|
|
|
|
|
|
|
1,59 mln widzów ,,Odwróceni. Ojcowie i córki". TVN liderem w 16-49
Nowy serial „Odwróceni. Ojcowie i córki” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,59 mln widzów, o 80 tys. osób mniej niż piąty sezon „Drugiej szansy” pokazywany w tym paśmie rok temu. Produkcja daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+, ale w 16-49 stacja jest już jednak liderem.
więcej
|
Koniec kanału Canal+ Discovery. W jego miejsce Canal+ Dokument
Z końcem maja br. wygaśnie umowa Grupy TVN Discovery Polska i ITI Neovision, a co za tym idzie nadawcy zakończą współpracę przy wspólnym dokumentalnym kanale premium Canal+ Discovery. Zostanie on jednak przekształcony w Canal+ Dokument i w tej formie pozostanie w portfolio Canal+ u operatorów płatnej telewizji.
więcej
|
Canal+ uruchamia serwis Canal+ Series z ofertą seriali. Miesięczny abonament od 6,99 do 11,99 euro
Grupa Canal+ uruchomiła we Francji nowy serwis VOD o nazwie Canal+ Series. W ofercie znajdują się wyłącznie seriale telewizyjne pochodzące zarówno od francuskiego nadawcy, jak i zewnętrznym producentów. Na razie w bibliotece dostępnych jest 150 seriali, opłata za dostęp do nich wynosi od 6,99 do 12 euro miesięcznie. Według zapowiedzi serwis może trafić w przyszłości na wszystkie platformy prowadzone przez Canal+.
więcej
|
Szef BBC kpi z oglądalności seriali Netfliksa. ,,Siedem milionów widzów w 17 miesięcy"
Tony Hall, szef BBC zakpił z oglądalności seriali oferowanych brytyjskim widzom przez platformę Netflix. Według niego serialowa superprodukcja „The Crown” opowiadająca historię królowej Elżbiety II w ciągu 17 miesięcy przyciągnęła jedynie 7 mln widzów, podczas gdy tylko jeden serial nadawany przez BBC - „Bodyguard” obejrzało 17 mln Brytyjczyków w trakcie jednego miesiąca.
więcej
|
Ekstraklasa pierwszy raz sprzedaje prawa do transmisji firmom bukmacherskim
Spółka Ekstraklasa zaczęła sprzedaż praw do transmisji meczów Lotto Ekstraklasy w najbliższych dwóch sezonach przez firmy bukmacherskie. Oferty przesłała wszystkim licencjonowanym bukmacherom działającym w Polsce. Do końca obecnego sezonu chce też sprzedać prawa do pokazywania skrótów w telewizji i internecie oraz emisji meczów za granicą.
więcej
|
Oshee i Kinga Pienińska lokowane w odcinkach nowego ,,Big Brothera"
Producent napojów witaminowych i energetycznych Oshee Polska jest partnerem reklamowym startującej w TVN7 17 marca br. nowej edycji „Big Brothera”. W odcinkach będzie lokowana także produkowana przez tę firmę woda mineralna Kinga Pienińska.
więcej
|
Eurosport zaprezentował inspirowane mangą logo na Letnie Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020
Eurosport, oficjalny nadawca igrzysk olimpijskich, właśnie zaprezentował specjalnie zaprojektowaną identyfikację wizualną na Letnie Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020.
więcej
|
Zmarł Sebastian Podkościelny, zastępca redaktora naczelnego TVN24
W wieku 47 lat - po długiej walce z rakiem - zmarł Sebastian Podkościelny. Od 18 lat był związany z TVN24, w ostatnich latach jako zastępca redaktora naczelnego stacji i redaktor naczelny TVN24 BiS.
więcej
|
,,Foodie Love" nowym hiszpańskim serialem HBO. Isabel Coixet scenarzystką i reżyserem
Jeszcze w tym roku w Hiszpanii rozpoczną się zdjęcia do nowego hiszpańskiego serialu HBO „Foodie Love”. Za scenariusz i reżyserię odpowiada Isabel Coixet, dla której będzie to debiut telewizyjny.
więcej
|
Powstanie standard targetowania użytkowników Smart TV. Wśród partnerów Vizio, CBS i AT&T
Konsorcjum o nazwie Project OAR przygotowuje standard, który ma pozwolić na precyzyjne adresowanie przekazu reklamowego do gospodarstw domowych korzystających z platform Smart TV. Chodzi o przygotowanie technologii, którą będą mogli w przyszłości zastosować nie tylko partnerzy projektu, ale także zewnętrzni producenci odbiorników podłączonych do internetu. Wśród współzałożycieli Project OAR są Vizio, CBS, AT&T oraz NBCUniversal.
więcej
|
Program ,,Uwaga!" w finale INMA Global Media Awards 2019
Nadawany przez Telewizję TVN reporterski magazyn „Uwaga!” został zakwalifikowany do finału konkursu INMA Global Media Awards 2019.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UOKiK kontra Agora. "Za niezgłoszenie wniosku o koncentrację kary do 10 proc. obrotu"
UOKiK prowadzi postępowanie wyjaśniające sprawie przejęcia przez Agorę pakietu mniejszościowego Eurozetu. Marek Niechciał, prezes urzędu zapowiedział, że jeśli Agora miała zgłosić wniosek o koncentrację, a tego nie zrobiła, grozi jej i SFS Ventures kara do 10 proc. obrotu.
więcej
|
|
Jedynka i Trójka z najniższą słuchalnością w historii. Rosną RMF MAXXX, Złote Przeboje i Eska
W okresie od grudnia ub.r. do lutego br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM. Największym wzrostem pochwalić się mogło RMF MAXXX, a liderem wśród spadków była Jedynka. Stacja ta, podobnie jak siostrzana Trójka, odnotowała najgorszy wynik w historii nadawania - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
RadioZET.pl przed Eska.pl i RMF24.pl, mocno w górę Antyradio.pl i ChilliZET.pl (TOP10 serwisów radiowych)
Wśród serwisów internetowych stacji radiowych liderem pod względem liczby użytkowników i odsłon jest RadioZET.pl, wyprzedzające Eska.pl i RMF24.pl. Największe wzrosty zasięgu zanotowały Antyradio.pl i ChilliZET.pl, a niewiele zmieniły się wyniki RMF.FM i Polskieradio.pl.
więcej
|
|
Beata Tadla w nowym programie Radia ZET zajmie się stereotypami
W najbliższą środę na antenie Radia ZET zadebiutuje druga audycja prowadzona przez Beatę Tadlę - „StereoTYP”. Będzie emitowana w godz. 21:00-23:00.
więcej
|
|
|
|
Arskom tworzy agencję Sport Brokers. Klientami Jerzy Dudek, Grzegorz Krychowiak, Michał Pol i Andrzej Twarowski
Arskom utworzył nową agencję Sport Brokers. Jednostka będzie zarządzać powierzchniami reklamowymi sportowców, influencerów oraz mediów sportowych. W gronie klientów są już m.in. Grzegorz Krychowiak, Michał Pol, Jerzy Dudek czy Andrzej Twarowski.
więcej
|
MediaCom, WPP, Gillette i Procter&Gamble wśród zwycięzców rankingu reklamowego Warc Media100
Sieć MediaCom, holding WPP, dom mediowy MediaCom Connections TelAviv, marka Gillette, koncern Procter&Gamble i kampania reklamowa marki Gillette w Izraelu prowadzona pod hasłem „I don't roll on Shabbos” to zwycięzcy tegorocznego raportu Warc Media100 oceniającego najlepsze firmy, marki i kampanie marketingowe na świecie.
więcej
|
Okocim pronowane jako ,,Pierwsze Jasne Pełne w Polsce" (wideo)
Okocim (Carlsberg Polska) rozpoczyna emisję nowego spotu „Pierwsze Jasne Pełne w Polsce". To kontynuacja kampanii „Tu się warzy z zasadami”. Akcję przygotowały Upside, Highnoon.pl i Initiative.
więcej
|
Powstanie standard targetowania użytkowników Smart TV. Wśród partnerów Vizio, CBS i AT&T
Konsorcjum o nazwie Project OAR przygotowuje standard, który ma pozwolić na precyzyjne adresowanie przekazu reklamowego do gospodarstw domowych korzystających z platform Smart TV. Chodzi o przygotowanie technologii, którą będą mogli w przyszłości zastosować nie tylko partnerzy projektu, ale także zewnętrzni producenci odbiorników podłączonych do internetu. Wśród współzałożycieli Project OAR są Vizio, CBS, AT&T oraz NBCUniversal.
więcej
|
Traffic Design odnawia szyldy na warszawskiej Pradze-Południe
Stowarzyszenie Traffic Design zrewitalizowało witryny rzemieślniczych zakładów na ulicach Siennickiej, Skaryszewskiej, Grochowskiej i Kobielskiej na warszawskiej Pradze-Południe.
więcej
|
Dziecięce wybory promują Happy Meal z owocami i warzywami w McDonald's (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa zestawów dziecięcych Happy Meal w lokalach gastronomicznych McDonald’s. Bohaterami reklam są dzieci.
więcej
|
Neutralny płciowo asystent głosowy od Vice Media i Virtue
Agencja Virtue z firmą Vice Media przedstawiły asystenta głosowego Q, który jest neutralny płciowo. Trudno jest określić, czy jego głos jest kobiecy, czy męski.
więcej
|
Nowa Zelandia z nietypową kampanią społeczną na temat wypadków drogowych
Kampanią "Belt up. Live on" nowozelandzka rządowa agencja do spraw transportu chce przekonać mężczyzn do zapinania pasów bezpieczeństwa w samochodach. Ich brak jest często przyczyną poważnych obrażeń w wypadkach drogowych.
więcej
|
Historyczna podróż Berthy Benz w reklamie Mercedesa (wideo)
Koncern motoryzacyjny Mercedes-Benz w swojej najnowszej reklamie przygotowanej z okazji Dnia Kobiet główną bohaterką uczynił Berthę Benz, żonę założyciela tej firmy Carla Benza. Firma złożyła tym filmem hołd kobiecie, która odegrała kluczową rolę w historii Mercedesa.
więcej
|
Krzyżówka dla seniorów w akcji Mastercard przeciw oszustwom ,,na wnuczka"
Ruszyła niestandardowa kampania Mastercard Polska przypominająca starszym osobom, jak uchronić się przed wyłudzeniami opartymi na tzw. metodzie na wnuczka. Akcję przygotowały firmy marketingowe McCann Worldgroup i Carat Polska.
więcej
|
Change Serviceplan rozszerza współpracę z BMW
Agencja reklamowa Change Serviceplan (Group One) zajęła się adaptacją najnowszej kampanii reklamowej BMW "Zawsze na prowadzeniu". Działania prowadzone są na dziewięciu rynkach: Polsce, Austrii, Czechach, Słowacji, Słowenii, Grecji, Rumunii, na Węgrzech i Bułgarii.
więcej
|
Paczki za pobraniem z DHL do odbioru w Żabce
Od początku marca br. klienci DHL Parcel mogą korzystać we wszystkich sklepach sieci Żabka z usługi odbioru paczek za pobraniem.
więcej
|
Michał Ceglarz awansował w Focus Media Group
Michał Ceglarz objął stanowisko group account managera w Focus Media Group. Jest to nowo utworzone stanowisko w firmie.
więcej
|
Zuzanna Budziszewska: z Foszer Sawicki do Match&Spark
Do zespołu agencji Match&Spark dołączyła Zuzanna Budziszewska, objęła nowo utworzone stanowisko business development managera w dziale reklamy. Przez ostatnich dziewięć miesięcy pracowała w domu produkcyjnym Foszer Sawicki.
więcej
|
Dentsu X będzie reklamować firmę pożyczkową Lendo Polska
Należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Dentsu X zajmie się kompleksową obsługą reklamową platformy internetowej Lendo Polska - oddziału szwedzkiego pośrednika finansowego.
więcej
|
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce powierza budżet mediowy Grupie Mediacore
Grupa Mediacore będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów dla Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w 2019 roku.
więcej
|
Michał Sławiński: z K2 Internet do BBDO Warszawa
Do kierowanego przez Bartosza Gomółkę działu strategii BBDO Warszawa dołączył Michał Sławiński. Objął stanowisko senior digital stratega.
więcej
|
Cannes Lions 2019: założyciele Goodby Silverstein & Partners z nagrodą Lion of St. Mark
Jeff Goodby i Rich Silverstein, założyciele agencji reklamowej Goodby Silverstein & Partners, odbiorą nagrodę Lion of St. Mark na najbliższym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.
więcej
|
Agata Różycka wzmacnia zespół agencji Cord Warsaw
Agata Różycka dołączyła do warszawskiego biura agencji Cord Warsaw obejmując stanowisko junior music supervisora. Wcześniej pracowała w dziale marketingu Procter&Gamble Polska.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
UOKiK kontra Agora. "Za niezgłoszenie wniosku o koncentrację kary do 10 proc. obrotu"
UOKiK prowadzi postępowanie wyjaśniające sprawie przejęcia przez Agorę pakietu mniejszościowego Eurozetu. Marek Niechciał, prezes urzędu zapowiedział, że jeśli Agora miała zgłosić wniosek o koncentrację, a tego nie zrobiła, grozi jej i SFS Ventures kara do 10 proc. obrotu.
więcej
|
Szef ZNP pozwie za okładkę ,,Gazety Polskiej". ,,Jawne nawoływanie do nienawiści"
Sławomir Broniarz, prezes Związku Nauczycielstwa Polskiego zapowiedział pozew przeciwko „Gazecie Polskiej” za najnowszą okładkę tygodnika. - Jest jawnym nawoływaniem do nienawiści - powiedział w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Krzysztof Czabański poprosił szefa PAP o informacje ws. zakończenia współpracy z 4 fotoreporterami agencji
Szef Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański zwrócił się z prośbą o informację do prezesa PAP, Wojciecha Surmacza w sprawie zakończenia współpracy z czterema fotoreporterami agencji. To odpowiedź na pismo Maksymiliana Rigamontiego, który protestował przeciwko nieprzedłużeniu z nimi współpracy. Pod jego listem podpisało się ponad 180 fotoreporterów.
więcej
|
Rupert Murdoch chce podziału Google'a. To ma złamać reklamowy monopol koncernu
Należący do Ruperta Murdocha koncern wydawniczy News Corp zaapelował do australijskiej komisji antymonopolowej o podziału koncernu Google na mniejsze spółki. Zdaniem News Corp Google wykorzystuje swoją dominującą pozycję na rynku medialnym i reklamowym uniemożliwiając na nim rozwój uczciwej konkurencji.
więcej
|
Sąd uchylił 120 tys. zł grzywny dla Jerzego Urbana za karykaturę Jezusa Chrystusa w ,,Nie"
Sąd Okręgowy w Warszawie uchylił wyrok pierwszej instancji skazujący Jerzego Urbana na 120 tys. zł grzywny za obrazę uczuć religijnych na okładce tygodnika „Nie” pokazującej przerobiony wizerunek Jezusa Chrystusa. Sprawa została skierowana do ponownego rozpatrzenia.
więcej
|
,,Życie dla Gdańska. Paweł Adamowicz" - w sprzedaży wydanie specjalne ,,Gazety Wyborczej"
Od wtorku, 12 marca br. w kioskach dostępne jest wydanie specjalne „Gazety Wyborczej” (Agora), poświęcone Pawłowi Adamowiczowi. W magazynie redakcja opowiada, jakim był człowiekiem, w jakie ideały wierzył i jakie miał pomysły na Gdańsk, które realizował.
więcej
|
Według UOKiK rynek druku prasy jest ,,wysoce skoncentrowany"
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ocenił, że rynek druku prasy jest „wysoce skoncentrowany”. Nie przedstawił jednak drukarniom zarzutów.
więcej
|
,,CD-Action" liderem sprzedaży w 2018 roku. ,,PC Format" stracił najwięcej
W 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazyny komputerowych i o grach był miesięcznik „CD-Action”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „PC Format” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Bronisław Wildstein: Kulczykowie zwrócili mi koszty procesu tuż przed publikacją tekstu zarzucającego im brak płatności
W połowie lutego Bronisław Wildstein na łamach „Sieci” (Fratria) poinformował, że komornik bezskutecznie stara się wyegzekwować od Dominiki i Sebastiana Kulczyków koszty przegranego przez nich procesu sądowego. Kulczyk Investments zapewnił, że te koszty zostały w całości uiszczone. - Kulczykowie przelali na konto mojego adwokata koszty przegranego procesu w momencie, kiedy oddałem do druku tekst informujący, że nie chcą tego zrobić. Adwokat, który był za granicą, nie zdążył poinformować mnie o tym na czas - tłumaczy Wildstein w nowym numerze „Sieci”.
więcej
|
Wydania specjalne Burda Archiwum dla kolekcjonerek w kioskach
Od 13 marca w sklepach pojawi się kontynuacja serii dla kolekcjonerów „Burda Archiwum”, w ramach której będzie można kupić cztery pakiety do wyboru dwóch archiwalnych numerów miesięcznika lub specjalnego wydania.
więcej
|
|
|
Tomasz Sekielski zapowiada film ,,Tylko nie mów nikomu" o pedofilii w Kościele (zwiastun)
11 maja 2019 roku odbędzie się premiera dokumentu o pedofilii w polskim Kościele autorstwa Tomasza Sekielskiego. Dziennikarz wspólnie z bratem pracuje nad produkcją od ponad roku, teraz pokazał pierwszy zwiastun filmu „Tylko nie mów nikomu”.
więcej
|
25 marca Apple pokaże swój serwis VOD
Na 25 marca 2019 roku Apple zapowiedział konferencję, na której przedstawi swój nowy serwis VOD. Platforma ma ruszyć w ciągu najbliższych tygodni i konkurować na rynku streamingu wideo z Netflixem, Amazonem czy HBO.
więcej
|
RadioZET.pl przed Eska.pl i RMF24.pl, mocno w górę Antyradio.pl i ChilliZET.pl (TOP10 serwisów radiowych)
Wśród serwisów internetowych stacji radiowych liderem pod względem liczby użytkowników i odsłon jest RadioZET.pl, wyprzedzające Eska.pl i RMF24.pl. Największe wzrosty zasięgu zanotowały Antyradio.pl i ChilliZET.pl, a niewiele zmieniły się wyniki RMF.FM i Polskieradio.pl.
więcej
|
Canal+ uruchamia serwis Canal+ Series z ofertą seriali. Miesięczny abonament od 6,99 do 11,99 euro
Grupa Canal+ uruchomiła we Francji nowy serwis VOD o nazwie Canal+ Series. W ofercie znajdują się wyłącznie seriale telewizyjne pochodzące zarówno od francuskiego nadawcy, jak i zewnętrznym producentów. Na razie w bibliotece dostępnych jest 150 seriali, opłata za dostęp do nich wynosi od 6,99 do 12 euro miesięcznie. Według zapowiedzi serwis może trafić w przyszłości na wszystkie platformy prowadzone przez Canal+.
więcej
|
Szef BBC kpi z oglądalności seriali Netfliksa. ,,Siedem milionów widzów w 17 miesięcy"
Tony Hall, szef BBC zakpił z oglądalności seriali oferowanych brytyjskim widzom przez platformę Netflix. Według niego serialowa superprodukcja „The Crown” opowiadająca historię królowej Elżbiety II w ciągu 17 miesięcy przyciągnęła jedynie 7 mln widzów, podczas gdy tylko jeden serial nadawany przez BBC - „Bodyguard” obejrzało 17 mln Brytyjczyków w trakcie jednego miesiąca.
więcej
|
Rupert Murdoch chce podziału Google'a. To ma złamać reklamowy monopol koncernu
Należący do Ruperta Murdocha koncern wydawniczy News Corp zaapelował do australijskiej komisji antymonopolowej o podziału koncernu Google na mniejsze spółki. Zdaniem News Corp Google wykorzystuje swoją dominującą pozycję na rynku medialnym i reklamowym uniemożliwiając na nim rozwój uczciwej konkurencji.
więcej
|
Radosław Włoda dyrektorem handlowym Mobiem. W Interii zastąpiła go Dorota Wojnarowska
Nowo utworzone stanowisko dyrektora handlowego w agencji marketingu mobilnego Mobiem (należącej do Grupy Interia) objął Radosław Włoda. Zwolnioną przez niego funkcję dyrektora ds. rozwoju projektów niestandardowych w Grupie Interia przejęła natomiast Dorota Wojnarowska.
więcej
|
Nowy program kulinarny w WP ,,Tradycyjnie pyszne", prowadzącą Natalia Paździor
Od 13 marca rusza nowy program kulinarny w Telewizji WP „Tradycyjnie pyszne”. Prowadząca będzie Natalia Paździor, znana widzom MasterChef Junior. Produkcja powstaje we współpracy z firmą Wawel.
więcej
|
Unia Europejska zmusi Google i Facebooka do powołania przedstawicieli prawnych. Mają pomagać w ściganiu przestępców
Nowe europejskie regulacje zmuszą internetowe serwisy spoza Unii Europejskiej do wyznaczenia przedstawicieli prawnych w każdym państwie członkowskim. Ich zadaniem będzie ułatwianie kontaktów pomiędzy firmami technologicznymi a wymiarem sprawiedliwości w konkretnym kraju, chodzi między innymi o udostępnianie informacji na temat użytkowników podejrzanych o popełnienie przestępstwa.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|