|
|
|
|
|
|
|
Play wiosną uruchomi platformę Play Now TV. Ceny od 20 do 35 zł miesięcznie
Play rozpoczął testy platformy telewizyjnej Play Now TV z własnym urządzeniem o nazwie TV Box, w których mają uczestniczyć użytkownicy. W ramach prób z oferty można korzystać przez pół roku za darmo, później ceny mają wynosić od 20 do 35 zł miesięcznie. - Przewidujemy, że oficjalny start Play Now TV nastąpi wiosną 2019 roku, choć wiele zależy od testów. Zmianie mogą ulec także ceny usługi - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Honorata Zachwatowicz, kierownik działu rozwoju tv i video w Play.
więcej
|
,,Agent - Gwiazdy 4" od 27 lutego w TVN. ,,Bardzo fajna i zróżnicowana edycja"
W środę, 27 lutego br. TVN rozpocznie emisję czwartego sezonu reality-show „Agent - Gwiazdy”. - Tak dobraliśmy uczestników, aby program cechował się różnorodnością, a dzięki temu trafiał do różnych grup wiekowych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marta Więch, producentka projektu.
więcej
|
TVP chce rozwijać anglojęzyczny kanał Poland IN. Wydłużenie godzin nadawania, obecność w USA
Poland IN, kanał streamingowy TVP ma być rozwijany. Telewizja Publiczna chce, aby był obecny również w Stanach Zjednoczonych. Ma również rozpocząć nadawanie przez 12 godzin dziennie, a nie jak dotychczas - sześć godzin na dobę.
więcej
|
,,Jaka to melodia?" z Norbim ma o 440 tys. widzów mniej niż z Janowskim
Pierwsze 149 wydań teleturnieju „Jaka to melodia?” z udziałem Norbiego oglądało średnio 1,57 mln widzów. Względem analogicznego okresu rok wcześniej, gdy program prowadził jeszcze Robert Janowski, jego widownia spadła o 440 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Na pełnej" i ,,4Fun Tube" ramówkowymi nowościami 4Fun TV (wideo)
W sobotę, 18 lutego br. 4Fun TV rozpoczął emisję nowego autorskiego programu „Na pełnej”. Dwa dni później na antenie stacji zadebiutowało codzienne pasmo „4Fun Tube”. Do obu audycji nadawca zaangażował youtuberów m.in.: Adama Strycharczuka i Jana Frączka.
więcej
|
,,Pogromcy medycznych mitów" wiosenną nowością TVN Style. Format z BBC
W sobotę 16 marca br. TVN Style rozpocznie emisję programu „Pogromcy medycznych mitów”, w którym lekarze będą weryfikować teorie związane ze zdrowiem i leczeniem. Format pochodzi z BBC Studios - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Adam Feder prowadzącym ,,Bez ograniczeń" w Superstacji. Nowa TV rezygnuje z ,,Federacji"
Adam Feder - do tej pory związany z Nowa TV (Grupa ZPR Media) - został jednym z prowadzących program „Bez ograniczeń” w Superstacji (Grupa Cyfrowy Polsat). Jednocześnie od marca br. Nowa TV rezygnuje z autorskiej audycji Federa „Federacja”.
więcej
|
,,Absentia 2" od 3 kwietnia w AXN (wideo)
We wtorek, 2 kwietnia AXN rozpocznie emisję drugiego sezonu kryminalnego serialu „Absentia” ze Staną Katic w roli głównej.
więcej
|
Canal+ odkoduje sobotni mecz Lecha Poznań z Legią Warszawa
W najbliższą sobotę odbędzie się mecz LOTTO Ekstraklasy Lech Poznań - Legia Warszawa. Spotkanie na żywo będzie można oglądać w Canal+, który na czas transmisji tego meczu zostanie odkodowany.
więcej
|
W najbliższą sobotę startuje ,,Twoja twarz brzmi znajomo 11" (wideo)
Od 23 lutego Telewizja Polsat będzie emitować jedenastą edycję rozrywkowego programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Tym razem w projekcie wystąpią: Elżbieta Romanowska, Katarzyna Dąbrowska, Marta Wiejak, Iga Krefft, Staszek Karpiel-Bułecka, Kamil Pawelski „Ekskluzywny Menel”, Kazimierz Mazur i Antoni Smykiewicz.
więcej
|
Netia wprowadza nowe pakiety internetu z telewizją
Sieć Netia wprowadziła nową ofertę pakietową z dostępem do internetu 150 Mb/s i usługą telewizyjną w dwóch wariantach do wyboru - dla fanów sportu i miłośników filmów i seriali. Darmowy okres promocyjny to jeden miesiąc.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mrucon Group i Agencja Reklamowa Axel wygrały przetarg na obsługę Enea Operator
Spółka Enea Operator rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę reklamową. Do współpracy wybrała dwie firmy: Mrucon Group i Agencję Reklamową Axel.
więcej
|
Katarzyna Nosowska ,,Dobrym Głosem dla firm" w akcji ING Banku Śląskiego
ING Bank Śląski kontynuuje kampanię "Dobry głos dla firm", zachęcającą do dawania dobrych opinii na temat firm w internecie. Do najnowszej odsłony zaproszono piosenkarkę Katarzynę Nosowską.
więcej
|
Tomasz Karolak ambasadorem akcji charytatywnej marki Wiśniowski
Aktor Tomasz Karolak został ambasadorem projektu charytatywnego „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie” producenta bram i ogrodzeń Wiśniowski.
więcej
|
Katarzyna Kruszewska: z Saatchi&Saatchi IS do Scholz&Friends Warszawa
Do zespołu agencji Scholz&Friends Warszawa dołączyła Katarzyna Kruszewska, obejmując stanowisko head of creative team. Przez ostatnie dwa lata pracowała w Saatchi & Saatchi IS jako head of editorial.
więcej
|
Sylwia Gliwa reklamuje intensywne serum pod oczy Bioliq (wideo)
Bohaterką nowej kampanii reklamowej kosmetyków Bioliq (produkowanych przez Alfofarm Farmacja Polska) jest aktorka Sylwia Gliwa. Promuje intensywne serum pod oczy.
więcej
|
James Arellano globalnym szefem sprzedaży w Harbingers
James Arellano objął funkcję globalnego szefa sprzedaży w krakowskiej agencji performance marketingowej Harbingers. Ma ją wesprzeć w ekspansji na rynki zagraniczne.
więcej
|
Odgadywanie wykonawców muzycznych w promocji Coca-Coli (wideo)
Ruszyła promująca Coca-Colę loteria, w której należy odgadywać wykonawców muzycznych będących nowymi ambasadorami marketingowymi tego napoju. Za akcję i wspierające ją działania reklamowe odpowiadają firmy Fortis, MediaCom Warszawa i Liquid Thread.
więcej
|
Vision Express promuje ,,wielkie badanie wzroku" (wideo)
Ruszyła kolejna edycja promocji salonów optycznych Vision Express pod hasłem „Wielkie badanie wzroku”. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy marketingowe Walk i MullenLowe Mediahub.
więcej
|
Polskie studio Tango przygotowało reklamę brytyjskiego telekomu BT (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa brytyjskiego operatora telekomunikacyjnego BT, promująca ofertę internetu. Za produkcję spotu odpowiada polskie studio Tango.
więcej
|
Radosne dzieci z zespołem Downa i chorobami w kampanii okularów Muscat
Firma Muscat rozpoczęła kampanię promującą okulary dziecięce Ellis. Bohaterami reklam są dzieci, które mimo różnych przypadłości zdrowotnych są wesołe i pełne energii. Akcja jest realizowana pod hasłem „Widzimy więcej”.
więcej
|
Kamil Kołak awansował w MediaCom Warszawa
Kamil Kołak od pięciu lat związany z domem mediowym MediaCom Warszawa (GroupM) awansował w strukturze agencji. Objął stanowisko business associate director - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
NASK szuka agencji do kampanii o korzyściach z technologii cyfrowych, wyda na nią 10,5 mln zł
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Instytut Badawczy planuje realizację kampanii edukacyjno-informacyjnych na rzecz upowszechniania korzyści z technologii cyfrowych. Na te działania przeznaczy ponad 10,5 mln zł netto.
więcej
|
Richard Dawkins zajmie się rozwojem europejskich stacji radiowych Bauer Media
Bauer Media Group powołała Richarda Dawkinsa na stanowisko chief operating officera, który będzie odpowiedzialny za rozwój stacji radiowych koncernu w Europie.
więcej
|
Toyota chce więcej automatyzacji w marketingu i mniej kampanii w telewizji
Koncern Toyota wprowadza w Europie nową infrastrukturę, która ma umożliwić firmie prowadzenie bardziej spersonalizowanych działań marketingowych i zmniejszyć udział telewizji w kampaniach.
więcej
|
Taneczny żywioł w reklamie Bacardí (wideo)
Pod hasłem „Do What Moves You” wystartowała kampania reklamowa rumu Bacardí. Muzyczne tło stanowi utwór trio Majora Lazera oraz duetu znanych choreografów Rich&Tone.
więcej
|
Dawid Bednarski nowym kreatywnym w zespole Imagine Nation
Do zespołu agencji event marketingowej Imagine Nation jako creative manager dołączył Dawid Bednarski. Poprzednio pracował w Silver Plate.
więcej
|
Kubuś zachęca - ,,Rusz się z K!" (wideo)
Ruszyła zimowa, telewizyjna kampania reklamowa soków Kubuś (Maspex). Działania w ramach platformy komunikacyjnej „Rusz się z K!” przygotowały Brasil i Starcom.
więcej
|
Mistrzyni KSW Karolina Kowalkiewicz ambasadorką Monster Energy
Zawodniczka mieszanych sztuk walki Karolina Kowalkiewicz została twarzą napojów energetycznych Monster Energy (Monster Beverage Corporation).
więcej
|
Sławomir Zapała w pierwszej telewizyjnej kampanii porównywarki kredytów Bancovo
Internetowa porównywarka pożyczek i kredytów Bancovo rozpoczyna pierwszą w swojej historii telewizyjną kampanię reklamową. Jej głównym bohaterem jest piosenkarz i aktor Sławomir Zapała.
więcej
|
Agencja Brave z 60 proc. wzrostem przychodów w 2018 roku
Nieustanne poszukiwanie nowych i kreatywnych rozwiązań oraz kompleksowe podejście do potrzeb klientów agencji Brave zaowocowały w zeszłym roku prawie 100 zrealizowanymi projektami i ponad 15,8 mln zł przychodu. Agencja pozyskała aż 11 nowych klientów, jednocześnie utrzymując wszystkich dotychczasowych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Jarosław Kaczyński zawiadomił prokuraturę o tekstach ,,Gazety Wyborczej". Chce śledztwa z art. 212 Kodeksu karnego
Jarosław Kaczyński skierował do prokuratury zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa w tekstach „Gazety Wyborczej” i Gazeta.pl (Agora), w których ujawniono jego rozmowy z Geraldem Birgfellnerem. Prezes PiS chce, żeby z oskarżenia publicznego ścigano autorów publikacji z art. 212 Kodeksu karnego dotyczące zniesławienia. Zawiadomienie dotyczy również niektórych komentarzy polityków PO w tej sprawie.
więcej
|
Agora otworzyła drugi lokal Papa Diego w Katowicach, pierwszy restauracyjny. Kolejne jeszcze w lutym
Grupa Agora uruchomiła kolejny lokal sieci Papa Diego kuchni meksykańskiej. To drugi taki punkt w Katowicach, ale pierwszy restauracyjny. Mieści się w Galerii Katowickiej. W tym roku powstaną jeszcze w Warszawie i Łodzi, a w lutym – w Pruszkowie i Opolu.
więcej
|
SDP będzie walczyć o Dom Dziennikarza objęty roszczeniami reprywatyzacyjnymi
Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich będzie walczyć o Dom Dziennikarza przy Foksal 3/5. Użytkowanie wieczyste wygasło organizacji 31 stycznia br. i jak poinformowała nas Jolanta Hajdasz, wiceprezes SDP – nie zostało ono przedłużone. Swoją siedzibę w budynku ma kilka podmiotów.
więcej
|
,,Newsweek" przygotował wydanie specjalne o fake newsach
Od środy, 20 lutego dostępne w sprzedaży będzie wydanie specjalne Newsweek „Fake News”. Redakcja przygotowała kompendium wiedzy na temat fałszywych informacji. Redaktorem prowadzącym numer jest Konrad Sadurski.
więcej
|
,,Świat Wiedzy" liderem wśród pism popularnonaukowych, a ,,W Sieci Historii" - historycznych
W listopadzie ub.r. liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród tytułów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Netflix i HBO GO z dużymi wzrostami, w dół Ipla. TVP.pl przed Playerem (top serwisów i aplikacji VoD)
Wśród serwisów VoD zdecydowanie największy zasięg ma CDA.pl, które wyprzedza VoD.pl i Netflixa. Ten ostatni, podobnie jak HBOGO.pl, w skali roku osiągnął bardzo duży wzrost odwiedzalności, natomiast mocno straciły Ipla oraz wycofujący się z polskiego rynku Showmax - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Google: Z fake newsami walczą algorytmy i ludzie
Koncern Google wytłumaczył w jaki sposób stara się walczyć z manipulacją i dezinformacją na prowadzonych przez siebie platformach. Firma przyznaje, że za większość działań związanych z filtrowaniem treści odpowiadają algorytmy, choć swoją rolę w identyfikacji fake newsów mają także eksperci pracujący w ramach organizacji typu fact-checkers. Dzięki temu strony i wydawcy stanowiący źródło dezinformacji są eliminowani bądź mało widoczni w wyszukiwarce, na platformie Google News czy w serwisie YouTube.
więcej
|
James Arellano globalnym szefem sprzedaży w Harbingers
James Arellano objął funkcję globalnego szefa sprzedaży w krakowskiej agencji performance marketingowej Harbingers. Ma ją wesprzeć w ekspansji na rynki zagraniczne.
więcej
|
Amazon Studios planuje 30 premier filmowych rocznie
Amazon Studios ma ambitne plany na rozwój - chce wypuszczać na swoją platformę Prime Video 30 nowych filmów rocznie. Premiery miałyby od razu trafiać do internetu, z pominięciem kin.
więcej
|
Twitch najchętniej wybierany przez fanów gier komputerowych
Twitch jest najpopularniejszą na świecie platformą do streamingu gier, pokazują badania firmy analitycznej Newzoo. Tylko w styczniu br. skorzystało z niego 63,7 tys. graczy. Z YouTube'a, głównego konkurenta, tylko 22 tys.
więcej
|
Coraz więcej stron w domenie .pl
Na koniec ubiegłego roku w rejestrze utrzymywanych było 2 596 748 aktywnych w DNS nazw w domenie .pl, pokazują dane instytutu NASK. To wzrost o 11 139 względem końca trzeciego kwartału ubiegłego roku.
więcej
|
Przed wyborami do europarlamentu Twitter poinformuje o kampaniach politycznych w serwisie
Twitter zapowiedział, że wprowadzi w Europie system informowania użytkowników o reklamach politycznych zamieszczanych w serwisie. Internauci będą mogli sprawdzić pochodzenie konkretnej kampanii, źródła jej finansowania czy dane dotyczące grupy docelowej. Nowa opcja ma zwiększyć transparentność Twittera przed zbliżającymi się wyborami do Europarlamentu.
więcej
|
Ostateczne pożegnanie Netfliksa z Marvelem. Koniec serii "Jessica Jones" i "The Punisher"
Nie będzie kolejnych sezonów seriali "Jessica Jones" i "The Punisher" na Netflixie. To ostatnie tytuły ze stajni Marvela, które amerykańska platforma definitywnie kasuje.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|