Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 19 Lutego 2019
 
 
 
Festiwal w Opolu od 14 do 17 czerwca. Bez kolizji z eliminacjami do Euro 2020
 
Tegoroczny 56. Krajowy Konkurs Piosenki Polskiej w Opolu będzie liczył cztery dni i odbędzie się w dniach 14-17 czerwca br. Festiwal zakończy poniedziałkowy koncert „Scena alternatywna”. Miasto Opole i Telewizja Polska w ciągu kilku podpiszą umowę, regulującą warunki organizacji wydarzenia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Serial ,,Stulecie Winnych" od marca w TVP. ,,Pod względem rozmachu jak 'Noce i dnie' czy 'Chłopi'"
 
W niedzielę, 3 marca telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję nowego serialu „Stulecie Winnych”. - To projekt, który pod względem rozmachu może się mierzyć z takimi produkcjami, jak „Noce i dnie”, czy „Chłopi” - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ryszard Sibilski, prezes Endemol Shine Polska. więcej
 
 
Marcin Barcz w zarządzie TVN i Discovery Polska. Pokieruje pionem komunikacji korporacyjnej
 
Do zarządu TVN i Discovery Polska dołączył Marcin Barcz, który będzie odpowiadał za pion komunikacji korporacyjnej. Jest to nowe stanowisko w strukturach spółki. więcej
 
 
TVP chce kupić sublicencję do pokazywania Formuły 1 z Robertem Kubicą. ,,Dogrywamy szczegóły techniczne"
 
Powrót Roberta Kubicy do Formuły 1 sprawił, że Telewizja Polska zainteresowała się wyścigami i chce kupić od Cyfrowego Polsatu sublicencję na ich transmisję - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - W interesie wszystkich jest to, żeby sponsoring Orlenu miał przełożenie na otwartą antenę TVP. Jesteśmy w kontakcie z Polsatem - tłumaczy nam Jacek Kurski. więcej
 
 
Portale w informacjach i publicystyce: WP zwiększa przewagę nad Onetem, Gazeta.pl i Interia najbardziej w górę
 
W kategorii informacyjno-publicystycznej zdecydowanie najwięcej użytkowników i odsłon ma WP.pl, a na najdłużej internautów przyciąga TVN24.pl. W skali roku wszystkie czołowe portale zanotowały wzrosty zasięgu i liczby odsłon, WP.pl zwiększyła przewagę nad Onetem, a Gazeta.pl zmniejszyła stratę do TVN24.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Dwa nowe widowiska rozrywkowe i serial historyczny wiosną w TVP. ,,Czekamy na was, bądźmy razem" więcej
 
,,Odwróceni. Ojcowie i córki" od 25 lutego w TVN. ,,Nowa seria umiejętnie nawiązuje do starych odcinków, ale jest zupełnie nową historią" więcej
 
Reklamy w stylu River Island z dwójką mężczyzn tulących niemowlę długo nie zagoszczą w Polsce - z powodu hipokryzji społeczeństwa i braku odwagi marketerów więcej
 
Mańkowski, Plenkiewicz i Ruszkowska w zarządzie Grupy naTemat, Madajczak prezesem ASZdziennika więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. Rozwoju Biznesu Grupa ZPR Media
Wydawca Serwisu VOD TVN
(Młodszy) Specjalista ds. Realizacji Sprzedaży Specjalnej TVN
Kierownik Produkcji Edipresse Content Studio Edipresse Polska
FOTOEDYTOR, REDAKTOR DZIAŁU STUDENCKIEGO Grupa ZPR Media
Menedżer ds. Sprzedaży Specjalnej TVN
Marketing & Customer Communication Specialist Inbank
Analityk ds. Kosztów Produkcji TVN
Dokumentalista IT TVN
Asystent/ka Działu TVN
Specjalista Seo Ringier Axel Springer
PR & Media Relations Manager Pret-a-Porter PR
SPECJALISTA DS. REKLAMY I SPONSORINGU nc+
Specjalista ds. sprzedaży licencji MPLC
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Festiwal w Opolu od 14 do 17 czerwca. Bez kolizji z eliminacjami do Euro 2020

Tegoroczny 56. Krajowy Konkurs Piosenki Polskiej w Opolu będzie liczył cztery dni i odbędzie się w dniach 14-17 czerwca br. Festiwal zakończy poniedziałkowy koncert „Scena alternatywna”. Miasto Opole i Telewizja Polska w ciągu kilku podpiszą umowę, regulującą warunki organizacji wydarzenia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Serial ,,Stulecie Winnych" od marca w TVP. ,,Pod względem rozmachu jak 'Noce i dnie' czy 'Chłopi'"

W niedzielę, 3 marca telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję nowego serialu „Stulecie Winnych”. - To projekt, który pod względem rozmachu może się mierzyć z takimi produkcjami, jak „Noce i dnie”, czy „Chłopi” - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ryszard Sibilski, prezes Endemol Shine Polska. więcej

Marcin Barcz w zarządzie TVN i Discovery Polska. Pokieruje pionem komunikacji korporacyjnej

Do zarządu TVN i Discovery Polska dołączył Marcin Barcz, który będzie odpowiadał za pion komunikacji korporacyjnej. Jest to nowe stanowisko w strukturach spółki. więcej

TVP chce kupić sublicencję do pokazywania Formuły 1 z Robertem Kubicą. ,,Dogrywamy szczegóły techniczne"

Powrót Roberta Kubicy do Formuły 1 sprawił, że Telewizja Polska zainteresowała się wyścigami i chce kupić od Cyfrowego Polsatu sublicencję na ich transmisję - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - W interesie wszystkich jest to, żeby sponsoring Orlenu miał przełożenie na otwartą antenę TVP. Jesteśmy w kontakcie z Polsatem - tłumaczy nam Jacek Kurski. więcej

Polsat News znów koryguje ramówkę. ,,Wydarzenia i opinie" krótsze o 15 minut, powrót ,,Obrazu dnia" do prime-time

W poniedziałek, 18 lutego Polsat News zmodyfikował swoją ramówkę w prime-time. O 15 minut skrócona została audycja „Wydarzenia i opinie”, na godz. 20.00 przesunięta została „Polityka na ostro”, po której widzowie ponownie mogą obejrzeć krótkie pasmo „Obrazu dnia”. więcej

Multimedia Polska musi zapłacić 4,8 mln zł kary za zmiany w pakietach kanałów bez opcji wypowiedzenia umowy

Sąd utrzymał nałożoną na sieć Multimedia Polska przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów karę w wysokości 4,81 mln zł. Firma została ukarana za to, że nie dawała klientom możliwości niezaakceptowania zmian na liście oferowanych kanałów i wypowiedzenia umowy bez ponoszenia kosztów. więcej

TVP będzie transmitować mundial U-20. Pokaże też mistrzostwa w futbolu kobiecym, futsalu i piłce plażowej

Telewizja Polska pozyskała pakiet praw do turniejów reprezentacji piłkarskich organizowanych prze FIFA. W br. pokaże rozgrywany w Polsce mundial piłkarzy do lat 20, a potem także mistrzostwa świata kobiet, piłkarzy U-17, w futsalu i plażowej piłce nożnej. więcej

Po ataku na Magdalenę Ogórek 15 wniosków o grzywny oraz dochodzenie prokuratury ws. znieważenia i pomówienia

Warszawska policja skierowała wnioski do sądu o ukarane 15 osób za wykroczenia w związku z zajściem z udziałem Magdaleny Ogórek przed siedzibą TVP Info. Przekazała też materiał prokuraturze rejonowej, która podjęła postępowanie przygotowawcze dotyczące znieważenia i pomówienia. więcej

Astro z wyższymi wpływami i dużo niższą stratą, rozwija ofertę reklamową E-Sport TV

W czwartym kwartale ub.r. firma Astro, producent teleturnieju „Familiada” i nadawca E-Sport TV, zanotowała 1,05 mln zł przychodów sprzedażowych i 129,5 tys. zł straty netto, natomiast w całym ub.r. - 3,18 mln zł wpływów i 372,6 tys. zł straty netto. więcej

Łukasz Orbitowski i Mariusz Cieślik poprowadzą nowe programy w TVP Kultura

Wiosną w TVP Kultura zadebiutują dwa nowe programy. Łukasz Orbitowski zaprezentuje cykl - „One. Kobiety Kultury” o polskich artystkach, a dziennikarz Mariusz Cieślik poprowadzi program o literaturze polskiej - „Koło pióra”. Nadawca pokaże także przynajmniej jeden koncert w ramach Konkursu Moniuszkowskiego. więcej

Polo TV na czele kanałów muzycznych w styczniu, Eska Rock TV z największym wzrostem

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w styczniu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Eska Rock TV, a najwięcej straciło TO!TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Marcin Kochanowski przeszedł z TVN Media do Turnera

Marcin Kochanowski objął nowo utworzone stanowisko brand solutions managera CEE w warszawskim oddziale Turnera. W ostatnim czasie był związany z TVN Media. więcej

TVP pokaże mecze Ekstraklasy. ,,Być może zaczniemy w końcówce tego sezonu"

Telewizja Polska i platforma nc+ doszły do porozumienia w sprawie sublicencji na transmisję meczów kolejek piłkarskiej Lotto Ekstraklasy. - Jeśli uda się suwerenowi uporać z finansowaniem to być może zaczniemy jeszcze zaczniemy jeszcze w końcówce tego sezonu - zapowiada Jacek Kurski, prezes TVP. więcej

TVP1 liderem, TVN wyprzedził Polsat w 16-49. ,,M jak miłość" i PŚ w skokach hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz PŚ w skokach narciarskich. Wśród stacji w 4+ pierwsza była TVP1, a w 16-49 nowym liderem został TVN, który wyprzedził Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci

W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Reklamy w Radiu Zet droższe o 8,6 proc., a w Antyradiu - o 13,8 proc.

W poniedziałek Eurozet podniósł ceny reklam w swoich stacjach. W Radiu Zet wzrosły średnio o 8,6 proc., w sieci Antyradio - o 13,8 proc., a w Meloradiu - od 2,5 proc do 12,7 proc. więcej

 
33 proc. udziału RMF FM w Aglomeracji Śląskiej. AntyRadio tuż za podium

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze RMF MAXXX i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia za okres od sierpnia ub.r. do stycznia br. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Empik ze zmienionym sklepem internetowym reklamuje ,,wszystkie pasje, zajawki, koniki" (wideo)

Empik wprowadził zmiany w swoim sklepie internetowym, m.in. przygotował e-magazyn „Empik Pasje”. Towarzyszy temu wizerunkowa kampania reklamowa pod hasłem „Empik: wszystkie pasje, zajawki, koniki”. więcej

Dekoral po 20 latach zmienia logo i pozycjonowanie

Firma PPG Deco Polska, producent farb i lakierów prowadzi rebranding marki Dekoral. Zmienione logo jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku marki i jej repozycjonowanie. więcej

E.Leclerc oferuje maskotki w akcji ,,Zwierzęta Świata"

Sieć E.Leclerc rusza z własną akcją lojalnościową „Zwierzęta Świata”, w której klienci za zebrane naklejki mogą kupić pluszowe maskotki-zwierzątka. Działanie wpiera szeroka kampania reklamowa. więcej

Lotos szuka agencji do realizacji materiałów wideo o działalności firmy

Grupa Lotos zaprasza agencje do składania ofert na realizację filmów o charakterze newsowym na potrzeby biura komunikacji spółki. Chodzi m.in. o relacje i reportaże. więcej

Red Bull Mobile wybrał w przetargu reklamowym Plej

W wyniku rozstrzygniętego przetargu, agencja Plej zajmie się całościową obsługą reklamową Red Bull Mobile. Pierwsza kampania zintegrowana wystartuje wiosną. więcej

Krzysztof Kłos kierownikiem ds. sponsoringu w TVP

Krzysztof Kłos objął stanowisko kierownika ds. sponsoringu w Telewizji Polskiej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracował w Omnicom Group i OMD Polska. więcej

Unilever promuje tanecznym spotem środki do prania Surf (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa marki produktów do prania Surf (Unilever). Akcję przygotowały Mindshare, Well-Rounded Design, ToFi Productions, Chimney Poland I Atelier PR. więcej

Reklamy w Radiu Zet droższe o 8,6 proc., a w Antyradiu - o 13,8 proc.

W poniedziałek Eurozet podniósł ceny reklam w swoich stacjach. W Radiu Zet wzrosły średnio o 8,6 proc., w sieci Antyradio - o 13,8 proc., a w Meloradiu - od 2,5 proc do 12,7 proc. więcej

Roman Dudziński digital directorem w Carat Polska

Roman Dudziński, dotychczasowy digital development manager w domu mediowym Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska) awansował na digital directora. To nowe stanowisko w agencji. więcej

Wizerunek Cristiano Ronaldo usunięty z gry ,,Fifa 19". Powodem kontrowersje wokół piłkarza

Koncern EA postanowił usunąć z okładki gry „Fifa 19” wizerunek Cristiano Ronaldo. Postać piłkarza zniknęła także z kilku elementów wyświetlanych w grze. Ronaldo został zastąpiony przez wizerunki Neymara, Paulo Dybali, Kevina de Bruyne i amerykańskiej piłkarki Alex Morgan, a powodem decyzji są kontrowersje wokół zawodnika związane z posądzeniami o gwałt i kłopotami podatkowymi. więcej

Digital Kingdom wygrywa przetarg na obsługę Mirindy i 7UP

Koncern PepsiCo Polska rozstrzygnął przetarg na długofalową obsługę w digitalu marek napojów Mirinda i 7UP. Wygrała go agencja Digital Kingdom. więcej

Dentsu Aegis przejmuje agencję kreatywną BJL

Sieć Dentsu Aegis Network (w Polsce należą do niej m.in. Carat, Isobar) przejęła agencję kreatywną BJL z siedzibą w Manchesterze. Wartości transakcji nie ujawniono. więcej

Replika kąpielowej zabawki dla dzieci od IKEA będzie zbierać śmieci z Tamizy

IKEA wyprodukowała dwie repliki dziecięcej zabawki do kąpieli, łódki Smakryp. Zostaną one wykorzystane w najbliższych tygodniach do zbierania śmieci na Tamizie. więcej

Sting i Shaggy w reklamie Fiata 500 Family (wideo)

Fiat specjalną kampanią reklamową postanowił uczcić zdobywców nagrody Grammy 2019 w kategorii album reggae - duet Sting i Shaggy, za płytę „44/876” (Cherrytree/A&M/Interscope Records). więcej

Arkadiusz Parzyszek programmatic media managerem w Digital Resolution

Arkadiusz Parzyszek awansował na stanowisko programmatic media managera w strukturach agencji Digital Resolution należącej do Grupy OMD. więcej

Agencja Hands przygotuje cykl eventów dla VOX

Grupa reklamowa Hands z Poznania zajmie się organizacją cyklu eventów pod hasłem Targi VOX. Współpracę nawiązano w wyniku rozstrzygnięcia konkursu ofert. więcej

Agencja Brave z 60 proc. wzrostem przychodów w 2018 roku

Nieustanne poszukiwanie nowych i kreatywnych rozwiązań oraz kompleksowe podejście do potrzeb klientów agencji Brave zaowocowały w zeszłym roku prawie 100 zrealizowanymi projektami i ponad 15,8 mln zł przychodu. Agencja pozyskała aż 11 nowych klientów, jednocześnie utrzymując wszystkich dotychczasowych. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Czech Media Invest przejęło od Lagardere kilka pism i licencję do ,,Elle" za 52 mln euro

Czech Media Invest sfinalizowało kupno od grupy Lagardere magazynów „Version Femina”, „Art & Décoration”, „Télé 7 Jours”, France Dimanche”, „Ici Paris” i „Public” oraz licencji do wydawania Elle we Francji. Kwota transakcji to 52 mln euro. więcej

,,Działkowiec" liderem w listopadzie. ,,Mam Ogród" najbardziej w dół

W listopadzie ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie uplasował się „Działkowiec”, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele spadków znalazł się „Mam Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Portale w informacjach i publicystyce: WP zwiększa przewagę nad Onetem, Gazeta.pl i Interia najbardziej w górę

W kategorii informacyjno-publicystycznej zdecydowanie najwięcej użytkowników i odsłon ma WP.pl, a na najdłużej internautów przyciąga TVN24.pl. W skali roku wszystkie czołowe portale zanotowały wzrosty zasięgu i liczby odsłon, WP.pl zwiększyła przewagę nad Onetem, a Gazeta.pl zmniejszyła stratę do TVN24.pl. więcej

Internauci tworzą satyryczną grę o "przemyśle antyszczepionkowym", chcą zebrać 10 tys. zł na jej wydanie

"Antyszczepionkowcy.biz" to powstająca satyryczna gra karciana, której celem jest promowanie szczepień ochronnych. Jej twórcy na wydanie gry chcą zebrać 10 tys. złotych w serwisie PolakPotrafi.pl. Akcja crowdfundingowa na ten cel rusza w połowie marca. więcej

,,na pewno" i ,,na prawdę" to najczęstsze błędy językowe w polskim internecie

W 2018 r. w polskim internecie publikowano ponad 11 tys. błędów ortograficznych dziennie. Na czele listy znalazły się "napewno" i "naprawdę", a największym źródłem błędów okazał się Facebook. więcej

We Francji Netflix ma więcej użytkowników niż Canal+

Netflix ma obecnie we Francji ponad 5 mln użytkowników. To oznacza, że liczba francuskich odbiorców serwisu jest wyższa niż użytkowników Canal+, największej platformy cyfrowej w tym kraju. więcej

Kozaczek.pl z nowym logo i szatą graficzną, eksponuje sondy i komentarze

Serwis show-biznesowy Kozaczek.pl (należący do Marquard Media Polska) zyskał nowe logo i szatę graficzną. W witrynie pojawiły się też nowe kategorie i funkcjonalności. więcej

Wyciekły fragmenty scenariusza "Wiedźmina"

Do internetu trafił fragment scenariusza serialu "Wiedźmin", nad którym pracuje Netflix. Treść mocno niewyraźnych fragmentów próbują odtworzyć internauci. więcej

Spar uruchomił nową stronę internetową. Pierwszy krok do e-commerce?

Sieć sklepów Spar uruchomiła nową stronę internetową. Jej wygląd wskazuje na przygotowania marki do przyszłego wejścia w e-commerce. więcej

Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci

W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Marcin Barcz w zarządzie TVN i Discovery Polska. Pokieruje pionem komunikacji korporacyjnej

Do zarządu TVN i Discovery Polska dołączył Marcin Barcz, który będzie odpowiadał za pion komunikacji korporacyjnej. Jest to nowe stanowisko w strukturach spółki. więcej

Ewelina Łukasiak junior communication managerem w Stock Polska

Ewelina Łukasiak awansowała na nowo utworzone stanowisko junior communication managera w firmie Stock Polska, producenta takich wódek, jak Lubelska, Stock, Żołądkowa. Odpowiada za realizację strategii PR wódek czystych i alkoholi smakowych.   więcej

Good One PR ma nowego klienta z branży transportowej

Agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z Exabid, platformą zakupów dla branży transportu, spedycji i logistyki. więcej

Prime Time PR odpowiada za nowy wizerunek Kontin

Firmą Kontin, zajmująca się obróbką kamienia naturalnego oraz kamieniarstwem budowlanym i artystycznym, rozpoczęła współpracę z agencją Prime Time PR. więcej

M&CC pracuje dla Związku Dealerów Samochodów

Agencja Marketing & Communications Consultants nawiązała współpracę ze Związkiem Dealerów Samochodów. więcej

CVI Dom Maklerski klientem Cohn&Wolfe

Cohn&Wolfe zajmie się wzmocnieniem wizerunku rozpoznawalności marki CVI Dom Maklerski na rynku finansowym. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
T-Mobile Polska zapłacił 15,3 mln zł kary od UOKiK-u za drogie SMS-y z loterii ,,Czy stałeś się dzisiaj Milionerem"
Szef bezpieczeństwa Huawei: Jesteśmy gotowi do współpracy z polskim rządem
W 2019 roku Apple pokaże MacBooka 16 cali, 32-calowy monitor i iPhone'y z opcją ładowania innych urządzeń
Huawei Mate 20 i iPad Pro 2018 najszybszymi urządzeniami przenośnymi
Wizerunek Cristiano Ronaldo usunięty z gry ,,Fifa 19". Powodem kontrowersje wokół piłkarza
Huawei o politykach USA: Bezpodstawne oskarżenia, szokujące zachowanie
Aplikacja Word Translator wykrada hasła do banków polskich użytkowników
 
 
 
GOSPODARKA
 
Szef bezpieczeństwa Huawei: Jesteśmy gotowi do współpracy z polskim rządem
Huawei o politykach USA: Bezpodstawne oskarżenia, szokujące zachowanie
Best Western Hotels&Resorts przejmuje sieć WorldHotels
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Festiwal w Opolu od 14 do 17 czerwca. Bez kolizji z eliminacjami do Euro 2020
Film "Kogel Mogel 3" zobaczyło już ponad 2 miliony widzów
Wyciekły fragmenty scenariusza "Wiedźmina"
Nowy James Bond dopiero wiosną 2020 roku
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj