|
|
|
|
|
|
|
Ruszają prace nad serialem ,,Detektyw Pozytywka" na podstawie serii Grzegorza Kasdepke
Przygody „Detektywa Pozytywki” czytelnicy mieli szansę poznać po raz pierwszy 14 lat temu. Obecnie ruszają prace nad serialem animowanym, który będzie liczyć 26 odcinków. Za reżyserię serialu będzie odpowiadać Dorota Cieśla, za scenariusz - Rafał Skarżycki, a projekty postaci - Piotr Rychel.
więcej
|
TVN z platformą telewizji hybrydowej na MUX-2
Grupa TVN i Discovery Polska uruchomiła na multipleksie drugim platformę telewizji hybrydowej HbbTV dla kanału głównego TVN, dzięki której m.in. widzowie „Dzień dobry TVN” mogą głosować w sondach.
więcej
|
UPC Polska z 1,45 mln klientów na koniec 2018 roku. 1,59 mld zł przychodów
Na koniec ub.r. firma UPC Polska miała 1,45 mln klientów, którzy korzystali z 3,05 mln jednostkowych usług (RGU). Wzrosła liczba sprzedanych przez operatora usług internetu, telewizji cyfrowej i usług telefonicznych, a zmalała liczba usług telewizji analogowej. Przychody wzrosły o 0,8 proc. do 1,59 mld zł.
więcej
|
CNN pokaże serię dokumentów Dominiki Kulczyk o walce ze współczesnym niewolnictwem
W piątek CNN International wyemituje pierwszy z serii filmów dokumentalnych realizowanych we współpracy z Dominiką Kulczyk. Dotyczą one organizacji walczących ze współczesnym niewolnictwem.
więcej
|
Lord Kruszwil o materiale w "Uwadze po Uwadze" TVN: ta stacja demoralizuje dzieci, sceny seksu w paradokumentach
Marek Kruszel, prowadzący na YouTube kanał Lord Kruszwil, w swoim ostatnim filmie podjął polemikę z materiałem wyemitowanym w "Uwaga! Po Uwadze" w TVN. Stacji tej zarzucił m.in. demoralizację młodzieży i promowanie negatywnych zachowań w paradokumentach. Podobne argumenty padły w "Uwaga! Po Uwadze", jednak odnosiły się do części środowiska youtuberów.
więcej
|
IPN pozwie MSNBC za słowa Andrei Mitchell o ,,polskim i nazistowskim reżimie", chce sprostowania na wizji
Instytut Pamięci Narodowej skieruje do amerykańskiej stacji MSNBC pozew o sprostowanie wypowiedzi dziennikarki Andrei Mitchell o „polskim i nazistowskim reżimie”. - Nie uznajemy jej sprostowania na Twitterze. Domagamy się sprostowania na wizji, a więc w miejscu, gdzie kłamliwa informacja została podana - tłumaczy Jarosław Szarek, prezes IPN.
więcej
|
Nowa TV z programem informacyjnym od 4 marca br.
W nowej, wiosennej ramówce Nowa TV (Grupa ZPR Media) pojawi się serwis informacyjny "Obraz Dnia", nadawany również w Polsat News. Dodatkowo stacja pokaże także program "Cztery strony prasy" oraz "Interwencja. Taka jest Polska".
więcej
|
Rada Mediów Narodowych powołała członków rad programowych TVP Szczecin i Radia Opole
Rada Mediów Narodowych, która zajmuje się powoływaniem i odwoływaniem władz mediów publicznych podczas ostatniego posiedzenia powołała nowych członków rad programowych w TVP Szczecin oraz Radiu Opole.
więcej
|
Adam Słomka i Zygmunt Miernik protestowali przed siedzibą KRRiT w sprawie niewpuszczania ich do ,,Studio Polska"
W czwartek, pod siedzibą Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji protestował Adam Słomka i Zygmunt Miernik wraz z grupką wspierających ich osób. Ich manifest miał być aktem sprzeciwu wobec zakazu wstępu, jaki otrzymali do „Studio Polska” TVP Info.
więcej
|
Major League Soccer w Polsacie Sport
Telewizja Polsat pozyskała prawa do transmisji Major League Soccer. Piłkarską ligę od początku marca będzie można oglądać w Polsacie Sport.
więcej
|
Nowy serial ,,Maltese: na tropie Mafii" od 2 marca w Epic Drama
W sobotę, 2 marca 2018 roku Epic Drama rozpocznie emisję nowego serialu „Maltese: na tropie Mafii”. Jest to nowa produkcja twórców „Gomorry”.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RMF FM liderem słuchalności. Duży awans Trójki
Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Radio Kielce - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Land Rover z pierwszą kampanią zrealizowaną w Polsce
Brytyjska marka motoryzacyjna Jaguar Land Rover promuje w swojej najnowszej kampanii model Evoque z rocznika 2018. Reklamę telewizyjną przygotowano po raz pierwszy w Polsce. Za działania odpowiadają agencje z Group One, Labcon, Media Ready, Value Media i SalesTube.
więcej
|
Z własnym pudełkiem i słoikiem po zakupy do Carrefoura
Carrefour w ramach działań na rzecz ochrony środowiska i walki z opakowaniami z plastiku umożliwił klientom w jednym ze swoich marketów kupowanie produktów do własnych opakowań.
więcej
|
Rusza promocja szóstej edycji akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny"
Od 15 do 17 marca potrwa akcja Ministerstwa Sportu i Turystyki i Polskiej Organizacji Turystycznej "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny", promująca turystykę krajową poza wysokim sezonem. Działania wspiera kampania digitalowa oraz materiały partnerów, PLL LOT, Polonusa i PKP Intercity. Koszt kampanii to 400 tys. złotych - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
NBP szuka firmy do produkcji filmu o swojej działalności
Narodowy Bank Polski zaprasza firmy do składania ofert na produkcję filmu promocyjno-informacyjnego o jego działalności – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kompania Piwowarska wprowadza piwo Redd's Mango i Cytryna. Nowa platforma komunikacyjna Let's Redd's
Na rynku zadebiutował nowy wariant piwa Redd's o smaku Mango i Cytryny (Kompania Piwowarska). Obok tego marka zadebiutuje w marcu z nową platformą komunikacyjną Let’s Redd’s, którą przygotowała agencja GPD.
więcej
|
Trwa przetarg Vectry na obsługę mediową
Operator telewizji kablowej Vectra prowadzi przetarg, w którym wybierze dom mediowy. Obecnie współpracuje w tym zakresie z ClickAd.
więcej
|
180heartbeats + Jung v Matt uruchomiła grę w Asystencie Google
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt uruchomiła grę "180 słów" która bazuje na polskiej wersji Asystenta Google.
więcej
|
Huawei lokalną kampanią teaserową promuje smartfon P30 (wideo)
Pod hasłem „P jak piękna fotografia” startuje w Polsce nowa kampania Huawei, która poprzedza główne działania promocyjne nadchodzącej serii smartfonów P30. Kampania teaserowa po raz pierwszy w historii marki obejmie telewizję i potrwa do 26 marca - dnia globalnej premiery nowych smartfonów w Paryżu.
więcej
|
Maria Kucharczyk odchodzi z PHD Media Direction
Maria Kucharczyk, senior business development&marketing specialist, odchodzi z domu mediowego PHD Media Direction. W agencji pracowała trzy lata.
więcej
|
Puma zastąpi Nike jako partner techniczny Manchesteru City
Puma i City Football Group (CFG) podpisały długoterminową umowę partnerską. W jej ramach marka będzie partnerem technicznym klubów, w których większościowym udziałowcem jest CFG. Jednym z tych klubów jest Manchester City, obecnie współpracujący z Nike.
więcej
|
Rafał Niemczynowicz na czele działu UX w GoldenSubmarine
W agencji GoldenSubmarine powstał dział UX. Będzie nim kierował Rafał Niemczynowicz.
więcej
|
Harnaś z kolejną edycją loterii podkapslowej
Wystartowała loteria konsumencka marki piwa Harnaś (Carlsberg Polska). To już trzynasta edycja tej zabawy.
więcej
|
USP Zdrowie w kampanii marki Estabiom o odporności dziecka (wideo)
Pod hasłem „Estabiom. Dba o mikrobiom Twojego dziecka” wystartowała kampania reklamowa preparatów Estabiom Pregna, Baby i Junior z portfolio USP Zdrowie. Za jej przygotowanie odpowiada agencja FCBBridge2Fun.
więcej
|
Prymat i Zwieger w nowej edycji ,,Doradcy smaku" w TVN
Od 4 marca w TVN debiutuje kulinarny program Roberta Sowy „Doradca Smaku”, którego sponsorami są producent przypraw Prymat i firma Zwieger, która dostarcza garnki, noże i patelnie.
więcej
|
Centrum handlowe Blue City promuje się jako "funtastic" miejsce rozrywki
Ruszyła kampania reklamowa warszawskiego centrum handlowego Blue City. Koncept i działania przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited.
więcej
|
Branża farmaceutyczna w 2018 roku najaktywniejsza reklamowo. Spada udział telekomów
Koncerny farmaceutyczne w ubiegłym roku wygenerowały ponad połowę udziałów w zestawieniu największych reklamodawców w telewizji. Liderami są Alfofarm, Polpharma i US Pharmacia. Z pierwszej trójki wypadł Unilever (miejsce ósme) - wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale również całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
więcej
|
Agencja Brave z 60 proc. wzrostem przychodów w 2018 roku
Nieustanne poszukiwanie nowych i kreatywnych rozwiązań oraz kompleksowe podejście do potrzeb klientów agencji Brave zaowocowały w zeszłym roku prawie 100 zrealizowanymi projektami i ponad 15,8 mln zł przychodu. Agencja pozyskała aż 11 nowych klientów, jednocześnie utrzymując wszystkich dotychczasowych.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Subskrybent cyfrowy ,,Gazety Wyborczej" płaci 10 zł miesięcznie. ,,Popularyzujemy płatności autoodnawialne"
Użytkownicy cyfrowej prenumeraty „Gazety Wyborczej”, których na koniec 2018 roku było 170,5 tys., w ub.r. płacili za nią średnio 10 zł miesięcznie. - W 2019 roku spodziewamy się dalszego wzrostu wskaźnika ARPU. Naszym celem jest zwiększenie udziału prenumeratorów opłacających subskrypcję poprzez płatności autoodnawialne, bez względu na długość okresu rozliczeniowego - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Danuta Breguła, dyrektor ds. strategii i rozwoju cyfrowego „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
Agora chce zainwestować 10 mln zł w burgerownie Pasibus, w planach do 40 nowych lokali
Należący do grupy Agora Helios podpisał list intencyjny o współpracy z częścią wspólników spółki Food for Nation, właściciela sieci burgerowni i foodtrucków Pasibus. Planuje zainwestować 10 mln zł w otwarcie do 40 nowych lokali tej marki.
więcej
|
Wicepremier Piotr Gliński otworzył międzynarodową konferencję SDP o wolności słowa
W siedzibie Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich rozpoczęła się dwudniowa debata dziennikarzy pt. „Wolność (słowa) kocham i rozumiem”. „Bez miłości do wolności jako takiej, a do wolności słowa w szczególności, nie będziemy o nią dbać” – powiedział podczas otwarcia spotkania prezes SDP Krzysztof Skowroński.
więcej
|
,,Skarb" Rossmanna zniknie z rynku? "Od czerwca zmieni formułę wydawniczą"
Od czerwca miesięcznik „Skarb” nie będzie już wydawany w dotychczasowej formule - majowy numer ma być ostatni w dotychczasowym kształcie. Nie oznacza to jednak, że magazyn zniknie z rynku. - Pracujemy obecnie nad nową koncepcją „Skarbu”, poinformujemy o niej, jak tylko będzie gotowa - przekazała Wirtualnemedia.pl Agata Nowakowska, rzecznik prasowa sieci Rossmann i jednocześnie redaktor naczelna pisma.
więcej
|
Anna Paczek dyrektorem rozwoju produktu reklamowego, Mariola Zienkiewicz dyrektorem ds. partnerstw strategicznych w Edipresse Polska
Z początkiem marca br. do wydawnictwa Edipresse Polska dołącza Anna Paczek obejmując stanowisko dyrektora rozwoju produktu reklamowego. Przejmie obowiązki Marioli Zienkiewicz, która została dyrektorem ds. partnerstw strategicznych.
więcej
|
Od marca nowe pismo dla dzieci ,,Bing" o przygodach króliczka i jego przyjaciół
Od marca nakładem wydawnictwa Egmont Polska ukaże się nowy magazyn „Bing” dla dzieci w wieku przedszkolnym. Dwumiesięcznik będzie adresowany do fanów przygód króliczka Binga i jego przyjaciół.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" ma 170 tys. subskrybentów cyfrowych, 21 proc. wpływów z internetu
Z płatnej subskrypcji cyfrowej „Gazety Wyborczej” (Agora) na koniec grudnia ub.r. korzystało 170,5 tys. użytkowników, o 37 tys. więcej niż na koniec 2017 roku. - Dziś już 21 proc. przychodów „Wyborczej" pochodzi ze źródeł cyfrowych, przy czym na większość składają się czytelnicy, a nie reklamodawcy - podaje Agora.
więcej
|
,,Tele Świat" najchętniej kupowanym dwutygodnikiem, pisma telewizyjne w czołówce (top 19)
W listopadzie 2018 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”, a w czołowej dziesiątce najwięcej pozycji zajęły pisma telewizyjne - top 19 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
OLX wprowadza opłaty za wszystkie ogłoszenia w kategorii Usługi. Stawka: 13,99 / 19,99 zł
Platforma OLX.pl usuwa opcję darmowego dodawanie pojedynczych ogłoszeń w większości podkategorii w sekcji Usługi. Od 4 marca publikacja anonsu będzie kosztować 19,99 zł, a w dwóch podkategoriach - 13,99 zł.
więcej
|
Marta Krupińska szefową Google Campus London
Marta Krupińska, współzałożycielka platformy Azimo została szefową Campus London, prowadzonej przez Google przestrzeni przeznaczonej do rozwoju startupów. To druga Polka kierująca ośrodkami dla młodych firm tworzonych przez Google - szefową Campus Warsaw jest Agnieszka Hryniewicz-Bieniek.
więcej
|
CCC: Dariusz Miłek rezygnuje z funkcji prezesa, przejdzie do rady nadzorczej
Ze stanowiska prezesa firmy obuwniczej CCC odchodzi Dariusz Miłek, jej założyciel i główny akcjonariusz, jeden z najbogatszych Polaków. Zamierza przejść do rady nadzorczej firmy, a na funkcję prezesa proponuje Marcina Czyczerskiego.
więcej
|
Komisja Europejska krytykuje Facebooka, Google i Twittera za słabe wyniki walki z dezinformacją
Komisja Europejska nie jest zadowolona z wyników zwalczania przez Facebook, Google i Twittera dezinformacji w obliczu zbliżających się wyborów do europarlamentu. Zdaniem komisji największe platformy społecznościowe nie wywiązują się ze swoich zobowiązań informacyjnych dotyczących zapobiegania fake newsom i próbom manipulowania wyborcami.
więcej
|
Lord Kruszwil o materiale w "Uwadze po Uwadze" TVN: ta stacja demoralizuje dzieci, sceny seksu w paradokumentach
Marek Kruszel, prowadzący na YouTube kanał Lord Kruszwil, w swoim ostatnim filmie podjął polemikę z materiałem wyemitowanym w "Uwaga! Po Uwadze" w TVN. Stacji tej zarzucił m.in. demoralizację młodzieży i promowanie negatywnych zachowań w paradokumentach. Podobne argumenty padły w "Uwaga! Po Uwadze", jednak odnosiły się do części środowiska youtuberów.
więcej
|
Bauer Media Group przejmuje hiszpańską porównywarkę finansową CrediMarket
Niemiecki koncern medialny Bauer Media Group przejął działającą na rynku hiszpańskim porównywarkę finansową CrediMarket. Wartości transakcji nie podano, to kolejna inwestycja Bauer Media w segmencie porównywarek, w Polsce koncern jest właścicielem platformy Rankomat.
więcej
|
Dla ponad 70 proc. Polaków spam jest uciążliwy
Dla 71 proc. polskich użytkowników spam, jaki otrzymują na swoje skrzynki pocztowe, jest uciążliwy - wynika z czwartej edycji badania zjawiska spamu w Polsce, przygotowanego przez Fundację Rozwoju i Ochrony Komunikacji Elektronicznej FORCE we współpracy z agencją badawczą BioStat.
więcej
|
Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci
W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Nielsen szuka nowych ścieżek rozwoju po słabych wynikach w 2018 roku
Firma badawcza Nielsen zamknęła 2018 rok przychodami niższymi o 0,9 proc. wobec roku 2017. Wpływy firmy w ostatnim kwartale ub.r. spadły rok do roku o 5,8 proc. - To był trudny rok. Teraz skoncentrujemy się na przekształcaniu w organizację technologiczną ukierunkowaną na produkty - powiedział David Kenny, szef Nielsena.
więcej
|
|
|
,,DJ", ,,Pech to nie grzech", ,,Serce nie sługa", ,,Studniówk@" i ,,Syn królowej śniegu" wśród nominowanych do Węży 2019
|
W 2021 premiera filmu "Hotel Transylwania 4"
|
"Aquaman 2" powróci w grudniu 2022 roku
|
"We Are Who We Are" - nowy serial HBO. Odpowiada za niego Luca Guadagnino
|
"Jane the Novela" to spin off serialu "Jane the Virgin". Zagra Jacqueline Grace Lopez
|
W marcu premiera serialu "Pretty Little Liars: The Perfectionists". Zobacz zwiastun
|
Netflix zapowiada drugi sezon "The OA" (wideo)
|
|
|