|
|
|
|
|
|
|
Wraca ,,Szansa na sukces". Nowe odcinki w TVP2
Telewizyjna Dwójka w wiosennej ramówce planuje pokazać reaktywowany talent-show „Szansa na sukces”, do którego właśnie rozpoczynają się castingi - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Programu na pewno nie poprowadzi Wojciech Mann, który był jego gospodarzem.
więcej
|
TVP grozi byłemu pracownikowi TVP Info, który w PE opowiadał, jak działa telewizja za czasów PiS
Telewizja Polska oceniła w oświadczeniu, że wypowiedzi byłego dziennikarza TVP Info Piotra Owczarskiego zarzucającego liczne nieprawidłowości w redakcji tej stacji, „zawierają szereg nieprawdziwych informacji, które naruszają dobre imię spółki”. Zaznaczyła, przeanalizuje jego stwierdzenia pod kątem działań prawnych. - TVP próbuje mnie uciszyć - komentuje Owczarski.
więcej
|
Krzysztof Ziemiec o obraźliwych komentarzach w sieci: ,,Wypowiadam się w imieniu wszystkich, których dotyka hejt"
Krzysztof Ziemiec zrezygnował z prowadzenia głównego wydania „Wiadomości”. We wtorek po raz pierwszy prezentera zastąpiła Edyta Lewandowska. Z naszych źródeł wynika, że powodem jego decyzji jest hejt i groźby, jakie otrzymywał on, oraz jego rodzina. Sam nie chciał tego potwierdzić. - Dla mnie dziennikarstwo to również ważna część mojego całego życia i jeśli na tym cierpi moje życie prywatne, rodzinne, to jest to coraz trudniejsze do wytrzymania, no bo co jest ostatecznie ważniejsze od domu, od rodziny? - pyta retorycznie Krzysztof Ziemiec w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
386 tys. widzów ,,Głębi ostrości" w TVP1 i 278 tys. w TVP Info
Nowy reporterski cykl „Głębia ostrości” w TVP1 ogląda średnio 386 tys. widzów. Produkcja daje stacji ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. 278 tys. osób gromadzą powtórki audycji pokazywane w TVP Info.
więcej
|
,,Wiadomości" i TVP Info oceniane jako dużo mniej rzetelne niż stacje i programy informacyjne Polsatu i TVN
„Wiadomości” za nierzetelne uznaje 50 proc. Polaków, a TVP Info - 43,2 proc. Za to ponad połowa respondentów pozytywnie ocenia wiarygodność „Wydarzeń” Polsatu, „Faktów” i TVN24, a tylko 11-12 proc. ma przeciwne zdanie o „Wydarzeniach” i Polsat News.
więcej
|
Po zmianach w zarządzie firma energetyczna Zygmunta Solorz wstrzymuje premie. ,,Turbulencje na rynku, chcemy restrukturyzacji"
Zarząd grupy kapitałowej Zespół Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin, której większościowym akcjonariuszem jest Zygmunt Solorz, wstrzymał indywidualne premie uznaniowe dla pracowników. - Sytuacja na rynku energii stała się trudna i skomplikowana wciąż nie ma możliwości jasnego określenia jak będzie wyglądała najbliższa przyszłość - uzasadniono. Miesiąc temu z firmy odeszli prezes Adam Kłapszta i członek zarządu Elżbieta Niebisz, jednocześnie do zarządu powołano Pawła Markowskiego.
więcej
|
Jarosław Olechowski odpowiada na list otwarty Wojciecha Maziarskiego: ,,Próba zohydzenia i zaszczucia człowieka"
Dziennikarz „Gazety Wyborczej” Wojciech Maziarski skrytykował Jarosława Olechowskiego, szefa Telewizyjnej Agencji Informacyjnej w liście otwartym, obwiniając go za upublicznienie wizerunków protestujących pod siedzibą Telewizji Polskiej. - Pański tekst jest po prostu próbą zohydzenia i zaszczucia człowieka, którego uważa Pan za swojego przeciwnika - odpowiedział Olechowski.
więcej
|
Fokus TV liderem kanałów dokumentalnych, TVP Historia wyprzedziła TVN Turbo
W styczniu br. liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Z trzeciego na drugie miejsce awansowała TVP Historia, która wyprzedziła TVN Turbo. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Viasat Nature, a najwięcej stracił kanał Canal+ Discovery - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
UPC z nowymi pakietami internetowymi dla fanów Ligi Mistrzów i Formuły 1
Sieć UPC Polska wprowadziła do oferty nowe pakiety internetowe - Polsat Sport Premium GO oraz Premium Eleven Sports GO. Umożliwiają one oglądanie kanałów w aplikacji mobilnej Horizon GO na wielu urządzeniach. Operator uruchomił także pakiet z dostępem do HBO GO, bez konieczności posiadania telewizji.
więcej
|
Małgorzata Opczowska prowadzi serwisy informacyjne w TVP Info
Małgorzata Opczowska zaczęła prowadzić wieczorne serwisy informacyjne w TVP Info. Poprzednio była reporterką TVP Kraków i współprowadzącą „Młodzież kontra”.
więcej
|
,,Projekt lokalny 2" i ,,Wyzwanie - nowe mieszkanie 10" wiosną w Domo+
Od marca br. stacja Domo+ rozpocznie emisję kolejnych sezonów programów Tomasza Pągowskiego „Projekt lokalny” oraz „Wyzwanie - nowe mieszkanie”, którego gospodarzem jest Damian Urbańczyk.
więcej
|
,,Znaki na ziemi z lotu ptaka", ,,Algieria z góry" i ,,Maroko z góry" od marca w Planete+
W marcu br. na antenie Planete+ zostaną wyemitowane serie dokumentalne prezentujące różne zakątki świata z lotu ptaka.
więcej
|
Michał Piróg odmówił udziału w ,,Dance, dance, dance". TVP: nie złożyliśmy mu propozycji
Michał Piróg na swoim profilu na Instagramie zamieścił tweeta, w którym odmawia udziału w nowym widowisku TVP2 „Dance, dance, dance”. - Nie złożyliśmy mu propozycji udziału w programie - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl osoba związana z Telewizją Polską.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Łukasz Kowalczyk na czele sprzedaży i reklamy w Mobile Ad Network
Łukasz Kowalczyk objął stanowisko dyrektora biura sprzedaży i reklamy w Mobile Ad Network. To nowa funkcja w firmie.
więcej
|
Starcom po wygranym przetargu kontynuuje obsługę mediową Storck Polska
Dom mediowy Starcom, należący do Publicis Media wygrał przetarg na obsługę mediową producenta słodyczy Storck Polska, który jest właścicielem takich marek, jak Toffifee, Nimm2, Merci, Knopers. Oznacza to kontynuację współpracy.
więcej
|
Platige Image wyprodukował trailer gry ,,Metro Exodus"
„Metro Exodus” to trzecia gra z serii bazującej na bestsellerowych powieściach Dmitrija Głuchowskiego. Do sieci właśnie trafił trailer gry, który przygotowało Platige Image.
więcej
|
Kamikaze otwiera oddział w Warszawie, na czele Katarzyna Kosińska-Rysz
Łódzka agencja interaktywna Kamikaze otworzyła biuro w Warszawie. Pokieruje nim Katarzyna Kosińska-Rysz, która przeszła do firmy z Saatchi & Saatchi IS.
więcej
|
Para mężczyzn tulących niemowlę i hasło ,,This Is Family" w nowej reklamie River Island
Odzieżowa marka River Island rozpoczęła kampanię, która ma celebrować zmieniające się oblicze współczesnych rodzin. W reklamie z hasłem „This Is Family” pokazano m.in. parę mężczyzn tulących niemowlę lub parę kobiet z kilkuletnim dzieckiem.
więcej
|
Golenie bez stresu reklamuje ofertę z CyberTarczą w Orange dla Firm (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Orange dla Firm jest promowana oferta Orange Love z usługą CyberTarcza i Samsungiem Galaxy S9. Akcję przygotowały agencja Leo Burnett Warszawa i dom mediowy Initiative Media Warszawa.
więcej
|
Piwo ulubionym alkoholem Polaków, w ubiegłym roku wydaliśmy na nie 16,7 mld złotych
Najczęściej spożywanym przez Polaków alkoholem w ubiegłym roku było piwo, które wyprzedziło wódkę i whisky - wynika z najnowszego badania Nielsena. Na złoty trunek w samych tylko sklepach wydaliśmy w ubiegłym roku 16,7 mld złotych.
więcej
|
Polskie Radio szuka dostawcy nośników reklamy zewnętrznej
Polskie Radio rozpoczęło przetarg, w którym wybierze firmę reklamy zewnętrzną odpowiedzialną za realizację kampanii outdoorowych nadawcy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowę z nią zawrze na dwa lata.
więcej
|
Visa reklamuje płatności zbliżeniowe kartą (wideo)
Ruszyła nowa kampania Visa, promująca na polskim rynku płatności zbliżeniowe.Przygotowały ją Saatchi & Saatchi IS, LiquidThread i Starcom.
więcej
|
Maskotki z ,,Angry Birds" w promocji Polomarketu (wideo)
W sklepach Polomarket ruszyła promocja, w które za punkty za zakupy można otrzymywać maskotki z bohaterami gry i filmów „Angry Birds”.
więcej
|
Martin Sorrell ujawnia plany wobec agencji S4 na ten rok, możliwe biuro agencji w Polsce
Martin Sorrell, właściciel agencji S4 zapowiada wzrost biznesu o 50 proc. w tym roku, szersze i głębsze relacje z obecnymi klientami. Chce też udowodnić rynkowi, że przyjęty przez niego „czysto cyfrowy” jednolity model agencji działa, bo tworzy pracę w sposób szybszy, lepszy i tańszy.
więcej
|
Ministerstwo Sprawiedliwości promuje Fundusz Sprawiedliwości
Ruszyła kampania informacyjna resortu sprawiedliwości „Pomagamy sprawiedliwie”. Promuje Fundusz Sprawiedliwości, który ma pomagać osobom pokrzywdzonym oraz ich najbliższym.
więcej
|
Lotos strategicznym sponsorem Polskiego Związku Tenisowego
Grupa Lotos podpisała umowę, w ramach której została sponsorem strategicznym Polskiego Związku Tenisowego. Będzie wspierać zarówno reprezentacje kobiet i mężczyzn, jak też programy szkolenia młodzieży i popularyzacji tenisa wśród dzieci.
więcej
|
Roger Federer gra na pianinie w reklamie Uniqlo
Ruszyła kampania reklamowa japońskiej marki dżinsów Uniqlo. Jej twarzą i ambasadorem jest szwajcarski tenisista Roger Federer.
więcej
|
Pingwiny i foka w kampanii Flustadu i Flurbifexu
Stada Polska rozpoczęła kampanię reklamową produktów Flustad i Flurbifex, łagodzących objawy grypy i przeziębienia. Działania przygotowała hi Grupa.
więcej
|
Krajowa Rada Spółdzielcza z nowym logo
Krajowa Rada Spółdzielcza zmieniła logo. W nowym koncepcie dominuje kolor turkusowy. Zrezygnowano także z umieszczania w logo skrótu nazwy.
więcej
|
To będzie przełomowy rok w handlu. Sprzedawcy będą inwestować, by oszczędzać czas konsumentów
Coraz większą rolę w handlu będą odgrywać technologie, które z jednej strony usprawnią proces zakupowy, z drugiej spowodują lepszą personalizację ofert dla poszczególnych konsumentów. Sprzedawcy będą też więcej inwestować w segment zdrowej żywności, bo konsumenci coraz większą wagę przywiązują do pochodzenia i jakości produktów, oczekując od nich certyfikatów bio czy zrównoważonego rolnictwa. Podstawowymi trendami staną się convenience, wielokanałowość i związane z tym zakupy przez internet.
więcej
|
FuturoCoin sponsorem Aston Martin Red Bull Racing, zespołu Formuły 1. ,,Pierwszy nasz tak duży deal sponsoringowy"
FuturoCoin został sponsorem Aston Martin Red Bull Racing. To pierwszy raz, kiedy kryptowaluta staje się sponsorem zespołu Formuły 1. Marka kryptowaluty będzie widoczna na bolidzie zespołu, transporterach drużyny czy ubraniach kierowców.
więcej
|
Nigel Vaz globalnym CEO w Publicis Sapient
Nigel Vaz został powołany na stanowisko global chief executive officera w agencji Publicis Sapinet (Publicis Media). Zastąpi na nim Alana Wexlera, który obejmie funkcję chairmana.
więcej
|
Lotos dalej będzie szukać narciarskich talentów. Ambasadorem Kamil Stoch
Grupa Lotos podpisała umowę z Polskim Związkiem Narciarskim, w ramach której do końca 2022 roku będzie finansować Narodowy Program Rozwoju Skoków Narciarskich i Kombinacji Norweskiej „Lotos Szukamy Następców Mistrza”.
więcej
|
Craig Lennon przeszedł z MediaComu do IPG Mediabrands
Craig Lennon dołączył do grupy IPG Mediabrands, skupiającej m.in. takie agencje jak, Initiative, UM obejmując nowo utworzone stanowisko managing directora commercial operations international. Przeszedł z MediaCom (GroupM/WPP).
więcej
|
,,Pomóż dzieciom w nierównej walce z życiem" w kampanii SOS Wiosek Dziecięcych (wideo)
Rusza akcja zachęcająca do przekazywania 1 proc. podatku na Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. Akcję, realizowaną pod hasłem „Pomóż dzieciom w nierównej walce z życiem”, przygotowały firmy marketingowe VML Poland, Papaya Films, Xantus Studio i Głośniej.
więcej
|
Marka Jack&Jones wchodzi do Polski ze sklepem internetowym
Duńska marka odzieżowa Jack&Jones uruchamia dla polskich klientów sklep internetowy.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Wynik netto Agory zmaleje o 11,4 mln zł. Powodami mniejsza wartość Goldenline i nieściągalne należności od Ruchu
Agora zdecydowała się dokonać odpisów aktualizujących wartość jej spółki zależnej Goldenline i pozostałych należności od Ruchu, które są zagrożone nieściągalnością. W konsekwencji wynik netto w czwartym kwartale ub.r. samej spółki Agory będzie niższy o 14,3 mln zł, a całej grupy kapitałowej Agora - o 11,4 mln zł.
więcej
|
,,Taśmy Kaczyńskiego" to serial z coraz słabszymi odcinkami. Zatrzymania przez CBA odciągnęły od niego uwagę (opinie)
„Gazeta Wyborcza” publikując co kilka dni kolejne nagrania z tzw. „taśm Kaczyńskiego” jedynie rozmywa narrację dotychczas budowaną przez redakcję. Hot newsy podaje się na początku rozwijając wątek, ale na tym samym poziomie jakości. A w tym przypadku tego brakuje. Z kolei stosowana przez PiS w tej sytuacji strategia rozproszenia uwagi odbiorców i pozwów sądowych powoli przestaje działać, bo o ile narracja „Gazety Wyborczej” zaczyna nużyć - to inne media mocno podgrzewają temat, czując się ignorowane - komentują dla Wirtualnemedia.pl dziennikarze i eksperci od wizerunku.
więcej
|
,,Twój Styl" liderem, mimo spadku sprzedaży o 30 tys. egz. ,,Glamour" najbardziej w dół
W listopadzie ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem znalazło się „Glamour” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,The New York Times" zwiększa przychody i traci zyski. Ma ponad 4,3 mln płacących czytelników
W IV kwartale 2018 roku „The New York Times” zanotował przychody większe o 3,8 proc, zaś zysk zmalał do 74,7 mln dolarów. Obecnie dziennik ma ponad 4,3 mln czytelników płacących za tradycyjne i cyfrowe wydania gazety, a do 2025 roku chce ich mieć 10 mln.
więcej
|
Nowa ,,Przyjaciółka" z loterią, do wygrania pula 25 tys. zł
Od 7 lutego br. w sprzedaży pojawi się dwutygodnik „Przyjaciółka”, w którym przygotowano dla czytelniczek „Złotą Loterię”. Numer zapakowano w złotą folię, pod którą szczęśliwcy znajdą gotówkę.
więcej
|
Towarzystwo Dziennikarskie podzielone ws. ataku na Ogórek. Czuchnowski, Blumsztajn i Ordyński wśród protestujących przed TVP Info
- Pokłóciliśmy się tak, że nie byliśmy w stanie wydać oświadczenia. Podjąłem decyzję, że nie będziemy się w tej sprawie wypowiadać - powiedział prezes Towarzystwa Dziennikarskiego Seweryn Blumsztajn, tłumacząc brak reakcji organizacji na atak demonstrujących przed siedzibą TVP Info. We wtorek wieczorem kilka osób z Towarzystwa Dziennikarskiego pokojowo manifestowało przed TVP Info, a w środę rano do protestujących dołączył Wojciech Czuchnowski.
więcej
|
|
|
Grupa naTemat testuje system Adquesto: pełne teksty po odpowiedzi na pytania z reklam
- Od kilku tygodni testujemy rozwiązanie Adquesto, które jest niefinansowym paywallem i moim zdaniem jest naprawdę ciekawym kompromisem dla polskiego rynku wydawców internetowych - informuje Wirtualnemedia.pl Michał Mańkowski, redaktor naczelny i dyrektor operacyjny Grupy naTemat.
więcej
|
Szefowa YouTube'a: Coraz więcej kanałów z milionem subskrypcji i zamożnych twórców, grudniowy ,,YouTube Rewind" to porażka
W 2018 roku podwoiła się liczba kanałów posiadających ponad milion subskrybentów, wzrosła też liczba twórców zarabiających na swoich treściach poważne pieniądze - poinformowała Susan Wojcicki, szefowa YouYube. Przyznała także, że grudniowy film „YouTube Rewind” nie był udany i zawiódł oczekiwania użytkowników. - Nawet moje dzieci stwierdziły, że jest zawstydzający - zdradziła Wojcicki.
więcej
|
,,The New York Times" zwiększa przychody i traci zyski. Ma ponad 4,3 mln płacących czytelników
W IV kwartale 2018 roku „The New York Times” zanotował przychody większe o 3,8 proc, zaś zysk zmalał do 74,7 mln dolarów. Obecnie dziennik ma ponad 4,3 mln czytelników płacących za tradycyjne i cyfrowe wydania gazety, a do 2025 roku chce ich mieć 10 mln.
więcej
|
"Kapital Marvel" trafi tylko na Disney+
Nowy serwis VoD Disney+ będzie obfitował w ekskluzywne treści - filmy i seriale. Na razie szczegóły biblioteki mającej zadebiutować jeszcze w tym roku platformy owiane są tajemnicą. Więcej szczegółów poznają w kwietniu potencjalni inwestorzy. Wiadomo, że na platformę trafi film "Kapitan Marvel".
więcej
|
Spotify z rosnącymi przychodami i zyskiem, ma 207 milionów użytkowników
W IV kwartale 2018 r. serwis Spotify zanotował wzrost przychodów o 30 procent, a zysk operacyjny spółki osiągnął kwotę 94 mln euro. Z serwisu korzysta obecnie 207 mln użytkowników, z czego 96 mln płaci abonament.
więcej
|
W spocie Wirtualnej Polski dziennikarze opisują swoje ważne teksty (wideo)
Wirtualna Polska zaczęła wizerunkową kampanię reklamową podkreślającą, że w ub.r. była najczęściej cytowanym portalem internetowym. W spocie występują dziennikarze WP.pl i Money.pl.
więcej
|
Wódka najlepszym hasłem w polskiej Wikipedii o naszym kraju
W konkursie zorganizowanym przez Stowarzyszenie Wikimedia Polska za najlepiej zredagowane hasło w polskiej wersji Wikipedii dotyczące naszego kraju uznano wódkę. Drugiej miejsce zajął orzeł bielik, a trzecie - polska szkoła filmowa.
więcej
|
Marka Jack&Jones wchodzi do Polski ze sklepem internetowym
Duńska marka odzieżowa Jack&Jones uruchamia dla polskich klientów sklep internetowy.
więcej
|
Gemius wprowadza możliwość sprzedaży powierzchni wideo w programmaticu
Gemius wprowadził nową funkcjonalność do narzędzia AdOcean SSP - możliwość sprzedaży powierzchni reklamowej wideo w modelu programatycznym.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Jakub Bierzyński po rekordowym debiucie partii Wiosna: Millward Brown zakładałem 30 lat temu, dziś nie mam z nią nic wspólnego
- Byłem jednym z założycieli MillwardBrown i przyznaję się do popełnienia zarzucanego mi czynu. Czyn ten popełniłem razem z niejakim Lisem Tomaszem. On założył „Fakty” TVN, które zapłaciły za ten sondaż - tak wpis Lisa sugerujący, że najnowszy sondaż Kantar Millward Brown, w którym partia Wiosna Roberta Biedronia uzyskała 14 proc. poparcia i 3 pozycję może być nieobiektywny komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, szef OMD Poland i doradca Roberta Biedronia.
więcej
|
Piwo ulubionym alkoholem Polaków, w ubiegłym roku wydaliśmy na nie 16,7 mld złotych
Najczęściej spożywanym przez Polaków alkoholem w ubiegłym roku było piwo, które wyprzedziło wódkę i whisky - wynika z najnowszego badania Nielsena. Na złoty trunek w samych tylko sklepach wydaliśmy w ubiegłym roku 16,7 mld złotych.
więcej
|
To będzie przełomowy rok w handlu. Sprzedawcy będą inwestować, by oszczędzać czas konsumentów
Coraz większą rolę w handlu będą odgrywać technologie, które z jednej strony usprawnią proces zakupowy, z drugiej spowodują lepszą personalizację ofert dla poszczególnych konsumentów. Sprzedawcy będą też więcej inwestować w segment zdrowej żywności, bo konsumenci coraz większą wagę przywiązują do pochodzenia i jakości produktów, oczekując od nich certyfikatów bio czy zrównoważonego rolnictwa. Podstawowymi trendami staną się convenience, wielokanałowość i związane z tym zakupy przez internet.
więcej
|
Gemius wprowadza możliwość sprzedaży powierzchni wideo w programmaticu
Gemius wprowadził nową funkcjonalność do narzędzia AdOcean SSP - możliwość sprzedaży powierzchni reklamowej wideo w modelu programatycznym.
więcej
|
|
|
,,Taśmy Kaczyńskiego" to serial z coraz słabszymi odcinkami. Zatrzymania przez CBA odciągnęły od niego uwagę (opinie)
„Gazeta Wyborcza” publikując co kilka dni kolejne nagrania z tzw. „taśm Kaczyńskiego” jedynie rozmywa narrację dotychczas budowaną przez redakcję. Hot newsy podaje się na początku rozwijając wątek, ale na tym samym poziomie jakości. A w tym przypadku tego brakuje. Z kolei stosowana przez PiS w tej sytuacji strategia rozproszenia uwagi odbiorców i pozwów sądowych powoli przestaje działać, bo o ile narracja „Gazety Wyborczej” zaczyna nużyć - to inne media mocno podgrzewają temat, czując się ignorowane - komentują dla Wirtualnemedia.pl dziennikarze i eksperci od wizerunku.
więcej
|
Anna Ryczkowska PR managerką Wolves Summit
Anna Ryczkowska objęła nowe stanowisko PR managera Wolves Summit, wydarzenia łączącego inwestorów i biznes ze startupami i rynkiem innowacji.
więcej
|
Katarzyna Mąkólska udziałowcem w agencji Procontent Communication
Katarzyna Mąkólska, managerka w agencji Procontent Communication, została udziałowcem firmy. Pracuje w niej od 5 lat.
więcej
|
Karolina Sabała: z H+K Strategies do Abstra
Karolina Sabała objęła stanowisko specjalisty ds. mediów społecznościowych w firmie Abstra. Dotychczas związana z agencją Hill & Knowlton Strategies Poland.
więcej
|
Grupa Nice nowym klientem Solski Communications
Do grona klientów agencji Solski Communications dołączyła Grupa Nice, oferująca rozwiązania z zakresu automatyki domowej, home security i smart home.
więcej
|
|
|