|
|
|
|
|
|
|
Anna Mucha i Antoni Królikowski w nowym show TVP1 ,,To był rok!". Znika ,,Big Music Quiz"
W piątek 8 marca br. na antenie TVP1 zadebiutuje nowe widowisko rozrywkowe „To był rok!”, w którym aktorzy Anna Mucha i Antoni Królikowski oraz zaproszone gwiazdy będą rywalizować w różnych konkurencjach. „To był rok!” zastąpi „Big Music Quiz”, a show poprowadzi Marzenia Rogalska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kablówki krytykują UKE za regulacje udostępniania łączy. ,,Przepisy zbędne i dyskryminujące"
Operatorzy kablowi w toku konsultacji nie pozostawiają suchej nitki na planowanej przez UKE regulacji o udostępnianiu infrastruktury w budynkach mieszkalnych. Ich zdaniem zapowiedziana decyzja dyskryminuje wybrane podmioty narażając je na straty, zaś sama regulacja jest zbędna, bowiem do tej pory nie występowały spory związane z dostępem do okablowania.
więcej
|
Kancelaria Jacka Duboisa prowadzi sprawę protestujących, których wizerunki upubliczniono w ,,Wiadomościach"
Kancelaria „Jacek Dubois i Wspólnicy” będzie reprezentować grupę protestujących pod siedzibą TVP, których wizerunki upubliczniono w „Wiadomościach”. Po publikacji tego materiału osoby, których dane ujawniono w programie mają otrzymywać groźby - zarówno w internecie, jak i na ulicy. Będą domagać się zaprzestania naruszania dóbr osobistych oraz publikacji oświadczenia w tej sprawie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Pytanie na śniadanie" liderem programów śniadaniowych. ,,Dzień dobry TVN" na czele w grupie komercyjnej
Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych od początku br. notuje „Pytanie na śniadanie”, które awansowało na pozycję lidera. „Dzień dobry TVN” utrzymało się na prowadzeniu w grupie komercyjnej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP odpowiada na opinię Rady Etyki Mediów nt. materiałów o Adamowiczu: to motywowany politycznie atak
- Oświadczenie Rady Etyki Mediów ma charakter manifestu politycznego, a nie rzetelnej i merytorycznej oceny konkretnych materiałów - stwierdziła Telewizja Polska, komentując komunikat REM krytycznie oceniający materiały w TVP o Pawle Adamowiczu.
więcej
|
Zygmunt Chajzer i Kasia Śligowska gospodarzami nowego programu w TV Okazje (wideo)
Od najbliższej środy w stacji z telesprzedażą TV Okazje będzie emitowany program „TV Okazje Extra”. Jego gospodarzami są Zygmunt Chajzer i Kasia Śligowska.
więcej
|
Hajdarowicz o materiałach ,,Wiadomości": będę bronił swojego dobrego imienia, apeluję do TVP o autorefleksję
Grzegorz Hajdarowicz, większościowy akcjonariusz wydającej m.in. „Rzeczpospolitą” spółki Gremi Media, stwierdził, że w ostatnich dniach „Wiadomości” kilka razy podały nieprawdziwe informacje o nim. - Osobiście oświadczam, że wszystkimi przewidzianymi prawem środkami będę bronił dobrego imienia spółek, których jestem udziałowcem i akcjonariuszem, a także swego własnego. Tymczasem do TVP apeluję o chwilę refleksji nad ostatnim raportem Rady Etyki Mediów - dodał biznesmen.
więcej
|
Dwóch policjantów z zarzutami - rozpowszechnili nagranie od TVN, jak Stefan W. zaatakował Pawła Adamowicza
Prokuratura Okręgowa w Gdańsku ustaliła, że za wyciekiem do internetu pełnego nagrania ataku Stefana W. na Pawła Adamowicza stoi dwóch policjantów z gdańskiej komendy, którzy zarejestrowali odtwarzanie materiału przekazanego śledczym przez TVN. Policjanci zostali zawieszeni i usłyszeli zarzuty.
więcej
|
,,I love kabaret" nowym programem Zoom TV
W sobotę, 2 marca Zoom TV rozpocznie emisję nowego autorskiego show kabaretowego „I love kabaret”.
więcej
|
TV Republika kontra Ciech: sąd odrzuca apelację spółki
Sąd Apelacyjny w Warszawie odrzucił apelację spółki Ciech od wyroku sądu pierwszej instancji, który oddalił pozwy o ochronę dóbr osobistych wobec Anity Gargas, Cezarego Gmyza, Antoniego Trzmiela i Tomasza Terlikowskiego. Dziennikarze w lutym 2015 roku ujawnili w Telewizji Republika meldunki CBA na temat prywatyzacji Ciechu.
więcej
|
Wystartowały zdjęcia do ,,Fear the Walking Dead 5"
Rozpoczęły się zdjęcia do piątego sezonu serialu „Fear the Walking Dead”. W Polsce produkcję pokaże AMC, ale nadawca jeszcze nie podaje jej daty premiery.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PR1 z najniższą słuchalnością w historii. RMF MAXXX najbardziej do góry
W okresie od listopada ub.r. do stycznia br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM. Największym wzrostem pochwalić się mogło RMF MAXXX, a liderem wśród spadków była Jedynka. Stacja ta odnotowała również najgorszy wynik w historii nadawania - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wręczono Złote Mikrofony 2018
W środę 13 lutego w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego w Warszawie odbyła się Gala wręczenia Złotych Mikrofonów 2018. Statuetki przyznawane są osobom, których zaangażowanie i wybitne osiągnięcia twórcze przyczyniają się do utrzymania wysokiego poziomu, rozwoju oraz popularyzacji radia publicznego. Laureatów Złotego Mikrofonów pierwszy raz nagrodzono w lutym 1969 roku, czyli 50 lat temu.
więcej
|
|
13. gala ,,Płyta Rocku Antyradia" 21 marca. Zagra Organek
W czwartek 21 marca br. w warszawskim Klubie Stodoła Antyradio (Eurozet) zorganizuje galę „Płyta Rocku Antyradia”. Głosowanie słuchaczy potrwa do końca lutego. Gwiazdą wieczoru będzie Ørganek.
więcej
|
|
Kayah i Daniel Olbrychski na Walentynki w radiowej Jedynce
W czwartek 14 lutego o godz. 19.00 w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego w Warszawie odbędzie się koncert „Tango show dla zakochanych”. Gwiazdą wieczoru będzie Kayah, wystąpi także Daniel Olbrychski.
więcej
|
|
|
|
Starcom i ClickAd Interactive wspólnie zajmą się obsługą mediową Tauronu
Spółka Tauron Sprzedaż rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową jej budżetu w kwocie 12,3 mln zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Planowaniem i zakupem mediów do kampanii tej spółki będą zajmować się wspólnie przez najbliższy rok agencja ClickAd Interactive i dom mediowy Starcom (Publicis Media).
więcej
|
Mateusz Ciećwierski, Paweł Jasiński, Ania Kukowska i Krystian Wojtkowski przeszli do agencji Przestrzeń
Mateusz Ciećwierski objął stanowisko client leadera w agencji reklamowej Przestrzeń. Do zespołu dołączyli także Ania Kukowska i Krystian Wojtkowski (team kreatywny) oraz Paweł Jasiński (marketing strategist).
więcej
|
Marcin Herman szefem działu PR i komunikacji wewnętrznej Alior Banku, Michał Wójcik - p.o. dyrektora marketingu
Marcin Herman objął stanowisko dyrektora nowo utworzonego działu PR i komunikacji wewnętrznej w Alior Banku. Na czele działu marketingu stoi Michał Wójcik, jako p.o. dyrektora marketingu.
więcej
|
Koka Skowrońska i Hosanna Salamon zasiliły dział kreacji Plej
Do zespołu agencji Plej Koka Skowrońska jako senior copywriter i Hosanna Salamon jako senior art director.
więcej
|
WieśMac w dwóch nowych odsłonach w McDonald's
Od 13 lutego w restauracjach McDonald’s dostępna jest nowa oferta promocyjna z kanapką WieśMac w dwóch premierowych odsłonach. Wspiera to kampania reklamowa.
więcej
|
Bartosz Bielas na czele działu obsługi klienta Focus Media Group
Bartosz Bielas awansował w agencji marketingu zintegrowanego Focus Media Group na stanowisko client service director. Odpowiada za zarządzanie działem obsługi klienta.
więcej
|
H&M na walentynki zachęca, by zapomnieć o swoich "Ex"
Z okazji walentynek H&M przygotował zabawną kreację w mediach spłecznościowych, z przesłaniem "Forget your Ex".
więcej
|
Reklama Google pojawiała się w... innej reklamie Google. Spoiwem "Kevin sam w domu"
Google poszedł za ciosem, na fali sukcesu spotu z Macaulay'em Culkinem stworzył kolejny nawiązujący do świątecznego hitu "Kevin sam w domu". Tym razem bohaterem jest Joe Pesci, grający niezdarnego bandytę chcącego okraść dom Kevina.
więcej
|
Vileda reklamuje mopa Ultramax
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa mopa płaskiego Ultramax, produkowanego przez firmę Vileda.
więcej
|
Klaudia Mękal i Mateusz Brzeźniak awansowali w Arskom
W agencji marketingu sportowego Arskom Klaudia Mękal awansowała na stanowisko account executive, a Mateusz Brzeźniak na senior account executive.
więcej
|
Fabryka Komunikacji Społecznej szuka domu mediowego do kampanii dla resortu zdrowia
Fabryka Komunikacji Społecznej zaprasza firmy do składania ofert na emisję spotów tv, radiowych oraz realizację kampanii w internecie do działań, jakie będzie realizować dla Ministerstwa Zdrowia a związanych z promocją transplantologii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Na zakup mediów i współpracę z wybraną firmą przeznaczy 820,8 tys. zł.
więcej
|
Lego wprowadza limitowaną kolekcję odzieży dla dorosłych, można ją kupić tylko na Snapchacie
Producent klocków Lego wprowadza do sprzedaży limitowaną kolekcję odzieży dla dorosłych. Będzie ją można kupić jedynie za pośrednictwem Snapchata w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Francji.
więcej
|
Hand Made wspiera debiut rynkowy sosu sojowego Maggi
Agencja reklamowa Hand Made odpowiada za launch nowego produktu Nestle Polska - sosu sojowego Maggi. Start kampanii zaplanowano na połowę lutego.
więcej
|
Hermes Energy Group jako partner Legii Warszawa zaoferuje pakiet 1916 energia
Firma Hermes Energy Group została partnerem klubu piłkarskiego Legia Warszawa. W ramach współpracy będzie oferować w stolicy pakiet prądu i gazu pod marką 1916 energia.
więcej
|
Brainmade odpowiada za obsługę profilu EDEN Polska na Facebooku
Agencja Brainmade została wybrana przez Polską Organizację Turystyczną do obsługi profilu EDEN Polska na Facebooku. Zajmie się też innymi działaniami w social mediach.
więcej
|
Przegląd walentynkowych reklam: Millenium Bank, Reserved, Cinema City, Converse (wideo)
Jak co roku marki przygotowały specjalne kampanie reklamowe z motywem walentynek. Prezentujemy przegląd reklam z Polski i z zagranicy.
więcej
|
Agencja Brave z 60 proc. wzrostem przychodów w 2018 roku
Nieustanne poszukiwanie nowych i kreatywnych rozwiązań oraz kompleksowe podejście do potrzeb klientów agencji Brave zaowocowały w zeszłym roku prawie 100 zrealizowanymi projektami i ponad 15,8 mln zł przychodu. Agencja pozyskała aż 11 nowych klientów, jednocześnie utrzymując wszystkich dotychczasowych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Marszałek Kuchciński nie mógł zakazać wydawania jednorazowych przepustek do Sejmu
Według Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie Kancelaria Sejmu nie mogła wydać decyzji o odmowie wstępu na teren Sejmu dziennikarzowi OKO.Press, Danielowi Flisowi. Sąd stwierdził, że zarządzanie marszałka Marka Kuchcińskiego było niekonstytucyjne.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" wprowadza nowe warianty prenumeraty cyfrowej
Prenumeratorzy cyfrowej „Gazety Wyborczej” mogą od środy korzystać - oprócz dostępu do serwisów Wyborcza.pl - nielimitowany dostęp do płatnej aplikacji dziennika w systemie iOS i Android. Będą mogli również przeglądać pełne drukowane wydania na czytniku lub podzielić się tekstami ze znajomymi. Natomiast pakiet Wyborcza Premium będzie zawierać dwie dodatkowe prenumeraty.
więcej
|
,,Vogue Polska" obchodzi pierwszy rok działalności na polskim rynku
Rok temu pojawił się na rynku pierwszy numer „Vogue Polska”. Z tej okazji redakcja przygotowała jubileuszowe wydanie, na okładce pojawiła się Małgorzata Bela i napis "Gdańsk Gdynia Sopot".
więcej
|
,,CD-Action" liderem sprzedaży w listopadzie, ,,PC Format" stracił najwięcej
W listopadzie ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród magazynów komputerowych i o grach znalazł się miesięcznik „CD-Action”. Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „PC Format” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zarząd SDP: Rada Etyki Mediów nie reprezentuje środowiska dziennikarskiego, tylko wąską grupę osób
Zarząd główny Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich ocenił, że Rada Etyki Mediów nie reprezentuje środowiska dziennikarskiego, natomiast jej opinia o materiałach TVP na temat Pawła Adamowicza jest „prezentacją subiektywnych ocen wąskiej grupy osób związanych z Stowarzyszeniem Dziennikarzy RP”.
więcej
|
|
|
Mańkowski, Plenkiewicz i Ruszkowska w zarządzie Grupy naTemat, Madajczak prezesem ASZdziennika
Do zarządu spółki Glob360, właściciela Grupy naTemat, dołączyli pełniący w firmie funkcje dyrektorskie Michał Mańkowski, Monika Ruszkowska i Paulina Plenkiewicz. Natomiast Rafał Madajczak został prezesem spółki ASZdziennik. W ub.r. Glob360 osiągnęła ok. 700 tys. zł zysku EBITDA.
więcej
|
Google, Facebook i YouTube ze spadkami zasięgu - w górę WP, Allegro i Gazeta.pl (Gemius/PBI ze stycznia)
W styczniu br. Grupa Google, Facebook, YouTube i Grupa Ringier Axel Springer Polska miały niższą odwiedzalności niż rok wcześniej. Spore wzrosty osiągnęły natomiast Grupa Wirtualna Polska, Grupa Allegro i Gazeta.pl.
więcej
|
Wirtualna Polska zmienia siedzibę, za wynajem przez 7 lat zapłaci 41 mln zł
Pod koniec br. Wirtualna Polska Holding przeniesie się do nowego biura w kompleksie Business Garden przy ul. Żwirki i Wigury w Warszawie. Za wynajem w latach 2020-2026 zapłaci ok. 41 mln zł.
więcej
|
Apple szykuje ,,Netflix for news", chce połowy przychodów od wydawców
Koncern Apple planuje w prowadzenie płatnego serwisu newsowego określanego jako „Netflix for news”. Ale wydawcy nie są chętni do zamieszczania w nim treści, bowiem Apple zamierza przejmować połowę ich przychodów pochodzących z serwisu.
więcej
|
Badoo zamiast Tindera liderem aplikacji randkowych w Polsce
To nie Tinder, a chiński Badoo jest najpopularniejszą aplikacją do randkowania. W Polsce korzysta z nich ponad 840 tysięcy użytkowników smartfonów z systemem Android - podaje Spicy Mobile.
więcej
|
Ikea planuje internetowy sklep z meblami od obcych producentów
Ikea planuje nowy sklep internetowy, w którym będzie oferować nie tylko meble i akcesoria produkowane przez siebie, ale pochodzące także od innych wytwórców. W ramach testów firma zamierza najpierw wejść ze swoją ofertą na inne platformy e-commerce, takie jak Alibaba czy Amazon.
więcej
|
Brytyjski SumUp przejął polską platformę Shoplo
Brytyjska spółka z branży fintech SumUp, z końcem stycznia tego roku przejęła Shoplo - polską wielokanałową platformę e-commerce Strony nie ujawniają wartości transakcji.
więcej
|
Reklama Google pojawiała się w... innej reklamie Google. Spoiwem "Kevin sam w domu"
Google poszedł za ciosem, na fali sukcesu spotu z Macaulay'em Culkinem stworzył kolejny nawiązujący do świątecznego hitu "Kevin sam w domu". Tym razem bohaterem jest Joe Pesci, grający niezdarnego bandytę chcącego okraść dom Kevina.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|