|
|
|
|
|
|
|
KRRiT nie wyciągnie konsekwencji wobec TVP za upublicznienie wizerunku protestujących
Oprócz pisma zastępcy Rzecznika Praw Obywatelskich oraz prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych do KRRiT w sprawie materiału w „Wiadomościach” TVP, w którym opublikowano personalia i zdjęcia uczestników protestu przed siedzibą TVP, wpłynęły jeszcze skargi indywidualne. Jak wynika z naszych informacji, KRRiT zbada sprawę, ale nie wyciągnie żadnych konsekwencji wobec nadawcy.
więcej
|
Zygmunt Solorz chce, żeby Cyfrowy Polsat wypłacał wyższą dywidendę - minimum 1,8 mld zł przez 3 lata
Zygmunt Solorz, większościowy akcjonariuszy Cyfrowego Polsatu, zaproponował, żeby firma przez najbliższe trzy lata wypłaciła dywidendy wynoszące minimum 1,8 mld zł. Zarząd firmy oszacuje możliwości finansowe pod tym kątem i zdecyduje, czy zmieniać politykę dywidendową.
więcej
|
Telewizja Polska żąda przeprosin i wpłaty na WOŚP od członków Towarzystwa Dziennikarskiego za oświadczenie ,,dość mowy nienawiści w TVP"
TVP wysłała do Towarzystwa Dziennikarskiego wezwanie przedprocesowe z żądaniem przeprosin za „naruszenie dóbr osobistych nadawcy w związku z publikacją oświadczenia". Żąda też wpłacenia tys. złotych na cel charytatywny od każdego z sygnatariuszy pisma. - Nie zmieniliśmy zdania na temat dziennikarstwa uprawianego przez TVP. Jesteśmy gotowi bronić naszej opinii przed sądem - zapowiadają członkowie organizacji.
więcej
|
,,Dance, dance, dance" od 2 marca w TVP2. W jury Ewa Chodakowska, Ida Nowakowska i Robert Kubisz
Od 2 marca TVP2 rozpocznie emisję nowego show „Dance, dance, dance”, w którym wykorzystane będą elementy rzeczywistości rozszerzonej. Gospodarzami programu będą: Barbara Kurdej-Szatan i Tomasz Kammel, a w jury znajdą się: Ewa Chodakowska, Ida Nowakowska i Robert Kubisz.
więcej
|
,,Nokaut" nowym serialem Czwórki. Emisja od 5 marca
We wtorek, 5 marca 2019 roku telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję nowego cotygodniowego komediowego serialu „Nokaut” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Rodzinny interes" od 4 marca w TV Puls. W jednym z odcinków pojawi się Adek z ,,Lombard. Życie pod zastaw".
Od 4 marca TV Puls rozpocznie emisję nowego serialu „Rodzinny interes”, który będzie można oglądać w dni powszednie o godz. 17.00 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Randka z nieznajomym 2" od marca w Polsat Cafe. Maria Konarowska nową gospodynią
W marcu 2019 roku Polsat Cafe rozpocznie emisję drugiego sezonu programu „Randka z nieznajomym” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że nową gospodynią produkcji została Maria Konarowska, która w tej roli zastąpiła Joannę Lazer z Red Lips.
więcej
|
Szef Agrounii uzasadnił w TV Republika pozwanie stacji za tekst o ,,ruskiej agenturze" (wideo)
Michał Kołodziejczak, założyciel organizacji rolniczej Agrounia, pozwał Telewizję Republika za tekst na jej stronie internetowej, w którym opis jego wywiadu radiowego zatytułowano „Ruska agentura rozpoczyna akcję?!”. - Nie będziecie psuć mojego dobrego imienia. Dla mnie to jest potwarz - stwierdził w czwartek na antenie TV Republika.
więcej
|
,,Sablewska o stylu. Na okazje" - nowy program Mai Sablewskiej wiosną w TVN Style
Od marca br. stacja TVN Style rozpocznie emisję nowego programu „Sablewska o stylu. Na okazje”, w którym stylistka Maja Sablewska przeprowadzi metamorfozy kobiet i mężczyzn.
więcej
|
Rafał Zawierucha nakręcił dla Canal+ dokument o Oscarach. Premiera 16 lutego
Grający w filmie Quentina Tarantino polski aktor Rafał Zawierucha pokaże w Canal+ kulisy gali wręczenia Oscarów. Film dokumentalny „Zawierucha w Hollywood” stacja wyemituje w sobotę 16 lutego.
więcej
|
TVP.info mimo dementi Edyty Żemły wymieniło ją w tekście jako osobę, do której dzwonili manifestujący przed siedzibą stacji
Na portalu internetowym TVP Info w artykule o rozmowach protestujących przed siedzibą tej stacji podano, że według internautów chcieli dzwonić do dziennikarki Onetu Edyty Żemły. Żemła kilka godzin przed publikacją tekstu zapewniła, że nie kontaktowała się z demonstrantami, ale jej stanowiska nie dodano w artykule. - Sorry, teraz siadłem dopiero do komputra - tłumaczył Cezary Gmyz.
więcej
|
W obliczu Brexitu Discovery przenosi do Niemiec koncesje na nadawanie 19 kanałów
Koncern Discovery wystąpił do regulatora rynku medialnego w Bawarii o przyznanie koncesji na nadawanie 19 kanałów w krajach skandynawskich. Prośba jest spowodowana zapowiedzianym Brexitem, dotąd bowiem koncesje zostały uzyskane od brytyjskiego Ofcomu i przestaną obowiązywać po opuszczeniu Unii Europejskiej przez Wielką Brytanię.
więcej
|
HBO pokazało pierwsze zdjęcia z serialu "Gra o tron 8"
HBO pokazała pierwsze oficjalne zdjęcia z planu finałowego sezonu "Gry o tron". Premiera w Polsce w HBO i HBO GO 15 kwietnia.
więcej
|
Barbara Williams wiceprezesem CBC, odchodzi Heather Conway
Barbara Williams została wiceprezesem Canadian Broadcasting Corporation (CBC), kanadyjskiego nadawcy publicznego. Będzie odpowiadać za anglojęzyczne kanały stacji, a na stanowisku zastąpi odchodzącą z firmy Heather Conway.
więcej
|
,,Bestsellery Empiku 2018" z transmisją w TVN. Honorata Skarbek i Piotr Grabarczyk zrelacjonują galę w internecie
W środę 13 lutego br. podczas uroczystej gali po raz dwudziesty wręczone zostaną „Bestsellery Empiku”. Wydarzenie obejrzą na żywo widzowie TVN, a internetową relację z czerwonego dywanu przeprowadzą Honorata Skarbek i Piotr Grabarczyk.
więcej
|
Canal+ pokaże galę Orły 2019. Seriale Netfliksa, Showmaksa i HBO z szansą na nagrodę
W środę 6 lutego ogłoszono na konferencji prasowej nominacje do Polskich Nagród Filmowych Orły 2019. Po raz kolejny Canal+ został oficjalnym nadawcą ceremonii wręczenia nagród. Wydarzenie odbędzie się 25 marca 2019 r. w Teatrze Polskim.
więcej
|
Złota Mowa Reklamowa TVP: laureatami Kancelaria Prezydenta RP, PAiH, Ryki, Wawel, WP
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej wyłoniło laureatów Złotej Mowy Reklamowej. Nagrody otrzymały w tym roku Kancelaria Prezydenta RP, Polska Agencja Inwestycji i Handlu, Spółdzielnia Mleczarska Ryki, Wawel oraz Grupa Wirtualna Polska.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Natur Produkt Zdrovit zwiększył wydatki reklamowe o 39 proc., w dół Aflofarm i Polpharma
Największym reklamodawcą wśród producentów farmaceutyków w 2018 roku był Aflofarm Farmacja Polska, który podobnie jak Polpharma zmniejszył budżet reklamowy w ub.r. Firmy z tej branży w ub.r. obcięły wydatki w radiu, kinach i na outdoorze zwiększając zarazem nakłady w prasie i telewizji.
więcej
|
Publicis Groupe ze spadkiem przychodów w IV kwartale, liczy na 4 proc. wzrost do 2020 roku
Publicis Groupe miała w IV kwartale ub.r. przychody w wysokości 2,49 mld euro, czyli 0,3 proc. niższe niż rok wcześniej. Władze holdingu tłumaczą to głównie spadkiem wydatków reklamowych największych klientów. Podtrzymują prognozę wzrostu wpływów o 4 proc. do 2020 roku.
więcej
|
,,100 lat śmiałych decyzji" w spocie z okazji 100-lecia PKO BP (wideo)
PKO Bank Polski rozpoczął emisję spotu „100 lat śmiałych decyzji” przygotowanego specjalnie z okazji 100-lecia jego istnienia. Przy kampanii pracowały firmy Watch Out Studio Platige Image, Agencja Warszawa i Havas Media.
więcej
|
Diesel w nowej reklamie drwi z influencerów (wideo)
Odzieżowa marka Diesel w swojej najnowszej kampanii zwraca uwagę na codzienne zwyczaje infleuncerów, drwiąc w pewnym sensie z ich sposobu bycia. I zachęca: „Be a follower”.
więcej
|
Włoska biesiada w kampanii Biedronki (wideo)
Ruszyła nowa kampania Biedronki (Jeronimo Martins Polska), wspierająca ofertę produktów z kuchni włoskiej. Akcję „W 100% autentycznie włoskie” zrealizowano wspólnie z Italian Trade Agency - Agencją Promocji i Internacjonalizacji Przedsiębiorstw Włoskich.
więcej
|
Coca-Cola promuje się muralem autorstwa Piotr Młodożeńca
Na warszawskiej Pradze powstał nowy mural Coca-Coli, autorstwa Piotra Młodożeńca. Promuje szklaną butelkę napoju, która od stycznia pojawiła się w sprzedaży detalicznej.
więcej
|
Oreo z nową globaną platformę komunikacyjną ,,Stay Playful". W reklamie Wiz Khalifa (wideo)
Należąca do koncernu Mondelez marka słodyczy Oreo uruchamia globalną platformę kreatywną "Stay Playful", rozpoczynając od kampanii telewizyjnej w Ameryce Północnej, w której uczestniczy muzyk Wiz Khalifa i jego pięcioletni syn.
więcej
|
Rodzice osób nieheteronormatywnych w reklamie telekomu Spark (wideo)
Nowozelandzki operator telekomunikacyjny Spark razem z organizacją OUTLine przygotowali kampanię hołdującą wartościom miłości rodzicielskiej, dumy i tolerancji dla osób reprezentujących społeczność LGBTQIA+.
więcej
|
Nowe logo podkarpackiego miasta i gminy Lesko
Lesko ma nowe logo, którego autorem jest Dominik Niziński.
więcej
|
Orlen partnerem technologii 4DX w kinach Cinema City
PKN Orlen został sponsorem wszystkich sal kinowych Cinema City w Polsce, w których wyświetlane są filmy w formacie 4DX. Od początku roku tego typu sale 4DX noszą nazwę "Verva 4DX".
więcej
|
Klara Markiewicz i Joanna Uniwersal dyrektorkami strategii w Ogilvy
Klara Markiewicz oraz Joanna Uniwersal objęły stanowiska strategic director w Ogilvy. Dla Markiewicz to awans po sześciu latach pracy w agencji. Uniwersal przeszła z brytyjskiego oddziału firmy.
więcej
|
Złota Mowa Reklamowa TVP: laureatami Kancelaria Prezydenta RP, PAiH, Ryki, Wawel, WP
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej wyłoniło laureatów Złotej Mowy Reklamowej. Nagrody otrzymały w tym roku Kancelaria Prezydenta RP, Polska Agencja Inwestycji i Handlu, Spółdzielnia Mleczarska Ryki, Wawel oraz Grupa Wirtualna Polska.
więcej
|
Milena Wieleńska account managerem w LifeTube
Do zespołu sieci partnerskiej i agencji influencer marketingu LifeTube dołączyła Milena Wieleńska, która objęła stanowisko account managera w dziale beauty.
więcej
|
Platinium Cast zajmie się social mediami i influencer marketingiem dla marek Allerganu
Koncern farmaceutyczny Allergan powierzył agencji Platinium Cast obsługę marek Juvéderm i Coolscuplting w zakresie social media i influencer marketingu.
więcej
|
Łukasz Adamski, Maciej Puławski i Mikołaj Sokołowski specjalistami Agencji Whites
Do działu performance agencji Whites dołączyło trzech specjalistów - Łukasz Adamski, Maciej Puławski i Mikołaj Sokołowski.
więcej
|
Mariusz Sosnowski w dziale obsługi klienta Result Media
Do zespołu client service agencji Result Media dołącza nowy specjalista - Mariusz Sosnowski.
więcej
|
Agencja Brave z 60 proc. wzrostem przychodów w 2018 roku
Nieustanne poszukiwanie nowych i kreatywnych rozwiązań oraz kompleksowe podejście do potrzeb klientów agencji Brave zaowocowały w zeszłym roku prawie 100 zrealizowanymi projektami i ponad 15,8 mln zł przychodu. Agencja pozyskała aż 11 nowych klientów, jednocześnie utrzymując wszystkich dotychczasowych.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Zebrano ponad 130 podpisów pod apelem w obronie zwolnionych fotoreporterów PAP
PAP pod koniec stycznia br. nie przedłużyła umów czterem fotoreporterom zatrudnionym w agencji. W akcję w ich obronie zaangażował się Maksymilian Rigamonti, który w tej sprawie zbierał podpisy pod listem otwartym do szefa Rady Mediów Narodowych. Pod apelem podpisała się ponad setka fotografów, Krzysztof Czabański ma rozpatrzyć pismo w przyszłym tygodniu.
więcej
|
,,Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży w 2018 roku, ,,Dziennik Zachodni" najbardziej w dół
W 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Zachodni”. Zyskała tylko „Polska Metropolia Warszawska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Dragons" nowym dziecięcym dwumiesięcznikiem Media Service Zawada
W czwartek, 7 lutego na rynku ukazał się pierwszy numer nowego dziecięcego dwumiesięcznika Media Service Zawada „Dragons”. Magazyn jest adresowany do dzieci w wieku 6-12 lat, fanów kultowej animacji „Jak wytresować smoka”.
więcej
|
NBP chce przeprosin i 300 tys. zł za słowa posła PO w tekście ,,Gazety Wyborczej" o Adamie Glapińskim
Narodowy Bank Polski skierował pozew sądowy dotyczący artykułu Dominiki Wielowieyskiej w „Gazecie Wyborczej” o prezesie NBP Adamie Glapińskim. Domaga się przeprosin i 300 tys. zł na cel społeczny, m.in. od wypowiadającego się w tekście posła PO Sławomira Neumanna.
więcej
|
|
|
CDA.pl ma 172 tys. subskrybentów. 28 mln zł wpływów i 5,4 mln zł zysku w ub.r.
Na koniec 2018 roku platforma CDA.pl miała 172,1 tys. aktywnych użytkowników płatnej oferty CDA Premium. W całym ub.r. zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 60 proc. do 27,99 mln zł oraz zysku netto o do 5,39 mln zł.
więcej
|
Twitter na plusie w 2018 r. i z ponad 3 mld USD przychodu. Maleje liczba użytkowników
Twitter zarówno w IV kwartale, jak i całym 2018 roku zanotował zysk i wzrost przychodu rok do roku. Zmalała jednak liczba użytkowników serwisu.
więcej
|
Tinder ma 4,3 mln użytkowników i 805 mln dolarów przychodu
W 2018 roku firma Match Group, do której należy popularna aplikacja randkowa Tinder zanotowała 1,73 mld dolarów przychodów, a zysk operacyjny skoczył o 32 proc. W całym roku Tinder wypracował 805 mln dolarów przychodu, a liczba użytkowników na świecie wzrosła do ponad 4,3 mln.
więcej
|
Allegro wprowadza mobilne płatności za pomocą Apple Pay
Serwis Allegro rozszerzył możliwości płacenia za zakupy w swojej aplikacji mobilnej. Użytkownicy mogą teraz dokonywać transakcji za pomocą platformy Apple Pay. Wcześniej do dyspozycji internautów oddano też płatności poprzez Google Pay oraz Blik.
więcej
|
Jeszcze w lutym Skoda wprowadzi platformę online do sprzedaży aut
Na koniec lutego koncern Volkswagen Group Polska, który jest importerem samochodów marki Skoda zapowiedział uruchomienie specjalnej platformy internetowej do sprzedaży aut tej marki.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|