|
|
|
|
|
|
|
Legenda Micheala Jacksona legła w gruzach po ,,Leaving Neverland". ,,Porażająca historia HBO o manipulacji"
„Leaving Neverland” to dokument, który trzeba zobaczyć bez względu na to, czy było się fanem Micheala Jacksona, czy nie lubiło się jego twórczości. Legenda muzyki pop, która do tej pory - choć nie była nieskazitelna - właśnie legła w gruzach. W filmie, który pojawił się już w HBO GO ofiary artysty opowiadają o molestowaniu przez gwiazdę i traumie, z jaką do dzisiaj się zmagają.
więcej
|
Wiosenne ramówki TVP i TVN nie powalają. "Mogą zapewnić stacjom większą widownię, a co za tym idzie większe wpływy z reklam"
Wiosną TVP najwięcej zyskać może dzięki takim produkcjom jak serial „Stulecie winnych”, a największą widownię zyska dzięki eliminacjom polskich piłkarzy do Euro 2020. TVN z kolei takimi produkcjami, jak „Odwróceni. Ojcowie i córki”, „Szóstka” czy „Chyłka zaginięcie” wpisuje się w trend bardziej ambitnych produkcji serialowych - komentują eksperci z domów mediowych.
więcej
|
Canal+ uruchomi w Polsce usługę MyCanal. TVN: na rynku jest miejsce dla wielu inicjatyw
Francuska firma Vivendi, właściciel Canal+, uruchomi w Polsce usługę VoD myCanal, która może, ale nie musi funkcjonować jako niezależny i konkurencyjny do Player.pl podmiot. - Oferta myCanal to zupełnie inny produkt. Naszym zdaniem na rynku jest miejsce dla wielu inicjatyw - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN i Discovery Polska.
więcej
|
W Polsce powstają zagraniczne edycje ,,The Wall" i ,,All together now"
W Polsce realizowane są zagraniczne edycje programów „The Wall” i „All together now” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Zajmujemy się całą realizacją, organizacją produkcji, widownią i tłumaczeniami - mówi nam Ryszard Sibilski, prezes Endemol Shine Polska.
więcej
|
,,Wiadomości" krytykowane za materiał o alkoholowych zakupach prezydent Gdańska. ,,Żenująco durny"
W niedzielnych „Wiadomościach” TVP w materiale o niespójności programowej Koalicji Europejskiej opisano komentarze po ujawnieniu nagrania, jak prezydent Gdańska Aleksandra Dulkiewicz kupowała alkohol w sklepie. Skrytykowali to niektórzy dziennikarze, uznając za temat zbyt tabloidowy i błahy.
więcej
|
Canal+ szykuje serwis SVOD w cenie 6,99 euro miesięcznie
Canal+ przygotowuje uruchomienie nowego serwisu SVOD o nazwie Canal Series. Dostęp do platformy ma kosztować 6,99 euro miesięcznie, w ofercie oprócz treści francuskiego nadawcy znajdą się między innymi produkcje z Showtime oraz FX.
więcej
|
Rusza głosowanie na uczestnika ,,Big Brothera". Widzowie zdecydują, kto wejdzie do reality
W ciągu siedmiu dni przed rozpoczęciem „Big Brothera” widzowie TVN7 w głosowaniu SMS-owym wybiorą osobę, która w niedzielę 17 marca br. dołączy do pozostałych mieszkańców Domu Wielkiego Brata. Kandydatami na uczestnika są Agnieszka Raczyńska i Maciej Borowicz.
więcej
|
,,Fire of Love (Pali się)" polską piosenką na Eurowizję 2019
Reprezentujący Polskę na tegorocznym Konkursie Piosenki Eurowizji Tel Aviv 2019 zespół Tulia wystąpi z utworem „Fire of Love (Pali się)”.
więcej
|
15 marca startuje kolejny sezon Formuły 1 z udziałem Roberta Kubicy. Relacje w Eleven Sports
15 marca wystartuje kolejny sezon Formuły 1, w którym jednym z uczestników będzie Robert Kubica. Sportową imprezę na żywo w jakości 4K w naszym kraju relacjonować będzie Eleven Sports.
więcej
|
Amazon zainteresowany przejęciem stacji sportowej YES Network
Amazon jest zainteresowany objęciem udziałów w telewizji YES Network, transmitującej mecze baseballowe, koszykarskie i piłkarskie drużyn New York Yankees, Brooklyn Nets i New York City Football Club.
więcej
|
Piotr Adamczyk jako prezenter pogody w TVN promował ,,Całe szczęście" (wideo)
W piątek aktor Piotr Adamczyk wystąpił w TVN jako prezenter prognozy pogody. To niestandardowa forma promocji wchodzącego właśnie do kin filmu „Całe szczęście”, wyprodukowanego przez TVN.
więcej
|
Drugi sezon ,,The Outpost" w Sci Fi latem. Serial powstaje w Serbii
Kanał Sci Fi (NBCUniversal) ogłosił kontynuację serialu „The Outpost”. Drugi sezon jest kręcony w Serbii, a na antenie zadebiutuje latem tego roku.
więcej
|
Gala Muzyki Poważnej Fryderyków 2019 na żywo w Metro (wideo)
We wtorek, 12 marca odbędzie się Gala Muzyki Poważnej tegorocznej edycji Fryderyków. Widowisko na żywo relacjonować będzie kanał Metro, który tym samym przeprowadzi pierwszą w historii swojego nadawania transmisję na żywo.
więcej
|
Gala KSW 47: The X-Warriors w PPV w Cyfrowym Polsacie i Ipli. Dostęp kosztuje 40 zł
Abonenci Cyfrowego Polsatu oraz użytkownicy Ipli mogą już zamawiać dostęp do KSW 47: The X-Warriors. Dostęp do gali realizowanej w systemie „pay-per-view” kosztuje 40 zł.
więcej
|
TVP pozwała Rzecznika Praw Obywatelskich. ,,Sprawa o hipotezę badawczą, nie o stwierdzenie faktu"
TVP pozwała Adama Bodnara, Rzecznika Praw Obywatelskich za sugestie, że należy sprawdzić czy zabójca prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza mógł oglądać w celi TVP Info. Nadawca żąda od niego 25 tys. zł zadośćuczynienia oraz przeprosin. Bodnar został pozwany jako osoba prywatna. - Być może pozew jest odpowiedzią na mój głos i krytykę, jaka pojawiła się wtedy wobec nadawcy - powiedział w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
RASP chce pozwać Samuela Pereirę za krytyczne wpisy w social mediach. ,,Nacechowane pogardą"
Wydawnictwo Ringier Axel Springer chce wytoczyć proces Samuelowi Pereirze, redaktorowi naczelnemu portalu TVP.info, za jego krytyczne wpisy w social mediach. Domaga się 100 tys. zł zadośćuczynienia i przeprosin. RASP uważa, że jego komentarze były „nacechowane pogardą, złą wolą i żądzą wywołania niechęci”.
więcej
|
,,Fakty po Faktach" i ,,Gość Wiadomości" ze wzrostem oglądalności, ,,Wydarzenia i opinie" na minusie
Spośród magazynów publicystycznych nadawanych po dziennikach pozycję lidera oglądalności w tym roku zajmują „Fakty po Faktach” TVN24, a na drugim miejscu znajduje się „Gość Wiadomości” TVP Info. Jedyny spadek liczby widzów zanotował „Gość Wydarzeń” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W nowym programie Telewizji Republika dzieci pytają polityków
W ramówce Telewizji Republika pojawił się cotygodniowy program „A dlaczego?”, w którym pytania politykom zadają dzieci.
więcej
|
TVP: umowa z Zakopanem potwierdzona przez zarząd, ,,Rzeczpospolita" nie może przeboleć sukcesu naszego sylwestra
„Rzeczpospolita” podała, że umowa Telewizji Polskiej z władzami Zakopanego na organizację koncertu sylwestrowego może być nieważna, bo z ramienia nadawcy podpisał ją tylko Jacek Kurski. - Umowa z Miastem Zakopane została skutecznie potwierdzona przez Zarząd Spółki TVP S.A., co czyni ją ważną od chwili zawarcia. Jak widać, spektakularnego sukcesu Sylwestra TVP niektórzy nie mogą przeboleć jeszcze w marcu - odpowiada TVP.
więcej
|
,,Paradiso" - spektakl Andrzeja Strzeleckiego w Teatrze Telewizji
W poniedziałek 18 marca br. widzowie TVP1 obejrzą premierowy spektakl Teatru Telewizji pt. „Paradiso” w reżyserii Andrzeja Strzeleckiego. Zagrają m.in. Piotr Fronczewski, Piotr Machalica, Jan Englert, Wojciech Pszoniak i Ewa Wiśniewska.
więcej
|
Kino Polska HD w otwartym oknie Netii
Kanał Kino Polska HD jest dostępny w otwartym oknie w ofercie Netii. Wynika to z umowy między operatorem a Kino Polska TV, nadawcą kanału.
więcej
|
,,Syn 2" od 9 maja w AMC (wideo)
W czwartek, 9 maja br. na antenie AMC odbędzie się premiera drugiego sezonu serialu „Syn” z Piercem Brosnanem w roli głównej.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UOKiK prowadzi postępowanie wyjaśniające ws. przejęcia Eurozetu przez Agorę
Agora, wspólnie z czeską spółką SFS Ventures kupiła Grupę Eurozet, nadawcę m.in. Radia Zet. Początkowo nabędzie 40 proc. udziałów, ale do 2022 roku będzie mogła przejąć 100 proc. pakiet akcji. Obecnie UOKiK prowadzi postępowanie wyjaśniające w tej sprawie.
więcej
|
|
Władze Polskiego Radia nie zgadzają się, by jego byłą dziennikarkę zapraszano do audycji. Zamieszanie przed ,,Klubem Trójki"
Była dziennikarka Polskiego Radia Olena Babakova stwierdziła, że w czwartek przed emisją „Klubu Trójki”, do którego została zaproszona, wydawca audycji powiedział, że „zarząd dzwonił że nie wolno jej zapraszać”. - Wiedząc z doświadczenia, że takie konfliktowe sytuacje się zdarzają i nie widząc w oczekiwaniu zarządu odwołania wizyty żadnego kontekstu cenzuralnego ani politycznego - zgodziłem się na rezygnację z jej udziału w dyskusji - tłumaczy prowadzący tamto wydanie Piotr Semka. Ponieważ nie odwołano zaproszenia dla niej, Babakova ostatecznie uczestniczyła w audycji.
więcej
|
|
Już 15,5 tys. internautów płaci za podcasty Radia TOK FM
Na koniec ub.r. liczba użytkowników płatnej oferty podcastów Radia TOK FM (Grupa Radiowa Agory) wynosiła 15,5 tys. użytkowników, o 46,5 proc. więcej niż rok wcześniej - podała Agora.
więcej
|
|
Marcin Dobski: Polskie Radio rozstało się ze mną, bo zapytałem resort kultury o dotację dla fundacji szefowej komunikacji w NBP
Dziennikarz Marcin Dobski poinformował, że szef portalu Polskiego Radia w piątek zakończył z nim współpracę. - Zapytałem resort kultury o to ile dostawała z niego Fundacja Jazz Jamboree, której szefową jest Martyna Wojciechowska z NBP, choć to w temacie był wątek poboczny, o czym informowałem szefów - stwierdził Dobski.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Olsztynie. Awans Trójki
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie sierpnia ub.r. do stycznia br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Trójka i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Słuchacze Jedynki zawalczą o tytuł ,,Mistrza kierownicy" w konkursie o ruchu drogowym
W poniedziałek 11 marca o godz. 17.15 na antenie radiowej Jedynki rozpocznie się telefoniczny konkurs dla słuchaczy. Jego celem jest edukacja na temat bezpieczeństwa ruchu drogowego.
więcej
|
|
|
|
Wiosenne ramówki TVP i TVN nie powalają. "Mogą zapewnić stacjom większą widownię, a co za tym idzie większe wpływy z reklam"
Wiosną TVP najwięcej zyskać może dzięki takim produkcjom jak serial „Stulecie winnych”, a największą widownię zyska dzięki eliminacjom polskich piłkarzy do Euro 2020. TVN z kolei takimi produkcjami, jak „Odwróceni. Ojcowie i córki”, „Szóstka” czy „Chyłka zaginięcie” wpisuje się w trend bardziej ambitnych produkcji serialowych - komentują eksperci z domów mediowych.
więcej
|
Państwowe spółki wydały w ub.r. na reklamy miliard zł. Ponad połowa trafiła do telewizji
Spółki Skarbu Państwa, wśród których są np. Totalizator Sportowy, PKN Orlen, Lotos wydały w ub.r. na reklamę w tradycyjnych mediach (bez internetu) 996,8 mln zł. Było to ponad 40 proc. więcej niż w 2017 roku.
więcej
|
Mondelez rusza z globalnym przetargien na obsługę reklamową
Firma Mondelez International, właściciel takich marek, jak Milka, Prince Polo, Oreo, BelVita czy Halls rozpoczęła przetarg na globalną obsługę kreatywną wszystkich swoich brandów.
więcej
|
Kacper Kłos nowym CEO Brand New Galaxy. Olga Adamkiewicz odpowiada na rozwój firmy
Kacper Kłos obejmuje stanowisko CEO platformy marketingowo-technologicznej Brand New Galaxy. Zastępuje Olgę Adamkiewicz, która jako vice-president będzie odpowiadała za relacje z inwestorami oraz dalszy rozwój biznesu.
więcej
|
PepsiCo zaczyna kampanię o nierówności szans kobiet w rolnictwie
Pod hasłem „Closing the Crop Gap – Kobiety na Roli" ruszyła międzynarodowa kampania PepsiCo oraz organizacji humanitarnej non-profit Care, która zwraca uwagę na problem nierównych szans kobiet w rolnictwie. W kampanii uczestniczy polska rolniczka, Bożena Sierańska.
więcej
|
Alessandro Beda dyrektorem handlowym sklepów Biedronka
Alessandro Beda objął stanowisko dyrektora handlowego sklepów Biedronka, należących do Jeronimo Martins Polska. Wcześniej pracował m.in. w PwC.
więcej
|
Kinga Pienińska z kampanią charytatywną ,,Woda, która pomaga"
Marka wody mineralnej Kinga Pienińska rozpoczęła kampanię charytatywną pod hasłem „Woda, która pomaga". Firma przeznaczy 5 proc. ze sprzedaży wybranych produktów - oznaczonych logo akcji - na wsparcie szpitali dziecięcych w Polsce.
więcej
|
Škoda na kolejne cztery lata sponsorem Tour de France
Škoda do 2023 roku przedłużyła sponsoring wyścigu kolarskiego Tour de France. Koncern właśnie podpisał kontrakt sponsorski z Amaury Sport Organization, podmiotem odpowiedzialnym za realizację i przebieg imprezy.
więcej
|
Hand Made wypromuje Pilsnera Urquella w social mediach
Kompania Piwowarska powierzyła agencji reklamowej Hand Made obsługę i promocję w mediach społecznościowych kolejnej marki piwnej ze swojego portfolio - Pilsner Urquell.
więcej
|
IKEA promuje swoją ofertę nowym katalogiem ,,Kama Sutra"
IKEA w USA uruchomiła internetowy katalog „IKEA Kama Sutra”, w którym promuje serię mebli do sypialni. Zawarto w nim treści, które nawiązują do znanych pradawnych porad indyjskich dotyczących intymnych pozycji seksualnych.
więcej
|
Piotr Nowak za Rafała Badowskiego szefem sprzedaży Mazdy
Piotr Nowak został nowym szefem sprzedaży w polskim oddziale koncernu motoryzacyjnego Mazda Motor Europe. Zastąpił Rafała Badowskiego mianowanego na stanowisko dyrektora ds. posprzedaży i doświadczeń klienta.
więcej
|
Kerris Group i San Markos partnerami strategicznymi
Grupa technologiczno-marketingowa Kerris i agencja reklamowa San Markos nawiązały strategiczne partnerstwo, w ramach którego będą wspólnie świadczyły szerszy zakres usług. Do zespołu Kerris dołączyła Karina Komorowska, szefowa San Markos.
więcej
|
McDonald's chce wzmacniać pozycję kobiet w miejscach pracy. Nowa strategia ,,Better Together"
McDonald's inauguruje strategię korporacyjną „Better Together: Gender Balance & Diversity". Jej celem jest wzmocnienie pozycji kobiet i zwiększenie równouprawnienia w rozwijaniu kariery zawodowej.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Agora ma 2,7 tys. pracowników. Mniej na pensje w pionach prasy, internetu i druku, więcej w kinach. Zarząd zarobił 5,4 mln zł
Na koniec ub.r. zatrudnienie w grupie kapitałowej Agora wynosiło 2 711 etatów, o 136 mniej niż rok wcześniej. Firma ograniczyła wydatki na pensie w pionach prasy, internetu i druku, a więcej przeznaczyła na to w kinach Helios. Wynagrodzenie wypłacone członkom zarządu Agory wynosiło w ub.r. 5,37 mln zł, wobec 4,64 mln zł rok wcześniej.
więcej
|
Michał Szałański dyrektorem działu dystrybucji prasy w Agorze
Od marca 2019 r. dyrektorem zespołu ds. dystrybucji prasy w Agorze został Michał Szałański. Na stanowisku zastąpił Roberta Małaszka, który zakończył współpracę ze spółką.
więcej
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży w 2018 roku. Wszystkie tytuły na minusie
W 2018 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycji lidera znalazł się magazyn „Auto-Moto” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Bierzyński: reklamami spółek państwowych w ,,Sieciach" zajmie się prokuratura. Karnowski: jest pan liberalnym zamordystą
Według analizy Jakuba Bierzyńskiego, szefa OMD i doradcy Roberta Biedronia, czołowe firmy państwowe w ostatnich trzech latach bez uzasadnienia wielokrotnie zwiększyły wydatki reklamowe w tygodnikach prawicowych i TVP. - To szacunki, szczegóły ustali prokurator. Patriotyzm przykrywką korupcji - stwierdził. Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii i publicysta „Sieci” zarzucił mu manipulowanie danymi. - W całej sprawie kompromituje pana nie tylko uprawiany hejt, ale kompletny brak wiedzy o firmie, której pan stawia zarzuty: jakie ma tytułu, przedsięwzięcia, koszty (te są wielokrotnie niższe niż w mediach III RP). Ot, „ekspercik” z łaski saloniku - napisał do niego.
więcej
|
Agora ze spadkiem wpływów i 9 mln zł zysku. Więcej z biletów i przekąsek w Heliosie, wyhamował spadek ,,Gazety Wyborczej"
W ub.r. grupa kapitałowa Agora zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 2,1 proc. do 1,14 mld zł i 9,4 mln zł zysku netto. Wzrosły jej przychody z biletów w kinach Helios i sprzedaży „Gazety Wyborczej”, a zmalały z reklam kinowych.
więcej
|
Wojciech Staszewski nie pracuje już w ,,Wysokich Obcasach Praca". ,,Powiedzieli mi: musimy oszczędzać"
Dziennikarz Wojciech Staszewski stracił etatowe zatrudnienie w magazynie „Wysokie Obcasy Praca” (Agora). - Musimy oszczędzać, powiedzieli mi. A potem powiedzieli, że bardzo chcą moich tekstów, tylko żebym pisał z zewnątrz - stwierdził. Wcześniej pracował m.in. w „Twoim Stylu”, „Newsweek Polska” i „Gazecie Wyborczej”.
więcej
|
Artur Kurzynoga rozstał się z Lagardere Travel Retail
Wraz z końcem lutego br. Artur Kurzynoga rozstał się z Lagardere Travel Retail (dawniej HDS Polska).
więcej
|
Włodzimierz Bogaczyk: z ,,Gazety Wyborczej" na szefa WORD w Poznaniu
Włodzimierz Bogaczyk został powołany na stanowisko dyrektora Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Poznaniu. Poprzednio przez 29 lat pracował w „Gazecie Wyborczej”, ostatnio jako wydawca regionalny.
więcej
|
Pierwszy numer ,,Elle Man" w tym roku w sprzedaży od 12 marca
W nowym wydaniu magazynu „Elle Man” (Burda Media Polska) na okładce zostało zaprezentowanych pięciu modeli ze światowych wybiegów. Pierwszy, tegoroczny numer kwartalnika będzie dostępny w sprzedaży od 12 marca.
więcej
|
Specjalne wydanie ,,Claudii Metamorfozy" na 12-lecie cyklu
Od 7 marca br. w sprzedaży dostępne jest specjalne wydanie „Claudii” (Burda Media Polska) z okazji 12-lecia cyklu. W „Claudii Najlepsze Metamorfozy” zostały zaprezentowane wybrane przemiany, jakim zostały poddane czytelniczki na łamach pisma.
więcej
|
|
|
Facebook przed Wirtualną Polską. W górę Polska Press - w dół RASP, YouTube i Interia (Gemius/PBI z lutego)
W lutym br. Facebook miał więcej użytkowników od Grupy Wirtualna Polska. W skali roku spore spadki zanotowały Grupa Ringier Axel Springer Polska, Grupa Interia.pl i YouTube - zyskały Grupa Polska Press, Grupa OLX.pl, Grupa ZPR Media, Grupa Ceneo.pl, Grupa TVN i Grupa Edipresse.
więcej
|
Canal+ uruchomi w Polsce usługę MyCanal. TVN: na rynku jest miejsce dla wielu inicjatyw
Francuska firma Vivendi, właściciel Canal+, uruchomi w Polsce usługę VoD myCanal, która może, ale nie musi funkcjonować jako niezależny i konkurencyjny do Player.pl podmiot. - Oferta myCanal to zupełnie inny produkt. Naszym zdaniem na rynku jest miejsce dla wielu inicjatyw - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN i Discovery Polska.
więcej
|
Dziennikarz przeprosił za nagranie z prezydent Gdańska w sklepie. Trójmiasto.pl: odchodzi z naszej redakcji
Maciej Naskręt, przez ostatnie 10 lat dziennikarz Trójmiasto.pl, w piątek udostępnił na krótko nagranie monitoringu sklepowego, jak prezydent Gdańska Aleksandra Dulkiewicz robi zakupy. Szybko je usunął i przeprosił Dulkiewicz. - Post był niezgodny z naszymi zasadami korzystania z mediów społecznościowych. Maciej Naskręt jest obecnie w okresie wypowiedzenia i odchodzi z naszej redakcji - tłumaczy zespół Trójmiasto.pl.
więcej
|
Szef BuzzFeed: 100 mln dolarów przychodów z nowych biznesów
Jonah Peretti, szef serwisu BuzzFeed przyznał, że w 2018 roku firma osiągnęła 100 mln dolarów przychodu z działalności pozawydawniczej. W większości wpływy te zostały wygenerowana przez projekty które jeszcze w 2017 roku nie funkcjonowały w planach firmy.
więcej
|
Już 15,5 tys. internautów płaci za podcasty Radia TOK FM
Na koniec ub.r. liczba użytkowników płatnej oferty podcastów Radia TOK FM (Grupa Radiowa Agory) wynosiła 15,5 tys. użytkowników, o 46,5 proc. więcej niż rok wcześniej - podała Agora.
więcej
|
Canal+ szykuje serwis SVOD w cenie 6,99 euro miesięcznie
Canal+ przygotowuje uruchomienie nowego serwisu SVOD o nazwie Canal Series. Dostęp do platformy ma kosztować 6,99 euro miesięcznie, w ofercie oprócz treści francuskiego nadawcy znajdą się między innymi produkcje z Showtime oraz FX.
więcej
|
Błąd Messengera pozwalał przeglądać listy rozmówców użytkowników
Należący do Facebooka komunikator Messenger zawierał błąd w zabezpieczeniach, który pozwalał na przeglądanie listy rozmówców z którymi kontaktował się konkretny użytkownik. Facebook twierdzi że naprawił już wykrytą lukę, a użytkownicy powinni zainstalować zaktualizowaną wersję komunikatora.
więcej
|
Facebook ograniczy zasięg treści od antyszczepionkowców
Facebook podejmuje kroki mające na celu walkę z dezinformacją na temat stosowania szczepionek. Portal podejdzie do antyszczepionkowych treści jak do fake newsów i ograniczy ich rozpowszechnianie. Jednocześnie będzie promować rzetelne, sprawdzone informacje, poparte opiniami ekspertów.
więcej
|
Michał Brański pożycza dalsze 400 tys. zł Stomilowi Olsztyn
Współwłaściciel i wiceprezes Wirtualnej Polski Michał Brański zwiększył do 600 tys. zł pożyczkę dla klubu piłkarskiego Stomil Olsztyn. Nadal prowadzi rozmowy z prezydentem Olsztyna dotyczące przejęcia udziałów tego klubu.
więcej
|
RTV Euro AGD z kanałem poradnikowym na YouTube
"Jak mogę pomóc?" to nowy kanał na YouTube tworzony przez sieć elektromarketów RTV Euro AGD.
więcej
|
Steven Spielberg kwestionuje udział Netflixa w konkursie Oscarów. "Przybliżamy ludzi do kina"
Po tegorocznej gali Oscarów reżyser Steven Spielberg i inni filmowcy wyrazili wątpliwości czy platformy streamingowe takie jak Netflix powinny być brane pod uwagę jako kandydaci do nagród Akademii Filmowej. - Kochamy kino i przybliżamy je do zwykłych użytkowników którzy nie mogą pójść do kina, a filmowcom dajemy szansę na szersze zaprezentowanie ich sztuki - odpowiada na to Netflix.
więcej
|
Karolina Cwalina prowadzi nowy talk-show #GirlsTalk na YouTube
8 marca na YouTube zadebiutował autorski talk-show Karoliny Cwaliny, coach i pomysłodawczyni projektu „Sexy zaczyna się w głowie”. Seria powstała we współpracy z Grupą Abstra, producentem treści wideo na potrzeby YouTube'a.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|