|
|
|
|
|
|
|
Krzysztof Ziemiec w ,,Teleexpressie" zastąpi Michała Cholewińskiego. Debiut w czwartek
Krzysztof Ziemiec w czwartek zadebiutuje jako prowadzący „Teleexpress”, gdzie zastąpi Michała Cholewińskiego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Cholewiński pozostanie prowadzącym serwisy informacyjne w TVP Info.
więcej
|
Oglądalność TVN24 w styczniu wzrosła o 30 proc., traci TVP Info. TV Republika najbardziej w dół
W styczniu br. zdecydowanym liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła TV Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Andrzej Duda: nie wszystko w TVP jest idealne, wizerunki demonstrantów w ,,Wiadomościach" to krok zbyt daleko
- Muszę przyznać, że mnie to zdziwiło. Uważam, że niestety to idzie zbyt daleko - powiedział prezydent Andrzej Duda o zamieszczeniu w „Wiadomościach” personaliów i zdjęć osób protestujących przez siedzibą TVP Info. - Nie uważam, żeby wszystko, co można zobaczyć w telewizji publicznej, było idealne. Natomiast to są decyzje odpowiednich władz - dodał.
więcej
|
Jolanta Pieńkowska zniknęła z TVN24 BiS, wzięła urlop z przyczyn osobistych
Z końcem października ub.r. Jolanta Pieńkowska przestała prowadzić „Fakty o świecie” w TVN24 Biznes i Świat, nie pojawia się już też w „Dzień dobry TVN”. Dziennikarka wzięła urlop z przyczyn osobistych.
więcej
|
Wpływy reklamowe telewizji wzrosły o prawie 9 procent w styczniu. Na czele Polsat i Aflofarm
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w styczniu 2019 roku były o 9 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
RPO i UODO piszą do KRRiT ws. publikacji w ,,Wiadomościach" wizerunku protestujących przed siedzibą TVP Info
Zastępca Rzecznika Praw Obywatelskich poprosił przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o zbadanie materiału z poniedziałkowych „Wiadomości” TVP, w którym opublikowano personalia i zdjęcia uczestników protestu przed siedzibą TVP. Natomiast prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w piśmie do KRRiT zwróciła uwagę, że „media, relacjonując wydarzenia, powinny dbać o prywatność osób, szczególnie tych nie pełniących żadnych funkcji publicznych”.
więcej
|
TVN kręci ,,Pod powierzchnią 2" w Płocku. Reżyserują Borys Lankosz i Bartosz Konopka (zdjęcia)
Stacja TVN przygotowuje drugi sezon serialu „Pod powierzchnią”, który trafi do jesiennej ramówki. Zdjęcia trwają w Płocku, a odcinki reżyserują Borys Lankosz i Bartosz Konopka.
więcej
|
Przychody sieci Inea w 2018 roku mocno w górę
Z danych za 2018 rok przedstawionych przez sieć Inea wynika, że należący do funduszu Macquarie European Infrastructure Fund 5 operator miał wyższe przychody i wskaźnik EBITDA.
więcej
|
Player.pl z ofertą dla Polonii w Wielkiej Brytanii, za chwilę w kolejnych krajach
Od lutego br. platforma Player.pl (TVN i Discovery Polska) wprowadziła do oferty pakiet International, który Polakom mieszkającym w Wielkiej Brytanii umożliwia oglądanie kanałów TVN24, iTVN oraz iTVN Extra.
więcej
|
Eurosport świętuje 30-lecie serią filmów krótkometrażowych (wideo)
Kanał Eurosport z okazji 30-lecia działalności wprowadził tymczasowy, jubileuszowy branding, nawiązał współpracę ze Spotify i przygotował serię filmów przedstawiających rolę tego kanału w promowaniu sportów europejskich.
więcej
|
,,Złoto Bałtyku" nową lokalną produkcją History. Emisja w wiosennej ramówce
Firma A+E Networks wraz z ATM Grupą właśnie realizują nową lokalną produkcję „Złoto Bałtyku”, która pokaże losy osób związanych z branżą bursztynniczą w Polsce. Premiera cyklu na antenie History zaplanowana została na wiosnę tego roku.
więcej
|
Polscy nadawcy dyskutują o badaniu konsumpcji mediów
Pod koniec stycznia br. w Warszawie odbyło się spotkanie przedstawicieli obecnych na polskim rynku nadawców telewizyjnych. Dyskutowano o pracach nad badaniem konsumpcji mediów. Było to już trzecie takie spotkanie.
więcej
|
Brytyjczyk skazany na 5 tys. funtów za nielegalny dostęp do programów Sky
Mieszkaniec Wielkiej Brytanii został skazany przez sąd na grzywnę w wysokości 5 tys. funtów za sprzedaż zmodyfikowanych urządzeń pozwalających na darmowy dostęp do płatnych treści oferowanych przez platformę Sky. W ciągu 2,5 roku pirat zarobił na swojej działalności ponad 18 tys. funtów.
więcej
|
Morawiecki: haniebnej napaści na Magdalenę Ogórek nie jest winna TVP, dziękuję dziennikarzom z drugiej strony
Premier Mateusz Morawiecki słowny atak na Magdalenę Ogórek przed siedzibą TVP określił jako haniebną napaść. Podkreślił, że wbrew sugestiom niektórych polityków nie jest temu winna telewizja publiczna, tylko osoby, które się tego dopuściły.
więcej
|
Ze spektaklu Krystyny Jandy o Danucie Wałęsie zniknęły archiwalne nagrania. TVP Gdańsk nie przedłużyła licencji
Z monodramu Krystyny Jandy na podstawie autobiografii Danuty Wałęsy musiano wycofać archiwalne materiały Telewizji Polskiej, bo kolejnej umowy licencyjnej odmówiła TVP Gdańsk. Spektakl jest grany od ponad 6 lat Teatrze Polonia.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wpływy reklamowe telewizji wzrosły o prawie 9 procent w styczniu. Na czele Polsat i Aflofarm
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w styczniu 2019 roku były o 9 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
John Legend i Adam Levine w reklamie Pampers. Celebrowanie ojcostwa
Do swojej najnowszej reklamy producent pieluszek dla dzieci Pampers zaangażował znanych piosenkarzy - Johna Legenda oraz Adama Levine'a, frontmana Maroon 5.
więcej
|
LV Bet sponsorem głównym Arki Gdynia do 2021 roku
Zakłady Bukmacherskie LV Bet przedłużyły umowę sponsoringową Arką Gdynia do 2021 roku. Od teraz firma jest sponsorem głównym klubu.
więcej
|
"Autobus SOS" pomaga bezdomnym w Gdańsku
Mobilny "Autobus SOS" wydaje bezdomnym mieszkańcom Gdańska ciepłą odzież i posiłki. Ze wsparcia korzysta blisko 70 osób dziennie. Akcję organizuje Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku.
więcej
|
IKEA będzie wynajmować meble
Oddział IKEA w Szwajcarii wprowadzi wkrótce do swojej oferty usługę leasingu mebli. W pierwszym etapie będzie testować leasing mebli biurowych. Niewykluczone jednak, że z czasem rozszerzy usługę m.in. o meble kuchenne.
więcej
|
Olbas Oil reklamowany w telewizji
Ruszyła kampania reklamowa olejku na katar Olbas Oil (Orkla Care). Akcję pod hasłem "Olejek Olbas Oil odtyka nos" przygotowała agencja Communnication Unlimited.
więcej
|
Electrolux będzie kupować media cyfrowe we własnym zakresie
Firma Electrolux, producent AGD zdecydowała się zrezygnować ze współpracy z zewnętrzną agencją VMLY&R w zakresie planowania i zakupu mediów cyfrowych. Zaczęła od Ameryki Północnej, ale planuje to rozszerzyć także na Europę i Amerykę Łacińską.
więcej
|
Cate Blanchett w nowym spocie promującym perfumy Si Fiori (wideo)
Cate Blanchett w nowym spocie perfum Si Fiori (marka należy do Giorgio Armani) pokazuje współczesny wizerunek tego zapachu. Sześć lat po jego rynkowym debiucie.
więcej
|
Deszczowy Paryż w reklamie McDonald's promującej dostawy do domu
McDonald's we Francji prowadzi kampanię promującą McDelivery – usługę dostaw do domu. Za kreacje reklam prasowych odpowiada agencja TBWA Paris.
więcej
|
Jo Rigby globalnym dyrektorem ds. rozwoju biznesu i marketingu w MediaCom
Jo Rigby objęła stanowisko globalnego dyrektora ds. rozwoju biznesu i marketingu w sieci domów mediowych MediaCom (GroupM/ WPP). Przeszła z Vizeum agencji należącej do Dentsu Aegis Network.
więcej
|
Ruszyła pierwsza uniseksowa kampania Head&Shoulders (wideo)
Należąca do Procter&Gamble marka szamponu Head&Shoulders rozpoczęła w Wielkiej Brytanii swoją pierwszą kampanię uniseksową. W spocie pojawili się jednocześnie angielscy piłkarze i grające w futbol kobiety, którzy promują nową gamę produktów marki Derma & Pure.
więcej
|
,,SMS-y mogą pokonać raka" w kampanii Fundacji Onkologicznej Alivia (wideo)
Fundacja Onkologiczna Alivia rozpoczęła kampanię pod hasłem „SMS-y mogą pokonać raka”. Zrealizowała ją pro bono agencja Ogilvy.
więcej
|
Aleksandra Chabowska awansowała w Digital Resolution
Aleksandra Chabowska po ponad 2 latach pracy awansowała na stanowisko senior digital media plannerem w Digital Resolution (Grupa OMD).
więcej
|
"Gra o tron" reklamuje się piwem Bud Light
W sieci pojawiła się dość zaskakująca reklama serialu "Gry o tron", który pojawi się w HBO 15 kwietnia.
więcej
|
Farby Jedynka po redesignie w nowych opakowaniach od SaltPepper Brand Design
Firma Tikkurila Polska przeprowadziła redesign identyfikacji wizualnej marki farb Jedynka, które zyskały nowe opakowania. Projekt zrealizowała agencja SaltPepper Brand Design.
więcej
|
Plac Unii City Shopping z nowa kampanią wizerunkową
Centrum handlowe Plac Unii City Shopping rozpoczęło nową kampanię wizerunkową pod hasłem „Parę kroków do...”. Za nową linię kreatywną odpowiada agencja Q&A Communications.
więcej
|
Planszówka "Halls of Horror" z kampanią reklamową
Krakowski deweloper gier iFun4all zakończył prace graficzne i designerskie nad wersją recenzencką gry planszowej "Halls of Horror". Rusza kampania reklamowa tytułu.
więcej
|
Przedstawiciel Mitsubishi klientem Stars
Agencja Stars rozpoczęła obsługę MMC Car Poland, polskiego przedstawiciela Mitsubishi.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Prezes PiS chce przeprosin od Agory, ostateczne wezwanie przedsądowe. ,,Będą kolejne taśmy Kaczyńskiego"
Prezes PiS Jarosław Kaczyński skierował ostateczne wezwanie przedsądowe do Agory, wydawcy „Gazety Wyborczej” oraz portali Wyborcza.pl i Gazeta.pl. Żąda przeprosin od dziennika, termin upływa w najbliższy czwartek. W rozmowie z nami Jarosław Kurski, wicenaczelny „GW” zapowiada kolejne publikacje w tej sprawie.
więcej
|
,,Gazeta Polska Codziennie" z największym spadkiem sprzedaży w 2018 roku. ,,Fakt" najchętniej kupowany
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w 2018 roku był „Fakt”. Wszystkie dzienniki zanotowały najniższą sprzedażą w historii, a liderem wśród spadków była „Gazeta Polska Codziennie” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kolejny alarm bombowy w siedzibie ,,Gazety Polskiej", redakcja dostaje maile z pogróżkami
We wtorek w siedzibie redakcji „Gazety Polskiej” po raz kolejny miał miejsce alarm bombowy po tym, jak pracownicy tytułu otrzymali maila z pogróżkami.
więcej
|
Prognoza jakości powietrza w lokalnych wydaniach ,,Gazety Wyborczej"
Od środy, 6 lutego br. czytelnicy 20 lokalnych wydań „Gazety Wyborczej” znajdą w dzienniku informację dotyczącą prognozy jakości powietrza na dany dzień.
więcej
|
Press Club Polska gratuluje szefowi MSWiA szybkości działań ws. Magdaleny Ogórek, pyta o sprawcę ataku na dziennikarkę Wyborcza.pl
Marcin Lewicki, prezes Press Club Polska, w piśmie do ministra spraw wewnętrznych i administracji Joachima Brudzińskiego pogratulował sprawnych działań policji w sprawie ataku na Magdalenę Ogórek przed siedzibą TVP Info. Jednocześnie zapytał o efekty postępowania dotyczącego ataku na dziennikarkę Wyborcza.pl w czasie zeszłorocznego Marszu Niepodległości.
więcej
|
,,Elle" obchodzi 25-lecie istnienia na polskim rynku
Magazyn „Elle” jest pierwszym pismem o modzie, jaki ukazał się na polskim rynku. Pierwszy numer na naszym rynku pojawił się 25 lat temu, a w najnowszym w sesji zdjęciowej redakcja przypomina 11 kobiet, które miały wpływ na tworzenie pisma.
więcej
|
|
|
Cda.pl i Netflix najpopularniejszymi w Polsce serwisami VOD
Wśród polskich internautów najpopularniejszymi serwisami streamingowymi są Cda.pl, Netflix, Ipla.tv i Player.pl - wynika z badania IRCenter. Rośnie liczba internautów oglądających treści na kilku ekranach, a Netflix jest najwyżej ocenianą platformą VOD na naszym rynku.
więcej
|
Messenger z funkcją Unsend. 10 minut na usunięcie wysłanej wiadomości
Facebook poinformował, że wprowadza dla wszystkich użytkowników funkcję Unsend w komunikatorze Messenger. Pozwala ona na usuwanie wysłanych wiadomości po stronie nadawcy i odbiorcy. Opcja umożliwia cofnięcie korespondencji przez 10 minut od momentu jej wysłania.
więcej
|
Hebe może w tym roku uruchomić sklep internetowy
Grupa Jeronimo Martins Polska planuje jeszcze w tym roku uruchomienie internetowego sklepu sieci drogerii Hebe - wynika z nieoficjalnych informacji.
więcej
|
Wisła Kraków sprzedaje w internecie akcje za 4 mln zł, promuje to pod hasłem ,,Moja, Twoja, nasza Wisła" (wideo)
Klub piłkarski Wisła Kraków zaczął na platformie crowdfundingu udziałowego Beesfund sprzedaż pakietu 5,1 proc. swoich akcji za łącznie 4 mln zł. Wspierają to działania reklamowe pod hasłem „Moja, Twoja, nasza Wisła”. Przez dobą sprzedano akcje za ponad 3,8 mln zł.
więcej
|
Player.pl z ofertą dla Polonii w Wielkiej Brytanii, za chwilę w kolejnych krajach
Od lutego br. platforma Player.pl (TVN i Discovery Polska) wprowadziła do oferty pakiet International, który Polakom mieszkającym w Wielkiej Brytanii umożliwia oglądanie kanałów TVN24, iTVN oraz iTVN Extra.
więcej
|
Netflix wydaje coraz więcej na reklamy, 1,8 mld dolarów w 2018 roku
W 2018 roku Netflix przeznaczył na reklamy i promocję kwotę 1,8 mld dolarów, o 65 procent więcej niż rok wcześniej. Coraz wyższe nakłady na marketing są konsekwencją rosnącej liczby własnych produkcji Netflixa oraz coraz większej konkurencji na rynku VOD.
więcej
|
Inwestorzy wyłożyli w ubiegłym roku 254 mld dolarów na startupy
Rok 2018 był rekordowy, jeśli chodzi o inwestycje w startupy. Według KPMG, fundusze venture capital zainwestowały na świecie 254 mld dolarów, o 46 proc. więcej niż w dotychczas rekordowym 2017 r. Inwestorzy byli bardziej zainteresowani rozwiniętymi spółkami niż raczkującymi projektami.
więcej
|
Facebook otworzył wystawę w Łazienkach Królewskich w Warszawie
W ramach obchodów 100-lecia odzyskania niepodległości, Facebook otworzył wystawę w Łazienkach Królewskich w Warszawie Stanowi ona zwieńczenie kampanii społecznej "Biało-czerwone Hi100rie".
więcej
|
Google z zyskiem i dwucyfrowym wzrostem przychodu. 32,6 mld USD z reklam w IV kw.
Holding Alphabet zanotował bardzo dobre wyniki finansowe za IV kwartał i cały 2018 rok. Motorem wzrostów było Google, które tylko w ostatnich trzech miesiącach zeszłego roku z samych reklam wypracowało 32,6 miliarda dolarów przychodu.
więcej
|
Krzysztof Stanowski skłonił do przeprosin internautę grożącego jego synowi przy emisji ,,Stanu futbolu" na YouTubie
Internauta Wojciech Olech, którzy przy transmisji „Stanu futbolu”, groził śmiercią synowi prowadzącego program Krzysztofa Stanowskiego, opublikował przeprosiny i zadeklarował wpłatę 1 tys. zł na cel charytatywny. - Jeśli wywiąże się z obietnicy wpłat na Siepomaga.pl, w marcu usunę filmik i tweety z sieci i niech żyje normalnie - skomentował Stanowski.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Cda.pl i Netflix najpopularniejszymi w Polsce serwisami VOD
Wśród polskich internautów najpopularniejszymi serwisami streamingowymi są Cda.pl, Netflix, Ipla.tv i Player.pl - wynika z badania IRCenter. Rośnie liczba internautów oglądających treści na kilku ekranach, a Netflix jest najwyżej ocenianą platformą VOD na naszym rynku.
więcej
|
|
|