Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 8 Marca 2019
 
 
 
Radio ZET wstrzymało emisję piosenek Michaela Jacksona, Agora i ZPR Media to rozważają
 
Od poniedziałku w Radiu ZET nie są grane piosenki Michaela Jacksona w związku z nowymi oskarżeniami piosenkarza o molestowanie dzieci. Za to Polskie Radio nie zamierza wycofywać utworów Jacksona, a Grupa Radiowa Agory i Grupa ZPR Media analizują tę sytuację. więcej
 
 
Polski rynek reklamowy urósł w ub.r. o 7,8 proc. Internet i radio w górę mocniej od telewizji
 
W ub.r. wydatki reklamowe w Polsce zwiększyły się o 7,8 proc. do 9,54 mld zł, natomiast w samym czwartym kwartale wzrost wyniósł 5,2 proc. Procentowo inwestycje w internecie i radiu poszły w górę bardziej niż w telewizji. Reklama internetowa ma już 33,7 proc. udziału w całym rynku - wynika z danych Starcomu. więcej
 
 
Nielsen rezygnuje z przetargu TVP na badanie oglądalności. "Bez telemetrii Telewizja Polska nie wyceni swojego czasu reklamowego"
 
Firma Nielsen Audience Measurement nie złożyła oferty w przetargu TVP na badania oglądalności. Swoją decyzję uzasadnia zapisami zawartymi w dokumentacji przetargowej. - Jeżeli Telewizja Polska nie przystąpi do dalszych negocjacji to straci możliwość wyceny własnego czasu reklamowego, a to spowoduje nagły odpływ budżetów reklamowych - komentują przedstawiciele domów mediowych. więcej
 
 
Jacek Żakowski: Nie ma innego wyjścia, niż likwidacja mediów publicznych. Po debacie ,,Media publiczne po PiS-ie"
 
Towarzystwo Dziennikarskie w czwartek, 7 marca br. zorganizowało debatę „Media publiczne po PiS-ie”. Przedstawiono wizję Telewizji Polskiej, Polskiego Radia oraz ośrodków regionalnych i tego, jak miałyby wyglądać media po zmianie władzy w Polsce. więcej
 
 
Orange wprowadza nowe pakiety w Orange Love za 149,99 i 219 zł. 950 tys. użytkowników telewizji
 
Orange Polska rozszerzył oferty dostępne na platformie Orange Love wprowadzając dwie nowe usługi - Love Extra oraz Love Premium. Oba pakiety zapewniają światłowodowy dostęp do internetu, a ich głównym atutem ma być oferta telewizyjna obejmująca od 168 do 181 kanałów. - To naturalna dywersyfikacja oferty, z której korzysta już 950 tysięcy Polaków. 80 procent nowych użytkowników światłowodu przychodzi z kablówek, a Love Extra i Love Premium pomoże nam toczyć równorzędną walkę o pierwszy ekran w domach odbiorców - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Mariusz Gaca, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Publiczne pranie rodzinnych brudów przez właścicieli Drutexu szkodzi firmie. Takie kryzysy lubią ciszę (opinie) więcej
 
Rząd chce skutecznie opodatkować Google i Facebooka. Eksperci podzieleni: idea słuszna, ale może spowolnić gospodarkę więcej
 
TVN24 umacnia się na pozycji lidera, traci TVP Info. Kanał TVP3 wyprzedził Polsat News w lutym więcej
 
,,Fakty" liderem programów informacyjnych w lutym. Duży spadek ,,Wydarzeń" i ,,Panoramy" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
DZIENNIKARZ FAKT, DZIAŁ OPINIE Ringier Axel Springer Media
Manager ds. sprzedaży online Gremi Media
New Business Manager GetHero
Prezenter / prezenterka prognozy pogody Fratria
Inżynier Telewizyjnej Techniki Komputerowej TVN
Account Manager Mediafarm
Publisher Manager Mediafarm
DYREKTOR Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) Polska Organizacja Turystyczna
Specjalista ds. Koordynacji Kampanii Online TVN
Product Manager, Newsweek & Forbes Ringier Axel Springer
Dziennikarz / Redaktor serwisu Fakt24.pl Ringier Axel Springer Media
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Nielsen rezygnuje z przetargu TVP na badanie oglądalności. "Bez telemetrii Telewizja Polska nie wyceni swojego czasu reklamowego"

Firma Nielsen Audience Measurement nie złożyła oferty w przetargu TVP na badania oglądalności. Swoją decyzję uzasadnia zapisami zawartymi w dokumentacji przetargowej. - Jeżeli Telewizja Polska nie przystąpi do dalszych negocjacji to straci możliwość wyceny własnego czasu reklamowego, a to spowoduje nagły odpływ budżetów reklamowych - komentują przedstawiciele domów mediowych. więcej

Jacek Żakowski: Nie ma innego wyjścia, niż likwidacja mediów publicznych. Po debacie ,,Media publiczne po PiS-ie"

Towarzystwo Dziennikarskie w czwartek, 7 marca br. zorganizowało debatę „Media publiczne po PiS-ie”. Przedstawiono wizję Telewizji Polskiej, Polskiego Radia oraz ośrodków regionalnych i tego, jak miałyby wyglądać media po zmianie władzy w Polsce. więcej

Orange wprowadza nowe pakiety w Orange Love za 149,99 i 219 zł. 950 tys. użytkowników telewizji

Orange Polska rozszerzył oferty dostępne na platformie Orange Love wprowadzając dwie nowe usługi - Love Extra oraz Love Premium. Oba pakiety zapewniają światłowodowy dostęp do internetu, a ich głównym atutem ma być oferta telewizyjna obejmująca od 168 do 181 kanałów. - To naturalna dywersyfikacja oferty, z której korzysta już 950 tysięcy Polaków. 80 procent nowych użytkowników światłowodu przychodzi z kablówek, a Love Extra i Love Premium pomoże nam toczyć równorzędną walkę o pierwszy ekran w domach odbiorców - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Mariusz Gaca, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego. więcej

,,Szkło kontaktowe" zwiększa przewagę nad ,,W tyle wizji"

Emitowany w TVN24 program „Szkło kontaktowe” od początku br. śledzi średnio 642 tys. widzów. Z kolei mający podobną formułę magazyn TVP Info „W tyle wizji” gromadzi przed telewizorami średnio 512 tys. osób. „W tyle wizji ekstra” ogląda z kolei 565 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Dancing with the Stars 9" z audiodeskrypcją na żywo

Dziewiąta edycja widowiska „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” dostępna jest w wersji dla niedowidzących i niewidomych. Realizowaną na żywo audiodeskrypcję przygotowuje Aleksandra Szutenberg, dziennikarka Polsat Sport. więcej

Wystartowały zdjęcia do ,,Projektu lady 4"

W pałacu w Rozalinie wystartowały zdjęcia do czwartej edycji reality-show „Projekt lady”, w którym bohaterki uczą się dobrych manier - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Telewizja TVN jeszcze nie zdecydowała o tym, kiedy program będzie emitowany. więcej

Piotr Gociek w ,,Magazynie filmowym" Telewizji Republika

Telewizja Republika zaczyna emisję cotygodniowego „Magazynu filmowego”, którego gospodarzem będzie Piotr Gociek. Publicysta wrócił też do pasma publicystycznego stacji. więcej

TVN po testach zdecyduje o dalszym rozwoju HbbTV

Grupa TVN i Discovery Polska uruchomiła na swoim głównym kanale na MUX-2 aplikację telewizji hybrydowej, którą będzie testować przez pół roku. Widzowie naziemnego kanału TVN zyskali dodatkowe treści, np. rozszerzony program telewizyjny. Nadawca współpracuje z Emitem. więcej

TVP Seriale liderem oglądalności. Epic Drama z największym wzrostem

W zeszłym miesiącu pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Epic Drama, a liderem spadków była stacja CBS Action - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP wybierze w konkursie scenariusz filmu o Rzezi Woli. Nagroda 50 tys. zł

Telewizja Polska ogłosiła konkurs na scenariusz filmu fabularnego, którego tematem jest Rzeź Woli. Najlepszy scenariusz zostanie nagrodzony kwotą 50 tys. zł. więcej

Łukasz Orbitowski poprowadzi ,,One. Kobiety Kultury" w TVP Kultura

W sobotę stacja TVP Kultura wyemituje premierowy odcinek nowego programu „One. Kobiety Kultury”, w którym Łukasz Orbitowski porozmawia z kobietami polskiej kultury. więcej

Trzecia edycja Raw Air na żywo w Telewizji Polskiej i Eurosporcie

W piątek, 8 marca 2019 roku rozpocznie się trzecia edycja Raw Air. Sportową imprezę na żywo w naszym kraju relacjonować będzie dwóch nadawców: Telewizja Polska oraz Eurosport. więcej

Jolanta Pieńkowska pomogła Leszkowi Czarneckiemu uniknąć zatrzymania przez polskie służby

Biznesmen Leszek Czarnecki w ostatnich latach był inwigilowany przez polskie służby, a na początku listopada ub.r. próbowano go zatrzymać przed wylotem z Polski. Czarneckiemu w potajemnym wyjeździe z kraju pomogła żona Jolanta Pieńkowska - opisał „Puls Biznesu”. więcej

Nielsen nie weźmie udziału w przetargu Telewizji Polskiej na badanie oglądalności

TVP szukała firmy do badania oglądalności telewizji, ogłoszony przetarg trwał do 7 marca br. Nielsen, z która do tej pory współpracował publiczny nadawca nie weźmie jednak udziału w tym przetargu. - Decyzja Nielsena wynika z proponowanych przez TVP zapisów zawartych w dokumentacji przetargowej - uzasadnia spółka. więcej

,,Świątynie kultury" - cykl dokumentalny w TVP Kultura

W czwartkowe wieczory około godz. 22.40 stacja TVP Info emituje nowy cykl dokumentalny „Świątynie kultury”, w którym sześciu filmowców przedstawia najciekawsze współczesne budynki z całego świata. więcej

,,Moje Disco Moje Wszystko" nowością w wiosennej ramówce Disco Polo Music.

Nowością Disco Polo Music na wiosenną ramówkę jest program „Moje Disco Moje Wszystko”. Stacja przygotowała również kontynuację sprawdzonych projektów, m.in. „Disco Polo Life”, „Imperium Disco Polo” i „Ranking Sukcesy i Porażki”. więcej

,,The Good Doctor", ,,Absentia 2" i ,,Zabójcze umysły 14" od kwietnia w AXN

2 kwietnia br. stacja AXN rozpocznie emisję serialu medycznego „The Good Doctor”, a dzień później widzowie obejrzą pierwsze odcinki drugiego sezonu „Absentii” oraz serialu „Zabójcze umysły 14”. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio ZET wstrzymało emisję piosenek Michaela Jacksona, Agora i ZPR Media to rozważają

Od poniedziałku w Radiu ZET nie są grane piosenki Michaela Jacksona w związku z nowymi oskarżeniami piosenkarza o molestowanie dzieci. Za to Polskie Radio nie zamierza wycofywać utworów Jacksona, a Grupa Radiowa Agory i Grupa ZPR Media analizują tę sytuację. więcej

 
Jacek Żakowski: Nie ma innego wyjścia, niż likwidacja mediów publicznych. Po debacie ,,Media publiczne po PiS-ie"

Towarzystwo Dziennikarskie w czwartek, 7 marca br. zorganizowało debatę „Media publiczne po PiS-ie”. Przedstawiono wizję Telewizji Polskiej, Polskiego Radia oraz ośrodków regionalnych i tego, jak miałyby wyglądać media po zmianie władzy w Polsce. więcej

 
Były pracownik portalu PolskieRadio.pl pozywa spółkę. "Tolerowano zachowania mobbingowe i łamanie zasad etyki"

Marcin Nowak, który pracował w portalu PolskieRadio.pl złożył pozew przeciwko byłemu pracodawcy o naruszenie dóbr osobistych. Żąda zadośćuczynienia za „tolerowanie zachowań mobbingowych oraz łamanie zasad etyki nie tylko wobec niego, ale i innych pracowników portalu”. więcej

 
Paweł Piszczek szefem portalu PolskieRadio.pl

Paweł Piszczek, dotychczasowy szef Informacyjnej Agencji Radiowej, który przez ostatnie dni pełnił obowiązki szefa portalu PolskieRadio.pl - za odwołanego Piotra Chęcińskiego - został oficjalnie szefem głównego serwisu rozgłośni. więcej

 
Robert Biedroń o blokowaniu dziennikarzy na Twitterze: to mój fanpage, a nie hejtpage. Dziennikarce TOK zarzucił wspieranie PO

Lider partii Wiosna Robert Biedroń stwierdził, że blokuje na Twitterze niektóre osoby, m.in. dziennikarzy Marcina Dobskiego i Tomasza Lisa, nie dlatego, że unika niewygodnych pytań, tylko walczy z mową nienawiści. Natomiast rozmawiającej z nim w TOK FM Karolinie Lewickiej zarzucił, że traktuje go jak uczniaka, bo sama wspiera Koalicję Europejską. więcej

 
RMF FM liderem w Rzeszowie. Eska ostro do góry

Liderem rynku radiowego w Rzeszowie w okresie od sierpnia 2018 roku do stycznia 2019 roku było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Polski rynek reklamowy urósł w ub.r. o 7,8 proc. Internet i radio w górę mocniej od telewizji

W ub.r. wydatki reklamowe w Polsce zwiększyły się o 7,8 proc. do 9,54 mld zł, natomiast w samym czwartym kwartale wzrost wyniósł 5,2 proc. Procentowo inwestycje w internecie i radiu poszły w górę bardziej niż w telewizji. Reklama internetowa ma już 33,7 proc. udziału w całym rynku - wynika z danych Starcomu. więcej

Nielsen rezygnuje z przetargu TVP na badanie oglądalności. "Bez telemetrii Telewizja Polska nie wyceni swojego czasu reklamowego"

Firma Nielsen Audience Measurement nie złożyła oferty w przetargu TVP na badania oglądalności. Swoją decyzję uzasadnia zapisami zawartymi w dokumentacji przetargowej. - Jeżeli Telewizja Polska nie przystąpi do dalszych negocjacji to straci możliwość wyceny własnego czasu reklamowego, a to spowoduje nagły odpływ budżetów reklamowych - komentują przedstawiciele domów mediowych. więcej

GetHero wydziela działy gaming, lifestyle/beauty i FMCG. Anna Szczepańska odpowiada za nowy biznes

W zespole agencji influencer marketingowej wyodrębniono działy zajmujące się sektorami gamingu, lifestyle/beauty i FMCG. Do zespołu dołączyła Anna Szczepańska, która objęła stanowisko new business managera. więcej

Tomasz Życki dyrektorem zarządzającym agencji V&P. Zastąpił Macieja Michalika

Tomasz Życki został nowym dyrektorem zarządzającym agencji V&P. Na stanowisku zastąpił Macieja Michalika, który pozostał członkiem zarządu V&P Group. Z kolei Monika Jóskowiak dołączyła do agencji jako account group head. Nowe stanowiska objęli Arkadiusz Legoń, Sebastian Szaraniec i Katarzyna Radecka. więcej

Mini-serial w social mediach promuje kolekcję marki House

"Never leave the House" to hasło kampanii promującej kolekcję SS19 odzieżowej marki House (należącej do LPP). Głównym elementem promocji jest mini-serial, przygotowany do odtwarzania na smartfonach. więcej

Lotos szuka firmy, która zajmie się brandingiem przy meczach piłkarskiej reprezentacji Polski

Grupa Lotos szuka firmy, która zajmie się obsługą brandingową meczów reprezentacji Polski w piłce nożnej. Będzie z nią pracować przez rok. więcej

Orlen szuka agencji do produkcji wideo

PKN Orlen zaprasza agencje do składania ofert na obsługę w zakresie produkcji wideo oraz fotografii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wybrana firma będzie pracować dla całej Grupy Kapitałowej Orlen. więcej

Izabela Wanatowska dyrektorem sprzedaży w Coca-Cola HBC Polska

Z początkiem kwietnia br. Izabela Wanatowska obejmie stanowisko dyrektor sprzedaży w Coca-Cola HBC Polska. Jest pierwszą kobietą na tym stanowisku w polskim oddziale firmy. więcej

Ponad 7 mln zł zapłaci Gdańsk za promocję przez klub Lechia Gdańsk

Urząd Miasta Gdańska podpisał umowę z klubem piłkarskim Lechia Gdańsk, na mocy której będzie on do 16 grudnia br. promować miasto w ramach udziału w rozgrywkach Ekstraklasy piłki nożnej mężczyzn. Wartość kontraktu opiewa na kwotę blisko 7,2 mln zł netto. więcej

Monika Masztakowska szefową działu sprzedaży i marketingu w Diners Club Polska

Monika Masztakowska awansowała w Diners Club Polska na stanowisko dyrektorki działu sprzedaży i marketingu. Z firmą - wydawcą kart obciążeniowych i kredytowych - związana jest od 2004 roku. więcej

SuperDrob reklamuje Kurczaka Sielskiego

SuperDrob rozpoczyna kampanię reklamową Kurczaka Sielskiego, z chowu bez antybiotyków. Przygotowały ją GPD i One House. więcej

Aleksandra Żuraw i Agnieszka Grzelak w kampanii Kontigo #JestemNiesamowita

Pod hasłem  #JestemNiesamowita ruszyła kampania digitalowa sieci drogerii Kontigo. Marka chce zachęcać kobiety do afirmatywnego myślenia o sobie. W akcji biorą udział influencerki, Aleksandra Żuraw i Agnieszka Grzelak. więcej

Capgemini wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość w kampanii rekrutacyjnej

Pod hasłem „Love Your Career. Ace Your Career” ruszyła kampania Capgemini, promująca firmę jako przyjaznego pracodawcę. Marka wykorzystała do działań rozszerzoną rzeczywistość (AR). więcej

Bransoletka Yes za doładowanie w Plusie

Plus uruchomił nową promocję dla użytkowników ofert prepaid oraz mix, w której wysyłając darmowego SMS-a i doładowując konto za min. 50 zł, można otrzymać bransoletkę firmy Yes. więcej

Grupa Biuro Podróży Reklamy wydziela spółkę Reach a Blogger, plany na ekspansję zagraniczną

Platforma influencer marketingowa Reach a Blogger została wydzielona jako osobna spółka z grupy Biuro Podróży Reklamy. Właściciele chcą znaleźć inwestora i rozpocząć ekspansję zagraniczną. więcej

Piotr Maciejewski większościowym udziałowcem spółki YesIndeed

Piotr Maciejewski, dotychczasowy prokurent spółki YesIndeed działającej na rynku motywacji i lojalizacji zwiększył w niej liczbę posiadanych udziałów. Nowym wspólnikiem firmy została Izabela Nasiłowska-Włodarek, dotychczasowa dyrektor działu aktywizacji sprzedaży. Z firmy odeszli dotychczasowi wspólnicy Mikołaj Jeżak oraz Michał Czerwiński. więcej

Edyta Koczwara analityczką w zespole Harbingers

Pracę w agencji Harbingers, wspierającej e-commerce, rozpoczęła Edyta Koczwara, która objęła stanowisko digital analyst. więcej

Finalista Masterchef prowadzi na YouTube kanał Braci Koral

Na YouTube ruszył kanał kulinarny marki lodów Bracia Koral "Pyszne Studio". Program prowadzi finalista programu "Masterchef" i nowy ambasador marki, Damian Kordas. więcej

Zawodowo kierująca ciężarówką Iwona Blecharczyk z wyróżnieniem Barbie Shero

Firma Mattel, producent lalek Barbie, w tym roku uhonorowała nagrodą Barbie Shero Iwonę Blecharczyk, kierowcę ciężarówki. Blecharczyk jest drugą Polką po dziennikarce Martynie Wojciechowskiej wyróżnioną w ten sposób. Oprócz tytułu, Mattel wypuści też serię lalek inspirowanych wyglądem Iwony Blecharczyk. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Piotr Matwiejczuk nowym redaktorem naczelnym ,,Ruchu Muzycznego"

Od początku kwietnia br. stanowisko redaktora naczelnego „Ruchu Muzycznego” (Polskie Wydawnictwo Muzyczne) obejmie Piotr Matwiejczuk. Na stanowisku zastąpi Tomasza Cyza, który kierował redakcją od 2013 roku. więcej

VMLY&R i Gazeta.pl wydają ostatni numer ,,Twojego Weekendu" jako sprzeciw wobec seksizmu

Należąca do grupy reklamowej VMLY&R spółka Pride and Glory Interactive kupiła prawa do wydawania magazynu erotycznego „Twojego Weekendu”. 8 marca tytuł ukaże się po raz ostatni, w zupełnie nowej formule - z wywiadami i teksami o sytuacji kobiet zamiast zdjęć nagich modelek. Prace nad wydaniem koordynuje zespół portalu Gazeta.pl (Agora). więcej

,,Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży, ,,Gazeta Wrocławska" najbardziej w dół

W styczniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Wrocławska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Disney chce przetestować swój serwis streamingowy Disney+ poza USA

Próby Disney+ mają rozpocząć się niebawem w Holandii. Zapowiadana przez Disneya nowa platforma VOD zostanie oficjalnie zapowiedziana 11 kwietnia 2019 roku, w Europie firma uruchomiła stronę w kilku językach, w tym także po polsku. Do rozwoju Disney+ koncern zatrudnił Tehminę Jaffer, byłą dyrektorkę Netflixa. więcej

Showroom.pl przejęty przez duński marketpace Miinto, zaoferuje skandynawską modę

Koncern Burda International i Michał Juda zamienili udziały sklepu odzieżowego Showroom.pl na mniejszościowy pakiet udziałów duńskiego marketpace’u Miinto. Władze Showroom.pl się nie zmienią, natomiast serwis będzie mógł zaoferować więcej zagranicznych marek, a ubrania od polskich producentów sprzedawać za granicą. więcej

Rosja będzie karać za fake newsy i znieważanie władzy, grzywny od 457 do 22,7 tys. dolarów

Rosyjska Duma przegłosowała nowe przepisy przewidujące możliwość blokowania bez udziału sądu internetowych treści uznanych za fake newsy oraz karania autorów publikujących w sieci materiały znieważające władze. Za wpisy uznane za dezinformację oraz obraźliwe dla rządzących przewidziano wysokie grzywny sięgające 22,7 tys. dolarów. Krytycy nowych regulacji nie mają wątpliwości, że będą one wykorzystywane do walki Kremla z mediami i opozycją. więcej

Na polski rynek wchodzi portal rekrutacyjny StepStone. Hanna Hieronimczuk dyrektorem generalnym

StepStone i Ringier Axel Springer Media AG uruchomią w drugim kwartale tego roku portal e-rekrutacyjny StepStone.pl. Jego oferta kierowana będzie do firm poszukujących wykwalifikowanych specjalistów i kadry kierowniczej w Polsce. więcej

65 proc. Polaków obejdzie się bez social media. Większość za in vitro i karą śmierci, przeciw imigrantom i Noblowi dla Wałęsy

Wiele zaskakujących, poważnych, ale i zabawnych informacji na temat polskiego społeczeństwa przyniósł sondaż "Sto pytań na stulecie niepodległości", przeprowadzony w ramach kampanii społecznej "Jesteśmy różni. Jesteśmy Polską", prowadzonej wspólnie przez Fundację Batorego i Kulturę Niepodległą. Badanie przeprowadziła agencja Difference na panelu Ariadna. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Nielsen rezygnuje z przetargu TVP na badanie oglądalności. "Bez telemetrii Telewizja Polska nie wyceni swojego czasu reklamowego"

Firma Nielsen Audience Measurement nie złożyła oferty w przetargu TVP na badania oglądalności. Swoją decyzję uzasadnia zapisami zawartymi w dokumentacji przetargowej. - Jeżeli Telewizja Polska nie przystąpi do dalszych negocjacji to straci możliwość wyceny własnego czasu reklamowego, a to spowoduje nagły odpływ budżetów reklamowych - komentują przedstawiciele domów mediowych. więcej

65 proc. Polaków obejdzie się bez social media. Większość za in vitro i karą śmierci, przeciw imigrantom i Noblowi dla Wałęsy

Wiele zaskakujących, poważnych, ale i zabawnych informacji na temat polskiego społeczeństwa przyniósł sondaż "Sto pytań na stulecie niepodległości", przeprowadzony w ramach kampanii społecznej "Jesteśmy różni. Jesteśmy Polską", prowadzonej wspólnie przez Fundację Batorego i Kulturę Niepodległą. Badanie przeprowadziła agencja Difference na panelu Ariadna. więcej

Ukraińcy w Polsce najchętniej korzystają z usług telekomu Play i banku PKO BP

43 proc. Ukraińców mieszkających w Polsce korzysta z sieci telekomunikacyjnej Play. Najczęściej wybieranym bankiem z nad Wisły jest wśród naszych wschodnich sąsiadów PKO BP. 95 proc. Ukraińców zatrudnionych w Polsce legalnie ma polskie konto bankowe - pokazują dane firmy Selectivv, specjalizującej się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych z urządzeń mobilnych. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Linkleaders dla ProperGate

Do grona klientów agencji Linkleaders dołączył ProperGate, globalny startup specjalizujący się w ConTech (Construction Technology). więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Orange wprowadza nowe pakiety w Orange Love za 149,99 i 219 zł. 950 tys. użytkowników telewizji
Huawei pozywa władze USA za zakaz stosowania jego sprzętu. ,,To bezprawne"
Xiaomi otwiera pierwszy salon na Pomorzu
Goodyear z Klairmont Kollections. Odrestaurowany pojazd Golden Sahara II ze świecącymi oponami (wideo)
Grupa AB z rosnącymi przychodami i 58 mln zł zysku w 2018 roku
Taxify zmienia nazwę na Bolt
 
 
 
GOSPODARKA
 
Goodyear z Klairmont Kollections. Odrestaurowany pojazd Golden Sahara II ze świecącymi oponami (wideo)
House Warsaw nową siedzibą L'Oréal w Polsce
Euro Styl wchodzi do Młodego Miasta w Gdańsku, kupiła 7 ha od Atrium European Real Estate
Diesel w USA chce ochrony przed wierzycielami. Wpływy zmalały o połowę, firma planuje zamknąć część sklepów
Rzecznik Praw Podatnika od 2020 roku. Kadencja na 6 lat
Mowi Poland to nowa nazwa Morpolu
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Disney chce przetestować swój serwis streamingowy Disney+ poza USA
Next Film zrealizuje produkcję na podstawie powieści ,,365 dni" i ,,Ten dzień" Blanki Lipińskiej
Netflix wyprodukuje serial na podstawie powieści "Sto lat samotności"
The Raconteurs i Quebonafide zagrają na Orange Warsaw Festival 2019
Michael Sheen w serialu "Prodigal Son". Będzie morderczym chirurgiem
Tolkien zakłada bractwo. Zobacz zwiastun
Netflix pokaże film "Ktoś wyjątkowy". Gina Rodriguez wyjeżdża z Nowego Jorku
Samira Wiley i Tom Hanks w filmie "Bios"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj