Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 7 Marca 2019
 
 
 
Publiczne pranie rodzinnych brudów przez Drutex szkodzi firmie. Takie kryzysy lubią ciszę (opinie)
 
Wywlekany publicznie wewnętrzny konflikt Leszka Gierszewskiego, prezesa firmy Drutex produkującej stolarkę okienną z członkami jego rodziny i dalsze „kręcenie afery” budują wizerunek firmy, która ma jakiś problem. Dla klienta kupującego okna tej marki nie będzie mieć to większego znaczenia, ale już dla partnerów biznesowych, firm czy potencjalnych pracowników tak. Wykupiony w „Pulsie Biznesu” sponsorowany wywiad z prezesem firmy jeszcze bardziej podbija negatywne informacje o wydarzeniach w spółce. Sprawia bowiem wrażenie zemsty na członkach rodziny za próbę przejęcia władzy - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji PR. więcej
 
 
Finał Eurowizji Junior 2019 odbędzie się 24 listopada w Gliwicach
 
Tegoroczny Konkurs Piosenki Eurowizji dla Dzieci odbędzie się w Gliwicach w hali mogącej pomieścić 17,2 tys. osób. Wydarzenie organizują wspólnie Telewizja Polska i Europejska Unia Nadawców. więcej
 
 
Dyrektor finansowa Polskiego Radia zarządza kadrami spółki. Danuta Żołek odwołana
 
Zarząd Polskiego Radia odwołał ze stanowiska dyrektora biura kadr Danutę Żołek. Na pełniącą obowiązki dyrektora powołano Małgorzatę Skrzyszewską, która kieruje biurem finansów i ekonomii - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Serwisy prawicowe: Nczas.com liderem zasięgowym, wPolityce.pl i Niezalezna.pl przyciągają na najdłużej, DoRzeczy.pl mocno w górę
 
Wśród serwisów informacyjno-publicystycznych o profilu konserwatywnym najwięcej użytkowników ma Nczas.com, a najwięcej odsłon i najdłuższy przeciętny czas korzystania przez internautów notują wPolityce.pl i Niezalezna.pl. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły DoRzeczy.pl, Salon24.pl, Niedziela.pl i PCh.pl. więcej
 
 
Mark Zuckerberg: Postawimy na prywatność, szyfrowanie i integrację platform w ekosystemie Facebooka
 
Mark Zuckerberg zapowiedział w nadchodzących latach poważne zmiany w ekosystemie Facebooka. Należące do niego serwisy mają bardziej sprzyjać prywatności i kontaktom w małych grupach, zaoferować pełne bezpieczeństwo i szyfrowanie wszystkich treści. W planach jest także zintegrowanie ze sobą wszystkich platform tak, by móc wymieniać pomiędzy nimi informacje bez zbędnych ograniczeń. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Rząd chce skutecznie opodatkować Google i Facebooka. Eksperci podzieleni: idea słuszna, ale może spowolnić gospodarkę więcej
 
TVN24 umacnia się na pozycji lidera, traci TVP Info. Kanał TVP3 wyprzedził Polsat News w lutym więcej
 
,,Fakty" liderem programów informacyjnych w lutym. Duży spadek ,,Wydarzeń" i ,,Panoramy" więcej
 
Ula Chincz poprowadzi nowego ,,Big Brothera", Małgorzata Ohme jako ekspert więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Manager ds. sprzedaży online Gremi Media
New Business Manager GetHero
Prezenter / prezenterka prognozy pogody Fratria
Inżynier Telewizyjnej Techniki Komputerowej TVN
Account Manager Mediafarm
Publisher Manager Mediafarm
DYREKTOR Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) Polska Organizacja Turystyczna
Specjalista ds. Koordynacji Kampanii Online TVN
Product Manager, Newsweek & Forbes Ringier Axel Springer
Dziennikarz / Redaktor serwisu Fakt24.pl Ringier Axel Springer Media
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Finał Eurowizji Junior 2019 odbędzie się 24 listopada w Gliwicach

Tegoroczny Konkurs Piosenki Eurowizji dla Dzieci odbędzie się w Gliwicach w hali mogącej pomieścić 17,2 tys. osób. Wydarzenie organizują wspólnie Telewizja Polska i Europejska Unia Nadawców. więcej

Małgorzata Wiśniewska po 26 latach pracy odeszła z TVP. ,,Chcę realizować się w tematyce medycznej, a nie politycznej"

Dziennikarka Małgorzata Wiśniewska zakończyła pracę w Telewizji Polskiej, z którą była związana przez 26 lat, ostatnio jako reporterka „Wiadomości”. Przeszła do redakcji serwisu PolitykaZdrowotna.com. - Bardzo chcę realizować się przede wszystkim w tematyce medycznej, a nie politycznej - uzasadnia. więcej

21. Mazurska Noc Kabaretowa w Telewizji Polsat. Prawa przejęte od TV Puls

W sobotę, 6 lipca 2019 roku odbędzie się 21. Mazurska Noc Kabaretowa. Tym razem wydarzenie będzie relacjonowane w Telewizji Polsat. Przez poprzednie dwa lata widowisko transmitowała Telewizja Puls. więcej

Marek Wochna dyrektorem sprzedaży Kino Polska TV

Do zespołu Kino Polska TV SA dołączył Marek Wochna, który objął stanowisko dyrektora sprzedaży. Przez ostatnich 15 lat pracował w Omnicom Media Group. więcej

,,Dzień dobry TVN" umożliwia widzom kontakt z redakcją przez czat

Stacja TVN uruchomiła czat online na stronie internetowej programu „Dzień dobry TVN”, przez co widzowie mają możliwość czatowania oraz brania udziału w grach. Jednocześnie wycofana zostanie aplikacja na smartfony. więcej

Fokus TV liderem w lutym. Discovery Channel wyprzedziło TVP Historię i TVN Turbo

W lutym br. liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Z czwartego na drugie miejsce awansowała TVP Historia, która wyprzedziła TVP Historię i TVN Turbo. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło BBC Earth, a najwięcej stracił kanał Water Planet - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat zarabia najwięcej z reklamy telewizyjnej, traci TVN. Najwięcej wydaje US Pharmacia

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lutym 2019 roku były o 6 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma US Pharmacia. więcej

Piotr Dziemiańczuk kieruje oddziałem TVP3 Szczecin

Piotr Dziemiańczuk został powołany przez zarząd Telewizji Polskiej na pełniącego obowiązki dyrektora TVP3 Szczecin. Poprzedni szef oddziału Piotr Lichota rozstał się z TVP. więcej

Nowy szef HBO ostro o Netfliksie: "nie mają marki"

Powołany na nowego szefa stacji HBO Bob Greenblatt skrytykował swojego konkurenta, platformę Netflix. - Oni nie mają marki. To tylko miejsce, gdzie dostajesz wszystko - jak w Encyklopedii Britannica - powiedział. więcej

Cały sezon ,,Przyjaciółek 13" za 20 zł od razu w Ipli

Użytkownicy platformy Ipla mogą oglądać produkcje rozrywkowe i nowe odcinki seriali Telewizji Polsat z wiosennej oferty programowej. Natomiast serial „Przyjaciółki” został udostępniony w całości. więcej

,,Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy 11" od 24 marca w MTV Polska

W niedzielę 24 marca br. stacja MTV Polska rozpocznie emisję jedenastej edycji reality-show „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”. więcej

Leszek Czarnecki zaatakował operatora ,,Magazynu śledczego Anity Gargas". ,,Absolutnie niedopuszczana reakcja" (wideo)

Biznesmen Leszek Czarnecki szarpał operatora „Magazynu śledczego Anity Gargas” w TVP1, kiedy dziennikarz programu pytał go o sprzedaż przez Idea Bank obligacji GetBacku. Zachowanie Czarneckiego skrytykowali niektórzy dziennikarze. więcej

,,Shakespeare i Hathaway: prywatni detektywi" w BBC First (wideo)

W środę, 20 marca BBC First rozpocznie emisję nowego serialu „Shakespeare i Hathaway: prywatni detektywi”. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Dyrektor finansowa Polskiego Radia zarządza kadrami spółki. Danuta Żołek odwołana

Zarząd Polskiego Radia odwołał ze stanowiska dyrektora biura kadr Danutę Żołek. Na pełniącą obowiązki dyrektora powołano Małgorzatę Skrzyszewską, która kieruje biurem finansów i ekonomii - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Poseł PiS zaniepokojony przejęciem Radia ZET przez Agorę. ,,Transakcja źródłem kreowania ideologii antychrześcijańskiej, antynarodowej, instrument propagandy antyrządowej"

Agora, wydawca m.in. „Gazety Wyborczej” wspólnie z czeską spółką SFS Ventures ma przejąć Grupę Eurozet. Nie jest tajemnicą, że wynik transakcji nie ucieszył obozu rządowego, który miał inną wizję repolonizacji mediów. O sprawę w interpelacji pyta poseł PiS Jan Szewczak, który uważa, że transakcja może być „źródłem kreowania ideologii antychrześcijańskiej i antynarodowej, instrument propagandy antyrządowej”. więcej

 
Dziennikarki Radia ZET w Dniu Kobiet przejmą antenę. Pasma poprowadzą m.in. Beata Tadla i Justyna Dżbik

W piątek 8 marca br. od rana programy Radia ZET (Eurozet) poprowadzą dziennikarki związane z rozgłośnią - Agnieszka Kołodziejska, Beata Tadla, Ewelina Pacyna i Justyna Dżbik. więcej

 
Radio Gra liderem w Toruniu. Duży awans Meloradia

Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od czerwca do listopada ub.r. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Meloradio - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
,,Dziewczyny grają" - nowy cykl audycji muzycznych w radiowej Czwórce

W czwartek 7 marca br. o godz. 19.00 na antenie radiowej Czwórki zadebiutuje nowa audycja muzyczna „Dziewczyny grają”, którą poprowadzą polskie wokalistki Marcelina, Rosalie, Kasia Lins i Justyna Święs. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Orlen w kwietniu zacznie reklamować produkty z wizerunkiem Roberta Kubicy

W kwietniu PKN Orlen zacznie wizerunkowo-produktową kampanię reklamową związaną ze sponsorowaniem zespołu, w którym Robert Kubica będzie startował w Formule 1. Wizerunek Kubicy znajdzie się na opakowaniach niektórych produktów sprzedawanych na stacjach Orlen. więcej

Marek Wochna dyrektorem sprzedaży Kino Polska TV

Do zespołu Kino Polska TV SA dołączył Marek Wochna, który objął stanowisko dyrektora sprzedaży. Przez ostatnich 15 lat pracował w Omnicom Media Group. więcej

Intermarché z optymizmem reklamuje ,,warzywne akcje i inspiracje" (wideo)

Ruszył nowy cykl reklam Intermarché, którego główną bohaterką jest radosna klientka tych sklepów. Akcję przygotowały firmy marketingowe DDB&tribal, Cut/Cut Production House i MediaCom Warszawa. więcej

Bertelsmann wchodzi do Polski z platformą influencer marketingową InCircles. Szefem Rafał Krauze

Grupa Bertelsmann (należąca do Gruner+Jahr) uruchamia w Polsce platformę do prowadzenia kampanii z influencerami InCircles. Narzędzie jest częścią oferty debiutującej w naszym kraju agencji influencer marketingu, Territory Influence. Kieruje nią Rafał Krauze. więcej

,,Serce to w 79% woda! Wybierz najlepszą dla siebie". Wizerunkowa kampania Żywiec Zdrój

Pod hasłem „Serce to w 79% woda! Wybierz najlepszą dla siebie" ruszyła kampania wizerunkowa marki Żywiec Zdrój (Danone). więcej

BGK wybiera w przetargu agencję do obsługi w social mediach

Bank Gospodarstwa Krajowego wybiera w przetargu agencję, która z zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii jubileuszowej banku w mediach społecznościowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat zarabia najwięcej z reklamy telewizyjnej, traci TVN. Najwięcej wydaje US Pharmacia

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lutym 2019 roku były o 6 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma US Pharmacia. więcej

Monika Talaga-Piotrowska dyrektorem marketingu Lendo Polska

Monika Talaga-Piotrowska, która przez trzy ostatnie lata była dyrektorem marketingu, odeszła z eurobanku. Objęła podobne stanowisko w firmie Lendo Polska - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Szymon Majewski reklamuje internet światłowodowy Plusa

Polkomtel ruszył z kampanią reklamową oferty internetu światłowodowego Plusa, z dodatkową kartą SIM dla usługi mobilnego internetu LTE Plus Advanced. Działania prowadzą Scholz&Friends Warszawa, TFP, Vizeum, Televisor i Ztudio. więcej

Marcin Olech: z zarządu Carrefour Polska do The Heart

Do zespołu korporacyjnego centrum innowacji The Heart dołączył Marcin Olech, który objął stanowisko head of retail & omnichannel. Ostatnio, z ramienia zarządu Carrefour Polska, był odpowiedzialny za marketing firmy. więcej

Brytyjczycy zakazują reklamy Wrigley z ,,seksualnym podtekstem"

Advertising Standards Authority, brytyjski organ regulujący rynek i etykę reklamy, podjął decyzję o zakazie emisji spotu gumy do żucia Wrigley. Powód? "Seksualny podtekst" w scence, w której rodzice niemal przyłapują nastolatków w niedwuznacznej sytuacji. więcej

Agnieszka Świerczewska szefową działu sprzedaży w Abi Media Holdings

Agnieszka Świerczewska została dyrektorką sprzedaży w Abi Media Holdings. Ostatnio pracowała jako key account manager w agencji Clickad. więcej

Co piąty konsument chce dawać markom swoje pomysły na ich rozwój

Najlepszymi reprezentantami marek są konsumenci - to wniosek z najnowszego badania firmy Mobile Institute. Co piąty chętnie współpracowałby z brandami, dzieląc się pomysłami na ich dalszy rozwój. więcej

Norbert Franke odpowiedzialny za dział technologii Isobar Polska

Norbert Franke objął funkcję chief technology officera w Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska). Będzie zarządzał  kilkudziesięcioosobowym działem technologii w Warszawie i Białymstoku. więcej

Grupa IMS zamyka rok 2018 z 9,3 mln zł zysku netto

W 2018 roku, na poziomie skonsolidowanym grupa kapitałowa IMS zanotowała 52,7 mln zł sprzedaży i 9,3 mln zł zysku netto. Zarząd podtrzymał prowadzoną dotychczas politykę dywidendową i zamierza rekomendować najbliższemu walnemu zgromadzeniu wypłatę dywidendy w wysokości 0,19 zł na akcję. więcej

Zaprezentowano trailer gry wojennej "Warsaw" o Powstaniu Warszawskim

Gaming Company pokazało właśnie zwiastun gry wojennej "Warsaw". Za przygotowanie trailera odpowiada studio Human Ark. Developerem tytułu jest Pixelated Milk. więcej

Unilever wprowadzi do Polski markę roślinnych środków czystości

Jeszcze w tym roku na polskim rynku zadebiutuje nowa marka środków czystości pochodzenia roślinnego, Seventh Generation. Wprowadza ją Unilever. więcej

Agnieszka Gudzak i Roman Przylipiak w Nest Warsaw

Od marca szeregi twórców Nest Warsaw zasilił reżyser Roman Przylipiak, przez ostatnich kilka lat związany z impresariatem Point of You.  Do impresariatu dołączyła również Agnieszka Gudzak na stanowisko talent agent. Zastąpiła Katarzynę Czeżyk, która odeszła z firmy. więcej

Puma zatrudniła agencję Dark Horses do globalnej kampanii

Puma, producent odzieży i obuwia sportowego wybrała agencję marketingu sportowego Dark Horses do realizacji zaplanowanych globalnych kampanii reklamowych związanych z piłką nożną. więcej

Hand Made ponownie dla marki Kozel

Kompania Piwowarska powierza agencji reklamowej Hand Made obsługę w mediach społecznościowych marki piwa Kozel. Marketer tym samym wznowił współpracę z agencją w zakresie prac dla tego brandu. więcej

Kruszwica kontynuuje współracę z agencją Streetcom

Kruszwica, właściciel takich marek, jak Olej Kujawski czy Smakowita rozszerzyła i przedłużyła umowa z agencją Streetcom na rok 2019. Agencja obsłuży projekty związane z marką Wawrzyniec i Finnu. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Leszek Czarnecki pozwie PAP za informację, że nie stawił się w pierwszym terminie na badanie wariografem

Biznesmen Leszek Czarnecki zapowiedział, że pozwie Polską Agencję Prasową za podanie informacji, że nie stawił się w pierwszym wyznaczonym przez prokuraturę terminie na badanie wykrywaczem kłamstw. - Nie wiem, skąd PAP tę informację wziął. Będziemy domagali się od PAP-u przeprosin i odszkodowania - stwierdził. Prezes PAP Wojciech Surmacz uważa, że ocenianie depeszy na podstawie tekstów w mediach „może znacząco wpływać na ocenę jakości informacji publikowanych w CSI PAP oraz podważać wiarygodność komentarzy z tym związanych”. więcej

Weekendowa ,,Gazeta Wyborcza" z dodatkiem ,,Nasza Europa" zamiast ,,The Wall Street Journal"

Od najbliższej soboty, 9 marca br. weekendowa „Gazeta Wyborcza” (Agora) nie ukaże się już z dodatkiem „The Wall Street Journal", a z „Nasza Europa”. Pojawią się w niej wybrane teksty z „WSJ” i innych zagranicznych tytułów. więcej

Wszystkie miesięczniki poradnikowe na minusie w 2018 roku. ,,Kobieta i Życie" liderem sprzedaży

W 2018 roku pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Świat Kobiety” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Axel Springer przejmuje CeleraOne, dostawcę rozwiązań typu paywall

Koncern Axel Springer przejął firmę CeleraOne zajmującą się dostarczaniem rozwiązań monetyzacji treści w internecie. Założyciele CeleraOne będą nadal kierować spółką, jak wyjaśnia Axel Springer nowe technologie w segmencie paywall są konieczne wobec rosnącej liczby odbiorców skłonnych do opłacania cyfrowych subskrypcji. więcej

Zmiany w magazynie ,,Coaching", nowe treści i warstwa graficzna okładki

Od 7 marca w kioskach ukaże się nowy numer magazynu „Coaching” (Burda Media Polska) po zmianach.  Pojawią się w nim nowe treści oraz działy, odświeżono także warstwę graficzną okładki. więcej

Forbes: Jeff Bezos najbogatszym człowiekiem świata, Kylie Jenner najmłodszą miliarderką

Jeff Bezos, założyciel i CEO Amazona, został najbogatszym człowiekiem na świecie według magazynu "Forbes". Jego majątek oszacowano na 131 mld dolarów. Z czołowej piątki wypadł szef Facebooka, Mark Zuckerberg. Na liście miliarderek debiutuje 21-letnia modelka i celebrytka, Kylie Jenner. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Serwisy prawicowe: Nczas.com liderem zasięgowym, wPolityce.pl i Niezalezna.pl przyciągają na najdłużej, DoRzeczy.pl mocno w górę

Wśród serwisów informacyjno-publicystycznych o profilu konserwatywnym najwięcej użytkowników ma Nczas.com, a najwięcej odsłon i najdłuższy przeciętny czas korzystania przez internautów notują wPolityce.pl i Niezalezna.pl. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły DoRzeczy.pl, Salon24.pl, Niedziela.pl i PCh.pl. więcej

Mark Zuckerberg: Postawimy na prywatność, szyfrowanie i integrację platform w ekosystemie Facebooka

Mark Zuckerberg zapowiedział w nadchodzących latach poważne zmiany w ekosystemie Facebooka. Należące do niego serwisy mają bardziej sprzyjać prywatności i kontaktom w małych grupach, zaoferować pełne bezpieczeństwo i szyfrowanie wszystkich treści. W planach jest także zintegrowanie ze sobą wszystkich platform tak, by móc wymieniać pomiędzy nimi informacje bez zbędnych ograniczeń. więcej

Axel Springer przejmuje CeleraOne, dostawcę rozwiązań typu paywall

Koncern Axel Springer przejął firmę CeleraOne zajmującą się dostarczaniem rozwiązań monetyzacji treści w internecie. Założyciele CeleraOne będą nadal kierować spółką, jak wyjaśnia Axel Springer nowe technologie w segmencie paywall są konieczne wobec rosnącej liczby odbiorców skłonnych do opłacania cyfrowych subskrypcji. więcej

Bertelsmann wchodzi do Polski z platformą influencer marketingową InCircles. Szefem Rafał Krauze

Grupa Bertelsmann (należąca do Gruner+Jahr) uruchamia w Polsce platformę do prowadzenia kampanii z influencerami InCircles. Narzędzie jest częścią oferty debiutującej w naszym kraju agencji influencer marketingu, Territory Influence. Kieruje nią Rafał Krauze. więcej

Google i Facebook zapłacą we Francji 3-procentowy podatek od przychodów. Jest gotowy projekt

Francuski rząd przedstawił ostateczny kształt nowego podatku, który będą płaciły w tym kraju międzynarodowe firmy technologiczne. Danina wyniesie 3-procent rocznych przychodów i ma zostać wprowadzona w ciągu kilku najbliższych miesięcy. Według przewidywań podatek dotknie około 30 spółek, wśród nich znajdą się Amazon, Facebook oraz Google. więcej

Comperia z 26,4 mln zł wpływów i 7,5 mln zł straty, szykuje usługę pożyczkową dla sklepów internetowych

W ub.r. grupa kapitałowa Comperia (właściciel m.in. serwisów Comperia.pl, eHipoteka.com, Banki.pl i Telepolis.pl) zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 18 proc. do 26,38 mln zł oraz 7,54 mln zł straty netto (wobec 3,54 mln zł straty tok wcześniej). Na wyniku netto zaciążyły odpisy w wysokości 4,09 mln zł. Firma szykuje rozwiązanie pozwalające klientom brać pożyczki na zakupy w sklepach internetowych. więcej

Nowy szef HBO ostro o Netfliksie: "nie mają marki"

Powołany na nowego szefa stacji HBO Bob Greenblatt skrytykował swojego konkurenta, platformę Netflix. - Oni nie mają marki. To tylko miejsce, gdzie dostajesz wszystko - jak w Encyklopedii Britannica - powiedział. więcej

Google testuje w wyszukiwarce reklamy z opcją zakupu

Google rozpoczął testy nowego formatu reklamowego w swojej mobilnej wyszukiwarce. Chodzi o zdjęcia na których pojawiają się dodatkowe informacje na temat cen produktów oraz możliwości ich zakupu. więcej

Cały sezon ,,Przyjaciółek 13" za 20 zł od razu w Ipli

Użytkownicy platformy Ipla mogą oglądać produkcje rozrywkowe i nowe odcinki seriali Telewizji Polsat z wiosennej oferty programowej. Natomiast serial „Przyjaciółki” został udostępniony w całości. więcej

Co piąty konsument chce dawać markom swoje pomysły na ich rozwój

Najlepszymi reprezentantami marek są konsumenci - to wniosek z najnowszego badania firmy Mobile Institute. Co piąty chętnie współpracowałby z brandami, dzieląc się pomysłami na ich dalszy rozwój. więcej

Facebook walczył, by nie dopuścić do wprowadzenia RODO i innych przepisów chroniących dane osobowe

Facebook prowadził bardzo ostrą politykę lobbingową, w celu zatrzymania prac nad prawodawstwem zwiększającym ochronę danych osobowych - podał "The Guardian". Chodziło m.in. o zablokowanie RODO. więcej

Kampania #100latPolsko Onetu z nominacją w konkursie INMA Global Media Awards 2019

Ringier Axel Springer Polska został nominowany do nagrody w konkursie INMA Global Media Awards 2019. Jury doceniło kampanię #100latPolsko Onetu w kategorii „Najlepszy PR lub kampania społeczna" za „budowanie zaufania do marki poprzez zjednoczenie podzielonego społeczeństwa". więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Co piąty konsument chce dawać markom swoje pomysły na ich rozwój

Najlepszymi reprezentantami marek są konsumenci - to wniosek z najnowszego badania firmy Mobile Institute. Co piąty chętnie współpracowałby z brandami, dzieląc się pomysłami na ich dalszy rozwój. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Publiczne pranie rodzinnych brudów przez Drutex szkodzi firmie. Takie kryzysy lubią ciszę (opinie)

Wywlekany publicznie wewnętrzny konflikt Leszka Gierszewskiego, prezesa firmy Drutex produkującej stolarkę okienną z członkami jego rodziny i dalsze „kręcenie afery” budują wizerunek firmy, która ma jakiś problem. Dla klienta kupującego okna tej marki nie będzie mieć to większego znaczenia, ale już dla partnerów biznesowych, firm czy potencjalnych pracowników tak. Wykupiony w „Pulsie Biznesu” sponsorowany wywiad z prezesem firmy jeszcze bardziej podbija negatywne informacje o wydarzeniach w spółce. Sprawia bowiem wrażenie zemsty na członkach rodziny za próbę przejęcia władzy - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji PR. więcej

Facebook walczył, by nie dopuścić do wprowadzenia RODO i innych przepisów chroniących dane osobowe

Facebook prowadził bardzo ostrą politykę lobbingową, w celu zatrzymania prac nad prawodawstwem zwiększającym ochronę danych osobowych - podał "The Guardian". Chodziło m.in. o zablokowanie RODO. więcej

Sebastian Sauern zarządza kreacją w Q&A Communications

W zespole agencji komunikacyjnej Q&A Communications awansowali Michalina Dolińska (na idea designera) oraz Sebastian Sauer (creative director). więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Mateusz Morawiecki: Sieć 5G powinna być kontrolowana przez państwo
Zaprezentowano trailer gry wojennej "Warsaw" o Powstaniu Warszawskim
 
 
 
GOSPODARKA
 
Qatar Airways wprowadza nową klasę ekonomiczną (wideo)
Polska w pierwszej dziesiątce rankingu PwC "Women in Work Index 2019"
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Nowy szef HBO ostro o Netfliksie: "nie mają marki"
Will Smith zagra w filmie "King Richard". Będzie ojcem Venus i Sereny Williams
,,Shakespeare i Hathaway: prywatni detektywi" w BBC First (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj