|
|
|
|
|
|
|
TVP i Polskie Radio coraz bliżej rekordowej pomocy. Sejm przeciwko odrzuceniu projektu o dofinansowaniu w wysokości do 1,26 mld zł
Sejm nie zgodził się na odrzucenie projektu dotyczącego tzw. rekompensaty dla mediów publicznych w pierwszym czytaniu. Skierował go do Komisji Kultury i Środków Przekazu.
więcej
|
Kto przejmie Showmax w Polsce? HBO: The show must go on
W grudniu Showmax ogłosił, że kończy działalność na polskim rynku i z dniem 31 stycznia br. zniknie jego oferta platformy VOD. Rynek spekulował, kto przejmie serwis: Player.pl kupił licencję do filmu „Kler”, a jego ofertą miała być zainteresowana TVP. Z kolei HBO przypomina, że w swojej bibliotece ma seriale, które były częścią zasobów Showmaxa i prowadzi kampanię „The show must go on”, żegnając konkurencję.
więcej
|
TVN kręci drugi sezon ,,Pod powierzchnią". Dorota Kolak i Jacek Poniedziałek w obsadzie
W Płocku trwają prace na planie drugiego sezonu serialu TVN „Pod powierzchnią”, który trafi do jesiennej ramówki stacji TVN. Odcinki reżyseruje Borys Lankosz, a także Bartosz Konopka, który dołączył do produkcji. W obsadzie pojawią się nowi aktorzy, m.in. Agnieszka Suchora, Katarzyna Kwiatkowska, Dorota Kolak i Jacek Poniedziałek - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Osiem nowości w wiosennej ramówce Discovery Channel (wideo)
W wiosennej ramówce 2019 roku Discovery Channel pokaże osiem nowych polskich programów: „Ciężarówką przez Wietnam”, „Granice wytrzymałości Zachara”, „Lotnisko”, „Klasyczny amerykański sen”, „Odjazdowe bryki braci Collins”, „Brudna robota - czysty zysk”, „Specjalistki” i „Jak funkcjonuje miasto”.
więcej
|
429 tys. i 819 tys. widzów debiutanckich meczów Krzysztofa Piątka w AC Milan
Sobotni mecz Serie A z debiutem Krzysztofa Piątka w AC Milan w Eleven Sports 1 oglądało średnio 429 tys. widzów. Z kolei wtorkowe spotkanie tego klubu z SSC Napoli w Pucharze Włoch w otwartym TVP Sport trzy dni później śledziło 819 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowa TV z nowym codziennym cyklem filmowym (wideo)
Nowa TV do ramówki wprowadziła nowy codzienny cykl: „Wieczory filmowe w Nowa TV od 20.00”. Stacja rozbudowuje również swoją strukturę w social media o grupy i wzmocnienie dialogu z użytkownikami.
więcej
|
Nowy ministerial ,,I Am the Night" w HBO GO i HBO (wideo)
We wtorek, 5 lutego w serwisie HBO GO odbędzie się premiera nowego serialu „Czarny poniedziałek”. Produkcja od 4 marca będzie również pokazywana w linearnym kanale HBO.
więcej
|
,,Rodzice nie do pary" od 2 lutego w FOX Comedy
Od 2 lutego 2019 roku FOX Comedy rozpocznie emisję serialu „Rodzice nie do pary”.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nowe logo Zary wbrew trendom w designie. "Jest co najmniej dziwne"
Odzieżowa marka Zara wprowadziła zmiany w logo. Nowe, utrzymane w stylistyce retro jest bardziej dekoracyjne od dotychczasowego. Z tego powodu zostało skrytykowane przez projektantów. Również polscy eksperci od brand designu przyznają, że nowy logotyp marki jest co najmniej dziwny, a na pewno idzie pod prąd całej branży modowej.
więcej
|
Lid wydaje dwa razy więce na reklamy od Biedronki. Kaufland mocno w górę, Tesco w dół
Największym reklamodawcą wśród sieci handlowych w ub.r. był Lidl Polska. Tesco zredukowało wydatki niemal o połowę, a Kaufland o tyle samo je zwiększył. Detaliści więcej niż w 2017 roku wydali w telewizji, radiu i kinach zmniejszając nakłady w gazetach i magazynach.
więcej
|
Cztery domy mediowe walczą o budźet Grupy Lotos
Grupa Lotos prowadzi przetarg na obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Zaproszono do niego cztery domy mediowe. Obsługi broni Carat, należący do Dentsu Aegis Network Polska.
więcej
|
Świat miłości i intensywnych doznań w kampanii Durex
Ruszyła kampania reklamowa nowej linii prezerwatyw i żeli Durex Intense. Za jej przygotowanie odpowiadają Feeders.Agency, 2012, Papaya Films, OMD i Digital Resolution.
więcej
|
Agata Lauko za Monikę Bronowską na czele Grupy Netsprint
Agata Lauko będzie tymczasowo pełniła funkcję CEO Grupy Netsprint. Z firmą żegna się Monika Bronowska, prezes zarządu grupy.
więcej
|
ClickAd, Partner of Promotion i Hera Drukarnia wygrały przetarg PKP PLK na realizację kampanii ,,Bezpieczny przejazd".
W wyniku wygranego przetargu, jaki prowadziła od kilku miesięcy spółka PKP Polskie Linie Kolejowe, a dotyczącego realizacji I etapu kampanii „Bezpieczny przejazd” spółka wybrała do współpracy 3 firmy marketingowe: ClickAd Interactive, która zajmie się obsługą mediową, Partner of Promotion odpowiedzialną za PR i eventy oraz Hera Drukarnia, która zajmuje się drukiem wszelkich materiałów promocyjnych.
więcej
|
Kamila Rogowska-Śwircz p.o. dyrektora generalnego Rady Reklamy
Od 11 lutego Kamila Rogowska-Śwircz, obecnie menadżer ds. projektów i komunikacji Radzie Reklamy, będzie pełniła obowiązki dyrektora generalnego Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Pracę etatową w organizacji, z końcem stycznia br. kończy Zbigniew Gajewski.
więcej
|
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza do konkursu Go to Brand, 150 mln zł na promocję polskich marek
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłasza piątą edycję konkursu Go to Brand, w którym przedsiębiorcy mogą uzyskać ponad 430 tys. zł dofinansowania do kampanii promocyjnej swojej marki na nowych rynkach. Budżet całego projektu to 150 mln zł. Przyjmowanie wniosków ruszy 25 lutego.
więcej
|
Unilever z okazji walentynek wprowadza lody Ben&Jerry's Topped Love is...
14 lutego br. w wybranych sklepach sieci Carrefour pojawią się w sprzedaży lody Ben&Jerry's Topped Love is.... Jak przekonuje producent – są to lody pełne miłości, a ich smak niesie ze sobą przekaz płynący z głębi serca.
więcej
|
Będzie przetarg na film projektu ,,Poland Prize"
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości jeszcze w lutym br. planuje przetarg w którym wybierze wykonawcę filmu promocyjnego dla „Poland Prize”, projektu mającego przyciągnąć do naszego kraju zagraniczne start-upy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Angelika Kobylarz i Mieszko Maj z awansami w Grupie Walk
Angelika Kobylarz objęła stanowisko account directora w Walk Creative. Mieszko Maj awansował na stanowisko HR director w całej grupie marketingowej Walk.
więcej
|
Irina Shayk i Natalia Vodianova twarzami Burberry
Modelki Irina Shayk i Natalia Vodianova zostały twarzami kampanii wizerunkowej Burberry, promującej kolekcję wiosna/lato 2019.
więcej
|
Pełni energii i radości życia rodzice w kampanii Biosteronu (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa suplementu diety Biosteron,, produkowanego przez firmę Lekam. Odpowiada za nią agencja Opus B.
więcej
|
Banki Spółdzielcze SGB na kolejny sezon sponsorem PGE Skra Bełchatów
Banki Spółdzielcze SGB przedłużają zawartą w ubiegłym sezonie współpracę sponsorską z siatkarską drużyną PGE Skra Bełchatów. Umowę podpisano na sezon 2019/2020.
więcej
|
Anna Trzcińska wzmacnia zespół Media Data Mind
Do zespołu agencji Media Data Mind (Grupa OMD) dołączyła Anna Trzcińska. Objęła stanowisko multiscreen koordynatora. Poprzednio pracowała w Dentsu Aegis Network Polska.
więcej
|
Twoje Soczewki nowym klientem adCookie
Do grona klientów agencji interaktywnej adCookie dołączyła sieć salonów optycznych Twoje Soczewki.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Agora nie podwyższyła nakładu ,,Gazety Wyborczej" ze względu na ,,taśmy Kaczyńskiego", wzrosła sprzedaż e-prenumerat
Nakład „Gazety Wyborczej” (Agora) nie został podniesiony w związku z publikacjami o nagranych rozmowach z udziałem Jarosława Kaczyńskiego. Natomiast dzięki tym materiałom znacząco rośnie sprzedaż prenumerat cyfrowych „GW”.
więcej
|
Kwartalnik Ozeon i magazyn Biomasa łączą redakcje
Od początku stycznia br. kwartalnik „Ozeon – Ekologia, Gospodarka, Biznes” oraz miesięcznik „Magazyn Biomasa” połączyły swoje redakcje. Krzysztof Jan Stawnicki, redaktor naczelny „Ozeonu” w rozmowie z Wirtualnemedia.pl uzasadnia, że decyzja ta podyktowana jest względami ekonomicznym.
więcej
|
Marka "Vogue" otwiera się na biznes. ,,Vogue Business" zadebiutuje w internecie
Spółka Conde Nast, która wydaje magazyn „Vogue” w 23 krajach na całym świecie wprowadzi na rynek kolejny tytuł – „Vogue Business”. Będzie ukazywać się tylko w formie elektronicznej i opowiadać o prowadzeniu biznesu w branży mody.
więcej
|
,,Kobieta i Życia" najchętniej kupowanym miesięcznikiem, ,,Twój Styl" wiceliderem (top 102)
W październiku ub.r. liderem sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników była „Kobieta i Życie”, a na drugie miejsce awansował „Twój Styl”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Kto przejmie Showmax w Polsce? HBO: The show must go on
W grudniu Showmax ogłosił, że kończy działalność na polskim rynku i z dniem 31 stycznia br. zniknie jego oferta platformy VOD. Rynek spekulował, kto przejmie serwis: Player.pl kupił licencję do filmu „Kler”, a jego ofertą miała być zainteresowana TVP. Z kolei HBO przypomina, że w swojej bibliotece ma seriale, które były częścią zasobów Showmaxa i prowadzi kampanię „The show must go on”, żegnając konkurencję.
więcej
|
Facebook z rekordowymi wynikami za 2018 r. Ma 2,32 mld użytkowników
Facebook zaprezentował swoje wyniki finansowe za ostatni kwartał i cały 2018 rok. Zakończyły się one dla portalu Marka Zuckerberga wzrostami w najważniejszych obszarach działalności.
więcej
|
Większość użytkownika TikToka to osoby w wieku 13-15 lat
Najliczniejszą grupę użytkowników aplikacji TikTok stanowią osoby w wieku 13-15 lat (ponad 64 proc.). Aż 18 proc. to z kolei użytkownicy, którzy nie skończyli 13. roku życia. Z TikToka korzysta znacząco więcej kobiet niż mężczyzn (95 proc. vs. 5 proc.) - wynika z badania agencji GetHero.
więcej
|
W Allegro Smart! łatwiejsze warunki dla sprzedawców, bez wymogu wysyłki w ciągu doby
Od początku lutego w usłudze Allegro Smart! będą obowiązywać zmienione zasady dla sprzedawców, m.in. zniknie wymóg wysyłki w ciągu 24 godzin od sprzedania produktu.
więcej
|
Co wykluje się z instagramowego profilu jajka? "World record egg" podbija sieć
Cztery zdjęcia i miliony lajków. Widzimy na nich jajko, z tym że na każdym kolejnym pojawiają się nowe rysy. To zapowiedź spektakularnej akcji marketingowej czy zwykły trolling internautów?
więcej
|
Facebook płacił użytkownikom 20 dol. miesięcznie za możliwość ich śledzenia. Apple cofa certyfikaty
Serwis Facebook płacił użytkownikom w wieku od 13 do 35 lat kwotę 20 dolarów miesięcznie za zainstalowanie w ich smartfonach aplikacji Facebook Research. Miała ona dostęp do wielu prywatnych danych internautów, które Facebook wykorzystywał we własnych celach. W odpowiedzi na te informacje Apple cofnął Facebookowi uprawnienia do dystrybucji jego programów na iOS i zablokował pracownikom serwisu dostęp do rozwojowych wersji aplikacji dla Apple.
więcej
|
Apple może wystartować z własnym serwisem VOD w kwietniu 2019 roku
Koncern Apple planuje uruchomienie własnej platformy VOD w połowie kwietnia 2019 roku - wynika z nieoficjalnych informacji. Start serwisu może zbiec się w czasie z szykowanym przez Disneya wprowadzeniem usługi streamingowej Disney+.
więcej
|
Google zmienia wygląd mobilnego Gmaila i wprowadza nowe funkcje
Google wprowadził nową wersję usługi pocztowej Gmail przeznaczoną dla mobilnych użytkowników. Aplikacja uzyskała odświeżony wygląd, zastosowano zmianę w interfejsie poczty oraz wybór sposobu w jaki użytkownik wyświetla wiadomości.
więcej
|
Dominika Długosz przechodzi do serwisu internetowego ,,Newsweeka"
W lutym dziennikarka Dominika Długosz dołączy do redakcji portalu Newsweek.pl (należącego do Ringier Axel Springer Polska). Poprzednio przez 11 lat pracowała w Telewizji Polsat, a wcześniej w TVP.
więcej
|
eBay: w IV kw. oraz całym 2018 r. przychód i zysk w górę
Wzrostem przychodu i zysku zakończył się zarówno IV kwartał, jak i cały 2018 rok dla eBay.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Większość użytkownika TikToka to osoby w wieku 13-15 lat
Najliczniejszą grupę użytkowników aplikacji TikTok stanowią osoby w wieku 13-15 lat (ponad 64 proc.). Aż 18 proc. to z kolei użytkownicy, którzy nie skończyli 13. roku życia. Z TikToka korzysta znacząco więcej kobiet niż mężczyzn (95 proc. vs. 5 proc.) - wynika z badania agencji GetHero.
więcej
|
|
|