|
|
|
|
|
|
|
,,Big Brother" rusza 17 marca w TVN7. Wielki Brat na antenie pięć razy dziennie
Powracające po 11 latach przerwy reality-show „Big Brother” wystartuje na antenie TVN7 w niedzielę 17 marca br. W dwugodzinnym programie widzowie poznają piętnastu uczestników oraz wszystkich prowadzących, a także przyjrzą się budowę domu Wielkiego Brata - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jacek Kurski o ,,czarnej listy" w TVP. ,,Zarząd nie ustala gości, tematów rozmów oraz treści materiałów"
- Zarząd TVP nie polecał sporządzenia jakiejkolwiek „czarnej listy"; gdyby takie listy powstawały w redakcjach, wobec odpowiedzialnych wyciągnięto by konsekwencje służbowe - zapewnia prezes TVP Jacek Kurski w odpowiedzi na pytanie Rzecznika Praw Obywatelskich Adama Bodnara.
więcej
|
,,Wstaje dzień" pozostaje w ramówce TVP Info. TAI zadowolona z programu
Wprowadzony we wrześniu ub.r. na antenę TVP Info morning-show „Wstaje dzień” będzie kontynuowany wiosną 2019 roku. Telewizyjna Agencja Informacyjna jest zadowolona z oglądalności programu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP przejęła domenę Tvpsport.pl, uruchomi nowy portal TVP Sport
Telewizja Polska przejęła prawa do domeny Tvpsport.pl, zarejestrowanej dotychczas przez podmiot niezwiązany ze spółką. Nadawca planuje uruchomienie odświeżonego portalu TVP Sport.
więcej
|
Telewizja Polska żąda przeprosin i wpłaty 25 tys. zł na WOŚP od Rzecznika Praw Obywatelskich
Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar otrzymał od Telewizji Polskiej wezwanie przedsądowe z żądaniem przeprosin za „naruszenie dóbr osobistych nadawcy w związku z publicznymi wypowiedziami” oraz wpłaty 25 tys. zł na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. RPO ma dwa tygodnie na spełnienia tego żądania - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP2 pokaże ,,Za marzenia 2" w poniedziałki po ,,M jak miłość". Premiera 4 marca
W poniedziałek 4 marca br. stacja TVP2 rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu obyczajowego „Za marzenia”. Produkcja wróci do swojego pasma sprzed roku, czyli po „M jak miłość” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tomasz Lis wzywa do bojkotu TVP i niepłacenia abonamentu. KRRiT: Skrajnie nieodpowiedzialne zachowanie
Redaktor naczelny „Newsweeka” Tomasz Lis wezwał do „Narodowego Bojkotu TVP”. Jeden z przejawów niezgadzania się na sposób prezentowania informacji przez telewizję publiczną miałby polegać na niepłaceniu abonamentu. - Wezwanie jest skrajnie nieodpowiedzialne, gdyż naraża osoby uchylające się od ustawowego zobowiązania na konsekwencje - przekazała Wirtualnemedia.pl Teresa Brykczyńska, rzecznik Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
Czy odejście Krzysztofa Ziemca z ,,Wiadomości" wpłynie na jego wizerunek?
Krzysztof Ziemiec zrezygnował z prowadzenia głównego wydania „Wiadomości”. We wtorek po raz pierwszy prezentera zastąpiła Edyta Lewandowska. Sam jako prezenter „Teleexpressu” zastąpił Michała Cholewińskiego. - Prowadzący buduje wizerunek właściciela, czyli partii rządzącej - oceniają eksperci w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Michał Rachoń i Krystian Krawiel wracają do ,,Woronicza 17" i ,,Minęła 20" w TVP Info
Po miesięcznej przerwie Michał Rachoń znów będzie gospodarzem programów „Woronicza 17” i „Minęła 20” w TVP Info. Wydawcą wydań prowadzonych przez Rachonia tak jak wcześniej będzie natomiast Krystian Krawiel.
więcej
|
TVP Seriale liderem oglądalności. FOX Comedy z największym wzrostem
W zeszłym miesiącu pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło FOX Comedy, a liderem spadków była stacja CBS Action - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowe odcinki ,,Krainy bezprawia" i ,,Syna" w AMC
Od 1 kwietnia AMC rozpocznie emisję drugiej części trzeciego sezonu „Krainy bezprawia”. Z kolei w maju na antenie stacji zadebiutuje drugi sezon „Syna”.
więcej
|
Bogusław Chrabota o krytycznym materiale ,,Wiadomości": być oplutym przez nie to jak udekorowanie medalem za zasługi
W piątkowych „Wiadomościach” w materiale o krytycznych opiniach o Telewizji Polskiej opisano przede wszystkim redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej” Bogusława Chrabotę. Zasugerowano, że jest stronniczy, ponieważ przez wiele lat pracował w Polsacie, a jego żona startowała do Sejmu z listy Nowoczesnej. - Dziennikarze „Wiadomości” przekroczyli granice. Być oplutym przez program informacyjny o najgorszej reputacji i najmniejszej wiarygodności to jak udekorowanie medalem za zasługi - komentuje Chrabota.
więcej
|
Jerzy Zelnik wyreżyserował spektakl ,,Cena" dla Teatru Telewizji. Premiera 4 marca w TVP1
W poniedziałek 4 marca br. stacja TVP1 wyemituje spektakl „Cena”, który na zlecenie Telewizji Polskiej wyreżyserował Jerzy Zelnik - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Startuje faza pucharowa Ligi Mistrzów. Gdzie oglądać?
We wtorek, 12 lutego wystartuje faza pucharowa obecnego sezonu Ligi Mistrzów UEFA. Sportową imprezę będzie można oglądać w naszym kraju w Telewizji Polsat oraz Telewizji Polskiej.
więcej
|
Co najchętniej oglądali Polacy w telewizji 2018 roku? (raport)
Wśród transmisji sportowych najwięcej widzów w 2018 roku miał mundialowi mecz Polska-Kolumbia. Na czele seriali uplasowało się „M jak miłość”, pozycji informacyjno-publicystyczno-reporterskich - „Teleexpress”, programów rozrywkowych - „Sylwester marzeń z Dwójką”, a filmów - „Kevin sam w domu”.
więcej
|
Cztery nowości w zimowej ramówce TVP. Jacek Kurski: warto w tym okresie pokazywać premiery
Na początku tego roku Jedynka wprowadziła na antenę trzy nowości: program „Sanatorium miłości”, serial „Echo serca” i reporterski cykl „Głębia ostrości”, a w Dwójce zadebiutowała międzynarodowa produkcja „Rozbite marzenia. 1918-1939”. - Już od dawna było moim marzeniem, aby nie ograniczać się do ramówki wiosennej i jesiennej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.
więcej
|
Kordian Piwowarski o ,,Miszmasz, czyli Kogel-mogel 3": wersja rozszerzona filmu pojawi się na DVD lub w telewizji
Komediowy film „Miszmasz, czyli Kogel-mogel 3” doczeka się wersji rozszerzonej, która pojawi się na DVD lub w telewizji. Znajdą się w niej zarówno dodatkowe sceny dostępne w social media, jak i nigdzie niepublikowane materiały. - Fani „Miszmasz” domagają się wyciętych z filmu scen - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Kordian Piwowarski, reżyser produkcji.
więcej
|
Widz, który pozwał Telewizję Polską za ,,manipulowanie informacjami", sam został pozwany. Odpowiada nadawcy
Waldemar Sadowski, widz telewizji publicznej, który jako pierwszy w Polsce urażony przekazem Telewizji Polskiej postanowił ją pozwać, sam został pozwany przez stację. Teraz odpowiada nadawcy, tłumacząc między innymi, że nie doszło do naruszenia dobrego imienia spółki, ponieważ jego wypowiedzi mieszczą się w ramach dozwolonej krytyki.
więcej
|
Polska edycja ,,Ninja Warrior" w jesiennej ramówce Polsatu (wideo)
W jesiennej ramówce br. Telewizja Polsat planuje pokazać polską edycję japońskiego reality-show „Ninja Warrior” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. W najbliższym czasie stacja przeprowadzi casting na gospodarzy programu. Właśnie rozpoczęły się poszukiwania uczestników.
więcej
|
Komisja Konkursowa wydłuża pracę na wybór reprezentanta Polski na Eurowizję 2019
Specjalna Komisja Konkursowa, która ma wybrać reprezentanta Polski na 64. Konkurs Piosenki Eurowizji 2019 w Tel Avivie, wydłuża swoją pracę. Decyzja ma zostać ogłoszona do piątku, 15 lutego.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polski Volkswagen przechodzi na samodzielne kupowanie kampanii w programmaticu
Volkswagen Group Polska (VGP) zmienia sposób zakupu kampanii internetowych w modelu programatycznym. Marketer rezygnuje z usług domu mediowego PHD Rocket w tym zakresie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Stawia na budowę własnego zespołu, w czym wesprze go firma Stars.
więcej
|
Decathlon wybiera w przetargu reklamowym agencję Przestrzeń
Agencja Przestrzeń wygrała przetarg na całościową obsługę reklamową marki Decathlon. W finale pokonała agencję BBDO.
więcej
|
Hash.fm otwiera sklep dla influencerów Fameshop
Fameshop to sklep internetowy dla influencerów, którzy otrzymują wystawione produkty w zamian za publikacje o nich w kanałach społecznościowych. Za projektem stoi agencja influencer marketingu Hash.fm.
więcej
|
Ania Dąbrowska reklamuje 30 GB internetu gratis w Play na Kartę (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Play na Kartę występuje piosenkarka Ania Dąbrowska. Akcja wspiera promocję związaną z aplikacją Play24.
więcej
|
Ekstremalne testy Huawei Mate20 Pro (wideo)
Ruszyła międzynarodowa kampania smartfonów Huawei Mate20 Pro. Akcja została przygotowana przez DDB&tribal, OTO Film, Orka i Juice Sound.
więcej
|
Nałęczowianka w nowych butelkach reklamowana pod hasłem ,,Miej w sobie pragnienie" (wideo)
Rusza kampania reklamująca zmieniony wizerunek marki wody mineralnej Nałęczowianka (produkowanej przez Nestle Waters Polska). Kreację kampanii przygotowała agencja Przestrzeń.
więcej
|
Wymarzona odśnieżarka w kampanii Provident Polska (wideo)
Provident Polska rozpoczął kolejną odsłonę kampanii reklamowej z motywem znanego polskiego hitu z lat 90. "Ciągnik". Spot promuje pożyczki z możliwością spłaty przez 48 miesięcy. Kampanię realizują Isobar oraz OMD.
więcej
|
Jaguar reklamowany w teledysku duetu Xxanaxx i Marek Biliński
Trwa polska odsłona kampanii Jaguar "Set the pace". Brytyjska marka motoryzacyjna ulokowała Jaguara I-PACE w utworze “Duch” duetu Xxanaxx i Marek Biliński.
więcej
|
Ryan Reynolds i Hugh Jackman reklamują wzajemnie swoje biznesy (wideo)
Aktorzy Hugh Jackman i Ryan Reynolds, którzy od pewnego czasu żartobliwie sobie dokuczali i robili wzajemnie złośliwości ogłosili rozejm. Przygotowali reklamy, w których promują nawzajem swoje biznesy.
więcej
|
Marta Słyk i Kuba Malinowski w zespole oS3
Do działu kreacji agencji oS3 dołączył team kreatywny Marta Słyk (art director) oraz Kuba Malinowski (copywriter).
więcej
|
Mini Almette promowane hasłem "Naturalnie, kiedy chcesz!"
Pod hasłem "Naturalnie, kiedy chcesz!" ruszyła kampania serków twarogowych Mini Almette w mniejszym, kompaktowym formacie. Przygotowały ją GPD Advertising, Grasp Group, Value Media i Quality PR.
więcej
|
Heads Advertising autorem nowych etykiet produktów Orlen Oil
Spółka Orlen Oil wprowadziła nowe opakowania produktów marki Platinum: Classic, Max Expert, Pro, Rider, Agro, Ultor, Gear oraz Multi. Ich autorem jest agencja Heads Advertising.
więcej
|
Magdalena Kurowicka client partnerem w Ilmatic
Do zespołu domu produkcyjnego Ilmatic dołączyła Magdalena Kurowicka, objęła stanowisko client partnera.
więcej
|
Carrefour testuje całodobowy sklep bez sprzedawców
Od końca stycznia francuski oddział Carrefour pilotażowo testuje sklep otwarty 24 godziny 7 dni w tygodniu, przy czym w nocy nie pracują w nim sprzedawcy. Wtedy sklep działa jako samooobsługowy.
więcej
|
Norwegowie bawią się w reklamie hasłem "Foodporn"
Norweski sklep erotyczny Kondomeriet w reklamie na swoje 30 urodziny nawiązuje do social-mediowego, popularnego hasztagu, który niemal stał się już zjawiskiem popkulturowym - mowa o "Foodporn".
więcej
|
Wielka zimowa loteria Tymbarku
Tymbark (Grupa Maspex) przygotował dla konsumentów loterię pod hasłem "Lubię zimę z Tymbarkiem". Za organizację i promocję akcji odpowiadają Grzegrzółka&Ko oraz Brand Backup.
więcej
|
Biedronka, IKEA i Rossmann najpopularniejszymi sieciami handlowymi w Polsce
Biedronka (Jeronimo Martins Polska) to najpopularniejsza w Polsce sieć, jeśli chodzi o zakupy spożywcze. W kategorii dom i ogród tryumfuje IKEA, wśród drogerii zaś liderem jest Rossmann.
więcej
|
GroupM kończy współpracę z RECMA, zaczyna z COMvergence
Sieć GroupM (WPP), do której należą takie domy mediowe, jak Wavemaker, Mediacom, Mindshare rozpoczyna stałą współpracę z globalną niezależną firmą badawczą COMvergence. Oznacza to koniec dotychczasowej współpracy z RECMA, która dotychczas zajmowała się dla GroupM danymi związanymi z obsługą klientów agencji.
więcej
|
Orlen po 9 latach kończy współpracę z MullenLowe MediaHub
Koncern PKN Orlen, który jest w trakcie przetargu na planowanie i zakup mediów do swoich kampanii nie będzie już dłużej współpracować w tym zakresie z MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Kobiety niezadowolone ze stereotypowego przedstawiania ich w reklamach. Inaczej sądzą marketerzy
Aż 91 proc. twórców reklam ocenia, że w swoich kreacjach przedstawiają kobiety jako wzory do naśladowania - w pozytywnym świetle. Innego zdania są konsumenci - pokazuje analiza firmy Kantar.
więcej
|
Rusza konkurs ,,Skocz po Milka do Tesco"
W ramach trwającej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi" marka Milka ruszył konkurs „Skocz po Milka do Tesco". Do wygrania jest m.in. rodzinny wyjazd na Finał Pucharu Świata w skokach narciarskich w Planicy.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Na rynku działają dwa pisma ,,Napis" o podobnej nazwie. Redakcja tytułu działającego od 25 lat narzeka na komplikacje
Ministerstwo Kultury w grudniu br. zainaugurowało obecność kwartalnika „Napis”, który ma być wydawany w związku z powstaniem Instytutu Literatury. Na rynku istnieje już od 25 lat inne pismo „Napis”, poświęcone literaturze. To rodzi problemy natury organizacyjnej - mylą się nawet autorzy, nadsyłający teksty do publikacji.
więcej
|
Naczelny i wydawca biuletynu ,,Wiem" oskarżyli wójta przed wyborami samorządowymi. Teraz publikują przeprosiny w "Echo Dnia"
Wójt podkieleckiej gminy Miedziana Góra, Zdzisław Wrzałka w procesie wyborczym wygrał z wydawcą biuletynu „Wiem”. Pismo oskarżyło wójta m.in. o "zatrudnienie kumpli, będących cwaniakami i przestępcami". Wydawca musiał opublikować przeprosiny na pierwszej stronie „Echo Dnia”.
więcej
|
Trener Legii Warszawa do dziennikarki ,,Przeglądu Sportowego": nie będziesz zadawać pytań na konferencjach prasowych (wideo)
Ricardo Sa Pinto, trener piłkarzy Legii Warszawa, stwierdził, że dziennikarka „Przeglądu Sportowego” Iza Koprowiak nie może zadawać pytań na jego konferencjach prasowych. Skrytykowali to niektórzy dziennikarze sportowi. Od ponad dwóch miesięcy piłkarze Legii odmawiają Koprowiak wywiadów.
więcej
|
PAP ogłosi nową strategię w związku z połączeniem z PW ,,Rzeczpospolita"
Polska Agencja Prasowa pracuje nad nową strategią, ma ona dotyczyć wszystkich obszarów działalności spółki. Związana będzie m.in. z faktem połączenia z Przedsiębiorstwem Wydawniczym „Rzeczpospolita”, które formalnie agencja przejęła pod koniec stycznia br. Plany spółki mają zostać przedstawione na początku marca br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Kobieta i Życie" najchętniej kupowana. Tylko ,,Olivia" na plusie
W listopadzie ub.r. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy”. Sprzedaż zwiększyła tylko „Olivia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Protest w siedzibie Agory przeciw krytyce ataku na Ogórek. ,,Dość symetryzmu, 'Gazeta Wyborcza' współwinna hejtu"
W siedzibie Agory odbyła się manifestacja grupki aktywistów przeciw krytycznym opiniom niektórych publicystów „Gazety Wyborczej” o zachowaniu uczestników zajścia z Magdaleną Ogórek przed siedzibą TVP Info. Manifestujący uważają, że „GW” na równi z TVP jest odpowiedzialna za hejt kierowany wobec tych osób. Z demonstrantami rozmawiał m.in. wicenaczelny „GW” Jarosław Kurski.
więcej
|
|
|
Polski Volkswagen przechodzi na samodzielne kupowanie kampanii w programmaticu
Volkswagen Group Polska (VGP) zmienia sposób zakupu kampanii internetowych w modelu programatycznym. Marketer rezygnuje z usług domu mediowego PHD Rocket w tym zakresie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Stawia na budowę własnego zespołu, w czym wesprze go firma Stars.
więcej
|
Interia z najpopularniejszym serwisem o pogodzie. Accuweather liderem w mobile'u, Pogodynka przyciąga na najdłużej (TOP10)
Interia.pogoda.pl jest liderem wśród serwisów z prognozą pogody pod względem liczby użytkowników, najwięcej odsłon notuje Accuweather.com, a zdecydowanie najdłuższy średni czas korzystania przez internautów - Pogodynka.pl. Odwiedzalność tego ostatniego, podobnie jak Pogoda.onet.pl i Meteoprog.pl, znacząco zmalała w skali roku.
więcej
|
UEFA uruchomi platformę streamingową z meczami Ligi Mistrzów i Ligi Europy
UEFA zapowiedziała, że uruchomi platformę digital wideo (OTT), która być sposobem na poszerzenie kręgu odbiorców meczów piłkarskich i dostosowanie przekazu do zmian w zachowaniach widzów. Za pomysłem stoją UEFA i Alibaba Group.
więcej
|
Spotify usunie konta blokującym reklamy
Spotify wprowadza zmiany do warunków korzystania z usługi. Od marca problem mogą mieć użytkownicy, którzy próbują blokować umieszczane w serwisie reklamy.
więcej
|
Facebook przejmuje GrokStyle, inwestuje w inteligentną technologię identyfikacji towarów w internecie
Facebook przejął rozwiązania opracowane przez firmę GrokStyle oparte na sztucznej inteligencji. Pozwalają one na rozpoznawanie na podstawie zdjęcia użytkownika podobnych przedmiotów sprzedawanych w internecie. Inżynierowie GrokStyle mają wzmocnić zespół Facebooka zajmujący się rozwojem AI.
więcej
|
Paweł Wilkowicz, Michał Gąsiorowski i Sebastian Staszewski poprowadzą "Sekcję piłkarską" na Sport.pl i Gazeta.pl
Od 11 lutego br. co poniedziałek o 20:00 na Sport.pl i Gazeta.pl na żywo emitowany będzie nowy program "Sekcja piłkarska". Poprowadzą go redaktor naczelny Sport.pl Paweł Wilkowicz, a także Michał Gąsiorowski i Sebastian Staszewski.
więcej
|
Facebook rezygnuje z projektu Lol, skupi się na Messenger Kids
Facebook zrezygnował z rozwijania projektu Lol, który miał przyciągnąć do serwisu najmłodszych użytkowników oferując im zabawne animacje czy memy. Zespół pracujący wcześniej nad Lol został przeniesiony do dalszego rozwijania dziecięcego komunikatora Messenger Kids.
więcej
|
Disney straci 150 mln dolarów po wycofaniu swoich produkcji z Netflixa
Koncern Disneya przewiduje, że po uruchomieniu własnego serwisu VOD Disney+ i wycofaniu z Netflixa wszystkich swoich produkcji straci w 2019 roku 150 mln dolarów. Na początek w serwisie znajdzie się ponad 5 tysięcy godzin seriali, filmów i programów.
więcej
|
Abstra otwiera dla Durexa swój pierwszy kanał partnerski
Od 8 lutego ruszyła seria "Jak TO robić?", poświęcona edukacji seksualnej. To pierwszy kanał w Grupie Abstra realizowany na zlecenie i we współpracy z komercyjnym partnerem - właścicielem marki Durex, Reckitt Benckiser.
więcej
|
Netflix udostępnia funkcję Smart Downloads użytkownikom iOS
Serwis Netflix udostępnił użytkownikom iPhone’ów oraz iPadów funkcję Smart Downloads, która ułatwia pobieranie i oglądanie treści bez dostępu do internetu. Wcześniej z opcji tej mogli korzystać użytkownicy Androida.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|