|
|
|
|
|
|
|
TVP szuka firmy do badania oglądalności telewizji. Nielsen: o udziale w przetargu zdecydujemy po analizie dokumentów
Telewizja Polska ogłosiła przetarg na dostarczanie danych telemetrycznych. Umowę z wybraną firmą zawrze tylko na rok, a nie jak poprzednio - na kilka lat. - Poddamy dokumenty przetargowe szczegółowej analizie. Po jej zakończeniu podejmiemy właściwą decyzję - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Mikołaj Piotrowski z firmy Nielsen Audience Measurement, który jest obecnym dostawcą telemetrii dla TVP.
więcej
|
Ponad 500 tys. widzów przewagi ,,Faktów" nad ,,Wiadomościami". ,,Teleexpress" stracił najwięcej
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w styczniu br. były „Fakty” TVN, które pochwalić się mogły największym wzrostem. Widzów zyskały również „Wiadomości” TVP1, a najwięcej stracił nadawany w tej samej stacji „Teleexpress” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP odcina się od akcji ,,Jaoka" przed siedzibą TVP Info. ,,Nie wysłała go TAI, nagrywał do swojego internetowego programu"
Telewizja Polska zapewniła, że Mikołaj „Jaok” Janusz w sobotę wieczorem nie został wysłany przez TAI do demonstrujących przed siedzibą TVP Info i nie reprezentował tam publicznego nadawcy. - Uczestniczył w proteście przed TVP aby zarejestrować materiał do swojego, internetowego programu - poinformowano.
więcej
|
,,Sanatorium miłości" hitem TVP, prawie 4 mln widzów. Jacek Kurski: sukces tkwi w podjęciu realnego problemu
Nowy program „Sanatorium miłości” ogląda średnio 3,73 mln widzów. Produkcja daje TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku, a widownia rośnie z odcinka na odcinek. - Sukces tkwi w podjęciu realnego problemu milionów Polaków jakim jest pragnienie miłości oraz wyzwolenia się z samotności i poczucia rezygnacji - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.
więcej
|
,,Wiadomości" pokazały nazwiska i zdjęcia uczestników protestu przed TVP Info
W poniedziałkowych „Wiadomościach” podano nazwiska 10 osób regularnie uczestniczących w protestach przed siedzibą TVP Info. Niektórzy dziennikarze ocenili materiał jako nienawistny, zarzucali też redakcji niezgodną z prawem publikację nazwisk i zdjęć uczestników manifestacji. - Osoby demonstrujące przed TVP same przedstawiają się i chwalą swoją działalnością. Wielokrotnie brały udział w antyrządowych protestach. Wielokrotnie były pokazywane i opisywane przez media - tłumaczy Jarosław Olechowski, szef TAI.
więcej
|
Edyta Lewandowska we wtorek zadebiutuje w ,,Wiadomościach"
We wtorek, 5 lutego Edyta Lewandowska po raz pierwszy poprowadzi główne wydanie „Wiadomości” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W roli gospodarza tego dziennika zastąpi Krzysztofa Ziemca.
więcej
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo 11" od 23 lutego w Polsacie (wideo)
W sobotę, 23 lutego Polsat rozpocznie emisję jedenastej edycji rozrywkowego programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Nie zmieni się skład prowadzących i jury widowiskach, a w nowych odcinkach wystąpią m.in.: Elżbieta Romanowska, Katarzyna Dąbrowska, Iga Krefft, Staszek Karpiel-Bułecka i Antoni Smykiewicz.
więcej
|
Startują zdjęcia do ,,Watahy 3". Olga Hajdas reżyserką
W Warszawie rozpoczęły się prace na planie „Watahy 3”, natomiast w przyszłym tygodniu ekipa przeniesie się w Bieszczady. Nadawca telewizyjny HBO Europe, do którego należy polski oddział HBO, zdecydował o kontynuacji serialowej opowieści o Straży Granicznej w Bieszczadach. Odcinki wyreżyseruje Olga Hajdas, a Tomasz Augustyniak stanie za kamerą.
więcej
|
Startuje aplikacja MTV Play w cenie 3,99 funta miesięcznie
Koncern Viacom, właściciel stacji telewizyjnej MTV zaoferował mobilną aplikację o nazwie MTV Play. Platforma typu SVOD pozwala na oglądanie zarówno najnowszych, jak i starszych produkcji MTV, aplikacja jest na razie dostępna w Wielkiej Brytanii w cenie 3,99 funta miesięcznie.
więcej
|
Józef Matusz ponownie dyrektorem TVP3 Rzeszów
Po dwóch miesiącach przerwy Józef Matusz ponownie został ustanowiony dyrektorem i redaktorem naczelnym TVP3 Rzeszów.
więcej
|
Fundacja Polsat rozpoczęła kampanię ,,1% podatku" (wideo)
Wysatrtowała kampania Fundacji Polsat i Telewizji Polsat zachęcająca do przekazywania 1 proc. podatku na działania fundacji.
więcej
|
,,M jak miłość", ,,Teleexpress" i PŚ w lotach hitami tygodnia. Liderem TVP1
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził serial „M jak miłość”, dziennik „Teleexpress”, PŚ w lotach narciarskich i „Sanatorium miłości”. Wśród stacji w 4+ nowym liderem została TVP1, która wyprzedziła Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ewa Siedlecka i Hanna Lis nie widzą agresji w zajściu z Magdaleną Ogórek, dyskusja o utarczce ,,Jaoka" z demonstrantami (wideo)
Zdaniem Ewy Siedleckiej i Hanny Lis w działaniach protestujących, którzy w sobotę wieczorem przed siedzibą TVP Info obrażali Magdalenę Ogórek, nie było agresji ani próby linczu, tylko gniew i chamstwo. Dziennikarze krytycznie ocenili zachowanie Mikołaja „Jaoka” Janusza, który w groteskowym przebraniu przed budynkiem kłócił się z demonstrantami. - Byłem w tym i jeszcze innych strojach na setkach demonstracji i jakoś nie wywoływało to szału, ale rozumiem, że zwierzę da się sprowokować samym wyglądem - skomentował Janusz.
więcej
|
,,Przejście" od 18 lutego w FOX (wideo)
Od 18 lutego FOX rozpocznie emisję serialu „Magnum: Detektyw z Hawajów”.
więcej
|
,,The HAPPOS Family 2" na antenie Boomeranga
Od 11 lutego na antenie Boomeranga widzowie będą mogli drugi sezon serialu „The HAPPOS Family”.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Na razie Robert Biedroń pokazał festiwal obietnic. Bierzyński: liczymy na młodych, niezdecydowanych wyborców
- Wiosna ma być klinem wbitym w wieczny konflikt pomiędzy PiS i PO. Liczymy przede wszystkim na niezdecydowanych dotychczas i obecnie wyborców. Silny społeczny program Roberta Biedronia może mu dać nawet 20 proc. poparcia w wyborach parlamentarnych. Robert Biedroń będzie premierem - twierdzi Jakub Bierzyński, doradca Roberta Biedronia. W ocenie ekspertów od marketingu politycznego program Wiosny jest odważny, ale jakby krojony pod wielkomiejski progresywny elektorat, brakuje w nim ważnych odpowiedzi i mocno brakuje wizji. Stanowi pewnego rodzaju „festiwal obietnic", bo zawiera postulaty, które łatwo jest głosić, gdy do ich realizacji jest jeszcze daleka droga.
więcej
|
Wszystkie reklamy z Super Bowl 2019: Pepsi, Google, Amazon, Doritos, Audi, M&M's, Olay, Burger King (wideo)
Przedstawiamy wszystkie spoty wyemitowane przy transmisji tegorocznego meczu o Super Bowl. Wśród promowanych marek są Microsoft, Budweiser, Pepsi, Google, T-Mobile, Turkish Airlines, Amazon, Doritos, Hulu, Audi, M&M’s, Toyota, Pringles, Olay i Burger King.
więcej
|
Lucyna Koba business development directorem w Gemius
Lucyna Koba, która przez 23 lata pracowała w domu mediowym MullenLowe MediaHub objęła stanowisko business development directora w firmie Gemius - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mailowy marketing bezpośredni, czyli biznes wysokiego ryzyka...regulacyjnego
Przepisy dotyczące ochrony danych osobowych sprawiają firmom wiele problemów. Działy marketingu i firmy prowadzące usługi reklamowe zmagają się z odpowiednim formułowaniem próśb o zgody na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną. Problem jest szczególnie istotny w przypadku, gdy zgody mają dotyczyć nie tylko podmiotów, które je zbierają, lecz również osób trzecich. Naruszenie przepisów może skutkować narażeniem się na wysokie kary finansowe - pisze Łukasz Rutkowski, radca prawny, Managing Associate, Deloitte Legal.
więcej
|
Małgorzata Kożuchowska reklamuje perfumy Avon Eve Truth (wideo)
W nowej kampanii zapachów Avon z udziałem aktorki Małgorzaty Kożuchowskiej reklamowana jest woda perfumowana Avon Eve Truth. Akcję producent Avon Cosmetics Polska przygotował wspólnie z fotografem Marcinem Tyszką oraz firmami marketingowymi Warsaw Creatives, Starcom i Garden of Words.
więcej
|
Amica w nowej kampanii zwraca uwagę na problem samotności i zgorzknienia seniorów
Wystartowała kampania firmy Amica, producenta sprzętu AGD. Działania „Amica for others” przygotowały C108 (dawniej Creaktive), Papert Pictures i Q&A Communications.
więcej
|
Papaya Films z globalną kampanią dla Deliveroo
Deliveroo, aplikacja do zamawiania posiłków online, rozpoczyna globalną kampanię reklamową pod hasłem "Food Freedom". Za jej kreację odpowiada Wieden+Kennedy, za produkcję Papaya Films.
więcej
|
Ustronianka kupuje od Kofoli firmę Hoop Polska
Firma ZMB Capital, właściciel marki wody Ustronianka podpisała wstępną umowę zakupu 100 proc. udziałów w spółce Hoop Polska, do której należą takie marki, jak m.in. Hoop Cola, Paola. Odkupi ją od czeskiej spółki Kofola ČeskoSlovensko po uzyskaniu zgód od Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
więcej
|
Tadeusz Żórawski pokieruje strategią w Molecular BBDO
Tadeusz Żórawski zajmie się rozwojem globalnej strategii w hubie eCommerce Molecular BBDO.
więcej
|
Emilia Klepacka odpowiada za komunikację korporacyjną Group One
Do zespołu grupy komunikacyjnej Group One dołączyła Emilia Klepacka, która objęła nowo utworzone stanowisko corporate PR managera.
więcej
|
Pernod Ricard po raz pierwszy reklamuje się jako grupa w kampanii ,,Be A Convivialist!"
Grupa Pernod Ricard, producent win i napojów alkoholowych, rozpoczyna pierwszą globalną kampanię korporacyjną. Działania pod hasłem „Be A Convivialist!" promują wartości serdecznej atmosfery budowanej w swoim otoczeniu.
więcej
|
Mama pomaga muzykowi rockowemu w spocie Etopiryny Extra (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej tabletek przeciwbólowych Etopiryna Extra (produkowanych przez Polpharmę) z mamą w roli głównej. Akcję przygotowały firmy marketingowe Cut The Mustard, Watchout Productions i MediaCom Warszawa.
więcej
|
,,The Washington Post" w reklamie na Super Bowl głosem Toma Hanksa opowiada o dziennikarzach (wideo)
„The Wahington Post” w swojej pierwszej w historii reklamie na Super Bowl zwrócił uwagę na niebezpieczną pracę dziennikarzy. Przypomniał w niej o tych, którzy podczas wykonywania swojej pracy zostali zabici lub zaginęli. Narratorem w spocie jest aktor Tom Hanks.
więcej
|
Colian promuje w telewizji i internecie loterię ,,Milion Grześków do wygrania"
Wystartowała kampania reklamowa loterii promocyjnej batoników Grześki (Colian). Przygotowały ją agencje Just i Initiative.
więcej
|
Havas Media Group tworzy Programmatic Hub, na czele Krzysztof Dumbal
W Havas Media Group powstał Programmatic Hub - zespół kilkunastu specjalistów integrujących wszystkie narzędzia do zakupu programatycznego. Na jego czele stanął Krzysztof Dumbal.
więcej
|
Fervex reklamowany jako ,,genialny filtr" do selfie (wideo)
W telewizji i internecie trwa kampania reklamowa leku na objawy przeziębienia i grypy Fervex (produkowanego przez A&D Pharma Poland). Jest realizowana pod hasłem „Fervex - genialny filtr”.
więcej
|
"Zdrowo pomyślane" soki Tymbark Vitamini (wideo)
Pod hasłem "Zdrowo pomyślane" ruszyła kampania reklamowa soków Tymbark Vitamini (Grupa Maspex). Działania przygotowały Bardzo, Grey i Starcom.
więcej
|
Fundacja Rak'n'Roll spełnia marzenia swoich podopiecznych w kampanii #Rakstar
Pod koniec stycznia br. wystartowała kampania #Rakstar, której celem jest spełnienie marzeń podopiecznych fundacji Rak’n’Roll. Inicjatorem działania jest podróżnik i reporter Tomasz Michniewicz.
więcej
|
Škoda świętuje 15-lecie współpracy z TOPR
Z początkiem lutego ruszyła część digitalowa kampanii Škoda 4x4, podkreślająca trwającą od 15 lat współpracę marki z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym.
więcej
|
Fundacja Polsat rozpoczęła kampanię ,,1% podatku" (wideo)
Wysatrtowała kampania Fundacji Polsat i Telewizji Polsat zachęcająca do przekazywania 1 proc. podatku na działania fundacji.
więcej
|
Sesja zdjęciowa z Omeną Mensah nagrodą w konkursie E. Wedel
Lotte Wedel nową kampanią promuje czekolady premium. Jej głównym elementem jest konkurs, w którym do wygrania jest udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej z Omeną Mensah, która pojawi się w magazynie "Viva!".
więcej
|
ING Bank Śląski kontynuuje kampanię reklamową oszczędności
Na outdorze w 12 miastach trwa kolejna odsłona kampanii ING Banku Śląskiego, w której marka podejmuje temat świadomego konsumowania. Kreacje przygotowała agencja Brain.
więcej
|
On Board Think Kong realizuje akcję na rzecz marihuany leczniczej
Grupa On Board Think Kong prowadzi dla Fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa w Warszawie działania związane z edukacją na temat marihuany leczniczej. Pracami zespołu kieruje Izabela Sałamacha.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Dziennikarka ,,Dziennika Gazety Prawnej" dostała ,,ostrzeżenie", aby nie zajmowała się tematem
Karolina Baca-Pogorzelska, dziennikarka „Dziennika Gazety Prawnej” opublikowała SMS wskazujący na to, że dostaje wiadomości z „dobrymi radami” od anonima, który chciał wpłynąć na jej publikację. Sugerowano jej, aby przestała zajmować się tematem nad którym obecnie pracuje.
więcej
|
,,The Washington Post" w reklamie na Super Bowl głosem Toma Hanksa opowiada o dziennikarzach (wideo)
„The Wahington Post” w swojej pierwszej w historii reklamie na Super Bowl zwrócił uwagę na niebezpieczną pracę dziennikarzy. Przypomniał w niej o tych, którzy podczas wykonywania swojej pracy zostali zabici lub zaginęli. Narratorem w spocie jest aktor Tom Hanks.
więcej
|
,,Przyjaciółka" liderem w listopadzie. Tylko ,,Pani Domu" na plusie
W listopadzie ub.r. prawie wszystkie dwutygodniki poradnikowych dla kobiet zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Tina”. Zyskała tylko „Pani Domu”, a pozycję lidera sprzedaży zajęła „Przyjaciółka” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska zapowiada walkę z hejtem i prosi użytkowników, by zgłaszali obraźliwe komentarze
Wirtualna Polska (Wirtualna Polska Media) poinformowała, że w ciągu 24 godzin od morderstwa prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza usunęła ok. 100 tys. komentarzy zawierających hejt, agresję czy przypadki wezwania do przemocy. - Dyskusja nie może oznaczać nienawiści. Mówimy hejtowi: stop - komentuje Tomasz Machała, redaktor naczelny WP.
więcej
|
YouTube ograniczy korzystanie z ,,łapki w dół" przy treściach w serwisie. Opcja może zniknąć
Szefostwo YouTube’a chce zniechęcić użytkowników do zbyt częstego korzystania z ikony kciuka skierowanego w dół, która służy do wyrażania dezaprobaty dla treści zamieszczanych w serwisie. W ten sposób firma zamierza walczyć z masowymi akcjami kierowanymi przeciwko konkretnym twórcom i materiałom, a wśród rozpatrywanych metod są dodatkowe czynności konieczne do skorzystania z ikony, wycofanie liczników przy tych oznaczeniach, a także całkowite wycofanie przycisku z serwisu.
więcej
|
Amazon rośnie w siłę, przychody i zysk w górę. 840 mld dol. rynkowej wyceny
W 2018 roku przychody koncernu Amazon wzrosły o 30 procent, a zysk netto spółki zamknął się kwotą 10,1 mld dolarów. W ciągu 12 miesięcy akcje Amazona podrożały o 18 proc. czyniąc z koncernu najdroższą spółkę giełdową na świecie z wyceną przekraczającą 840 mld dolarów.
więcej
|
Przychody YouTube'a w górę o 11 procent. Geico, Samsung i Disney największymi reklamodawcami
W 2018 roku przychody reklamowe serwisu YouTube wzrosły o 11 procent - wynika z z analiz firmy MediaRadar. Największymi partnerami platformy były marki Geico, Samsung oraz Disney, które odpowiadają w sumie za 15,5 procent ubiegłorocznych wpływów YouTube’a.
więcej
|
Vice Media zwolni 250 pracowników aby uzyskać rentowność
Wydawnictwo Vice Media zapowiedziało zwolnienie w nadchodzących tygodniach 250 swoich pracowników. Redukcje będą stanowić 10 procent całej załogi firmy i mają dotknąć wszystkie działy. Szefostwo zapowiada, że dzięki zwolnieniom wydawca w ciągu roku powinien uzyskać rentowność i zadowolić udziałowców.
więcej
|
Były szef Ubera chce sprzedawać w Chinach jedzenie przez internet
Travis Kalanick, współtwórca i były szef Ubera zamierza uruchomić na chińskim rynku nową firmę. Biznesmen chce realizować w Chinach pomysł shared kitchens, czyli gotowania i dostarczania odbiorcom potraw zamówionych przez internet.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|