|
|
|
|
|
|
|
1,28 widzów ,,Zakochanych po uszy" w TVN i 256 tys. w TVN7
Nową telenowelę „Zakochani po uszy” w TVN ogląda średnio 1,28 mln osób. Produkcja daje stacji trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. 256 tys. widzów serial gromadzi w TVN7.
więcej
|
Piotr Zaremba do dziennikarzy TVP: Na Sądzie Ostatecznym też będziecie się zasłaniać TVN-em?
Dziennikarz i publicysta Piotr Zaremba negetywnie ocenił ostatnie materiały w „Wiadomościach” TVP1, dotyczące zmarłego niedawno premiera Jana Olszewskiego. Odniósł się także do krytyki TVP redaktora naczelnego "Rzeczpospolitej" Bogusława Chraboty, określając materiały „małą i obrzydliwą zemstą”. - Na Sądzie Ostatecznym też będziecie się zasłaniać TVN-em? - zapytał dziennikarzy telewizji publicznej.
więcej
|
Paweł Orleański nie będzie już prowadził ,,The Wall" w TVP1, nowym gospodarzem Maciej Kurzajewski
Prezenter Paweł Orleański nie będzie już gospodarzem teleturnieju „The Wall - wygraj marzenia”. W wiosennej ramówce TVP1 znalazł się kolejny sezon tego programu, będzie go prowadził Maciej Kurzajewski.
więcej
|
Łukasz Sitek poprowadzi nowy program w TVP. "Obecnie przebywa na urlopie wypoczynkowym"
Dziennikarz Telewizji Polskiej Łukasz Sitek, który był krytykowany m.in. za materiały dotyczące prezydenta Pawła Adamowicza na jakiś czas zniknął z anteny. Od marca ma wrócić z nowym programem do TVP3 Gdańsk.
więcej
|
TVP pozwała Rzecznika Praw Obywatelskich Adama Bodnara. ,,Próba nacisku na konstytucyjny organ"
TVP zgodnie z zapowiedziami pozwała Rzecznika Praw Obywatelskich Adama Bodnara. Nadawca podtrzymał swoje żądania z wezwania przedsądowego i domaga się wpłaty 25 tys. złotych na konto WOŚP oraz przeprosin za „naruszenie dóbr osobistych nadawcy w związku z publicznymi wypowiedziami”. Biuro RPO komentuje to słowami: „próba nacisku na konstytucyjny organ”.
więcej
|
Krótsza transmisja z gali Oscarów, reklamy zamiast czterech kategorii konkursowych
Amerykańska Akademia Filmowa i telewizja ABC postanowiły, że transmisja z tegorocznej gali wręczenia Oscarów nie będzie obejmowała wszystkich kategorii. Widzowie nie obejrzą wręczenia statuetek za zdjęcia, montaż, charakteryzację oraz film krótkometrażowy. W tym czasie będą nadawane bloki reklamowe, zabieg ma skrócić czas trwania relacji z gali.
więcej
|
,,Nieziemscy" nowym programem TVP ABC
W sobotę, 16 lutego r. TVP ABC rozpocznie regularną emisję nowego autorskiego programu „Nieziemscy”. Pilotażowy odcinek widzowie stacji zobaczą dzień wcześniej.
więcej
|
TVP dementuje: Anna Popek nie była rozważana jako prowadząca ,,Wiadomości"
Telewizja Polska zaprzeczyła podanej przez Plotek.pl informacji, jakoby brano pod uwagę, że Anna Popek będzie nową prezenterką głównego wydania „Wiadomości”. - Pani Anna Popek nie uczestniczyła w castingach do programów informacyjnych w Telewizyjnej Agencji Informacyjnej - zapewniła TVP.
więcej
|
,,30 monedas" nowym hiszpańskim serialem HBO. Álex de la Iglesia reżyserem
Jeszcze w tym roku w Hiszpanii ruszą zdjęcia do nowego serialu HBO Europe „30 monedas”. produkcja wyreżyserowana zostanie przez Álexa de la Iglesii, który wraz ze swoim wieloletnim współpracownikiem Jorgem Guerricaechevarríą jest także współautorem scenariusza.
więcej
|
Jubileusz ,,Nowej Mai w ogrodzie". Program ma już 700 odcinków
W niedzielę, 3 marca HGTV Home & Garden pokaże 700. odcinek cyklu Mai Popielarskiej „Nowa Maja w ogrodzie”.
więcej
|
Jamie Oliver, Andrzej Polan i Piotr Kucharski z programami wiosną w Kuchnia+
W marcu br. stacja Kuchnia+ rozpocznie emisję szóstego sezonu reality-show z Andrzejem Polanem „Czy na pewno umiesz gotować?”, drugą serię „Kucharskiego pomysłu na kuchnię” Piotra Kucharskiego oraz drugą odsłonę „Jamie Oliver: pięć składników”.
więcej
|
Cykl z dokumentami o kobietach na 8 marca w Planete+
W piątek 8 marca br. z okazji Dnia Kobiet stacja Planete+ wyemituje cykl dokumentalny o silnych kobietach. Bohaterkami filmów będą m.in. Brigitte Macron, Simone Veil i Marian Diamond.
więcej
|
Jose Mourinho będzie miał program w Russia Today (wideo)
Trener piłkarski Jose Mourinho będzie prowadził autorski program w Russia Today. Ze stacją współpracował już jako ekspert podczas zeszłorocznych mistrzostw świata.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lotos rezygnuje z marki Optima, ujednolica ofertę i wizerunek swoich stacji
Spółka Lotos Paliwa planuje w tym roku przeprowadzić standaryzację kolejnych 14 stacji paliwowych. Zostanie ujednolicony ich wygląd, a także oferta produktów paliwowych i gastronomiczno-sklepowych. Na dalszy rozwój planuje przeznaczyć kilkaset mln zł. Do 2024 roku z rynku zniknie wprowadzona 8 lat ekonomiczna marka Optima.
więcej
|
Warszawscy maturzyści zatańczyli Poloneza Równości na znak solidarności z rówieśnikami LGBT+
Na tegorocznej studniówce w stołecznym I SLO Bednarska przyszli maturzyści zatańczyli poloneza w parach jednopłciowych, w geście solidarności z koleżankami i kolegami LGBT+. Autorem koncepcji akcji jest agencja 180heartbeats + Jung v Matt.
więcej
|
Producent Devil Energy uchyla się od przeprosin i grzywny za reklamę, Stowarzyszenie Twoja Sprawa chce jego upadłości
Firma Waterius, produkująca napój energetyczny Devil Energy, przegrała kolejną sprawę sądową ze Stowarzyszeniem Twoja Sprawa. W obliczu uchylania się od wykonania pierwszego wyroku, sąd nałożył na producenta 30 tysięcy złotych kary i przeprosiny. STS zapowiada już wniosek o upadłość producenta Devil Energy
więcej
|
Firmy wspierające sport zyskują w oczach opinii publicznej. Najbardziej rozpoznawalnym sponsorem PKN Orlen
Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. Najbardziej rozpoznawalnym sponsorem jest PKN Orlen - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
Coca-Cola poszerza ofertę o nowy smak: pomarańczy i wanilii
Koncern Coca-Cola poinformował, że pod koniec lutego wprowadzi na wybranych rynkach do oferty swojej kluczowej marki nowy wariant smakowy: pomarańcza i wanilia. Ostatnio portfolio Coca-Coli rozbudowano 10 lat temu.
więcej
|
Leo Messi i Mohamed Salah w globalnej, piłkarskiej kampanii Pepsi
Pepsi zaprezentowało platformę komunikacyjną "For The Love Of Pepsi", przygotowaną na potrzeby tegorocznej kampanii piłkarskiej. Jej twarzami zostali gwiazda reprezentacji Argentyny Leo Messi i egipski napastnik Mohamed Salah.
więcej
|
GoldenSubmarine rozpoczyna digitalową obsługę Lotte Wedel
Agencja GoldenSubmarine wygrała przetarg na kompleksową obsługę digitalową marki E.Wedel należącej do grupy Lotte Wedel. Dotychczas zajmowała się tym agencja Ogilvy.
więcej
|
L'Oreal nowym hasłem promuje kosmetyki do koloryzacji włosów, Courteney Cox w kampanii (wideo)
Firma kosmetyczna L'Oreal Paris do nowej kampanii produktów do koloryzacji włosów L'Oreal Paris Superior Preference Hair Colour zatrudniła aktorkę Courteney Cox. W spotach wprowadziła też nowe hasło #Owningit.
więcej
|
,,Zdejmij z siebie ciężar diagnozy" zachęca Jerzy Stuhr (wideo)
Stowarzyszenie Unicorn rozpoczęło kampanię społeczną pod hasłem „Zdejmij z siebie ciężar choroby”. Jej celem jest pokazanie, jak ważna w zdrowieniu osób z chorobami nowotworowymi jest pomoc psychologiczna. Bohaterem reklam jest Jerzy Stuhr.
więcej
|
Oto pierwsza reklama Ridleya Scotta po 16 latach. Jest też polski akcent
Etiuda "The Seven Worlds" dla marki alkoholowej Hennessy to wielki powrót do świata reklamy brytyjskiego reżysera Ridleya Scotta. Zdjęcia zrealizował Polak, Dariusz Wolski.
więcej
|
Grandes Kochonos wygrywa przetarg marki Domestos
Unilever rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową marki Domestos. Zlecenie zdobyła agencja Grandes Kochonos.
więcej
|
WebTalk: awanse i nowy business development director, Paweł Galiński
W agencji digitalowej Klaudia Traczyk awansowała na stanowisko strategy director, a Radosław Gorczyca na advertising director. Paweł Galiński został business development directorem firmy. Adam Skrzypek, client service director, przejął zarządzanie nad wszystkimi zespołami obsługi klienta.
więcej
|
Władze Leska po nagonce w internecie wycofują się z wybranego logo
Zaledwie po kilku dniach od ogłoszenia nowego logo, władze podkarpackiego Leska zmieniły decyzję. To konsekwencja krytyki, z jaką spotkał się zwycięski projekt.
więcej
|
Michał Grzeszczyk: z Google Polska do MBridge
Do zespołu agencji MBridge dołączył Michał Grzeszczyk, obejmując nowo utworzone stanowisko business strategy managera. Przeszedł z działu marketingu B2B Google Polska.
więcej
|
Magdalena Tyrka odpowiada za komunikację adCookie
Magdalena Tyrka objęła nowo utworzone stanowisko PR managera w agencji interaktywnej adCookie.
więcej
|
Agata Brodzka managing directorem w Platinium Cast
Agata Brodzka dołączyła do zespołu Platinium Cast, obejmując nowo utworzone stanowisko managing directora. Wcześniej pracowała m.in. w Aliganzie i agencji Pleon.
więcej
|
Insignia zajmuje się obsługą marki Góralki w social mediach
Agencja Insignia odpowiada za realizację działań i obsługę marki wafelków Góralki, produkowanych przez IDC Polonia w mediach społecznościowych. W promocję marki zostaną zaangażowani influencerzy, m.in. Adam Wiejak.
więcej
|
Andrzej Bargiel twarzą nowej kampanii Lufthansy
Pod hasłem „Don't let your dreams be just dreams" ruszyła kampania reklamowa linii lotniczych Lufthansa, z udziałem polskiego skialpinisty Andrzeja Bargiela. Działania przygotował dom mediowy Mindshare.
więcej
|
Niels Westerbye Juhl nowym dyrektorem generalnym L'Oreal Polska, Wioletta Rosołowska szefową L'Oreal Niemcy
Od kwietnia Wioletta Rosołowska, obecnie dyrektor generalna L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie obejmie funkcję dyrektora generalnego L'Oréal Niemcy. Na obecnym stanowisku zastąpi ją Niels Westerbye Juhl, który nowe obowiązki przejmie
w marcu br.
więcej
|
Robert Litera: z morele.net do agencji Intellect
Do zespołu agencji interaktywnej Intellect dołączył Robert Litera obejmując stanowisko dyrektora handlowego. Przeszedł z morele.net, gdzie kierował działem sprzedaży projektowej.
więcej
|
Value Media i SalesTube rozpoczynają współpracę z Domiporta
Agencje Value Media i Sales Tube (Group Pne) zostały partnerem biznesowym Domiporta w realizacji tzw. koncepcji PropTech, która ma integrować w jednym miejscu wszystkie usługi związane z zakupem, posiadaniem, a także sprzedażą nieruchomości.
więcej
|
Paweł Krzywina awansuje w Digital Resolution
Paweł Krzywina po blisko roku pracy w agencji Digital Resolution, należącej do Grupy OMD Polska awansował na stanowisko senior traffic specialist.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Wojciech Biedroń skazany z art. 212 za pomyłkę w tekstach o sędzim Łączewskim. Dziennikarze: to skandal i absurd
Sąd Okręgowy w Łodzi skazał dziennikarza „Sieci” i wPolityce.pl Wojciecha Biedronia na 3 tys. zł grzywny za zniesławienie sędziego Wojciecha Łączewskiego. Powód? Biedroń błędnie napisał, że wobec Łączewskiego wszczęto postępowanie dyscyplinarne, podczas gdy było to postępowanie wyjaśniające. Wyrok jako nieadekwatny do pomyłki skrytykowali niektórzy dziennikarze.
więcej
|
Jarosław Kurski: ,,Gazeta Wyborcza" ma grubo ponad 133 tys. subskrybentów cyfrowych. "Afera KNF i taśmy Kaczyńskiego"
Wicenaczelny „Gazety Wyborczej” Jarosław Kurski stwierdził, że dziennik ma obecnie „gruuubo ponad 133 tys. cyfrowych użytkowników”. Agora nie podaje, ilu dokładnie jest tych subskrybentów. - W 2018 r. koncentrowaliśmy się na przygotowaniu najwyższej jakości usługi, aby pozyskani prenumeratorzy korzystali z Wyborcza.pl jak najczęściej i kontynuowali subskrypcję w kolejnych okresach - informuje Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w firmie.
więcej
|
,,Twój Styl" ma nowy logotyp, makietę i układ. Felietonistami Rusinek i Kołaczkowska
Nowe, marcowe wydanie magazynu „Twój Styl” będzie miało nowe logo i bardziej przejrzystą makietę. Zmianie uległ też układ magazynu, pojawiły nowe formaty i sekcje tematyczne. Natomiast do grona felietonistów dołączył Michał Rusinek i Joanna Kołaczkowska.
więcej
|
Wydawca ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu" zwiększa do 3,9 mln zł odpis na nieściągalne należności od Ruchu
Gremi Media, wydawca m.in. dzienników „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, zwiększył z 2,45 do 3,92 mln zł odpis na należności od Ruchu zagrożonych nieściągalnością. Powodem jest zmiana propozycji układowych Ruchu na gorsze dla wierzycieli.
więcej
|
Sławomir Jastrzębowski oskarżony o jazdę autem po pijanemu. ,,To idiotyczna prowokacja policyjna"
Warszawska prokuratura skierowała do sądu akt oskarżenia Sławomira Jastrzębowskiego o to, że pod koniec marca ub.r. będąc nietrzeźwy, prowadził samochód. Na potwierdzenie ma m.in. opinię biegłego śledczego o retrospektywnym badaniu alkometrem. - To zrobiona idiotycznie prowokacja policyjna. Policjanci ewidentnie poświadczyli nieprawdę, podpisując protokół badania alkometrem z godz. 21:42 - twierdzi Jastrzębowski.
więcej
|
XIX Charytatywny Bal Dziennikarzy odbędzie się bez zmian, mimo żałoby narodowej
W najbliższą sobotę, 16 lutego w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej odbędzie się XIX Charytatywny Bal Dziennikarzy. Organizatorzy nie planują żadnych zmian w związku z zapowiedzianą na ten dzień żałobą narodową.
więcej
|
Zmiany w ,,Gazecie Lekarskiej". Nowy układ, działy i szata graficzna
Lutowe wydanie „Gazety Lekarskiej” ukazało się nowej formie. Zmianie uległ układ pisma, szata graficzna, pojawiły się nowe rubryki i formy publicystyczne. Za odświeżoną formułę gazety odpowiada nowa redaktor naczelna Marta Jakubiak.
więcej
|
,,Men's Health" liderem sprzedaży w listopadzie, ,,CKM" z największym spadkiem
W segmencie pism dla mężczyzn w listopadzie ub.r. wszystkie miesięczniki zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „CKM”. Na pozycji lidera znalazł się magazyn „Men’s Health” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Bogusław Chrabota tłumaczy czytelnikom ,,Rzeczpospolitej": propagandyści z ,,Wiadomości" próbują mnie zdyskredytować
We wtorkowym numerze „Rzeczpospolitej” redaktor naczelny dziennika Bogusław Chrabota odniósł się do informacji w „Wiadomościach”, że jego dziadek służył w Armii Czerwonej. - Nie mam obyczaju polemizować z tymi, którzy rozumieją swoją misję jako obrzucanie przeciwników błotem, ale za radą redakcji kilka spraw chciałbym wyjaśnić - zaznaczył.
więcej
|
,,ELLE Man" promuje się w internecie, stawia na serwis Elleman.pl
Magazyn „ELLE Man” w grudniu 2018 roku uruchomił serwis internetowy, którego redaktorem prowadzącym został Oskar Dąbkowski. Można w nim znaleźć artykuły z papierowego wydania pisma, ale i premierowe treści.
więcej
|
|
|
Onet uruchomił nowe studio: trzy ekrany z jakością obrazu ponad 4K (wideo)
W siedzibie portalu Onet oddano to użytku nowe studio do realizacji programów wideo. Zainstalowano w nim trzy niezależne ekrany wyświetlające obraz w jakości wyższej niż 4K. Jest tam nagrywana m.in. „Misja futbol”. - Konsekwentnie dbamy o rozwój technologiczny tego segmentu, a nowa przestrzeń studyjna odpowiada najwyższym standardom - komentuje Sabina Lipska, dyrektor wideo w Ringier Axel Springer Polska.
więcej
|
Fundusz Inovo zmienia się w Inovo Venture Partners z kapitałem 100 mln złotych
Fundusz Inovo zajmujący się inwestowaniem w startupy został przekształcony w Inovo Venture Partners. W kierownictwie firmy są Tomasz Swieboda, Maciej Małysz i Michał Rokosz. Kapitalizacja funduszu wynosi 100 mln złotych, które zostaną przeznaczone na finansowanie firm na wczesnym etapie ich rozwoju.
więcej
|
Tencent inwestuje 150 mln dolarów w Reddit, użytkownicy protestują
Chiński koncern Tencent zainwestował 150 mln dolarów w społecznościowy serwis Reddit, który dzięki nowej rundzie finansowania uzyskał wartość 3 mld dolarów. Użytkownicy Reddita krytykują inwestycję i zamieszczają na platformie grafiki których publikowanie jest w Chinach zakazane.
więcej
|
Orange Finanse zmienia się w Kompakt Finanse. mBank zapłaci za przejście na główną platformę
Po zakończeniu współpracy pomiędzy Orange a mBankiem platforma Orange Finanse zmienia nazwę na Kompakt Finanse. Od 15 kwietnia 2019 r. aplikacja mobilna przestanie działać, a użytkownicy serwisu otrzymają ofertę przejścia na główną platformę bankowości elektronicznej mBanku. Na koniec 2018 r. z Orange Finanse korzystało ponad 412 tys. użytkowników.
więcej
|
Toyota, Tymbark i Urodomaniaczki najpopularniejsi na polskim YouTube w styczniu
W styczniowym zestawieniu Ads Leaderboard najpopularniejszych reklam na polskim YouTube na szczycie znalazł się rajdowy spot promujący markę Toyota. Na drugim miejscu był Tymbark poruszający kwestie młodzieży i internetu, a podium zamknęły Urodomaniaczki i firma Hebe.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|