Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 1 Lutego 2019
 
 
 
Ruch przedstawił wydawcom plan restrukturyzacji. Chrabota: Mam wrażenie, że na szczeblu rządowym ustalono, aby nie odpuszczać tej ścieżki kolportażu [WYWIAD]
 
- Nowy zarząd Ruchu musi udowodnić, że firma może przynosić zysk. Mam wrażenie, że na szczeblu rządowym ustalono, aby nie odpuszczać tej ścieżki kolportażu, aby uchronić Polaków przed wykluczeniem prasowym - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, prezes Izby Wydawców Prasy i redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”. Ruch w czwartek przedstawił wydawcom plan restrukturyzacji, maksymalnie do czerwca spółka ma znaleźć inwestora. więcej
 
 
Orlen wymienia dyrektora marketingu. W tle przejęcie Radia ZET?
 
Z końcem stycznia br. z PKN Orlen odszedł Sebastian Bojemski, pracujący jako dyrektor wykonawczy ds. marketingu. Jego stanowisko prawdopodobnie przejmie Jarosław Skorupa, który dołączy do spółki w lutym, a zmiana personalna może mieć związek ze sprzedażą Radia ZET - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
TVN o tydzień przesuwa start wiosennej ramówki. ,,Decyzja biznesowa"
 
Telewizja TVN podjęła decyzję o przesunięciu terminu startu wiosennej ramówki na głównej antenie o tydzień - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Nowy termin podyktowany jest decyzją biznesową - informuje nas biuro prasowe TVN Discovery Polska. więcej
 
 
Bez ,,Sondy 2" w wiosennej ramówce TVP. Tomasz Rożek: od wielu tygodni nie potrafię uzyskać żadnej odpowiedzi
 
Telewizja Polska w wiosennej ramówce nie pokaże nowych odcinków popularnonaukowego programu „Sonda 2”. - Wszystko wskazuje na to, że TVP zakończyła ze mną współpracę ale „zapomniała” mnie poinformować - informuje Tomasz Rożek, gospodarz audycji. więcej
 
 
Facebook traci na zasięgu w Polsce. Mocno w górę WhatsApp, Instagram, Wykop, Pinterest i TikTok - w dół Google+
 
Facebook pozostaje zdecydowane najpopularniejszą platformą społecznościową w Polsce, przy czym jego przeglądarkowa wersja zanotowała w skali roku spadek zasięgu. Bardzo duże wzrosty osiągnęły WhatsApp, Instagram, Wykop, Pinterest i TikTok, natomiast mocno zmalała odwiedzalność Google+ - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Nowe logo sieci sklepów Zara wbrew trendom w designie. "Jest co najmniej dziwne" więcej
 
Kto przejmie Showmax w Polsce? HBO: The show must go on więcej
 
PiS po publikacji ,,Gazety Wyborczej" szybko otrząsnął się z paniki. Taśmy nie zburzą wizerunku Kaczyńskiego więcej
 
,,Taśmy Kaczyńskiego" mogą zablokować Agorze przejęcie Radia ZET więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Digital & Marketing Manager Randstad
Data Performance Expert TVN
SENIOR SALES MANAGER Gremi Media
Specjalista ds. Sprzedaży TVN
Junior Sales Manager Filmweb
Sales Manager Filmweb
Business Insider - Social Media Specialist Ringier Axel Springer
Social Media Specialist w Onet Kobieta Ringier Axel Springer
Redaktor w redakcji ESPORT Ringier Axel Springer
STRATEG / DIGITAL STRATEGIST Firma medialna
Specjalista ds. Kolportażu Grupa ZPR Media
New Business Manager Grupa ZPR Media
Inżynier Telewizyjnej Techniki Komputerowej TVN
Sekretarz Redakcji PANI Wydawnictwo Bauer
Business Integration Manager [Data Sciences] Publicis Media
(Młodszy) Analityk w zespole Data Science Publicis Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVN o tydzień przesuwa start wiosennej ramówki. ,,Decyzja biznesowa"

Telewizja TVN podjęła decyzję o przesunięciu terminu startu wiosennej ramówki na głównej antenie o tydzień - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Nowy termin podyktowany jest decyzją biznesową - informuje nas biuro prasowe TVN Discovery Polska. więcej

Bez ,,Sondy 2" w wiosennej ramówce TVP. Tomasz Rożek: od wielu tygodni nie potrafię uzyskać żadnej odpowiedzi

Telewizja Polska w wiosennej ramówce nie pokaże nowych odcinków popularnonaukowego programu „Sonda 2”. - Wszystko wskazuje na to, że TVP zakończyła ze mną współpracę ale „zapomniała” mnie poinformować - informuje Tomasz Rożek, gospodarz audycji. więcej

Serial ,,Echo serca" traci widzów z odcinka na odcinek. TVP1 lidera rynku

Nowy obyczajowy serial „Echo serca” ogląda średnio 1,82 mln widzów. Produkcja jak na razie daje TVP1 pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, ale jej widownia spada z odcinka na odcinek. więcej

Polsat i TVN liderami oglądalności w 2018 roku, duże wzrosty kanałów z MUX-8 (top 150 stacji)

W 2018 roku liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotowało TVN24. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Posiedzenie Rady Mediów Narodowych bez głosowania o odwołanie Jacka Kurskiego

W czwartek Rada Mediów Narodowych nie zajęła się wnioskiem o odwołanie prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego. Zgłosił go członek Rady Grzegorz Podżorny w imieniu klubu Kukiz’15, a poparł Juliusz Braun. Nie uzyskał jednak większości głosów. więcej

Ameno Star debiutuje na polskim rynku producenckim. Małgorzata Cecherz udziałowcem i prokurentem

Na polskim rynku debiutuje nowa firma producencka Ameno Star. Spółka już pracuje nad kilkoma projektami, w tym nad filmem o tematyce LGBT „Nad Wisłą” oraz serialem komediowym. Jej założycielami są fundusz inwestycyjny z Luksemburga - „Ameno Group Luksemburg” oraz Małgorzata Cecherz, do tej pory związana z Telewizją Polsat. więcej

,,Bywanie na dywanie 5" od 3 lutego w Nowa TV (wideo)

W niedzielę, 3 lutego Nowa TV rozpocznie emisję piątego sezonu swojego autorskiego programu „Bywanie na dywanie”. więcej

CI Polsat HD, Lifetime HD i History2 HD w ofercie Netii

Sieć Netia dołączyła do oferty nowe kanały, nadające w jakości HD - Crime+Investigation Polsat, Lifetime i History2. Natomiast użytkownicy usługi Netia VOD mogą oglądać serial „Magnum: Detektyw z Hawajów”. więcej

Cykl ,,Kobiety, skalpel i liposukcja" w BBC Lifestyle

Od 18 lutego 2019 roku BBC Lifestyle rozpocznie emisję cyklu dokumentalnego „Kobiety, skalpel i liposukcja”. więcej

FOX rozpoczęło kampanię reklamową serialu ,,Magnum: Detektyw z Hawajów"

Kanał FOX rozpoczął intensywną kampanię wspierającą premierę nowej odsłony kultowego serialu z lat 80. i 90. - „Magnum: Detektyw z Hawajów”. Polska premiera serialu na antenie tej stacji odbyła się w czwartek, 31 stycznia o godz. 21.05. więcej

,,Przekręt 2" od 7 lutego w AXN Black

Od 7 lutego 2019 roku AXN Black będzie emitować drugi sezon serialu „Przekręt”. więcej

Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci

W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Orlen wymienia dyrektora marketingu. W tle przejęcie Radia ZET?

Z końcem stycznia br. z PKN Orlen odszedł Sebastian Bojemski, pracujący jako dyrektor wykonawczy ds. marketingu. Jego stanowisko prawdopodobnie przejmie Jarosław Skorupa, który dołączy do spółki w lutym, a zmiana personalna może mieć związek ze sprzedażą Radia ZET - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Jarosław Popek będzie szefem informacji w Radiu Gdańsk, Waldemar Ulanowski jego zastępcą

Jarosław Popek, który poprzednio pracował w „Dzienniku Bałtyckim” od 1 lutego br. obejmie obowiązki kierownika redakcji informacji i publicystyki w Radiu Gdańsk. Zastąpi Artura Kiełbasińskiego, który zostanie sekretarzem redakcji. więcej

 
Do radiowej Jedynki wraca cykl z poranną gimnastyką

Z początkiem lutego Program I Polskiego Radia przywraca audycję zachęcającą do wspólnego ćwiczenia. Poranna gimnastyka będzie nadawana od poniedziałku do piątku o godz. 5.50, a do ćwiczeń będą zachęcać Piotr Galus i Łukasz Owczarski. więcej

 
Radio Gdańsk z codziennym pasmem lokalnym w Słupsku

Od początku lutego Radio Gdańsk będzie emitować w Słupsku od poniedziałku do piątku osobne pasmo lokalne, które docelowo ma trwać cztery godzin. Stacja w tym celu będzie rozszczepiać swój sygnał. więcej

 
Jarosław Czuba z Ministerstwa Kultury w radzie nadzorczej Radia Zachód

Dyrektor generalny Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego został wybrany członkiem rady nadzorczej Radia Zachód podczas czwartkowego posiedzenia Rady Mediów Narodowych. więcej

 
RMF FM na czele w Białymstoku w II półroczu 2018 roku. Awans Trójki na podium

Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w drugim półroczu ub.r. należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Platige Image tworzy dział rozwoju biznesu, Magdalena Machalica i Janusz Włodarski odchodzą z zarządu na funkcje dyrektorów

Z funkcji członków zarządu studia postprodukcyjnego Platige Image zrezygnowali Magdalena Machalica i Janusz Włodarski, przy czym pozostają w firmie jako dyrektorzy. Jednocześnie spółka zapowiada nową strukturę organizacyjną, w której pojawi się dział rozwoju biznesu. więcej

Radosław Wróblewski i Katarzyna Piekarska dyrektorami w agencji Streetcom

Do zespołu agencji Streetfom dołączyli Radosław Wróblewski, który objął nowo utworzoną funkcję global operations directora, oraz Katarzyna Piekarska jako sales director. więcej

Natalia Głowala dyrektorem marketingu Domiporta. W zespole także Sylwia Sulkowska, Piotr Przybysz i Michał Saluter

Do grona zespołu Domiporta, portalu ogłoszeniowego z branży nieruchomości, dołączyło kilkoro nowych menadżerów. Natalia Głowala objęła funkcję dyrektor marketingu. Stanowisko dyrektora operacji objął Piotr Przybysz. Michał Saluter został dyrektorem sprzedaży, a Sylwia Sulkowska - dyrektorką ds. produktów. więcej

Monika Seroka szefową UX&UI w agencji Plej

Monika Seroka, dotychczas head of UX w agencji Plej, objęła nowo utworzone stanowisko head of UX&UI. więcej

Małgorzata Włodarczyk odpowiedzialna za marketing odchodzi z Delia Cosmetics

Małgorzata Włodarczyk z końcem stycznia zakończyła współpracę z firmą kosmetyczną Delia Cosmetics, do której należą takie marki, jak Delia, Cameleo. Pracowała tu ponad 5 lat i odpowiadała m.in. za marketing. więcej

Małgorzata Socha szuka stołu w spocie salonów Agata

Wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej sieci salonów meblowych Agata. Po raz kolejny występuje w niej ambasadorka marki, aktorka Małgorzata Socha. Kampanię przygotowały PZL i Bue449. więcej

Właściciel marki Nivea stawia na odnawialne opakowania i przyłącza się do platformy Loop

Firma Beiersdorf, do której należą marki Nivea, Tesa, La Prarie, Eucerin, Hansaplast, przyłącza się do platformy Loop, oferującej firmom obsługę sprzedaży produktów w opakowaniach wielorazowego użytku, a także recykling zużytych. więcej

KLM Airlines postawiła na lotnisku hologram w ramach akcji "Take-off Tips"

Linie lotnicze KLM stworzyły żywy hologram, służący pasażerom do rozmów w czasie nużącego oczekiwania na lot. To główny element akcji "Take-off Tips", która zachęca pasażerów do wymiany doświadczeń kulturowych. więcej

,,Planeta singli" i Agnieszka Więdłocha w kampanii wafelków Princessa (wideo)

Trwa kolejna odsłona kampanii reklamowej wafelków Princessa (produkowanych przez Nestlé Polska) związanej z dwoma filmami w serii „Planeta singli”. Bohaterką akcji jest grająca w nich jedną z głównych ról Agnieszka Więdłocha. więcej

Stocznia Gdańska motywem przewodnim kolekcji Reserved

LPP prezentuje nową odsłonę kolekcji Reserved Re Art, tworzonej we współpracy z młodymi grafikami i fotografami. Jej motywem przewodnim w tym roku jest Stocznia Gdańska, portretowana przez młodych artystów. więcej

LV BET z nowym logo, zmiany w serwisie internetowym

Firma bukmacherska LV BET zaczęła wprowadzać na polskim rynku nową identyfikację wizualną, której główny element to logo. Modyfikowany jest też wygląd jej strony internetowej. więcej

Nestlé zamieni opakowania na całkowicie bioderadowalne

Koncern Nestlé zadeklarował, że do 2025 r. wprowadzi opakowania wielokrotnego użytku lub na takie całkowicie nadające się do recyklingu. więcej

Para influencerów Fitlovers o swojej miłości w walentynkowej reklamie Douglas (wideo)

Perfumerie Douglas rozpoczęły akcję walentynkową pod hasłem „Love is the greatest gift”, której bohaterami jest para influencerów - Fitlovers. Za realizację działań reklamowych odpowiadają Havas Media, Socialyse, Brasil i Warsaw Production. więcej

Samsung zrezygnuje z plastikowych opakowań, zastąpi je materiałami ekologicznymi

Koncern Samsung zapowiedział że podejmie kroki mające na celu zastąpienie plastiku używanego w opakowaniach papierem i innymi, przyjaznymi dla środowiska materiałami. W pierwszej połowie 2019 roku tworzywa sztuczne wykorzystywane obecnie w opakowaniach telefonów komórkowych i tabletów oraz sprzętu AGD zostaną zamienione na materiały ekologiczne, w tym pochodzące z recyklingu biopochodne plastiki oraz papier. więcej

AkzoNobel w ramach akcji ,,Let's Colour" pomalował kilkaset budynków w tureckiej dzielnicy (wideo)

W ramach prowadzonej akcji charytatywnej i projektu „Let's Colour” firma Akzo Nobel, producent farb poddał renowacji i pomalował ponad 400 budynków w tureckim kurorcie Kusadasi. Budynki pomalowano tak, by barwy widziane z lotu ptaka układały się w tęczę. więcej

,,Poznaj swojego kontrahenta" w akcji przeciw nieuczciwym pokazom handlowym

Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej i Federacja Konsumentów oraz Federacja Konsumentów rozpoczęły kampanię edukacyjną „Poznaj swojego kontrahenta” przeciw nieuczciwym praktykom, do których dochodzi podczas pokazów na rynku sprzedaży bezpośredniej. Patronat nad akcją objął Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. więcej

Wrocławscy aktywiści zmienili przekaz homofobicznego billboardu

Aktywiści miejscy z Wrocławskiej Grupy Nieznanych zmienili przekaz billboardu fundacji "Pro-prawo do życia", który sugerował powiązanie homoseksualizmu z częstszą zachorowalnością na AIDS i pedofilią. więcej

Sieć pizzerii Da Grasso z nową kampanią w telewizji (wideo)

Wystartowała nowa kampania reklamowa sieci pizzerii Da Grasso. Za strategię, realizację działań i obsługę mediową odpowiada dom mediowy Codemedia. więcej

Dominik Siadak szefem ASAP&ASAP Media, Jacek Redźko na czele ASAP&ASAP Video

Agencja ASAP&ASAP Communication wydzieliła w swojej strukturze kompetencje mediowe oraz produkcji treści wideo. Na ich czele stanęli Dominik Siadak (media) oraz Jacek Redźko (wideo). więcej

Dorota Wojtczak, Michał Atlas i Dominik Górka nowymi członkami zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR

Klub Agencji Eventowych SAR wybrał nowy zarząd. Na drugą kadencję został powołany Mariusz Nowak (Ministry of Creativity). Nowymi członkami zostali Dorota Wojtczak (Emlab), Michał Atlas (Brave Agency) oraz Dominik Górka (Grupa Manta). W toku są rozmowy związane z dołączeniem piątej osoby. więcej

Hyundai Kona reklamowany hasłem "Ty prowadzisz. Ty decydujesz"

Hyundai Motor Poland rozpoczął kampanię reklamową modelu SUV-a Kona. Za działania pod hasłem "Ty prowadzisz. Ty decydujesz" odpowiadają Opus B i Havas Media. więcej

Piotr Neffe awansował w agencji K2

Piotr Neffe po ponad czterech latach pracy w K2 awansował na stanowisko head of PMO. Zastąpił Pawła Olszańskiego, który objął funkcję head of digital products&services. więcej

Christina Applegate w spocie M&M's na Super Bowl

Aktorka Christina Applegate została bohaterką spotu M&M’s na tegoroczny finał Super Bowl. więcej

Singapurski KFC rozdaje klientom... sztuczne palce

W Singapurze ciekawie rozwiązano problem utrudnionego korzystania ze smartfona w czasie jedzenia fast-foodów. Tamtejszy oddział KFC dokłada klientom do zamówienia... dodatkowy, sztuczny palec. więcej

Opus B Brand Design autorem strategii i identyfikacji 3D Glass - nowej marki Press Glass

Agencja Opus B Brand Design rozpoczęła współpracę z Press Glass, polską firmą specjalizującą się w innowacyjnych rozwiązaniach produkcji szkła i okien. Odpowiada za  stworzenie brandingu dla nowo powstałej marki – 3D Glass. więcej

Mastercard Priceless Specials dla klientów eurobanku z promocją na start

eurobank przystąpił do programu lojalnościowego Mastercard Priceless Specials, umożliwiając swoim klientom posiadającym kartę debetową z logo Mastercard korzystanie z jego benefitów. więcej

Robert Biedroń: z wpłat i sklepu internetowego zebrałem kilkaset tys. zł na kampanię

Robert Biedroń poinformował, że jego sklep internetowy i wpłaty od darczyńców przyniosły już kilkaset tys. zł, dzięki czemu może zorganizować konwencję swojej partii i odbyć cykl spotkań z wyborcami. We władzach fundacji i e-sklepu Biedronia są jego współpracownicy: Marcin Anaszewicz, Krzysztof Śmiszek, Monika Gotlibowska i Katarzyna Ueberhan. więcej

Reklama Devil Energy Drink z dzieckiem, które ,,już wie, co niedługo będzie mieć w ustach", usunięta z Facebooka

W środę wieczorem na fanpage’u facebookowym napoju Devil Energy Drink pojawiła się kolejna grafika przedstawiająca osobę i hasło: „już wie, co niedługo będzie mieć w ustach”. Tym razem bohaterem reklamy było dziecko. Po kilku godzinach grafika zniknęła z fanpage’a, prawdopodobnie w efekcie skarg od internautów. więcej

Inicjatywa Polska ma nową identyfikację wizualną

Po blisko trzech latach działalności stowarzyszenie Inicjatywa Polska zmienia identyfikację wizualną. Przygotowało ją studio Proud Heroes. więcej

FOX rozpoczęło kampanię reklamową serialu ,,Magnum: Detektyw z Hawajów"

Kanał FOX rozpoczął intensywną kampanię wspierającą premierę nowej odsłony kultowego serialu z lat 80. i 90. - „Magnum: Detektyw z Hawajów”. Polska premiera serialu na antenie tej stacji odbyła się w czwartek, 31 stycznia o godz. 21.05. więcej

Instytut Żywności i Żywienia rekomenduje nową piramidę zdrowego żywienia i stylu życia dzieci i młodzieży

Nowa piramidę zdrowego żywienia i stylu życia dzieci i młodzieży jest odpowiedzią na rosnący wśród młodych osób problem otyłości. Dzieciom i młodzieży zaleca się więcej ćwiczeń i mniej spędzania czasu przy urządzeniach elektronicznych. więcej

Anja Rubik reżyserką teledysku Mary Komasy

Modelka Anja Rubik odpowiada za reżyserię teledysku przygotowanego przez Papaya Films dla Mary Komasy. Premiera produkcji wiosną tego roku. więcej

Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci

W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Ruch przedstawił wydawcom plan restrukturyzacji. Chrabota: Mam wrażenie, że na szczeblu rządowym ustalono, aby nie odpuszczać tej ścieżki kolportażu [WYWIAD]

- Nowy zarząd Ruchu musi udowodnić, że firma może przynosić zysk. Mam wrażenie, że na szczeblu rządowym ustalono, aby nie odpuszczać tej ścieżki kolportażu, aby uchronić Polaków przed wykluczeniem prasowym - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, prezes Izby Wydawców Prasy i redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”. Ruch w czwartek przedstawił wydawcom plan restrukturyzacji, maksymalnie do czerwca spółka ma znaleźć inwestora. więcej

Nowa odsłona miesięcznika ,,Poradnik Domowy", powiększone działy z modą i urodą

Nowy numer „Poradnika Domowego (Edipresse Polska) dostępny w sprzedaży od 1 lutego br. będzie miał nową odsłonę. Zmianie uległa szata graficzna pisma oraz powiększono działy poświęcone modzie, urodzie i trendom. więcej

Szczepan Twardoch felietonistą Focus.pl w ramach cyklu ,,Twardoch i fury"

Szczepan Twardoch rozpoczął współpracę z serwisem Focus.pl (Burda International Poland), gdzie będzie publikować teksty w ramach autorskiego cyklu motoryzacyjnego „Twardoch i fury”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Facebook traci na zasięgu w Polsce. Mocno w górę WhatsApp, Instagram, Wykop, Pinterest i TikTok - w dół Google+

Facebook pozostaje zdecydowane najpopularniejszą platformą społecznościową w Polsce, przy czym jego przeglądarkowa wersja zanotowała w skali roku spadek zasięgu. Bardzo duże wzrosty osiągnęły WhatsApp, Instagram, Wykop, Pinterest i TikTok, natomiast mocno zmalała odwiedzalność Google+ - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Ajgor Ignacy wchodzi na Patronite, liczy na 40 tys. złotych miesięcznie od fanów

Igor Leśniewski, twórca internetowego kanału Ajgor Ignacy, założył konto na platformie crowdfundingowej Patronite. Cel - tworzenie lepszych jakościowo materiałów. YouTuber liczy na wpłaty od fanów na poziomie 40 tys. złotych miesięcznie. więcej

W Polsce ubyło 0,9 mln internautów na komputerach. Przybyło 1,8 mln w mobile'u

Coraz więcej Polaków korzysta z urządzeń mobilnych, a coraz mniej z komputerów - wynika z badań Gemius/PBI. więcej

Platforma edukacyjna Brainly rośnie, ma 150 mln unikalnych użytkowników

Startup Brainly prowadzący internetową platformę edukacyjną zwiększył do 150 mln liczbę internautów co miesiąc odwiedzających serwis. To oznacza, że platforma w ciągu jednego roku zwiększyła zasięg o 50 mln użytkowników. więcej

Fakty Interia.pl i Deutsche Welle organizują wspólny cykl debat dla ,,Studia Europa"

Redakcje Fakty Interia.pl i Deutsche Welle rozpoczęły cykl debat, w których udział biorą polscy i niemieccy europolitycy. W pierwszym spotkaniu, które odbyło się w czwartek, 31 stycznia br. poświęconym stosunkom na linii Berlin-Warszawa rozmawiali Elmar Brok z CDU i Kosma Złotowski z PiS. więcej

OECD planuje jednolity podatek dla firm technologicznych, będzie im trudniej uciec przed fiskusem

Kraje zrzeszone w Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) zawarły porozumienie przewidujące ustalenie najniższych stawek podatkowych, które zostaną nałożone na firmy technologiczne prowadzące działalność w internecie. Nowe przepisy mają zapobiec manipulacjom w rozliczeniach z fiskusem na poszczególnych rynkach i mogą uderzyć w największych internetowych graczy, takich jak Facebook czy Google. więcej

Natalia Głowala dyrektorem marketingu Domiporta. W zespole także Sylwia Sulkowska, Piotr Przybysz i Michał Saluter

Do grona zespołu Domiporta, portalu ogłoszeniowego z branży nieruchomości, dołączyło kilkoro nowych menadżerów. Natalia Głowala objęła funkcję dyrektor marketingu. Stanowisko dyrektora operacji objął Piotr Przybysz. Michał Saluter został dyrektorem sprzedaży, a Sylwia Sulkowska - dyrektorką ds. produktów. więcej

AGH zmienia patrona na Hana Solo i C-3PO po pracy dyplomowej swojej studentki

Jedna ze studentek Akademii Górniczo – Hutniczej w ramach pracy inżynierskiej zaprezentowała kopię robota BB-8 z „Gwiezdnych Wojen”. W odpowiedzi uczelnia w zabawnym poście na Facebooku zmieniła wizerunek swojego patrona na postacie Hana Solo i robota C-3PO w gwiezdnej sagi. więcej

,,Ruchome piaski" pierwszym szwedzkim serialem Netflixa. Premiera 5 kwietnia (wideo)

Od 5 kwietnia 2019 roku w Netflixie będzie można oglądać pierwszy szwedzki serial oryginalny „Ruchome piaski”. Scenariusz do produkcji napisała Camilla Ahlgren. Producentami wykonawczymi są Pontus Edgren oraz Martina Håkansson. więcej

Piotr Neffe awansował w agencji K2

Piotr Neffe po ponad czterech latach pracy w K2 awansował na stanowisko head of PMO. Zastąpił Pawła Olszańskiego, który objął funkcję head of digital products&services. więcej

Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci

W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
38PR & Content Communication wypromuje Contigo i Pacsafe

Do grona klientów agencji 38PR & Content Communication dołączyły Contigo, producent kubków termicznych, butelek na wodę oraz kubków dziecięcych i Pacsafe, marka toreb i plecaków antykradzieżowych . więcej

Jurajska wybiera Quality Public Relations

Producent wód Jurajska powierzył obsługę komunikacyjną agencji Quality Public Relations. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Sprzedaż smartfonów w dół, Samsung liderem rynku. Rekordowy wzrost Huawei, Xiaomi i Nokia
Huawei: Rezygnacja Polski z naszych rozwiązań wydłuży start 5G o półtora roku
Wiceprezes Huawei: Bezpieczeństwo cybernetyczne to kwestia techniczna, a nie polityczna
AGH zmienia patrona na Hana Solo i C-3PO po pracy dyplomowej swojej studentki
Samsung rozczarowuje rynek, kwartalne przychody i zysk w dół
Revolut oferuje dostęp do saloników na lotniskach dla użytkowników płatnych kont
Samsung zrezygnuje z plastikowych opakowań, zastąpi je materiałami ekologicznymi
Xiaomi: Ninebot mini, kamera MiJia, Mi Box S TV 4K i Amazfit Stratos 2 w Polsce
Pożar w budynkach T-Mobile Polska, przestało działać telefoniczne biuro obsługi klientów
Galaxy M10 i M20 - pierwsze smartfony Samsunga z nowej serii Galaxy M (wideo)
Potrzeba 9 mld zł, aby w pełni wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji
 
 
 
GOSPODARKA
 
OECD planuje jednolity podatek dla firm technologicznych, będzie im trudniej uciec przed fiskusem
Wiceprezes Huawei: Bezpieczeństwo cybernetyczne to kwestia techniczna, a nie polityczna
Revolut oferuje dostęp do saloników na lotniskach dla użytkowników płatnych kont
Stocznia Gdańska motywem przewodnim kolekcji Reserved
Nestlé zamieni opakowania na całkowicie bioderadowalne
Potrzeba 9 mld zł, aby w pełni wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Ruchome piaski" pierwszym szwedzkim serialem Netflixa. Premiera 5 kwietnia (wideo)
Sobota i Kabe promują film "Kobiety mafii 2". Posłuchaj "6 rano"
Peter Jackson opowie o The Beatles. "Let It Be"
,,Przekręt 2" od 7 lutego w AXN Black
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj