Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 20 Marca 2019
 
 
 
TalentMedia i LifeTube zintegrują technologię i produkcję. Pozostaną osobnymi markami
 
Sieć partnerska LifeTube, po tym jak 79 proc. jej udziałów przejmie za 9,2 mln zł TalentMedia, dalej będzie działać jako osobna marka. Firmy zapowiadają natomiast integrację swoich działań m.in. w zakresie technologii, produkcji treści oraz PR i marketingu. więcej
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
 
Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. materiał partnerski więcej
 
 
,,Ludzie i Bogowie" nowym serialem TVP. Historia oddziału likwidacyjnego kontrwywiadu AK
 
Telewizja Polska rozpoczęła prace nad historycznym serialem „Ludzie i Bogowie” w reżyserii Bodo Koxa. Produkcja jest oparta na autentycznych wydarzeniach z II wojny światowej, prezentujących historię oddziału likwidacyjnego kontrwywiadu AK. więcej
 
 
Koniec darmowego miesiąca testowego na Netfliksie. Na początek Polska
 
Netflix wyłączył w Polsce możliwość korzystania z darmowego, 30-dniowego okresu próbnego. Platforma wyjaśnia to testami.- Testujemy dostępność i czas trwania bezpłatnej wersji próbnej, aby lepiej zrozumieć wartość platformy Netflix dla użytkowników - informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe serwisu. więcej
 
 
Sieci kablowe krytykują obowiązek udostępniania łączy. ,,Regulacje uderzą w użytkowników"
 
Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE) skrytykowała planowane przez Urząd Komunikacji Elektronicznej regulacje przewidujące obowiązek udostępniania przez operatorów kablowych ich konkurentom infrastruktury w budynkach. Według Izby negatywne skutki przepisów odczuje 4,5 mln gospodarstw domowych w Polsce. - Klienci stracą możliwość równoległego korzystania z usług różnych operatorów i zostaną zmuszeni do wyboru tylko jednego dostawcy - ostrzega. więcej
 
 
Jarosław Kuźniar: wideo w internecie to żywy organizm
 
- Produkcja w internecie to żywy organizm - możemy szybko iść za tym, co najlepiej działa, a case "Onet Rano" idealnie to pokazuje. Formuła programu, w którym opowiadamy świat, szybko odnalazła swoich fanów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Kuźniar. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVP znów rozpisuje przetarg na badanie oglądalności, łagodzi część kryteriów więcej
 
,,Sieci", ,,Gazeta Polska" i ,,Do Rzeczy" z rekordowymi spadkami więcej
 
TVP i Polskie Radio dostaną 1,26 mld zł z budżetu państwa, prezydent podpisał ustawę o rekompensacie abonamentowej więcej
 
Filip Niedenthal, redaktor naczelny ,,Vogue Polska": Staramy się robić swoje więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor Polskieradio.pl
Redaktor działu ,,Historia" Polskieradio.pl
Redaktor social media Polskieradio.pl
Fotograf / Fotoedytor Polskieradio.pl
Digital Media Planner Wirtualna Polska Media
Redaktor, Plejada.pl Ringier Axel Springer Media
REALIZATOR DŹWIĘKU Cavatina NP Studio
Staż w Redakcji Online DDTVN TVN
Strategic Partnership Manager Ringier Axel Springer Media
Stażysta Sekcji Infografiki TVN24 TVN
Starszy Specjalista ds. Analityki Webowej TVN
Wydawca Newsweek.pl Ringier Axel Springer Media
New Business Manager GetHero
Account Manager Mediafarm
Publisher Manager Mediafarm
DYREKTOR Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) Polska Organizacja Turystyczna
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Ludzie i Bogowie" nowym serialem TVP. Historia oddziału likwidacyjnego kontrwywiadu AK

Telewizja Polska rozpoczęła prace nad historycznym serialem „Ludzie i Bogowie” w reżyserii Bodo Koxa. Produkcja jest oparta na autentycznych wydarzeniach z II wojny światowej, prezentujących historię oddziału likwidacyjnego kontrwywiadu AK. więcej

Sieci kablowe krytykują obowiązek udostępniania łączy. ,,Regulacje uderzą w użytkowników"

Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE) skrytykowała planowane przez Urząd Komunikacji Elektronicznej regulacje przewidujące obowiązek udostępniania przez operatorów kablowych ich konkurentom infrastruktury w budynkach. Według Izby negatywne skutki przepisów odczuje 4,5 mln gospodarstw domowych w Polsce. - Klienci stracą możliwość równoległego korzystania z usług różnych operatorów i zostaną zmuszeni do wyboru tylko jednego dostawcy - ostrzega. więcej

Serial ,,Za marzenia" stracił 1,33 mln widzów. TVP2 wiceliderem

Drugi sezon serialu „Za marzenia” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 961 tys. widzów, o 1,33 mln osób mniej niż pokazywany rok temu pierwszy sezon. Produkcja daje TVP2 pozycję wicelidera rynku w 4+ i trzecie miejsce w 16-49. więcej

,,Szansa na sukces. Opole 2019" w niedzielne popołudnia w TVP2

Telewizja Polska nowy program „Szansa na sukces. Opole 2019” będzie emitować w niedzielne popołudnia w TVP2 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Chcielibyśmy cykl emitować jednak w tym paśmie w którym „Szansa na sukces” pokazywana była przed laty - komentuje nam Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej. Właśnie trwa ostatni etap castingu na prowadzącego, w którym rywalizuje ze sobą dwóch kandydatów. więcej

Stopklatka miała 3,3 mln zł straty netto w 2018 roku

W ub.r. spółka Stopklatka, nadawca kanału telewizyjnego o takiej samej nazwie, zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 2 proc. do 27,42 mln zł oraz 3,27 mln zł straty netto (wobec 1,02 mln zł straty rok wcześniej). Firma tłumaczy to m.in. dalszymi inwestycjami w treści programowe. więcej

,,36,6" straciło 250 tys. widzów. TVN stacją trzeciego wyboru

Trzeci sezon programu „36,6” gromadzi średnio 823 tys. widzów, o 250 tys. osób mniej niż trzecia edycja pokazywana rok temu. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. więcej

,,Kuchenne rewolucje" i ,,Masterchef Junior" najdroższe w ofercie reklamowej TVN na kwiecień

W cenniku reklamowym TVN na kwiecień br. najdrożej wyceniono reklamy, które są emitowane w blokach przy czwartkowych „Kuchennych Rewolucjach” oraz niedzielnym show „Masterchef Junior”. więcej

TVP1 przesuwa ,,Sanatorium miłości" i ,,To był rok!" przez eliminacje EURO 2020

W związku z meczami eliminacyjnymi Mistrzostw Europy w piłce nożnej 2020 widzowie TVP1 obejrzą następne odcinki „Sanatorium miłości” oraz „To był rok!” dopiero kolejno 31 marca i 7 kwietnia. więcej

747 tys. widzów ,,SuperPsa 2". Polsat stacją trzeciego wyboru

Drugi sezon magazynu poradnikowego „SuperPies” po trzech odcinkach gromadzi średnio 747 tys. widzów, o 121 tys. osób więcej niż miał pierwszy sezon emitowany rok temu. Polsat w trakcie nadawania programu zajmuje trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród tzw. „wielkiej czwórki”. więcej

Kanał E-Sport TV osiągnął rentowność, Ryszard Krajewski przejął nowe akcje nadającej go spółki Astro

Ryszard Krajewski, prezes spółki Astro, która produkuje teleturniej „Familiada” i emituje kanał E-Sport TV, w ramach nowej emisji akcji przejął walory firmy za prawie 670 tys. zł. W efekcie należy do niego już 75,26 proc. kapitału spółki. Firma ogłosiła też, że E-Sport TV w lutym br. osiągnął rentowność operacyjną. więcej

Startują eliminacje do Euro 2020. Gdzie oglądać?

W czwartek, 21 marca rozpoczną się eliminacje do finałów Mistrzostw Europy UEFA Euro 2020. Rywalizację piłkarzy w naszym kraju transmitować będą kanały należące do Telewizji Polskiej oraz Telewizji Polsat. więcej

Restaurator z ,,Kuchennych rewolucji" ma przeprosić Magdę Gessler za wykorzystanie bez zgody jej wizerunku w reklamach

Sąd Okręgowy w Słupsku orzekł, że właściciel restauracji Łebska Chata w Łebie ma przeprosić Magdę Gessler i wypłacić jej zadośćuczynienie za to, że w materiałach promujących lokal wykorzystał jej pochwałę wypowiedzianą w programie „Kuchenne rewolucje” w TVN. więcej

Kanał Q Polska z treściami od polskich youtuberów w ofercie Toya

Sieć Toya wprowadziła do oferty kanał Q Polska (QYou Media), oferujący widzom materiały wideo z internetu. Nadawca zapowiada, że własne programy przygotują polscy youtuberzy, m.in. Włodek Markowicz i Waksy. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Roszady w Radiu Kraków: zawieszenie prezesa, słaba sytuacja finansowa spółki

W marcu rada nadzorcza Radia Kraków zdecydowała o zawieszeniu jej dotychczasowego prezesa Przemysława Bolechowskiego. Oficjalnym powodem ma być słaba sytuacja finansowa rozgłośni. Obecnie spółką kieruje prokurent rozgłośni, a nowego kandydata wybierze Rada Mediów Narodowych. więcej

 
Barbara Kiepan-Jeleńska dyrektorem technicznym Polskiego Radia

Barbara Kiepan-Jeleńska została po. dyrektora technicznego Polskiego Radia. Zastąpiła na tym stanowisku Józefa Wacnika. więcej

 
Powstanie karta ochrony dziecka w reklamie. Ruszyły prace KRRiT i Rady Reklamy

Rada Reklamy rozpoczęła prace pod patronatem KRRiT, które mają na celu opracowanie aneksu do Kodeksu Etyki Reklamy dotyczącego ochrony małoletnich. W efekcie ma powstać karta ochrony dziecka w reklamie, która ma chronić przed szkodliwym wpływem przekazów handlowych. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Łodzi. Eska wyprzedziła Radio ZET

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od września ub.r. do lutego br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Piotr Fronczewski czyta ,,Jak być kochanym" Janusza Głowackiego w radiowej Trójce

Od początku tygodnia Program III Polskiego Radia prezentuje na antenie fragmenty ze zbioru felietonów Janusza Głowackiego „Jak być kochanym” w interpretacji Piotra Fronczewskiego. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
TalentMedia i LifeTube zintegrują technologię i produkcję. Pozostaną osobnymi markami

Sieć partnerska LifeTube, po tym jak 79 proc. jej udziałów przejmie za 9,2 mln zł TalentMedia, dalej będzie działać jako osobna marka. Firmy zapowiadają natomiast integrację swoich działań m.in. w zakresie technologii, produkcji treści oraz PR i marketingu. więcej

Wrocław, Kraków i Gdańsk miastami o najwyższej reputacji w naszym kraju

Najlepszą reputacją wśród Polaków cieszą się Wrocław, Kraków i Gdańsk. Stolica Małopolski to zaś najczęściej polecane do zwiedzenia przez rodaków miasto - pokazują wyniki rankingu Premium Brand 2019. więcej

,,Kuchenne rewolucje" i ,,Masterchef Junior" najdroższe w ofercie reklamowej TVN na kwiecień

W cenniku reklamowym TVN na kwiecień br. najdrożej wyceniono reklamy, które są emitowane w blokach przy czwartkowych „Kuchennych Rewolucjach” oraz niedzielnym show „Masterchef Junior”. więcej

Walmart globalnym liderem, Biedronka numerem jeden wśród detalistów w Polsce

Przychody największych, światowych detalistów wzrosły w ostatnim roku obrotowym o ok. 6 proc. Globalnym liderem nadal jest Walmart, a w Polsce daleko przed konkurencją - Jeronimo Martins, właściciel sieci sklepów Biedronka, który jednocześnie zajmuje 55. pozycję na świecie - wynika z raportu firmy Deloitte. więcej

Powstanie karta ochrony dziecka w reklamie. Ruszyły prace KRRiT i Rady Reklamy

Rada Reklamy rozpoczęła prace pod patronatem KRRiT, które mają na celu opracowanie aneksu do Kodeksu Etyki Reklamy dotyczącego ochrony małoletnich. W efekcie ma powstać karta ochrony dziecka w reklamie, która ma chronić przed szkodliwym wpływem przekazów handlowych. więcej

Tomek Lipiński i Dawid Ogrodnik promują odzież Bytom (wideo)

Bohaterami kampanii reklamującej nową kolekcję odzieży Bytom (od końcówki ub.r. należącej do grupy VRG) są muzyk Tomek Lipiński i aktor Dawid Ogrodnik. Kolekcja jest promowana pod hasłem: „Na styku muzyki i aktorstwa”. więcej

Wózki widłowe Heli w reklamie ,,robią robotę nawet za Syzyfa" (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa wózków widłowych Heli. Przygotowały ją firmy marketingowe Ludojady, Zenith i FilmVision. więcej

Bio produkty Lidla w pełni biodegradowalnych opakowaniach

W ofercie Lidl Polska pojawiły się warzywa i owoce w opakowaniach biodegradowalnych i kompostowalnych przemysłowo. więcej

Robert Lewandowski w reklamach czeka na premierę Huawei P30 (wideo)

Huawei Poland rozpoczęło teaserową część kampanii reklamującej nowe smartfony Huawei P30. W spotach występuje piłkarz Robert Lewandowski, międzynarodowy ambasador marki Huawei. więcej

Papaya Films wyprodukowała austriacką kampanię Lendo

Skandynawski broker finansowy Lendo rozpoczął kampanię reklamową w Austrii. Produkcją zajęło się studio Papaya Films we współpracy z Kaiserschnitt. więcej

Robert Lewandowski w tutorialu Oshee pokazuje, jak zrobić izotonik

Ruszyła nowa, digitalowa kampania reklamowa napoju o właściwościach izotonicznych Oshee Natural Sports Drink. W spocie wystąpił globalny ambasador marki, Robert Lewandowski. więcej

Marka żelek Akuku! promuje się w Multikinach

Do końca roku w 46 Multikinach promowane będą żelki marki Akuku! (Colian). więcej

Wzruszająca historia dwojga ludzi w windzie reklamuje buty Bianco (wideo)

Producent obuwia marki Bianco Footwear w ramach kampanii „Sep out of your head” rozpoczął emisję spotu „The lift”. Zamiast promować w nim buty, marka skupia się na pokazaniu zachowania wobec siebie dwójki młodych ludzi, którzy widują się w windzie codziennie. więcej

HSH Chemie ze zmienioną identyfikacją wizualną

Agencja Czteryczwarte Brand Design wygrała przetarg na rebranding dystrybutora chemii HSH Chemie, którego efektem jest wprowadzana właśnie nowa identyfikacja wizualna. więcej

Mariusz Parol odpowiada za sprzedaż i rozwój biznesu w Imagine

Mariusz Parol objął funkcję new business directora w agencji reklamowej Imagine. więcej

Carex konkursem promuje wprowadzenie na rynek mydła Unicorn Magic

Producent środków higienicznych Carex organizuje konkurs, który promuje wprowadzenie na rynek mydła w płynie Unicorn Magic. Zadaniem uczestników jest wymyślenie imienia dla jednorożca z opakowania nowego produktu. więcej

TalentMedia kupił LifeTube od Altusa. 79 proc. udziałów za 9,2 mln zł

Sieć partnerska TalentMedia (należąca do holdingu Mediacap) przejęła od NGU FIZ, spółki zależnej Altus TFI, 79,05 proc. udziałów spółki LT Group, właściciela sieci LifeTube. Cenę ustalono na 9,23 mln zł. więcej

Sport Management Polska będzie promować mistrzostwa Europy w piłce ręcznej plażowej

Związek Piłki Ręcznej w Polsce (ZPRP) rozpoczyna współpracę ze Sport Management Polska (SMP). Agencja marketingu sportowego zajmie się promocją Mistrzostw Europy w piłce ręcznej plażowej oraz działania komunikacyjne wokół imprezy. więcej

Grandes Kochonos Digital wygrała przetarg Mercedesa

Mercedes-Benz Trucks Polska wybrał w przetargu agencję Grandes Kochonos Digital. Zajmie się ona realizacją projektu Show Truck. więcej

Bartłomiej Topa ambasadorem Mitsubishi w Polsce

Aktor Bartłomiej Topa został ambasadorem Mitsubishi Motors w Polsce. więcej

STS i KSW na rok przedłużają współpracę

Bukmacher STS i Federacja KSW, organizacja MMA, przedłużyły trwającą od lutego 2018 roku współpracę. Porozumienie zawarto na najbliższy rok - obejmować będzie co najmniej 5 gal KSW zaplanowanych w 2019 roku. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Życie na Gorąco" najchętniej kupowane. ,,Twojego Imperium" i ,,Rewia" ze wzrostami

W styczniu br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które jednak odnotowało największy spadek w zestawieniu. Największym wzrostem z kolei pochwalić się mogło „Twojego Imperium” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

CMWP potępia pobicie korespondenta ,,Gazety Wyborczej", apeluje do polskich władz o presję na Wenezuelę

Centrum Monitoringu Wolności Prasy, działające przy Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich, stanowczo potępiło pobicie korespondenta „Gazety Wyborczej” Tomasza Surdela przez policję w Wenezueli. Organizacja zaapelowała do polskich władz o presję dyplomatyczną na Wenezuelę w tej sprawie. więcej

Coraz więcej supermarketów, dykontów i sklepów typu convienience sprzedaje prasę

W ostatnich latach ubyło małych indywidualnych sklepów i kiosków, przybyło supermarketów, dyskontów i sklepów convenience – wynika z analizy polskiego rynku prasy pod względem formatów punktów sprzedaży. więcej

Zmiany w magazynie ,,Claudia": nowe działy i wygląd pisma

Od 19 marca br. w sprzedaży dostępny jest nowy, odświeżony numer „Claudii” (Burda Media Polska). W wydaniu pojawią się nowe działy, zmieniono także wygląd pisma na bardziej elegancki. więcej

Po raz ósmy przyznano Nagrody Młodych Dziennikarzy im. Bartka Zdunka

Laureatami konkursu Młodych Dziennikarzy im. Bartka Zdunka zostali Paulina Padzik, Krzysztof Story, Marcin Kacper Więckowski i Weronika Zagórowska. więcej

Nowe wydanie specjalne: ,,Twój Styl poleca: Projekt Szczęście"

Od 19 marca w sprzedaży dostępny jest kolejny numer magazynu „Twój Styl poleca: Projekt Szczęście” (Wydawnictwo Bauer). To drugie wydanie specjalne pisma o tematyce slow life. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Koniec darmowego miesiąca testowego na Netfliksie. Na początek Polska

Netflix wyłączył w Polsce możliwość korzystania z darmowego, 30-dniowego okresu próbnego. Platforma wyjaśnia to testami.- Testujemy dostępność i czas trwania bezpłatnej wersji próbnej, aby lepiej zrozumieć wartość platformy Netflix dla użytkowników - informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe serwisu. więcej

Jarosław Kuźniar: wideo w internecie to żywy organizm

- Produkcja w internecie to żywy organizm - możemy szybko iść za tym, co najlepiej działa, a case "Onet Rano" idealnie to pokazuje. Formuła programu, w którym opowiadamy świat, szybko odnalazła swoich fanów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Kuźniar. więcej

Google prezentuje Stadia, usługę z grami w streamingu i własny kontroler

Google przedstawił platformę o nazwie Stadia, która będzie oferowała użytkownikom dostęp do gier w technologii streamingu w jakości 4K i HDR. Według zapowiedzi grać będzie można zarówno na komputerach, jak i urządzeniach przenośnych za pomocą dedykowanego kontrolera, Google planuje też wprowadzenie własnych oryginalnych gier. więcej

Carrefour Polska współpracuje z Google przy sprzedaży internetowej i mobilnej

Sieć handlowa Carrefour zaczyna bliską współpracę z Google na rynku polskim. Chce wykorzystać unikalne narzędzia i know how internetowego giganta, żeby zwiększyć swoją sprzedaż w internecie, także na urządzaniach mobilnych. więcej

,,Nasza planeta" od 5 kwietnia w Netflixie. Krystyna Czubówna narratorką polskiej wersji

W piątek, 5 kwietnia w Netflixie odbędzie się światowa premiera nowego przyrodniczego serialu „Nasza planeta”. Oprócz wersji oryginalnej z narracją Davida Attenborough, serial będzie dostępny w 10 lokalnych wersjach językowych (m.in. Penélope Cruz, Salma Hayek i Krystyna Czubówna). więcej

Polak twierdzi, że hejtują inni, on tylko wyraża opinię

Tylko 1 proc. badanych przyznaje, że swoją krytyką chce sprawić komuś przykrość, ale aż 64 proc. jest przekonanych, że inni mają taki cel - wynika z badania Uniwersytetu SWPS oraz ARC Rynek i Opinia. więcej

Firefox 66 do pobrania. Blokuje autoodtwarzanie wideo z dźwiękiem

Mozilla udostępniła stabilną wersję przeglądarki internetowej Firefox 66. Główna nowość to automatyczne blokowanie autoodtwarzania materiałów wideo. więcej

Buty Adidasa i odzież H&M można kupić na Instagramie

Instagram w Stanach Zjednoczonych wprowadził od wtorku możliwość zakupu wybranych produktów widocznych na zdjęciach bezpośrednio w aplikacji. Obejmuje ona ok. 20 marek, m.in. Adidasa i H&M. Na razie dostępna jest w wersji beta. więcej

Naukowiec pracujący dla Cambridge Analytica pozywa Facebooka za zniszczenie wizerunku

Alexander Kogan, jeden z bohaterów afery Cambridge Analytica, zarzuca Facebookowi zniesławienie. Zdaniem naukowca, zrobiono z niego kozła ofiarnego, w czasie największego kryzysu wizerunkowego w historii Facebooka. więcej

Reed Hastings: Netflix nie będzie obecny w serwisie VOD Apple

Reed Hastings, szef Netflixa potwierdził że serwis ani produkowane przez niego treści nie będą dostępne na nowej platformie VOD zapowiedzianej przez koncern Apple. Hatings zaznaczył, że rosnąca liczba serwisów streamingowych na rynku nie jest zagrożeniem dla Netflixa i służy rozwojowi konkurencji działając w efekcie na korzyść użytkowników. więcej

Netflix szykuje interaktywne show, gwiazdą Bear Grylls

Po "Black Mirror: Bandersnatch", Netflix przymierza się do kolejnej interaktywnej produkcji. W "You vs. Wild" wystąpi znany podróżnik i popularyzator nauki, Bear Grylls. więcej

Powstała gra, która uczy jak rozpoznać fake newsy. Dostępna także polska wersja

Naukowcy z Uniwersytetu w Cambridge opracowali grę online „Bad News”, w której można wcielić się w wydawcę portalu publikującego fake newsy. W ten sposób jej twórcy chcą uczulić na problem manipulowania informacjami. Właśnie pojawiła się polska wersja językowa. więcej

TalentMedia kupił LifeTube od Altusa. 79 proc. udziałów za 9,2 mln zł

Sieć partnerska TalentMedia (należąca do holdingu Mediacap) przejęła od NGU FIZ, spółki zależnej Altus TFI, 79,05 proc. udziałów spółki LT Group, właściciela sieci LifeTube. Cenę ustalono na 9,23 mln zł. więcej

Questvertising - nowy trend reklamowy

Questvertising to połączenie dwóch słów: "quest", czyli zadanie, oraz "advertising", czyli reklamowanie. Można by więc opisać to podejście jako reklamowanie poprzez stawianie zadań. Pozornie wydaje się to więc niemożliwe. Ludzie nie chcą widzieć reklam. Jak więc ich skłonić, aby nie tylko świadomie dostrzegli naszą kampanię, ale wręcz weszli z nią w interakcję? więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polak twierdzi, że hejtują inni, on tylko wyraża opinię

Tylko 1 proc. badanych przyznaje, że swoją krytyką chce sprawić komuś przykrość, ale aż 64 proc. jest przekonanych, że inni mają taki cel - wynika z badania Uniwersytetu SWPS oraz ARC Rynek i Opinia. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Katarzyna Mazurkiewicz szefową komunikacji w Ergo Hestia

Katarzyna Mazurkiewicz zaczęła pracę jako dyrektor biura komunikacji w firmie ubezpieczeniowej Ergo Hestia. Poprzednio tę funkcję pełnił Mikołaj Kunica. więcej

Agnieszka Mroczek na czele zespołu healthcare w Hill+Knowlton Strategies

Do agencji Hill+Knowlton Strategies dołączyła Agnieszka Mroczek, która objęła nowo utworzone stanowisko account director w zespole healthcare. Poprzednio pracowała w Gedeon Richter Polska. więcej

Kinga Muszytowska PR group account directorem w Walk

Do zespołu agencji Walk dołączyła Kinga Muszytowska, objęła funkcję PR group account directora. Przeszła z paryskiego oddziału Coty Luxury, gdzie odpowiadała za globalną komunikację marki Burberry Beauty. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Google prezentuje Stadia, usługę z grami w streamingu i własny kontroler
Roboty pomogą w organizacji i oglądaniu olimpiady w Tokio w 2020 roku
Reed Hastings: Netflix nie będzie obecny w serwisie VOD Apple
Smartfon Nokia 9 PureView z 5 obiektywami i słuchawkami w gratisie w Polsce za 2599 zł (wideo)
Xiaomi: nowy gamingowy smartfon Black Shark 2 (wideo)
Redmi 7 - nowy smartfon Xiaomi. Od 699 zł
Sieć 5G umożliwi rozwój nowych modeli biznesowych i usług. Nie uda się tego bez zmian w prawie
 
 
 
GOSPODARKA
 
Roboty pomogą w organizacji i oglądaniu olimpiady w Tokio w 2020 roku
Walmart globalnym liderem, Biedronka numerem jeden wśród detalistów w Polsce
Bio produkty Lidla w pełni biodegradowalnych opakowaniach
Audi niezadowolone z wyników w 2018 roku, będzie nowa strategia
Sieć 5G umożliwi rozwój nowych modeli biznesowych i usług. Nie uda się tego bez zmian w prawie
Coraz więcej mikroprzedsiębiorców w Polsce. Ich liczna rośnie z roku na rok
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Ludzie i Bogowie" nowym serialem TVP. Historia oddziału likwidacyjnego kontrwywiadu AK
,,Nasza planeta" od 5 kwietnia w Netflixie. Krystyna Czubówna narratorką polskiej wersji
Netflix szykuje interaktywne show, gwiazdą Bear Grylls
Leonardo DiCaprio i Brad Pitt zapowiadają film "Once Upon a Time in Hollywood"
Suranne Jones w serialu "Gentleman Jack". Nowa produkcja BBC i HBO
Miranda Richardson zagra w prequelu serialu "Gra o tron"
Jessica Stroup w serialu "Heart of Life" inspirowanym piosenką Johna Mayera
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj