|
|
|
|
|
|
|
Paczuska i Pałka członkami zarządu TVP. Powodem rekompensata i chęć zaostrzenia kursu na wybory (kulisy zmian)
Rada Mediów Narodowych odwołała wczoraj Macieja Staneckiego z zarządu Telewizji Polskiej. Jednocześnie powołano do niego Marzenę Paczuską i Piotra Pałkę. - Konieczność podpisania ustawy o tzw. rekompensacie dla mediów publicznych przez prezydenta oraz chęć zaostrzenia kursu na czas zbliżającej się kampanii wyborczej - to powody zmian w zarządzie Telewizji Polskiej - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Działkowski i Gillner-Gorywoda odchodzą z zarządu Cyfrowego Polsatu, powołano Felczykowskiego
Z funkcji członków zarządu Cyfrowego Polsatu zrezygnowali Dariusz Działkowski i Tomasz Gillner-Gorywoda, odejdą z władz firmy z końcem marca. Jednocześnie do zarządu powołany został Jacek Felczykowski, obecnie członek zarządu Polkomtelu.
więcej
|
1,2 mln widzów ,,Agent - Gwiazdy 4". TVN wiceliderem rynku
Czwarty sezon programu „Agent - Gwiazdy” ogląda średnio 1,20 mln widzów, o 100 tys. osób mniej niż drugą edycję pokazywaną rok temu. TVN w czasie nadawania reality-show jest drugi w rynku telewizyjnym.
więcej
|
,,Kuba Wojewódzki" stracił 470 tys. widzów. TVN nadal zdecydowanym liderem w 16-49
Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 911 tys. osób, o 470 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu jest liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
Czwarty sezon serialu ,,Diagnoza" stracił 670 tys. widzów. TVN wiceliderem rynku
Czwarty sezon „Diagnozy” ogląda średnio 1,50 mln widzów, o 670 tys. osób mniej niż początek drugiej odsłony produkcji. Cykl daje TVN drugie miejsce w rynku - zarówno w 4+ jak i w 16-49.
więcej
|
,,MasterChef 8" w jesiennej ramówce TVN. Ruszają castingi
Telewizja TVN w jesiennej ramówce 2019 roku pokaże ósmą edycję kulinarnego programu „MasterChef” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie rozpoczęły się poszukiwania uczestników do talent-show.
więcej
|
Nowy serial ,, Czarnobyl" od 7 maja w HBO GO i HBO (wideo)
We wtorek, 7 maja 2019 roku w HBO i serwisie HBO GO odbędzie się premiera nowego miniserialu „Czarnobyl”.
więcej
|
Ameno Star przejęło Event Park, organizatora Pikniku Country & Folk w Mrągowie
Spółka Ameno Star przejęła 100 proc. udziałów w spółce Event Park, która jest wyłącznym organizatorem Międzynarodowego Festiwalu Piknik Country & Folk w Mrągowie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN pokaże specjalne odcinki ,,Milionerów" z udziałem gwiazd filmu ,,Całe szczęście"
20 i 21 marca 2019 roku TVN pokaże specjalne odcinki „Milionerów”. Walkę o milion zł stoczą w nich gwiazdy filmu „Całe szczęście”, a wygrane przekazane zostaną na cele charytatywne.
więcej
|
Drugi sezon ,,Sztuki mięsa" z Tomaszem Jakubiakiem w Food Network
W niedzielę 17 marca br. kanał Food Network rozpocznie emisję drugiej edycji programu kulinarnego „Sztuka mięsa” z Tomaszem Jakubiakiem.
więcej
|
Zmiany w zarządzie TVP: Stanecki odwołany, Paczuska i Pałka nowymi członkami
Rada Mediów Narodowych odwołała Macieja Staneckiego z zarządu Telewizji Polskiej. Jednocześnie do zarządu powołano Marzenę Paczuską i Piotra Pałkę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mariusz Staniszewski nie jest już członkiem zarządu Polskiego Radia. ,,Nieporozumienia w kierownictwie, zamieszanie z Trójką"
Mariusz Staniszewski, dotychczasowy członek zarządu Polskiego Radia został wczoraj odwołany decyzją Rady Mediów Narodowych. Prezesem pozostaje Andrzej Rogoyski. Miało chodzić o kolejny konflikt personalny między szefem spółki a członkiem zarządu, ale to nie jedyny powód odwołania - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
RMF FM nowym liderem słuchalności w Warszawie. Stacja wyprzedziła Radio ZET
Nowym liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od września ub.r. do lutego br. zostało RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Eurozet uruchamia portal Planeta.pl
Grupa Eurozet uruchomiła nowy serwis informacyjny Planeta.pl, w którym każdego dnia dodawane są wiadomości na temat bieżących wydarzeń politycznych i społecznych, a także informacje ze świata rozrywki i show-biznesu. Portal zastąpił Planeta.fm.
więcej
|
|
Mariusz Staniszewski odwołany, zarząd Polskiego Radia jednoosobowy
Mariusz Staniszewski, dotychczasowy członek zarządu Polskiego Radia został odwołany decyzją Rady Mediów Narodowych. W czwartek odbyło się nagłe zebranie, w którym podjęto decyzję o jednoosobowym zarządzie spółki. Prezesem pozostaje Andrzej Rogoyski.
więcej
|
|
|
|
BGŻ BNP Paribas wydał 107 mln zł na marketing, rebranding nie obejmie BGŻOptima
W ub.r. skonsolidowane wydatki marketingowe grupy kapitałowej BGŻ BNP Paribas wyniosły 107,2 mln zł, o 16,4 proc. więcej niż rok wcześniej. Bank z końcem marca zmieni nazwę na BNP Paribas Bank Polska, przy czym rebranding nie obejmie jego usługi internetowej BGŻOptima.
więcej
|
House of Asia powierza obsługę agencji H2O Creative
Agencja H2O Creative nawiązała współpracę z marką House of Asia. W jej ramach odpowiada za przygotowanie i wdrożenie pełnej strategii pozycjonowania marki na polskim rynku.
więcej
|
Vodafone: kupowanie mediów cyfrowych we własnym zakresie jest ,,zdecydowanie dobre"
Koncern Vodafone, który kilka miesięcy temu zdecydował się zająć planowaniem i zakupem mediów internetowych in-house, czyli we własnym zakresie bez udziału agencji mediowej (Wavemaker) ocenia, że strategia ta jest skuteczna. Przekonuje, że kupowanie mediów in-house powinno być bardziej skuteczne o 10-15 proc. w ciągu roku.
więcej
|
MediaMarkt rusza z własnym programem lojalnościowym
Sieć elektromarketów MediaMarkt uruchomiła Klub MediaMarkt. Program lojalnościowy, który daje uczestnikom szereg benefitów, promuje kampania reklamowa.
więcej
|
Unilever zaoszczędził 500 mln dolarów dzięki ograniczeniu współpracy z agencjami marketingowymi
Koncern Unilever, który jest właścicielem m.in. takich marek, jak Dove, Rexona, Axe ujawnił, że w wyniku wprowadzonego dwa lata temu ograniczenia współpracy z firmami marketringowymi udało się zaoszczędzić ok. 500 mln dolarów. Część oszczędności przeznaczono na media cyfrowe i działania w punkcie sprzedaży.
więcej
|
Karty przedpłacone z limitem 150 zł dla seniorów w sklepach Biedronka
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) wprowadza karty przedpłacone dla seniorów z limitem 150 zł miesięcznie. Otrzyma je ponad 6,6 tys. osób powyżej 60 roku życia znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej.
więcej
|
Ameno Star przejęło Event Park, organizatora Pikniku Country & Folk w Mrągowie
Spółka Ameno Star przejęła 100 proc. udziałów w spółce Event Park, która jest wyłącznym organizatorem Międzynarodowego Festiwalu Piknik Country & Folk w Mrągowie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Agata Buzek, Jerzy Stuhr i Cyber Marian w kampanii fundacji Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową
Rusza kampania „Wciąż jestem tym, kim byłem” z udziałem Agaty Buzek, Jerzego Stuhra i Cyber Mariana. Akcja ma na celu uświadomienie, z jakimi problemami zmagają się dzieci chore na nowotwór oraz wracające do codzienności po zakończeniu terapii onkologicznej. Organizatorem akcji jest fundacja Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową.
więcej
|
Torby z odpadów i starych pasów bezpieczeństwa w salonie Volvo
Volvo wspiera trend upcyklingu - Karlik, poznański dealer aut tej marki, przygotował nietypową kolekcję toreb. Powstały ze starych banerów reklamowych i pasów bezpieczeństwa zezłomowanych aut.
więcej
|
Facebook wprowadza nowe narzędzia analityczne dla reklamodawców
Facebook zapowiedział wprowadzenie zmian w swoich narzędziach analitycznych przeznaczonych dla partnerów i reklamodawców. Pojedynczy wskaźnik trafności zostanie zastąpiony trzema nowymi, zmieni się też metoda liczenia potencjalnego zasięgu.
więcej
|
Linia lotnicza Ryanair Sun zmienia nazwę na Buzz, od jesieni br. nowe logo
Linie lotnicze Ryanair Sun ogłosiły, że jesienią 2019 roku zmienią nazwę na Buzz. Samoloty tego przewoźnika zyskają także nowe logo - będzie nim pszczoła, która ma symbolizować „młodość, energię i zapał”.
więcej
|
Budweiser pokazuje nowe wersje seksistowsko zabarwionych reklam sprzed kilkudziesięciu lat
Producent piwa Budweiser pokazał nowe wersje reklam z lat 50. i 60. ubiegłego wieku. Zrewitalizowane przekazy nie prezentują już kobiet w krzywdzący, stereotypowy sposób.
więcej
|
Małgorzata Wajdziak account directorem w Scholz&Friends Warszawa
Małgorzata Wajdziak, która od września ub.r pracuje w agencji Scholz&Friends Warszawa jako account supervisor, awansowała na stanowisko account directora.
więcej
|
Coty testuje narzędzie do optymalizacji wydatków reklamowych w digitalu
Koncern kosmetyczny Coty prowadzi właśnie pilotaż nowego narzędzia, które pomoże efektywniej targetować reklamy w internecie. Program analizuje jakość oferty detalistów w e-commerce, na tej podstawie kieruje w odpowiednie miejsca swoje reklamy.
więcej
|
Jan Domański w dziale sprzedaży hybrid.ai w Polsce
Jan Domański objął funkcję agency sales director w hybrid.ai, firmie działającej w obszarach mobile marketingu i programmatic.
więcej
|
Digital Resolution zajmie się obsługą AkzoNobel w internecie
Agencja Digital Resolution, należąca do Grupy OMD Poland wygrała konkurs na obsługę reklamową firmy AkzoNobel, właściciela marek Dulux, Sadolin i Nobiles w internecie.
więcej
|
Nowa kampania Lubisiów podkreśla ich uproszczone skład
Mondel?z International rusza z komunikacją reklamową ciastek Lubisie, informującą o uproszczonych składach produktów.
więcej
|
Škoda reklamuje pasy bezpieczeństwa dla psów (wideo)
Škoda przygotowała na francuski rynek spot promujący pasy bezpieczeństwa dla psów w wybranych modelach swoich aut.
więcej
|
Beata Grosicka, Marta Ormicka i Patrycja Przybylska w agencji Global Shopper Marketing
Do zespołu agencji Global Shopper Marketing dołączyły Beata Grosicka, Marta Ormicka i Patrycja Przybylska. Objęły one odpowiednio stanowiska: account director, account manager i account executive. Grosicka ostatnio związana była z Gutenberg networks. Ormicka wcześniej pracowała dla NAV agency, a Przybylska w agencji marketingowej Stor9_.
więcej
|
Joanna Bieniek i Paweł Dolański w zespole Newbridge Poland
Newbridge Poland, właściciel centrów i parków handlowych, zatrudnił dwoje nowych managerów. Joanna Bieniek objęła stanowisko leasing managera, a Paweł Dolański real estate development advisora.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Prezes PMPG z zarzutem udziału w zorganizowanej grupie przestępczej. ,,Zatrzymanie efektem bezprawnego pomówienia przez osobę, która siedzi w areszcie"
Wydawca czasopism "Wprost" i "Do Rzeczy" Michał L. usłyszał w czwartek zarzuty udział w zorganizowanej grupie przestępczej, spowodowania szkody w wielkich rozmiarach oraz dopuszczenia się przestępstw skarbowych - podała prokuratura.- Z zebranej przez nas wiedzy wynika dobitnie, że samo zatrzymanie jest efektem bezprawnego pomówienia przez zdyskredytowaną i mało wiarygodną osobę, która ostatnie miesiące spędziła w areszcie, a dziś próbuje oczyścić siebie pomawiając innych - czytamy w oświadczeniu zarządu PMPG Polskie Media.
więcej
|
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej promował się głównie w ,,GPC" i tytułach Fratrii
W ub.r. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na komunikację w mediach wydał 498,5 tys. zł, z czego trzy czwarte trafiło do spółek Forum (wydawca „Gazety Polskiej Codziennie”) oraz Fratria (wydawca m.in. „Sieci” i wPolityce.pl).
więcej
|
Słowacki biznesmen Marian Kocner oskarżony o zlecenie zabójstwa dziennikarza Jana Kuciaka
Biznesmen Marian Kocner został oskarżony przez słowacką prokuraturę o zlecenie zamordowania dziennikarza Jana Kuciaka i jego narzeczonej. Śledczy potwierdzają, że śmierć Jana Kuciaka miała bezpośredni związek z jego pracą dziennikarską i wiedzą jaką posiadał na temat niejasnych interesów prowadzonych przez Kocnera.
więcej
|
PMPG Polskie Media musi zapłacić ponad 600 tys. euro za weksle dla spółki swojego byłego wiceprezesa, chce ugody z bankiem
Sąd Apelacyjny w Warszawie podtrzymał wyrok pierwszej instancji nakazujący PMPG Polskie Media (wydawca m.in. „Wprost” i „Do Rzeczy”) zapłatę 563,1 tys. euro oraz odsetek od 1,3 mln euro na rzecz Santander Bank Polska z powodu poręczenia wekslowego udzielonego spółce 3P Inwestycje Internetowe. PMPG dwa lata temu zawiązała 3,17 mln zł rezerwy z tego tytułu.
więcej
|
"Gazeta Wyborcza" najczęściej cytowana w lutym 2019, w czołówce Wirtualnemedia.pl
W lutym tego roku media najczęściej cytowały "Gazetę Wyborczą", która wyprzedziła WP i Onet. Jednym z najczęściej cytowanych portali były Wirtualnemedia.pl - pokazuje ranking Instytutu Monitorowania Mediów.
więcej
|
,,Moje Mieszkanie" najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w 2018 roku
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w 2018 roku znalazło się „Moje Mieszkanie”. Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciły „Cztery Kąty” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dan Wakeford nowym redaktorem naczelnym magazynu ,,People", odchodzi Jess Cagle
Brytyjczyk Dan Wakeford został nowym redaktorem naczelnym tygodnika „People” wydawanego obecnie przez koncern Meredith. Zastąpił na stanowisku Jessa Cagle’a, który po pięciu latach kierowania pismem odchodzi z wydawnictwa.
więcej
|
Edyta Iwaniuk szefową działu wideo ,,Gazety Wyborczej"
Szefową redakcji wideo „Gazety Wyborczej” (Agora) i Wyborcza.pl została Edyta Iwaniuk. Prowadzi i zarządza zespołem wideo, koordynuje pracę reporterów i operatorów. Odpowiada także za linię redakcyjną, nowości programowe i rozwój części newsowej działu.
więcej
|
Prof. Jan Zielonka stałym felietonistą ,,Rzeczpospolitej"
Do grona stałych felietonistów „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) dołączył politolog prof. Jan Zielonka. Jego felietony będą publikowane co drugą środę.
więcej
|
,,Wysokie Obcasy" z trendami na nachodzący sezon
W sobotę, 16 marca br. z „Gazetą Wyborczą” (Agora) ukaże się specjalne wydanie tygodnika „Wysokie Obcasy”, w którym przygotowano 20 dodatkowych stron z propozycjami wiosenno-letnich trendów w modzie i urodzie.
więcej
|
Właściciel PMPG Polskie Media zatrzymany przez CBA pod zarzutem udziału w grupie przestępczej
Michał M. Lisiecki, prezes i większościowy akcjonariusz spółki PMPG Polskie Media (wydawca m.in. „Wprost” i „Do Rzeczy”), został zatrzymany wraz z trzema innymi osobami przez CBA w ramach śledztwa dot. wyrządzenia szkód w wysokości 40 mln zł na mieniu spółki kolejowej. Jej syndykiem był Tomasz S., były wiceprezes PMPG Polskie Media. PMPG zapewnia, że Lisieckiego zatrzymano w sprawie niezwiązanej z działalnością firmy.
więcej
|
|
|
Google "zainspirowało się" reklamą Allegro. Staruszek uczy się angielskiego dla wnuczki w reklamie translatora
W najnowszej reklamie translatora Google dziadek rozpoczyna naukę angielskiego dla swojej wnuczki. Czyli podobnie, jak w przypadku popularniej reklamy Allegro „English for beginners”. Zdaniem ekspertów, tego typu zbieżności fabularne to w świecie reklamy w zasadzie norma.
więcej
|
CCC odkłada debiut giełdowy eObuwie.pl. W ub.r. miało 977 mln zł wpływów z e-commerce
Prezes grupy CCC Dariusz Miłek stwierdził, że plan wprowadzenia na giełdę należącej do niej spółki eObuwie.pl został zawieszony na rok-dwa lata. W ub.r. Grupa CCC ze sprzedaży w internecie osiągnęła 977,3 mln zł przychodów, 61,3 proc. więcej niż rok wcześniej.
więcej
|
Google zaostrza reżimy reklamowe. 2,3 miliarda reklam usuniętych w 2018 roku
W 2018 roku Google usunął ze swojego ekosystemu 2,3 miliarda reklam niezgodnych z jego standardami i wprowadzających w błąd odbiorców. Zamknięto także prawie milion kont reklamowych dostarczających treści wątpliwej jakości. Koncern wprowadził 31 nowych standardów reklamowych i zwiększył udział sztucznej inteligencji w rozpoznawaniu szkodliwych reklam. - Algorytmy nigdy nie przejmą całkowicie walki ze szkodliwymi reklamami. Zawsze będą potrzebni ludzie - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Piotr Marzec, regionalny szef Google Marketing Platform.
więcej
|
"Gazeta Wyborcza" najczęściej cytowana w lutym 2019, w czołówce Wirtualnemedia.pl
W lutym tego roku media najczęściej cytowały "Gazetę Wyborczą", która wyprzedziła WP i Onet. Jednym z najczęściej cytowanych portali były Wirtualnemedia.pl - pokazuje ranking Instytutu Monitorowania Mediów.
więcej
|
Grzegorz Gac, Olgierd Kwiatkowski, Sergio Levinsky, Zbigniew Czyż i Leszek Rozwadowski w serwisie sportowym Interii
Do zespołu redakcyjnego serwisu Sport Interia.pl dołączyli publicyści Sergio Levinsky, Grzegorz Gac i Olgierd Kwiatkowski oraz reporter telewizyjny Zbigniew Czyż wraz z operatorem Leszkiem Rozwadowskim.
więcej
|
Facebook pod lupą prokuratora stanowego. Firmie grożą zarzuty kryminalne
Prokuratura w Nowym Jorku oraz tamtejszy sąd rozpoczęły dochodzenie dotyczące przekazywania przez Facebook danych użytkowników zewnętrznym partnerom. Firmie mogą grozić zarzuty o charakterze kryminalnym. To pierwsze śledztwo tej natury dotyczące Facebooka po wybuchu afery Cambridge Analytica.
więcej
|
Animacja ,,Tuca & Bertie" od 3 maja w Netfliksie (wideo)
Od 3 maja 2019 roku na platformie Netflix udostępniona zostanie nowa animacja „Tuca & Bertie”. Jej twórczynią i producentem wykonawczym jest Lisa Hanawalt.
więcej
|
Facebook wprowadza nowe narzędzia analityczne dla reklamodawców
Facebook zapowiedział wprowadzenie zmian w swoich narzędziach analitycznych przeznaczonych dla partnerów i reklamodawców. Pojedynczy wskaźnik trafności zostanie zastąpiony trzema nowymi, zmieni się też metoda liczenia potencjalnego zasięgu.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|