|
|
|
|
|
|
|
Festiwal w Opolu od 14 do 17 czerwca. Bez kolizji z eliminacjami do Euro 2020
Tegoroczny 56. Krajowy Konkurs Piosenki Polskiej w Opolu będzie liczył cztery dni i odbędzie się w dniach 14-17 czerwca br. Festiwal zakończy poniedziałkowy koncert „Scena alternatywna”. Miasto Opole i Telewizja Polska w ciągu kilku podpiszą umowę, regulującą warunki organizacji wydarzenia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Serial ,,Stulecie Winnych" od marca w TVP. ,,Pod względem rozmachu jak 'Noce i dnie' czy 'Chłopi'"
W niedzielę, 3 marca telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję nowego serialu „Stulecie Winnych”. - To projekt, który pod względem rozmachu może się mierzyć z takimi produkcjami, jak „Noce i dnie”, czy „Chłopi” - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ryszard Sibilski, prezes Endemol Shine Polska.
więcej
|
Marcin Barcz w zarządzie TVN i Discovery Polska. Pokieruje pionem komunikacji korporacyjnej
Do zarządu TVN i Discovery Polska dołączył Marcin Barcz, który będzie odpowiadał za pion komunikacji korporacyjnej. Jest to nowe stanowisko w strukturach spółki.
więcej
|
TVP chce kupić sublicencję do pokazywania Formuły 1 z Robertem Kubicą. ,,Dogrywamy szczegóły techniczne"
Powrót Roberta Kubicy do Formuły 1 sprawił, że Telewizja Polska zainteresowała się wyścigami i chce kupić od Cyfrowego Polsatu sublicencję na ich transmisję - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - W interesie wszystkich jest to, żeby sponsoring Orlenu miał przełożenie na otwartą antenę TVP. Jesteśmy w kontakcie z Polsatem - tłumaczy nam Jacek Kurski.
więcej
|
Polsat News znów koryguje ramówkę. ,,Wydarzenia i opinie" krótsze o 15 minut, powrót ,,Obrazu dnia" do prime-time
W poniedziałek, 18 lutego Polsat News zmodyfikował swoją ramówkę w prime-time. O 15 minut skrócona została audycja „Wydarzenia i opinie”, na godz. 20.00 przesunięta została „Polityka na ostro”, po której widzowie ponownie mogą obejrzeć krótkie pasmo „Obrazu dnia”.
więcej
|
Multimedia Polska musi zapłacić 4,8 mln zł kary za zmiany w pakietach kanałów bez opcji wypowiedzenia umowy
Sąd utrzymał nałożoną na sieć Multimedia Polska przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów karę w wysokości 4,81 mln zł. Firma została ukarana za to, że nie dawała klientom możliwości niezaakceptowania zmian na liście oferowanych kanałów i wypowiedzenia umowy bez ponoszenia kosztów.
więcej
|
TVP będzie transmitować mundial U-20. Pokaże też mistrzostwa w futbolu kobiecym, futsalu i piłce plażowej
Telewizja Polska pozyskała pakiet praw do turniejów reprezentacji piłkarskich organizowanych prze FIFA. W br. pokaże rozgrywany w Polsce mundial piłkarzy do lat 20, a potem także mistrzostwa świata kobiet, piłkarzy U-17, w futsalu i plażowej piłce nożnej.
więcej
|
Po ataku na Magdalenę Ogórek 15 wniosków o grzywny oraz dochodzenie prokuratury ws. znieważenia i pomówienia
Warszawska policja skierowała wnioski do sądu o ukarane 15 osób za wykroczenia w związku z zajściem z udziałem Magdaleny Ogórek przed siedzibą TVP Info. Przekazała też materiał prokuraturze rejonowej, która podjęła postępowanie przygotowawcze dotyczące znieważenia i pomówienia.
więcej
|
Astro z wyższymi wpływami i dużo niższą stratą, rozwija ofertę reklamową E-Sport TV
W czwartym kwartale ub.r. firma Astro, producent teleturnieju „Familiada” i nadawca E-Sport TV, zanotowała 1,05 mln zł przychodów sprzedażowych i 129,5 tys. zł straty netto, natomiast w całym ub.r. - 3,18 mln zł wpływów i 372,6 tys. zł straty netto.
więcej
|
Łukasz Orbitowski i Mariusz Cieślik poprowadzą nowe programy w TVP Kultura
Wiosną w TVP Kultura zadebiutują dwa nowe programy. Łukasz Orbitowski zaprezentuje cykl - „One. Kobiety Kultury” o polskich artystkach, a dziennikarz Mariusz Cieślik poprowadzi program o literaturze polskiej - „Koło pióra”. Nadawca pokaże także przynajmniej jeden koncert w ramach Konkursu Moniuszkowskiego.
więcej
|
Polo TV na czele kanałów muzycznych w styczniu, Eska Rock TV z największym wzrostem
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w styczniu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Eska Rock TV, a najwięcej straciło TO!TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marcin Kochanowski przeszedł z TVN Media do Turnera
Marcin Kochanowski objął nowo utworzone stanowisko brand solutions managera CEE w warszawskim oddziale Turnera. W ostatnim czasie był związany z TVN Media.
więcej
|
TVP pokaże mecze Ekstraklasy. ,,Być może zaczniemy w końcówce tego sezonu"
Telewizja Polska i platforma nc+ doszły do porozumienia w sprawie sublicencji na transmisję meczów kolejek piłkarskiej Lotto Ekstraklasy. - Jeśli uda się suwerenowi uporać z finansowaniem to być może zaczniemy jeszcze zaczniemy jeszcze w końcówce tego sezonu - zapowiada Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
TVP1 liderem, TVN wyprzedził Polsat w 16-49. ,,M jak miłość" i PŚ w skokach hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz PŚ w skokach narciarskich. Wśród stacji w 4+ pierwsza była TVP1, a w 16-49 nowym liderem został TVN, który wyprzedził Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Empik ze zmienionym sklepem internetowym reklamuje ,,wszystkie pasje, zajawki, koniki" (wideo)
Empik wprowadził zmiany w swoim sklepie internetowym, m.in. przygotował e-magazyn „Empik Pasje”. Towarzyszy temu wizerunkowa kampania reklamowa pod hasłem „Empik: wszystkie pasje, zajawki, koniki”.
więcej
|
Dekoral po 20 latach zmienia logo i pozycjonowanie
Firma PPG Deco Polska, producent farb i lakierów prowadzi rebranding marki Dekoral. Zmienione logo jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku marki i jej repozycjonowanie.
więcej
|
E.Leclerc oferuje maskotki w akcji ,,Zwierzęta Świata"
Sieć E.Leclerc rusza z własną akcją lojalnościową „Zwierzęta Świata”, w której klienci za zebrane naklejki mogą kupić pluszowe maskotki-zwierzątka. Działanie wpiera szeroka kampania reklamowa.
więcej
|
Lotos szuka agencji do realizacji materiałów wideo o działalności firmy
Grupa Lotos zaprasza agencje do składania ofert na realizację filmów o charakterze newsowym na potrzeby biura komunikacji spółki. Chodzi m.in. o relacje i reportaże.
więcej
|
Red Bull Mobile wybrał w przetargu reklamowym Plej
W wyniku rozstrzygniętego przetargu, agencja Plej zajmie się całościową obsługą reklamową Red Bull Mobile. Pierwsza kampania zintegrowana wystartuje wiosną.
więcej
|
Krzysztof Kłos kierownikiem ds. sponsoringu w TVP
Krzysztof Kłos objął stanowisko kierownika ds. sponsoringu w Telewizji Polskiej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracował w Omnicom Group i OMD Polska.
więcej
|
Unilever promuje tanecznym spotem środki do prania Surf (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa marki produktów do prania Surf (Unilever). Akcję przygotowały Mindshare, Well-Rounded Design, ToFi Productions, Chimney Poland I Atelier PR.
więcej
|
Reklamy w Radiu Zet droższe o 8,6 proc., a w Antyradiu - o 13,8 proc.
W poniedziałek Eurozet podniósł ceny reklam w swoich stacjach. W Radiu Zet wzrosły średnio o 8,6 proc., w sieci Antyradio - o 13,8 proc., a w Meloradiu - od 2,5 proc do 12,7 proc.
więcej
|
Roman Dudziński digital directorem w Carat Polska
Roman Dudziński, dotychczasowy digital development manager w domu mediowym Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska) awansował na digital directora. To nowe stanowisko w agencji.
więcej
|
Wizerunek Cristiano Ronaldo usunięty z gry ,,Fifa 19". Powodem kontrowersje wokół piłkarza
Koncern EA postanowił usunąć z okładki gry „Fifa 19” wizerunek Cristiano Ronaldo. Postać piłkarza zniknęła także z kilku elementów wyświetlanych w grze. Ronaldo został zastąpiony przez wizerunki Neymara, Paulo Dybali, Kevina de Bruyne i amerykańskiej piłkarki Alex Morgan, a powodem decyzji są kontrowersje wokół zawodnika związane z posądzeniami o gwałt i kłopotami podatkowymi.
więcej
|
Digital Kingdom wygrywa przetarg na obsługę Mirindy i 7UP
Koncern PepsiCo Polska rozstrzygnął przetarg na długofalową obsługę w digitalu marek napojów Mirinda i 7UP. Wygrała go agencja Digital Kingdom.
więcej
|
Dentsu Aegis przejmuje agencję kreatywną BJL
Sieć Dentsu Aegis Network (w Polsce należą do niej m.in. Carat, Isobar) przejęła agencję kreatywną BJL z siedzibą w Manchesterze. Wartości transakcji nie ujawniono.
więcej
|
Replika kąpielowej zabawki dla dzieci od IKEA będzie zbierać śmieci z Tamizy
IKEA wyprodukowała dwie repliki dziecięcej zabawki do kąpieli, łódki Smakryp. Zostaną one wykorzystane w najbliższych tygodniach do zbierania śmieci na Tamizie.
więcej
|
Sting i Shaggy w reklamie Fiata 500 Family (wideo)
Fiat specjalną kampanią reklamową postanowił uczcić zdobywców nagrody Grammy 2019 w kategorii album reggae - duet Sting i Shaggy, za płytę „44/876” (Cherrytree/A&M/Interscope Records).
więcej
|
Arkadiusz Parzyszek programmatic media managerem w Digital Resolution
Arkadiusz Parzyszek awansował na stanowisko programmatic media managera w strukturach agencji Digital Resolution należącej do Grupy OMD.
więcej
|
Agencja Hands przygotuje cykl eventów dla VOX
Grupa reklamowa Hands z Poznania zajmie się organizacją cyklu eventów pod hasłem Targi VOX. Współpracę nawiązano w wyniku rozstrzygnięcia konkursu ofert.
więcej
|
Agencja Brave z 60 proc. wzrostem przychodów w 2018 roku
Nieustanne poszukiwanie nowych i kreatywnych rozwiązań oraz kompleksowe podejście do potrzeb klientów agencji Brave zaowocowały w zeszłym roku prawie 100 zrealizowanymi projektami i ponad 15,8 mln zł przychodu. Agencja pozyskała aż 11 nowych klientów, jednocześnie utrzymując wszystkich dotychczasowych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Czech Media Invest przejęło od Lagardere kilka pism i licencję do ,,Elle" za 52 mln euro
Czech Media Invest sfinalizowało kupno od grupy Lagardere magazynów „Version Femina”, „Art & Décoration”, „Télé 7 Jours”, France Dimanche”, „Ici Paris” i „Public” oraz licencji do wydawania Elle we Francji. Kwota transakcji to 52 mln euro.
więcej
|
,,Działkowiec" liderem w listopadzie. ,,Mam Ogród" najbardziej w dół
W listopadzie ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie uplasował się „Działkowiec”, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele spadków znalazł się „Mam Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Portale w informacjach i publicystyce: WP zwiększa przewagę nad Onetem, Gazeta.pl i Interia najbardziej w górę
W kategorii informacyjno-publicystycznej zdecydowanie najwięcej użytkowników i odsłon ma WP.pl, a na najdłużej internautów przyciąga TVN24.pl. W skali roku wszystkie czołowe portale zanotowały wzrosty zasięgu i liczby odsłon, WP.pl zwiększyła przewagę nad Onetem, a Gazeta.pl zmniejszyła stratę do TVN24.pl.
więcej
|
Internauci tworzą satyryczną grę o "przemyśle antyszczepionkowym", chcą zebrać 10 tys. zł na jej wydanie
"Antyszczepionkowcy.biz" to powstająca satyryczna gra karciana, której celem jest promowanie szczepień ochronnych. Jej twórcy na wydanie gry chcą zebrać 10 tys. złotych w serwisie PolakPotrafi.pl. Akcja crowdfundingowa na ten cel rusza w połowie marca.
więcej
|
,,na pewno" i ,,na prawdę" to najczęstsze błędy językowe w polskim internecie
W 2018 r. w polskim internecie publikowano ponad 11 tys. błędów ortograficznych dziennie. Na czele listy znalazły się "napewno" i "naprawdę", a największym źródłem błędów okazał się Facebook.
więcej
|
We Francji Netflix ma więcej użytkowników niż Canal+
Netflix ma obecnie we Francji ponad 5 mln użytkowników. To oznacza, że liczba francuskich odbiorców serwisu jest wyższa niż użytkowników Canal+, największej platformy cyfrowej w tym kraju.
więcej
|
Kozaczek.pl z nowym logo i szatą graficzną, eksponuje sondy i komentarze
Serwis show-biznesowy Kozaczek.pl (należący do Marquard Media Polska) zyskał nowe logo i szatę graficzną. W witrynie pojawiły się też nowe kategorie i funkcjonalności.
więcej
|
Wyciekły fragmenty scenariusza "Wiedźmina"
Do internetu trafił fragment scenariusza serialu "Wiedźmin", nad którym pracuje Netflix. Treść mocno niewyraźnych fragmentów próbują odtworzyć internauci.
więcej
|
Spar uruchomił nową stronę internetową. Pierwszy krok do e-commerce?
Sieć sklepów Spar uruchomiła nową stronę internetową. Jej wygląd wskazuje na przygotowania marki do przyszłego wejścia w e-commerce.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|