|
|
|
|
|
|
|
Dwa nowe widowiska rozrywkowe i serial historyczny wiosną w TVP. ,,Czekamy na was, bądźmy razem"
Na wiosnę Telewizja Polska przygotowała nowe widowisko muzyczne „To był rok!”, taneczne show z celebrytami „Dance, dance, dance” oraz serial „Stulecie Winnych”. Po rocznej przerwie powróci z drugim sezonem serial „Za marzenia”, a teleturniej „The Wall. Wygraj marzenia” zyska nowego prowadzącego. TVP rezygnuje z programu „Big Music Quiz”, który prowadził Sławomir Zapała.
więcej
|
,,Odwróceni. Ojcowie i córki" od 25 lutego w TVN. ,,Nowa seria umiejętnie nawiązuje do starych odcinków, ale jest zupełnie nową historią"
W poniedziałek, 25 lutego br. TVN rozpocznie emisję drugiej serii „Odwróconych”, która nosi tytuł „Odwróceni. Ojcowie i córki”. - Seria z 2019 roku co prawda umiejętnie nawiązuje do starych odcinków, ale przedstawia już zupełnie nową historię - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Artur Kowalewski, producent cyklu.
więcej
|
Kurski chwali TAI za poziom informacji i publicystyki. ,,To wielka sprawa dla Polski, dziennikarze mówią prawdę"
- Telewizyjna Agencja Informacyjna wykonuje fantastyczną pracę. To wielka sprawa dla Polski i fantastyczny wysiłek, który trzeba bardzo docenić. Dziennikarze TVP mówią prawdę i są przez to niekiedy w trudnej sytuacji - powiedział podczas konferencji ramówkowej Jacek Kurski, prezes TVP. Pochwalił też publicznie szefów TAI, Jarosława Olechowskiego i Pawła Gajewskiego.
więcej
|
Start ,,Chyłki" i ,,Szóstki" przesunięty na koniec marca. ,,Decyzja biznesowa"
Telewizja TVN w tym tygodniu podjęła decyzję o przesunięciu terminu startu seriali „Chyłka - Zaginięcie” oraz „Szóstka” o cztery tygodnie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Zmiana ta wynika z decyzji biznesowej - informuje nas biuro prasowe TVN Discovery Polska.
więcej
|
TVP1 przenosi serwis sportowy przed ,,Wiadomości", w niedziele rezygnuje przy nich z bloków reklamowych
Od 1 marca br. wieczorny serwis sportowy w TVP 1 zamiast po, będzie nadawany przed „Wiadomościami”. W niedzielne wieczory nie będzie bloku reklamowego bezpośrednio przed serwisem informacyjnym - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Izba Wydawców Prasy broni Bogusława Chraboty przed atakami ,,Wiadomości". "Sondaż IBRIS można kupić w sklepie z sondażami"
Zarząd Izby Wydawców Prasy napisał list do przewodniczącego KRRiT, Witolda Kołodziejskiego oraz szefa Rady Mediów Narodowych, Krzysztofa Czabańskiego. Porusza w nim kwestie ataków personalnych w „Wiadomościach” na prezesa IZP i naczelnego „Rzeczpospolitej”, Bogusława Chrabotę.
więcej
|
Bez ,,Sondy 2" w wiosennej ramówce TVP. Kurski: Formuła się wyczerpała
Telewizja Polska w wiosennej ramówce nie przewidziała miejsca dla programu „Sonda 2”, którego prowadzącym był Tomasz Rożek. Stwierdził, że stacja „zapomniała go poinformować o końcu współpracy”. Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej na pytanie Wirtualnemedia.pl odpowiada: - Nie mówię nie.
więcej
|
,,Klimek kontra Duda", ,,Służba więzienna" i ,,Mechanicy" wiosennymi nowościami TVN Turbo (wideo)
Wiosną 2019 roku TVN Turbo pokaże trzy nowe programy „Klimek kontra Duda”, „Służba więzienna” i „Mechanicy”. Nadchodzącą ramówkę stacja prezentuje w spocie, który został nakręcony dronem.
więcej
|
Jonasz Rewiński poprowadzi nowy program w TVP Polonia ,,Focus on Poland"
Jonasz Rewiński został prowadzącym program informacyjny „Focus on Poland”. Nadawany jest w języku angielskim na kanale TVP Polonia.
więcej
|
Telewizja Polska pozwie prezydenta Poznania Jacka Jaśkowiaka
Telewizja Polska złożyła pozew przeciwko prezydentowi Poznania, Jackowi Jaśkowiakowi. Chodzi o sugestie, że jej materiały przyczyniły się do śmierci prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza. Nadawca domaga się przeprosin, a prezydent zapowiada, że nie zmieni zdania.
więcej
|
Amnesty International staje w obronie pozwanego przez TVP Adama Bodnara
TVP w związku z wypowiedziami medialnymi Rzecznika Praw Obywatelskich Adama Bodnara w pozwie sądowym żąda od niego przeprosin i wpłaty kwoty 25 tys. zł na konto WOŚP. Według nadawcy, naruszono jego dobra osobiste. W obronie RPO staje Amnesty International, które podkreśla, że uważa rolę RPO za „kluczową w walce o prawa człowieka i godność ludzką w Polsce”.
więcej
|
Tańczące w rytm disco gwiazdy promują ramówkę TVP (wideo)
W czwartek Telewizja Polska przedstawiła wiosenną ofertę programową dla anten głównych i tematycznych. Podczas konferencji zaprezentowano spot wizerunkowy telewizji publicznej, który został nagrany specjalnie na promocję nowych propozycji TVP.
więcej
|
Mecze polskich piłkarzy, skoki narciarskie i ,,M jak miłość" z najdroższymi reklamami w cenniku TVP na marzec
W cenniku TVP na marzec br. najwyższe ceny mają spoty, które zostaną wyemitowane przy transmisjach z piłkarskich eliminacji Polaków do Euro 2020 i z Pucharu Świata w skokach narciarskich w TVP1 oraz przy serialu „M jak miłość” w TVP2.
więcej
|
TVP czas reklamowy przy transmisjach z meczów Polski w eliminacjach Euro 2020 oferuje tylko w sprzedaży łączonej
W marcu Telewizja Polska będzie transmitować dwa spotkania z udziałem polskich piłkarzy w ramach eliminacji do Euro 2020. Reklamodawcy będą mogli kupić spoty przy nich tylko i wyłącznie w tzw. sprzedaży łączonej - obejmującej stacje TVP1 i TVP Sport.
więcej
|
Netia wprowadza usługę telewizyjną dla hoteli, do wyboru 70 kanałów
Netia wprowadziła nową usługę o nazwie Netia TV dla biznesu. Oferta jest skierowana przede wszystkim do hoteli i przewiduje między innymi dowolną liczbę odbiorników, 70 kanałów do wyboru oraz możliwości integracji kanałów z innych źródeł.
więcej
|
Dziennikarka MSNBC o ,,polskim i nazistowskim reżimie". Ambasada koryguje, IPN chce sprostowania
Andrea Mitchell z amerykańskiej stacji MSNBC w relacji z Warszawy stwierdziła, że powstanie w getcie warszawskim było przeciw „polskiemu i nazistowskiemu reżimowi”. Została za to mocno krytykowana przez wielu dziennikarzy i polityków. Jej wypowiedź skorygowała ambasada Polski w USA, a Instytut Pamięci Narodowej chce, żeby MSNBC zamieściło sprostowanie. W czwartek wieczorem dziennikarka przeprosiła na Twitterze za swoje słowa.
więcej
|
Serial ,,Koroner" od 16 kwietnia w 13 Ulica
Od 26 września 2018 roku 13 Ulica będzie emitować nowy serial „Koroner”.
więcej
|
,,Otwarte okno" pakietu ,,Bogatego" w Toya
Toya w ramach „otwartego okna” udostępniła swoim abonentom 52 kanały z pakietu „Bogatego”.
więcej
|
Drugi sezon ,,Syna" od maja w AMC
W maju br. Na antenie AMC odbędzie się premiera sezonu serialu „Syn” z Piercem Brosnanem w roli głównej.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklamy w stylu River Island z dwójką mężczyzn tulących niemowlę długo nie zagoszczą w Polsce - z powodu hipokryzji społeczeństwa i braku odwagi marketerów
Marka River Island kampanią „This is family”, w której pokazuje jednopłciowe rodziny z dziećmi podejmuje ważny społecznie i prawdziwy problem. Tego rodzaju insight konsumencki jest taki sam, jak każdy inny. Jednak w konfrontacji z tradycyjnym rozumieniem rodziny budzi wiele kontrowersji. Różnorodność najpierw musi być tematem samym w sobie, nim stanie się normą. Dla polskich marek wejście w tę tematykę wiąże się z ryzykiem odwrotu konsumentów - komentują eksperci od kreacji i strategii.
więcej
|
Havas Media utworzyło zespół Task Team. Szefem Michał Taranta
Michał Taranta objął stanowisko head of integrated communication w Havas Media Group i będzie kierować zespołem Task Team. Wrócił do agencji po 4 latach pracy w Zenith (Publicis Media).
więcej
|
Isobar Polska przez kolejne 3 lata będzie obsługiwać firmę Coty
Firma kosmetyczna Coty przedłużyła na kolejne 3 lata kontrakt z należącą do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencją Isobar.
więcej
|
Adam Kornacki i Adam Klimek z TVN Turbo w kampanii OtoMoto
Dyskusje fanów motoryzacji to motyw przewodni najnowszej kampanii serwisu motoryzacyjnego OtoMoto.pl (należącego do Grupy OLX). Akcję przygotowały FCB Bridge2Fun, F25, UM i Mediabrands Studios.
więcej
|
Ruszył przetarg na trzyletnią kampanię promującą polskie mięso, wędliny i owoce. Prawie 5 mln zł
Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw zapraszają agencje do składania ofert na opracowanie kreacji i realizację wizerunkowej kampanii promocyjno-informacyjnej pt.„Europa pełna smaków - tradycja i jakość”. Działania mają potrwać trzy lata i będą prowadzone na rynkach azjatyckich.
więcej
|
Mały Głód w grze, filmie i na skoczni reklamuje Danio w nowym opakowaniu (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca waniliową wersję serka homogenizowanego Danio (produkowanego przez Danone Polska) w nowym opakowaniu. Akcję, której bohaterem jest Mały Głód, przygotowały firmy marketingowe VMLY&R Poland, K2 Media i MediaCom Warszawa.
więcej
|
PRO Media House przejmuje od MediaOn obsługę mediową Herbapolu Poznań
Dom mediowy PRO Media House wygrał przetarg firmy Herbapol Poznań na obsługę mediową marek Urosept i Sylimarol. Wcześniej ich obsługą zajmowała się agencja MediaOn.
więcej
|
Fortuna przez dalsze trzy lata sponsorem głównym Legii Warszawa, zapłaci 20 proc. więcej
Firma Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie przedłużyła o trzy lata, do końca sezonu 2021/2022, umowę, w ramach której jest sponsorem głównym klubu piłkarskiego Legia Warszawa. Wartość nowej umowy będzie o ponad 20 proc. wyższa niż obecnej.
więcej
|
Mecze polskich piłkarzy, skoki narciarskie i ,,M jak miłość" z najdroższymi reklamami w cenniku TVP na marzec
W cenniku TVP na marzec br. najwyższe ceny mają spoty, które zostaną wyemitowane przy transmisjach z piłkarskich eliminacji Polaków do Euro 2020 i z Pucharu Świata w skokach narciarskich w TVP1 oraz przy serialu „M jak miłość” w TVP2.
więcej
|
TVP czas reklamowy przy transmisjach z meczów Polski w eliminacjach Euro 2020 oferuje tylko w sprzedaży łączonej
W marcu Telewizja Polska będzie transmitować dwa spotkania z udziałem polskich piłkarzy w ramach eliminacji do Euro 2020. Reklamodawcy będą mogli kupić spoty przy nich tylko i wyłącznie w tzw. sprzedaży łączonej - obejmującej stacje TVP1 i TVP Sport.
więcej
|
IKEA pomoże stać się najlepszą wersją siebie... rano
Kto nie marzy o podaniu śniadania do łóżka ukochanej osobie? Tylko to poranne wstawanie... IKEA podeszła do tematu w przewrotny sposób.
więcej
|
Amerykańska organizacja zwraca uwagę na przemoc wobec mężczyzn
Fundacja Willow przygotowała w USA kampanię billboardową, która uświadamia, że ofiarami przemocy domowej są także mężczyźni.
więcej
|
Nestlé wprowadza nowe produkty Starbucks
Nestlé wprowadza na całym świecie gamę produktów kawowych pod marką Starbucks. W ofercie m.in. kawa mielona, palona, ziarnista i kapsułki do ekspresów. W Polsce oferta będzie dostępna jesienią.
więcej
|
Blowek i Jack Gadovsky testują auta w nowej akcji Renault (wideo)
Firma motoryzacyjna Renault Polska rozpoczyna akcję „365 dni testów Renault”, w ramach której każdy będzie mógł samodzielnie testować samochód tej marki. W projekt zaangażowano też znane osoby i infleuncerów. Jako pierwsi wzięli w nim udział Blowek i Jack Gadovsky. Akcję realizuje agencja Publicis.
więcej
|
Absolut rozdaje bilety na na Coachella Festival 2019
Marka Absolut (Wyborowa Pernod Ricard) prowadzi dla konsumentów konkurs, w którym do wygrania są podwójne bilety na Coachella Festival oraz zestawy festiwalowe.
więcej
|
Agencja Brave z 60 proc. wzrostem przychodów w 2018 roku
Nieustanne poszukiwanie nowych i kreatywnych rozwiązań oraz kompleksowe podejście do potrzeb klientów agencji Brave zaowocowały w zeszłym roku prawie 100 zrealizowanymi projektami i ponad 15,8 mln zł przychodu. Agencja pozyskała aż 11 nowych klientów, jednocześnie utrzymując wszystkich dotychczasowych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Izba Wydawców Prasy broni Bogusława Chraboty przed atakami ,,Wiadomości". "Sondaż IBRIS można kupić w sklepie z sondażami"
Zarząd Izby Wydawców Prasy napisał list do przewodniczącego KRRiT, Witolda Kołodziejskiego oraz szefa Rady Mediów Narodowych, Krzysztofa Czabańskiego. Porusza w nim kwestie ataków personalnych w „Wiadomościach” na prezesa IZP i naczelnego „Rzeczpospolitej”, Bogusława Chrabotę.
więcej
|
MKiDN będzie dotować ,,Więź", ,,Jazz Forum", ,,Kurier Wnet", ,,Wpis" i magazyn SDP, bez środków dla ,,Pisma" i ,,Tygodnika Powszechnego"
W ramach wsparcia publikacji czasopism Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego przyznało dotacji m.in. wydawcom „Res Publiki Nowej”, „Więzi”, „Jazz Forum”, „Kultury Liberalnej”, „Wpisu”, „Forum Dziennikarzy” i „Teologii Politycznej”. Środków nie otrzymali natomiast m.in. wydawcy „Pisma”, „Architektury - Muratora” i „Książek w Tygodniku”.
więcej
|
MKiDN: dotacje na promocję czytelnictwa dla TV Trwam i Radia Wnet, bez środków dla Fundacji ,,TP" i Polska Press
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego dotacje na promocję czytelnictwo przyznało m.in. Radiu Wnet i Fundacji Lux Veritatis, a także na kampanie społeczne „Cała Polska czyta dzieciom” i „Pan Cogito”. Dotacji na dwa projekty nie uzyskała natomiast Fundacja „Tygodnika Powszechnego”. Zapowiedziała jednak, że współorganizowany przez nią Międzynarodowy Festiwal Literatury im. Conrada i tak się odbędzie.
więcej
|
Freelancerzy w USA dostają 200 dolarów za artykuł, na pieniądze czekają 4 tygodnie
Dziennikarze - freelancerzy pracujący na rynku w USA za jeden artykuł otrzymują średnio 200 dolarów - wynika z danych serwisu Who Pays Writers? Autorzy publikujący w drukowanych wydaniach mają szansę na zarobki wyższe o 50 procent, zaś na honoraria trzeba w USA czekać średnio 4 tygodnie.
więcej
|
,,National Geographic Polska" na czele sprzedaży, choć stracił najwięcej
W segmencie miesięczników podróżniczych w listopadzie ub.r. liderem sprzedaży nadal był „National Geographic Polska”. Tytuł ten jednak odnotował największy spadek w zestawieniu. Jedyny wzrost odnotowały „Podróże” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rzecznik Praw Obywatelskich rozważa kasację wyroku skazującego Wojciecha Biedronia z art. 212
- Chętnie spojrzę na akta sprawy i zastanowię się nad kasacją. Bo jak rozumiem wyrok jest już prawomocny - stwierdził Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar, komentując skazanie dziennikarza wPolityce.pl i „Sieci” Wojciecha Biedronia z art. 212 Kodeksu karnego za pomyłkę w tekstach o sędzim Wojciechu Łączewskim.
więcej
|
|
|
Uzgodniono dyrektywę o prawach autorskich: na Facebooku i w Google News bardzo krótkie cytaty, memy i recenzje bez zmian
Przedstawiciele Parlamentu Europejskiego i Rady Europejskiej uzgodnili ostateczną wersję projektu nowej dyrektywy o prawach autorskich. Zakłada on, że na platformach takich jak Facebook czy Google News będą mogły pojawiać się krótkie fragmenty treści od wydawców. Media i twórcy uzyskają większe możliwości negocjowania opłat licencyjnych od internetowych gigantów.
więcej
|
25 marca Apple pokaże nowy serwis VOD i ,,Netflix for news"
Na 25 marca 2019 roku Apple zaplanował konferencję, na której pokaże nowy serwis VOD, a także płatną platformę zwaną „Netflix for news” z treściami od wydawców. Komercyjny start obu usług spodziewany jest wiosną lub latem.
więcej
|
GG w zmienionej wersji reklamowane pod hasłem ,,#poGGadajmy" (wideo)
Firma England.pl zapowiada zmienioną odsłonę komunikatora GG. Startuje już jego kampania reklamowa pod hasłem „#poGGadajmy”.
więcej
|
Blik coraz popularniejszy, 91 mln transakcji o wartości 12 mld zł w 2018 roku
Platforma płatności mobilnych Blik w IV kwartale 2018 roku zanotowała 33,7 mln transakcji, o 300 proc. wzrosła liczba płatności dokonywanych w internecie. W całym 2018 roku za pomocą Blika zrealizowano 91 mln transakcji, których wartość wynosiła ponad 12 mld złotych.
więcej
|
Okocim wysyła sześciu influencerów do swojego browaru
Okocim (Carlsberg Polska) zaprosił na wizytę w swoim browarze sześciu influencerów - Karola Paciorka, Zacharego Zawadzkiego, Łukasza Podlińskiego, Adama Wiejaka, Wiktora Mrozika i Piotera Jurkowskiego.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|