|
|
|
|
|
|
|
Nielsen rezygnuje z przetargu TVP na badanie oglądalności. "Bez telemetrii Telewizja Polska nie wyceni swojego czasu reklamowego"
Firma Nielsen Audience Measurement nie złożyła oferty w przetargu TVP na badania oglądalności. Swoją decyzję uzasadnia zapisami zawartymi w dokumentacji przetargowej. - Jeżeli Telewizja Polska nie przystąpi do dalszych negocjacji to straci możliwość wyceny własnego czasu reklamowego, a to spowoduje nagły odpływ budżetów reklamowych - komentują przedstawiciele domów mediowych.
więcej
|
Jacek Żakowski: Nie ma innego wyjścia, niż likwidacja mediów publicznych. Po debacie ,,Media publiczne po PiS-ie"
Towarzystwo Dziennikarskie w czwartek, 7 marca br. zorganizowało debatę „Media publiczne po PiS-ie”. Przedstawiono wizję Telewizji Polskiej, Polskiego Radia oraz ośrodków regionalnych i tego, jak miałyby wyglądać media po zmianie władzy w Polsce.
więcej
|
Orange wprowadza nowe pakiety w Orange Love za 149,99 i 219 zł. 950 tys. użytkowników telewizji
Orange Polska rozszerzył oferty dostępne na platformie Orange Love wprowadzając dwie nowe usługi - Love Extra oraz Love Premium. Oba pakiety zapewniają światłowodowy dostęp do internetu, a ich głównym atutem ma być oferta telewizyjna obejmująca od 168 do 181 kanałów. - To naturalna dywersyfikacja oferty, z której korzysta już 950 tysięcy Polaków. 80 procent nowych użytkowników światłowodu przychodzi z kablówek, a Love Extra i Love Premium pomoże nam toczyć równorzędną walkę o pierwszy ekran w domach odbiorców - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Mariusz Gaca, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego.
więcej
|
,,Szkło kontaktowe" zwiększa przewagę nad ,,W tyle wizji"
Emitowany w TVN24 program „Szkło kontaktowe” od początku br. śledzi średnio 642 tys. widzów. Z kolei mający podobną formułę magazyn TVP Info „W tyle wizji” gromadzi przed telewizorami średnio 512 tys. osób. „W tyle wizji ekstra” ogląda z kolei 565 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Dancing with the Stars 9" z audiodeskrypcją na żywo
Dziewiąta edycja widowiska „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” dostępna jest w wersji dla niedowidzących i niewidomych. Realizowaną na żywo audiodeskrypcję przygotowuje Aleksandra Szutenberg, dziennikarka Polsat Sport.
więcej
|
Wystartowały zdjęcia do ,,Projektu lady 4"
W pałacu w Rozalinie wystartowały zdjęcia do czwartej edycji reality-show „Projekt lady”, w którym bohaterki uczą się dobrych manier - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Telewizja TVN jeszcze nie zdecydowała o tym, kiedy program będzie emitowany.
więcej
|
Piotr Gociek w ,,Magazynie filmowym" Telewizji Republika
Telewizja Republika zaczyna emisję cotygodniowego „Magazynu filmowego”, którego gospodarzem będzie Piotr Gociek. Publicysta wrócił też do pasma publicystycznego stacji.
więcej
|
TVN po testach zdecyduje o dalszym rozwoju HbbTV
Grupa TVN i Discovery Polska uruchomiła na swoim głównym kanale na MUX-2 aplikację telewizji hybrydowej, którą będzie testować przez pół roku. Widzowie naziemnego kanału TVN zyskali dodatkowe treści, np. rozszerzony program telewizyjny. Nadawca współpracuje z Emitem.
więcej
|
TVP Seriale liderem oglądalności. Epic Drama z największym wzrostem
W zeszłym miesiącu pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Epic Drama, a liderem spadków była stacja CBS Action - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP wybierze w konkursie scenariusz filmu o Rzezi Woli. Nagroda 50 tys. zł
Telewizja Polska ogłosiła konkurs na scenariusz filmu fabularnego, którego tematem jest Rzeź Woli. Najlepszy scenariusz zostanie nagrodzony kwotą 50 tys. zł.
więcej
|
Łukasz Orbitowski poprowadzi ,,One. Kobiety Kultury" w TVP Kultura
W sobotę stacja TVP Kultura wyemituje premierowy odcinek nowego programu „One. Kobiety Kultury”, w którym Łukasz Orbitowski porozmawia z kobietami polskiej kultury.
więcej
|
Trzecia edycja Raw Air na żywo w Telewizji Polskiej i Eurosporcie
W piątek, 8 marca 2019 roku rozpocznie się trzecia edycja Raw Air. Sportową imprezę na żywo w naszym kraju relacjonować będzie dwóch nadawców: Telewizja Polska oraz Eurosport.
więcej
|
Jolanta Pieńkowska pomogła Leszkowi Czarneckiemu uniknąć zatrzymania przez polskie służby
Biznesmen Leszek Czarnecki w ostatnich latach był inwigilowany przez polskie służby, a na początku listopada ub.r. próbowano go zatrzymać przed wylotem z Polski. Czarneckiemu w potajemnym wyjeździe z kraju pomogła żona Jolanta Pieńkowska - opisał „Puls Biznesu”.
więcej
|
Nielsen nie weźmie udziału w przetargu Telewizji Polskiej na badanie oglądalności
TVP szukała firmy do badania oglądalności telewizji, ogłoszony przetarg trwał do 7 marca br. Nielsen, z która do tej pory współpracował publiczny nadawca nie weźmie jednak udziału w tym przetargu. - Decyzja Nielsena wynika z proponowanych przez TVP zapisów zawartych w dokumentacji przetargowej - uzasadnia spółka.
więcej
|
,,Świątynie kultury" - cykl dokumentalny w TVP Kultura
W czwartkowe wieczory około godz. 22.40 stacja TVP Info emituje nowy cykl dokumentalny „Świątynie kultury”, w którym sześciu filmowców przedstawia najciekawsze współczesne budynki z całego świata.
więcej
|
,,Moje Disco Moje Wszystko" nowością w wiosennej ramówce Disco Polo Music.
Nowością Disco Polo Music na wiosenną ramówkę jest program „Moje Disco Moje Wszystko”. Stacja przygotowała również kontynuację sprawdzonych projektów, m.in. „Disco Polo Life”, „Imperium Disco Polo” i „Ranking Sukcesy i Porażki”.
więcej
|
,,The Good Doctor", ,,Absentia 2" i ,,Zabójcze umysły 14" od kwietnia w AXN
2 kwietnia br. stacja AXN rozpocznie emisję serialu medycznego „The Good Doctor”, a dzień później widzowie obejrzą pierwsze odcinki drugiego sezonu „Absentii” oraz serialu „Zabójcze umysły 14”.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio ZET wstrzymało emisję piosenek Michaela Jacksona, Agora i ZPR Media to rozważają
Od poniedziałku w Radiu ZET nie są grane piosenki Michaela Jacksona w związku z nowymi oskarżeniami piosenkarza o molestowanie dzieci. Za to Polskie Radio nie zamierza wycofywać utworów Jacksona, a Grupa Radiowa Agory i Grupa ZPR Media analizują tę sytuację.
więcej
|
|
Jacek Żakowski: Nie ma innego wyjścia, niż likwidacja mediów publicznych. Po debacie ,,Media publiczne po PiS-ie"
Towarzystwo Dziennikarskie w czwartek, 7 marca br. zorganizowało debatę „Media publiczne po PiS-ie”. Przedstawiono wizję Telewizji Polskiej, Polskiego Radia oraz ośrodków regionalnych i tego, jak miałyby wyglądać media po zmianie władzy w Polsce.
więcej
|
|
Były pracownik portalu PolskieRadio.pl pozywa spółkę. "Tolerowano zachowania mobbingowe i łamanie zasad etyki"
Marcin Nowak, który pracował w portalu PolskieRadio.pl złożył pozew przeciwko byłemu pracodawcy o naruszenie dóbr osobistych. Żąda zadośćuczynienia za „tolerowanie zachowań mobbingowych oraz łamanie zasad etyki nie tylko wobec niego, ale i innych pracowników portalu”.
więcej
|
|
Paweł Piszczek szefem portalu PolskieRadio.pl
Paweł Piszczek, dotychczasowy szef Informacyjnej Agencji Radiowej, który przez ostatnie dni pełnił obowiązki szefa portalu PolskieRadio.pl - za odwołanego Piotra Chęcińskiego - został oficjalnie szefem głównego serwisu rozgłośni.
więcej
|
|
Robert Biedroń o blokowaniu dziennikarzy na Twitterze: to mój fanpage, a nie hejtpage. Dziennikarce TOK zarzucił wspieranie PO
Lider partii Wiosna Robert Biedroń stwierdził, że blokuje na Twitterze niektóre osoby, m.in. dziennikarzy Marcina Dobskiego i Tomasza Lisa, nie dlatego, że unika niewygodnych pytań, tylko walczy z mową nienawiści. Natomiast rozmawiającej z nim w TOK FM Karolinie Lewickiej zarzucił, że traktuje go jak uczniaka, bo sama wspiera Koalicję Europejską.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Rzeszowie. Eska ostro do góry
Liderem rynku radiowego w Rzeszowie w okresie od sierpnia 2018 roku do stycznia 2019 roku było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Polski rynek reklamowy urósł w ub.r. o 7,8 proc. Internet i radio w górę mocniej od telewizji
W ub.r. wydatki reklamowe w Polsce zwiększyły się o 7,8 proc. do 9,54 mld zł, natomiast w samym czwartym kwartale wzrost wyniósł 5,2 proc. Procentowo inwestycje w internecie i radiu poszły w górę bardziej niż w telewizji. Reklama internetowa ma już 33,7 proc. udziału w całym rynku - wynika z danych Starcomu.
więcej
|
Nielsen rezygnuje z przetargu TVP na badanie oglądalności. "Bez telemetrii Telewizja Polska nie wyceni swojego czasu reklamowego"
Firma Nielsen Audience Measurement nie złożyła oferty w przetargu TVP na badania oglądalności. Swoją decyzję uzasadnia zapisami zawartymi w dokumentacji przetargowej. - Jeżeli Telewizja Polska nie przystąpi do dalszych negocjacji to straci możliwość wyceny własnego czasu reklamowego, a to spowoduje nagły odpływ budżetów reklamowych - komentują przedstawiciele domów mediowych.
więcej
|
GetHero wydziela działy gaming, lifestyle/beauty i FMCG. Anna Szczepańska odpowiada za nowy biznes
W zespole agencji influencer marketingowej wyodrębniono działy zajmujące się sektorami gamingu, lifestyle/beauty i FMCG. Do zespołu dołączyła Anna Szczepańska, która objęła stanowisko new business managera.
więcej
|
Tomasz Życki dyrektorem zarządzającym agencji V&P. Zastąpił Macieja Michalika
Tomasz Życki został nowym dyrektorem zarządzającym agencji V&P. Na stanowisku zastąpił Macieja Michalika, który pozostał członkiem zarządu V&P Group. Z kolei Monika Jóskowiak dołączyła do agencji jako account group head. Nowe stanowiska objęli Arkadiusz Legoń, Sebastian Szaraniec i Katarzyna Radecka.
więcej
|
Mini-serial w social mediach promuje kolekcję marki House
"Never leave the House" to hasło kampanii promującej kolekcję SS19 odzieżowej marki House (należącej do LPP). Głównym elementem promocji jest mini-serial, przygotowany do odtwarzania na smartfonach.
więcej
|
Lotos szuka firmy, która zajmie się brandingiem przy meczach piłkarskiej reprezentacji Polski
Grupa Lotos szuka firmy, która zajmie się obsługą brandingową meczów reprezentacji Polski w piłce nożnej. Będzie z nią pracować przez rok.
więcej
|
Orlen szuka agencji do produkcji wideo
PKN Orlen zaprasza agencje do składania ofert na obsługę w zakresie produkcji wideo oraz fotografii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wybrana firma będzie pracować dla całej Grupy Kapitałowej Orlen.
więcej
|
Izabela Wanatowska dyrektorem sprzedaży w Coca-Cola HBC Polska
Z początkiem kwietnia br. Izabela Wanatowska obejmie stanowisko dyrektor sprzedaży w Coca-Cola HBC Polska. Jest pierwszą kobietą na tym stanowisku w polskim oddziale firmy.
więcej
|
Ponad 7 mln zł zapłaci Gdańsk za promocję przez klub Lechia Gdańsk
Urząd Miasta Gdańska podpisał umowę z klubem piłkarskim Lechia Gdańsk, na mocy której będzie on do 16 grudnia br. promować miasto w ramach udziału w rozgrywkach Ekstraklasy piłki nożnej mężczyzn. Wartość kontraktu opiewa na kwotę blisko 7,2 mln zł netto.
więcej
|
Monika Masztakowska szefową działu sprzedaży i marketingu w Diners Club Polska
Monika Masztakowska awansowała w Diners Club Polska na stanowisko dyrektorki działu sprzedaży i marketingu. Z firmą - wydawcą kart obciążeniowych i kredytowych - związana jest od 2004 roku.
więcej
|
SuperDrob reklamuje Kurczaka Sielskiego
SuperDrob rozpoczyna kampanię reklamową Kurczaka Sielskiego, z chowu bez antybiotyków. Przygotowały ją GPD i One House.
więcej
|
Aleksandra Żuraw i Agnieszka Grzelak w kampanii Kontigo #JestemNiesamowita
Pod hasłem #JestemNiesamowita ruszyła kampania digitalowa sieci drogerii Kontigo. Marka chce zachęcać kobiety do afirmatywnego myślenia o sobie. W akcji biorą udział influencerki, Aleksandra Żuraw i Agnieszka Grzelak.
więcej
|
Capgemini wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość w kampanii rekrutacyjnej
Pod hasłem „Love Your Career. Ace Your Career” ruszyła kampania Capgemini, promująca firmę jako przyjaznego pracodawcę. Marka wykorzystała do działań rozszerzoną rzeczywistość (AR).
więcej
|
Bransoletka Yes za doładowanie w Plusie
Plus uruchomił nową promocję dla użytkowników ofert prepaid oraz mix, w której wysyłając darmowego SMS-a i doładowując konto za min. 50 zł, można otrzymać bransoletkę firmy Yes.
więcej
|
Grupa Biuro Podróży Reklamy wydziela spółkę Reach a Blogger, plany na ekspansję zagraniczną
Platforma influencer marketingowa Reach a Blogger została wydzielona jako osobna spółka z grupy Biuro Podróży Reklamy. Właściciele chcą znaleźć inwestora i rozpocząć ekspansję zagraniczną.
więcej
|
Piotr Maciejewski większościowym udziałowcem spółki YesIndeed
Piotr Maciejewski, dotychczasowy prokurent spółki YesIndeed działającej na rynku motywacji i lojalizacji zwiększył w niej liczbę posiadanych udziałów. Nowym wspólnikiem firmy została Izabela Nasiłowska-Włodarek, dotychczasowa dyrektor działu aktywizacji sprzedaży. Z firmy odeszli dotychczasowi wspólnicy Mikołaj Jeżak oraz Michał Czerwiński.
więcej
|
Edyta Koczwara analityczką w zespole Harbingers
Pracę w agencji Harbingers, wspierającej e-commerce, rozpoczęła Edyta Koczwara, która objęła stanowisko digital analyst.
więcej
|
Finalista Masterchef prowadzi na YouTube kanał Braci Koral
Na YouTube ruszył kanał kulinarny marki lodów Bracia Koral "Pyszne Studio". Program prowadzi finalista programu "Masterchef" i nowy ambasador marki, Damian Kordas.
więcej
|
Zawodowo kierująca ciężarówką Iwona Blecharczyk z wyróżnieniem Barbie Shero
Firma Mattel, producent lalek Barbie, w tym roku uhonorowała nagrodą Barbie Shero Iwonę Blecharczyk, kierowcę ciężarówki. Blecharczyk jest drugą Polką po dziennikarce Martynie Wojciechowskiej wyróżnioną w ten sposób. Oprócz tytułu, Mattel wypuści też serię lalek inspirowanych wyglądem Iwony Blecharczyk.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Piotr Matwiejczuk nowym redaktorem naczelnym ,,Ruchu Muzycznego"
Od początku kwietnia br. stanowisko redaktora naczelnego „Ruchu Muzycznego” (Polskie Wydawnictwo Muzyczne) obejmie Piotr Matwiejczuk. Na stanowisku zastąpi Tomasza Cyza, który kierował redakcją od 2013 roku.
więcej
|
VMLY&R i Gazeta.pl wydają ostatni numer ,,Twojego Weekendu" jako sprzeciw wobec seksizmu
Należąca do grupy reklamowej VMLY&R spółka Pride and Glory Interactive kupiła prawa do wydawania magazynu erotycznego „Twojego Weekendu”. 8 marca tytuł ukaże się po raz ostatni, w zupełnie nowej formule - z wywiadami i teksami o sytuacji kobiet zamiast zdjęć nagich modelek. Prace nad wydaniem koordynuje zespół portalu Gazeta.pl (Agora).
więcej
|
,,Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży, ,,Gazeta Wrocławska" najbardziej w dół
W styczniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Wrocławska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Disney chce przetestować swój serwis streamingowy Disney+ poza USA
Próby Disney+ mają rozpocząć się niebawem w Holandii. Zapowiadana przez Disneya nowa platforma VOD zostanie oficjalnie zapowiedziana 11 kwietnia 2019 roku, w Europie firma uruchomiła stronę w kilku językach, w tym także po polsku. Do rozwoju Disney+ koncern zatrudnił Tehminę Jaffer, byłą dyrektorkę Netflixa.
więcej
|
Showroom.pl przejęty przez duński marketpace Miinto, zaoferuje skandynawską modę
Koncern Burda International i Michał Juda zamienili udziały sklepu odzieżowego Showroom.pl na mniejszościowy pakiet udziałów duńskiego marketpace’u Miinto. Władze Showroom.pl się nie zmienią, natomiast serwis będzie mógł zaoferować więcej zagranicznych marek, a ubrania od polskich producentów sprzedawać za granicą.
więcej
|
Rosja będzie karać za fake newsy i znieważanie władzy, grzywny od 457 do 22,7 tys. dolarów
Rosyjska Duma przegłosowała nowe przepisy przewidujące możliwość blokowania bez udziału sądu internetowych treści uznanych za fake newsy oraz karania autorów publikujących w sieci materiały znieważające władze. Za wpisy uznane za dezinformację oraz obraźliwe dla rządzących przewidziano wysokie grzywny sięgające 22,7 tys. dolarów. Krytycy nowych regulacji nie mają wątpliwości, że będą one wykorzystywane do walki Kremla z mediami i opozycją.
więcej
|
Na polski rynek wchodzi portal rekrutacyjny StepStone. Hanna Hieronimczuk dyrektorem generalnym
StepStone i Ringier Axel Springer Media AG uruchomią w drugim kwartale tego roku portal e-rekrutacyjny StepStone.pl. Jego oferta kierowana będzie do firm poszukujących wykwalifikowanych specjalistów i kadry kierowniczej w Polsce.
więcej
|
65 proc. Polaków obejdzie się bez social media. Większość za in vitro i karą śmierci, przeciw imigrantom i Noblowi dla Wałęsy
Wiele zaskakujących, poważnych, ale i zabawnych informacji na temat polskiego społeczeństwa przyniósł sondaż "Sto pytań na stulecie niepodległości", przeprowadzony w ramach kampanii społecznej "Jesteśmy różni. Jesteśmy Polską", prowadzonej wspólnie przez Fundację Batorego i Kulturę Niepodległą. Badanie przeprowadziła agencja Difference na panelu Ariadna.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Linkleaders dla ProperGate
Do grona klientów agencji Linkleaders dołączył ProperGate, globalny startup specjalizujący się w ConTech (Construction Technology).
więcej
|
|
|