|
|
|
|
|
|
|
Były pracownik TVP chce wystąpić o pomoc do Komisji Europejskiej i Donalda Trumpa
Były pracownik Telewizji Polskiej Piotr Owczarski, który oskarżał TVP m.in. o manipulacje i mobbing, dostał od publicznego nadawcy wezwanie przedsądowe dot. naruszenia dóbr osobistych. TVP chce przeprosin i 75 tys. zł zadośćuczynienia. Teraz Owczarski zapowiada, że wystąpi o pomoc prawną m.in. do Rady Europejskiej, ambasador Stanów Zjednoczonych i Donalda Trumpa, prezydenta USA.
więcej
|
,,Fakty" liderem programów informacyjnych w lutym. Duży spadek ,,Wydarzeń" i ,,Panoramy"
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w lutym br. były „Fakty” TVN. Wzrostami widowni na głównych antenach pochwalić się mogły serwisy TVP1: „Teleexpress” i „Wiadomości”, a najwięcej straciły „Panorama” TVP2 i „Wydarzenia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ula Chincz i Małgorzata Ohme poprowadzą nowego ,,Big Brothera"
Wiosną współprowadzącymi nową edycję „Big Brothera” w TVN7 będą Ula Chincz i Małgorzata Ohme. Obie pojawią się w nocnych odcinkach reality-show realizowanych na żywo. Główną gospodynią i twarzą formatu jest Agnieszka Woźniak-Starak, a czwartym prowadzącym będzie osoba związana z „Dzień dobry TVN” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP dostanie ponad 44 mln zł dofinansowania na TV Biełsat, TVP Info i TVP Wilno
Telewizja Polska pracuje nad stworzeniem kanału TVP Wilno. Choć nadawca nie chciał zdradzić kosztów prac nad projektem, udało nam się dowiedzieć, że Ministerstwo Spraw Zagranicznych przeznaczy na ten cel 8 mln złotych. W 2019 roku dofinansowanie ma otrzymać także TVP Info - ponad 16 mln zł oraz TV Biełsat - 20 mln zł.
więcej
|
3,05 mln widzów ,,Tańca z Gwiazdami", 2 mln - ,,Dance Dance Dance", a 3 mln - ,,Stulecia Winnych"
Pokazany w piątek wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek nowej edycji „Tańca z Gwiazdami” oglądało średnio 3,05 mln widzów, a wyemitowany w TVP1 film „Wyklęty” miał 1,64 mln osób. Dzień później debiut „Dance Dance Dance” śledziło 2 mln widzów, a niedzielna premiera „Stulecia Winnych” zgromadziła 3 mln - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Radosław Nałęcz redaktorem naczelnym Polsat Games
Radosław Nałęcz objął stanowisko redaktora naczelnego redakcji kanału Polsat Games. Wraz z Tadeuszem Zielińskim będzie również współgospodarzem nowego programu „Faux Paux”.
więcej
|
Polsat wyprzedził TVP1, TVN liderem w 16-49. Seriale TVP2 hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz „Teleexpress”. Wśród stacji w 4+ z drugiego na pierwsze miejsce awansował Polsat, a w 16-49 pozycję lidera zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Karolina Korwin-Piotrowska poprowadzi ,,Aktualności Filmowe+" w Canal+
Do redakcji Canal+ dołączyła Karolina Korwin-Piotrowska, gdzie została redaktor prowadzącą i gospodarzem program „Aktualności Filmowe+”. Na wizji zadebiutuje 16 marca br.
więcej
|
,,Z torebki Jakubowskiej" - Aleksandra Jakubowska z autorskim programem w Telewizji wPolsce.pl (wideo)
Telewizja wPolsce.pl zaczęła emisję programu „Z torebki Jakubowskiej” - autorskiego cyklu publicystycznego Aleksandry Jakubowskiej, współpracującej ze stacją od roku.
więcej
|
157 tys. widzów ,,Free Solo" w National Geographic
Polską premierę dokumentalnego filmu „Free Solo: ekstremalna wspinaczka” na antenie National Geographic oglądało średnio 157 tys. widzów. Z informacji udostępnionych przez nadawcę wynika, że jest to najwyższa widownia pojedynczej pozycji programowej w tej stacji od 2015 roku.
więcej
|
Barbara Bilińska rozstaje się z Telewizją WP, stacja bez nowego dyrektora programowego
Po dwóch latach pracy z Telewizji WP odchodzi dyrektor programowa Barbara Bilińska. Wcześniej była związana m.in. z Telewizją Puls, Discovery Networks i A+E Networks Poland.
więcej
|
Wojciech Rzążewski: z RASP na dyrektora ds. produktów cyfrowych w nc+
Od marca br. do platformy nc+ dołączył Wojciech Rzążewski, który objął stanowisko dyrektora ds. produktów cyfrowych. To nowo utworzone stanowisko.
więcej
|
Nowy sezon programu ,,Demakijaż" od 10 marca w Polsat Cafe. Górniak, Dudziak i Radwańska wśród uczestników
W niedzielę, 10 marca 2019 roku Polsat Cafe rozpocznie emisję ósmego sezonu programu „Demakijaż”. Gościem pierwszego odcinka będzie Tamara Gonzalez Perea.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rossmann kończy cykl reklam z aktorkami z serialu ,,Przyjaciółki"
Sieć drogerii Rossmann planuje wprowadzenie nowej platformy komunikacji - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Firma już wkrótce zaprzestanie emisji reklam z bohaterkami serialu „Przyjaciółki”. Promowała się nimi od blisko dwóch lat.
więcej
|
Unilever stawia na content i real-time marketing, więcej mniejszych kampanii w internecie
Koncern Unilever zapowiedział, że w najbliższych miesiącach zwiększy nakłady na ekspertów od marketingu wyspecjalizowanych w kampaniach real-time i marketing internetowy. Marketer chce skupić się na treściach, a szeroko zakrojone kampanie zamierza zastąpić mniejszymi aktywnościami w digitalu.
więcej
|
Maciej Lissowski dyrektorem zarządzającym Agencji Warszawa
Z początkiem marca do zespołu Agencji Warszawa dołączył Maciej Lissowski, który odjął funkcję dyrektora zarządzającego. Na tym stanowisku przejął obowiązki od Pawła Wołoncieja, prezesa zarządu agencji.
więcej
|
Wavemaker obronił budżet mediowy USP Zdrowie
Dom mediowy Wavemaker (należy do GroupM/WPP) wygrał przetarg na obsługę mediową firmy farmaceutycznej USP Zdrowie, właściciela takich marek, jak Ibuprom, Oryal, Gripex. Oznacza to kontynuację dotychczasowej współpracy.
więcej
|
Nowa książka o ,,Gangu Słodziaków" i 15 proc. zniżki w wielkanocnej promocji Biedronki (wideo)
W sklepach Biedronka rusza wielkanocna promocja, w której do zdobycia jest kolejna książka o przygodach „Gangu Słodziaków” oraz 15 proc. zniżki na zakupy w przedświątecznym tygodniu. Żeby wziąć udział w akcji, trzeba na zakupy w Biedronce wydawać jednorazowo minimum 69 zł.
więcej
|
Resort nauki szuka agencji do obsługi w social mediach
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego zaprasza agencje do składania ofert na obsługę jego kampanii reklamowych w social mediach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ma na to 45 tys. zł do końca roku.
więcej
|
Weronika Mirowska business development directorem w Platige Image
Do zespołu studia postprodukcyjnego Platige Image dołączyła Weronika Mirowska obejmując stanowisko business development directora.
więcej
|
Somersby o smaku mango z limonką wkrótce w sprzedaży i z kampanią tv
Carlsberg Polska wprowadza do sprzedaży napój piwny Somersby o smaku mango z limonką. Debiut będzie wsparty kampanią w telewizji. To już czwarty wariant smakowy marki.
więcej
|
Barbara Peliwo i Łukasz Owdziej creative group headami w Focus Media Group
W agencji Focus Media Group na stanowiska creative team headów awansowali Barbara Peliwo i Łukasz Owdziej. To nowe stanowiska w firmie.
więcej
|
ASM Sales Force Agency i agencja reklamowa Kore ze wspólną ofertą
Agencja marketingowa ASM Sales Force Agency rozpoczyna długoterminową współpracę z agencją reklamową Kore.
więcej
|
Plushak hojnie obdarzony nad pisuarem promuje Sony Xperia 10 w Plush Abo (wideo)
W ofercie Plush Abo (świadczonej przez Polkomtel) pojawił się smartfon Sony Xperia 10. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum.
więcej
|
Purina Felix z kolejną edycją konkursu ,,Wszechkoty"
Ruszyła trzecia edycja ogólnopolskiego konkursu „Wszechkoty”, zorganizowanego przez agencję Unique One dla marki Purina Felix.
więcej
|
GoldenSubmarine wypromuje nowe smaki Żubrówki
Agencja GoldenSubmarine zajmie się kampanią reklamową nowych wariantów smakowych Żubrówki Bison Grass (CEDC) - Rajskie Jabłko, Dzika Czereśnia oraz Leśna Poziomka.
więcej
|
Cube Group wygrywa przetarg mBanku
Agencja digital marketingowa Cube Group odpowiada za budowę i kompleksową realizację strategii promocji produktów mBanku w digitalu.
więcej
|
IKEA daje drugie życie ubraniom, rusza "Szafa Dobra"
Przez cały marzec trwa akcja "Szafa Dobra", organizowana przez IKEA Gdańsk oraz Gdyńskie Centrum Filmowe. Kampania zachęca do podzielenia się niepotrzebnymi ubraniami z potrzebującymi.
więcej
|
Hyundai Elantra w nowej odsłonie wsparty kampanią w telewizji (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania marki Hyundai promująca model Elantra. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.
więcej
|
Tenczynek wprowadza malinowe piwo serii ,,Za ostatni grosz"
W tym tygodniu do sklepów sieci Biedronka (Jeronimo Martins Polska) trafi malinowe piwo z serii „Za Ostatni Grosz” produkowane przez Browar Tenczynek.
więcej
|
Przemysław Woźniak wiceprezesem ds. operacyjnych w drogeriach Natura
Z początkiem marca br. do zespołu drogerii Natura dołączył Przemysław Woźniak, obejmując stanowisko wiceprezesa ds. operacyjnych. Odpowiada m.in. za realizację strategii biznesowej, wzrost efektywności operacyjnej spółki oraz zarządzanie siecią sprzedaży i jej rozwój.
więcej
|
Koleje Mazowieckie w spotach piętnują niekulturalne zachowania pasażerów (wideo)
Koleje Mazowieckie rozpoczęły kampanię społeczną pod hasłem „Koleją podróżujemy wspólnie”. Przewoźnik chce zwrócić uwagę, że pociągiem nie podróżujemy sami, a nasze zachowanie wpływa na komfort podroży innych osób.
więcej
|
Maspex uruchomił chatbota na Uwielbiam.pl
Grupa Maspex, właściciel takich marek, jak Krakus, Lubella, Tymbark uruchomiła chatbot platformy kulinarnej Uwielbiam.pl. Ma on ułatwić jej użytkownikom komunikację. Projekt przygotowała agencja Chatbotize by Codeheroes.
więcej
|
Bosch i Finish ze wspólnym konkursem
Bosch (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) we współpracy z marką produktów do zmywarek Finish startuje z nową aktywacją dla konsumentów. W konkursie do zdobycia Mercedes GLA.
więcej
|
PGNiG przedłuża sponsoring Superligi piłkarzy ręcznych do 2023 roku
Spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo pozostanie do 2023 roku sponsorem tytularnym ligowych rozgrywek piłki ręcznej mężczyzn w Polsce. Liga będzie nazywać się w dalszym ciągu PGNiG Superliga.
więcej
|
Płatki Lubella z superbohaterami Marvel Avengers na opakowaniach
Lubella (Maspex) przygotowała promocję dedykowaną uniwersum Marvela. W wybranych opakowaniach płatków marki można znaleźć wzory tatuaży z bohaterami Marvel Avengers. Dodatkowo w sprzedaży pojawiły się dwa limitowane produkty z postaciami Iron Mana i Kapitana Ameryka.
więcej
|
Alior Bank promuje kredyty firmowe z dojazdem do klienta (wideo)
Wystartowała nowa kampania reklamowa Alior Banku, skierowana do klientów biznesowych. Bank promuje w niej udogodnienia w kredytach dla mikro i małych firm. Akcję przygotowały PZL i Mets.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Fakt": Aldona Toczek i Marcin Kowalczyk wicenaczelnymi, Węcek-Łukawska i Kaniewski szefami nowych działów
W marcu Aldona Toczek i Marcin Kowalczyk zaczną pracę jako zastępcy Katarzyny Kozłowskiej, redaktor naczelnej „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska). Justyna Węcek-Łukawska będzie kierowała nowym działem „Pieniądze, Prawo, Porady”, a Andrzej Kaniewski - sekcją „Opinie i Świat”.
więcej
|
,,Gazeta Polska Codziennie" podrożała o 50 groszy. ,,Kryzys na rynku prasy"
Z początkiem marca cena egzemplarzowa „Gazety Polskiej Codziennie” (Forum) została podniesiona o 50 groszy. Wydawca dziennika uzasadnia to kryzysem na rynku prasowym.
więcej
|
Coalition of Polish Americans w liście do Marka Dekana popiera Witolda Gadowskiego w procesie z Ringier Axel Springer Polska
Coalition of Polish Americans (Koalicja Amerykanów Polskiego Pochodzenia), organizacja polonijna w USA, stanęła w obronie Witolda Gadowskiego i zabrała głos w sprawie procesu przeciwko dziennikarzowi. Sprawę wytoczyło mu wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska za wypowiedzi, że media te „działają przeciwko polskiej racji stanu”.
więcej
|
Spadła sprzedaż dwutygodników poradnikowych w 2018 roku, ,,Przyjaciółka" najchętniej kupowana
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe dla kobiet w 2018 roku zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Tina”. Pozycję najchętniej kupowanego tytułu zajęła „Przyjaciółka” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Grupa eSky ze 180 mln zł wpływów netto, weszła na 10 nowych rynków
W ub.r. Grupa eSky, sprzedająca przez internet przede wszystkim bilety lotnicze, zrealizowała transakcje o wartości 1,5 mld zł oraz miała 180 mln zł, 35 proc. więcej niż rok wcześniej. - W tym roku będziemy wchodzić na kolejne rynki a nasze plany zakładają między innymi pokrycie całej Europy oraz wyjście jeszcze dalej - zapowiada Łukasz Neska, wiceprezes i szef marketingu firmy.
więcej
|
Michał Kołodziejczyk w ,,Drugiej połowie" w Wirtualnej Polsce będzie rozmawiał o futbolu z kobietami
Wirtualna Polska zaczyna emisję cotygodniowego programu „Druga połowa”, w którym Michał Kołodziejczyk, redaktor naczelny WP SportoweFakty, będzie dyskutował o piłce nożnej z kobietami.
więcej
|
Frisco.pl poprawia wyniki sprzedaży, uruchomi nowy magazyn towarów
Internetowy sklep Frisco.pl w 2018 roku zwiększył sprzedaż o 32,4 procent. Firma planuje otwarcie w połowie 2019 roku nowego magazynu o powierzchni 11 tys. metrów kwadratowych, co ma czterokrotnie zwiększyć skalę działalności platformy.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|