|
|
|
|
|
|
|
,,Dancing with the Stars 9" od 1 marca w Polsacie (pełna lista uczestników)
Dziewiąta edycja show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” na antenie Polsatu zadebiutuje w piątek, 1 marca 2019 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nadawca właśnie ujawnił pełny skład uczestników, którzy wezmą udział w tanecznym widowisku, a ostatnią gwiazdą jest Tomasz Działowy.
więcej
|
Multiscreening coraz powszechniejszy w Polsce, korzysta z niego 82,5 procent internautów. ,,Wyzwanie dla mediów i reklamodawców"
Korzystnie z kilku ekranów podczas oglądania telewizji staje się coraz popularniejsze wśród użytkowników w Polsce - wynika z raportu IR Center. Obecnie 82,5 procent internautów siedząc przed telewizorem zagląda do smartfona lub laptopa. - Coraz powszechniejszy multiscreening to wyzwanie dla nadawców, którzy muszą dopasować treści do użytkownika. Z kolei reklamodawcy powinni zapewniać spójną komunikację dostosowaną do określonych ekranów - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Aleksandra Bujnowska, chief digital officer w Havas Media Group.
więcej
|
,,Odwróceni. Ojcowie i córki" od 18 lutego w TVN (zwiastun)
W poniedziałek, 18 lutego o godz. 21.30 TVN rozpocznie emisję drugiej serii „Odwróconych”, która nosi tytuł „Odwróceni. Ojcowie i córki”. Za pomysł i scenariusz odpowiadają Artur Kowalewski, Dariusz Suska i Wojciech Zimiński.
więcej
|
Polsat nowym liderem. Seriale TVP2 i ,,Sanatorium miłości" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz „Sanatorium miłości”. Wśród stacji w 4+ nowym liderem został Polsat, który wyprzedził TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Portal Niezależna.pl wspiera akcję #MuremZaRachoniem, pod petycją niemal 36 tys. podpisów
Portal Niezależna.pl wzywa do zbierania podpisów pod apelem #MuremZaRachoniem, wzywającym do przywrócenia dziennikarza do prowadzenia programów Telewizji Polskiej, po tym jak został on zawieszony za animację autorstwa Barbary Pieli w „Minęła 20”.
więcej
|
576 tys. widzów ,,Miszmasz, czyli Kogel-mogel 3" w weekend otwarcia
W weekend otwarcia „Miszmasz, czyli Kogel-mogel 3” obejrzało w kinach 576 tys. widzów. Wliczając pokazy przedpremierowe film przyciągnął 586 tys. widzów.
więcej
|
Luty w HBO: ,,Prawo Artura", ,,Współczesna rodzina 10" i ,,Syrena 2"
W lutym br. platforma HBO GO udostępni nowe seriale „Prawo Artura”, „I am the Night” i „Cudotwórcy” oraz nowe sezony m.in. „Współczesnej rodziny”, „Syreny” i „Odpałowych królowych”. Biblioteka powiększy się również o nowości filmowe i dokumentalne.
więcej
|
ZDF Enterprises przejmuje Nadcon Film
ZDF Enterprises, oddział niemieckiej telewizji ZDF zajmujący się rozrywką przejął większościowy pakiet udziałów w wytwórni Nadcon Film zajmującej się produkcją filmową. Firma ma na swoim koncie takie tytuły jak „Spring Tide” i „Greyzone”.
więcej
|
UPC najbardziej rekomendowanym operatorem w 2018 roku
W 2018 roku sieć kablowa UPC Polska była najbardziej polecanym przez klientów operatorem w Polsce w 2018 roku - wynika z badania przygotowanego przez GemSeek Consulting.
więcej
|
2x2 HD z nowym pasmem filmowym w sobotnim prime-time
Od 2 lutego 2019 roku 2x2 HD w soboty o godz. 21.00 pokazywać będzie premiery pełnometrażowych filmów anime.
więcej
|
,,Magnum: Detektyw z Hawajów" od 31 stycznia w FOX (wideo)
Od 31 stycznia 2019 roku FOX rozpocznie emisję serialu „Magnum: Detektyw z Hawajów”.
więcej
|
,,Sanatorium miłości" od najbliższej niedzieli w TVP1. Jacek Kurski: program ten ma gigantyczny potencjał
W niedzielę, 20 stycznia 2019 roku TVP1 rozpocznie emisję nowego programu „Sanatorium miłości” prowadzonego przez Martę Manowską, który pokaże relacje towarzyskie osób starszych. - Program ten ma gigantyczny potencjał, i jestem przekonany że to będzie hit - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zbigniew Zegler poprowadzi audycje ,,Muzyczna Jedynka", ,,Tu jest muzyka" i ,,Muzyka nocą"
Zbigniew Zegler - wcześniej szef redakcji muzycznej w Jedynce Polskiego Radia - powrócił do rozgłośni. Będzie gospodarzem audycji „Muzyczna Jedynka”, „Tu jest muzyka” oraz „Muzyka nocą”.
więcej
|
|
Marek Starybrat szefem ,,Radioporanka" w Radiu Zachód
Dziennikarz Marek Starybrat, ostatnio pracujący w Rock Radio (Grupa Radiowa Agora) będzie jednym z gospodarzy porannej audycji w Radio Zachód. Współpracę z rozgłośnią rozpocznie od 1 lutego br., audycję ma prowadzić od połowy miesiąca - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Eska odwołuje zimę" już po raz 12. Laureaci wyjadą do Tajlandii ze Szpakiem i Szroeder
Wystartowała dwunasta edycja akcji organizowanej przez Radio Eska (Grupa ZPR Media) - „Eska odwołuje zimę”. Słuchacze walczyć będą o tygodniowy pobyt w Tajlandii w towarzystwie gwiazd oraz prezenterów radia.
więcej
|
|
Rekord FM nadal zdecydowanym liderem w Radomiu w II półroczu
Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w okresie od lipca do grudnia ub.r. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
UODO utworzy z UOKiK-iem i UKE wspólny front przeciwko niechcianemu telemarketingowi
Urząd Ochrony Danych Osobowych (UODO) prowadzi rozmowy z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) oraz Urzędem Komunikacji Elektronicznej w sprawie wspólnych działań w zakresie ograniczenia agresywnego telemarketingu. - Liczymy, że uda nam się zebrać trzy organy regulacyjne, bo dopiero wtedy reakcja na niechciany telemarketing jako problem społeczny będzie efektywna - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Drobek, dyrektor zespołu analiz i strategii w Urzędzie Ochrony Danych Osobowych.
więcej
|
,,PPK. W sumie się opłaca!" w reklamie Pracowniczych Planów Kapitałowych (wideo)
Ruszyła pierwsza odsłona kampanii informującej o Pracowniczych Planów Kapitałowych. Akcję przygotował Polski Fundusz Rozwoju wspólnie z agencją Havas Warsaw.
więcej
|
KER: reklama ciastek Oreo z tańczącym trupem nie oswaja dzieci z nekrofilią (wideo)
Internetowa reklama ciastek Oreo, produkowanych przez Mondelez Europe pokazująca wampira tańczącego z trupem na cmentarzu nie zawiera treści sprzecznych z dobrymi obyczajami i nie oswaja dzieci z nekrofilią - uznała Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
T-Mobile sprzedaje smartfony bez abonamentu, w reklamach Dorota Wellman (wideo)
Sieć T-Mobile Polska wprowadziła do sprzedaży smartfony dla użytkowników taryf nieabonamentowych oraz klientów innych telekomów. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Doroty Wellman.
więcej
|
Cut the Mustard odpowiada za social media H&M na pięciu rynkach
Agencja Cut the Mustard zwyciężyła w przetargu na obsługę kanałów social media H&M na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Będzie pracować dla tej marki odzieżowej przez dwa lata.
więcej
|
Coca-Cola cytuje Andy'ego Warhola, celebrując różnorodność
„A Coke is a Coke” to hasło nowej reklamy Coca-Coli. W spocie marka wykorzystuje znany cytat Andy'ego Warhola o celebrowaniu różnorodności.
więcej
|
Decathlon, 4F i Martes Sport to najbardziej znane sklepy ze sprzętem sportowym
Zdecydowana większość Polaków prowadzących aktywny tryb życia i amatorsko uprawiających sport deklaruje, że sprzęt (72 proc.) oraz odzież niezbędną do uprawiania sportów zimowych (79 proc.) kupuje w sklepach stacjonarnych i internetowych. Zakupy takie najchętniej robimy w Decathlonie (46 proc.), 4F (17 proc.) i Martes Sport (15 proc.), a najczęściej wybieranymi markami są 4F (60 proc.) oraz Quechua (15 proc.) - wynika z badania SW Research.
więcej
|
100 dobrych uczynków na 100. urodziny British Airways
Towarzystwo lotnicze British Airways z okazji swoich setnych urodzin ponawia akcję #BAMagic100, w której skupia się na działalności dobroczynnej wobec swoich pasażerów.
więcej
|
Dawid Kaźmierczak associate digital directorem w McCann Worldgroup
Dawid Kaźmierczak awansował w McCann Worldgroup na stanowisko associate digital directora. Z agencją związany jest od półtora roku.
więcej
|
Reklama mrożonek Devour musi być ocenzurowana na Super Bowl, bo pada w niej określenie ,,porn" (wideo)
Firma Kraft Heinz pokazała nieocenzurowaną, trwającą minutę reklamę mrożonek marki Devour. Musi ją zmienić, bo w tej formie nie może zostać wyemitowana podczas transmisji Super Bowl, gdyż pada w niej określenie „porn”, które z pornografią nie ma jednak nic wspólnego.
więcej
|
Harrison Ford reklamuje asystenta głosowego Alexa Amazon na Super Bowl
Amerykański gwiazdor kina Harrison Ford został twarzą najnowszej reklamy asystenta głosowego Alexa od Amazona. Na razie zaprezentowano tylko teaser, pełna wersja ma zostać pokazana na finale Super Bowl 3 lutego.
więcej
|
Książęce w nowym wariancie Weizen
Kompania Piwowarska wprowadza na rynek nowy wariant piwa Książęce - pszeniczny Weizen.
więcej
|
Martyna Matarewicz-Wiak wzmacnia zespół Smart
Do zespołu firmy Smart dołączyła Maryna Matarewicz-Wiak, gdzie objęła stanowisko key account manager CEE.
więcej
|
K2 obroniła obsługę Desperadosa w digitalu
Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Desperados w digitalu. W wyniku postępowania, podjęto decyzję o kontynuacji współpracy z K2.
więcej
|
Lotos przedłuża współpracę z Akademickim Związkiem Sportowym
Grupa Lotos przedłużyła do końca br. współpracę z Akademickim Związkiem Sportowym i Akademicką Reprezentacją Polski. Jest ich strategicznym sponsorem od sierpnia ub.r.
więcej
|
Velvet reklamuje chusteczki higieniczne z Communication Unlimited
Ruszyła kampania reklamowa chusteczek higienicznych i uniwersalnych Velvet. Za jej opracowanie odpowiada agencja Communication Unlimited.
więcej
|
Jak przechowywać dowody zakupów?
Wielu finansowych ekspertów twierdzi, że warto przechowywać swoje paragony. To na ich podstawie możemy pilnować gwarancji produktów lub liczyć wydatki w budżecie. Pokazanie paragonu jest najwygodniejszym sposobem załatwienia sprawy podczas reklamacji lub zwrotu. Niestety, często się zdarza, że przechowujemy dokument przez kilka miesięcy, a potem, gdy go faktycznie potrzebujemy, dowiadujemy się, że już wyblakł. Nietrudno jest również po prostu zgubić kwitek.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Dziennikarze o tekście ,,Gazety Wyborczej" z ,,taśmami Kaczyńskiego": raczej balonik niż bomba
We wtorek „Gazeta Wyborcza” ujawniła nagrane rozmowy Jarosława Kaczyńskiego dotyczące inwestycji budowlanej spółki Srebrna w centrum Warszawy. Tekst, zapowiadany przez niektórych jako bomba polityczna, rozczarował wielu dziennikarzy. Rzeczniczka PiS skrytykowała go już w poniedziałek wieczorem, a politycy tej partii nie pojawili się w porannych programach publicystycznych.
więcej
|
UOKiK wydał zgodę na tymczasowe przejęcie Ruchu przez Alior Bank
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał zgodę na przejęcie kontroli nad Ruchem przez Alior Bank, który obecnie jest jego największym wierzycielem. To tylko tymczasowe rozwiązanie, do czasu kiedy nie przejmie jej docelowy inwestor. Jak wynika z naszych informacji, spółka przekazała już plan restrukturyzacji nadzorcy sądowemu.
więcej
|
Krzysztof Bosak felietonistą portalu ,,Super Expressu"
Polityk Ruchu Narodowego Krzysztof Bosak będzie pisał felietony do portalu internetowego „Super Expressu” SE.pl (Grupa ZPR Media). - Konsekwentnie tworzymy najszersze spektrum publicystów w polskim internecie - podkreśla Grzegorz Zasępa, redaktor naczelny „SE”.
więcej
|
CMWP SDP wspiera TVP w walce z ,,manipulacjami i kłamstwami" o jej związku ze śmiercią Pawła Adamowicza
Centrum Monitoringu Wolności Prasy działające przy Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich wyraziło protest przeciw wypowiedziom sugerującym związek przyczynowy między materiałami Telewizji Polskiej a śmiercią Pawła Adamowicza. Organizacja zadeklarowała wsparcie dla publicznego nadawcy w tym zakresie.
więcej
|
Rzeczniczka PiS już po pytaniach od Czuchnowskiego krytykuje tekst z wtorkowej ,,Gazety Wyborczej" mający uderzyć w partię
Beata Mazurek, rzeczniczka prasowa PiS, w poniedziałek wieczorem stwierdziła, że artykuł Wojciecha Czuchnowskiego, który ukaże się we wtorek w „Gazecie Wyborczej” to „pseudo rewelacje” i „te same plotki i spekulacje, które słyszymy od lat”. Znaczenie publikacji w poniedziałek podkreślali na Twitterze m.in. Tomasz Lis i Roman Giertych. - Niestety, nie zdążyliśmy podnieść nakładu jutrzejszego wydania „Gazety Wyborczej”. A zatem, jeśli ktoś nie ma jeszcze naszej cyfrowej prenumeraty (zawsze może wykupić), to spacer do kiosku rekomenduję z samego rana - zaznaczył wicenaczelny „GW” Jarosław Kurski.
więcej
|
Zmarła Elżbieta Kazibut-Twórz, była redaktor naczelna ,,Dziennika Zachodniego"
W weekend po ciężkiej chorobie zmarła Elżbieta Kazibut-Twórz, ostatnio szefowa Polska Press Grupy ds. projektów specjalnych, a wcześniej m.in. redaktor naczelna „Dziennika Zachodniego” i wicenaczelna „Trybuny Śląskiej”.
więcej
|
,,Tele Świat" najchętniej kupowanym tygodnikiem, ,,TV14" i ,,Przyjaciółka" na podium (top 19)
W październiku 2018 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”, a w czołowej dziesiątce najwięcej pozycji zajęły pisma telewizyjne - top 19 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nie żyje publicysta ,,Gazety Polskiej" Antoni Zambrowski
W wieku 85 lat zmarł Antoni Zambrowski, dziennikarz i działacz społeczny. W ostatnich latach współpracował z „Gazetą Polską”, a wcześniej był związany m.in. z „Tygodnikiem Solidarność” oraz prasą opozycyjną i emigracyjną.
więcej
|
|
|
Multiscreening coraz powszechniejszy w Polsce, korzysta z niego 82,5 procent internautów. ,,Wyzwanie dla mediów i reklamodawców"
Korzystnie z kilku ekranów podczas oglądania telewizji staje się coraz popularniejsze wśród użytkowników w Polsce - wynika z raportu IR Center. Obecnie 82,5 procent internautów siedząc przed telewizorem zagląda do smartfona lub laptopa. - Coraz powszechniejszy multiscreening to wyzwanie dla nadawców, którzy muszą dopasować treści do użytkownika. Z kolei reklamodawcy powinni zapewniać spójną komunikację dostosowaną do określonych ekranów - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Aleksandra Bujnowska, chief digital officer w Havas Media Group.
więcej
|
Treści od youtuberów z TalentMedia także na CDA.pl
Na mocy zawartej właśnie umowy nagrania od youtuberów współpracujących z siecią partnerską TalentMedia będą publikowane także w serwisie CDA.pl. Współpraca dotyczy zarówno nowych, jak i archiwalnych materiałów.
więcej
|
Panoptykon skarży do UODO Google'a i IAB ws. aukcji reklamowych. ,,Trzeba zmienić cały system"
Fundacja Panoptykon zajmująca się ochroną prywatności obywateli skierowała do Urzędu Ochrony Danych Osobowych skargę na Google i IAB. Chodzi o dane użytkowników wykorzystywane w procesie aukcji reklam internetowych, nad którymi internauci zdaniem organizacji nie mają dostatecznej kontroli. - Przepisy RODO są wystarczająco szczelne, problem w tym że przy obecnych mechanizmach aukcji trudno je zastosować. Trzeba zmusić głównych graczy do zmiany całego systemu - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Kataryna Szymielewicz, prezeska Panoptykona.
więcej
|
Deutsche Telekom poprzez hubraum inwestuje w Justtag, celem ekspansja zagraniczna
Należący do Deutsche Telekom (właściciela m.in. sieci T-Mobile) inkubator technologiczny hubraum przejął część udziałów spółki Justtag wchodzącej w skład grupy Dirlango. Środki od nowego inwestora mają przyspieszyć ekspansję zagraniczną Justtag.
więcej
|
UODO: Facebooka obowiązuje RODO, łańcuszki z oświadczeniami nie mają sensu
Urząd Ochrony Danych Osobowych w odpowiedzi na ostatnią falę fałszywych ostrzeżeń o przejęciu danych przez Facebook i konieczności zamieszczania przez użytkowników stosownych oświadczeń informuje, że podobne działania nie są skuteczne i nie mają sensu. Urząd zaznacza, że Facebooka obowiązuje regulamin i przepisy RODO, a nie wyrażenie woli przez internautę.
więcej
|
Rosną przychody aplikacji VOD w USA, 1,27 mld dolarów w 2018 roku
W 2018 roku aplikacje należące do dziesięciu największych serwisów VOD w USA zwiększyły przychody o 62 procent – wynika z danych firmy analitycznej Sensor Tower. Największe wpływy na poziomie 529 mln dolarów zanotował Netflix, który wyprzedził YouTube oraz HBO Now.
więcej
|
,,Sanatorium miłości" od najbliższej niedzieli w TVP1. Jacek Kurski: program ten ma gigantyczny potencjał
W niedzielę, 20 stycznia 2019 roku TVP1 rozpocznie emisję nowego programu „Sanatorium miłości” prowadzonego przez Martę Manowską, który pokaże relacje towarzyskie osób starszych. - Program ten ma gigantyczny potencjał, i jestem przekonany że to będzie hit - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Multiscreening coraz powszechniejszy w Polsce, korzysta z niego 82,5 procent internautów. ,,Wyzwanie dla mediów i reklamodawców"
Korzystnie z kilku ekranów podczas oglądania telewizji staje się coraz popularniejsze wśród użytkowników w Polsce - wynika z raportu IR Center. Obecnie 82,5 procent internautów siedząc przed telewizorem zagląda do smartfona lub laptopa. - Coraz powszechniejszy multiscreening to wyzwanie dla nadawców, którzy muszą dopasować treści do użytkownika. Z kolei reklamodawcy powinni zapewniać spójną komunikację dostosowaną do określonych ekranów - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Aleksandra Bujnowska, chief digital officer w Havas Media Group.
więcej
|
Decathlon, 4F i Martes Sport to najbardziej znane sklepy ze sprzętem sportowym
Zdecydowana większość Polaków prowadzących aktywny tryb życia i amatorsko uprawiających sport deklaruje, że sprzęt (72 proc.) oraz odzież niezbędną do uprawiania sportów zimowych (79 proc.) kupuje w sklepach stacjonarnych i internetowych. Zakupy takie najchętniej robimy w Decathlonie (46 proc.), 4F (17 proc.) i Martes Sport (15 proc.), a najczęściej wybieranymi markami są 4F (60 proc.) oraz Quechua (15 proc.) - wynika z badania SW Research.
więcej
|
Ponad jedna trzecia Polaków uważa, że w 2018 r. kondycja finansowa ich rodziny polepszyła się (infografika)
36 proc. Polaków ocenia, że sytuacja finansowa ich rodziny w ostatnim roku uległa polepszeniu - wynika z badania GfK.
więcej
|
|
|
Branża mięsna po reportażu TVN o uboju chorych krów staje w obliczu poważnego kryzysu wizerunkowego (opinie)
Reportaż „Chore bydło kupię” dziennikarzy „Superwizjera” TVN, w którym pokazano jak powszechny i dochodowy jest ubój chorego bydła, z którego mięso trafia potem na sklepowe półki uderza bardzo silnie w wizerunek polskiej branży mięsnej. W mniejszym stopniu może zaszkodzić lokalnie, na polskim rynku, bo konsumpcja wołowiny nie jest tak wysoka, jak eksport tego mięsa. Polska wołowina jest silnie konkurencyjna cenowo na rynku Unii Europejskiej, ale jeżeli kryzys medialny będzie eskalował, może stracić swój udział na rzecz innych producentów.
więcej
|
Byli politycy zajmujący się public relations to nie zawodowcy, a jedynie ,,załatwiacze" i ,,door-openerzy" (opinie)
Firmy doradcze zakładane przez byłych polityków, a mające z założenia zajmować się profesjonalnie usługami public relations czy lobbingiem nie mają praktycznie nic wspólnego z zawodowo pojmowanym lobbingiem czy PR. Zdaniem ekspertów z agencji PR byli politycy na tym poziomie - co Bartłomiej M. - stają się zwykłymi załatwiaczami, którzy szybko chcą zmonetyzować swoje znajomości i kontakty, a nie lobbystami. Ich zdaniem osoby związane z polityką naciągają firmy, obiecując im określone korzyści, których nie są w stanie zrealizować,a profesjonalny lobbing bardzo cierpi na tych, które w ten sposób chcą monetyzować swoje doświadczenie polityczne.
więcej
|
Dziennikarze Onetu o wyborze Kamila Dąbrowy na rzecznika prezydenta Warszawy dowiedzieli się tydzień przed zakończeniem konkursu
Onet poinformował, że jego dziennikarze od osób ze środowiska Platformy Obywatelskiej już 18 grudnia ub.r. dowiedzieli się, że nowym rzecznikiem prezydenta Warszawy będzie Kamil Dąbrowa. Tymczasem konkurs na to stanowisko rozstrzygnięto 24 grudnia, a rozmowy z kandydatami odbyły się 20 grudnia. - Do spekulacji medialnych nie wypada mi się odnosić - skomentował Dąbrowa.
więcej
|
Marta Kabsch za Barbarę Banat PR managerką i rzeczniczką prasową Starego Browaru
Po blisko sześciu latach współpracy Barbara Banat rozstaje się z centrum handlu i sztuki Stary Browar, gdzie była PR managerką i rzeczniczką prasową. Jej obowiązki przejmuje Marta Kabsch.
więcej
|
Sylwia Wądrzyk-Bularz rzecznikiem prasowym Ministerstwa Zdrowia
Sylwia Wądrzyk-Bularz została nowym rzecznikiem prasowym oraz dyrektorem biura prasy i promocji Ministerstwa Zdrowia. Przeszła z Narodowego Funduszu Zdrowia i zastąpiła Krzysztofa Jakubiaka.
więcej
|
Marta Zienkiewicz i Alicja Lewandowska-Wolińska awansowały w Hill+Knowlton Strategies
Marta Zienkiewicz awansowała w Hill+Knowlton Strategies na stanowisko digital & content strategy directora, a Alicja Lewandowska-Wolińska na account directora. Obie dołączyły do zespołu kierowniczego agencji.
więcej
|
Były rzecznik MON-u Bartłomiej M. zatrzymany za powoływanie się na wpływy w resorcie dla korzyści materialnych
Centralne Biuro Antykorupcyjne zatrzymało sześć osób, m.in. Bartłomieja M. - byłego rzecznika Ministerstwa Obrony Narodowej. Są podejrzane o powoływanie się dla własnych korzyści na wpływy w MON i Polskiej Grupie Zbrojeniowej.
więcej
|
Paweł Rabiej o tweetach Kamila Dąbrowy: bycie rzecznikiem Warszawy wymaga powściągliwości językowej
- Fakt reprezentowania urzędu, który zarządza kilkumilionowym miastem jest argumentem do tego, żeby powściągliwie patrzeć, na to co się mówi i pisze - powiedział wiceprezydent Warszawy Paweł Rabiej o szeroko komentowanych wpisach twitterowych Kamila Dąbrowy, rzecznika stołecznego ratusza. Dąbrowa w niedzielę wieczorem pozdrowił na Twitterze krytykujących go Patryka Jakiego i Sebastiana Kaletę.
więcej
|
|
|