|
|
|
|
|
|
|
Wyszomirska-Wierczewska, Nowe i Pliszka w zarządzie Polsatu - zrezygnowała Ostap-Tomann
Z początkiem kwietnia do zarządu Telewizji Polsat dołączą Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, Adam Nowe i Janusz Pliszka, a odejdzie z niego Katarzyna Ostap-Tomann. Natomiast członkiem zarządu Polkomtelu zostanie Justyna Kulka.
więcej
|
Telewizja Polska: 979 mln zł z abonamentu i 908 mln zł z reklam, 31,7 mln zł zysku w ub.r.
W ub.r. Telewizja Polska otrzymała 979 mln zł z abonamentu i rekompensaty abonentowej (57 proc. więcej niż rok wcześniej) i zanotowała 908 mln zł z reklam i sponsoringu (po wzroście o 14 proc.). Spółka osiągnęła 31,7 mln zł zysku netto.
więcej
|
Cyfrowy Polsat zmienił politykę dywidendową. 341 mln zł dla Zygmunta Solorza
Zarząd Cyfrowego Polsatu zapowiedział, że firma przez najbliższe trzy lata będzie wypłacał dywidendę po minimum 93 grosze na akcję, czyli po 594,8 mln zł. Dotychczas maksymalna dywidenda od spółki wyniosła 204,6 mln zł.
więcej
|
,,Kuchenne rewolucje" straciły widzów, ale TVN nadal nokautuje konkurencję w 16-49
Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 2,17 mln widzów, o 290 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pozycję niekwestionowanego lidera w 16-49.
więcej
|
1,72 mln widzów ,,Przyjaciółek 11". Polsat stacją trzeciego wyboru
Najnowszy sezon „Przyjaciółek 13” ogląda średnio 1,72 mln osób. W porównaniu do jedenastej serii, nadawanej rok temu, produkcja straciła 120 tys. widzów. Polsat w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
1,2 mln widzów nowego serialu ,,Ślad". Polsat stacją trzeciego wyboru
Nowe odcinki serialu „Ślad” po trzech pierwszych tygodniach emisji gromadzą średnio 633 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania produkcji jest trzeci w rynku telewizyjnym i drugi w grupie 16-49.
więcej
|
,,Nasz nowy dom" stracił 180 tys. widzów. Polsat wiceliderem w 16-49
Reality-show „Nasz nowy dom 12” w nowym sezonie śledzi średnio 1,48 mln osób. W porównaniu do początku dziesiątej edycji, pokazywanej wiosną ub.r., produkcja straciła 180 tys. widzów. Polsat w czasie emisji wypada najgorzej na tle swoich głównych konkurentów w 4+, ale w grupie 16-49 stacja jest wiceliderem.
więcej
|
Katarzyna Kant-Wysocka wygrała milion złotych. Stabilna widownia ,,Milionerów" w TVN
Po trzech tygodniach emisji „Milionerów” w wiosennej ramówce br. ogląda średnio 2,09 mln osób, czyli niemal tyle samo ile rok temu. TVN w czasie emisji teleturnieju zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Dotychczas najwięcej widzów zgromadził czwartkowy odcinek, w którym padła główna wygrana.
więcej
|
Czwórka przenosi ,,Nokaut" do innego pasma. Stacja rozpoczyna emisję ,,Jokera"
W poniedziałek, 18 marca telewizyjna Czwórka zmodyfikuje swoją ramówkę w access prime-time, w której umieści powtórki teleturnieju „Joker”. Stacja zmniejszy również liczbę odcinków „Septagonu” z pięciu do czterech w tygodniu, aby do nowego pasma przenieść nowy serial „Nokaut”.
więcej
|
TVP będzie transmitować niecałe wyścigi Formuły 1, kupiła sublicencję od Cyfrowego Polsatu
Telewizja Polska kupiła od Cyfrowego Polsatu sublicencję do transmitowania w TVP Sport wyścigów tegorocznego sezonu Formuły 1. Nie będzie mogła jednak pokazywać wyścigów w całości, tylko od 45. minuty
więcej
|
,,M jak miłość" i ,,Na dobre i na złe" najdroższe w kwietniu w TVP
W kwietniowym cenniku Telewizji Polskiej najwyższe ceny reklam dotyczą emisji spotów przy dwóch serialach w TVP2: „M jak miłość” i „Na dobre i na złe”. Wysoko wyceniono też reklamę przy niedzielnej prognozie pogody w TVP1.
więcej
|
Neil deGrasse Tyson powraca na ekrany po śledztwie w sprawie molestowania
Kanał National Geographic oraz stacja Fox zapowiedziały wznowienie nadawania programów znanego astrofizyka Neila deGrasse Tysona, które zostały wstrzymane po oskarżeniach pod adresem naukowca o molestowanie. Nadawcy zakończyli wewnętrzne śledztwo, na antenę mają powrócić nowe sezony „Kosmos” oraz „Star Talk”.
więcej
|
NBP ma swój mini serial w TVP2
Telewizja Polska rozpoczęła emisję miniserialu zatytułowanego „Zainwestuj w marzenia”. Produkcja w TVP2 powstaje we współpracy z Narodowym Bankiem Polskim.
więcej
|
Szefowa TVN7 o ,,Big Brother": nie uciekamy od kontrowersji, ale sukces programu nie opiera się tylko na tym
- „Big Brother” jest kultowym formatem, codzienną dokumentalną telenowelą z prawdziwą historią. Prawdziwi ludzie dają się zamknąć we wspólnym Domu pod okiem kamer, za to bez filtra i bez autokreacji. Pozostaną odcięci od świata zewnętrznego. Widzowie dostają urzeczywistnienie orwellowskiego świata, „Truman Show” na żywo. Nie zakładamy, że sukces programu będzie się opierał wyłącznie na kontrowersjach, chociaż nie zamierzamy od nich uciekać - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Mazurkiewicz, dyrektor programowa TVN7 i TVN Fabuła.
więcej
|
Filip Chajzer nowym prowadzącym ,,Big Brothera". Zastąpił Ulę Chincz
Reporter „Dzień dobry TVN” Filip Chajzer został nowym prowadzącym „Big Brothera”, który startuje w niedzielę o godz. 20.00 w TVN7. Dziennikarz jeszcze przed rozpoczęciem programu zastąpił Ulę Chincz, która pierwotnie miała współprowadzić reality-show.
więcej
|
,,Strefa starcia" z TVP Info usunęła sondę, w której większość poparła adopcję dzieci przez pary homoseksualne. ,,Kupowanie głosów"
Z profilu twitterowego programu „Strefa starcia” w TVP Info usunięto sondę dotyczącą adopcję dzieci przez pary homoseksualne. Przedstawiciele programu uzasadnili to „konkretnymi informacjami o kupowaniu głosów”.
więcej
|
"Druga twarz 3" w TTV. Wracają Gilon, Wędzikowska, Tyszka i Urbański (zwiastun)
TTV rozpoczęła emisję trzeciej serii programu, "Druga twarz" , w którym eksperci Karolina Gilon, Malwina Wędzikowska, Marcin Tyszka i Łukasz Urbański przeprowadzają metamorfozy uczestników.
więcej
|
Uczestnik ,,Jednego z dziesięciu" oświadczył się za pośrednictwem programu (wideo)
W wyemitowanym w piątek w TVP1 odcinku teleturnieju „Jeden z dziesięciu” doszło do nietypowej sytuacji: jeden z uczestników, mówiąc krótko o sobie, oświadczył się swojej dziewczynie.
więcej
|
Producent ,,Familiady" w dużym spadku jego kursu giełdowego podejrzewa manipulację, zawiadamia KNF
Zarząd spółki Astro, producenta teleturnieju „Familiada” i nadawcy kanału E-Sport TV, ocenia, że duży spadek ceny jej akcji na giełdzie, który nastąpił w zeszłą środę, nie ma uzasadnienia fundamentalnego. Dlatego zdecydował się zawiadomić Komisję Nadzoru Finansowego o podejrzeniu manipulacji kursem.
więcej
|
Eleven Sports 1 w jakości 4K w ofercie Inea
W piątek, 15 marca br. Inea wprowadziła do swojej oferty kanał Eleven Sports 1 w jakości 4K. Stacja jest dostępna dla klientów platformy Hiway TV.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Agora o kupnie Eurozetu: transakcja to wartość dodana, mamy rok, aby obserwować
- Mieliśmy szansę nabycia mniejszościowego pakietu, z której skorzystaliśmy. Uważamy, że ta transakcja zapewnia nam wartość dodaną. Mamy rok, aby obserwować, jak kształtują się wyniki Eurozetu, jaka będzie słuchalność, sytuacja gospodarcza i polityczna w Polsce - komentuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Anna Kryńska-Godlewska, członkini zarządu Agory.
więcej
|
|
Polskie Radio z 18 mln zł zysku w ub.r. Z abonamentu więcej o 20 proc., z reklam o 12 proc.
W ub.r. wpływy Polskiego Radia z abonamentu rtv wzrosły o 20,3 proc. do 186,3 mln zł, a z reklam i sponsoringu - o 12,1 proc. do 67,77 mln zł. Dodatkowo publiczny nadawca dostał 46,5 mln zł rekompensaty abonamentowej z budżetu państwa. Szacunkowo osiągnął 18,5 mln zł zysku netto.
więcej
|
|
27 pkt. proc. przewagi udziału RMF FM w Aglomeracji Śląskiej nad kolejną stacją. AntyRadio tuż za podium
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze RMF MAXXX i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia za okres od września ub.r. do lutego br.
więcej
|
|
Ruszyło głosowanie w 12. plebiscycie Top Wszech Czasów Trójki
Trójka Polskie Radio organizuje 12. plebiscyt na hit wszechczasów. Od 15 marca br. w głosowaniu Top Wszech Czasów można wybrać ulubiony utwór spośród m.in. takich jak „Autobiografia”, „Dziwny jest ten świat” czy też „Kocham wolność”.
więcej
|
|
Witold Kołodziejski: cyfryzacja radia oznacza wzrost konkurencji
Jak informuje Witold Kołodziejski, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, cyfryzacja radia jest jednak nieunikniona. - Technologia analogowa kompletnie się nie broni. Jest nieefektywna, gorszej jakości, dużo droższa i tak dalej, i tak dalej - mówi.
więcej
|
|
Szef MSZ wyszedł ze studia RMF FM tuż przed wywiadem, nie chciał rozmawiać o zamachach w Nowej Zelandii
Minister spraw zagranicznych Jacek Czauptowicz w piątek po południu zrezygnował z rozmowy na antenie w RMF FM tuż przed jej rozpoczęciem. - Wytłumaczył, że nie jest do niej przygotowany. Zareagował tak, gdy usłyszał, że jedno z pytań będzie dotyczyło zamachów w Nowej Zelandii - opisał dziennikarz rozgłośni Marcin Zaborski. MSZ tłumaczy, że „nie jest instytucją właściwą do komentowania doniesień o rzekomym wątku polskim w tej tragedii”.
więcej
|
|
Radio Rekord FM z koncesją w Ciechanowie
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozstrzygnęła postępowanie koncesyjne na rozpowszechnianie w Ciechanowie na częstotliwości 88,7 FM. Konkurs wygrało Radio Rekord FM.
więcej
|
|
Samuel Pereira gospodarzem pasma publicystycznego w Polskim Radiu 24
Redaktor naczelny portalu TVP.info Samuel Pereira dołączył do grona gospodarzy przedpołudniowego pasma informacyjno-publicystycznego w Polskim Radiu 24.
więcej
|
|
|
|
KGHM wydał w ub.r. 62 mln zł na marketing. 35 mln zł w budżecie sponsoringowym
W ub.r. wydatki marketingowe grupy kapitałowej KGHM Polska Miedź wyniosły 62 mln zł, wobec 57 mln zł rok wcześniej. Tylko na sponsoring firma przeznaczyła 35 mln zł, z czego ponad 22 mln zł poszło na wspieranie sportu.
więcej
|
Tribal Media w miejsce Media DDB&Tribal. Szefem Bartosz Woziwodzki
Działający dotychczas pod marką Media DDB&Tribal dom mediowy zmienił nazwę na Tribal Media. Na jego czele stanął Bartosz Woziwodzki. Agencja ma nowe pozycjonowanie i identyfikację wizualną.
więcej
|
Sklepy Żabka jako placówki pocztowe mogą być czynne we wszystkie niedziele - franczyzobiorcy wygrywają w sądach z PIP
W prawie 150 sprawach sądowych wytoczonych przez Państwową Inspekcję Pracy orzeczono, że sklepy Żabka prowadzone przez franczyzobiorców mogą być czynne w niedziele z zakazem handlu, ponieważ mają status placówek pocztowych.
więcej
|
Wojewódzki, Margaret, Wojciechowska, Krupa i Błaszczykowski promują 5G Ready w Play (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Play zaczęła kolejną odsłonę wizerunkowej kampanii marki 5G Ready. W spocie występują znane osoby promujące wcześniej Play: Kuba Wojewódzki, Margaret, Joanna Krupa, Martyna Wojciechowska i Jakub Błaszczykowski.
więcej
|
Dżin reklamuje ofertę abonamentową Virgin Mobile (wideo)
W nowej kampanii reklamowej wirtualnego operatora telekomunikacyjnego Virgin Mobile występuje dżin.
więcej
|
Argentyńczycy przygotowali billboardy, które doświetlają drogi
Argentyńska firma ubezpieczeń komunikacyjnych La Caja zrealizowała kampanię, która miała podnieść poziom bezpieczeństwa na drogach. Razem z agencją TBWA/Buenos Aires przygotowała billboardy, które dodatkowo oświetlały mniej uczęszczane drogi.
więcej
|
Gotowy obiad, spacer z psem i makijaż dzięki drugiemu śniadaniu w reklamach Żabki (wideo)
W nowych spotach sklepów Żabka z serii pod hasłem „Mały wielki sklep” mowa o gotowym obiedzie, spacerze z psem i lepszym makijażu. Za obsługę reklamową firmy odpowiadają agencja PZL i dom mediowy Blue 449.
więcej
|
Louis Vuitton wycofuje ubrania inspirowane Michaelem Jacksonem, powodem zarzuty w ,,Leaving Neverland"
Francuska firma odzieżowa Louis Vuitton wycofuje ze sprzedaży kolekcję inspirowaną stylem Michaela Jacksona. Powodem są oskarżenia wobec muzyka, które pojawiły się po emisji w HBO filmu dokumentalnego „Leaving Neverland”.
więcej
|
Reebok z kampanią "Sport The Unexpected"
Rusza globalna kampania Reeboka “Sport The Unexpected”, w której marka zwraca uwagę na osoby odważne i chcące wyróżniać się w tłumie.
więcej
|
Elementy z drukarki 3D ułatwią życie niepełnosprawnym użytkownikom Ikei
Firma Ikea wraz z organizacją Milbat oferują kolekcję dodatkowych elementów mających ułatwić korzystanie z mebli osobom z niepełnosprawnościami. Dodatki stworzone w technologii druku 3D można dołączyć do popularnych sprzętów sprzedawanych w sieci Ikea, dzięki nim niepełnosprawni mogą korzystać z szaf, sof czy łózek bez konieczności projektowania dla nich specjalnych wersji tych mebli.
więcej
|
Burger King promuje swoje kawy celując w Starbucksa
Sieć Burger King rozpoczęła promocję sprzedawanej w swoich restauracjach kawy. W reklamach odwołuje się do sieci kawiarni Starbucks zachęcając klientów, że u niego jest taniej i smaczniej.
więcej
|
,,M jak miłość" i ,,Na dobre i na złe" najdroższe w kwietniu w TVP
W kwietniowym cenniku Telewizji Polskiej najwyższe ceny reklam dotyczą emisji spotów przy dwóch serialach w TVP2: „M jak miłość” i „Na dobre i na złe”. Wysoko wyceniono też reklamę przy niedzielnej prognozie pogody w TVP1.
więcej
|
Smak najważniejszy przy wyborze wody mineralnej, Liderem Żywiec Zdrój
Przy decyzji, którą markę wody mineralnej lub źródlanej wybrać, najważniejszym czynnikiem dla polskich konsumentów okazał się być jej smak - wynika z badania Pentagon Research.
więcej
|
Tomasz Gazda i Grzegorz Święcicki nowym teamem kreatywnym Leo Burnett
W agencji reklamowej Leo Burnett pracę rozpoczął nowy team kreatywny - Tomasz Gazda (copywriter) i Grzegorz Święcicki (art director). Oboje przeszli z Saatchi&Saatchi IS, gdzie pracowali od 2016 roku.
więcej
|
NBP ma swój mini serial w TVP2
Telewizja Polska rozpoczęła emisję miniserialu zatytułowanego „Zainwestuj w marzenia”. Produkcja w TVP2 powstaje we współpracy z Narodowym Bankiem Polskim.
więcej
|
BGK szuka agencji interaktywnej
Bank Gospodarstwa Krajowego rozpoczął przetarg, w którym wybierze agencję odpowiedzialną za wdrożenie i utrzymanie jego nowego serwisu internetowego.
więcej
|
Getin Noble i Idea Bank po ujawnieniu przez Czarneckiego afery KNF pożyczyły z NBP 5,8 mld zł, żeby zachować płynność
W drugiej połowie listopada ub.r. Getin Noble Bank i Idea Bank pożyczyły z Narodowego Banku Polskiego 5,84 mld zł na zachowanie płynności płatniczej. Banki popadły wtedy w mocny kryzys po wpisaniu Idei na listę ostrzeżeń oraz ujawnieniu rozmowy ich głównego akcjonariusza Leszka Czarneckiego z prezesem KNF.
więcej
|
WHO apeluje o ograniczenie reklam niezdrowego jedzenia dla dzieci
Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) wydała właśnie raport, w których ostrzega przed reklamami niezdrowej żywności, których adresatami są najmłodsi.
więcej
|
Łomża wprowadza piwo bezalkoholowe Pszeniczne oraz Ciemne
Van Pur wprowadził na rynek dwa nowe warianty piwa Łomża - Pszeniczne 0,0% oraz Ciemne.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Filip Niedenthal, redaktor naczelny ,,Vogue Polska": Staramy się robić swoje
- Staramy się robić swoje, nawet jeśli większość pism to samo robi inaczej. Nie boimy się, że czytelnik nie zainteresuje się bohaterami, których jeszcze nie zna. Przeciwnie, wydaje nam się, że to może być dodatkowa wartość, staramy się pokazać, że jest sporo osób poza głównym obiegiem medialnym, a przecież wartych uwagi - mówi Filip Niedenthal, redaktor naczelny „Vogue Polska” w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Michał Lisiecki aresztowany na 3 miesiące, może wyjść po wpłaceniu 500 tys. zł kaucji
Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia przychylił się do wniosku prokuratury o aresztowanie na trzy miesiące Michała M. Lisieckiego, prezesa i właściciela PMPG Polskie Media. Zaznaczył jednak, że biznesmen zostanie zwolniony z aresztu, jeśli wpłaci 500 tys. zł kaucji.
więcej
|
,,Działkowiec" liderem sprzedaży w 2018 roku, wszystkie tytuły na minusie
W 2018 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie znalazł się „Działkowiec”. Wszystkie magazyny w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Przepis na Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Lider opozycji i organizacje dziennikarskie potępiają pobicie korespondenta ,,Gazety Wyborczej" przez policję w Wenezueli
Tomasz Surdel, korespondent „Gazety Wyborczej” w Wenezueli, w czwartek wieczorem został pobity w Caracas. Potępiło to kilka organizacji dziennikarskich, a także przywódca wenezuelskiej opozycji Juan Guaidó. - Oczekujemy stanowczej reakcji polskiego MSZ i Ambasady RP w Caracas - stwierdził Jarosław Kurski, wicenaczelny „GW”.
więcej
|
Portal ,,Faktu" zamieścił tekst na poważnie oparty na parodystycznym profilu twitterowym o. Rydzyka
W nocy z piątku na sobotę na portalu Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) pojawił się artykuł o rzekomej reaktywacji przez Telewizję Trwam programu „Rower Błażeja”. Był oparty na wpisie z parodystycznego profilu o. Tadeusza Rydzyka na Twitterze. W sobotę przed południem tekst usunięto.
więcej
|
SGL Local Press: ,,Aktualności Lokalne" Gazetą Roku, nagrody także dla ,,Tygodnika Podhalańskiego" i ,,Nowego Info"
W konkursie SGL Local Press tytuł Gazety Roku i trzy inne nagrody otrzymały „Aktualności Lokalne”. Nagrodzeni też zostali dziennikarze „Tygodnika Podhalańskiego”, „Nowego Info”, „Gazety Radomszczańskiej”, „Dziennika Wschodniego” i Radia Zielona Góra.
więcej
|
|
|
Strony główne: Onet i WP.pl łeb w łeb. W dół Interia, o2.pl i TVN24.pl
Wśród portali horyzontalnych zdecydowanie najpopularniejsze strony główne mają niezmiennie Onet.pl i WP.pl. W skali roku spore spadki na stronach głównych zanotowały Interii, o2.pl i TVN24.pl, a duże wzrosty - Wyborcza.pl i SE.pl.
więcej
|
Rządowy podatek cyfrowy bez zaplecza w UE. Facebook: Zaczynamy rozliczać się w Polsce
Rząd Mateusza Morawieckiego zapowiedział wprowadzenie podatku dla zagranicznych firm technologicznych. Resort finansów wyjaśnia Wirtualnemedia.pl, że lepszym rozwiązaniem będzie opodatkowanie cyfrowych gigantów na poziomie międzynarodowym niż krajowym, jednak UE i OECD są dalekie od wspólnego stanowiska. Tymczasem Facebook wyprzedzając planowane regulacje informuje, że rozpoczął już wprowadzania w Polsce lokalnego modelu rachunkowego.
więcej
|
Marcin Wyrwał z Onetu po zaocznym wyroku ma przeprosić i zapłacić 30 tys. zł za reportaż o władzach SOK
Sąd Okręgowy w Warszawie zaocznie orzekł, że w materiale wideo dziennikarza Onetu Marcina Wyrwała o nieprawidłowościach we władzach Służby Ochrony Kolei naruszono dobre imię SOK. Wyrwał ma przeprosić, zamieścić sprostowanie i zapłacić 30 tys. zł zadośćuczynienia. - Czekam na odnowienie terminów. Swojego materiału jestem pewien na 110 proc. - zapewnia dziennikarz.
więcej
|
Czołowi menedżerowie odchodzą z Facebooka. W tle zmiana strategii firmy
Chris Cox, szef rozwoju produktu w Facebooku oraz Chris Daniels, wiceszef platformy WhatsApp postanowili odejść z firmy. Powodem decyzji są zmiany w funkcjonowaniu ekosystemu Facebooka zapowiedziane przez Marka Zuckerberga. Odchodzący menedżerowie uważają, że postawienie na szyfrowanie i unifikacja platform wpłynie niekorzystnie na wyniki biznesowe.
więcej
|
Facebook uruchomi sekcję Gaming przeznaczoną dla fanów gier
Facebook zapowiedział wprowadzenie w swoim serwisie nowej kategorii tematycznej o nazwie Gaming. W planowanej zakładce znajdą się treści dotyczące gier wraz z najnowszymi wiadomościami z branży czy narzędziami służącymi do budowania społeczności skupionych wokół gier.
więcej
|
Snapchat szykuje Project Cognac, własną platformę do gier
Spółka Snap, właściciel aplikacji Snapchat zamierza uruchomić własną platformę gamingową o roboczej nazwie Project Cognac. Zostanie ona zaprezentowana podczas konferencji przewidzianej na 4 kwietnia 2019 roku.
więcej
|
Firma windykacyjna Kruk negocjuje kupno serwisu pożyczkowego Wonga.pl
Zarządzająca wierzytelnościami firma Kruk prowadzi negocjacje dot. kupna 100 proc. udziałów spółki Wonga.pl prowadzącej serwis internetowy o takiej samej nazwie oferujący pożyczki gotówkowe.
więcej
|
Twitter ułatwi śledzenie wątków dzięki przyciskowi ,,Subscribe to conversation"
Twitter pracuje nad nową funkcją o nazwie „Subscribe to conversation”, która pozwoli użytkownikom na śledzenie bieżących zmian treści przy wybranych wątkach w serwisie bez konieczności polubienia czy skomentowania wpisu. Na razie nie wiadomo kiedy opcja zostanie wprowadzona, Twitter wyjaśnia, że ma ona ożywić i wzbogacić dyskusje toczone na platformie.
więcej
|
Zamachowiec z Nowej Zelandii transmitował masakrę w internecie, nawiązał do youtubera PewDiePie
Sprawca zamachów w Christchurch w Nowej Zelandii, w których zginęło 49 osób, transmitował w mediach społecznościowych przebieg strzelaniny. Serwisy usunęły nagranie, zdążyło ono jednak trafić do wielu internautów. Zamachowiec wymienił w swojej transmisji PewDiePie, jednego z najbardziej popularnych youtuberów, ten zaś odciął się zdecydowanie od związków z zabójcą i podkreślił że jest wstrząśnięty tragedią w Christchurch.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Większość Polaków uważa, że pracodawcy żerują na Ukraińcach
Zdaniem 59,1 proc. Polaków rodzimy pracodawcy bardzo często wykorzystują pracowników z Ukrainy. Dwie trzecie zaś uważa, że ukraińscy pracownicy w Polsce zasługują na równe z Polakami traktowanie - pokazuje badanie Havas Media Group. Z raportu wynika, że Polacy odnoszą się do Ukraińców raczej z życzliwością niż z niechęcią.
więcej
|
|
|