|
|
|
|
|
|
|
Powstanie drugi sezon ,,Sanatorium miłości". Kurski: konsumujemy ten sukces
Telewizja Polska jest zadowolona z wyników oglądalności reality-show TVP1 „Sanatorium miłości” i jeszcze w trakcie emisji pierwszego sezonu podjęła decyzję o kontynuacji formatu. Program powróci za rok - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - W reality musi być okres oczekiwania i stęsknienie widza - mówi nam Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
TVP Sport może być nadawane jednocześnie na MUX-8 i MUX-3 do końca 2019 roku
Od połowy grudnia ub.r. Telewizja Polska nadaje również na multipleksie ósmym - obecne są tam dwie stacje: TVP Rozrywka oraz TVP Sport HD. Kanał sportowy - wedle uchwały KRRiT - mógł być tam obecny tylko przez 30 dni. Z naszych informacji wynika jednak, że może być jednocześnie nadawany na dwóch multipleksach do końca 2019 roku.
więcej
|
Lech Wałęsa pozwie ,,Wiadomości" za ,,Bolka"
Współpracownik Lecha Wałęsy zapowiedział działania prawne dotyczące wypowiedzi Adriana Stankowskiego w materiale „Wiadomości” o pozwach Wałęsy za komentarze dot. jego współpracy z SB. - Będziemy nadal przedstawiać widzom materiały z teczek TW Bolka zebrane w IPN. Wolność słowa to fundament demokracji - odpowiada Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
1,19 mln widzów ,,Alarmu!" w TVP1. Wzrost oglądalności w ostatnich miesiącach
Po niemal roku emisji „Alarm!” ogląda średnio 1,22 mln osób. W ostatnich miesiącach interwencyjny magazyn notuje wzrost oglądalności - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Kuchenne rewolucje" i ,,Masterchef Junior" najdroższe w marcu w TVN
W cenniku reklamowym TVN na marzec br. najwyższe stawki reklam określono dla dwóch kulinarnych show „Kuchenne rewolucje” i „Masterchef Junior”.
więcej
|
Marek Czyż prowadzi ,,Bez ograniczeń" w Superstacji
Dziennikarz Marek Czyż zadebiutował w środę w roli prowadzącego wieczorny program na żywo „Bez ograniczeń” w Superstacji. W studiu pojawił się obok Jacka Zimnika, gospodarza tej audycji.
więcej
|
ProSieben ma nową strukturę zarządzania
Niemiecka sieć telewizyjna ProSieben reorganizauje kadrę menadżerską i wyznacza dwóch co-CEO do kierowania obszarami marketingu/sprzedaży oraz oferty programowej w koncernie.
więcej
|
,,W rytmie serca 4" od 24 lutego w Polsacie. Sosna, Domańska i Nerlewski w obsadzie (wideo)
Od 24 lutego Polsat rozpocznie emisję czwartego sezonu serialu „W rytmie serca”, który będzie emitowana w niedziele o godz. 20.00. Do obsady nowych odcinków dołączyli m.in.: Michalina Sosna, Aleksandra Domańska i Piotr Nerlewski.
więcej
|
HBO zapowiada dokument "Leaving Neverland" o Michaelu Jacksonie. Zobacz zwiastun
"Leaving Neverland" to film dokumentalny, w którym o Michaelu Jacksonie opowiadają dwaj mężczyźni, którzy twierdzą, że byli przez "królu popu" molestowani seksualnie. Do internetu trafił właśnie zwiastun produkcji.
więcej
|
Zmarł Cezary Mocek, uczestnik ,,Sanatorium miłości". TVP1 pokaże pozostałe odcinki i wspomnienie o nim
W wieku 67 lat zmarł Cezary Mocek, jeden z uczestników programu „Sanatorium miłości” emitowanego od miesiąca w TVP1. Stacja pokaże materiał wspomnieniowy o nim, a także pozostałe odcinki programu z jego udziałem. TVP zaznacza, że zrobi to „w zgodzie i w porozumieniu z rodziną” zmarłego.
więcej
|
Eleven Sports w ofercie kolejnych operatorów i IPTV
W ostatnich miesiącach kanały Eleven Sports zostały włączone do pakietów ponad 20 lokalnych operatorów telewizji kablowej i IPTV.
więcej
|
TVN zrelacjonuje 25. galę rozdania Fryderyków
W sobotę, 9 marca odbędzie się 25. gala rozdania Fryderyków. Wydarzenie na żywo będzie można oglądać w TVN.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Agora i SFS Ventures kupują Eurozet. Hojka: To dla nas strategiczny rynek, ma bardzo dobre perspektywy
Agora wspólnie z czeską spółką SFS Ventures przejmują Eurozet, nadawcę m.in. Radia ZET. Agora za 40 proc. udziałów zapłaci 130,7 mln zł, na razie nie będzie mieć wpływu na strategię programową stacji Eurozetu. - Od ponad 20 lat inwestujemy w radio. To dla nas strategiczny rynek, który w dodatku ma bardzo dobre perspektywy - powiedział prezes Agory Bartosz Hojka.
więcej
|
|
Eurozet sprzedane za 326,75 mln zł. "Agora wchodzi do pierwszej ligi biznesu radiowego"
Agora ogłosiła w środę, że wspólnie z czeską spółką SFS Ventures kupi Grupę Eurozet, nadawcę m.in. Radia Zet. Sama nabędzie 40 proc. udziałów za 130,7 mln złotych. - Repolonizacja mediów staje się faktem, tyle że jest to efekt rynkowej gry, a nie partyjnej decyzji realizowanej za publiczne pieniądze - oceniają eksperci.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Krakowie. Radio ZET ostro w dół
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie okresie od sierpnia 2018 roku do stycznia 2019 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
UOKiK sprawdzi, czy sklepy nas nie oszukują, informując o cenach produktów
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczyna kontrole w sklepach wielkopowierzchniowych. Ich celem jest sprawdzenie, czy detaliści nie wprowadzają klientów w błąd poprzez rozbieżności między ceną produktu na półce i przy kasie.
więcej
|
,,Kuchenne rewolucje" i ,,Masterchef Junior" najdroższe w marcu w TVN
W cenniku reklamowym TVN na marzec br. najwyższe stawki reklam określono dla dwóch kulinarnych show „Kuchenne rewolucje” i „Masterchef Junior”.
więcej
|
Bank Pekao z Andrzejem Bargielem zachęcają do ,,brania życia za rogi"
Pod hasłem „Bierz życie za rogi” wystartowała nowa kampania reklamowa Banku Pekao SA. Akcja, w której udział bierze himalaista i skialpinista Andrzej Bargiel, promuje Konto Przekorzystne.
więcej
|
W 2019 roku wydatki na reklamę cyfrową w USA wyższe niż na media tradycyjne
W 2019 roku wydatki na reklamę cyfrową w USA po raz pierwszy będą wyższe niż budżety przeznaczone na media tradycyjne - wynika z prognoz eMarketera. Większość pieniędzy w segmencie digital trafi na platformy mobilne, zaś radio, telewizja i reklama prasowa po raz kolejny zanotują odpływ reklamodawców.
więcej
|
W Multikinach rusza cykl ,,Mistrzowie Kina Mastercard", ambasadorami Grażyna Torbicka i Michał Walkiewicz
W Multikinie wystartował premierowy cykl filmów festiwalowych „Mistrzowie Kina Mastercard", skierowany do koneserów kina. Do udziału w projekcie zaproszono Grażynę Torbicką i Michała Walkiewicza.
więcej
|
Żabka reklamuje gotowe zestawy śniadaniowe
Pod hasłem „Złap zestaw śniadaniowy” ruszyła nowa kampania produktowa sieci sklepów Żabka. Promuje ofertę produktów na śniadanie.
więcej
|
Top Secret z wiosenną kampanią reklamową
Sieć sklepów Top Secret zaprezentowała kolekcję "Wiosna 19". Wspierać ją będzie kampania reklamowa w internecie i prasie.
więcej
|
Justyna Pyzik deputy strategy directorem w Publicis Worldwide Polska
Justyna Pyzik, od ponad 12 lat związana z Publicis Worldwide, awansowała w agencji na stanowisko deputy strategy directora.
więcej
|
Magdalena Bigaj dyrektorem ds. handlowych w drogeriach Natura
Magdalena Bigaj została nowym dyrektorem ds. handlowych w sieci drogerii Natura. Zastąpiła Emilię Pawlak, która odeszła z firmy.
więcej
|
P&G wprowadza Tide Cleaners - "pranie na żądanie"
Tide Cleaners to nowa usługa koncernu Procter & Gamble (P&G). Za pomocą aplikacji mobilnej klienci mogą robić i odbierać pranie w specjalnych punktach czynnych całą dobę.
więcej
|
Zara oskarżona o rasizm, bo w reklamie eksponuje piegi chińskiej modelki
Hiszpańska odzieżowa marka Zara, która prowadzi w Chinach kampanię reklamową promującą sprzedawane w jej sklepach pomadki została oskarżona o rasizm i celowe odbieranie urody Chinkom.
więcej
|
Katarzyna Pilitowska i Martyna Gańko w dziale obsługi klientów 180heartbeats + Jung v Matt
Do działu obsługi klienta agencji 180heartbeats + Jung v Matt dołączyły Katarzyna Pilitowska (poprzednio związana z Concept Interactive) i Martyna Gańko (ostatnio pracująca w domu mediowym Mindshare).
więcej
|
Pierwszy Carrefour Bio w Polsce na wiosnę
Na przełomie marca i kwietnia na warszawskim Powiślu zostanie otwarty pierwszy market Carrefour Bio.
więcej
|
Stars prowadzi przetarg dla Ubisoftu na zakup mediów w modelu programmatic
Firma doradczo-audytorska Stars prowadzi dla Ubisoftu przetarg na wybór dostawcy usług zarządzania zakupem mediów w modelu programmatic (tzw. trading desk) w oparciu o technologię z jakiej korzysta reklamodawca - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl
więcej
|
Lynx promuje depilację dla mężczyzn
Marka Lynx (w Polsce znana jako AXE) w humorystyczny sposób podeszła do tematu męskiej depilacji.
więcej
|
Wódka Żubrówka w trzech nowych smakach i z intensywniejszą komunikacją
Firma CEDC, producent alkoholi wprowadza do sprzedaży trzy nowe warianty smakowe wódki Żubrówka. Planuje też w tym roku zwiększyć wsparcie komunikacyjnej tego brandu.
więcej
|
Charlize Theron w reklamie Budweisera na Oscary
W przerwie tegorocznej transmisji oscarowej gali, Budweiser będzie reklamować się spotem z udziałem aktorki i producentki filmowej Charlize Theron.
więcej
|
Nigel Morris po 26 latach opuszcza Dentsu Aegis Network
Nigel Morris, chief strategy&innovation officer w marcu odchodzi z sieci Dentsu Aegis Network. Pracował w niej od 26 lat.
więcej
|
Burberry przeprasza kontrowersyjną bluzkę ze sznurkiem w kształcie pętli
Brytyjski koncern odzieżowy Burberry pod naporem krytyki w internecie, przeprosił za projekt bluzki, która miała doszyty sznurek układający się w pętlę, zwisającą z szyi.
więcej
|
Porsche przerabia opony z modelu 919 Hybrid na płyty winylowe, by uczcić sukces w wyścigu Le Mans (wideo)
Firma motoryzacyjna Porsche, która w ub.r. wycofała model 919 Hybrid z wyścigów Le Mans (LMP1) po umieszczeniu go w muzeum postanowiła dać drugie życie jego wyczynowym oponom. Przygotowano z nich płyty winylowe, na których zapisano materiały dźwiękowe z wyścigów.
więcej
|
PFN zamieściła spot z pozdrowieniami dla jej prezesa od Chilijczyków. ,,Sami to nagrali, widocznie mnie polubili"
Polska Fundacja Narodowa opublikowała we wtorek spot nagrany przed przedstawicieli władz Chile z okazji rocznicy urodzin Mikołaja Kopernika. W klipie pojawiły się też pozdrowienia dla prezesa PFN Filipa Rdesińskiego. - Sami to dla nas nagrali. Widocznie polubili mnie. Nie dostali od nas grosza. To wynik rewelacyjnych rozmów z nimi przy okazji akcji związanej z obchodami 130. rocznicy śmierci Ignacego Domeyki - tłumaczy Rdesiński.
więcej
|
Złote Tarasy promują się hasłem ,,Always Switched On"
Warszawskie centrum handlowe Złote Tarasy zmienia linię kreatywną. Nowa identyfikacja wizualna ma podkreślać, że oferta placówki będzie zawsze na czasie w myśl hasła „Always Switched On".
więcej
|
Agencja Brave z 60 proc. wzrostem przychodów w 2018 roku
Nieustanne poszukiwanie nowych i kreatywnych rozwiązań oraz kompleksowe podejście do potrzeb klientów agencji Brave zaowocowały w zeszłym roku prawie 100 zrealizowanymi projektami i ponad 15,8 mln zł przychodu. Agencja pozyskała aż 11 nowych klientów, jednocześnie utrzymując wszystkich dotychczasowych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Eurozet sprzedane za 326,75 mln zł. "Agora wchodzi do pierwszej ligi biznesu radiowego"
Agora ogłosiła w środę, że wspólnie z czeską spółką SFS Ventures kupi Grupę Eurozet, nadawcę m.in. Radia Zet. Sama nabędzie 40 proc. udziałów za 130,7 mln złotych. - Repolonizacja mediów staje się faktem, tyle że jest to efekt rynkowej gry, a nie partyjnej decyzji realizowanej za publiczne pieniądze - oceniają eksperci.
więcej
|
Kurs akcji Gremi Media przez tydzień wzrósł czterokrotnie przy niskich obrotach
Od zeszłego tygodnia kurs akcji Gremi Media (wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) poszedł z górę z 342 zł do 1510 zł. Nastąpiło to przy niewielkich obrotach i braku ważnych pozytywnych informacji z firmy.
więcej
|
Paweł Reszka dołączył do ,,Polityki", będzie szefem działu krajowego
Paweł Reszka został szefem działu krajowego tygodnika „Polityka”. Dziennikarz od lutego 2017 roku pracował w „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska).
więcej
|
World Press Photo 2019: sześć nominacji do Zdjęcia Roku, trzy do Fotoreportażu Roku
Ogłoszono nominacje w tegorocznej edycji konkursu World Press Photo. Sześć fotografii ma szansę na tytuł Zdjęcia Roku, a w nowej kategorii Fotoreportaż Roku nominowano trzy prace. Na liście nominowanych nie ma Polaków.
więcej
|
,,Zabawy i Marzenia z Barbie" liderem sprzedaży wśród pism dziecięcych
W październiku ub.r. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci zajęły „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł magazyn „Świnka Peppa Magazyn”, a najbardziej stracił „Tomek i Przyjaciele” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Google szykuje serwis streamingowy z grami. Szczegóły w marcu 2019 roku
Google jest w trakcie prac nad Project Stream - serwisem oferującym dostęp do gier w modelu streamingowym. Szczegóły projektu nie są znane, Google zamierza je zdradzić podczas konferencji 19 marca 2019 roku.
więcej
|
Paweł Milewski został dyrektorem poczty WP. Nowe funkcjonalności w usłudze
Nowym dyrektorem obszaru poczty WP (Wirtualna Polska Media) został Paweł Milewski. Na stanowisku zastąpił Adama Mazura, który zakończył pracę w WP.
więcej
|
W kwietniu 2019 roku rusza pilotaż Fairbnb, etycznej alternatywy dla Airbnb
Projekt Fairbnb stanowiący alternatywę dla modelu działalności serwisów pośredniczących w wynajmowaniu nieruchomości planuje pilotażowy start w kwietniu 2019 roku. Nowa platforma będzie dzielić połowę dochodów z lokalnymi władzami, na początek zacznie działać w Amsterdamie, Bolonii, Wenecji, Walencji i Barcelonie.
więcej
|
,,Czarna Pantera" z najpopularniejszym oscarowym zwiastunem na YouTube
Zwiastun filmu „Czarna Pantera” jest na YouTube najchętniej oglądany spośród tytułów nominowanych do tegorocznych Oscarów za najlepszy film. Trailer zgromadził ponad 73,6 miliona odsłon. Na kolejnych miejscach znalazły się zapowiedzi „Bohemian Rhapsody” oraz „Narodzin Gwiazdy”.
więcej
|
W 2019 roku wydatki na reklamę cyfrową w USA wyższe niż na media tradycyjne
W 2019 roku wydatki na reklamę cyfrową w USA po raz pierwszy będą wyższe niż budżety przeznaczone na media tradycyjne - wynika z prognoz eMarketera. Większość pieniędzy w segmencie digital trafi na platformy mobilne, zaś radio, telewizja i reklama prasowa po raz kolejny zanotują odpływ reklamodawców.
więcej
|
Serwis VOD Rakuten.tv sonduje polski rynek. Od 7,99 do 25,99 zł za jeden film w angielskiej wersji
Firma Rakuten udostępniła polskim użytkownikom serwis VOD Rakuten.tv. Platforma działa w wersji beta i oferuje wyłącznie filmy w angielskiej wersji językowej pozwalając na wypożyczenie pojedynczych tytułów. Za każdy z nich trzeba zapłacić od 7,99 do 25,99 złotych.
więcej
|
Eobuwie i Decathlon.pl najlepszymi sklepami internetowymi
Z dziewiątej edycji rankingu Opineo.pl wynika, że najlepszymi sklepami internetowymi według polskich konsumentów są Eobuwie.com.pl i Decathlon.pl.
więcej
|
Money.pl startuje z nowym programem ,,Biznes mówi", serwis rusza z sekcją testów premium
Od 21 lutego w serwisie money.pl pojawi się nowy, cykliczny program wideo „Biznes mówi”. Jego gospodarzem będzie Mikołaj Kunica. Jednocześnie portal uruchomi sekcję tekstów premium.
więcej
|
BaseLinker partnerem Ceneo.pl
Platforma dla sklepów internetowych BaseLinker nawiązała współpracę z porównywarką cen Ceneo.pl. Sprzedawcy korzystający BaseLinker mogą liczyć od teraz na szereg udogodnień, decydując się na promowanie w Ceneo.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|