|
|
|
|
|
|
|
,,Dance dance dance" z elementami rozszerzonej rzeczywistości. "Najnowocześniejsze na świecie show taneczne"
W polskiej edycji nowego show „Dance dance dance” będą wykorzystane elementy rzeczywistości rozszerzonej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To jest najnowocześniejsze na świecie show taneczne - mówi nam Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.
więcej
|
TVP nie naruszyła godności telewidza, który pozwał nadawcę za ,,manipulowanie informacjami"
Waldemar Sadowski, widz telewizji publicznej postanowił pozwać publicznego nadawcę za „manipulowanie informacjami”. Sąd zdecydował, że TVP nie naruszyła jego godności. Orzeczenie nie jest prawomocne.
więcej
|
775 tys. widzów serialu ,,Rozbite marzenia. 1918-1939"
Nowy historyczny serial „Rozbite marzenia. 1918-1939” ogląda średnio 775 tys. widzów. Produkcja daje TVP1 trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
więcej
|
Protesty przed siedzibą TVP. W Gdańsku pikieta przeciw przyznaniu rekompensaty publicznemu nadawcy
Na posiedzeniu Sejmu, które odbędzie się w środę, 30 stycznia posłowie zajmą się m.in. projektem dotyczącym tzw. rekompensaty dla mediów publicznych. Zakłada on, że Telewizja Polska i Polskie Radio otrzymają maksymalnie 1,26 mld złotych z budżetu państwa z tytułu zwolnienia niektórych grup społecznych z płacenia abonamentu RTV. We wtorek w Gdańsku w tej sprawie odbył się protest pod siedzibą nadawcy.
więcej
|
TVN24 najbardziej opiniotwórczym medium roku 2018. Wysoko Wirtualnemedia.pl
Stacja TVN24 była najczęściej cytowanym medium w 2018 roku - wynika z rankingu Instytutu Monitorowania Mediów. Podium uzupełniają RMF FM i "Rzeczpospolita". W czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów internetowych ubiegłego roku są Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowe odcinki ,,Świata według Kiepskich" od 6 marca w Polsacie. Właśnie trwają zdjęcia
W środę, 6 marca Polsat rozpocznie emisję kolejnego sezonu „Świata według Kiepskich” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie we Wrocławiu trwają zdjęcia do 12 nowych odcinków sitcomu.
więcej
|
Polsat liderem w DVB-T w 2018 roku, duży wzrost TV Puls
Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w 2018 roku był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły cztery kanały nadające na MUX-8, a najwięcej straciła TVP Rozrywka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wiosną do telewizji wrócą "Muminki". Budżet produkcji to 20 mln euro
Już wiosną tego roku na ekrany telewizji powróci kultowa bajka "Dolina Muminków". Serial szykują Finowie i Brytyjczycy. To będzie najdroższa bajka w historii fińskiej telewizji - jej budżet opiewa na 20 milionów euro.
więcej
|
Właściciel UPC planuje budowę sieci ładowarek do aut elektrycznych
Spółka Liberty Global, do której należy sieć kablowa UPC Polska planuje rozszerzenie swoich działań w nowym segmencie rynku. Firma zamierza rozpocząć testy własnych ładowarek przeznaczonych do zasilania samochodów elektrycznych. Próby będą prowadzone w wybranych lokalizacjach w Wielkiej Brytanii przy wykorzystaniu infrastruktury używanej przez operatora Virgin Media.
więcej
|
HBO zapowiada drugi sezon serialu "Barry". Powraca Bill Hader
W sieci pojawiła się pierwsza zapowiedź drugiego sezonu serialu "Barry".
więcej
|
,,Starszaki" od 2 lutego w FOX Comedy
Od 2 lutego 2019 roku FOX Comedy rozpocznie emisję nowego serialu „Starszaki”.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Newsweek" ze spadkiem wpływów z reklam w 2018 roku (Top10)
W 2018 roku „Gazeta Wyborcza” jako jedyny dziennik z czołówki zanotowała spadek wpływów z reklam wobec 2017 roku. Słabiej było wśród magazynów - na 10 tytułów z największymi przychodami reklamowymi aż pięć zanotowało spadki. Najbardziej spadły wpływy reklamowe „Newsweek Polska”. - W 2019 roku w dalszym ciągu spodziewamy się dwucyfrowych spadków w dziennikach, z kolei w przypadku magazynów zatrzymanie trendu spadkowego jest absolutnie możliwe - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Maciej Niepsuj, buying director w MullenLowe MediaHub.
więcej
|
USA oskarżają Huawei o oszustwa bankowe i szpiegostwo przemysłowe. ,,Rozczarowanie przedstawionymi zarzutami"
Departament Sprawiedliwości USA przedstawił zarzuty pod adresem koncernu Huawei oraz jego dyrektor finansowej Meng Wanzhou. Według Amerykanów chińska firma próbowała wykraść specjalistyczny sprzęt koncernu T-Mobile, a Wanzhou dopuściła się oszustw bankowych aby ominąć sankcje nałożone przez USA na Iran. - Jesteśmy rozczarowani przedstawionymi zarzutami. Nie mamy wiedzy o żadnych sprzecznych z prawem czynach rzekomo popełnionych przez Meng Wanzhou - broni się Huawei.
więcej
|
Kompania Piwowarska powierza obsługę Redd'sa w digitalu Hand Made
Agencja reklamowa Hand Made została wybrana w przetargu do kompleksowej obsługi mediów społecznościowych marki piwnej Redd's (Kompania Piwowarska).
więcej
|
,,Włącz wyobraźnię" w promocji chrupek Cheetos Crunchos (wideo)
Firma Frito-Lay Poland wprowadziła do sprzedaży nową wersję chrupek Cheetos - Cheetos Crunchos. Wspiera to promocja obsługiwana przez agencję Avanti.
więcej
|
Renault Kadjar ma wirtualną ambasadorkę reklamową (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Renault Kadjar, do której marka po raz pierwszy w swojej historii zaangażowała wirtualną ambasadorkę. Kampanię realizowaną w Polsce przygotowały Publicis Worldwide Polska i OMD.
więcej
|
Brytyjscy vlogerzy promują Łódź w kampanii Portu Lotniczego im. Władysława Reymonta
Agencja All 4 Comms realizuje dla łódzkiego portu lotniczego kampanię z udziałem influencerów z Londynu.
więcej
|
Apple z reklamą "The Bucket" dla chińskich konsumentów
Z okazji chińskiego Nowego Roku, Apple przygotował na tamtejszy rynek kilkuminutową etiudę reklamową "The Bucket" ("Wiadro"). Promuje w niej iPhone'a X.
więcej
|
Redakcja Noizz rusza z proekologiczną akcją "Coś dla planety"
W ramach akcji proekologicznej "Coś dla planety", redakcja serwisu lifestylowego Noizz.pl (Ringier Axel Springer Polska) będzie zachęcać osoby i firmy do większego zaangażowania w ochronę środowiska.
więcej
|
Burger King wraca z reklamą na Super Bowl po 12 latach (wideo)
Sieć Burger King pojawi się z reklamą przy transmisji turnieju Super Bowl w telewizji CBS. Marka, która wraca do reklamowania się przy tych rozgrywkach po 12 latach przerwy zaprezentowała teaser właściwego spotu.
więcej
|
Carrefour zamierza sprzedawać produkty w opakowaniach zwrotnych
Francuska sieć hipermarketów Carrefour dołącza do inicjatywy Loop, w ramach której będzie sprzedawać wybrane produkty w opakowaniach zwrotnych. Celem jest ograniczenie produkcji szkodliwych dla środowiska materiałów, zwłaszcza plastiku i innych.
więcej
|
Michael C. Hall zagra w musicalu marki Skittles po Super Bowl
W reklamie cukierków Skittles przed Super Bowl występuje gwiazdor serialu "Dexter", Michael C. Hall. Wciela się w śpiewaka z Broadway'u. Marka, w tym roku zamiast emitować reklamę w bloku Super Bowl, pokaże prześmiewczy musical.
więcej
|
Volvo namawia, by nie oglądać reklam podczas Super Bowl (wideo)
Marka Volvo przygotowała nietypową i zaskakującą reklamę związaną z nadchodzącym Super Bowl w USA. Zachęca wszystkich, by 3 lutego nie oglądali reklam podczas turnieju i proponuje im coś ciekawszego.
więcej
|
Adrian Jaskulski w zespole Tech&Lab agencji 180heartbeats + Jung v Matt
Adrian Jaskulski objął stanowisko project managera w zespole kompetencyjnym Tech & Lab agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
więcej
|
Grzegorz Waliczek nie pracuje już w FCB Bridge2Fun
Z agencją reklamową FCB Bridge2Fun rozstał się Grzegorz Waliczek, dyrektor kreatywny odpowiedzialny za prace dla T-Mobile. Marketer w styczniu zakończył współpracę z FCB Bridge2Fun.
więcej
|
Julia Konopka i Sylwia Rząca wzmacniają zespół Labcon
Do zespołu agencji contentowej Labcon (Group One) dołączyły Julia Konopka, account manager oraz Sylwia Rząca, creative copywriter.
więcej
|
Ręcznie wykonane laurki z XIX wieku w walentynkowej reklamie Reserved
W rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej marki odzieżowej Reserved (LPP) wykorzystano ręcznie zrobione laurki miłosne z końca XIX wieku oraz elementy paryskich rzeź. Autorką kampanii jest Beata Śliwińska Barrakuz.
więcej
|
CBA zatrzymało byłego prezesa Lotosu, zarzuty dot. fikcyjnej umowy na usługi doradcze
Centralne Biuro Antykorupcyjne zatrzymało cztery osoby, m.in. byłego prezesa Grupy Lotos Pawła O., w związku z zarzutami podpisania fikcyjnej umowy na usługi doradcze.
więcej
|
Krzysztof Peliwo i Piotr Kubacki awansowali w Converters
Krzysztof Peliwo i Piotr Kubacki awansowali na stanowiska account managerów agencji performance marketingu Converters.
więcej
|
Agencja V&P wygrała przetarg Urzędu Miasta Poznania
V&P wygrała przetarg Urzędu Miasta w Poznaniu na realizację kampanii promocyjnej wyborów do rad osiedli 2019.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Gazeta Wyborcza" ma kolejne ,,taśmy Kaczyńskiego". Kurski: dła władzy żaden czas na takie publikacje nie jest dobry
- Nie będzie tak, że będziemy planować duże odstępy pomiędzy publikacjami, ale termin kolejnych zależy od decyzji redakcji. Jest w nich kilka bardzo ciekawych wątków - zapowiedział Wojciech Czuchnowski, współautor publikacji „Gazety Wyborczej” o tzw. taśmach Kaczyńskiego w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. Pytany, kiedy redakcja planuje kolejne publikacje, powiedział, że nagrania są już opracowane, ale nie będą zamieszczane dzień po dniu.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Newsweek" ze spadkiem wpływów z reklam w 2018 roku (Top10)
W 2018 roku „Gazeta Wyborcza” jako jedyny dziennik z czołówki zanotowała spadek wpływów z reklam wobec 2017 roku. Słabiej było wśród magazynów - na 10 tytułów z największymi przychodami reklamowymi aż pięć zanotowało spadki. Najbardziej spadły wpływy reklamowe „Newsweek Polska”. - W 2019 roku w dalszym ciągu spodziewamy się dwucyfrowych spadków w dziennikach, z kolei w przypadku magazynów zatrzymanie trendu spadkowego jest absolutnie możliwe - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Maciej Niepsuj, buying director w MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Przemysław Barankiewicz odchodzi z Bonnier Business Polska, Malwina Wrotniak szefową Bankier.pl
Z końcem lutego z Bonnier Business Polska odchodzi Przemysław Barankiewicz, które pełni w firmie funkcję chief digital officera i był redaktorem naczelnym serwisu Bankier.pl. To drugie stanowisko obejmie Malwina Wrotniak.
więcej
|
TVN24 najbardziej opiniotwórczym medium roku 2018. Wysoko Wirtualnemedia.pl
Stacja TVN24 była najczęściej cytowanym medium w 2018 roku - wynika z rankingu Instytutu Monitorowania Mediów. Podium uzupełniają RMF FM i "Rzeczpospolita". W czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów internetowych ubiegłego roku są Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Grzegorz Sadowski: z ,,Wprost" na redaktora naczelnego ,,My Company Polska"
Nowym redaktorem naczelnym magazynu „My Company Polska” (Tarsago Polska) został Grzegorz Sadowski. Zastąpił na tym stanowisku Dorotę Goliszewską, która kierowała pismem od początku jego istnienia.
więcej
|
Tomasz Sakiewicz: ,,Gazeta Polska" przynosi zyski, tekst ,,Gazety Wyborczej" o braku płynności to czyn nieuczciwej konkurencji
Według Tomasza Sakiewicza, redaktora naczelnego „Gazety Polskiej” i „Gazety Polskiej Codziennie”, „GP” przynosi obecnie zyski. Tymczasem prezes spółki wydającej „GPC” w nagraniu ujawnionym przez „Gazetę Wyborczą” w lipcu ub.r. narzekał, że firma straciła płynność finansową. - To jest czyn nielegalnej konkurencji ze strony innego medium - skomentował Sakiewicz. Zarząd spółki wydającej „Gazetę Polską” zapowiedział pozwanie Agory.
więcej
|
Fakt.pl musi przeprosić Radosława Sikorskiego za antysemickie komentarze, Sąd Najwyższy oddalił skargę RASP
Sąd Najwyższy odmówił przyjęcia skargi kasacyjnej Ringier Axel Springer Polska na wyrok dotyczący antysemickich komentarzy o Radosławie Sikorskim zamieszczonych na portalu dziennika „Fakt”. Tym samym ostatecznie uprawomocnił się wyrok nakazujący wydawcy publikację przeprosin przez 7 dni.
więcej
|
,,Tele Tydzień" najchętniej kupowany w październiku, wszystkie pisma yellow w czołówce tygodników
Wśród 10 najchętniej sprzedawanych tygodników w Polsce aż sześć pozycji zajmują pisma plotkarskie. Pierwsze miejsce jednak niezmiennie należy do telewizyjnego magazynu „Tele Tydzień - top 35 tygodników za październik 2018 w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
TVN24 najbardziej opiniotwórczym medium roku 2018. Wysoko Wirtualnemedia.pl
Stacja TVN24 była najczęściej cytowanym medium w 2018 roku - wynika z rankingu Instytutu Monitorowania Mediów. Podium uzupełniają RMF FM i "Rzeczpospolita". W czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów internetowych ubiegłego roku są Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Snapchat planuje wydłużenie życia publicznych postów, tożsamość ich autorów ma być jawna
Snap przewiduje zmiany w funkcjonowaniu aplikacji Snapchat. Według planów treści o charakterze publicznym mają być widoczne dla użytkowników przez dłuższy czas zamiast szybko znikać zgodnie z zasadą działania serwisu. Snap rozważa też możliwość ujawniania tożsamości użytkowników którzy zamieszczają publiczne posty.
więcej
|
Nowy program Wirtualnej Polski ,,Racja stanu", prowadzącym Michał Kobosko
W środę 30 stycznia o godzinie 20.00 premierę będzie miał nowy program Wirtualnej Polski: „Racja stanu”. Jego gospodarzem będzie Michał Kobosko, który zaprosi do rozmów wojskowych, dyplomatów oraz ekspertów ds. polityki międzynarodowej.
więcej
|
Redakcja Noizz rusza z proekologiczną akcją "Coś dla planety"
W ramach akcji proekologicznej "Coś dla planety", redakcja serwisu lifestylowego Noizz.pl (Ringier Axel Springer Polska) będzie zachęcać osoby i firmy do większego zaangażowania w ochronę środowiska.
więcej
|
Facebook wprowadza format reklam Automotive Inventory Ads dla branży motoryzacyjnej
Facebook wprowadza nowy format reklamowy dedykowany branży samochodowej. Automotive Inventory Ads to rozwiązanie, dzięki któremu sprzedawcy będą mogli zautomatyzować proces tworzenia i targetowania reklam dla osób zainteresowanych zakupem auta.
więcej
|
Serwis Haps z nową stroną internetową i nowymi formatami video
Serwis kulinarny tworzony przez zespół redakcji lifestyle’owych portalu Gazeta.pl ma nową stronę internetową. Pojawiły się na niej przepisy w formie krótkiego video, materiały z udziałem znanych szefów kuchni, porady kulinarne, wywiady i recenzje.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
PiS po publikacji ,,Gazety Wyborczej" szybko otrząsnął się z paniki. Taśmy nie zburzą wizerunku Kaczyńskiego
Opublikowane przez „Gazetę Wyborczą” tzw. taśmy Kaczyńskiego to tylko przykład kryzysu w polityce i kolejnej afery. Zdaniem większości ekspertów od marketingu politycznego nie zagrożą dotychczasowej pozycji w społeczeństwie, bo nie ujawniają nic kompromitującego. Publikacja dziennika jest w ich ocenie medialną bańką, którą sztucznie pompuje się dla sensacji, zbijania kapitału i rozgłosu. Nie zawierają też nic, co mogłoby podważyć wizerunek Jarosława Kaczyńskiego - człowieka uczciwego i niemal ascetycznego w swoich upodobaniach.
więcej
|
Macierewicz: gdy pracowałem z Bartłomiejem M., był uczciwy i rzetelny, po zatrzymaniu poręczył za niego o. Rydzyk
Były minister obrony narodowej Antoni Macierewicz stwierdził, że kiedy Bartłomiej M. był szefem jego gabinetu politycznego i rzecznikiem prasowym, „był to człowiek uczciwy i rzetelny”. - Czy później doszło do jakichś zamian? Zobaczymy, prokuratura i sądy z pewnością to wyjaśnią, czekam na to spokojnie - stwierdził. Ujawnił, że poręczenie osobiste za M. złożył o. Tadeusz Rydzyk.
więcej
|
Rafał Trzaskowski: Kamil Dąbrowa nie będzie już pisał na Twitterze w poetyce ,,nawilżania", to nie pasuje do urzędu
Prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski stwierdził, że rzecznik stołecznego ratusza zapowiedział, że nie będzie już pisał na Twitterze w dosadnej poetyce, bo „to kompletnie nie pasuje do urzędu”. Dodał, że nie miał wglądu w materiały z konkursu, w którym wybrano Dąbrowę na rzecznika.
więcej
|
|
|