". Zastąpi Igora Kwiatkowskiego
Nowym prowadzącym drugiego sezonu programu „Śpiewajmy razem. All Together Now” zostanie Mariusz Kałamaga - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpi Igora Kwiatkowskiego.
więcej
|
,,Szóstka" od 24 lutego w TVN. ,,Nasz kolejny serial premium" (wideo)
W niedzielę, 24 lutego 2019 roku TVN rozpocznie emisję nowego serialu „Szóstka”, który przedstawia historię dawców przeszczepów. Będzie on pokazywany w niedzielnym prime-time stacji. Zobacz pierwszy zwiastun 6-odcinkowej produkcji.
więcej
|
Towarzystwo Dziennikarskie: Kampania nienawiści TVP przyczyniła się do stworzenia atmosfery, w której była możliwa zbrodnia
TVP zapowiedziała, że pozwie osoby, które rozpowszechniają „nieprawdziwe i zmanipulowane informacje na jej temat”. - Kampania nienawiści przyczyniła się do stworzenia atmosfery, w której była możliwa zbrodnia - uważa Towarzystwo Dziennikarskie w przesłanym Wirtualnemedia.pl oświadczeniu. - Jeśli prezes Kurski rzeczywiście wystąpi z pozwami (…) przyłączymy się do tych procesów jako strona społeczna.
więcej
|
25 gala rozdania Fryderyków w TVN. Nowa formuła i nowe miasto
Tegoroczną, jubileuszową 25 galę wręczenia Nagród Akademii Fonograficznej Fryderyki 2019 pokaże telewizja TVN. Jednocześnie impreza przenosi się z Warszawy do Katowic.
więcej
|
W Polsce zrealizowano włoską edycję ,,Milionerów". ,,Zbiera rewelacyjne recenzje"
W listopadzie i grudniu 2018 roku w naszym kraju nagrano włoską edycję „Milionerów” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Odcinki realizowane w Polsce są właśnie emitowane na antenie stacji Canal 5 należącej do sieci Mediaset. - Jesteśmy w stanie realizować wysokiej jakości produkcje do różnych krajów na świecie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska.
więcej
|
Jan P. Matuszyński wyreżyseruje serial ,,Król" dla Canal+
Wiosną rozpoczną się zdjęcia do serialu gangsterskiego Canal+ „Król”, który będzie ekranizacją książki Szczepana Twardocha. Reżyserem jest Jan P. Matuszyński. Na razie trwają castingi do ról drugoplanowych.
więcej
|
Widz pozwał TVP ,,za manipulację i naruszanie godności obywateli". W tym tygodniu zapadnie wyrok
Widz Telewizji Polskiej postanowił pozwać ją za prezentowany przekaz. Według niego nadawca „narusza godność i wolność jego oraz innych obywateli poprzez manipulowanie informacjami”. Wyrok w tej sprawie zapadnie we wtorek.
więcej
|
Prezydenci 5 miast apelują o analizę materiałów TVP dot. Pawła Adamowicza. ,,Insynuacje i oszczerstwa jak za Urbana"
Prezydenci Warszawy, Gdańska, Poznani, Sopotu i Gliwic zaapelowali do premiera oraz kilku instytucji państwowych o rzetelne wyjaśnienie wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na śmierć Pawła Adamowicza. Wymienili w tym kontekście materiały o Adamowiczu w ostatnich trzech latach w mediach publicznych, m.in. Telewizji Polskiej.
więcej
|
UPC Polska reklamuje ,,kosmiczną promocję" telewizji i internetu (wideo)
Sieć UPC Polska rozpoczęła kampanię reklamującą pakiet internetowo-telewizyjny z internetem o prędkości do 1 Gb/s. Głównymi bohaterami reklam są kosmonauci.
więcej
|
W perspektywie Brexitu BBC planuje otwarcie ośrodka w Europie, na liście Bruksela i Amsterdam
Stacja BBC rozważa uruchomienie w jednym z krajów Europy swojego dużego ośrodka, który odpowiadałby za działania nadawcy na obszarze Unii Europejskiej. Powodem decyzji jest nadchodzący Brexit, a na liście lokalizacji planowanej siedziby znalazły się Bruksela i Amsterdam.
więcej
|
,,Świat według... 2" późną wiosną w Travel Channel. Właśnie ruszają castingi (wideo)
Travel Channel późną wiosną planuje pokazać drugi sezon programu „Świat według…” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie rozpoczęły się poszukiwania uczestników do projektu.
więcej
|
Serialowe hity i rozczarowania 2018 roku
Subiektywny wybór i najlepszych i najbardziej rozczarowujących produkcji serialowych w roku 2018 przygotowały dla portalu Wirtualnemedia.pl: Magdalena Adamus, Katarzyna Czajka-Kominiarczuk, Kaja Szafrańska i Marta Wawrzyn.
więcej
|
Seriale i ,,Sylwester marzeń" hitami TVP2 w 2018 roku (top 30)
Największą widownię w 2018 roku w TVP2 zgromadziły takie pozycje, jak: „M jak miłość”, „Sylwester marzeń” i „Na dobre i na złe”. 30 topowych pozycji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Macademian Girl nie musiała prosić TVP o zgodę na występ w ,,Tańcu z gwiazdami". Dalej poprowadzi ,,PnŚ"
W dziewiątej edycji „Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami” w Polsacie wystąpi blogerka Macademian Girl, która od czerwca ub.r. prowadzi „Pytanie na śniadanie” w Dwójce. - Tamara Gonzalez Perea jest współpracownikiem Telewizji Polskiej, nie musiała prosić o zgodę na występ w programie Telewizji Polsat - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVP.
więcej
|
Mateusz Morawiecki nie ocenia TVP, a programy w prywatnych stacjach porównuje do propagandy Urbana
- Jak oglądam niektóre programy w prywatnych stacjach, nie za często na szczęście, to włos się na głowie jeży i propaganda Jerzego Urbana przypomina mi się w całej swojej brzydocie - stwierdził premier Mateusz Morawiecki, pytany o ocenę sytuacji w mediach.
więcej
|
,,Sanatorium miłości" od najbliższej niedzieli w TVP1. Jacek Kurski: program ten ma gigantyczny potencjał
W niedzielę, 20 stycznia 2019 roku TVP1 rozpocznie emisję nowego programu „Sanatorium miłości” prowadzonego przez Martę Manowską, który pokaże relacje towarzyskie osób starszych. - Program ten ma gigantyczny potencjał, i jestem przekonany że to będzie hit - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Agora, Fratria, PMPG i Jakubas walczą o Radio ZET. Czesi podbijają cenę
W tym tygodniu do Warszawy przyjadą przedstawiciele firmy Czech Media Invest, obecnego właściciela Eurozetu. Będą spotykać się z podmiotami zainteresowanymi przejęciem grupy radiowej. Według informacji portalu Wirtualnemedia.pl, to już ostatnia faza negocjacji, a o Radio ZET nadal walczą Agora, Fratria, PMPG Polskie Media i Zbigniew Jakubas. Ale nagłe pojawienie się w grze tego ostatniego daje Czechom okazję na podbicie ceny.
więcej
|
|
Agnieszka Kamińska nową dyrektor radiowej Jedynki, Michał Mońko doradcą zarządu Polskiego Radia
Programem I Polskiego Radia od piątku kieruje Agnieszka Kamińska - dotychczas pełniąca funkcję zastępcy dyrektora Polskiego Radia 24. Poprzedni szef Jedynki Michał Mońko będzie teraz doradcą zarządu Polskiego Radia.
więcej
|
|
,,Zagraj to jeszcze raz "- nowy program w RMF Classic. Prowadzącą Magda Miśka-Jackowska
Ruszył nowy program w RMF Classic - „Zagraj to jeszcze raz”. W soboty o godzinie 16.00 dziennikarka Magda Miśka-Jackowska będzie opowiadać o muzyce filmowej. Cykl będzie miał 12 odcinków, każdy z nich potrwa godzinę.
więcej
|
|
Fratria i PiS chcą zablokować sprzedaż Radia ZET Agorze i jej wspólnikowi
Rzeczniczka PiS Beata Mazurek stwierdziła, że według tej partii „państwo powinno zrobić wszystko, by spekulanci giełdowi nie zwiększali wpływu na rynek medialny”. Kupno Eurozetu negocjują Agora i spółka powiązana z funduszem MDIF George’a Sorosa.
więcej
|
|
RMF FM nowym liderem w Częstochowie w II półroczu
Nowym liderem rynku radiowego w Częstochowie zostało RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Radio ZET - wynika z fali badań słuchalności radia za II półrocze 2018 roku.
więcej
|
|
Agora i czeska spółka jej akcjonariusza chcą kupić właściciela Radia ZET
Agora wspólnie z czeską firmą SFS Ventures - której mniejszościowym udziałowcem jest spółka zależna Media Development Investment Fund, akcjonariusza Agory - zaczęły negocjacje w sprawie potencjalnego nabycia udziałów w Eurozetu. Firmy nie mają wyłączności negocjacyjnej.
więcej
|
|
|
|
Amazon najcenniejszą marką na świecie, Ferrari najmocniejszą (top 500)
W tegorocznym zestawieniu Brand Finance Global 500 Amazon utrzymał pozycję lidera jako najcenniejsza mara na świecie. W rankingu najsilniejszych marek nastąpiła zmiana - Ferrari zastąpił na szczycie koncern Disneya.
więcej
|
Rusza agencja dentsu X. Na czele Izabela Sochacka i Jacek Wnorowski
Grupa Dentsu Aegis Network Polska połączyła firmy Red8 Events, Posterscope i Unlimited oraz dział mediowy Dentsu Aegis Network w agencję dentsu X oferującą usługi eventowe i mediowe. Nowym podmiotem zarządzają Izabela Sochacka i Jacek Wnorowski.
więcej
|
KER: spoty BMW M Town ze ścigającymi się samochodami mogą zachęcać do łamania przepisów (wideo)
Internetowy spot pokazujący samochód marki BMW przejeżdżający przez przejazd kolejowy z dużą prędkością może zachęcać do łamania przepisów ruchu drogowego i promuje niebezpieczne zachowania na drodze - stwierdziła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
Beata Jankowiak nowym dyrektorem marketingu Jeronimo Martins Polska
Beata Jankowiak z początkiem lutego br. obejmie stanowiska członka zarządu i dyrektora marketingu w Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci sklepów Biedronka.
więcej
|
Małgorzata Olczak, Julian Dworak: przy pracach nad Białą Księgą pokonaliśmy poziom braku wiedzy i zaufania (wywiad)
O tym, jak przebiegały prace nad Białą Księgą Komunikacji Marketingowej, rozmawiamy z Małgorzatą Olczak, CEE regional category managerem w GSK oraz Julianem Dworakiem, dyrektorem Klubu Producentów Reklamowych SAR.
więcej
|
Nowa reklama Gillette oburza, bo dlaczego maszynka do golenia ma pouczać mężczyzn, jak powinni demonstrować swoją męskość
Nowy spot marki Gillette, choć adresowany na rynek amerykański wywołał dyskusję w wielu zakątkach świata. Marka poruszając problem „toksycznej męskości” za daleko odbiegła od swojego DNA, budowanego przez lata na micie twardego mężczyzny. Zdaniem polskich ekspertów od reklamy i marketingu mainstreamowy konsument, do którego zwraca się Gillete nie jest jeszcze gotowy na rewolucję. Poczucie własnej męskości bowiem dla wielu mężczyzn jest jeszcze zbyt delikatną sprawą, aby maszynka do golenia mogła ich pouczać, jak powinni ją demonstrować. Dlatego ta reklama do mężczyzn raczej nie trafi.
więcej
|
DDB&tribal przejmuje od FCB Bridge2fun obsługę reklamową T-Mobile Polska
Agencja DDB&tribal wygrała przetarg na obsługę reklamową T-Mobile Polska. Poprzednio przez ponad trzy lata dla telekomu pracowała agencja FCB Bridge2fun.
więcej
|
Agencja JosDeVries pracuje nad nową koncepcją sklepów Intermarché
Agenca JosDeVries zajmie się stworzeniem kompleksowej koncepcji oferty marketów spożywczych Intermarché w Polsce. Zaprojektuje też sklep realizujący założenia marki należącej do Grupy Muszkieterów.
więcej
|
UPC Polska reklamuje ,,kosmiczną promocję" telewizji i internetu (wideo)
Sieć UPC Polska rozpoczęła kampanię reklamującą pakiet internetowo-telewizyjny z internetem o prędkości do 1 Gb/s. Głównymi bohaterami reklam są kosmonauci.
więcej
|
Julia Nowak i Alek Frydrych w zespole kreacji oS3
Julia Nowak (art director) oraz Alek Frydrych (copywriter) dołączyli jako team kreatywny do zespołu agencji oS3.
więcej
|
Robert Górski i Mikołaj Cieślak na nartach reklamują internet w Orange na Kartę (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa Orange na Kartę z udziałem Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka. Akcję przygotowały firmy marketingowe Leo Burnett, Film Produkcja, Orka i Initiative Media Warszawa.
więcej
|
Wściekła premier Wielkiej Brytanii w kampanii Studio Yes
Masz dosyć swojej pracy? Pomyśl, co przeżywa szefowa brytyjskiego rządu Theresa May. Z takiego założenia wyszli twórcy kampanii rekrutacyjnej Studio Yes, zajmującego się produkcją filmową.
więcej
|
Jean-Michel Jarre skomponował motyw muzyczny banku HSBC
W ramach koncepcji komunikacji banku HSBC „Rozwijamy się wspólnie” (Together we Thrive), marka wprowadza nowy wyróżnik, motyw muzyczny. Za kompozycję odpowiada znany francuski muzyk Jean-Michel Jarre.
więcej
|
Sklep z erotycznymi gadżetami w akcji ,,Na pieska" wspiera Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami
Sex shop Pibu Shop w Szczecinie zorganizował akcję charytatywną pod hasłem „Na pieska”, w ramach której zbiera pieniądze, które przeznaczy Towarzystwu Opieki Nad Zwierzętami w Szczecinie.
więcej
|
Kampania Audi odwzorowuje działania świateł auta na nośnikach zewnętrznych
Na specjalnych nośnikach premium AMS trwa kampania reklamowa najnowszych modeli Audi.
więcej
|
Bio Family otwiera drugi bezobsługowy supermarket w Polsce
Spółka Bio Market Polska w połowie lutego otworzy swój drugi całodobowy i bezobsługowy supermarket w Polsce. Placówka w Konstancinie-Jeziornej będzie czwartym sklepem Bio Family.
więcej
|
Mindshare będzie aktywizować marki do projektów społecznych, rusza Planning for Purpose
Dom mediowy Mindshare Polska rozszerza ofertę strategiczną o nowy koncept Planning for Purpose. To inkubator projektów, który ma zachęcać marki do podejmowania w swojej komunikacji marketingowej tematów ważnych społecznie. Za projekt odpowiada Paulina Sobieszek, partner, business development w Mindshare.
więcej
|
Futurystyczna wizja Warszawy na chustach dla domu mody Hermes
Dom mody Hermes wprowadził do oferty wiosna-lato 2019 kolekcję chust „Animapolis”, na których przedstawiona jest futurystyczna wizja Warszawy. Zaprojektował je Jan Bajtlik, polski ilustrator i malarz.
więcej
|
Polski Związek Piłki Nożnej z 208 mln zł wpływów. 82 mln zł od sponsorów i nadawców, 54 mln zł z biletów
Polski Związek Piłki Nożnej w 2017 roku zanotował 208,6 mln zł wpływów statutowych (wobec 232,9 mln zł rok wcześniej). Przychody od sponsorów i ze sprzedaży praw telewizyjnych wyniosły 81,8 mln zł, a z biletów i hospitality - 53,7 mln zł. Na marketing i media własne wydano 4,7 mln zł.
więcej
|
Kaszetka - nowość w portfolio Bonduelle
Bonduelle wprowadza na rynek nowość. Kaszetki to mieszanki warzyw z kaszami i oliwą do szybkiego przygotowania.
więcej
|
Jak przechowywać dowody zakupów?
Wielu finansowych ekspertów twierdzi, że warto przechowywać swoje paragony. To na ich podstawie możemy pilnować gwarancji produktów lub liczyć wydatki w budżecie. Pokazanie paragonu jest najwygodniejszym sposobem załatwienia sprawy podczas reklamacji lub zwrotu. Niestety, często się zdarza, że przechowujemy dokument przez kilka miesięcy, a potem, gdy go faktycznie potrzebujemy, dowiadujemy się, że już wyblakł. Nietrudno jest również po prostu zgubić kwitek.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Izba Wydawców Prasy przypomina o zasadach stosowania prawa cytatu
Izba Wydawców Prasy postanowiła przypomnieć o standardach wzajemnego cytowania mediów. Dokument na ten temat został już opracowany w 2015 roku, ale wielu dziennikarzy uważa, że w praktyce rzadko kto się do niego stosuje.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" nie musi publikować sprostowania ws. tekstu o Muzeum II Wojny Światowej. Zawiadamia prokuraturę
Sąd Okręgowy w Warszawie uznał, że „Gazeta Wyborcza” (Agora) nie musi sprostować informacji opublikowanych w tekście o Muzeum II Wojny Światowej, czego domagało się kierownictwo tej instytucji.
więcej
|
,,Tele Tydzień" i ,,Tele Świat" liderami sprzedaży wśród pism telewizyjnych
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w październiku 2018 roku był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"The Economist" uruchamia codzienny podcast
Redakcja brytyjskiego tygodnika "The Economist" zapowiedziała uruchomienie swojego codziennego podcastu o tematyce newsowej.
więcej
|
Agora i czeska spółka jej akcjonariusza chcą kupić właściciela Radia ZET
Agora wspólnie z czeską firmą SFS Ventures - której mniejszościowym udziałowcem jest spółka zależna Media Development Investment Fund, akcjonariusza Agory - zaczęły negocjacje w sprawie potencjalnego nabycia udziałów w Eurozetu. Firmy nie mają wyłączności negocjacyjnej.
więcej
|
|
|
Filmweb wprowadza płatną wersję bez reklam i ze zniżkami do Multikina. Cena od 3,25 do 3,90 zł miesięcznie
Na portalu Filmweb wprowadzono płatną opcję Filmweb+, w ramach której użytkownik może przeglądać serwis bez reklam oraz korzystać z 15 proc. zniżki w kinach Multikino. Ofertę można wykupić na miesiąc, pół roku lub rok, kosztuje od 3,25 do 3,90 zł miesięcznie.
więcej
|
Mark Zuckerberg planuje integrację WhatsApp, Instagrama i Messengera, komunikacja będzie łatwiejsza
Mark Zuckerberg, szef Facebooka ma w planach zintegrowanie ze sobą WhatsApp, Instagrama i Messengera. W założeniach każda z aplikacji ma nadal funkcjonować samodzielnie, jednak ich użytkownicy mogliby swobodnie komunikować się pomiędzy sobą.
więcej
|
Jeśli Netflix wprowadzi reklamy, połowa użytkowników zrezygnuje z subskrypcji
Połowa subskrybentów Netfliksa z USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Danii, Szwecji, Norwegii i Finlandii zrezygnuje z usług platformy, jeśli zacznie emitować reklamy - wynika z badania AudienceProject.
więcej
|
Dwie firmy certyfikowane przez Facebooka pomogą chronić marketerom otoczenie reklam
Facebook certyfikował firmy DoubleVerify i OpenSlate do współpracy z marketerami, którzy publikują na platformie swoje reklamy. Dwa podmioty mają pomóc w zapewnieniu bezpiecznego otoczenia reklam na Facebooku.
więcej
|
Francja wprowadzi podatek dla firm technologicznych. Zapłacą Google, Facebook, Amazon i Apple
Francja jest coraz bliżej wprowadzenia nowego podatku obejmującego największe firmy technologiczne działające na tamtejszym rynku. Nową daninę będą płacić koncerny osiągające roczne przychody powyżej 750 mln euro, dotknie on więc takie firmy jak Google czy Facebook.
więcej
|
,,Fakt" przed ,,Przeglądem Sportowym", a ,,Auto Świat" przed ,,Gazetą Wyborczą" i ,,Newsweekiem" na Facebooku (TOP 20)
Wśród polskich tytułów prasowych najwięcej fanów na Facebooku ma „Fakt”, wyprzedzając pod tym względem „Przegląd Sportowy” i „Auto Świat”. Natomiast najbardziej użytkowników swoich fanpage’y angażują „Gazeta Wyborcza” i „Fakt”.
więcej
|
Razem dla Praw Autorskich odpowiada na reklamy Google. ,,Wyobraź sobie, że nikt nie manipuluje wyborcami"
Inicjatywa Razem dla Praw Autorskich prowadzi w sieci kampanię, będącą polemiką z komunikacją Google na temat projektu unijnej dyrektywy, która ma uregulować kwestie praw autorskich w świecie cyfrowym.
więcej
|
Marki podejmują #10yearschallenge
Od kilku tygodni w mediach społecznościowych (głównie na Instagramie) trwa wyzwanie #10yearschallenge, w którym użytkownicy porównują swoje zdjęcia sprzed dekady z obecnymi. W akcję angażują się także marki komercyjne, influencerzy czy organizacje pozarządowe.
więcej
|
,,Sanatorium miłości" od najbliższej niedzieli w TVP1. Jacek Kurski: program ten ma gigantyczny potencjał
W niedzielę, 20 stycznia 2019 roku TVP1 rozpocznie emisję nowego programu „Sanatorium miłości” prowadzonego przez Martę Manowską, który pokaże relacje towarzyskie osób starszych. - Program ten ma gigantyczny potencjał, i jestem przekonany że to będzie hit - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.
materiał partnerski
więcej
|
|
|