Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 11 Lutego 2019
 
 
 
,,Big Brother" rusza 17 marca w TVN7. Wielki Brat na antenie pięć razy dziennie
 
Powracające po 11 latach przerwy reality-show „Big Brother” wystartuje na antenie TVN7 w niedzielę 17 marca br. W dwugodzinnym programie widzowie poznają piętnastu uczestników oraz wszystkich prowadzących, a także przyjrzą się budowę domu Wielkiego Brata - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Polski Volkswagen przechodzi na samodzielne kupowanie kampanii w programmaticu
 
Volkswagen Group Polska (VGP) zmienia sposób zakupu kampanii internetowych w modelu programatycznym. Marketer rezygnuje z usług domu mediowego PHD Rocket w tym zakresie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Stawia na budowę własnego zespołu, w czym wesprze go firma Stars.  więcej
 
 
Jacek Kurski o ,,czarnej listy" w TVP. ,,Zarząd nie ustala gości, tematów rozmów oraz treści materiałów"
 
- Zarząd TVP nie polecał sporządzenia jakiejkolwiek „czarnej listy"; gdyby takie listy powstawały w redakcjach, wobec odpowiedzialnych wyciągnięto by konsekwencje służbowe - zapewnia prezes TVP Jacek Kurski w odpowiedzi na pytanie Rzecznika Praw Obywatelskich Adama Bodnara. więcej
 
 
,,Wstaje dzień" pozostaje w ramówce TVP Info. TAI zadowolona z programu
 
Wprowadzony we wrześniu ub.r. na antenę TVP Info morning-show „Wstaje dzień” będzie kontynuowany wiosną 2019 roku. Telewizyjna Agencja Informacyjna jest zadowolona z oglądalności programu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Interia z najpopularniejszym serwisem o pogodzie. Accuweather liderem w mobile'u, Pogodynka przyciąga na najdłużej (TOP10)
 
Interia.pogoda.pl jest liderem wśród serwisów z prognozą pogody pod względem liczby użytkowników, najwięcej odsłon notuje Accuweather.com, a zdecydowanie najdłuższy średni czas korzystania przez internautów - Pogodynka.pl. Odwiedzalność tego ostatniego, podobnie jak Pogoda.onet.pl i Meteoprog.pl, znacząco zmalała w skali roku. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Czy odejście Krzysztofa Ziemca z ,,Wiadomości" wpłynie na jego wizerunek? więcej
 
Bogusław Chrabota o krytycznym materiale ,,Wiadomości": być oplutym przez nie to jak udekorowanie medalem za zasługi więcej
 
Zygmunt Solorz chce, żeby Cyfrowy Polsat wypłacał wyższą dywidendę - minimum 1,8 mld zł przez 3 lata więcej
 
Krzysztof Ziemiec o obraźliwych komentarzach: Wypowiadam się w imieniu wszystkich, których dotyka hejt więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
PR & Media Relations Manager Pret-a-Porter PR
SPECJALISTA DS. REKLAMY I SPONSORINGU nc+
Stażysta Redakcji Informacyjnej TVN
Specjalista ds. sprzedaży licencji MPLC
Menadżer ds. sprzedaży reklamy multimedialnej Edipresse Polska
Manager ds. sprzedaży licencji MPLC
Administrator Systemów Komputerowych TVN
Redaktor Wydawnictwo Bauer
Manager ds. sprzedaży online Gremi Media
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży TVP
Analityk w Zespole Analiz i Zarządzania Czasem Reklamowym Biura Reklamy TVP
Digital & Marketing Manager Randstad
Data Performance Expert TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Big Brother" rusza 17 marca w TVN7. Wielki Brat na antenie pięć razy dziennie

Powracające po 11 latach przerwy reality-show „Big Brother” wystartuje na antenie TVN7 w niedzielę 17 marca br. W dwugodzinnym programie widzowie poznają piętnastu uczestników oraz wszystkich prowadzących, a także przyjrzą się budowę domu Wielkiego Brata - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Jacek Kurski o ,,czarnej listy" w TVP. ,,Zarząd nie ustala gości, tematów rozmów oraz treści materiałów"

- Zarząd TVP nie polecał sporządzenia jakiejkolwiek „czarnej listy"; gdyby takie listy powstawały w redakcjach, wobec odpowiedzialnych wyciągnięto by konsekwencje służbowe - zapewnia prezes TVP Jacek Kurski w odpowiedzi na pytanie Rzecznika Praw Obywatelskich Adama Bodnara. więcej

,,Wstaje dzień" pozostaje w ramówce TVP Info. TAI zadowolona z programu

Wprowadzony we wrześniu ub.r. na antenę TVP Info morning-show „Wstaje dzień” będzie kontynuowany wiosną 2019 roku. Telewizyjna Agencja Informacyjna jest zadowolona z oglądalności programu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP przejęła domenę Tvpsport.pl, uruchomi nowy portal TVP Sport

Telewizja Polska przejęła prawa do domeny Tvpsport.pl, zarejestrowanej dotychczas przez podmiot niezwiązany ze spółką. Nadawca planuje uruchomienie odświeżonego portalu TVP Sport. więcej

Telewizja Polska żąda przeprosin i wpłaty 25 tys. zł na WOŚP od Rzecznika Praw Obywatelskich

Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar otrzymał od Telewizji Polskiej wezwanie przedsądowe z żądaniem przeprosin za „naruszenie dóbr osobistych nadawcy w związku z publicznymi wypowiedziami” oraz wpłaty 25 tys. zł na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. RPO ma dwa tygodnie na spełnienia tego żądania - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP2 pokaże ,,Za marzenia 2" w poniedziałki po ,,M jak miłość". Premiera 4 marca

W poniedziałek 4 marca br. stacja TVP2 rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu obyczajowego „Za marzenia”. Produkcja wróci do swojego pasma sprzed roku, czyli po „M jak miłość” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Tomasz Lis wzywa do bojkotu TVP i niepłacenia abonamentu. KRRiT: Skrajnie nieodpowiedzialne zachowanie

Redaktor naczelny „Newsweeka” Tomasz Lis wezwał do „Narodowego Bojkotu TVP”. Jeden z przejawów niezgadzania się na sposób prezentowania informacji przez telewizję publiczną miałby polegać na niepłaceniu abonamentu. - Wezwanie jest skrajnie nieodpowiedzialne, gdyż naraża osoby uchylające się od ustawowego zobowiązania na konsekwencje - przekazała Wirtualnemedia.pl Teresa Brykczyńska, rzecznik Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. więcej

Czy odejście Krzysztofa Ziemca z ,,Wiadomości" wpłynie na jego wizerunek?

Krzysztof Ziemiec zrezygnował z prowadzenia głównego wydania „Wiadomości”. We wtorek po raz pierwszy prezentera zastąpiła Edyta Lewandowska. Sam jako prezenter „Teleexpressu” zastąpił Michała Cholewińskiego. - Prowadzący buduje wizerunek właściciela, czyli partii rządzącej - oceniają eksperci w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

Michał Rachoń i Krystian Krawiel wracają do ,,Woronicza 17" i ,,Minęła 20" w TVP Info

Po miesięcznej przerwie Michał Rachoń znów będzie gospodarzem programów „Woronicza 17” i „Minęła 20” w TVP Info. Wydawcą wydań prowadzonych przez Rachonia tak jak wcześniej będzie natomiast Krystian Krawiel. więcej

TVP Seriale liderem oglądalności. FOX Comedy z największym wzrostem

W zeszłym miesiącu pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło FOX Comedy, a liderem spadków była stacja CBS Action - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

Nowe odcinki ,,Krainy bezprawia" i ,,Syna" w AMC

Od 1 kwietnia AMC rozpocznie emisję drugiej części trzeciego sezonu „Krainy bezprawia”. Z kolei w maju na antenie stacji zadebiutuje drugi sezon „Syna”. więcej

Bogusław Chrabota o krytycznym materiale ,,Wiadomości": być oplutym przez nie to jak udekorowanie medalem za zasługi

W piątkowych „Wiadomościach” w materiale o krytycznych opiniach o Telewizji Polskiej opisano przede wszystkim redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej” Bogusława Chrabotę. Zasugerowano, że jest stronniczy, ponieważ przez wiele lat pracował w Polsacie, a jego żona startowała do Sejmu z listy Nowoczesnej. - Dziennikarze „Wiadomości” przekroczyli granice. Być oplutym przez program informacyjny o najgorszej reputacji i najmniejszej wiarygodności to jak udekorowanie medalem za zasługi - komentuje Chrabota. więcej

Jerzy Zelnik wyreżyserował spektakl ,,Cena" dla Teatru Telewizji. Premiera 4 marca w TVP1

W poniedziałek 4 marca br. stacja TVP1 wyemituje spektakl „Cena”, który na zlecenie Telewizji Polskiej wyreżyserował Jerzy Zelnik - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Startuje faza pucharowa Ligi Mistrzów. Gdzie oglądać?

We wtorek, 12 lutego wystartuje faza pucharowa obecnego sezonu Ligi Mistrzów UEFA. Sportową imprezę będzie można oglądać w naszym kraju w Telewizji Polsat oraz Telewizji Polskiej. więcej

Co najchętniej oglądali Polacy w telewizji 2018 roku? (raport)

Wśród transmisji sportowych najwięcej widzów w 2018 roku miał mundialowi mecz Polska-Kolumbia. Na czele seriali uplasowało się „M jak miłość”, pozycji informacyjno-publicystyczno-reporterskich - „Teleexpress”, programów rozrywkowych - „Sylwester marzeń z Dwójką”, a filmów - „Kevin sam w domu”. więcej

Cztery nowości w zimowej ramówce TVP. Jacek Kurski: warto w tym okresie pokazywać premiery

Na początku tego roku Jedynka wprowadziła na antenę trzy nowości: program „Sanatorium miłości”, serial „Echo serca” i reporterski cykl „Głębia ostrości”, a w Dwójce zadebiutowała międzynarodowa produkcja „Rozbite marzenia. 1918-1939”. - Już od dawna było moim marzeniem, aby nie ograniczać się do ramówki wiosennej i jesiennej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej. więcej

Kordian Piwowarski o ,,Miszmasz, czyli Kogel-mogel 3": wersja rozszerzona filmu pojawi się na DVD lub w telewizji

Komediowy film „Miszmasz, czyli Kogel-mogel 3” doczeka się wersji rozszerzonej, która pojawi się na DVD lub w telewizji. Znajdą się w niej zarówno dodatkowe sceny dostępne w social media, jak i nigdzie niepublikowane materiały. - Fani „Miszmasz” domagają się wyciętych z filmu scen - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Kordian Piwowarski, reżyser produkcji. więcej

Widz, który pozwał Telewizję Polską za ,,manipulowanie informacjami", sam został pozwany. Odpowiada nadawcy

Waldemar Sadowski, widz telewizji publicznej, który jako pierwszy w Polsce urażony przekazem Telewizji Polskiej postanowił ją pozwać, sam został pozwany przez stację. Teraz odpowiada nadawcy, tłumacząc między innymi, że nie doszło do naruszenia dobrego imienia spółki, ponieważ jego wypowiedzi mieszczą się w ramach dozwolonej krytyki. więcej

Polska edycja ,,Ninja Warrior" w jesiennej ramówce Polsatu (wideo)

W jesiennej ramówce br. Telewizja Polsat planuje pokazać polską edycję japońskiego reality-show „Ninja Warrior” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. W najbliższym czasie stacja przeprowadzi casting na gospodarzy programu. Właśnie rozpoczęły się poszukiwania uczestników. więcej

Komisja Konkursowa wydłuża pracę na wybór reprezentanta Polski na Eurowizję 2019

Specjalna Komisja Konkursowa, która ma wybrać reprezentanta Polski na 64. Konkurs Piosenki Eurowizji 2019 w Tel Avivie, wydłuża swoją pracę. Decyzja ma zostać ogłoszona do piątku, 15 lutego. więcej

Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci

W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Solorz: zakup Eurozetu za taką cenę nierentowny, część zasobów Showmaxa atrakcyjna

Zygmunt Solorz, większościowy akcjonariuszy Cyfrowego Polsatu, w wywiadzie z "Rzeczpospolitą" skomentował trwający właśnie proces sprzedaży Eurozetu oraz niedawne wycofanie się serwisu Showmax z Polski. - Część oferty Showmax byłaby atrakcyjna dla naszych widzów - ocenił Solorz. O Eurozecie zaś powiedział, że z punktu widzenia Cyfrowego Polsatu to "inwestycja nierentowna". więcej

 
Bauer Media kupiła bezprzewodowe sieci lokalne w Anglii i Walii

Firma Bauer Media zdecydowała się na zakup bezprzewodowych stacji lokalnych w Anglii i Walii. To już trzecia inwestycja firmy w Wielkiej Brytanii w mijającym tygodniu. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Polski Volkswagen przechodzi na samodzielne kupowanie kampanii w programmaticu

Volkswagen Group Polska (VGP) zmienia sposób zakupu kampanii internetowych w modelu programatycznym. Marketer rezygnuje z usług domu mediowego PHD Rocket w tym zakresie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Stawia na budowę własnego zespołu, w czym wesprze go firma Stars.  więcej

Decathlon wybiera w przetargu reklamowym agencję Przestrzeń

Agencja Przestrzeń wygrała przetarg na całościową obsługę reklamową marki Decathlon. W finale pokonała agencję BBDO. więcej

Hash.fm otwiera sklep dla influencerów Fameshop

Fameshop to sklep internetowy dla influencerów, którzy otrzymują wystawione produkty w zamian za publikacje o nich w kanałach społecznościowych. Za projektem stoi agencja influencer marketingu Hash.fm. więcej

Ania Dąbrowska reklamuje 30 GB internetu gratis w Play na Kartę (wideo)

W nowej kampanii reklamowej Play na Kartę występuje piosenkarka Ania Dąbrowska. Akcja wspiera promocję związaną z aplikacją Play24. więcej

Ekstremalne testy Huawei Mate20 Pro (wideo)

Ruszyła międzynarodowa kampania smartfonów Huawei Mate20 Pro. Akcja została przygotowana przez DDB&tribal, OTO Film, Orka i Juice Sound. więcej

Nałęczowianka w nowych butelkach reklamowana pod hasłem ,,Miej w sobie pragnienie" (wideo)

Rusza kampania reklamująca zmieniony wizerunek marki wody mineralnej Nałęczowianka (produkowanej przez Nestle Waters Polska). Kreację kampanii przygotowała agencja Przestrzeń. więcej

Wymarzona odśnieżarka w kampanii Provident Polska (wideo)

Provident Polska rozpoczął kolejną odsłonę kampanii reklamowej z motywem znanego polskiego hitu z lat 90. "Ciągnik". Spot promuje pożyczki z możliwością spłaty przez 48 miesięcy. Kampanię realizują Isobar oraz OMD. więcej

Jaguar reklamowany w teledysku duetu Xxanaxx i Marek Biliński

Trwa polska odsłona kampanii Jaguar "Set the pace". Brytyjska marka motoryzacyjna ulokowała Jaguara I-PACE w utworze “Duch” duetu Xxanaxx i Marek Biliński. więcej

Ryan Reynolds i Hugh Jackman reklamują wzajemnie swoje biznesy (wideo)

Aktorzy Hugh Jackman i Ryan Reynolds, którzy od pewnego czasu żartobliwie sobie dokuczali i robili wzajemnie złośliwości ogłosili rozejm. Przygotowali reklamy, w których promują nawzajem swoje biznesy. więcej

Marta Słyk i Kuba Malinowski w zespole oS3

Do działu kreacji agencji oS3 dołączył team kreatywny Marta Słyk (art director) oraz Kuba Malinowski (copywriter). więcej

Mini Almette promowane hasłem "Naturalnie, kiedy chcesz!"

Pod hasłem "Naturalnie, kiedy chcesz!" ruszyła kampania serków twarogowych Mini Almette w mniejszym, kompaktowym formacie. Przygotowały ją GPD Advertising, Grasp Group, Value Media i Quality PR. więcej

Heads Advertising autorem nowych etykiet produktów Orlen Oil

Spółka Orlen Oil wprowadziła nowe opakowania produktów marki Platinum: Classic, Max Expert, Pro, Rider, Agro, Ultor, Gear oraz Multi. Ich autorem jest agencja Heads Advertising. więcej

Magdalena Kurowicka client partnerem w Ilmatic

Do zespołu domu produkcyjnego Ilmatic dołączyła Magdalena Kurowicka, objęła stanowisko client partnera. więcej

Carrefour testuje całodobowy sklep bez sprzedawców

Od końca stycznia francuski oddział Carrefour pilotażowo testuje sklep otwarty 24 godziny 7 dni w tygodniu, przy czym w nocy nie pracują w nim sprzedawcy. Wtedy sklep działa jako samooobsługowy. więcej

Norwegowie bawią się w reklamie hasłem "Foodporn"

Norweski sklep erotyczny Kondomeriet w reklamie na swoje 30 urodziny nawiązuje do social-mediowego, popularnego hasztagu, który niemal stał się już zjawiskiem popkulturowym - mowa o "Foodporn". więcej

Wielka zimowa loteria Tymbarku

Tymbark (Grupa Maspex) przygotował dla konsumentów loterię pod hasłem "Lubię zimę z Tymbarkiem". Za organizację i promocję akcji odpowiadają Grzegrzółka&Ko oraz Brand Backup. więcej

Biedronka, IKEA i Rossmann najpopularniejszymi sieciami handlowymi w Polsce

Biedronka (Jeronimo Martins Polska) to najpopularniejsza w Polsce sieć, jeśli chodzi o zakupy spożywcze. W kategorii dom i ogród tryumfuje IKEA, wśród drogerii zaś liderem jest Rossmann. więcej

GroupM kończy współpracę z RECMA, zaczyna z COMvergence

Sieć GroupM (WPP), do której należą takie domy mediowe, jak Wavemaker, Mediacom, Mindshare rozpoczyna stałą współpracę z globalną niezależną firmą badawczą COMvergence. Oznacza to koniec dotychczasowej współpracy z RECMA, która dotychczas zajmowała się dla GroupM danymi związanymi z obsługą klientów agencji. więcej

Orlen po 9 latach kończy współpracę z MullenLowe MediaHub

Koncern PKN Orlen, który jest w trakcie przetargu na planowanie i zakup mediów do swoich kampanii nie będzie już dłużej współpracować w tym zakresie z MullenLowe MediaHub. więcej

Kobiety niezadowolone ze stereotypowego przedstawiania ich w reklamach. Inaczej sądzą marketerzy

Aż 91 proc. twórców reklam ocenia, że w swoich kreacjach przedstawiają kobiety jako wzory do naśladowania - w pozytywnym świetle. Innego zdania są konsumenci - pokazuje analiza firmy Kantar. więcej

Rusza konkurs ,,Skocz po Milka do Tesco"

W ramach trwającej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi" marka Milka ruszył konkurs „Skocz po Milka do Tesco". Do wygrania jest m.in. rodzinny wyjazd na Finał Pucharu Świata w skokach narciarskich w Planicy. więcej

Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci

W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Na rynku działają dwa pisma ,,Napis" o podobnej nazwie. Redakcja tytułu działającego od 25 lat narzeka na komplikacje

Ministerstwo Kultury w grudniu br. zainaugurowało obecność kwartalnika „Napis”, który ma być wydawany w związku z powstaniem Instytutu Literatury. Na rynku istnieje już od 25 lat inne pismo „Napis”, poświęcone literaturze. To rodzi problemy natury organizacyjnej - mylą się nawet autorzy, nadsyłający teksty do publikacji. więcej

Naczelny i wydawca biuletynu ,,Wiem" oskarżyli wójta przed wyborami samorządowymi. Teraz publikują przeprosiny w "Echo Dnia"

Wójt podkieleckiej gminy Miedziana Góra, Zdzisław Wrzałka w procesie wyborczym wygrał z wydawcą biuletynu „Wiem”. Pismo oskarżyło wójta m.in. o "zatrudnienie kumpli, będących cwaniakami i przestępcami". Wydawca musiał opublikować przeprosiny na pierwszej stronie „Echo Dnia”. więcej

Trener Legii Warszawa do dziennikarki ,,Przeglądu Sportowego": nie będziesz zadawać pytań na konferencjach prasowych (wideo)

Ricardo Sa Pinto, trener piłkarzy Legii Warszawa, stwierdził, że dziennikarka „Przeglądu Sportowego” Iza Koprowiak nie może zadawać pytań na jego konferencjach prasowych. Skrytykowali to niektórzy dziennikarze sportowi. Od ponad dwóch miesięcy piłkarze Legii odmawiają Koprowiak wywiadów. więcej

PAP ogłosi nową strategię w związku z połączeniem z PW ,,Rzeczpospolita"

Polska Agencja Prasowa pracuje nad nową strategią, ma ona dotyczyć wszystkich obszarów działalności spółki. Związana będzie m.in. z faktem połączenia z Przedsiębiorstwem Wydawniczym „Rzeczpospolita”, które formalnie agencja przejęła pod koniec stycznia br. Plany spółki mają zostać przedstawione na początku marca br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Kobieta i Życie" najchętniej kupowana. Tylko ,,Olivia" na plusie

W listopadzie ub.r. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy”. Sprzedaż zwiększyła tylko „Olivia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Protest w siedzibie Agory przeciw krytyce ataku na Ogórek. ,,Dość symetryzmu, 'Gazeta Wyborcza' współwinna hejtu"

W siedzibie Agory odbyła się manifestacja grupki aktywistów przeciw krytycznym opiniom niektórych publicystów „Gazety Wyborczej” o zachowaniu uczestników zajścia z Magdaleną Ogórek przed siedzibą TVP Info. Manifestujący uważają, że „GW” na równi z TVP jest odpowiedzialna za hejt kierowany wobec tych osób. Z demonstrantami rozmawiał m.in. wicenaczelny „GW” Jarosław Kurski. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Polski Volkswagen przechodzi na samodzielne kupowanie kampanii w programmaticu

Volkswagen Group Polska (VGP) zmienia sposób zakupu kampanii internetowych w modelu programatycznym. Marketer rezygnuje z usług domu mediowego PHD Rocket w tym zakresie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Stawia na budowę własnego zespołu, w czym wesprze go firma Stars.  więcej

Interia z najpopularniejszym serwisem o pogodzie. Accuweather liderem w mobile'u, Pogodynka przyciąga na najdłużej (TOP10)

Interia.pogoda.pl jest liderem wśród serwisów z prognozą pogody pod względem liczby użytkowników, najwięcej odsłon notuje Accuweather.com, a zdecydowanie najdłuższy średni czas korzystania przez internautów - Pogodynka.pl. Odwiedzalność tego ostatniego, podobnie jak Pogoda.onet.pl i Meteoprog.pl, znacząco zmalała w skali roku. więcej

UEFA uruchomi platformę streamingową z meczami Ligi Mistrzów i Ligi Europy

UEFA zapowiedziała, że uruchomi platformę digital wideo (OTT), która być sposobem na poszerzenie kręgu odbiorców meczów piłkarskich i dostosowanie przekazu do zmian w zachowaniach widzów. Za pomysłem stoją UEFA i Alibaba Group. więcej

Spotify usunie konta blokującym reklamy

Spotify wprowadza zmiany do warunków korzystania z usługi. Od marca problem mogą mieć użytkownicy, którzy próbują blokować umieszczane w serwisie reklamy. więcej

Facebook przejmuje GrokStyle, inwestuje w inteligentną technologię identyfikacji towarów w internecie

Facebook przejął rozwiązania opracowane przez firmę GrokStyle oparte na sztucznej inteligencji. Pozwalają one na rozpoznawanie na podstawie zdjęcia użytkownika podobnych przedmiotów sprzedawanych w internecie. Inżynierowie  GrokStyle mają wzmocnić zespół Facebooka zajmujący się rozwojem AI. więcej

Paweł Wilkowicz, Michał Gąsiorowski i Sebastian Staszewski poprowadzą "Sekcję piłkarską" na Sport.pl i Gazeta.pl

Od 11 lutego br. co poniedziałek o 20:00 na Sport.pl i Gazeta.pl na żywo emitowany będzie nowy program "Sekcja piłkarska". Poprowadzą go redaktor naczelny Sport.pl Paweł Wilkowicz, a także Michał Gąsiorowski i Sebastian Staszewski. więcej

Facebook rezygnuje z projektu Lol, skupi się na Messenger Kids

Facebook zrezygnował z rozwijania projektu Lol, który miał przyciągnąć do serwisu najmłodszych użytkowników oferując im zabawne animacje czy memy. Zespół pracujący wcześniej nad Lol został przeniesiony do dalszego rozwijania dziecięcego komunikatora Messenger Kids.   więcej

Disney straci 150 mln dolarów po wycofaniu swoich produkcji z Netflixa

Koncern Disneya przewiduje, że po uruchomieniu własnego serwisu VOD Disney+ i wycofaniu z Netflixa wszystkich swoich produkcji straci w 2019 roku 150 mln dolarów. Na początek w serwisie znajdzie się ponad 5 tysięcy godzin seriali, filmów i programów. więcej

Abstra otwiera dla Durexa swój pierwszy kanał partnerski

Od 8 lutego ruszyła seria "Jak TO robić?", poświęcona edukacji seksualnej. To pierwszy kanał w Grupie Abstra realizowany na zlecenie i we współpracy z komercyjnym partnerem - właścicielem marki Durex, Reckitt Benckiser. więcej

Netflix udostępnia funkcję Smart Downloads użytkownikom iOS

Serwis Netflix udostępnił użytkownikom iPhone’ów oraz iPadów funkcję Smart Downloads, która ułatwia pobieranie i oglądanie treści bez dostępu do internetu. Wcześniej z opcji tej mogli korzystać użytkownicy Androida. więcej

Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci

W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Dwie handlowe niedziele w miesiącu były lepszym rozwiązaniem

Rok obowiązywania zakazu handlu sprawił, że Polacy są dobrze zorientowani, w które niedziele można zrobić zakupy. Tegoroczne zaostrzenie handlu nie było dla nas zaskoczeniem - wynika z badania Havas Media Group. więcej

W Polsce działa 318 browarów. Rynek piwa rośnie

W 2018 na rynku sprzedaży detalicznej działało 318 browarów, a konsumenci mogli wybierać spośród 853 nowości na rynku piwa - pokazuje badanie firmy Nielsen. więcej

Polacy i żywność: gdzie kupujemy, komu ufamy? [badanie]

Ponad 60 proc. Polaków kupuje jedzenie na targach - wynika z badań Kantara. Coraz chętniej sami podejmujemy się uprawy warzyw czy owoców. W kwestii pochodzenia i jakości żywności ufamy rolnikom, stronimy od wielkich producentów. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Polski Holding Nieruchomości wybiera agencję do obsługi PR

Polski Holding Nieruchomości zaprosił agencje do składania ofert na świadczenie usług w zakresie media relations i public relations – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Spółce zależy na budowie wizerunku oraz zwiększeniu aktywności i rozpoznawalności marki PHN na rynku. więcej

Polskie Stowarzyszenie Public Relations na Śląsku wybrało zarząd

Śląski oddział Polskiego Stowarzyszenia Public Relations powołał nowy, pięcioosobowy zarząd. Przewodniczącym został dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico, obecny prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Facebook przejmuje GrokStyle, inwestuje w inteligentną technologię identyfikacji towarów w internecie
Ania Dąbrowska reklamuje 30 GB internetu gratis w Play na Kartę (wideo)
Ekstremalne testy Huawei Mate20 Pro (wideo)
Netflix udostępnia funkcję Smart Downloads użytkownikom iOS
 
 
 
GOSPODARKA
 
W Polsce działa 318 browarów. Rynek piwa rośnie
Biedronka, IKEA i Rossmann najpopularniejszymi sieciami handlowymi w Polsce
Polacy i żywność: gdzie kupujemy, komu ufamy? [badanie]
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Nowe odcinki ,,Krainy bezprawia" i ,,Syna" w AMC
FOX rozpoczyna emisję drugiej części ,,The Walking Dead 9" (wideo)
Kordian Piwowarski o ,,Miszmasz, czyli Kogel-mogel 3": wersja rozszerzona filmu pojawi się na DVD lub w telewizji
Danny DeVito w filmie "Dumbo". Za projekt odpowiada Tim Burton
Jessica Alba i Gabrielle Union w serialu "L.A.'s Finest"
Samuel L. Jackson powraca w filmie "Shaft"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj