|
|
|
|
|
|
|
TVP znów rozpisuje przetarg na badanie oglądalności, łagodzi część kryteriów
Telewizja Polska ponownie ogłosiła przetarg na dostawę danych telemetrycznych. Po tym, jak do ostatniego - prowadzonego kilka tygodni temu postępowania - nie zgłosił się żaden instytut, nadawca złagodził wiele zapisów zawartych w projekcie umowy, którą zamierza zawrzeć z wybraną firmą. Zmniejszono m.in. poziom utrzymania rotacji gospodarstw w panelu, wymaganą liczbę monitorowanych stacji tv. Zlikwidowano też zapis o obniżeniu wynagrodzenia w przypadku wskazanych w razie kontroli nieprawidłowości.
więcej
|
,,Stulecie Winnych" mają o 630 tys. widzów więcej niż ,,Wojenne dziewczyny". TVP1 zdecydowanym liderem
Nowy historyczny serial „Stulecie Winnych” ogląda średnio 2,89 mln osób, o 630 tys. tys. widzów więcej niż drugą edycję „Wojennych dziewczyn” pokazywanych rok temu w tym paśmie. Produkcja daje TVP1 pozycję zdecydowanego lidera całego rynku telewizyjnego.
więcej
|
1,99 mln widzów ,,Dance dance dance". TVP liderem
Nowy program „Dance dance dance” po sześciu odcinkach emisji ogląda średnio 1,99 mln osób, minimalnie mniej względem pokazywanej rok temu 11. odsłony „Kocham Cię, Polsko!”. TVP2 w czasie emisji programu jest liderem rynku.
więcej
|
,,Taniec z Gwiazdami" stracił 420 tys. widzów. Polsat nadal zdecydowanym liderem
Dziewiąta edycja „Tańca z Gwiazdami” gromadzi średnio 2,68 mln widzów, czyli o 420 tys. osób mniej niż ósma odsłona widowiska emitowana rok temu. Polsat w czasie nadawania show nadal jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w 4+.
więcej
|
Sąd umorzył postępowanie ws. wpisu Wojciecha Sadurskiego o TVP. "Kontrowersyjne uzasadnienie"
Sąd zdecydował o umorzeniu postępowania w sprawie wpisu Wojciecha Sadurskiego po śmierci prezydenta Adamowicza. TVP oskarżyła go o zniesławienie, żądała przeprosin oraz wpłaty 10 tys. zł zadośćuczynienia na WOŚP. - Telewizja Polska odwoła się od postanowienia, ponieważ uważa jego uzasadnienie za co najmniej kontrowersyjne - przekazało Wirtualnemedia.pl biuro prasowe nadawcy.
więcej
|
Policja z Rzeszowa zlikwidowała nielegalną dystrybucję sygnału tv. Mieszkaniec Mielca z zarzutami
Funkcjonariusze z Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie przerwali proceder nielegalnej dystrybucji sygnału telewizyjnego. Zarzuty postawiono 41-letniemu mieszkańcowi Mielca.
więcej
|
TVP i Polskie Radio dostaną 1,26 mld zł z budżetu państwa, prezydent podpisał ustawę o rekompensacie abonamentowej
Prezydent Andrzej Duda podpisał w poniedziałęk nowelizację ustawy dającą Telewizji Polskiej i Polskiemu Radiu 1,26 mld zł rekompensaty z tytułu abonamentu rtv. - Chodzi o misyjność mediów publicznych - stwierdził w poniedziałek rano rzecznik prezydenta Błażej Spychalski.
więcej
|
Wyścig Formuły 1 z Roberem Kubicą w Eleven Sports 1 oglądało 215 tys. widzów, a w TVP Sport - 186 tys.
Niedzielny wyścig Formuły 1 z powrotem Roberta Kubicy w Eleven Sports 1 oglądało średnio 215 tys. widzów. Z kolei relację w otwartym TVP Sport śledziło 186 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,MasterChef Junior" stracił widzów, ale TVN pozostaje zdecydowanym liderem w 16-49
Trzeci sezon talent-show „MasterChef Junior” ogląda średnio 1,78 mln osób. W porównaniu do początku trzeciego sezonu, emitowanego w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 290 tys. widzów. TVN w czasie nadawania produkcji jest drugi w całym rynku i pierwszy w 16-49.
więcej
|
Polsat i TVN liderami tygodnia. ,,Big Brother" przegrał tylko z ,,M jak miłość" w 16-49
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz PŚ w lotach narciarskich. Wśród stacji w 4+ pierwsze miejsce zajął Polsat, a w 16-49 pozycję lidera zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy sezon ,,Top Gear" w BBC. Prowadzącymi Chris Harris, Paddy McGuinness i Andrew Flintoff
Stacja BBC zaprezentowała pierwszy zwiastun nowego, 27. sezonu motoryzacyjnego show „Top Gear”. W programie, którego premierę zaplanowano na lato 2019 roku pojawią się nowi prowadzący - obok Chrisa Harrisa będą to prezenter telewizyjny Paddy McGuinness oraz były gracz w krykieta oraz gospodarz programów telewizyjnych Andrew Flintoff.
więcej
|
Rusza kampania Emitela i TVP promująca kanały MUX-8. W spotach Dariusz Szpakowski
Telewizja Polska we współpracy z Emitelem rusza z kampanią informacyjno-promocyjną. Chce zachęcić widzów do modernizacji anten, przestrojenia odbiorników telewizyjnych, aby mogli odbierać MUX-8 oraz korzystać z wszystkich kanałów telewizji naziemnej.
więcej
|
2,23 mln widzów debiutu ,,Big Brothera" w TVN7. Stacja bezkonkurencyjnym liderem w 16-49
Pokazany w niedzielę wieczorem w TVN7 pierwszy odcinek reaktywowanego „Big Brothera” oglądało średnio 2,23 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. Stacja w czasie jego emisji była wiceliderem całego rynku i zdecydowanie pierwsza w 16-49.
więcej
|
Serial ,,Mentalista" od 8 kwietnia w FOX
W poniedziałek 8 kwietnia br. stacja FOX rozpocznie emisję serialu „Mentalista” o detektywie, który posiada znajomość wpływania na ludzką psychikę.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVP i Polskie Radio dostaną 1,26 mld zł z budżetu państwa, prezydent podpisał ustawę o rekompensacie abonamentowej
Prezydent Andrzej Duda podpisał w poniedziałęk nowelizację ustawy dającą Telewizji Polskiej i Polskiemu Radiu 1,26 mld zł rekompensaty z tytułu abonamentu rtv. - Chodzi o misyjność mediów publicznych - stwierdził w poniedziałek rano rzecznik prezydenta Błażej Spychalski.
więcej
|
|
Kuba Wojewódzki, Mateusz Gessler i Witold Szabłowski z audycjami w newonce.radio
W nowej ramówce internetowej rozgłośni newonce.radio będą emitowane audycje Kuby Wojewódzkiego i Piotra Kędzierskiego, Mateusza Gesslera i Witolda Szabłowskiego.
więcej
|
|
Jaok z Pyta.pl współprowadzi ,,Annały Migały" w radiowej Trójce
Mikołaj „Jaok” Janusz z Pyta.pl dołączył do zespołu Programu III Polskiego Radia jako współprowadzący audycję „Annały Migały” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Do tej pory jej gospodarzem był sam Michał Migała.
więcej
|
|
,,Tylko dobra muzyka" w Radiu Złote Przeboje. W kampanii reklamowej Kombii, De Mono i Patrycja Markowska
Wystartowała nowa kampania Radia Złote Przeboje pod hasłem „Tylko dobra muzyka”. Do udziału zaproszono gwiazdy: Patrycję Markowską oraz zespoły Kombii i De Mono.
więcej
|
|
Firma BCAST rozpoczęła współpracę z włoskim operatorem Prais ws. DAB+
Polski operator BCAST, specjalizujący się w emitowaniu programów radiowych i telewizyjnych dla nadawców publicznych oraz komercyjnych w marcu br. nawiązał współpracę z włoską firmą Prais przy wdrażaniu we Włoszech radia w formacie cyfrowym.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Krakowie. Radio ZET ostro w dół
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie okresie od września 2018 roku do lutego 2019 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Małgorzata Kaczmarczyk nie jest już rzeczniem prasowym Polskiego Radia. Odwołana po 2 latach
Decyzją prezesa Polskiego Radia Małgorzata Kaczmarczyk została odwołana ze stanowiska rzecznika prasowego i dyrektora zarządu. Pozostanie w firmie na innym stanowisku.
więcej
|
|
|
|
Rafał Wolnomiejski w zarządzie Dentsu Aegis Network Polska
Od kwietnia do zarządu Dentsu Aegis Network Polska (należą do niej agencje Carat, Vizeum, Posterscope i Hypermedia) dołączy Rafał Wolnomiejski, do niedawna związany z GroupM (WPP). Obejmie rolę szefa pionu commercial. Zastąpi na tym stanowisku Arkadiusza Szulca.
więcej
|
Jamala w kampanii Plusa promującej ofertę dla Ukraińców
W Polsce i na Ukrainie ruszyła nowa kampania reklamowa Plusa "Plus łączy Polskę z Ukrainą". Twarzą akcji jest zwyciężczyni Eurowizji w 2016 roku - ukraińska artystka Jamala (Dżamała).
więcej
|
,,Chce się Ż" - niepełnosprawna tenisistka Natalia Partyka w reklamie piwa Żywiec (wideo)
Startuje kolejna kampania reklamowa piwa Żywiec pod hasłem „Chce się Ż”. Jednym z bohaterów nowego spotu jest niepełnosprawna tenisistka stołowa Natalia Partyka. Za obsługę reklamową marki Żywiec odpowiadają 2012 Agency, VMLY&R Poland i Starcom.
więcej
|
Jcek Olechowski, Edyta Gurazdowska i Marcin Jeziorski dalej w zarządzie Mediacapu
Rada nadzorcza holdingu marketingowo-badawczego Mediacap na kolejną, trzyletnią kadencję w jego zarządzie powołała Jacka Olechowskiego jako prezesa oraz Edytę Gurazdowską i Marcina Jeziorskiego jako wiceprezesów.
więcej
|
Siatkarz Karol Kłos promuje odzież Vistula (wideo)
Do grona ambasadorów marketingowych odzieży Vistula w ramach programu „Vistula z Pasją” dołączył siatkarz Karol Kłos.
więcej
|
Zebra opowiada o wielkanocnym zajączku w reklamie Wedla (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa słodyczy Wedel związana z Wielkanocą. Za przygotowanie i przeprowadzenie akcji odpowiadają firmy marketingowe PZL, Film Reaktor, Human Ark, Halo Productions i OMD.
więcej
|
,,Fakty, nie opinie" w kampanii Pyralginy (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa leku przeciwbólowego i przeciwgorączkowego Pyralgina (produkowanego przez Polpharmę). Bohaterem akcji - przygotowanej przez firmy marketingowe Hand Made, M5 i MediaCom Warszawa - jest reporter telewizyjny.
więcej
|
180heartbeats + Jung v Matt propaguje standardy ONZ w kwestii praw społeczności LGBT+
Agencja reklamowa 180heartbeats + Jung v Matt dołącza do międzynarodowego grona firm, które propagują w miejscu pracy standardy praw człowieka Organizacji Narodów Zjednoczonych w zakresie zatrudnienia osób LGBT+.
więcej
|
Rap z azjatyckimi sztukami walki reklamuje loterię Blika (wideo)
Rusza kolejna odsłona loterii „Blikomania” promującej standard płatności mobilnych Blik. Wspiera to kampania reklamowa, którą przygotowały firmy marketingowe Change Serviceplan i Blue 449.
więcej
|
Klasyczne bajki ze współczesnymi morałami w kampanii Play. Występują Karolek, Martin Stankiewicz, Człowiek Warga i Ajgor Ignacy
Na kanał sieci Play na YouTube trafiły współczesne interpretacje “Kota w butach”, “Kopciuszka”, “Królowej Śniegu”, “Królewny Śnieżki” oraz “Czerwonego Kapturka”. W akcję zaangażowano szereg youtuberów - m.in. Macieja Dąbrowskiego "Człowieka Wargę", Karola „Karolka” Dąbrowskiego Igora "Ajgora Ignacego" Leśniewskiego czy Martina Stankiewicza.
więcej
|
Santander Bank Polska rusza z przetargiem reklamowym, obsługi broni Red8 Advertising
Santander Bank Polska (poprzednio BZ WBK) rozpoczął przetarg na kompleksową obsługę reklamową. Rozstrzygnięcie ma nastąpić w połowie roku.
więcej
|
Kawa Lavazza promowana hasłem "More than Italian"
Wystartowała międzynarodowa kampania reklamowa kawy Lavazza. Spoty "More than Italian" od połowy marca emitowane są na polskim rynku. Adaptacją zajęła się agencja VMLY&R Polska.
więcej
|
Sheraton zmienił logo
Sieć hoteli Sheraton (należąca do Marriott International) wprowadziła nowe logo. Za projekt odpowiada agencja Grey New York.
więcej
|
Comarch sponsorem francuskiego klubu piłkarskiego Lille OSC
Polska firma informatyczna Comarch została sponsorem francuskiego klubu piłkarskiego Lille OSC. Umowę podpisano do końca sezonu 2019/2020.
więcej
|
Born2Be w reklamach zaprasza do wiosennego "odkrywania więcej" (wideo)
Pod hasłem "Odkrywaj więcej" ruszyła wiosenna odsłona kampanii reklamowej sklepu internetowego Born2Be (należącego do AZAGroup).
więcej
|
Synchroniczny balet w basenie prezentuje możliwości samochodów Audi (wideo)
Koncern motoryzacyjny Audi w swojej najnowszej kampanii telewizyjnej zamienił asfalt ulicy na basen. By zaprezentować możliwości modeli Audi A1 i Audi A7 w spocie pokazano synchroniczny balet obu aut w wodzie. Za kreację reklam odpowiada agencja BBH London.
więcej
|
UPC Polska planuje przetarg reklamowy
Operator UPC przygotowuje się do przetargu, w którym wybierze agencję do obsługi reklamowej. Zapytania o zainteresowanie w uczestnictwie trafiło do wybranych firm.
więcej
|
Radosław Majdan i Małgorzata Rozenek-Majdan w kampanii "Sport Przeciw Homofobii"
W mediach społecznościowych ruszyła akcja Kampanii Przeciw Homofobii pod hasłem "#SportPrzeciwHomofobii". Biorą w niej udział m.in. gwiazda TVN Małgorzata Rozenek-Majdan i jej mąż, były piłkarz Radosław Majdan.
więcej
|
Pludrak, Sieńkowska i Pistor w Focus Media Group
Do działu client service Focus Media Group dołączyły Agnieszka Pludrak, Natalia Sieńkowska i Paulina Pistor.
więcej
|
Baron wystąpi w kampanii przeciw hejtowi
Ruszyła teaserowa odsłona kampanii #jestnaswięcej, która będzie dotyczyła problemu hejtu w internecie. Ambasadorem akcji jest muzyk zespołu Afromental, Aleksander Milwiw-Baron.
więcej
|
Etno Cafe wycofuje plastikowe słomki. Zastąpi je biodegradowalnymi
Polska sieć kawiarni Etno Café ogłasza całkowitą rezygnację z plastikowych słomek na rzecz ich biodegradowalnych odpowiedników.
więcej
|
Carnilove klientem Up&More
Agencja interatywna Up&More rozpoczęła obsługę marketingową Carnilove, marki żywności dla zwierząt.
więcej
|
Lotos sponsorem 8 sportowców, w tym Kacpra Majchrzaka i Piotra Myszki
Grupa Lotos rozpoczyna współpracę ze sportowcami, którzy zostali wybrani na podstawie rekomendacji Ministerstwa Sportu i Turystyki w ramach programu dla najzdolniejszych sportowców – „Nadzieje Olimpijskie". Wśród nich są m.in. Piotr Myszka, Natalia Kaliszek, Kacper Majchrzak.
więcej
|
Świeżość, bliskość i optymizm nowymi wyróżnikami marki Intermarché (wideo)
Grupa Muszkieterów wprowadza w Polsce nową platformę komunikacyjną dla swojej sieci sklepów Intermarché. Działania realizowane pod hasłem „Świeżo, tanio, z optymizmem” to fundamentalne zmiany w strategii prezentowani marki, nad którymi detalista pracował z agencją DDB&Tribal przez kilka miesięcy.
więcej
|
New Age Media uruchamia darmowe wifi w kinach Cinema City i IMAX
Widzowie kin Cinema City i IMAX zyskali bezpłatny dostęp do internetu w holach i barach kinowych. Usługę uruchomił dom sprzedaży reklamy kinowej New Age Media.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Sieci", ,,Gazeta Polska" i ,,Do Rzeczy" z rekordowymi spadkami
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w styczniu br. był „Gość Niedzielny”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Newsweek Polska”, a na czele spadków znalazły się „Sieci” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Michał Lisiecki nie opuścił aresztu mimo wpłacenia kaucji, bo sąd uwzględnił zażalenie prokuratury
Michał M. Lisiecki, prezes większościowy akcjonariusz PMP Polskie Media (wydającej m.in. „Wprost” i „Do Rzeczy”), nie wyszedł jeszcze z aresztu, mimo że jego żona wpłaciła już kaucję. - Sąd wstrzymał wykonanie postanowienia o areszcie kaucyjnym dla wydawcy "Wprost" i "Do Rzeczy" Michała Lisieckiego. Podejrzany pozostanie w areszcie do rozpatrzenia zażalenia, które złożyła prokuratura - poinformowała Prokuratura Krajowa.
więcej
|
Eurocash ma 448 saloników Inmedio, w ub.r. 445,8 mln zł wpływów sprzedażowych
Na koniec ub.r. działało 448 saloników Inmedio z prasą i książkami (należących do grupy kapitałowej Eurocash). Wartość sprzedaży w tych punktach wzrosła w skali roku o 4,93 proc. do 445,84 mln zł.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" uruchomiła platformę ,,Europe Talks" łączącą ludzi o różnych poglądach
„Gazeta Wyborcza” (Agora) uruchomiła platformę „Europe Talks”, która ma łączyć ludzi o różnych poglądach politycznych. To projekt 16 europejskich redakcji, który ma umożliwić debatę różnych środowisk przed zbliżającymi się wyborami do Parlamentu Europejskiego.
więcej
|
Inwestorzy i dziennikarze chcą zablokować przejęcie ,,Le Monde" przez Daniela Křetínskýego
Grupa złożona z inwestorów, wydawców i dziennikarzy francuskiego dziennika „Le Monde” zamierza zablokować możliwość przejęcia tytułu przez czeskiego miliardera Daniela Křetínskýego. Obecnie biznesmen ma mniejszościowy udział w „Le Monde”, nie jest jednak wykluczone wykupienie przez niego pakietu kontrolnego nad dziennikiem.
więcej
|
13. edycja akcji magazynu Twój Styl i Show - Stylowe Zakupy
Magazyn „Twój Styl” oraz „Show” (Wydawnictwo Bauer) przygotował akcję rabatową dla czytelników. W ramach 13. edycji „Stylowych Zakupów” w obu pismach czekają kupony zniżkowe na produkty.
więcej
|
|
|
Z Wi-Fi w Pendolino korzysta 540 podróżnych dziennie. Rekordzista z 7 GB ściągniętych danych
W styczniu i lutym 2019 roku z dostępu do internetu przez Wi-Fi w pociągach Pendolino skorzystało 17,5 tysiąca pasażerów - podała spółka PKP Intercity. Według statystyk każdego dnia z usługi korzystało średnio 540 podróżnych, a rekordzista w trakcie pięciogodzinnej podróży ściągnął z sieci 7 GB danych.
więcej
|
Cena jest dla Polaków ważniejsza niż prędkość przy wyborze dostawcy internetu światłowodowego
Zmiana internetu na światłowodowy umożliwia lub ułatwia podejmowanie wielu aktywności w sieci - uważa większość respondentów badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
W 14 minut zebrano 10 tysięcy złotych na wydanie gry promującej szczepienia
Twórcy gry "Antyszczepionkowcy.biz" potrzebowali tylko 14 minut, by na jej wydanie zebrać 10 tysięcy złotych. Zbiórka trwa nadal w serwie Polak Potrafi.
więcej
|
Sport.pl wprowadza program ,,F1 Sport". Gospodarzami Michał Gąsiorowski i Piotr Majchrzak
Należący do Agory serwis Sport.pl wprowadza nowy format wideo pod nazwą „F1 Sport”. W cyklicznym programie znajdą się podsumowania kolejnych wyścigów bieżącego sezonu Formuły 1, a także felietony i ciekawostki związane z tą dyscypliną. Gospodarzami „F1 Sport” są Michał Gąsiorowski i Piotr Majchrzak.
więcej
|
Sephora zerwała współpracę z influencerką przez skandal łapówkarski
Olivia Jade Giannulli, amerykańska influencerka, straciła właśnie kontrakt reklamowy z siecią perfumerii Sephora. Powód? Jej rodzice za łapówki mieli zapewnić dziewczynie miejsce na prestiżowej amerykańskiej uczelni.
więcej
|
Baron wystąpi w kampanii przeciw hejtowi
Ruszyła teaserowa odsłona kampanii #jestnaswięcej, która będzie dotyczyła problemu hejtu w internecie. Ambasadorem akcji jest muzyk zespołu Afromental, Aleksander Milwiw-Baron.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
TVP znów rozpisuje przetarg na badanie oglądalności, łagodzi część kryteriów
Telewizja Polska ponownie ogłosiła przetarg na dostawę danych telemetrycznych. Po tym, jak do ostatniego - prowadzonego kilka tygodni temu postępowania - nie zgłosił się żaden instytut, nadawca złagodził wiele zapisów zawartych w projekcie umowy, którą zamierza zawrzeć z wybraną firmą. Zmniejszono m.in. poziom utrzymania rotacji gospodarstw w panelu, wymaganą liczbę monitorowanych stacji tv. Zlikwidowano też zapis o obniżeniu wynagrodzenia w przypadku wskazanych w razie kontroli nieprawidłowości.
więcej
|
Kantar łączy wszystkie swoje firmy i usługi pod jedną marką
Należąca do holdingu WPP firma badawcza Kantar ogłosiła, że 2 kwietnia br. wszystkie jej spółki, usługi i produkty z branży danych, wiedzy i doradztwa będą działać pod jedną wspólną marką - Kantar. W Polsce oznacza to np., że znikną z użycia nazwy instytutów Kantar Millward Brown i Kantar Media.
więcej
|
|
|