|
|
|
|
|
|
|
TVN o tydzień przesuwa start wiosennej ramówki. ,,Decyzja biznesowa"
Telewizja TVN podjęła decyzję o przesunięciu terminu startu wiosennej ramówki na głównej antenie o tydzień - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Nowy termin podyktowany jest decyzją biznesową - informuje nas biuro prasowe TVN Discovery Polska.
więcej
|
Bez ,,Sondy 2" w wiosennej ramówce TVP. Tomasz Rożek: od wielu tygodni nie potrafię uzyskać żadnej odpowiedzi
Telewizja Polska w wiosennej ramówce nie pokaże nowych odcinków popularnonaukowego programu „Sonda 2”. - Wszystko wskazuje na to, że TVP zakończyła ze mną współpracę ale „zapomniała” mnie poinformować - informuje Tomasz Rożek, gospodarz audycji.
więcej
|
Serial ,,Echo serca" traci widzów z odcinka na odcinek. TVP1 lidera rynku
Nowy obyczajowy serial „Echo serca” ogląda średnio 1,82 mln widzów. Produkcja jak na razie daje TVP1 pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, ale jej widownia spada z odcinka na odcinek.
więcej
|
Polsat i TVN liderami oglądalności w 2018 roku, duże wzrosty kanałów z MUX-8 (top 150 stacji)
W 2018 roku liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotowało TVN24. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Posiedzenie Rady Mediów Narodowych bez głosowania o odwołanie Jacka Kurskiego
W czwartek Rada Mediów Narodowych nie zajęła się wnioskiem o odwołanie prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego. Zgłosił go członek Rady Grzegorz Podżorny w imieniu klubu Kukiz’15, a poparł Juliusz Braun. Nie uzyskał jednak większości głosów.
więcej
|
Ameno Star debiutuje na polskim rynku producenckim. Małgorzata Cecherz udziałowcem i prokurentem
Na polskim rynku debiutuje nowa firma producencka Ameno Star. Spółka już pracuje nad kilkoma projektami, w tym nad filmem o tematyce LGBT „Nad Wisłą” oraz serialem komediowym. Jej założycielami są fundusz inwestycyjny z Luksemburga - „Ameno Group Luksemburg” oraz Małgorzata Cecherz, do tej pory związana z Telewizją Polsat.
więcej
|
,,Bywanie na dywanie 5" od 3 lutego w Nowa TV (wideo)
W niedzielę, 3 lutego Nowa TV rozpocznie emisję piątego sezonu swojego autorskiego programu „Bywanie na dywanie”.
więcej
|
CI Polsat HD, Lifetime HD i History2 HD w ofercie Netii
Sieć Netia dołączyła do oferty nowe kanały, nadające w jakości HD - Crime+Investigation Polsat, Lifetime i History2. Natomiast użytkownicy usługi Netia VOD mogą oglądać serial „Magnum: Detektyw z Hawajów”.
więcej
|
Cykl ,,Kobiety, skalpel i liposukcja" w BBC Lifestyle
Od 18 lutego 2019 roku BBC Lifestyle rozpocznie emisję cyklu dokumentalnego „Kobiety, skalpel i liposukcja”.
więcej
|
FOX rozpoczęło kampanię reklamową serialu ,,Magnum: Detektyw z Hawajów"
Kanał FOX rozpoczął intensywną kampanię wspierającą premierę nowej odsłony kultowego serialu z lat 80. i 90. - „Magnum: Detektyw z Hawajów”. Polska premiera serialu na antenie tej stacji odbyła się w czwartek, 31 stycznia o godz. 21.05.
więcej
|
,,Przekręt 2" od 7 lutego w AXN Black
Od 7 lutego 2019 roku AXN Black będzie emitować drugi sezon serialu „Przekręt”.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Platige Image tworzy dział rozwoju biznesu, Magdalena Machalica i Janusz Włodarski odchodzą z zarządu na funkcje dyrektorów
Z funkcji członków zarządu studia postprodukcyjnego Platige Image zrezygnowali Magdalena Machalica i Janusz Włodarski, przy czym pozostają w firmie jako dyrektorzy. Jednocześnie spółka zapowiada nową strukturę organizacyjną, w której pojawi się dział rozwoju biznesu.
więcej
|
Radosław Wróblewski i Katarzyna Piekarska dyrektorami w agencji Streetcom
Do zespołu agencji Streetfom dołączyli Radosław Wróblewski, który objął nowo utworzoną funkcję global operations directora, oraz Katarzyna Piekarska jako sales director.
więcej
|
Natalia Głowala dyrektorem marketingu Domiporta. W zespole także Sylwia Sulkowska, Piotr Przybysz i Michał Saluter
Do grona zespołu Domiporta, portalu ogłoszeniowego z branży nieruchomości, dołączyło kilkoro nowych menadżerów. Natalia Głowala objęła funkcję dyrektor marketingu. Stanowisko dyrektora operacji objął Piotr Przybysz. Michał Saluter został dyrektorem sprzedaży, a Sylwia Sulkowska - dyrektorką ds. produktów.
więcej
|
Monika Seroka szefową UX&UI w agencji Plej
Monika Seroka, dotychczas head of UX w agencji Plej, objęła nowo utworzone stanowisko head of UX&UI.
więcej
|
Małgorzata Włodarczyk odpowiedzialna za marketing odchodzi z Delia Cosmetics
Małgorzata Włodarczyk z końcem stycznia zakończyła współpracę z firmą kosmetyczną Delia Cosmetics, do której należą takie marki, jak Delia, Cameleo. Pracowała tu ponad 5 lat i odpowiadała m.in. za marketing.
więcej
|
Małgorzata Socha szuka stołu w spocie salonów Agata
Wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej sieci salonów meblowych Agata. Po raz kolejny występuje w niej ambasadorka marki, aktorka Małgorzata Socha. Kampanię przygotowały PZL i Bue449.
więcej
|
Właściciel marki Nivea stawia na odnawialne opakowania i przyłącza się do platformy Loop
Firma Beiersdorf, do której należą marki Nivea, Tesa, La Prarie, Eucerin, Hansaplast, przyłącza się do platformy Loop, oferującej firmom obsługę sprzedaży produktów w opakowaniach wielorazowego użytku, a także recykling zużytych.
więcej
|
KLM Airlines postawiła na lotnisku hologram w ramach akcji "Take-off Tips"
Linie lotnicze KLM stworzyły żywy hologram, służący pasażerom do rozmów w czasie nużącego oczekiwania na lot. To główny element akcji "Take-off Tips", która zachęca pasażerów do wymiany doświadczeń kulturowych.
więcej
|
,,Planeta singli" i Agnieszka Więdłocha w kampanii wafelków Princessa (wideo)
Trwa kolejna odsłona kampanii reklamowej wafelków Princessa (produkowanych przez Nestlé Polska) związanej z dwoma filmami w serii „Planeta singli”. Bohaterką akcji jest grająca w nich jedną z głównych ról Agnieszka Więdłocha.
więcej
|
Stocznia Gdańska motywem przewodnim kolekcji Reserved
LPP prezentuje nową odsłonę kolekcji Reserved Re Art, tworzonej we współpracy z młodymi grafikami i fotografami. Jej motywem przewodnim w tym roku jest Stocznia Gdańska, portretowana przez młodych artystów.
więcej
|
LV BET z nowym logo, zmiany w serwisie internetowym
Firma bukmacherska LV BET zaczęła wprowadzać na polskim rynku nową identyfikację wizualną, której główny element to logo. Modyfikowany jest też wygląd jej strony internetowej.
więcej
|
Nestlé zamieni opakowania na całkowicie bioderadowalne
Koncern Nestlé zadeklarował, że do 2025 r. wprowadzi opakowania wielokrotnego użytku lub na takie całkowicie nadające się do recyklingu.
więcej
|
Para influencerów Fitlovers o swojej miłości w walentynkowej reklamie Douglas (wideo)
Perfumerie Douglas rozpoczęły akcję walentynkową pod hasłem „Love is the greatest gift”, której bohaterami jest para influencerów - Fitlovers. Za realizację działań reklamowych odpowiadają Havas Media, Socialyse, Brasil i Warsaw Production.
więcej
|
Samsung zrezygnuje z plastikowych opakowań, zastąpi je materiałami ekologicznymi
Koncern Samsung zapowiedział że podejmie kroki mające na celu zastąpienie plastiku używanego w opakowaniach papierem i innymi, przyjaznymi dla środowiska materiałami. W pierwszej połowie 2019 roku tworzywa sztuczne wykorzystywane obecnie w opakowaniach telefonów komórkowych i tabletów oraz sprzętu AGD zostaną zamienione na materiały ekologiczne, w tym pochodzące z recyklingu biopochodne plastiki oraz papier.
więcej
|
AkzoNobel w ramach akcji ,,Let's Colour" pomalował kilkaset budynków w tureckiej dzielnicy (wideo)
W ramach prowadzonej akcji charytatywnej i projektu „Let's Colour” firma Akzo Nobel, producent farb poddał renowacji i pomalował ponad 400 budynków w tureckim kurorcie Kusadasi. Budynki pomalowano tak, by barwy widziane z lotu ptaka układały się w tęczę.
więcej
|
,,Poznaj swojego kontrahenta" w akcji przeciw nieuczciwym pokazom handlowym
Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej i Federacja Konsumentów oraz Federacja Konsumentów rozpoczęły kampanię edukacyjną „Poznaj swojego kontrahenta” przeciw nieuczciwym praktykom, do których dochodzi podczas pokazów na rynku sprzedaży bezpośredniej. Patronat nad akcją objął Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
więcej
|
Wrocławscy aktywiści zmienili przekaz homofobicznego billboardu
Aktywiści miejscy z Wrocławskiej Grupy Nieznanych zmienili przekaz billboardu fundacji "Pro-prawo do życia", który sugerował powiązanie homoseksualizmu z częstszą zachorowalnością na AIDS i pedofilią.
więcej
|
Sieć pizzerii Da Grasso z nową kampanią w telewizji (wideo)
Wystartowała nowa kampania reklamowa sieci pizzerii Da Grasso. Za strategię, realizację działań i obsługę mediową odpowiada dom mediowy Codemedia.
więcej
|
Dominik Siadak szefem ASAP&ASAP Media, Jacek Redźko na czele ASAP&ASAP Video
Agencja ASAP&ASAP Communication wydzieliła w swojej strukturze kompetencje mediowe oraz produkcji treści wideo. Na ich czele stanęli Dominik Siadak (media) oraz Jacek Redźko (wideo).
więcej
|
Dorota Wojtczak, Michał Atlas i Dominik Górka nowymi członkami zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR
Klub Agencji Eventowych SAR wybrał nowy zarząd. Na drugą kadencję został powołany Mariusz Nowak (Ministry of Creativity). Nowymi członkami zostali Dorota Wojtczak (Emlab), Michał Atlas (Brave Agency) oraz Dominik Górka (Grupa Manta). W toku są rozmowy związane z dołączeniem piątej osoby.
więcej
|
Hyundai Kona reklamowany hasłem "Ty prowadzisz. Ty decydujesz"
Hyundai Motor Poland rozpoczął kampanię reklamową modelu SUV-a Kona. Za działania pod hasłem "Ty prowadzisz. Ty decydujesz" odpowiadają Opus B i Havas Media.
więcej
|
Piotr Neffe awansował w agencji K2
Piotr Neffe po ponad czterech latach pracy w K2 awansował na stanowisko head of PMO. Zastąpił Pawła Olszańskiego, który objął funkcję head of digital products&services.
więcej
|
Christina Applegate w spocie M&M's na Super Bowl
Aktorka Christina Applegate została bohaterką spotu M&M’s na tegoroczny finał Super Bowl.
więcej
|
Singapurski KFC rozdaje klientom... sztuczne palce
W Singapurze ciekawie rozwiązano problem utrudnionego korzystania ze smartfona w czasie jedzenia fast-foodów. Tamtejszy oddział KFC dokłada klientom do zamówienia... dodatkowy, sztuczny palec.
więcej
|
Opus B Brand Design autorem strategii i identyfikacji 3D Glass - nowej marki Press Glass
Agencja Opus B Brand Design rozpoczęła współpracę z Press Glass, polską firmą specjalizującą się w innowacyjnych rozwiązaniach produkcji szkła i okien. Odpowiada za stworzenie brandingu dla nowo powstałej marki – 3D Glass.
więcej
|
Mastercard Priceless Specials dla klientów eurobanku z promocją na start
eurobank przystąpił do programu lojalnościowego Mastercard Priceless Specials, umożliwiając swoim klientom posiadającym kartę debetową z logo Mastercard korzystanie z jego benefitów.
więcej
|
Robert Biedroń: z wpłat i sklepu internetowego zebrałem kilkaset tys. zł na kampanię
Robert Biedroń poinformował, że jego sklep internetowy i wpłaty od darczyńców przyniosły już kilkaset tys. zł, dzięki czemu może zorganizować konwencję swojej partii i odbyć cykl spotkań z wyborcami. We władzach fundacji i e-sklepu Biedronia są jego współpracownicy: Marcin Anaszewicz, Krzysztof Śmiszek, Monika Gotlibowska i Katarzyna Ueberhan.
więcej
|
Reklama Devil Energy Drink z dzieckiem, które ,,już wie, co niedługo będzie mieć w ustach", usunięta z Facebooka
W środę wieczorem na fanpage’u facebookowym napoju Devil Energy Drink pojawiła się kolejna grafika przedstawiająca osobę i hasło: „już wie, co niedługo będzie mieć w ustach”. Tym razem bohaterem reklamy było dziecko. Po kilku godzinach grafika zniknęła z fanpage’a, prawdopodobnie w efekcie skarg od internautów.
więcej
|
Inicjatywa Polska ma nową identyfikację wizualną
Po blisko trzech latach działalności stowarzyszenie Inicjatywa Polska zmienia identyfikację wizualną. Przygotowało ją studio Proud Heroes.
więcej
|
FOX rozpoczęło kampanię reklamową serialu ,,Magnum: Detektyw z Hawajów"
Kanał FOX rozpoczął intensywną kampanię wspierającą premierę nowej odsłony kultowego serialu z lat 80. i 90. - „Magnum: Detektyw z Hawajów”. Polska premiera serialu na antenie tej stacji odbyła się w czwartek, 31 stycznia o godz. 21.05.
więcej
|
Instytut Żywności i Żywienia rekomenduje nową piramidę zdrowego żywienia i stylu życia dzieci i młodzieży
Nowa piramidę zdrowego żywienia i stylu życia dzieci i młodzieży jest odpowiedzią na rosnący wśród młodych osób problem otyłości. Dzieciom i młodzieży zaleca się więcej ćwiczeń i mniej spędzania czasu przy urządzeniach elektronicznych.
więcej
|
Anja Rubik reżyserką teledysku Mary Komasy
Modelka Anja Rubik odpowiada za reżyserię teledysku przygotowanego przez Papaya Films dla Mary Komasy. Premiera produkcji wiosną tego roku.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Ruch przedstawił wydawcom plan restrukturyzacji. Chrabota: Mam wrażenie, że na szczeblu rządowym ustalono, aby nie odpuszczać tej ścieżki kolportażu [WYWIAD]
- Nowy zarząd Ruchu musi udowodnić, że firma może przynosić zysk. Mam wrażenie, że na szczeblu rządowym ustalono, aby nie odpuszczać tej ścieżki kolportażu, aby uchronić Polaków przed wykluczeniem prasowym - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, prezes Izby Wydawców Prasy i redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”. Ruch w czwartek przedstawił wydawcom plan restrukturyzacji, maksymalnie do czerwca spółka ma znaleźć inwestora.
więcej
|
Nowa odsłona miesięcznika ,,Poradnik Domowy", powiększone działy z modą i urodą
Nowy numer „Poradnika Domowego (Edipresse Polska) dostępny w sprzedaży od 1 lutego br. będzie miał nową odsłonę. Zmianie uległa szata graficzna pisma oraz powiększono działy poświęcone modzie, urodzie i trendom.
więcej
|
Szczepan Twardoch felietonistą Focus.pl w ramach cyklu ,,Twardoch i fury"
Szczepan Twardoch rozpoczął współpracę z serwisem Focus.pl (Burda International Poland), gdzie będzie publikować teksty w ramach autorskiego cyklu motoryzacyjnego „Twardoch i fury”.
więcej
|
|
|
Facebook traci na zasięgu w Polsce. Mocno w górę WhatsApp, Instagram, Wykop, Pinterest i TikTok - w dół Google+
Facebook pozostaje zdecydowane najpopularniejszą platformą społecznościową w Polsce, przy czym jego przeglądarkowa wersja zanotowała w skali roku spadek zasięgu. Bardzo duże wzrosty osiągnęły WhatsApp, Instagram, Wykop, Pinterest i TikTok, natomiast mocno zmalała odwiedzalność Google+ - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ajgor Ignacy wchodzi na Patronite, liczy na 40 tys. złotych miesięcznie od fanów
Igor Leśniewski, twórca internetowego kanału Ajgor Ignacy, założył konto na platformie crowdfundingowej Patronite. Cel - tworzenie lepszych jakościowo materiałów. YouTuber liczy na wpłaty od fanów na poziomie 40 tys. złotych miesięcznie.
więcej
|
W Polsce ubyło 0,9 mln internautów na komputerach. Przybyło 1,8 mln w mobile'u
Coraz więcej Polaków korzysta z urządzeń mobilnych, a coraz mniej z komputerów - wynika z badań Gemius/PBI.
więcej
|
Platforma edukacyjna Brainly rośnie, ma 150 mln unikalnych użytkowników
Startup Brainly prowadzący internetową platformę edukacyjną zwiększył do 150 mln liczbę internautów co miesiąc odwiedzających serwis. To oznacza, że platforma w ciągu jednego roku zwiększyła zasięg o 50 mln użytkowników.
więcej
|
Fakty Interia.pl i Deutsche Welle organizują wspólny cykl debat dla ,,Studia Europa"
Redakcje Fakty Interia.pl i Deutsche Welle rozpoczęły cykl debat, w których udział biorą polscy i niemieccy europolitycy. W pierwszym spotkaniu, które odbyło się w czwartek, 31 stycznia br. poświęconym stosunkom na linii Berlin-Warszawa rozmawiali Elmar Brok z CDU i Kosma Złotowski z PiS.
więcej
|
OECD planuje jednolity podatek dla firm technologicznych, będzie im trudniej uciec przed fiskusem
Kraje zrzeszone w Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) zawarły porozumienie przewidujące ustalenie najniższych stawek podatkowych, które zostaną nałożone na firmy technologiczne prowadzące działalność w internecie. Nowe przepisy mają zapobiec manipulacjom w rozliczeniach z fiskusem na poszczególnych rynkach i mogą uderzyć w największych internetowych graczy, takich jak Facebook czy Google.
więcej
|
Natalia Głowala dyrektorem marketingu Domiporta. W zespole także Sylwia Sulkowska, Piotr Przybysz i Michał Saluter
Do grona zespołu Domiporta, portalu ogłoszeniowego z branży nieruchomości, dołączyło kilkoro nowych menadżerów. Natalia Głowala objęła funkcję dyrektor marketingu. Stanowisko dyrektora operacji objął Piotr Przybysz. Michał Saluter został dyrektorem sprzedaży, a Sylwia Sulkowska - dyrektorką ds. produktów.
więcej
|
AGH zmienia patrona na Hana Solo i C-3PO po pracy dyplomowej swojej studentki
Jedna ze studentek Akademii Górniczo – Hutniczej w ramach pracy inżynierskiej zaprezentowała kopię robota BB-8 z „Gwiezdnych Wojen”. W odpowiedzi uczelnia w zabawnym poście na Facebooku zmieniła wizerunek swojego patrona na postacie Hana Solo i robota C-3PO w gwiezdnej sagi.
więcej
|
,,Ruchome piaski" pierwszym szwedzkim serialem Netflixa. Premiera 5 kwietnia (wideo)
Od 5 kwietnia 2019 roku w Netflixie będzie można oglądać pierwszy szwedzki serial oryginalny „Ruchome piaski”. Scenariusz do produkcji napisała Camilla Ahlgren. Producentami wykonawczymi są Pontus Edgren oraz Martina Håkansson.
więcej
|
Piotr Neffe awansował w agencji K2
Piotr Neffe po ponad czterech latach pracy w K2 awansował na stanowisko head of PMO. Zastąpił Pawła Olszańskiego, który objął funkcję head of digital products&services.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|