Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 13 Lutego 2019
 
 
 
Wojciech Biedroń skazany z art. 212 za pomyłkę w tekstach o sędzim Łączewskim. Dziennikarze: to skandal i absurd
 
Sąd Okręgowy w Łodzi skazał dziennikarza „Sieci” i wPolityce.pl Wojciecha Biedronia na 3 tys. zł grzywny za zniesławienie sędziego Wojciecha Łączewskiego. Powód? Biedroń błędnie napisał, że wobec Łączewskiego wszczęto postępowanie dyscyplinarne, podczas gdy było to postępowanie wyjaśniające. Wyrok jako nieadekwatny do pomyłki skrytykowali niektórzy dziennikarze. więcej
 
 
Polskie Radio rozszerzy formułę koncertu Lato z radiem Festiwal. Wróci trasa reporterska ,,Lata z radiem"
 
W czerwcu br. na antenie radiowej Jedynki wystartuje letnie pasmo „Lato z radiem”. Polskie Radio nadal pracuje nad formułą, ale już wiadomo, że powróci trasa reporterska oraz koncert Lato z radiem Festiwal z Piotrem Metzem jako dyrektorem artystycznym. Na razie nie podjęto decyzji o przywróceniu trasy koncertowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
1,28 widzów ,,Zakochanych po uszy" w TVN i 256 tys. w TVN7
 
Nową telenowelę „Zakochani po uszy” w TVN ogląda średnio 1,28 mln osób. Produkcja daje stacji trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. 256 tys. widzów serial gromadzi w TVN7. więcej
 
 
Robert Gwiazdowski stawia na ruch Polska Fair Play. "Świetny teoretyk, ale w walce o wyborców to nie wystarczy"
 
Nowe ugrupowanie eksperta Centrum im. Adama Smitha, Roberta Gwiazdowskiego pod nazwą Polska Fair Play może co najwyżej zaskarbić sobie głosy tych, którzy dziś są niezdecydowani w swoich wyborach politycznych oraz młodych-gniewnych. Może być ciekawym głosem w dyskursie politycznym, ale słyszanym głównie przez dziennikarzy i wąską grupę ekspertów. Robert Gwiazdowski nie jest aż tak znaną osobą, aby zapewnić ugrupowaniu dostateczną rozpoznawalność krajową i przynieść sukces wyborczy - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od wizerunku i marketingu politycznego. więcej
 
 
Jarosław Kurski: ,,Gazeta Wyborcza" ma grubo ponad 133 tys. subskrybentów cyfrowych. "Afera KNF i taśmy Kaczyńskiego"
 
Wicenaczelny „Gazety Wyborczej” Jarosław Kurski stwierdził, że dziennik ma obecnie „gruuubo ponad 133 tys. cyfrowych użytkowników”. Agora nie podaje, ilu dokładnie jest tych subskrybentów. - W 2018 r. koncentrowaliśmy się na przygotowaniu najwyższej jakości usługi, aby pozyskani prenumeratorzy korzystali z Wyborcza.pl jak najczęściej i kontynuowali subskrypcję w kolejnych okresach - informuje Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w firmie. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Rada Etyki Mediów: Paweł Adamowicz w TVP był obiektem oszczerstw i nie miał prawa do obrony więcej
 
Szefowa MEN w liście do rodziców opisuje podwyżki dla nauczycieli. Eksperci: to dziwna próba zniechęcania do protestów więcej
 
Małe serwisy bez obowiązku filtrowania treści? ,,Wyjątki wskazują na wątpliwości" więcej
 
Helios otwiera pierwsze kino w Warszawie. "Butikowy multipleks" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dokumentalista IT TVN
Asystent/ka Działu TVN
Specjalista Seo Ringier Axel Springer
PR & Media Relations Manager Pret-a-Porter PR
SPECJALISTA DS. REKLAMY I SPONSORINGU nc+
Stażysta Redakcji Informacyjnej TVN
Specjalista ds. sprzedaży licencji MPLC
Menadżer ds. sprzedaży reklamy multimedialnej Edipresse Polska
Manager ds. sprzedaży licencji MPLC
Administrator Systemów Komputerowych TVN
Redaktor Wydawnictwo Bauer
Manager ds. sprzedaży online Gremi Media
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży TVP
Analityk w Zespole Analiz i Zarządzania Czasem Reklamowym Biura Reklamy TVP
Digital & Marketing Manager Randstad
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
1,28 widzów ,,Zakochanych po uszy" w TVN i 256 tys. w TVN7

Nową telenowelę „Zakochani po uszy” w TVN ogląda średnio 1,28 mln osób. Produkcja daje stacji trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. 256 tys. widzów serial gromadzi w TVN7. więcej

Piotr Zaremba do dziennikarzy TVP: Na Sądzie Ostatecznym też będziecie się zasłaniać TVN-em?

Dziennikarz i publicysta Piotr Zaremba negetywnie ocenił ostatnie materiały w „Wiadomościach” TVP1, dotyczące zmarłego niedawno premiera Jana Olszewskiego. Odniósł się także do krytyki TVP redaktora naczelnego "Rzeczpospolitej" Bogusława Chraboty, określając materiały „małą i obrzydliwą zemstą”. - Na Sądzie Ostatecznym też będziecie się zasłaniać TVN-em? - zapytał dziennikarzy telewizji publicznej. więcej

Paweł Orleański nie będzie już prowadził ,,The Wall" w TVP1, nowym gospodarzem Maciej Kurzajewski

Prezenter Paweł Orleański nie będzie już gospodarzem teleturnieju „The Wall - wygraj marzenia”. W wiosennej ramówce TVP1 znalazł się kolejny sezon tego programu, będzie go prowadził Maciej Kurzajewski. więcej

Łukasz Sitek poprowadzi nowy program w TVP. "Obecnie przebywa na urlopie wypoczynkowym"

Dziennikarz Telewizji Polskiej Łukasz Sitek, który był krytykowany m.in. za materiały dotyczące prezydenta Pawła Adamowicza na jakiś czas zniknął z anteny. Od marca ma wrócić z nowym programem do TVP3 Gdańsk. więcej

TVP pozwała Rzecznika Praw Obywatelskich Adama Bodnara. ,,Próba nacisku na konstytucyjny organ"

TVP zgodnie z zapowiedziami pozwała Rzecznika Praw Obywatelskich Adama Bodnara. Nadawca podtrzymał swoje żądania z wezwania przedsądowego i domaga się wpłaty 25 tys. złotych na konto WOŚP oraz przeprosin za „naruszenie dóbr osobistych nadawcy w związku z publicznymi wypowiedziami”. Biuro RPO komentuje to słowami: „próba nacisku na konstytucyjny organ”. więcej

Krótsza transmisja z gali Oscarów, reklamy zamiast czterech kategorii konkursowych

Amerykańska Akademia Filmowa i telewizja ABC postanowiły, że transmisja z tegorocznej gali wręczenia Oscarów nie będzie obejmowała wszystkich kategorii. Widzowie nie obejrzą wręczenia statuetek za zdjęcia, montaż, charakteryzację oraz film krótkometrażowy. W tym czasie będą nadawane bloki reklamowe, zabieg ma skrócić czas trwania relacji z gali. więcej

,,Nieziemscy" nowym programem TVP ABC

W sobotę, 16 lutego r. TVP ABC rozpocznie regularną emisję nowego autorskiego programu „Nieziemscy”. Pilotażowy odcinek widzowie stacji zobaczą dzień wcześniej. więcej

TVP dementuje: Anna Popek nie była rozważana jako prowadząca ,,Wiadomości"

Telewizja Polska zaprzeczyła podanej przez Plotek.pl informacji, jakoby brano pod uwagę, że Anna Popek będzie nową prezenterką głównego wydania „Wiadomości”. - Pani Anna Popek nie uczestniczyła w castingach do programów informacyjnych w Telewizyjnej Agencji Informacyjnej - zapewniła TVP. więcej

,,30 monedas" nowym hiszpańskim serialem HBO. Álex de la Iglesia reżyserem

Jeszcze w tym roku w Hiszpanii ruszą zdjęcia do nowego serialu HBO Europe „30 monedas”. produkcja wyreżyserowana zostanie przez Álexa de la Iglesii, który wraz ze swoim wieloletnim współpracownikiem Jorgem Guerricaechevarríą jest także współautorem scenariusza. więcej

Jubileusz ,,Nowej Mai w ogrodzie". Program ma już 700 odcinków

W niedzielę, 3 marca HGTV Home & Garden pokaże 700. odcinek cyklu Mai Popielarskiej „Nowa Maja w ogrodzie”. więcej

Jamie Oliver, Andrzej Polan i Piotr Kucharski z programami wiosną w Kuchnia+

W marcu br. stacja Kuchnia+ rozpocznie emisję szóstego sezonu reality-show z Andrzejem Polanem „Czy na pewno umiesz gotować?”, drugą serię „Kucharskiego pomysłu na kuchnię” Piotra Kucharskiego oraz drugą odsłonę „Jamie Oliver: pięć składników”. więcej

Cykl z dokumentami o kobietach na 8 marca w Planete+

W piątek 8 marca br. z okazji Dnia Kobiet stacja Planete+ wyemituje cykl dokumentalny o silnych kobietach. Bohaterkami filmów będą m.in. Brigitte Macron, Simone Veil i Marian Diamond. więcej

Jose Mourinho będzie miał program w Russia Today (wideo)

Trener piłkarski Jose Mourinho będzie prowadził autorski program w Russia Today. Ze stacją współpracował już jako ekspert podczas zeszłorocznych mistrzostw świata. więcej

Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci

W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Polskie Radio rozszerzy formułę koncertu Lato z radiem Festiwal. Wróci trasa reporterska ,,Lata z radiem"

W czerwcu br. na antenie radiowej Jedynki wystartuje letnie pasmo „Lato z radiem”. Polskie Radio nadal pracuje nad formułą, ale już wiadomo, że powróci trasa reporterska oraz koncert Lato z radiem Festiwal z Piotrem Metzem jako dyrektorem artystycznym. Na razie nie podjęto decyzji o przywróceniu trasy koncertowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Lotos rezygnuje z marki Optima, ujednolica ofertę i wizerunek swoich stacji

Spółka Lotos Paliwa planuje w tym roku przeprowadzić standaryzację kolejnych 14 stacji paliwowych. Zostanie ujednolicony ich wygląd, a także oferta produktów paliwowych i gastronomiczno-sklepowych. Na dalszy rozwój planuje przeznaczyć kilkaset mln zł. Do 2024 roku z rynku zniknie wprowadzona 8 lat ekonomiczna marka Optima. więcej

Warszawscy maturzyści zatańczyli Poloneza Równości na znak solidarności z rówieśnikami LGBT+

Na tegorocznej studniówce w stołecznym I SLO Bednarska przyszli maturzyści zatańczyli poloneza w parach jednopłciowych, w geście solidarności z koleżankami i kolegami LGBT+. Autorem koncepcji akcji jest agencja 180heartbeats + Jung v Matt. więcej

Producent Devil Energy uchyla się od przeprosin i grzywny za reklamę, Stowarzyszenie Twoja Sprawa chce jego upadłości

Firma Waterius, produkująca napój energetyczny Devil Energy, przegrała kolejną sprawę sądową ze Stowarzyszeniem Twoja Sprawa. W obliczu uchylania się od wykonania pierwszego wyroku, sąd nałożył na producenta 30 tysięcy złotych kary i przeprosiny. STS zapowiada już wniosek o upadłość producenta Devil Energy więcej

Firmy wspierające sport zyskują w oczach opinii publicznej. Najbardziej rozpoznawalnym sponsorem PKN Orlen

Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. Najbardziej rozpoznawalnym sponsorem jest PKN Orlen - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

Coca-Cola poszerza ofertę o nowy smak: pomarańczy i wanilii

Koncern Coca-Cola poinformował, że pod koniec lutego wprowadzi na wybranych rynkach do oferty swojej kluczowej marki nowy wariant smakowy: pomarańcza i wanilia. Ostatnio portfolio Coca-Coli rozbudowano 10 lat temu. więcej

Leo Messi i Mohamed Salah w globalnej, piłkarskiej kampanii Pepsi

Pepsi zaprezentowało platformę komunikacyjną "For The Love Of Pepsi", przygotowaną na potrzeby tegorocznej kampanii piłkarskiej. Jej twarzami zostali gwiazda reprezentacji Argentyny Leo Messi i egipski napastnik Mohamed Salah. więcej

GoldenSubmarine rozpoczyna digitalową obsługę Lotte Wedel

Agencja GoldenSubmarine wygrała przetarg na kompleksową obsługę digitalową marki E.Wedel należącej do grupy Lotte Wedel. Dotychczas zajmowała się tym agencja Ogilvy. więcej

L'Oreal nowym hasłem promuje kosmetyki do koloryzacji włosów, Courteney Cox w kampanii (wideo)

Firma kosmetyczna L'Oreal Paris do nowej kampanii produktów do koloryzacji włosów L'Oreal Paris Superior Preference Hair Colour zatrudniła aktorkę Courteney Cox. W spotach wprowadziła też nowe hasło #Owningit. więcej

,,Zdejmij z siebie ciężar diagnozy" zachęca Jerzy Stuhr (wideo)

Stowarzyszenie Unicorn rozpoczęło kampanię społeczną pod hasłem „Zdejmij z siebie ciężar choroby”. Jej celem jest pokazanie, jak ważna w zdrowieniu osób z chorobami nowotworowymi jest pomoc psychologiczna. Bohaterem reklam jest Jerzy Stuhr. więcej

Oto pierwsza reklama Ridleya Scotta po 16 latach. Jest też polski akcent

Etiuda "The Seven Worlds" dla marki alkoholowej Hennessy to wielki powrót do świata reklamy brytyjskiego reżysera Ridleya Scotta. Zdjęcia zrealizował Polak, Dariusz Wolski. więcej

Grandes Kochonos wygrywa przetarg marki Domestos

Unilever rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową marki Domestos. Zlecenie zdobyła agencja Grandes Kochonos. więcej

WebTalk: awanse i nowy business development director, Paweł Galiński

W agencji digitalowej Klaudia Traczyk awansowała na stanowisko strategy director, a Radosław Gorczyca na advertising director. Paweł Galiński został business development directorem firmy. Adam Skrzypek, client service director, przejął zarządzanie nad wszystkimi zespołami obsługi klienta. więcej

Władze Leska po nagonce w internecie wycofują się z wybranego logo

Zaledwie po kilku dniach od ogłoszenia nowego logo, władze podkarpackiego Leska zmieniły decyzję. To konsekwencja krytyki, z jaką spotkał się zwycięski projekt. więcej

Michał Grzeszczyk: z Google Polska do MBridge

Do zespołu agencji MBridge dołączył Michał Grzeszczyk, obejmując nowo utworzone stanowisko business strategy managera. Przeszedł z działu marketingu B2B Google Polska. więcej

Magdalena Tyrka odpowiada za komunikację adCookie

Magdalena Tyrka objęła nowo utworzone stanowisko PR managera w agencji interaktywnej adCookie. więcej

Agata Brodzka managing directorem w Platinium Cast

Agata Brodzka dołączyła do zespołu Platinium Cast, obejmując nowo utworzone stanowisko managing directora. Wcześniej pracowała m.in. w Aliganzie i agencji Pleon. więcej

Insignia zajmuje się obsługą marki Góralki w social mediach

Agencja Insignia odpowiada za realizację działań i obsługę marki wafelków Góralki, produkowanych przez IDC Polonia w mediach społecznościowych. W promocję marki zostaną zaangażowani influencerzy, m.in. Adam Wiejak. więcej

Andrzej Bargiel twarzą nowej kampanii Lufthansy

Pod hasłem „Don't let your dreams be just dreams" ruszyła kampania reklamowa linii lotniczych Lufthansa, z udziałem polskiego skialpinisty Andrzeja Bargiela. Działania przygotował dom mediowy Mindshare. więcej

Niels Westerbye Juhl nowym dyrektorem generalnym L'Oreal Polska, Wioletta Rosołowska szefową L'Oreal Niemcy

Od kwietnia Wioletta Rosołowska, obecnie dyrektor generalna L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie obejmie funkcję dyrektora generalnego L'Oréal Niemcy. Na obecnym stanowisku zastąpi ją Niels Westerbye Juhl, który nowe obowiązki przejmie w marcu br. więcej

Robert Litera: z morele.net do agencji Intellect

Do zespołu agencji interaktywnej Intellect dołączył Robert Litera obejmując stanowisko dyrektora handlowego. Przeszedł z morele.net, gdzie kierował działem sprzedaży projektowej. więcej

Value Media i SalesTube rozpoczynają współpracę z Domiporta

Agencje Value Media i Sales Tube (Group Pne) zostały partnerem biznesowym Domiporta w realizacji tzw. koncepcji PropTech, która ma integrować w jednym miejscu wszystkie usługi związane z zakupem, posiadaniem, a także sprzedażą nieruchomości. więcej

Paweł Krzywina awansuje w Digital Resolution

Paweł Krzywina po blisko roku pracy w agencji Digital Resolution, należącej do Grupy OMD Polska awansował na stanowisko senior traffic specialist. więcej

Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci

W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Wojciech Biedroń skazany z art. 212 za pomyłkę w tekstach o sędzim Łączewskim. Dziennikarze: to skandal i absurd

Sąd Okręgowy w Łodzi skazał dziennikarza „Sieci” i wPolityce.pl Wojciecha Biedronia na 3 tys. zł grzywny za zniesławienie sędziego Wojciecha Łączewskiego. Powód? Biedroń błędnie napisał, że wobec Łączewskiego wszczęto postępowanie dyscyplinarne, podczas gdy było to postępowanie wyjaśniające. Wyrok jako nieadekwatny do pomyłki skrytykowali niektórzy dziennikarze. więcej

Jarosław Kurski: ,,Gazeta Wyborcza" ma grubo ponad 133 tys. subskrybentów cyfrowych. "Afera KNF i taśmy Kaczyńskiego"

Wicenaczelny „Gazety Wyborczej” Jarosław Kurski stwierdził, że dziennik ma obecnie „gruuubo ponad 133 tys. cyfrowych użytkowników”. Agora nie podaje, ilu dokładnie jest tych subskrybentów. - W 2018 r. koncentrowaliśmy się na przygotowaniu najwyższej jakości usługi, aby pozyskani prenumeratorzy korzystali z Wyborcza.pl jak najczęściej i kontynuowali subskrypcję w kolejnych okresach - informuje Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w firmie. więcej

,,Twój Styl" ma nowy logotyp, makietę i układ. Felietonistami Rusinek i Kołaczkowska

Nowe, marcowe wydanie magazynu „Twój Styl” będzie miało nowe logo i bardziej przejrzystą makietę. Zmianie uległ też układ magazynu, pojawiły nowe formaty i sekcje tematyczne. Natomiast do grona felietonistów dołączył Michał Rusinek i Joanna Kołaczkowska. więcej

Wydawca ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu" zwiększa do 3,9 mln zł odpis na nieściągalne należności od Ruchu

Gremi Media, wydawca m.in. dzienników „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, zwiększył z 2,45 do 3,92 mln zł odpis na należności od Ruchu zagrożonych nieściągalnością. Powodem jest zmiana propozycji układowych Ruchu na gorsze dla wierzycieli. więcej

Sławomir Jastrzębowski oskarżony o jazdę autem po pijanemu. ,,To idiotyczna prowokacja policyjna"

Warszawska prokuratura skierowała do sądu akt oskarżenia Sławomira Jastrzębowskiego o to, że pod koniec marca ub.r. będąc nietrzeźwy, prowadził samochód. Na potwierdzenie ma m.in. opinię biegłego śledczego o retrospektywnym badaniu alkometrem. - To zrobiona idiotycznie prowokacja policyjna. Policjanci ewidentnie poświadczyli nieprawdę, podpisując protokół badania alkometrem z godz. 21:42 - twierdzi Jastrzębowski. więcej

XIX Charytatywny Bal Dziennikarzy odbędzie się bez zmian, mimo żałoby narodowej

W najbliższą sobotę, 16 lutego w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej odbędzie się XIX Charytatywny Bal Dziennikarzy.  Organizatorzy nie planują żadnych zmian w związku z zapowiedzianą na ten dzień żałobą narodową. więcej

Zmiany w ,,Gazecie Lekarskiej". Nowy układ, działy i szata graficzna

Lutowe wydanie „Gazety Lekarskiej” ukazało się nowej formie. Zmianie uległ układ pisma, szata graficzna, pojawiły się nowe rubryki i formy publicystyczne. Za odświeżoną formułę gazety odpowiada nowa redaktor naczelna Marta Jakubiak. więcej

,,Men's Health" liderem sprzedaży w listopadzie, ,,CKM" z największym spadkiem

W segmencie pism dla mężczyzn w listopadzie ub.r. wszystkie miesięczniki zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „CKM”. Na pozycji lidera znalazł się magazyn „Men’s Health” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Bogusław Chrabota tłumaczy czytelnikom ,,Rzeczpospolitej": propagandyści z ,,Wiadomości" próbują mnie zdyskredytować

We wtorkowym numerze „Rzeczpospolitej” redaktor naczelny dziennika Bogusław Chrabota odniósł się do informacji w „Wiadomościach”, że jego dziadek służył w Armii Czerwonej. - Nie mam obyczaju polemizować z tymi, którzy rozumieją swoją misję jako obrzucanie przeciwników błotem, ale za radą redakcji kilka spraw chciałbym wyjaśnić - zaznaczył. więcej

,,ELLE Man" promuje się w internecie, stawia na serwis Elleman.pl

Magazyn „ELLE Man” w grudniu 2018 roku uruchomił serwis internetowy, którego redaktorem prowadzącym został Oskar Dąbkowski. Można w nim znaleźć artykuły z papierowego wydania pisma, ale i premierowe treści. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Onet uruchomił nowe studio: trzy ekrany z jakością obrazu ponad 4K (wideo)

W siedzibie portalu Onet oddano to użytku nowe studio do realizacji programów wideo. Zainstalowano w nim trzy niezależne ekrany wyświetlające obraz w jakości wyższej niż 4K. Jest tam nagrywana m.in. „Misja futbol”. - Konsekwentnie dbamy o rozwój technologiczny tego segmentu, a nowa przestrzeń studyjna odpowiada najwyższym standardom - komentuje Sabina Lipska, dyrektor wideo w Ringier Axel Springer Polska. więcej

Fundusz Inovo zmienia się w Inovo Venture Partners z kapitałem 100 mln złotych

Fundusz Inovo zajmujący się inwestowaniem w startupy został przekształcony w Inovo Venture Partners. W kierownictwie firmy są Tomasz Swieboda, Maciej Małysz i Michał Rokosz. Kapitalizacja funduszu wynosi 100 mln złotych, które zostaną przeznaczone na finansowanie firm na wczesnym etapie ich rozwoju. więcej

Tencent inwestuje 150 mln dolarów w Reddit, użytkownicy protestują

Chiński koncern Tencent zainwestował 150 mln dolarów w społecznościowy serwis Reddit, który dzięki nowej rundzie finansowania uzyskał wartość 3 mld dolarów. Użytkownicy Reddita krytykują inwestycję i zamieszczają na platformie grafiki których publikowanie jest w Chinach zakazane. więcej

Orange Finanse zmienia się w Kompakt Finanse. mBank zapłaci za przejście na główną platformę

Po zakończeniu współpracy pomiędzy Orange a mBankiem platforma Orange Finanse  zmienia nazwę na Kompakt Finanse. Od 15 kwietnia 2019 r. aplikacja mobilna przestanie działać, a użytkownicy serwisu otrzymają ofertę przejścia na główną platformę bankowości elektronicznej mBanku. Na koniec 2018 r. z Orange Finanse korzystało ponad 412 tys. użytkowników. więcej

Toyota, Tymbark i Urodomaniaczki najpopularniejsi na polskim YouTube w styczniu

W styczniowym zestawieniu Ads Leaderboard najpopularniejszych reklam na polskim YouTube na szczycie znalazł się rajdowy spot promujący markę Toyota. Na drugim miejscu był Tymbark poruszający kwestie młodzieży i internetu, a podium zamknęły Urodomaniaczki i firma Hebe. więcej

Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci

W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Firmy wspierające sport zyskują w oczach opinii publicznej. Najbardziej rozpoznawalnym sponsorem PKN Orlen

Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. Najbardziej rozpoznawalnym sponsorem jest PKN Orlen - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

7 na 10 Polaków uważa seks za ważny w swoim życiu

Z okazji nadchodzących walentynek agencja SW Research zapytała Polaków o to, jakie znaczenie ma seks w ich życiu codziennym. 35,4 proc. osób uczestniczących w ankiecie zadeklarowało, że seks jest dla nich bardzo ważny, a 41,3 proc., że jego znaczenie jest duże, ale znajdują też inne obszary życia, które przynoszą porównywalną satysfakcję. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Robert Gwiazdowski stawia na ruch Polska Fair Play. "Świetny teoretyk, ale w walce o wyborców to nie wystarczy"

Nowe ugrupowanie eksperta Centrum im. Adama Smitha, Roberta Gwiazdowskiego pod nazwą Polska Fair Play może co najwyżej zaskarbić sobie głosy tych, którzy dziś są niezdecydowani w swoich wyborach politycznych oraz młodych-gniewnych. Może być ciekawym głosem w dyskursie politycznym, ale słyszanym głównie przez dziennikarzy i wąską grupę ekspertów. Robert Gwiazdowski nie jest aż tak znaną osobą, aby zapewnić ugrupowaniu dostateczną rozpoznawalność krajową i przynieść sukces wyborczy - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od wizerunku i marketingu politycznego. więcej

Luiza Jurgiel-Żyła za Krystiana Dudka na czele Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

Nową prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations została Luiza Jurgiel-Żyła, PR manager w Cresa Polska. Zastąpiła dr Krystiana Dudka. Wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. więcej

Agata Brodzka managing directorem w Platinium Cast

Agata Brodzka dołączyła do zespołu Platinium Cast, obejmując nowo utworzone stanowisko managing directora. Wcześniej pracowała m.in. w Aliganzie i agencji Pleon. więcej

Futura PR dla Teatru WARSawy

Agencja Futura PR rozpoczęła współpracę komunikacyjną z Teatrem WARSawy. więcej

Joanna Sadzik znowu prezesem Stowarzyszenia Wiosna. Ksiądz Grzegorz Babiarz odwołany

Ksiądz Grzegorz Babiarz został odwołany z funkcji prezesa Stowarzyszenia Wiosna, a została nim ponownie Joanna Sadzik - poinformował we wtorek zarząd stowarzyszenia w oświadczeniu. więcej

Izabela Wejcht dyrektorem w Cohn&Wolfe

Do zespołu Cohn&Wolfe dołączyła Izabela Wejcht. Objęła nowe stanowisko dyrektora na którym zarządza kilkoma obszarami usług agencji. więcej

Michał Bednarczyk w ContentHouse

Michał Bednarczyk objął stanowisko media managera w agencji ContentHouse. Zastąpił Katarzynę Legutko, która rozstała się z zespołem. więcej

 
 
 
GOSPODARKA
 
Fundusz Inovo zmienia się w Inovo Venture Partners z kapitałem 100 mln złotych
Orange Finanse zmienia się w Kompakt Finanse. mBank zapłaci za przejście na główną platformę
Mitsubishi: nowa wersja kompaktowego SUV-a ASX (wideo)
Fiat Tipo w nowych wersjach S-Design i Sport
Niels Westerbye Juhl nowym dyrektorem generalnym L'Oreal Polska, Wioletta Rosołowska szefową L'Oreal Niemcy
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,30 monedas" nowym hiszpańskim serialem HBO. Álex de la Iglesia reżyserem
Will Smith jako dżinn z filmu "Aladyn" podbija internet
Martin Scorcese i Leonardo DiCaprio odpowiadają za serial "Diabeł w Białym Mieście"
Drugi sezon serialu "Templariusze". Premiera w marcu
Christopher Abbott jako Yossarian w serialu "Paragraf 22"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj