Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 22 Lutego 2019
 
 
 
15 tys. zgłoszeń do ,,Big Brothera". Ryszard Sibilski: jeden z najlepszych reality-show na świecie
 
Do powracającego po 11 latach przerwy reality-show „Big Brother” zgłosiło się dotąd prawie 15 tys. uczestników - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Szukamy takich osób, które mają coś do powiedzenia, oraz są charyzmatyczne i wyjątkowe - mówi nam Ryszard Sibilski, prezes Endemol Shine Polska. więcej
 
 
TVP i Polskie Radio dostaną 1,26 mld zł z budżetu. Za projektem posłowie PiS
 
Rekompensatę w wysokości 1 mld 260 mln zł dla publicznej radiofonii i tv z tytułu utraconych w latach 2018-19 opłat abonamentowych zakłada przyjęta w piątek przez Sejm nowela ustawy o opłatach abonamentowych. więcej
 
 
Analitycy o przejęciu Eurozetu za 326,75 mln zł: Agora zapłaciła za premię w postaci synergii
 
Agora, wspólnie z czeską spółką SFS Ventures kupi Grupę Eurozet, nadawcę m.in. Radia Zet. Sama nabędzie 40 proc. udziałów za 130,7 mln złotych, zatem za cały pakiet cena wyniosła ok. 326, 75 mln zł. Analitycy, pytani przez Wirtualnemedia.pl oceniają: „Trochę drogo, ale Agora zapłaciła za premię w postaci synergii”. więcej
 
 
,,Sieci" i ,,Gazeta Polska" z największymi spadkami w 2018 roku. Tylko ,,Tygodnik Powszechny" ze wzrostem
 
W 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazły się „Sieci” i „Gazeta Polska” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
TVP nie może przeprowadzić audytu badania oglądalności. ,,Nielsen się ociąga"
 
We wrześniu 2018 roku Nielsen rozpoczął wstępne rozmowy z firmą Sadren, która na zlecenie Telewizji Polskiej ma dokonać audytu pomiaru oglądalności dostarczanego przez Nielsena. - Ociąga się Nielsen, ciągle widzi obszary w których ma wątpliwości. Jestem jednak optymistą - sprawa idzie bardzo powoli, ale idzie do przodu. Nie ma ustalonego ostatecznego terminu przedstawienia wyników audytu - komentuje Maciej Stanecki, wiceprezes TVP w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Netflix i HBO GO z dużymi wzrostami, w dół Ipla. TVP.pl przed Playerem (top serwisów i aplikacji VoD) więcej
 
Play wiosną uruchomi platformę Play Now TV. Ceny od 20 do 35 zł miesięcznie więcej
 
Serial ,,Stulecie Winnych" od marca w TVP. ,,Pod względem rozmachu jak 'Noce i dnie' czy 'Chłopi'" więcej
 
Portale w informacjach i publicystyce: WP zwiększa przewagę nad Onetem, Gazeta.pl i Interia najbardziej w górę więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego TVN
Redaktor serwisu se.pl / wydawca strony głównej Super Express
Konsultant ds. Opisywania i Pozyskiwania Treści Multimedialnych TVN
Specjalista ds. Rozwoju Biznesu Grupa ZPR Media
Wydawca Serwisu VOD TVN
(Młodszy) Specjalista ds. Realizacji Sprzedaży Specjalnej TVN
Kierownik Produkcji Edipresse Content Studio Edipresse Polska
FOTOEDYTOR, REDAKTOR DZIAŁU STUDENCKIEGO Grupa ZPR Media
Menedżer ds. Sprzedaży Specjalnej TVN
Marketing & Customer Communication Specialist Inbank
Analityk ds. Kosztów Produkcji TVN
Dokumentalista IT TVN
Asystent/ka Działu TVN
Specjalista Seo Ringier Axel Springer
PR & Media Relations Manager Pret-a-Porter PR
SPECJALISTA DS. REKLAMY I SPONSORINGU nc+
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
15 tys. zgłoszeń do ,,Big Brothera". Ryszard Sibilski: jeden z najlepszych reality-show na świecie

Do powracającego po 11 latach przerwy reality-show „Big Brother” zgłosiło się dotąd prawie 15 tys. uczestników - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Szukamy takich osób, które mają coś do powiedzenia, oraz są charyzmatyczne i wyjątkowe - mówi nam Ryszard Sibilski, prezes Endemol Shine Polska. więcej

TVP i Polskie Radio dostaną 1,26 mld zł z budżetu. Za projektem posłowie PiS

Rekompensatę w wysokości 1 mld 260 mln zł dla publicznej radiofonii i tv z tytułu utraconych w latach 2018-19 opłat abonamentowych zakłada przyjęta w piątek przez Sejm nowela ustawy o opłatach abonamentowych. więcej

TVP nie może przeprowadzić audytu badania oglądalności. ,,Nielsen się ociąga"

We wrześniu 2018 roku Nielsen rozpoczął wstępne rozmowy z firmą Sadren, która na zlecenie Telewizji Polskiej ma dokonać audytu pomiaru oglądalności dostarczanego przez Nielsena. - Ociąga się Nielsen, ciągle widzi obszary w których ma wątpliwości. Jestem jednak optymistą - sprawa idzie bardzo powoli, ale idzie do przodu. Nie ma ustalonego ostatecznego terminu przedstawienia wyników audytu - komentuje Maciej Stanecki, wiceprezes TVP w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Korona królów" straciła 860 tys. widzów

W tym roku „Koronę królów” ogląda średnio 1,66 mln widzów. Jest to o 860 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Dorota Gawryluk o korekcie ramówki Polsat News: wynika z długiego bloku reklamowego przy ,,Wydarzeniach i opiniach"

Od 18 lutego Polsat News zmodyfikował swoją ramówkę w prime-time. - Korekta ta wynika z długiego bloku reklamowego towarzyszącemu programowi „Wydarzenia i opinie” - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki w Telewizji Polsat. więcej

Nowe odcinki ,,Śladu" od 25 lutego w Polsacie (wideo)

W poniedziałek, 25 lutego Polsat rozpocznie emisję nowych odcinków „Śladu”, który będzie pokazywany od poniedziałku do czwartku po godz. 22.00. Najpierw stacja dokończy emisję pozostałych 20 odcinków pierwszej serii cyklu, a od 1 kwietnia będzie można oglądać drugi sezon. więcej

,,W roli głównej" z Magdą Mołek wraca po przerwie do TVN Style

W środę 6 marca br. stacja TVN Style rozpocznie emisję nowego sezonu talk-show „W roli głównej”, w którym Magda Mołek rozmawia ze znanymi osobami. Program powraca po jednosezonowej przerwie. więcej

12. edycja ,,Mam talent!" w jesiennej ramówce TVN. Niedługo ruszają precastingi

TVN podjął decyzję o realizacji 12. edycji „Mam talent!”, która będzie emitowana w jesiennej ramówce 2019 roku. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że bez zmian jurorami w programie będą Małgorzata Foremniak, Agnieszka Chylińska oraz Agustin Egurrola. więcej

Sąd nakazał PiS-owi usunąć wizerunek Justyny Śliwowskiej z antyuchodźczego spotu

Sąd postanowił o zakazie publikacji wizerunku dziennikarki Telewizji Polskiej Justyny Śliwowskiej w spocie wyborczym PiS „Bezpieczny samorząd” dotyczącym uchodźców. Zakaz wydano na rok, Śliwowska w pozwie domaga się też przeprosin i odszkodowania. więcej

Powstaje szpiegowski serial ,,Nieświadomi" HBO Europe z międzynarodową obsadą. Premiera pod koniec 2019 roku

Wystartowały prace nad nowym czeskim serialem produkcji HBO Europe „Nieświadomi”, w którym wystąpią m.in.: Tatiana Pauhofová, Hattie Morahan i David Nykl. Premiera cyklu zaplanowana została na koniec 2019 roku. więcej

2,6 mln dolarów za spot przy transmisji z wręczenia Oscarów. Bloki wyprzedane

Maksymalnie 2,6 mln dolarów kosztuje 30-sek. spot, który zostanie wyemitowany przy transmisji z tegorocznej gali wręczenia Oscarów w telewizji ABC 24 lutego br. Wśród firm, które pokażą wtedy swoje reklamy są m.in. Ferrero, McDonald's, Samsung. więcej

,,Gwiazdy Kabaretu 2" od 1 marca w Czwórce (wideo)

W piątek, 1 marca telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję drugiego sezonu programu „Gwiazdy Kabaretu”. więcej

KRRiT chce kupić dane telemetryczne za 234 tys. zł, ofertę złożył tylko Nielsen Audience Measurement

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji szuka dostawcy danych telemetrycznych, z którego usług będzie korzystać rok. Wyda na to nie więcej niż 285 tys. zł netto. Ofertę złożył tylko Nielsen Audience Measurement - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Mam talent Ameryka" hitem WP. Talent-show śledzi 127 tys. widzów

Trzynasty sezon pokazywanego w Telewizji WP talent-show „Mam talent Ameryka” ogląda średnio 127 tys. widzów. Cykl około dwukrotnie podnosi średnie długookresowe udziały stacji. więcej

,,Kto tu mieszka?" - nowy program TVN Style. Trwają castingi

W wiosennej ramówce stacji TVN Style znajdzie się nowy program „Kto tu mieszka?”, w którym bohaterowie będą oglądać swoje mieszkania i zgadywać, do kogo należą. Właśnie wystartowały castingi na uczestników. więcej

,,Moje Disco Moje Wszystko" w Disco Polo Music. Prowadzącą Paulina Sykut-Jeżyna

W sobotę, 2 marca na antenie Disco Polo Music wystartuje nowy program muzyczny „Moje Disco Moje Wszystko”. Gościem każdego odcinka będą największe gwiazdy disco polo. Program poprowadzi Paulina Sykut-Jeżyna. więcej

,,Historia wieżowców" w National Geographic

Od 28 lutego w National Geographic będzie można oglądać nocy cykl „Historia wieżowców”. więcej

Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci

W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
TVP i Polskie Radio dostaną 1,26 mld zł z budżetu. Za projektem posłowie PiS

Rekompensatę w wysokości 1 mld 260 mln zł dla publicznej radiofonii i tv z tytułu utraconych w latach 2018-19 opłat abonamentowych zakłada przyjęta w piątek przez Sejm nowela ustawy o opłatach abonamentowych. więcej

 
"Gazeta Wyborcza" najczęściej cytowanym medium w styczniu. Wysoko Wirtualnemedia.pl

W styczniu br. w mediach najczęściej cytowano "Gazetę Wyborczą", 3423 razy - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Portal Wirtualnemedia.pl kolejny miesiąc był jednym z najbardziej opiniotwórczych serwisów internetowych. więcej

 
Tomasz Zimoch prawomocnie wygrał proces z Polskim Radiem, nie zapłaci odszkodowania za odejście z pracy

Sąd Okręgowy w Warszawie podtrzymał orzeczenie pierwszej instancji w procesie wytoczonym Tomaszowi Zimochowi przez Polskie Radio. Zdecydowano, że dziennikarz nie musi płacić firmie 30 tys. zł odszkodowania za to, że w czerwcu 2016 roku rozwiązał z jej winy swoją umowę o pracę. - Satysfakcja. I to duża... - komentuje Zimoch. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Łodzi. Eska i Radio ZET na podium

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Emilian Madey poprowadzi audycję w Radiu dla Ciebie o Stanisławie Moniuszce

Od 24 lutego br. w każdą ostatnią niedzielę miesiąca na antenie Radia dla Ciebie pojawi się audycja, której gospodarzem będzie Emilian Madey - kompozytor, pianista i dyrygent. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Izabela Albrychiewicz szefową GroupM w Polsce, Paweł Gala na czele Wavemaker

Izabela Albrychiewicz obejmuje funkcję CEO GroupM w Polsce. Na stanowisku agencji CEO Wavemaker zastąpi ją Paweł Gala, dotychczasowy partner zarządzający agencji. więcej

W tym roku wydatki na reklamę globalnie wzrosną o 4,3 proc. do 616 mld dolarów

Globalne wydatki na reklamę wzrosną w tym roku o 4,3 proc., do 616 mld dolarów - prognozuje firma WARC na podstawie danych z 96 krajów. To efekt zanotowanego w 2018 roku 5,4 proc. wzrostu, największego od 2011 roku. więcej

Zasłony z IKEI oczyszczą powietrze w mieszkaniu

IKEA opracowała innowacyjne zasłony, które jednocześnie pełnią funkcję oczyszczacza powietrza. więcej

Agencje z Dentsu Aegis Network Polska będą reklamować Bell Polska

Agencje Carat, Isobar oraz Dentsu Data Services (należą do Dentsu Aegis Network Polska) rozpoczynają obsługę komunikacyjną marki kosmetycznej Bell. więcej

2,6 mln dolarów za spot przy transmisji z wręczenia Oscarów. Bloki wyprzedane

Maksymalnie 2,6 mln dolarów kosztuje 30-sek. spot, który zostanie wyemitowany przy transmisji z tegorocznej gali wręczenia Oscarów w telewizji ABC 24 lutego br. Wśród firm, które pokażą wtedy swoje reklamy są m.in. Ferrero, McDonald's, Samsung. więcej

Podwyżki dla pracowników Lidla, sieć w kampanii reklamowej zachęca do składnia CV

Sieć sklepów Lidl Polska od marca podnosi pracownikom pensje. Załoga może liczyć średnio na 9,2 proc. wyższe wynagrodzenie w stosunku do poziomu z ubiegłego roku. Firma szuka też nowych pracowników, co wspiera kampanią reklamową. więcej

RTB House tworzy Creatives Lab, kieruje nim Grzegorz Kłapkowski

W strukturze agencji RTB House - zajmującej się dostarczaniem technologii do marketingu internetowego - powstał Creatives Lab. To zespół skupiony na poprawie efektywności kreacji. Na czele zespołu stanął Grzegorz Kłapkowski. więcej

W lokalu Casa De Carne trzeba sobie zabić zwierzę do zjedzenia (wideo)

Czy zjedlibyśmy zwierzę, które chwilę wcześniej zabijemy własnymi rękami? Przed takim dylematem postawili konsumentów twórcy krótkometrażowego filmu o restauracji Casa De Carne, zmuszając do refleksji nad naszymi codziennymi preferencjami żywieniowymi. więcej

Hash.fm miał w 2018 r. 7,3 mln zł wpływów, wzrost o 91 proc.

W ubiegłym roku agencja influencer marketingu Hash.fm odnotowała 7,3 mln przychodów. To o 3,5 mln więcej niż w roku 2017. Firma nie podaje informacji o innych kluczowych wskaźnikach finansowych. więcej

Już 7 mln klientów w programie lojalnościowym "Moja Biedronka"

Właściciel sieci Biedronka, Jeronimo Martins Polska, poinformował, że z programu lojalnościowego "Moja Biedronka" korzysta już ponad 7 milionów klientów. więcej

Król ubrany jak pułkownik Sanders reklamuje grillowanego kurczaka w Burger King (wideo)

Sieć Burger King, która koncentruje się głównie na promowaniu swoich burgerów atakując przeważnie głównego konkurenta, czyli McDonald's, teraz w swojej kampanii celuje w KFC. Służy to promocji oferowanych w jej restauracjach kanapek z grillowanym kurczakiem. więcej

Burberry przeprasza za bluzę ze sznurem na szyi

Brytyjska marka modowa Burberry przeprosiła za to, że na londyńskim tygodniu mody jedna z modelek na pokazie miała na sobie bluzę z kapturem i zawiązany na szyi sznur w kształcie pętli. Zrobiła to po krytyce ze strony modelki Liz Kennedy, która stwierdziła: "Samobójstwo to nie moda". więcej

Patryk Wąsowicz w dziale marketingu polskiego oddziału OKI Europe

Do polskiego oddziału OKI Europe, zajmującego się produkcją drukarek, dołączył Patryk Wąsowicz. Objął stanowisko product marketing managera. więcej

Reżyser ,,Jeszcze dzień życia" reprezentowany przez studio Dobro

Do zespołu reżyserów reprezentowanych na wyłączność przez Dobro dołączył Damian Nenow, reżyser filmu o Ryszardzie Kapuścińskim „Jeszcze dzień życia". więcej

Milka z kolejną loterią w ramach kampanii "Sercem z naszymi"

Marka Milka (należąca do Mondelez Polska) rozpoczyna kolejną loterię dla konsumentów, w ramach kampanii "Sercem z naszymi". Tym razem, do wygrania są bilety na turniej skoków narciarskich w Wiśle. więcej

Devire wydziela w firmie obszar digital. Szefem Mateusz Wójtowicz

Firma rekrutacyjna Devire utworzyła w swojej strukturze nowy brand, devire.digital. Kieruje nim Mateusz Wójtowicz. więcej

Agencja Brave z 60 proc. wzrostem przychodów w 2018 roku

Nieustanne poszukiwanie nowych i kreatywnych rozwiązań oraz kompleksowe podejście do potrzeb klientów agencji Brave zaowocowały w zeszłym roku prawie 100 zrealizowanymi projektami i ponad 15,8 mln zł przychodu. Agencja pozyskała aż 11 nowych klientów, jednocześnie utrzymując wszystkich dotychczasowych. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Analitycy o przejęciu Eurozetu za 326,75 mln zł: Agora zapłaciła za premię w postaci synergii

Agora, wspólnie z czeską spółką SFS Ventures kupi Grupę Eurozet, nadawcę m.in. Radia Zet. Sama nabędzie 40 proc. udziałów za 130,7 mln złotych, zatem za cały pakiet cena wyniosła ok. 326, 75 mln zł. Analitycy, pytani przez Wirtualnemedia.pl oceniają: „Trochę drogo, ale Agora zapłaciła za premię w postaci synergii”. więcej

,,Sieci" i ,,Gazeta Polska" z największymi spadkami w 2018 roku. Tylko ,,Tygodnik Powszechny" ze wzrostem

W 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazły się „Sieci” i „Gazeta Polska” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

PKN Orlen kupi Ruch, jeśli wyniki analiz będą pozytywne

Dystrybutor prasy Ruch, który od kilku miesięcy balansował na krawędzi upadku, pod koniec stycznia br. przedstawił plan restrukturyzacji. Zakłada on m.in. zaangażowanie się w PKN Orlen w ratowanie tego kolportera. Prezes spółki, Daniel Obajtek ocenił, że koncern jest gotowy kupić Ruch, ale pod warunkiem pozytywnych wyników analiz. więcej

"Gazeta Wyborcza" najczęściej cytowanym medium w styczniu. Wysoko Wirtualnemedia.pl

W styczniu br. w mediach najczęściej cytowano "Gazetę Wyborczą", 3423 razy - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Portal Wirtualnemedia.pl kolejny miesiąc był jednym z najbardziej opiniotwórczych serwisów internetowych. więcej

Agora uruchomi w marcu pierwszą restaurację z hot-dogami Van Dog

Grupa Agora, która oprócz inwestycji w branży medialnej, stawia na rozrywkę i gastronomię, w marcu uruchomi swój kolejny koncept restauracyjny - Van Dog. Spółka ma w planach uruchomienie sieci lokali - kolejnej po Papa Diego - z meksykańską kuchnią. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Nestle, Disney i Epic Games wstrzymują reklamy na YouTube. Powodem skandal z udziałem pedofilów

Vloger Matt Watson ujawnił, że platforma YouTube jest wykorzystywana przez pedofilów do zwiększania zasięgów ich treści zamieszczanych w internecie. Okazało się też, że w komentarzach pod materiałami z udziałem dzieci środowiska pedofilskie nawiązują ze sobą kontakty. W odpowiedzi koncerny Nestle, Disney i Epic Games wstrzymały emisję reklam na YouTube. -  Natychmiast podjęliśmy szereg działań, usuwając konta i kanały, zgłaszając nielegalne działania władzom oraz blokując komentarze pod dziesiątkami milionów filmów z udziałem osób nieletnich - zapewnia YouTube w komentarzu przesłanym do Wirtualnemedia.pl. więcej

Tomasz Sekielski wezwany na świadka w sprawie przewrócenia pomnika ks. Jankowskiego. ,,Zarzucanie dokumentaliście, że jest w miejscu wydarzeń, to absurd"

Trzech sprawców przewróciło w nocy ze środy na czwartek pomnik ks. Henryka Jankowskiego w Gdańsku. Zdarzenie nagrał reporter Tomasz Sekielski, co skrytykowało wielu dziennikarzy. - Zarzucanie dziennikarzowi, dokumentaliście, że jest w miejscu wydarzeń, kiedy coś się dzieje jest absurdem - komentuje w rozmowie z nami Sekielski. Został już przesłuchany w charakterze świadka. więcej

"Gazeta Wyborcza" najczęściej cytowanym medium w styczniu. Wysoko Wirtualnemedia.pl

W styczniu br. w mediach najczęściej cytowano "Gazetę Wyborczą", 3423 razy - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Portal Wirtualnemedia.pl kolejny miesiąc był jednym z najbardziej opiniotwórczych serwisów internetowych. więcej

Facebook pozwala użytkownikom Androida na wyłączenie lokalizacji w tle

Facebook udostępnił użytkownikom Androida nową opcję pozwalającą na wyłączenie  ich lokalizowania w czasie gdy aplikacja nie jest uruchomiona. Wcześniej taką funkcję otrzymały osoby korzystające z wersji Facebooka przeznaczonej do systemu iOS. więcej

IAB Polska reaktywuje grupę roboczą social media, szefową Barbara Drapała

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska po trzech latach reaktywował grupę roboczą zajmującą się tematyką mediów społecznościowych. Przewodniczącą została Barbara Drapała, head of social media w Performics. więcej

Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci

W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
TVP nie może przeprowadzić audytu badania oglądalności. ,,Nielsen się ociąga"

We wrześniu 2018 roku Nielsen rozpoczął wstępne rozmowy z firmą Sadren, która na zlecenie Telewizji Polskiej ma dokonać audytu pomiaru oglądalności dostarczanego przez Nielsena. - Ociąga się Nielsen, ciągle widzi obszary w których ma wątpliwości. Jestem jednak optymistą - sprawa idzie bardzo powoli, ale idzie do przodu. Nie ma ustalonego ostatecznego terminu przedstawienia wyników audytu - komentuje Maciej Stanecki, wiceprezes TVP w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

Przy wyborze filmu w kinie, kierujemy się wiedzą z internetu

Wybierając film do obejrzenia w kinie, widzowie kierują się przede wszystkim informacjami dostępnymi w internecie - zwiastunami, reklamami, recenzjami czy opiniami innych użytkowników - pokazuje badanie Kantar Millward Brown. Przy wyboru konkretnego kina decydującym kryterium jest lokalizacja. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Fundusz Inovo klientem Clue PR

Agencja Clue PR rozpoczęła współpracę z Inovo, funduszem venture capital. więcej

FinTech SumUp stawia na PR Calling

Do grona klientów agencji PR Calling  dołączyła spółka FinTech SumUp. Współpraca ma charakter projektowy. więcej

Ahava PR zajmie się promocją marki TrybEco

Do grona klientów agencji Ahava PR dołączyła polska marka rowerów i skuterów elektrycznych TrybEco. Umowę podpisano przez rekomendację. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Facebook pozwala użytkownikom Androida na wyłączenie lokalizacji w tle
Orange Polska ze wzrostem zysku EBITDA. Ma 1,55 mln klientów ofert konwergentnych i 366 tys. internetu światłowodowego
Qarson debiutuje w Polsce z ofertą wynajmu aut na abonament
T-Mobile Polska z wyższymi przychodami i mniejszym zyskiem, przyrost użytkowników o 333 tysiące. ,,Wykluczenie Huawei może opóźnić start 5G w Polsce"
Zasłony z IKEI oczyszczą powietrze w mieszkaniu
 
 
 
GOSPODARKA
 
Qarson debiutuje w Polsce z ofertą wynajmu aut na abonament
Agora uruchomi w marcu pierwszą restaurację z hot-dogami Van Dog
T-Mobile Polska ze wzrostem wpływów i spadkiem zysku EBITDA. W ub.r. zyskał 333 tys. klientów
Podwyżki dla pracowników Lidla, sieć w kampanii reklamowej zachęca do składnia CV
Już 7 mln klientów w programie lojalnościowym "Moja Biedronka"
Burberry przeprasza za bluzę ze sznurem na szyi
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Powstaje szpiegowski serial ,,Nieświadomi" HBO Europe z międzynarodową obsadą. Premiera pod koniec 2019 roku
Przy wyborze filmu w kinie, kierujemy się wiedzą z internetu
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj