|
|
|
|
|
|
|
Polsat bez nowości w wiosennej ramówce. Stacja stawia na kontynuacje sprawdzonych projektów
W wiosennej ramówce Polsatu nie znajdą się nowe projekty. Stacja postawi na kontynuację sprawdzonych programów i seriali, w tym: „Tańca z gwiazdami”, „Śpiewajmy razem”, „Śladu”, czy „Twoja twarz brzmi znajomo”. - Uważam, że nie należy rynku zarzucać zupełnie nowymi programami. Trzeba dać widzom to co kochają w jak najlepszym wydaniu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat.
więcej
|
Prokuratura umorzyła śledztwo ws. operatora ,,Superwizjera", który nagrał neonazistów
Prokuratura Regionalna w Katowicach umorzyła śledztwo dotyczące zachowania operatora Piotra Wacowskiego w czasie realizacji reportażu o grupie neonazistów pokazanego w styczniu ub.r. w „Superwizjerze” w TVN24. Uznano, że Wacowski nie propagował faszyzmu ani nie namawiał do innych osób działań przeciw uchodźcom.
więcej
|
Vectra stawia na 4K. Nowy dekoder i kanały, wśród niche Eleven Sports w 4K
Sieć kablowa Vectra zaoferuje telewizję online oraz cyfrową w jakości 4K. To kolejna firma, która - po Inei - zdecydowała się inwestować w jakość obrazu. Dodatkowo widzowie mogą otrzymać również dostęp do 138 kanałów w domu i 124 poza domem.
więcej
|
Rekordowe wsparcie dla TVP i Polskiego Radia. Senatorowie PiS za przekazaniem 1 mld 260 mln zł
Rekompensatę w wysokości 1 mld 260 mln zł dla publicznej radiofonii i tv z tytułu utraconych w latach 2018-19 opłat abonamentowych zakłada nowela ustawy o opłatach abonamentowych, którą we wtorek poparł Senat.
więcej
|
749 tys. widzów serialu ,,Rozbite marzenia. 1918-1939" w TVP2
Nowy historyczny serial „Rozbite marzenia. 1918-1939” oglądało średnio 749 tys. widzów. Produkcja dała TVP2 trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 2,77 mln zł.
więcej
|
,,Blondynka" nadal hitem, TVP1 zdystansowała konkurencję. 9,49 mln zł z reklam
Siódmy sezon „Blondynki” oglądało średnio 2,73 mln widzów, czyli o 160 tys. osób mniej niż szóstą edycję nadawaną rok temu. Serial nadal dawał TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego w 4+. Wpływy z reklam wyniosły 9,49 mln zł.
więcej
|
Xin Xiaomeng pierwszą cyfrową prezenterką chińskiej agencji telewizyjnej Xinhua
Xin Xiaomeng to pierwsza w pełni sztuczna inteligencja, która będzie prezenterką państwowej, chińskiej agencji telewizyjnej Xinhua. Rozwiązanie opracowano we współpracy z koncernem technologicznym Sogou.
więcej
|
Udany debiut serialu ,,Odwróceni. Ojcowie i córki". 1,82 mln widzów pierwszego odcinka
Pokazany w poniedziałek wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego serialu „Odwróceni. Ojcowie i córki” oglądało średnio 1,82 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Oglądalność TVP Sport wzrosła o 169 proc. Zdecydowany lider wśród stacji sportowych
W zeszłym miesiącu nowym liderem oglądalności wśród stacji sportowych został TVP Sport. Stacja ta pochwalić się mogła zdecydowanie największym wzrostem w zestawieniu. Na czele spadków uplasowała się Motowizja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
5 nowych kanałów w podstawowym pakiecie UPC Polska
Od 26 lutego abonenci UPC Polska korzystający z pakietu Start zyskają dostęp do pięciu nowych kanałów w jakości High Definition. Dodatkowo 15 z dostępnych do tej pory stacji zaktualizowanych zostało do jakości HD.
więcej
|
HBO chwali się nowościami na najbliższe miesiące
W najnowszym klipie HBO zapowiada serialowe nowości, które zadebiutują w stacji jeszcze w tym roku. Najbardziej wyczekiwaną premierą jest "Gra o tron".
więcej
|
Reklamy zamiast serwisu informacyjnego między ,,W tyle wizji" i ,,W tyle wizji Extra"
Stacja TVP Info zrezygnowała z emisji „Flesz Info Wieczoru” o godz. 22.24, czyli w przerwie pomiędzy „W tyle wizji” i „W tyle wizji Extra”. Zamiast serwisu informacyjnego nadawane są teraz bloki reklamowe.
więcej
|
Szósty sezon ,,Efektu Domina" Dominiki Kulczyk od 3 marca w TVN
W niedzielę 3 marca br. stacja TVN wyemituje premierowy odcinek szóstego sezonu programu „Efekt Domina”, który prowadzi Dominika Kulczyk. Pierwszy odcinek tej serii był realizowany w Ghanie.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grupa K2 ze spadkiem wpływów i zysku. Słabsze wyniki sprzedażowe agencji K2 i K2 Media
Według wstępnych danych Grupa K2 w ub.r. zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 1,4 proc. do 109 mln zł, zysku z działalności operacyjnej (EBT) o 39,7 proc. do 3 mln zł oraz zysku EBITDA o 23,1 proc. do 8 mln zł. Firma tłumaczy to słabszymi wynikami sprzedażowymi w segmencie agencyjnym i mediowym oraz kosztami programu opcyjnego dla spółki zależnej Fabrity.
więcej
|
Komisja Europejska szykuje kampanię na 15-lecie wejścia Polski do UE, rusza przetarg
Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej planuje przeprowadzić kampanię informacyjną związaną z 15 rocznicą wejścia Polski do Unii Europejskiej. Rozpoczęło poszukiwania agencji, która zajmie się jej przeprowadzeniem - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Centra handlowe straciły prawie 18 mln klientów przez zakaz handlu w niedzielę
Centra handlowe straciły w 2018 roku 17,84 mln klientów robiących do tej pory zakupy w niedziele oraz 990 tys. klientów robiących je do w czwartki - pokazują dane Retail Institute. W niedziele handlowe galerie handlowe odwiedziło 32,9 mln klientów, o 8,5 proc. więcej niż w roku 2017.
więcej
|
Aleksander Piątek i Łukasz Smykla awansowali w Focus Media
W agencji Focus Media Group na nowo utworzone stanowiska creative team headów awanse uzyskali Aleksander Piątek i Łukasz Smykla.
więcej
|
Młoda gwiazda "Stranger Things" zachęca w kampanii Converse do redefinicji słowa ,,dziewczyna"
Marka obuwia Converse startuje z międzynarodową kampanią „All The Stories Are True”, w której zachęca do ponownego zdefiniowania słowa „dziewczyna”. W akcję włączyła się brytyjska aktorka Millie Bobby Brown (znana ze "Stranger Things"), w Polsce założycielka GeekGoesChic, Kasia Gola.
więcej
|
Sklepy Netto kampanią #TatoWie promują swój nowy program lojalnościowy (wideo)
Sieć sklepów Netto rozpoczęła nową akcję lojalnością skierowaną do tych klientów, którzy lubią gotować. Promuje ją kampanią #TatoWie przygotowaną przez agencję Brand New Heaven.
więcej
|
Jędrzej Góralski odchodzi z Nielsena
Jędrzej Góralski, client service director Nielsen Audience Measurement, rozstaje się z firmą po ponad 20 latach współpracy.
więcej
|
Szymon Majewski relacjonuje szturm rodzin na salony Plusa (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa Plusa, w której operator promuje ofertę dla rodzin oraz abonamenty dla firm. Akcję przygotowały Scholz&Friends Warszawa, TFP i Vizeum.
więcej
|
Resort środowiska szuka agencji do przygotowania filmów o tym, jak należy zachować się w parkach narodowych
Ministerstwo Środowiska planuje w tym roku emisję cyklu filmów edukacyjnych prezentujących właściwe zachowania turystów na terenach parków narodowych w Polsce.
więcej
|
Elektryczny Jaguar I-Pace reklamowany w teledysku ,,Duch" zespołu Xxanaxx i Marka Bilińskiego (wideo)
Rozpoczęła się lokalna, polska odsłona kampanii „Set the Pace”, w której promowany jest całkowicie elektryczny samochód marki Jaguar. Zaprezentowano go w teledysku do piosenki „Duch” zespołu Xxanaxx i Marka Bilińskiego.
więcej
|
Vision Express po raz czwarty zaprasza na badania wzroku
Rusza czwarta edycja kampanii Vision Express Wielkie Badanie Wzroku, w ramach której za symboliczną opłatą można przebadać swój wzrok w salonach firmy w całej Polsce. Akcję wspierają działania promocyjne, za które odpowiada agencja Walk.
więcej
|
Grzegorz Halama w reklamie serwisu HaloPrawo.pl
Firma Availo rusza z kolejną odsłoną kampanii reklamowej serwisu HaloPrawo, oferującego porady prawne online. W wizerunkowej akcji bierze udział znany aktor kabaretowy Grzegorz Halama.
więcej
|
Ponad 800 zgłoszeń do konkursu Papaya Young Directors 2019
Zakończył się etap przyjmowania zgłoszeń do szóstej edycji konkursu Papaya Young Directors, organizowanego przez dom produkcyjny Papaya Films. W Kategorii Głównej zgłoszono 805 eksplikacji reżyserskich filmowców z 15 państw. 23 marca rozpocznie się przyjmowanie zgłoszeń do Kategorii Teledysk. - Łącznie spodziewamy się 1200 zgłoszeń, czyli więcej niż w ubiegłym roku - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Kacper Sawicki, executive producer Papaya Films.
więcej
|
Infobip z nową identyfikacją wizualną
Firma Infobip, dostarczająca rozwiązania komunikacji mobilnej dla biznesu wprowadziła nową identyfikację wizualną.
więcej
|
Agencja Brave z 60 proc. wzrostem przychodów w 2018 roku
Nieustanne poszukiwanie nowych i kreatywnych rozwiązań oraz kompleksowe podejście do potrzeb klientów agencji Brave zaowocowały w zeszłym roku prawie 100 zrealizowanymi projektami i ponad 15,8 mln zł przychodu. Agencja pozyskała aż 11 nowych klientów, jednocześnie utrzymując wszystkich dotychczasowych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Gerald Birgfellner chce pozwać ,,Gazetę Polską" za artykuł o ,,powiązaniach z Putinem"
W ostatnim numerze „Gazety Polskiej” ukazał się artykuł, w którym tygodnik sugerował, że Gerald Birgfellner miałby być powiązany z zaufanym oligarchą Władymira Putina. Roman Giertych, pełnomocnik austriackiego biznesmena zapowiedział pozwanie pisma za tę publikację. - Jeśli Giertychowi będzie chodziło o efekt medialny to go osiągnie, choć nie wiem, czy będzie nim zachwycony skomentował Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „Gazety Polskiej”.
więcej
|
Paweł Kukiz chce, żeby Wojciech Czuchnowski przeprosił za nazwanie go antysemitą
Paweł Kukiz żąda przeprosin od Wojciecha Czuchnowskiego, dziennikarza „Gazety Wyborczej” (Agora). Chodzi o wpis na Twitterze, w którym nazwał lidera Kukiz’15 antysemitą.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" przeprasza za pierwszą stronę o hojnym rozdawnictwie na podwyżki dla nauczycieli i pielęgniarek
Na pierwszej stronie wtorkowej „Gazety Wyborczej” (Agora) jako jeden z przejawów hojnego rozdawania naszych pieniędzy przez PiS podano 16,1 proc. podwyżek w br. dla nauczycieli. Po wielu krytycznych komentarzach, m.in. od Związku Nauczycieli Polskich, dziennikarka „GW” Justyna Suchecka wyjaśniła, że to podwyżka rozłożona na półtora roku. - Powstało zamieszanie, za które przepraszamy - skomentowała redakcja „Wyborczej”.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" zaoferuje płatny staż w ramach programu Google News Initiative Fellowship
„Gazeta Wyborcza” weźmie udział w tegorocznej edycji Google News Initiative Fellowship - programu organizowanego przez Europejskie Centrum Dziennikarstwa (EJC) dla młodych dziennikarzy. W ramach inicjatywy jedna osoba ma szansę odbyć płatny staż dziennikarski w dziale danych dziennika.
więcej
|
MB Audyt i Rewident będą mogły przeprowadzić kontrolę pism w ZKDP
Zarząd Związku Kontroli Dystrybucji Prasy rozstrzygnął konkurs na audytorów, którzy będą mogli dokonać kontroli pism branżowych. Wyłoniono dwie firmy: MB Audyt oraz spółkę Rewident.
więcej
|
Od 28 lutego w sprzedaży wydanie specjalne miesięcznika ,,Sens" dla mężczyzn
Od czwartku, 28 lutego br. w kioskach dostępne będzie wydanie specjalne miesięcznika „Sens” (Wydawnictwo Zwierciadło), skierowanego do czytelników. „Sens o mężczyźnie”. Magazyn będzie poradnikiem o współczesnym mężczyźnie, m.in. o tym co nim kieruje, z jakimi problemami się zmaga.
więcej
|
|
|
Agora zamyka Blox.pl, powodem malejąca popularność serwisu
Pod koniec kwietnia br. Agora zamknie platformę blogową Blox.pl. Firma uzasadnia to jej malejącą popularnością związaną z rozwojem globalnych mediów społecznościowych. W ub.r. ze swoich serwisów blogowych zrezygnowały Onet i Wirtualna Polska.
więcej
|
Grupa K2 ze spadkiem wpływów i zysku. Słabsze wyniki sprzedażowe agencji K2 i K2 Media
Według wstępnych danych Grupa K2 w ub.r. zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 1,4 proc. do 109 mln zł, zysku z działalności operacyjnej (EBT) o 39,7 proc. do 3 mln zł oraz zysku EBITDA o 23,1 proc. do 8 mln zł. Firma tłumaczy to słabszymi wynikami sprzedażowymi w segmencie agencyjnym i mediowym oraz kosztami programu opcyjnego dla spółki zależnej Fabrity.
więcej
|
Wirtualna Polska inwestuje w stacjonarne biura podróży. Wakacje.pl za 6,4 mln zł kupiły Wakacyjny Świat
Spółka Wakacje.pl (należąca do Wirtualna Polska Holding) za 6,4 mln zł przejęła 100 proc. udziałów spółki Travel Network Solutions, właściciela franczyzowej sieci sprzedaży ofert turystycznych Wakacyjny Świat. Nowym prezesem Travel Network Solutions będzie Damian Ozga.
więcej
|
Carrefour uruchamia internetowy sklep spożywczy w Katowicach
Carrefour uruchomił w Katowicach swój e-sklep spożywczy. W ofercie jest ponad 20 tysięcy różnych produktów spożywczych, chemii gospodarczej i kosmetyków.
więcej
|
Rosną dochody ze streamingu muzyki. Universal, Sony i Warner z 6,92 mld dolarów przychodów
W 2018 roku trzy największe wytwórnie muzyczne - Universal Music Group, Sony Music i Warner Music osiągnęły ponad 6,92 mld dolarów przychodów ze streamingu muzyki - wynika z raportu Music Business Worldwide. To wzrost o 1,6 mld w porównaniu z rokiem 2017. Największy wzrost dochodów z muzyki dostępnej w serwisach internetowych zanotował Universal.
więcej
|
Synerise otwiera biuro w Dubaju, na czele Remigiusz Wojtczak
Spółka technologiczna Synerise otworzyła swój oddział w Dubaju, największym mieście Zjednoczonych Emiratrów Arabskich. Kieruje nim Remigiusz Wojtczak, wcześniej business development manager Synerise.
więcej
|
Facebook nie przedłuży nadawania dwóch trzecich programów newsowych na platformie Watch. Powodem słaba oglądalność
Facebook nie zamierza przedłużyć umów na nadawanie dwóch trzecich newsowych i publicystycznych programów obecnych na platformie Watch. Powodem decyzji jest niezadowalająca oglądalność tych audycji. W wypadku programów które pozostaną w ofercie Facebook zmniejszy swój udział finansowy w produkcji i będzie dzielił się z nadawcami przychodami reklamowymi.
więcej
|
Bank Pekao zarobił 2,29 mld zł w 2018 roku. Co trzeci kredyt jest już udzielany w internecie
Bank Pekao osiągnął w czwartym kwartale ubiegłego roku 749,2 milionów złotych zysku netto, a w całym roku prawie 2,3 mld zł. Zeszły rok był dla niego jednym z najbardziej dynamicznych w historii. Pekao otworzył rekordową liczbę nowych rachunków, w tempie dwucyfrowym zwiększył kluczowe wolumeny kredytowe i zanotował jeden z najlepszych wyników finansowych.
więcej
|
Lekkoatleta Adam Kszczot z videoblogiem w WP Sportowe Fakty
W środę, 27 lutego br. Adam Kszczot zadebiutuje na łamach serwisu WP SportoweFakty (Wirtualna Polska) ze swoim videoblogiem. Lekkoatleta, wielokrotny mistrz Europy i medalista mistrzostw świata co dwa tygodnie będzie prowadzić program „Profesor radzi”, w którym opowie o swoich sportowych doświadczeniach.
więcej
|
Grzegorz Halama w reklamie serwisu HaloPrawo.pl
Firma Availo rusza z kolejną odsłoną kampanii reklamowej serwisu HaloPrawo, oferującego porady prawne online. W wizerunkowej akcji bierze udział znany aktor kabaretowy Grzegorz Halama.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|