|
|
|
|
|
|
|
Kurski o zmianie prowadzącego ,,The Wall": jest tyle gwiazd w TVP, a Orleański ciągle był u konkurencji
Od wiosny nowym gospodarzem teleturnieju TVP1 „The Wall. Wygraj marzenia” będzie Maciej Kurzajewski, który zastąpi w tej roli Pawła Orleańskiego. - Ciągle widziałem go u konkurencji, dlatego zrodziła się myśl, żeby zastąpić prowadzącego gwiazdą TVP. Uznaliśmy, że nie stać nas na tego rodzaju ekstrawagancję, mając fantastycznych prezenterów - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
,,Ukryta prawda" hitem TVN. Rusza 15. sezon, już ponad 1000 odcinków
W poniedziałek, 25 lutego TVN rozpocznie emisję 15. sezonu „Ukrytej prawdy”, a w marcu stacja pokaże jubileuszowy 1000 odcinek produkcji - Trzeba naprawdę dużej kreatywności i dyscypliny, żeby program utrzymał się w ramówce stacji tak długo - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
Katarzyna Bosacka poprowadzi w TVN Style program o odchudzaniu. ,,Wyzwanie podejmą uczestnicy"
Wiosną TVN Style wyemituje nowy program „Z Bosacką na diecie”, w którym dziennikarka Katarzyna Bosacka opowie o sposobach i powodach odchudzania, a razem z nią na dietę przejdą zaproszeni uczestnicy. - Niektórzy z nas przejdą operacje, zabiegi chirurgiczne i estetyczne, inni będą ćwiczyć i gotować w domu. Program będzie maksymalnie poradnikowy - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Bosacka.
więcej
|
Wiosenna ramówka TVP Info: nowości ,,Głębia ostrości" i ,,Info Dzień". Rachoń rzadziej w ,,Minęła 20"
W wiosennej ramówce TVP Info emitowane będą dwie nowości „Info Dzień” oraz niedzielny cykl reportaży „Głębia ostrości”. Na widzów czekają także znane formaty, jak „Woronicza 17” czy „Minęła 20”. Jednak rzadziej w wydaniach programu w roli prowadzącego pojawi się Michał Rachoń, natomiast będzie jednym z gospodarzy "Minęła 8".
więcej
|
Nowy sezon ,,Galileo" od 2 marca w Czwórce. Gospodarzem bez zmian Paweł Orleański (wideo)
Od 2 marca 2019 roku Czwórka rozpocznie emisję nowego sezonu popularnonaukowego programu „Galileo”. Ponownie prowadzić go będzie Paweł Orleański.
więcej
|
Po protestach filmowców gala Oscarów z transmisją ze wszystkich kategorii
Amerykańska Akademia Filmowa wycofała się z wcześniejszego projektu skrócenia tegorocznej transmisji z gali wręczenia Oscarów. Po protestach branży filmowej postanowiono, że podczas rozdawania nagród w czterech wybranych kategoriach nie będą nadawane reklamy, a widzowie obejrzą odbiór statuetek przez wszystkich 24 laureatów.
więcej
|
TVN Style i Polsat Play najchętniej oglądanymi kanałami lifestylowymi
W styczniu 2019 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Food Network, a na czele spadków uplasował się kanał E! - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
64 tys. widzów drugiej części premierowych odcinków ,,Wikingów 5" w History
Drugą część piątego sezonu „Wikingów” w History śledziło średnio 64 tys. widzów. Stacja w czasie emisji produkcji miała zdecydowanie wyższe wyniki oglądalności od średnich długookresowych. Z kolei z uwzględnieniem danych oglądalności przesuniętej w czasie o 2 dni widownia wyniosła 83 tys. osób.
więcej
|
Folkowy zespół Tulia reprezentantem Polski na Eurowizji
Komisja konkursowa Telewizji Polskiej zadecydowała, że reprezentantem naszego kraju na 64. Konkursie Piosenki Eurowizji 2019 w Tel Avivie będzie zespół Tulia.
więcej
|
,,Nokaut" od 5 marca w Czwórce. Emisja we wtorkowym prime-time (wideo)
We wtorek, 5 marca telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję nowego cotygodniowego komediowego serialu „Nokaut”, który będzie pokazywany o godz. 21.00.
więcej
|
Cykl ,,Polsat Doku w Polsat News" w Polsat News
W sobotę, 16 lutego br. Polsat News rozpoczął emisję nowego cyklu „Polsat Doku w Polsat News”.
więcej
|
,,Doktor Foster" od 24 lutego w BBC First
W niedzielę, 24 lutego 2019 roku BBC First rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Doktor Foster”.
więcej
|
Rośnie oglądalność ,,Leśniczówki". Trzeci sezon śledzi 1,52 mln osób
Trzeci sezon „Leśniczówki” ogląda średnio 1,52 mln osób. W porównaniu do całego drugiego sezonu produkcja zyskała 350 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Chłopaki do wzięcia" hitem Polsatu Play. Wiosną kolejna edycja
Pokazywane w Polsacie Play wszystkie odcinki „Chłopaków do wzięcia” - zarówno premierowe jak i powtórkowe - w 2018 roku miały ponad dwukrotnie wyższą oglądalność od średnich wyników stacji. Emisje w Polsacie śledziło 1,05 mln widzów. Kolejny premierowy sezon cyklu stacja pokaże w wiosennej ramówce br. - Jest to najchętniej oglądany program w historii kanałów tematycznych w Polsce - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Radosław Sławiński, dyrektor Polsatu Play.
więcej
|
1,95 mln widzów ,,Jednego z dziesięciu" w TVP1
Pokazywany w TVP1 teleturniej „Jeden z dziesięciu” w sezonie 2018/2019 śledzi średnio 1,95 mln widzów. W porównaniu do odcinków pokazywanych w TVP2 w analogicznym okresie rok wcześniej program ma nieznaczne lepsze wyniki w 4+ i minimalnie gorsze w 16-49 i 16-59 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jacek Kurski o pokazaniu w ,,Wiadomościach" zdjęć i nazwisk protestujących: regularnie demonstrowali, więc są osobami publicznymi
Zastępca Rzecznika Praw Obywatelskich napisał do prezesa TVP Jacka Kurskiego w sprawie wydania „Wiadomości”, w którym upubliczniono wizerunek osób protestujących pod siedzibą nadawcy. Zdaniem Jacka Kurskiego, prezesa Telewizji Polskiej, osoby, które regularnie uczestniczą w demonstracjach, są osobami publicznymi, więc ich twarze mogły być pokazane w serwisie.
więcej
|
Ziemkiewicz o piśmie RPO do KRRiT ws. słów o współtwórcy ,,Nigdy więcej": Bodnar z nim współpracował (wideo)
Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar w piśmie do szefa Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji zarzucił Rafałowi Ziemkiewiczowi, że w TVP Info zdyskredytował Rafała Pankowskiego, współzałożyciela Stowarzyszenia „Nigdy więcej”. Zaznaczył, że bardzo ceni działalność Pankowskiego. Ziemkiewicz podtrzymuje swoją opinię o Pankowskim, a Bodnarowi wytknął, że nie jest w tej sprawie obiektywny, bo współpracował z nim w przeszłości.
więcej
|
Publicystka Sky News rozebrała się w programie, protestując przeciw brexitowi (wideo)
Rachel Johnson rozebrała się na krótko w prowadzonym przez nią programie „The Pledge” w Sky News. Chciała w ten sposób dołączyć do podobnego protestu dr Victorii Bateman przeciw brexitowi.
więcej
|
TV Trwam: Ruch Prawdziwa Europa - Europa Christi to nie ,,partia Rydzyka". Przeciw nazwie protestuje były naczelny ,,Niedzieli"
W Telewizji Trwam zapowiedziano działania prawne za określanie zarejestrowanej właśnie partii Ruch Prawdziwa Europa - Europa Christi mianem „partii Rydzyka”. Za to ks. inf. Ireneusz Skubiś, wieloletni redaktor naczelny tygodnika „Niedziela”, skrytykował nazwę nowego ugrupowania. - Fundacja „Myśląc Ojczyzna” jako właściciel Ruchu „Europa Christi” wysłała protest do Sądu Okręgowego Rejestrującego, by nie doszło do rejestracji partii pod naszą nazwą - tłumaczy duchowny.
więcej
|
,,Mistrz zadań" nowym programem w Polsat Viasat Explore (wideo)
W piątek, 15 lutego 2019 roku Polsat Viasat Explore rozpoczął emisję nowego teleturnieju „Mistrz zadań”.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tomasz Jagiełło: zakaz handlu w niedzielę wyeliminował kinom konkurencję, my na nim zyskujemy
- Już po pierwszym pół roku obowiązywania zakazu handlu widzimy, że udział niedziel w naszym tygodniu wzrósł z 19 do 21 procent. Możemy zatem powiedzieć, że zakaz handlu działa na kina pozytywnie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Jagiełło, prezes sieci kin Helios.
więcej
|
Rynek reklamy zewnętrznej wart w ub.r. 546,6 mln zł. AMS i Ströer liderami
W 2018 roku wartość sprzedaży w trzech segmentach reklamy zewnętrznej wyniosła ponad 546,6 mln zł. To wzrost o 4,9 proc. w porównaniu do roku 2017.
więcej
|
Mediacap z 94,1 mln zł wpływów i 7 mln zł zysku EBITDA. Sieć TalentMedia osiągnęła rentowność
Według szacunkowych danych holding marketingowo-badawczy Mediacap w ub.r. zanotował 94,1 mln zł wpływów sprzedażowych i 7 mln zł zysku EBITDA. Należąca do niego sieć partnerska TalentMedia miała 20,1 mln zł przychodów, Opinie.pl - 13 mln zł, a Plastream - ponad 1 mln zł.
więcej
|
Škoda reklamuje wyprzedaż rocznika 2018 (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Škody, promująca wyprzedaż modeli z rocznika 2018. Akcję przygotowała agencja Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska), Propeller i PHD.
więcej
|
Tomasz Kąkol szefem sprzedaży w Spicy Mobile
Tomasz Kąkol objął nowo utworzone stanowisko sales directora i stanął na czele działu sprzedaży w agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile.
więcej
|
McDonald's naśmiewa się z butów Balenciaga
Wprowadzone niedawno na rynek przez firmę odzieżową Balenciaga buty nazywane mules stały się przedmiotem kpin McDonald's. Sieć zapowiedział, że po uzyskaniu określonej liczby polubień wyprodukuje identyczne buty.
więcej
|
Acard w nowych opakowaniach reklamowany jako ,,tabletka od serca" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa leku przeciwzakrzepowego Acard (produkowanego przez Polpharmę) promująca jego nowe opakowania. Akcję przygotowały firmy marketingowe Fat Baby, Film Garden i MediaCom Warszawa.
więcej
|
Firma Radosława Majdana zawarła ugodę z Chanel - wycofała perfumy Vabun for Lady No.5, zniszczy ich opakowania i reklamy
Fima Vabun, której prezesem i mniejszościowym akcjonariuszem jest były piłkarz Radosław Majdan, zawarła ugodę z domem mody Chanel dotyczącą perfum Vabun for Lady No.5. Wycofała tę markę ze sprzedaży oraz zniszczy jej opakowania i reklamy. Będzie sprzedawać te perfumy pod inną nazwą.
więcej
|
Reklamy butiku Moliera 2 z hasłem ,,Szczęśliwa żona to szczęśliwy mąż" oskarżane o seksizm
Butik Moliera 2 prowadzi kampanię marketingową obejmującą internet oraz outdoor. Falę krytyki wzbudziło zamieszczone w reklamach hasło: „Szczęśliwa żona to szczęśliwy mąż, dlatego nowe buty kupuję z myślą o nim”.
więcej
|
Tajemniczy McLanden w reklamie nowego BMW X7 (wideo)
BMW zapowiada wprowadzenie na rynek nowego luksusowego, siedmioosobowego SUV-a X7. Na potrzeby premiery marka stworzyła legendę o tajemniczym McLandenie.
więcej
|
Lee Clow, szef agencji TBWA Worldwide po 50 latach pracy w branży reklamowej odchodzi na emeryturę
Lee Clow, prezes agencji TBWA Media Arts Lab i globalny szef agencji TBWAWorldwide, po blisko 50 latach pracy w branży reklamowej odchodzi na emeryturę.
więcej
|
Lekkoatletka Sofia Ennaoui w kampanii ,,Zostań żołnierzem Rzeczpospolitej" (wideo)
Ministerstwo Obrony Narodowej prowadzi kolejny etap akcji „Zostań żołnierzem Rzeczpospolitej” promującą służbę wojskową. Bohaterką obecnej odsłony jest lekkoatletka Sofia Ennaoui.
więcej
|
Siła codziennego wsparcia w kampanii #DOCENIAJnieoceniaj BGŻ BNP Paribas
Pod hasłem #DOCENIAJnieoceniaj wystartowała nowa kampania Banku BGŻ BNP Paribas, której celem jest zwrócenie uwagi na to, jak ważna jest siła pozytywnego wpływu, codziennego wsparcia i doceniania innych w dążeniu do realizacji celów.
więcej
|
IKEA razem z komikami zachęca do rozmów o sypialni (wideo)
Ruszyła nowa kampania IKEA, promująca ofertę mebli i akcesoriów do sypialni. Marka uruchomiła na YouTube własny kanał komediowy "Z nogą w dziwach", na którym komicy i stand-uperzy opowiadają anegdotki z sypialni. Kampanię przygotowały Saatchi&Saatchi IS, Hash.fm, BlueIvy, AdRebellion, Wavemaker, Wavemaker Content, Garden of Words.
więcej
|
Air France zaprasza pasażerów do składania darowizn na cele ekologiczne
Ruszyła inicjatywa „Trip and Tree” (Podróż i Drzewo) linii Air France. Dzięki niej, pasażerowie mogą przy zakupie biletu przekazać darowiznę na zalesianie planety.
więcej
|
Procter & Gamble radzi matkom, by wpajały synom obowiązki domowe (wideo)
Koncern Procter & Gamble przygotował na rynek indyjski reklamę pokazującą matkom, że warto wpajać synom nawyk uczestnictwa w codziennych obowiązkach domowych.
więcej
|
Super Bowl 2019, czyli coroczne prężenie muskułów przez największe marki. Było bezpiecznie, zachowawczo i bez fajerwerków
Tegoroczny finał rozgrywek amerykańskiego futbolu Super Bowl miał najniższą od dekady oglądalność. Jednak mimo spadającej oglądalności pojawienie się tam z reklamą to dla globalnych brandów "must have". W ocenie przedstawicieli polskiej branży reklamowej nie zaskoczyły też niczym przygotowane specjalnie na tę okazję reklamy. Spoty nie były szczególnie kreatywne, nie zaskakiwały formą ani treścią, a część wyglądała, jakby po wydaniu 5,25 mln dolarów na emisję spotu zabrakło już budżetu na realizację.
więcej
|
Dział eventów 180heartbeats + Jung v Matt dla Fulbright Polska
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt rozpoczynają pracę dla Polsko-Amerykańskiej Komisji Fulbrighta. Agencja zorganizuje dla niej wydarzenie w stylu TEDx.
więcej
|
Agencja Brave z 60 proc. wzrostem przychodów w 2018 roku
Nieustanne poszukiwanie nowych i kreatywnych rozwiązań oraz kompleksowe podejście do potrzeb klientów agencji Brave zaowocowały w zeszłym roku prawie 100 zrealizowanymi projektami i ponad 15,8 mln zł przychodu. Agencja pozyskała aż 11 nowych klientów, jednocześnie utrzymując wszystkich dotychczasowych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Szefowa mody brazylijskiego ,,Vogue" rezygnuje z powodu jej kontrowersyjnych zdjęć
Donata Meirelles, wydawca i szefowa działu mody w brazylijskiej edycji magazynu „Vogue” zrezygnowała ze stanowiska. Powodem są opublikowane w internecie zdjęcia z urodzin Meirelles, na których występuje ona w towarzystwie czarnoskórych kobiet. Fotografie zostały uznane za rasistowskie i odwołujące się do czasów niewolnictwa.
więcej
|
Wydawca ,,Teraz Rocka" i ,,PSX Extreme": wpływy 20 proc. w górę, strata dwa razy mniejsza
W 2018 roku spółka Advertigo, wydająca magazyny „Teraz Rock”, „Teraz Rock Kolekcja” i „PSX Extreme”, zanotowała 3,24 mln zł wpływów sprzedażowych i 132,4 tys. zł straty netto, wobec 2,69 mln zł przychodów i 253,4 tys. zł straty rok wcześniej.
więcej
|
,,Moje Mieszkanie" liderem w listopadzie, ,,Weranda" najbardziej w dół
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w listopadzie ub.r. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazła się „Weranda” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w 2018 roku. ,,Parkiet" najbardziej w dół
Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w 2018 roku był „Fakt”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Giełdy Parkiet” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Na ostatnim Charytatywnym Balu Dziennikarzy bawiło się 600 osób, zebrano 381 tys. zł
W nocy z soboty na niedzielę odbyła się ostatnia, 19. edycja Charytatywnego Balu Dziennikarzy. Bawiło się prawie 600 osób, zebrano 381 tys. zł na cele charytatywne.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" po uwadze Giertycha poprawia tekst o zeznaniach ws. ,,koperty Kaczyńskiego"
W piątek „Gazeta Wyborcza” (Agora) opisała obszernie zeznania Geralda Birgfellnera dotyczące współpracy z Jarosławem Kaczyńskim. „GW” nie podała źródła tych informacji, natomiast po interwencji mec. Romana Giertycha reprezentującego Birgfellnera na portalu internetowym dziennika zmieniono fragment tekstu dotyczący koperty dla ks. Sawicza.
więcej
|
|
|
Legimi z 11,1 mln zł wpływów i 558 tys. zł zysku netto w ub.r. Wyższe koszty licencji, płatności i przesyłu danych
W ub.r. firma Legimi, oferująca e-booki i audiobooki w modelu abonamentowym, szacunkowo zanotowała 11,12 mln zł wpływów sprzedażowych, 1,47 mln zł zysku EBITDA i 558 tys. zł zysku netto. W br. chce mieć 16,9 mln zł wpływów i 940 tys. zł zysku netto, a w przyszłym roku - 25,45 mln zł wpływów i 1,94 mln zł zysku netto.
więcej
|
Facebook będzie walczyć z antyszczepionkowcami w serwisie. ,,Znikną z rekomendacji"
Po przypadkach zachorowań na odrę w Waszyngtonie i interwencji amerykańskiego kongresmena Facebook zapowiedział wprowadzenie skuteczniejszych metod zwalczania treści pochodzących od grup antyszczepionkowców. - Szukamy dodatkowych sposobów, aby skutecznie uporać się z tym problemem - redukując bądź usuwając tego typu treści z rekomendacji oraz marginalizując powiązane wyniki wyszukiwania - informuje Facebook.
więcej
|
Flesze informacyjne z Onet24 w Asystencie Google
W polskiej wersji Asystenta Google pojawiły się informacje w wersji audio z serwisu Onet24 (należącego do Ringier Axel Springer Polska).
więcej
|
Amazon podwaja zysk i nie płaci w USA ani centa podatku
W 2018 roku koncern Amazon wypracował dwukrotnie wyższy zysk niż rok wcześniej, a mimo tego nie zapłacił żadnego podatku w USA - wynika z danych Institute on Taxation and Economic Policy (ITEP). Firma skorzystała z preferencyjnych regulacji podatkowych wprowadzonych przez administrację Donalda Trumpa oraz z przewidzianych prawem ulg. Podobnie postąpił Netflix nie płacąc amerykańskiemu fiskusowi ani centa.
więcej
|
Anna Dryjańska z TOK FM wraca do naTemat.pl
Dziennikarka Anna Dryjańska po nieco ponad roku odeszła z zespołu serwisu internetowego Radia TOK FM. Wraca do naTemat.pl, w której będzie szefową tematyki politycznej, m.in. projektu Wybory 2019.
więcej
|
Facebookowi grozi wielomiliardowa grzywna. Negocjuje z Federalną Komisją Handlu
Koncern Facebook jest w trakcie negocjacji związanych z prowadzonym przez amerykańską Federalną Komisję Handlu (FTC) dochodzeniem dotyczącym ochrony prywatności użytkowników. Serwisowi grozi kara w wysokości miliardów dolarów, jednak zerwanie rozmów z FTC może się skończyć znacznie kosztowniejszym dla Facebooka procesem sądowym.
więcej
|
Facebook pokaże skróty wszystkich meczów NBA na platformie Watch
Amerykańska liga NBA oraz Facebook zapowiedzieli, że na platformie Facebook Watch będą dostępne globalnie skróty wszystkich meczów rozgrywanych w NBA, WNBA, NBA G League oraz NBA 2K League. Ponadto co tydzień na Watch będzie nadawany interaktywny program podsumowujący kolejny etap rozgrywek.
więcej
|
Rafał Masny: na hejt można tylko przygotować odbiorców. Patostreamy? YT wyruguje je sam
- Jedyne co można zrobić z hejtem, to przygotować na niego ludzi, wobec których jest adresowany. Oraz uczulić ich na to, by starali się go nie zauważać, ponieważ przepaść pomiędzy tym, co się dzieje na ulicy, a tym co w sieci, jest ogromna - mówi o zjawisku hejtu w sieci Rafał Masny, współwłaściciel Grupy Abstra i jeden z założycieli Abstrachuje.tv.
więcej
|
Akcje Wisły Kraków kupowane emocjami, crowdfunding będzie się liczył w finansowaniu sportu
Sprzedaż akcji Wisły Kraków na platformie Beesfund pozwoliła znanemu klubowi uniknąć bankructwa i usunięcia z polskiej Esktraklasy. To pierwszy przypadek na świecie gdy pieniądze kibiców uratowały drużynę na tak wysokim poziomie ligowym. - Zakup akcji Wisły był motywowany w większości emocjami, tym bardziej obecne władze klubu nie mogą zawieść swoich inwestorów. Mamy do czynienia z komunikacyjnym majstersztykiem, a crowdfunding będzie znaczył coraz więcej w finansowaniu sportu, choć może być obosieczną bronią - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci marketingu sportowego i finansiści.
więcej
|
Merlin Group rezygnuje z programu lojalnościowego od Krypto Jam, tłumaczy to sytuacją na rynku rynku kryptowalut
Merlin Group rozwiązała umowę z Krypto Jam, w ramach której w serwisach Merlin.pl, Topmall.ua i CDP.pl miał zostać uruchomiony program lojalnościowy mLoyalty oparty na technologii blockchain. Podała też, że w ub.r. jej skonsolidowane wpływy sprzedażowe wyniosły 63,04 mln zł.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|