|
|
|
|
|
|
|
,,Szansa na sukces. Opole 2019" od kwietnia w TVP1. Zastąpi ,,Sanatorium miłości"
W niedzielę, 7 kwietnia o godz. 21.15 telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję nowego programu „Szansa na sukces. Opole 2019” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Muzyczny projekt zastąpi „Sanatorium miłości”.
więcej
|
Komisja Petycji PE w odpowiedzi do byłego pracownika TVP wyraża ,,troskę sytuacją dziennikarzy mediów publicznych w Polsce"
Były pracownik Telewizji Polskiej Piotr Owczarski, który oskarżał TVP m.in. o manipulacje i mobbing podczas swojego wystąpienia w ramach obrad Komisji Petycji Parlamentu Europejskiego, otrzymał pismo w których Komisja wyraża „troskę sytuacją dziennikarzy mediów publicznych w Polsce”. Ma także zwrócić się do KRRiT z prośbą o zbadanie sprawy.
więcej
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo 11" zyskuje widzów z odcinka na odcinek. Polsat zdecydowanym liderem rynku
Jedenastą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” ogląda średnio 1,69 mln widzów, czyli tyle samo ile w analogicznym okresie ub.r. Program daje Polsatowi pozycję zdecydowanego lidera w rynku telewizyjnym, a jego widownia rośnie z odcinka na odcinek.
więcej
|
Telewizja Polska oskarża Krzysztofa Skibę o zniesławienie za słowa, że ,,szczuła na Pawła Adamowicza"
Zgodnie z zapowiedziami Telewizja Polska wytoczyła proces Krzysztofowi Skibie z Big Cyc za zniesławienie. Chodzi o jego wypowiedź: „Telewizja publiczna szczuła na prezydenta Adamowicza i oto mamy efekty”. Satyryk uważa, że proces „będzie dobrą okazją do tego, żeby pokazać wszystkie grzechy i błędy TVP”.
więcej
|
,,W rytmie serca" straciło 470 tys. widzów. Polsat wiceliderem
Czwarty sezon „W rytmie serca” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,94 mln widzów, o 470 tys. widzów mniej niż druga odsłona produkcji pokazywana rok temu. Produkcja daje Polsatowi drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Ruszają castingi do ,,Sanatorium miłości 2". Reality powróci za rok
Telewizja Polska rozpoczyna przyjmowanie zgłoszeń do drugiej edycji reality-show „Sanatorium miłości”. Nadawca zapowiada, że castingi wystartują niebawem, choć program wróci na antenę dopiero za rok.
więcej
|
NBC uruchamia darmowy streamingowy serwis newsowy. Na początek 8 godzin programów
NBC News Now to nazwa nowego serwisu streamingowego zapowiedzianego przez stację NBC. Platforma ma być dostępna za darmo i na początek oferować 8 godzin bieżących dzienników oraz programów publicystycznych przygotowywanych przez nadawcę oraz pochodzących z innych segmentów koncernu NBCUniversal. Start serwisu zaplanowano na początek maja 2019 roku.
więcej
|
Polsat liderem w 4+, a TVN - w 16-49. Seriale TVP2 i PŚ w skokach hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz PŚ w skokach narciarskich. Wśród stacji w 4+ pierwsze miejsce zajął Polsat, a w 16-49 pozycję lidera zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Łódź reklamuje się inwestorom w CNN, BBC, ,,Wall Street Journal" i Bloombergu (wideo)
Pod hasłem „Don’t invest in Łódź…” ruszyła kampania reklamowa Łodzi skierowana do zagranicznych inwestorów. Akcję przygotowała agencja .bringMore advertising.
więcej
|
Magdalena Ogórek porównała dziennikarza Onetu, Janusza Schwertnera do Igo Syma
Magdalena Ogórek, prezenterka Telewizji Polskiej w odpowiedzi na zarzucanie jej „mentalności PRL-owskiej” porównała Janusza Schwertnera, dziennikarza Onetu (Ringier Axel Springer Polska) do Igo Syma. - Widocznie u niektórych „mental” służalczości Igo Syma wbił się sztafetą pokoleń na zawsze - napisała na Twitterze.
więcej
|
Firma energetyczna Zygmunta Solorza: wynik netto niższy o 220 mln zł z powodu utraty wartości elektrowni Pątnów i kopalni Adamów
Grupa kapitałowa Zespół Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin, której większościowym akcjonariuszem jest Zygmunt Solorz, zdecydowała się dokonać odpisów w związku z utratą wartości rzeczowych aktywów trwałych: 220 mln zł dotyczące CGU Elektrowni Pątnów i 77 mln zł co do CGU PAK KWB Adamów.
więcej
|
1,60 mln widzów debiutu ,,To był rok!" w TVP1
Pokazany w piątek wieczorem w TVP1 pierwszy odcinek nowego programu „To był rok!” oglądało średnio 1,60 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
więcej
|
Stacja TTV rozpoczęła emisję nowych odcinków ,,Usterki" (wideo)
W poniedziałek, 11 marca stacja TTV rozpoczęła emisję czternastego sezonu „Usterki”.
więcej
|
Polsat Games, Gametoon oraz Q Polska w Toya
W poniedziałek, 11 marca do oferty Toya dołączyły trzy nowe kanały: Polsat Games, Gametoon oraz Q Polska.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K2 Precise zastępuje na rynku K2 Media. Na jej czele Rafał Ciszewski, Katarzyna Wiśniewska i Maja Biniewicz
Działalność rozpoczyna agencja K2 Precise, specjalizująca się w marketingu precyzyjnym, opartym na głębokiej analityce i programmaticu. Nowa marka zastępuje agencję K2 Media i kontynuuje współpracę ze wszystkimi jej dotychczasowymi klientami. Firmą zarządzają Rafał Ciszewski, Katarzyna Wiśniewska i Maja Biniewicz.
więcej
|
O obsługę reklamową Banku Gospodarstwa Krajowego walczy 13 agencji
13 ofert wpłynęło w przetargu Banku Gospodarstwa Krajowego na wybór agencji reklamowej wspierającej działania promocyjne tego banku - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. O budżet w wysokości 3,69 mln zł walczą m.in. Bridge2Fun, Starcom, Schulz i Apella.
więcej
|
Wavemaker powołał WM Commerce, którym pokieruje Agata Czech
Dom mediowy Wavemaker (GroupM/WPP) utworzył markę WM Commerce. Na jej czele stanęła Agata Czech.
więcej
|
"Młodzi bogowie" #kruchutko na emeryturze (wideo)
Prudential w swojej nowej kampanii reklamowej uświadamia, że emerytura może trwać więcej niż tylko chwilę, dlatego warto o niej pomyśleć wcześniej i zacząć oszczędzać. Akcji, przygotowanej przez firmy Publicis Lion, SMG Starcom i Corner Shop, towarzyszy hasło #kruchutko.
więcej
|
Orlen szuka firmy do produkcji programu tv Studio Grupa Orlen
PKN Orlen rozpoczął postępowanie, w ramach którego wybierze agencję do obsługi w zakresie nagrania, montażu i kompleksowej produkcji wraz z oprawą graficzną programu telewizji wewnętrznej Studio Grupa Orlen oraz do produkcji materiałów o charakterze promocyjnym i reklamowym.
więcej
|
mBank z planami o studiach córki reklamuje ,,konto, które samo oszczędza" (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej mBanku pod hasłem „Bądź bogatszy o dobre decyzje”. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe firmy Grey Group Poland, VML Poland i Mindshare Polska.
więcej
|
Lidl promuje ,,smaki polskich regionów" (wideo)
W sklepach Lidl ruszyła promocja „Smaki polskich regionów” obejmująca polskie produkty żywnościowe. Wspiera to kampania przygotowana przez GPD Agency i Havas Media.
więcej
|
Ponad tysiąc inwestorów kupiło akcje Orlenu w ramach promocji ,,Orlen w portfelu"
PKN Orlen poinformował, że z wprowadzonego w listopadzie ub.r. programu rabatowego „Orlen w portfelu” zaczęło już korzystać ponad tysiąc inwestorów indywidualnych. Niebawem promocję zacznie oferować Dom Maklerski BOŚ.
więcej
|
Emocje promują pakiet telewizyjny i Huawei Y6 w Orange Love (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Orange Love prezentowane są pakiet telewizyjny ze stacjami Eleven Sports i platformą HBO GO oraz smartfon Huawei Y6 2018. Akcję przygotowały firmę marketingową Leo Burnett Warszawa i Initiative Media Warszawa.
więcej
|
Julia Wieniawa w wiosenno-letniej kampanii Deichmann (wideo)
Pod hasłem „Gotowe na nowe” ruszyła kampania promująca wiosenno-letnią kolekcję butów w sklepach Deichmann. Akcję, z udziałem aktorki Julii Wieniawy, przygotowały i realizują firmy marketingowe LiquidThread i Starcom.
więcej
|
Starcom wygrał przetarg na obsługę mediową Lendo Polska
Dom mediowy Starcom (Publicis Media) zajmie się obsługą budżetu mediowego Lendo Polska, polskiego oddziału szwedzkiej firmy pośrednictwa finansowego on-line. Agencja pokonała w nim dom mediowy Havas Media (Havas Media Group).
więcej
|
Łódź reklamuje się inwestorom w CNN, BBC, ,,Wall Street Journal" i Bloombergu (wideo)
Pod hasłem „Don’t invest in Łódź…” ruszyła kampania reklamowa Łodzi skierowana do zagranicznych inwestorów. Akcję przygotowała agencja .bringMore advertising.
więcej
|
Zosia i bracia Komputerowcy w kampanii Ceneo
Porównywarka cenowa Ceneo.pl rusza z nową kampanią reklamową, której bohaterką jest Zosia, postać znana już komunikacji marketingowej firmy. W nowym spocie, przygotowanym przez ASAP&ASAP Communication, do Zosi dołączają do bracia Komputerowcy.
więcej
|
SalesTube przejął od iProspect obsługę marki mody męskiej Lancerto
Agencja SalesTube (Group One) ma nowego klienta, markę mody męskiej Lancerto. Obsługę przejęto od agencji iProspect (Dentsu Aegis Network Polska).
więcej
|
Morliny wprowadzają na rynek kiełbaski Franki
Ruszyła kampania reklamowa promująca nowość produktową marki Morliny (Animex) - kiełbaski śniadaniowe Franki. Działania pod hasłem „Kiełbaski Franki, podbijają poranki. Konkretnie, do syta i po męsku” przygotowała agencja Publicis DWL i Human ark.
więcej
|
Agencja S4 wygrała przetarg na obsługę reklamową ośmiu galerii handlowych
W wyniku rozstrzygniętego przetargu, agencja reklamowa S4 zajmie się obsługą ośmiu galerii handlowych należących do grupy ECE. Działania obejmują Galerię Krakowską, Silesia City Center w Katowicach, CH Avenida Poznań, CH Zielone Arkady w Bydgoszczy, Galerię Łódzką, Alfa Centrum i Galerię Bałtycką w Gdańsku oraz Galerię Kaskada w Szczecinie.
więcej
|
Figurki i gadżety z dzikimi zwierzętami w promocji Lidla (wideo)
Lidl Polska zaczyna promocję, w której do zdobycia będą figurki dzikich zwierząt. Wspiera to kampania reklamowa.
więcej
|
,,Dżemy się!" w reklamach dżemu Łowicz 100% z Owoców Extra Gładki (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa dżemów Łowicz 100% z Owoców Extra Gładki (produkowanych przez Maspex Wadowice). Akcję przygotowały firmy marketingowe Brasil, Xantus i Starcom.
więcej
|
IKEA w Wielkiej Brytanii tworzy domki dla zwierząt ze starych mebli
Sieć sklepów IKEA we współpracy z artystami stworzyła szereg domków dla ptaków i zwierząt. Powstały ze starych, zużytych już mebli tej marki. W ten sposób firma promuje zrównoważony rozwój i swój londyński sklep Greenwich.
więcej
|
Mastercard: Piotr Domaszewski awansował do amerykańskiego oddziału, Artur Turemka w oddziale w Londynie
Piotr Domaszewski, obecny dyrektor sprzedaży w polskim oddziale Mastercard Europe od kwietnia rozpocznie pracę w amerykańskim oddziale tej firmy. Z kolei Artur Turemka został powołany do nowo utworzonego biura Mastercard w Londynie.
więcej
|
Rośnie świadomość Polaków na temat żywności ekologicznej
Żywność ekologiczną Polacy najczęściej utożsamiają głównie z odpowiednim chowem zwierząt i brakiem nawozów sztucznych w uprawach - pokazuje raport IMAS International.
więcej
|
Kai Thielen dyrektorem marketingu w firmie Sharp
Kai Thielen objął nowe stanowisko dyrektora ds. marketingu elektroniki konsumenckiej na Europę w koncernie technologicznym Sharp.
więcej
|
Lincoln Electric w gronie klientów Reprise
Agencja digitalowa Reprise, należąca do IPG Mediabrands zajmie się pełną obsługą internetową firmy Lincoln Electric Polska, producenta urządzeń i materiałów spawalniczych.
więcej
|
Harley - Davidson promuje się hasłem "Bezgraniczna wolność"
Pod hasłem "Bezgraniczna wolność" ruszyła kampania reklamowa marki motoryzacyjnej Harley - Davidson. Komunikację przygotowała Grupa Mediacore.
więcej
|
Rocket Media inwestorem agencji Digital Hill
Wrocławska agencja marketingu internetowego Rocket Media przejęła agencję Digital Hill, działającą w ramach Grupy Unity. Kwoty transakcji nie ujawniono.
więcej
|
19-20 marca w Poznaniu odbędzie się Golden Marketing Conference
Od 19 do 20 marca 2019 roku w Poznaniu będzie się odbywać Golden Marketing Conference. Podczas marketingowej konferencji zaprezentuje się 23 prelegentów, a gośćmi specjalnymi będą prof. Michael E. Porter i Szymon Majewski.
więcej
|
Producent baterii Varta z konkursem "Czas na zabawę"
Pod hasłem "Czas na zabawę" ruszył konkurs firmy produkującej baterie, ładowarki i latarki Varta Consumer Batteries.
więcej
|
Bogdan Gałązka ambasadorem luksusowej wódki Orkisz
Szef kuchni i ekspert kulinarny Bogdan Gałązka, właściciel restauracji na zamku w Malborku został ambasadorem produkowanej przez Stock Polska luksusowej marki wódki Orkisz.
więcej
|
Up&More rozszerza współpracę z Interparking
Interparking, firma z branży parkingowej, powierzyła Up&More obsługę w mediach społecznościowych. Dotychczas agencja odpowiadała za działania związane z analityką oraz aktywnościami SEO i SEM.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Agora negocjuje z bankami do 500 mln zł kredytu na przejęcia i inwestycje
Grupa kapitałowa Agora wraz ze swoimi spółkami zależnymi AMS i Helios zaczęła negocjacje z konsorcjum banków dotyczące kredytu o wartości do 500 mln zł.
więcej
|
Państwowe spółki najwięcej reklamują się w ,,Sieciach", ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy", najmniej w ,,Polityce" i ,,Newsweeku" (analiza)
Wśród magazynów najchętniej wybieranymi przez spółki Skarbu Państwa do publikacji reklam tytułami w 2018 roku były „Sieci Prawdy”, „Wprost” i „Do Rzeczy”. W „Gazecie Polskiej” wydatki reklamowe tych firm wzrosły o 124 proc. - wynika z raportu do którego dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ponad 200 organizacji apeluje o przyjęcie dyrektywy o prawach autorskich. ,,Artykuł 13 może wprowadzić cenzurę"
W perspektywie ostatecznego głosowania w Parlamencie Europejskim nad nową dyrektywą o prawach autorskich ponad 200 organizacji zrzeszających wydawców, twórców i muzyków wystosowało apel o przyjęcie przepisów w proponowanym obecnie kształcie. Duże wątpliwości jednak wciąż artykuł 13 dyrektywy. - Może spowodować nieprzewidziane konsekwencje, łącznie z realnym wprowadzeniem cenzury w sieci - przestrzega w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Kamil Bolek, CMO LifeTube i uczestnik dyskusji nad dyrektywą w PE.
więcej
|
,,Men's Health" liderem sprzedaży wśród pism męskich w 2018 roku, wszystkie tytuły na minusie
Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w 2018 roku zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „Men’s Health” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" uruchomiła serwis Radar.rp.pl o branży zbrojeniowej. Szefem Marcin Piasecki
W ramach portalu internetowego „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) utworzono serwis Radar.rp.pl, którego redaktorem prowadzącym został Marcin Piasecki. Sekcja jest redagowana we współpracy z Zespołem Badań i Analiz Militarnych.
więcej
|
|
|
Ponad 200 organizacji apeluje o przyjęcie dyrektywy o prawach autorskich. ,,Artykuł 13 może wprowadzić cenzurę"
W perspektywie ostatecznego głosowania w Parlamencie Europejskim nad nową dyrektywą o prawach autorskich ponad 200 organizacji zrzeszających wydawców, twórców i muzyków wystosowało apel o przyjęcie przepisów w proponowanym obecnie kształcie. Duże wątpliwości jednak wciąż artykuł 13 dyrektywy. - Może spowodować nieprzewidziane konsekwencje, łącznie z realnym wprowadzeniem cenzury w sieci - przestrzega w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Kamil Bolek, CMO LifeTube i uczestnik dyskusji nad dyrektywą w PE.
więcej
|
NBC uruchamia darmowy streamingowy serwis newsowy. Na początek 8 godzin programów
NBC News Now to nazwa nowego serwisu streamingowego zapowiedzianego przez stację NBC. Platforma ma być dostępna za darmo i na początek oferować 8 godzin bieżących dzienników oraz programów publicystycznych przygotowywanych przez nadawcę oraz pochodzących z innych segmentów koncernu NBCUniversal. Start serwisu zaplanowano na początek maja 2019 roku.
więcej
|
Kandydatka na prezydenta USA: Google, Facebook i Amazon do podziału
Elizabeth Warren, startująca w wyborach prezydenckich w USA senator ze stanu Massachusetts zapowiedziała, że jednym z podstawowych punktów jej programu wyborczego będzie podzielenie na mniejsze części największych technologicznych koncernów, takich jak Google, Facebook, Amazon czy Apple. Zdaniem Warren obecna dominacja tych gigantów blokuje konkurencję na rynku, a sytuację może uzdrowić jedynie rozdzielenie usług i produktów wspomnianych firm.
więcej
|
Marcin Chłopaś wydawcą strony głównej WP.pl
Od początku marca Marcin Chłopaś został jednym z wydawców strony głównej WP.pl. Do tej pory pracował jako wydawca w portalu TVN24.pl.
więcej
|
Zosia i bracia Komputerowcy w kampanii Ceneo
Porównywarka cenowa Ceneo.pl rusza z nową kampanią reklamową, której bohaterką jest Zosia, postać znana już komunikacji marketingowej firmy. W nowym spocie, przygotowanym przez ASAP&ASAP Communication, do Zosi dołączają do bracia Komputerowcy.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
PiS znalazł nowego wroga - środowisko LGBT. ,,Skuteczna strategia komunikacji"
Prawo i Sprawiedliwość, które w swojej kampanii wyborczej jako kluczową wskazuje rodzinę i obronę jej wartości ostrzega Polaków przed jej zagrożeniami. I choć nie mówi o tym wprost, to jako takie wskazuje środowiska LGBT. Temat ten będzie przewijać się w dalszej części kampanii, bo jest kontrowersyjny, zaś stosowany przez PiS zabieg wmawiania wyborcom zagrożeń, które de facto nie istnieją i obietnice ochrony przed nimi to - zdaniem ekspertów od marketingu politycznego - skuteczna strategia komunikacji politycznej. Granie na stereotypach i fobiach to wciąż często wykorzystywany sposób budowania poparcia politycznego.
więcej
|
Kolejny szef komunikacji odchodzi z Białego Domu
Bill Shine po ośmiu miesiącach niespodziewanie zrezygnował z funkcji szefa zespołu ds. komunikacji Białego Domu. To już szósta osoba, która za kadencji Donalda Trumpa piastowała to stanowisko.
więcej
|
Jacek Szczepan: z Veneo do agencji Intellect
Jacek Szczepan dołączył do zespołu agencji interaktywnej Intellect, obejmując stanowisko managera ds. marketingu i PR. Zastąpił Aleksandrę Juchę, która przebywa na urlopie macierzyńskim.
więcej
|
Triple PR pracuje dla Global Shopper Marketing
Do grona klientów agencji Triple PR dołączyła Global Shopper Marketing, niezależna agencja specjalizująca się w obsłudze marek FMCG.
więcej
|
|
|