|
|
|
|
|
|
|
Finał Eurowizji Junior 2019 odbędzie się 24 listopada w Gliwicach
Tegoroczny Konkurs Piosenki Eurowizji dla Dzieci odbędzie się w Gliwicach w hali mogącej pomieścić 17,2 tys. osób. Wydarzenie organizują wspólnie Telewizja Polska i Europejska Unia Nadawców.
więcej
|
Małgorzata Wiśniewska po 26 latach pracy odeszła z TVP. ,,Chcę realizować się w tematyce medycznej, a nie politycznej"
Dziennikarka Małgorzata Wiśniewska zakończyła pracę w Telewizji Polskiej, z którą była związana przez 26 lat, ostatnio jako reporterka „Wiadomości”. Przeszła do redakcji serwisu PolitykaZdrowotna.com. - Bardzo chcę realizować się przede wszystkim w tematyce medycznej, a nie politycznej - uzasadnia.
więcej
|
21. Mazurska Noc Kabaretowa w Telewizji Polsat. Prawa przejęte od TV Puls
W sobotę, 6 lipca 2019 roku odbędzie się 21. Mazurska Noc Kabaretowa. Tym razem wydarzenie będzie relacjonowane w Telewizji Polsat. Przez poprzednie dwa lata widowisko transmitowała Telewizja Puls.
więcej
|
Marek Wochna dyrektorem sprzedaży Kino Polska TV
Do zespołu Kino Polska TV SA dołączył Marek Wochna, który objął stanowisko dyrektora sprzedaży. Przez ostatnich 15 lat pracował w Omnicom Media Group.
więcej
|
,,Dzień dobry TVN" umożliwia widzom kontakt z redakcją przez czat
Stacja TVN uruchomiła czat online na stronie internetowej programu „Dzień dobry TVN”, przez co widzowie mają możliwość czatowania oraz brania udziału w grach. Jednocześnie wycofana zostanie aplikacja na smartfony.
więcej
|
Fokus TV liderem w lutym. Discovery Channel wyprzedziło TVP Historię i TVN Turbo
W lutym br. liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Z czwartego na drugie miejsce awansowała TVP Historia, która wyprzedziła TVP Historię i TVN Turbo. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło BBC Earth, a najwięcej stracił kanał Water Planet - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat zarabia najwięcej z reklamy telewizyjnej, traci TVN. Najwięcej wydaje US Pharmacia
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lutym 2019 roku były o 6 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma US Pharmacia.
więcej
|
Piotr Dziemiańczuk kieruje oddziałem TVP3 Szczecin
Piotr Dziemiańczuk został powołany przez zarząd Telewizji Polskiej na pełniącego obowiązki dyrektora TVP3 Szczecin. Poprzedni szef oddziału Piotr Lichota rozstał się z TVP.
więcej
|
Nowy szef HBO ostro o Netfliksie: "nie mają marki"
Powołany na nowego szefa stacji HBO Bob Greenblatt skrytykował swojego konkurenta, platformę Netflix. - Oni nie mają marki. To tylko miejsce, gdzie dostajesz wszystko - jak w Encyklopedii Britannica - powiedział.
więcej
|
Cały sezon ,,Przyjaciółek 13" za 20 zł od razu w Ipli
Użytkownicy platformy Ipla mogą oglądać produkcje rozrywkowe i nowe odcinki seriali Telewizji Polsat z wiosennej oferty programowej. Natomiast serial „Przyjaciółki” został udostępniony w całości.
więcej
|
,,Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy 11" od 24 marca w MTV Polska
W niedzielę 24 marca br. stacja MTV Polska rozpocznie emisję jedenastej edycji reality-show „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”.
więcej
|
Leszek Czarnecki zaatakował operatora ,,Magazynu śledczego Anity Gargas". ,,Absolutnie niedopuszczana reakcja" (wideo)
Biznesmen Leszek Czarnecki szarpał operatora „Magazynu śledczego Anity Gargas” w TVP1, kiedy dziennikarz programu pytał go o sprzedaż przez Idea Bank obligacji GetBacku. Zachowanie Czarneckiego skrytykowali niektórzy dziennikarze.
więcej
|
,,Shakespeare i Hathaway: prywatni detektywi" w BBC First (wideo)
W środę, 20 marca BBC First rozpocznie emisję nowego serialu „Shakespeare i Hathaway: prywatni detektywi”.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dyrektor finansowa Polskiego Radia zarządza kadrami spółki. Danuta Żołek odwołana
Zarząd Polskiego Radia odwołał ze stanowiska dyrektora biura kadr Danutę Żołek. Na pełniącą obowiązki dyrektora powołano Małgorzatę Skrzyszewską, która kieruje biurem finansów i ekonomii - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Poseł PiS zaniepokojony przejęciem Radia ZET przez Agorę. ,,Transakcja źródłem kreowania ideologii antychrześcijańskiej, antynarodowej, instrument propagandy antyrządowej"
Agora, wydawca m.in. „Gazety Wyborczej” wspólnie z czeską spółką SFS Ventures ma przejąć Grupę Eurozet. Nie jest tajemnicą, że wynik transakcji nie ucieszył obozu rządowego, który miał inną wizję repolonizacji mediów. O sprawę w interpelacji pyta poseł PiS Jan Szewczak, który uważa, że transakcja może być „źródłem kreowania ideologii antychrześcijańskiej i antynarodowej, instrument propagandy antyrządowej”.
więcej
|
|
Dziennikarki Radia ZET w Dniu Kobiet przejmą antenę. Pasma poprowadzą m.in. Beata Tadla i Justyna Dżbik
W piątek 8 marca br. od rana programy Radia ZET (Eurozet) poprowadzą dziennikarki związane z rozgłośnią - Agnieszka Kołodziejska, Beata Tadla, Ewelina Pacyna i Justyna Dżbik.
więcej
|
|
Radio Gra liderem w Toruniu. Duży awans Meloradia
Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od czerwca do listopada ub.r. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Meloradio - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
,,Dziewczyny grają" - nowy cykl audycji muzycznych w radiowej Czwórce
W czwartek 7 marca br. o godz. 19.00 na antenie radiowej Czwórki zadebiutuje nowa audycja muzyczna „Dziewczyny grają”, którą poprowadzą polskie wokalistki Marcelina, Rosalie, Kasia Lins i Justyna Święs.
więcej
|
|
|
|
Orlen w kwietniu zacznie reklamować produkty z wizerunkiem Roberta Kubicy
W kwietniu PKN Orlen zacznie wizerunkowo-produktową kampanię reklamową związaną ze sponsorowaniem zespołu, w którym Robert Kubica będzie startował w Formule 1. Wizerunek Kubicy znajdzie się na opakowaniach niektórych produktów sprzedawanych na stacjach Orlen.
więcej
|
Marek Wochna dyrektorem sprzedaży Kino Polska TV
Do zespołu Kino Polska TV SA dołączył Marek Wochna, który objął stanowisko dyrektora sprzedaży. Przez ostatnich 15 lat pracował w Omnicom Media Group.
więcej
|
Intermarché z optymizmem reklamuje ,,warzywne akcje i inspiracje" (wideo)
Ruszył nowy cykl reklam Intermarché, którego główną bohaterką jest radosna klientka tych sklepów. Akcję przygotowały firmy marketingowe DDB&tribal, Cut/Cut Production House i MediaCom Warszawa.
więcej
|
Bertelsmann wchodzi do Polski z platformą influencer marketingową InCircles. Szefem Rafał Krauze
Grupa Bertelsmann (należąca do Gruner+Jahr) uruchamia w Polsce platformę do prowadzenia kampanii z influencerami InCircles. Narzędzie jest częścią oferty debiutującej w naszym kraju agencji influencer marketingu, Territory Influence. Kieruje nią Rafał Krauze.
więcej
|
,,Serce to w 79% woda! Wybierz najlepszą dla siebie". Wizerunkowa kampania Żywiec Zdrój
Pod hasłem „Serce to w 79% woda! Wybierz najlepszą dla siebie" ruszyła kampania wizerunkowa marki Żywiec Zdrój (Danone).
więcej
|
BGK wybiera w przetargu agencję do obsługi w social mediach
Bank Gospodarstwa Krajowego wybiera w przetargu agencję, która z zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii jubileuszowej banku w mediach społecznościowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat zarabia najwięcej z reklamy telewizyjnej, traci TVN. Najwięcej wydaje US Pharmacia
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lutym 2019 roku były o 6 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma US Pharmacia.
więcej
|
Monika Talaga-Piotrowska dyrektorem marketingu Lendo Polska
Monika Talaga-Piotrowska, która przez trzy ostatnie lata była dyrektorem marketingu, odeszła z eurobanku. Objęła podobne stanowisko w firmie Lendo Polska - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Szymon Majewski reklamuje internet światłowodowy Plusa
Polkomtel ruszył z kampanią reklamową oferty internetu światłowodowego Plusa, z dodatkową kartą SIM dla usługi mobilnego internetu LTE Plus Advanced. Działania prowadzą Scholz&Friends Warszawa, TFP, Vizeum, Televisor i Ztudio.
więcej
|
Marcin Olech: z zarządu Carrefour Polska do The Heart
Do zespołu korporacyjnego centrum innowacji The Heart dołączył Marcin Olech, który objął stanowisko head of retail & omnichannel. Ostatnio, z ramienia zarządu Carrefour Polska, był odpowiedzialny za marketing firmy.
więcej
|
Brytyjczycy zakazują reklamy Wrigley z ,,seksualnym podtekstem"
Advertising Standards Authority, brytyjski organ regulujący rynek i etykę reklamy, podjął decyzję o zakazie emisji spotu gumy do żucia Wrigley. Powód? "Seksualny podtekst" w scence, w której rodzice niemal przyłapują nastolatków w niedwuznacznej sytuacji.
więcej
|
Agnieszka Świerczewska szefową działu sprzedaży w Abi Media Holdings
Agnieszka Świerczewska została dyrektorką sprzedaży w Abi Media Holdings. Ostatnio pracowała jako key account manager w agencji Clickad.
więcej
|
Co piąty konsument chce dawać markom swoje pomysły na ich rozwój
Najlepszymi reprezentantami marek są konsumenci - to wniosek z najnowszego badania firmy Mobile Institute. Co piąty chętnie współpracowałby z brandami, dzieląc się pomysłami na ich dalszy rozwój.
więcej
|
Norbert Franke odpowiedzialny za dział technologii Isobar Polska
Norbert Franke objął funkcję chief technology officera w Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska). Będzie zarządzał kilkudziesięcioosobowym działem technologii w Warszawie i Białymstoku.
więcej
|
Grupa IMS zamyka rok 2018 z 9,3 mln zł zysku netto
W 2018 roku, na poziomie skonsolidowanym grupa kapitałowa IMS zanotowała 52,7 mln zł sprzedaży i 9,3 mln zł zysku netto. Zarząd podtrzymał prowadzoną dotychczas politykę dywidendową i zamierza rekomendować najbliższemu walnemu zgromadzeniu wypłatę dywidendy w wysokości 0,19 zł na akcję.
więcej
|
Zaprezentowano trailer gry wojennej "Warsaw" o Powstaniu Warszawskim
Gaming Company pokazało właśnie zwiastun gry wojennej "Warsaw". Za przygotowanie trailera odpowiada studio Human Ark. Developerem tytułu jest Pixelated Milk.
więcej
|
Unilever wprowadzi do Polski markę roślinnych środków czystości
Jeszcze w tym roku na polskim rynku zadebiutuje nowa marka środków czystości pochodzenia roślinnego, Seventh Generation. Wprowadza ją Unilever.
więcej
|
Agnieszka Gudzak i Roman Przylipiak w Nest Warsaw
Od marca szeregi twórców Nest Warsaw zasilił reżyser Roman Przylipiak, przez ostatnich kilka lat związany z impresariatem Point of You. Do impresariatu dołączyła również Agnieszka Gudzak na stanowisko talent agent. Zastąpiła Katarzynę Czeżyk, która odeszła z firmy.
więcej
|
Puma zatrudniła agencję Dark Horses do globalnej kampanii
Puma, producent odzieży i obuwia sportowego wybrała agencję marketingu sportowego Dark Horses do realizacji zaplanowanych globalnych kampanii reklamowych związanych z piłką nożną.
więcej
|
Hand Made ponownie dla marki Kozel
Kompania Piwowarska powierza agencji reklamowej Hand Made obsługę w mediach społecznościowych marki piwa Kozel. Marketer tym samym wznowił współpracę z agencją w zakresie prac dla tego brandu.
więcej
|
Kruszwica kontynuuje współracę z agencją Streetcom
Kruszwica, właściciel takich marek, jak Olej Kujawski czy Smakowita rozszerzyła i przedłużyła umowa z agencją Streetcom na rok 2019. Agencja obsłuży projekty związane z marką Wawrzyniec i Finnu.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Leszek Czarnecki pozwie PAP za informację, że nie stawił się w pierwszym terminie na badanie wariografem
Biznesmen Leszek Czarnecki zapowiedział, że pozwie Polską Agencję Prasową za podanie informacji, że nie stawił się w pierwszym wyznaczonym przez prokuraturę terminie na badanie wykrywaczem kłamstw. - Nie wiem, skąd PAP tę informację wziął. Będziemy domagali się od PAP-u przeprosin i odszkodowania - stwierdził. Prezes PAP Wojciech Surmacz uważa, że ocenianie depeszy na podstawie tekstów w mediach „może znacząco wpływać na ocenę jakości informacji publikowanych w CSI PAP oraz podważać wiarygodność komentarzy z tym związanych”.
więcej
|
Weekendowa ,,Gazeta Wyborcza" z dodatkiem ,,Nasza Europa" zamiast ,,The Wall Street Journal"
Od najbliższej soboty, 9 marca br. weekendowa „Gazeta Wyborcza” (Agora) nie ukaże się już z dodatkiem „The Wall Street Journal", a z „Nasza Europa”. Pojawią się w niej wybrane teksty z „WSJ” i innych zagranicznych tytułów.
więcej
|
Wszystkie miesięczniki poradnikowe na minusie w 2018 roku. ,,Kobieta i Życie" liderem sprzedaży
W 2018 roku pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Świat Kobiety” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Axel Springer przejmuje CeleraOne, dostawcę rozwiązań typu paywall
Koncern Axel Springer przejął firmę CeleraOne zajmującą się dostarczaniem rozwiązań monetyzacji treści w internecie. Założyciele CeleraOne będą nadal kierować spółką, jak wyjaśnia Axel Springer nowe technologie w segmencie paywall są konieczne wobec rosnącej liczby odbiorców skłonnych do opłacania cyfrowych subskrypcji.
więcej
|
Zmiany w magazynie ,,Coaching", nowe treści i warstwa graficzna okładki
Od 7 marca w kioskach ukaże się nowy numer magazynu „Coaching” (Burda Media Polska) po zmianach. Pojawią się w nim nowe treści oraz działy, odświeżono także warstwę graficzną okładki.
więcej
|
Forbes: Jeff Bezos najbogatszym człowiekiem świata, Kylie Jenner najmłodszą miliarderką
Jeff Bezos, założyciel i CEO Amazona, został najbogatszym człowiekiem na świecie według magazynu "Forbes". Jego majątek oszacowano na 131 mld dolarów. Z czołowej piątki wypadł szef Facebooka, Mark Zuckerberg. Na liście miliarderek debiutuje 21-letnia modelka i celebrytka, Kylie Jenner.
więcej
|
|
|
Serwisy prawicowe: Nczas.com liderem zasięgowym, wPolityce.pl i Niezalezna.pl przyciągają na najdłużej, DoRzeczy.pl mocno w górę
Wśród serwisów informacyjno-publicystycznych o profilu konserwatywnym najwięcej użytkowników ma Nczas.com, a najwięcej odsłon i najdłuższy przeciętny czas korzystania przez internautów notują wPolityce.pl i Niezalezna.pl. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły DoRzeczy.pl, Salon24.pl, Niedziela.pl i PCh.pl.
więcej
|
Mark Zuckerberg: Postawimy na prywatność, szyfrowanie i integrację platform w ekosystemie Facebooka
Mark Zuckerberg zapowiedział w nadchodzących latach poważne zmiany w ekosystemie Facebooka. Należące do niego serwisy mają bardziej sprzyjać prywatności i kontaktom w małych grupach, zaoferować pełne bezpieczeństwo i szyfrowanie wszystkich treści. W planach jest także zintegrowanie ze sobą wszystkich platform tak, by móc wymieniać pomiędzy nimi informacje bez zbędnych ograniczeń.
więcej
|
Axel Springer przejmuje CeleraOne, dostawcę rozwiązań typu paywall
Koncern Axel Springer przejął firmę CeleraOne zajmującą się dostarczaniem rozwiązań monetyzacji treści w internecie. Założyciele CeleraOne będą nadal kierować spółką, jak wyjaśnia Axel Springer nowe technologie w segmencie paywall są konieczne wobec rosnącej liczby odbiorców skłonnych do opłacania cyfrowych subskrypcji.
więcej
|
Bertelsmann wchodzi do Polski z platformą influencer marketingową InCircles. Szefem Rafał Krauze
Grupa Bertelsmann (należąca do Gruner+Jahr) uruchamia w Polsce platformę do prowadzenia kampanii z influencerami InCircles. Narzędzie jest częścią oferty debiutującej w naszym kraju agencji influencer marketingu, Territory Influence. Kieruje nią Rafał Krauze.
więcej
|
Google i Facebook zapłacą we Francji 3-procentowy podatek od przychodów. Jest gotowy projekt
Francuski rząd przedstawił ostateczny kształt nowego podatku, który będą płaciły w tym kraju międzynarodowe firmy technologiczne. Danina wyniesie 3-procent rocznych przychodów i ma zostać wprowadzona w ciągu kilku najbliższych miesięcy. Według przewidywań podatek dotknie około 30 spółek, wśród nich znajdą się Amazon, Facebook oraz Google.
więcej
|
Comperia z 26,4 mln zł wpływów i 7,5 mln zł straty, szykuje usługę pożyczkową dla sklepów internetowych
W ub.r. grupa kapitałowa Comperia (właściciel m.in. serwisów Comperia.pl, eHipoteka.com, Banki.pl i Telepolis.pl) zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 18 proc. do 26,38 mln zł oraz 7,54 mln zł straty netto (wobec 3,54 mln zł straty tok wcześniej). Na wyniku netto zaciążyły odpisy w wysokości 4,09 mln zł. Firma szykuje rozwiązanie pozwalające klientom brać pożyczki na zakupy w sklepach internetowych.
więcej
|
Nowy szef HBO ostro o Netfliksie: "nie mają marki"
Powołany na nowego szefa stacji HBO Bob Greenblatt skrytykował swojego konkurenta, platformę Netflix. - Oni nie mają marki. To tylko miejsce, gdzie dostajesz wszystko - jak w Encyklopedii Britannica - powiedział.
więcej
|
Google testuje w wyszukiwarce reklamy z opcją zakupu
Google rozpoczął testy nowego formatu reklamowego w swojej mobilnej wyszukiwarce. Chodzi o zdjęcia na których pojawiają się dodatkowe informacje na temat cen produktów oraz możliwości ich zakupu.
więcej
|
Cały sezon ,,Przyjaciółek 13" za 20 zł od razu w Ipli
Użytkownicy platformy Ipla mogą oglądać produkcje rozrywkowe i nowe odcinki seriali Telewizji Polsat z wiosennej oferty programowej. Natomiast serial „Przyjaciółki” został udostępniony w całości.
więcej
|
Co piąty konsument chce dawać markom swoje pomysły na ich rozwój
Najlepszymi reprezentantami marek są konsumenci - to wniosek z najnowszego badania firmy Mobile Institute. Co piąty chętnie współpracowałby z brandami, dzieląc się pomysłami na ich dalszy rozwój.
więcej
|
Facebook walczył, by nie dopuścić do wprowadzenia RODO i innych przepisów chroniących dane osobowe
Facebook prowadził bardzo ostrą politykę lobbingową, w celu zatrzymania prac nad prawodawstwem zwiększającym ochronę danych osobowych - podał "The Guardian". Chodziło m.in. o zablokowanie RODO.
więcej
|
Kampania #100latPolsko Onetu z nominacją w konkursie INMA Global Media Awards 2019
Ringier Axel Springer Polska został nominowany do nagrody w konkursie INMA Global Media Awards 2019. Jury doceniło kampanię #100latPolsko Onetu w kategorii „Najlepszy PR lub kampania społeczna" za „budowanie zaufania do marki poprzez zjednoczenie podzielonego społeczeństwa".
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|