|
|
|
|
|
|
|
,,Ludzie i Bogowie" nowym serialem TVP. Historia oddziału likwidacyjnego kontrwywiadu AK
Telewizja Polska rozpoczęła prace nad historycznym serialem „Ludzie i Bogowie” w reżyserii Bodo Koxa. Produkcja jest oparta na autentycznych wydarzeniach z II wojny światowej, prezentujących historię oddziału likwidacyjnego kontrwywiadu AK.
więcej
|
Sieci kablowe krytykują obowiązek udostępniania łączy. ,,Regulacje uderzą w użytkowników"
Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE) skrytykowała planowane przez Urząd Komunikacji Elektronicznej regulacje przewidujące obowiązek udostępniania przez operatorów kablowych ich konkurentom infrastruktury w budynkach. Według Izby negatywne skutki przepisów odczuje 4,5 mln gospodarstw domowych w Polsce. - Klienci stracą możliwość równoległego korzystania z usług różnych operatorów i zostaną zmuszeni do wyboru tylko jednego dostawcy - ostrzega.
więcej
|
Serial ,,Za marzenia" stracił 1,33 mln widzów. TVP2 wiceliderem
Drugi sezon serialu „Za marzenia” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 961 tys. widzów, o 1,33 mln osób mniej niż pokazywany rok temu pierwszy sezon. Produkcja daje TVP2 pozycję wicelidera rynku w 4+ i trzecie miejsce w 16-49.
więcej
|
,,Szansa na sukces. Opole 2019" w niedzielne popołudnia w TVP2
Telewizja Polska nowy program „Szansa na sukces. Opole 2019” będzie emitować w niedzielne popołudnia w TVP2 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Chcielibyśmy cykl emitować jednak w tym paśmie w którym „Szansa na sukces” pokazywana była przed laty - komentuje nam Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej. Właśnie trwa ostatni etap castingu na prowadzącego, w którym rywalizuje ze sobą dwóch kandydatów.
więcej
|
Stopklatka miała 3,3 mln zł straty netto w 2018 roku
W ub.r. spółka Stopklatka, nadawca kanału telewizyjnego o takiej samej nazwie, zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 2 proc. do 27,42 mln zł oraz 3,27 mln zł straty netto (wobec 1,02 mln zł straty rok wcześniej). Firma tłumaczy to m.in. dalszymi inwestycjami w treści programowe.
więcej
|
,,36,6" straciło 250 tys. widzów. TVN stacją trzeciego wyboru
Trzeci sezon programu „36,6” gromadzi średnio 823 tys. widzów, o 250 tys. osób mniej niż trzecia edycja pokazywana rok temu. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
więcej
|
,,Kuchenne rewolucje" i ,,Masterchef Junior" najdroższe w ofercie reklamowej TVN na kwiecień
W cenniku reklamowym TVN na kwiecień br. najdrożej wyceniono reklamy, które są emitowane w blokach przy czwartkowych „Kuchennych Rewolucjach” oraz niedzielnym show „Masterchef Junior”.
więcej
|
TVP1 przesuwa ,,Sanatorium miłości" i ,,To był rok!" przez eliminacje EURO 2020
W związku z meczami eliminacyjnymi Mistrzostw Europy w piłce nożnej 2020 widzowie TVP1 obejrzą następne odcinki „Sanatorium miłości” oraz „To był rok!” dopiero kolejno 31 marca i 7 kwietnia.
więcej
|
747 tys. widzów ,,SuperPsa 2". Polsat stacją trzeciego wyboru
Drugi sezon magazynu poradnikowego „SuperPies” po trzech odcinkach gromadzi średnio 747 tys. widzów, o 121 tys. osób więcej niż miał pierwszy sezon emitowany rok temu. Polsat w trakcie nadawania programu zajmuje trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
więcej
|
Kanał E-Sport TV osiągnął rentowność, Ryszard Krajewski przejął nowe akcje nadającej go spółki Astro
Ryszard Krajewski, prezes spółki Astro, która produkuje teleturniej „Familiada” i emituje kanał E-Sport TV, w ramach nowej emisji akcji przejął walory firmy za prawie 670 tys. zł. W efekcie należy do niego już 75,26 proc. kapitału spółki. Firma ogłosiła też, że E-Sport TV w lutym br. osiągnął rentowność operacyjną.
więcej
|
Startują eliminacje do Euro 2020. Gdzie oglądać?
W czwartek, 21 marca rozpoczną się eliminacje do finałów Mistrzostw Europy UEFA Euro 2020. Rywalizację piłkarzy w naszym kraju transmitować będą kanały należące do Telewizji Polskiej oraz Telewizji Polsat.
więcej
|
Restaurator z ,,Kuchennych rewolucji" ma przeprosić Magdę Gessler za wykorzystanie bez zgody jej wizerunku w reklamach
Sąd Okręgowy w Słupsku orzekł, że właściciel restauracji Łebska Chata w Łebie ma przeprosić Magdę Gessler i wypłacić jej zadośćuczynienie za to, że w materiałach promujących lokal wykorzystał jej pochwałę wypowiedzianą w programie „Kuchenne rewolucje” w TVN.
więcej
|
Kanał Q Polska z treściami od polskich youtuberów w ofercie Toya
Sieć Toya wprowadziła do oferty kanał Q Polska (QYou Media), oferujący widzom materiały wideo z internetu. Nadawca zapowiada, że własne programy przygotują polscy youtuberzy, m.in. Włodek Markowicz i Waksy.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TalentMedia i LifeTube zintegrują technologię i produkcję. Pozostaną osobnymi markami
Sieć partnerska LifeTube, po tym jak 79 proc. jej udziałów przejmie za 9,2 mln zł TalentMedia, dalej będzie działać jako osobna marka. Firmy zapowiadają natomiast integrację swoich działań m.in. w zakresie technologii, produkcji treści oraz PR i marketingu.
więcej
|
Wrocław, Kraków i Gdańsk miastami o najwyższej reputacji w naszym kraju
Najlepszą reputacją wśród Polaków cieszą się Wrocław, Kraków i Gdańsk. Stolica Małopolski to zaś najczęściej polecane do zwiedzenia przez rodaków miasto - pokazują wyniki rankingu Premium Brand 2019.
więcej
|
,,Kuchenne rewolucje" i ,,Masterchef Junior" najdroższe w ofercie reklamowej TVN na kwiecień
W cenniku reklamowym TVN na kwiecień br. najdrożej wyceniono reklamy, które są emitowane w blokach przy czwartkowych „Kuchennych Rewolucjach” oraz niedzielnym show „Masterchef Junior”.
więcej
|
Walmart globalnym liderem, Biedronka numerem jeden wśród detalistów w Polsce
Przychody największych, światowych detalistów wzrosły w ostatnim roku obrotowym o ok. 6 proc. Globalnym liderem nadal jest Walmart, a w Polsce daleko przed konkurencją - Jeronimo Martins, właściciel sieci sklepów Biedronka, który jednocześnie zajmuje 55. pozycję na świecie - wynika z raportu firmy Deloitte.
więcej
|
Powstanie karta ochrony dziecka w reklamie. Ruszyły prace KRRiT i Rady Reklamy
Rada Reklamy rozpoczęła prace pod patronatem KRRiT, które mają na celu opracowanie aneksu do Kodeksu Etyki Reklamy dotyczącego ochrony małoletnich. W efekcie ma powstać karta ochrony dziecka w reklamie, która ma chronić przed szkodliwym wpływem przekazów handlowych.
więcej
|
Tomek Lipiński i Dawid Ogrodnik promują odzież Bytom (wideo)
Bohaterami kampanii reklamującej nową kolekcję odzieży Bytom (od końcówki ub.r. należącej do grupy VRG) są muzyk Tomek Lipiński i aktor Dawid Ogrodnik. Kolekcja jest promowana pod hasłem: „Na styku muzyki i aktorstwa”.
więcej
|
Wózki widłowe Heli w reklamie ,,robią robotę nawet za Syzyfa" (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa wózków widłowych Heli. Przygotowały ją firmy marketingowe Ludojady, Zenith i FilmVision.
więcej
|
Bio produkty Lidla w pełni biodegradowalnych opakowaniach
W ofercie Lidl Polska pojawiły się warzywa i owoce w opakowaniach biodegradowalnych i kompostowalnych przemysłowo.
więcej
|
Robert Lewandowski w reklamach czeka na premierę Huawei P30 (wideo)
Huawei Poland rozpoczęło teaserową część kampanii reklamującej nowe smartfony Huawei P30. W spotach występuje piłkarz Robert Lewandowski, międzynarodowy ambasador marki Huawei.
więcej
|
Papaya Films wyprodukowała austriacką kampanię Lendo
Skandynawski broker finansowy Lendo rozpoczął kampanię reklamową w Austrii. Produkcją zajęło się studio Papaya Films we współpracy z Kaiserschnitt.
więcej
|
Robert Lewandowski w tutorialu Oshee pokazuje, jak zrobić izotonik
Ruszyła nowa, digitalowa kampania reklamowa napoju o właściwościach izotonicznych Oshee Natural Sports Drink. W spocie wystąpił globalny ambasador marki, Robert Lewandowski.
więcej
|
Marka żelek Akuku! promuje się w Multikinach
Do końca roku w 46 Multikinach promowane będą żelki marki Akuku! (Colian).
więcej
|
Wzruszająca historia dwojga ludzi w windzie reklamuje buty Bianco (wideo)
Producent obuwia marki Bianco Footwear w ramach kampanii „Sep out of your head” rozpoczął emisję spotu „The lift”. Zamiast promować w nim buty, marka skupia się na pokazaniu zachowania wobec siebie dwójki młodych ludzi, którzy widują się w windzie codziennie.
więcej
|
HSH Chemie ze zmienioną identyfikacją wizualną
Agencja Czteryczwarte Brand Design wygrała przetarg na rebranding dystrybutora chemii HSH Chemie, którego efektem jest wprowadzana właśnie nowa identyfikacja wizualna.
więcej
|
Mariusz Parol odpowiada za sprzedaż i rozwój biznesu w Imagine
Mariusz Parol objął funkcję new business directora w agencji reklamowej Imagine.
więcej
|
Carex konkursem promuje wprowadzenie na rynek mydła Unicorn Magic
Producent środków higienicznych Carex organizuje konkurs, który promuje wprowadzenie na rynek mydła w płynie Unicorn Magic. Zadaniem uczestników jest wymyślenie imienia dla jednorożca z opakowania nowego produktu.
więcej
|
TalentMedia kupił LifeTube od Altusa. 79 proc. udziałów za 9,2 mln zł
Sieć partnerska TalentMedia (należąca do holdingu Mediacap) przejęła od NGU FIZ, spółki zależnej Altus TFI, 79,05 proc. udziałów spółki LT Group, właściciela sieci LifeTube. Cenę ustalono na 9,23 mln zł.
więcej
|
Sport Management Polska będzie promować mistrzostwa Europy w piłce ręcznej plażowej
Związek Piłki Ręcznej w Polsce (ZPRP) rozpoczyna współpracę ze Sport Management Polska (SMP). Agencja marketingu sportowego zajmie się promocją Mistrzostw Europy w piłce ręcznej plażowej oraz działania komunikacyjne wokół imprezy.
więcej
|
Grandes Kochonos Digital wygrała przetarg Mercedesa
Mercedes-Benz Trucks Polska wybrał w przetargu agencję Grandes Kochonos Digital. Zajmie się ona realizacją projektu Show Truck.
więcej
|
Bartłomiej Topa ambasadorem Mitsubishi w Polsce
Aktor Bartłomiej Topa został ambasadorem Mitsubishi Motors w Polsce.
więcej
|
STS i KSW na rok przedłużają współpracę
Bukmacher STS i Federacja KSW, organizacja MMA, przedłużyły trwającą od lutego 2018 roku współpracę. Porozumienie zawarto na najbliższy rok - obejmować będzie co najmniej 5 gal KSW zaplanowanych w 2019 roku.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Życie na Gorąco" najchętniej kupowane. ,,Twojego Imperium" i ,,Rewia" ze wzrostami
W styczniu br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które jednak odnotowało największy spadek w zestawieniu. Największym wzrostem z kolei pochwalić się mogło „Twojego Imperium” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
CMWP potępia pobicie korespondenta ,,Gazety Wyborczej", apeluje do polskich władz o presję na Wenezuelę
Centrum Monitoringu Wolności Prasy, działające przy Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich, stanowczo potępiło pobicie korespondenta „Gazety Wyborczej” Tomasza Surdela przez policję w Wenezueli. Organizacja zaapelowała do polskich władz o presję dyplomatyczną na Wenezuelę w tej sprawie.
więcej
|
Coraz więcej supermarketów, dykontów i sklepów typu convienience sprzedaje prasę
W ostatnich latach ubyło małych indywidualnych sklepów i kiosków, przybyło supermarketów, dyskontów i sklepów convenience – wynika z analizy polskiego rynku prasy pod względem formatów punktów sprzedaży.
więcej
|
Zmiany w magazynie ,,Claudia": nowe działy i wygląd pisma
Od 19 marca br. w sprzedaży dostępny jest nowy, odświeżony numer „Claudii” (Burda Media Polska). W wydaniu pojawią się nowe działy, zmieniono także wygląd pisma na bardziej elegancki.
więcej
|
Po raz ósmy przyznano Nagrody Młodych Dziennikarzy im. Bartka Zdunka
Laureatami konkursu Młodych Dziennikarzy im. Bartka Zdunka zostali Paulina Padzik, Krzysztof Story, Marcin Kacper Więckowski i Weronika Zagórowska.
więcej
|
Nowe wydanie specjalne: ,,Twój Styl poleca: Projekt Szczęście"
Od 19 marca w sprzedaży dostępny jest kolejny numer magazynu „Twój Styl poleca: Projekt Szczęście” (Wydawnictwo Bauer). To drugie wydanie specjalne pisma o tematyce slow life.
więcej
|
|
|
Koniec darmowego miesiąca testowego na Netfliksie. Na początek Polska
Netflix wyłączył w Polsce możliwość korzystania z darmowego, 30-dniowego okresu próbnego. Platforma wyjaśnia to testami.- Testujemy dostępność i czas trwania bezpłatnej wersji próbnej, aby lepiej zrozumieć wartość platformy Netflix dla użytkowników - informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe serwisu.
więcej
|
Jarosław Kuźniar: wideo w internecie to żywy organizm
- Produkcja w internecie to żywy organizm - możemy szybko iść za tym, co najlepiej działa, a case "Onet Rano" idealnie to pokazuje. Formuła programu, w którym opowiadamy świat, szybko odnalazła swoich fanów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Kuźniar.
więcej
|
Google prezentuje Stadia, usługę z grami w streamingu i własny kontroler
Google przedstawił platformę o nazwie Stadia, która będzie oferowała użytkownikom dostęp do gier w technologii streamingu w jakości 4K i HDR. Według zapowiedzi grać będzie można zarówno na komputerach, jak i urządzeniach przenośnych za pomocą dedykowanego kontrolera, Google planuje też wprowadzenie własnych oryginalnych gier.
więcej
|
Carrefour Polska współpracuje z Google przy sprzedaży internetowej i mobilnej
Sieć handlowa Carrefour zaczyna bliską współpracę z Google na rynku polskim. Chce wykorzystać unikalne narzędzia i know how internetowego giganta, żeby zwiększyć swoją sprzedaż w internecie, także na urządzaniach mobilnych.
więcej
|
,,Nasza planeta" od 5 kwietnia w Netflixie. Krystyna Czubówna narratorką polskiej wersji
W piątek, 5 kwietnia w Netflixie odbędzie się światowa premiera nowego przyrodniczego serialu „Nasza planeta”. Oprócz wersji oryginalnej z narracją Davida Attenborough, serial będzie dostępny w 10 lokalnych wersjach językowych (m.in. Penélope Cruz, Salma Hayek i Krystyna Czubówna).
więcej
|
Polak twierdzi, że hejtują inni, on tylko wyraża opinię
Tylko 1 proc. badanych przyznaje, że swoją krytyką chce sprawić komuś przykrość, ale aż 64 proc. jest przekonanych, że inni mają taki cel - wynika z badania Uniwersytetu SWPS oraz ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
Firefox 66 do pobrania. Blokuje autoodtwarzanie wideo z dźwiękiem
Mozilla udostępniła stabilną wersję przeglądarki internetowej Firefox 66. Główna nowość to automatyczne blokowanie autoodtwarzania materiałów wideo.
więcej
|
Buty Adidasa i odzież H&M można kupić na Instagramie
Instagram w Stanach Zjednoczonych wprowadził od wtorku możliwość zakupu wybranych produktów widocznych na zdjęciach bezpośrednio w aplikacji. Obejmuje ona ok. 20 marek, m.in. Adidasa i H&M. Na razie dostępna jest w wersji beta.
więcej
|
Naukowiec pracujący dla Cambridge Analytica pozywa Facebooka za zniszczenie wizerunku
Alexander Kogan, jeden z bohaterów afery Cambridge Analytica, zarzuca Facebookowi zniesławienie. Zdaniem naukowca, zrobiono z niego kozła ofiarnego, w czasie największego kryzysu wizerunkowego w historii Facebooka.
więcej
|
Reed Hastings: Netflix nie będzie obecny w serwisie VOD Apple
Reed Hastings, szef Netflixa potwierdził że serwis ani produkowane przez niego treści nie będą dostępne na nowej platformie VOD zapowiedzianej przez koncern Apple. Hatings zaznaczył, że rosnąca liczba serwisów streamingowych na rynku nie jest zagrożeniem dla Netflixa i służy rozwojowi konkurencji działając w efekcie na korzyść użytkowników.
więcej
|
Netflix szykuje interaktywne show, gwiazdą Bear Grylls
Po "Black Mirror: Bandersnatch", Netflix przymierza się do kolejnej interaktywnej produkcji. W "You vs. Wild" wystąpi znany podróżnik i popularyzator nauki, Bear Grylls.
więcej
|
Powstała gra, która uczy jak rozpoznać fake newsy. Dostępna także polska wersja
Naukowcy z Uniwersytetu w Cambridge opracowali grę online „Bad News”, w której można wcielić się w wydawcę portalu publikującego fake newsy. W ten sposób jej twórcy chcą uczulić na problem manipulowania informacjami. Właśnie pojawiła się polska wersja językowa.
więcej
|
TalentMedia kupił LifeTube od Altusa. 79 proc. udziałów za 9,2 mln zł
Sieć partnerska TalentMedia (należąca do holdingu Mediacap) przejęła od NGU FIZ, spółki zależnej Altus TFI, 79,05 proc. udziałów spółki LT Group, właściciela sieci LifeTube. Cenę ustalono na 9,23 mln zł.
więcej
|
Questvertising - nowy trend reklamowy
Questvertising to połączenie dwóch słów: "quest", czyli zadanie, oraz "advertising", czyli reklamowanie. Można by więc opisać to podejście jako reklamowanie poprzez stawianie zadań. Pozornie wydaje się to więc niemożliwe. Ludzie nie chcą widzieć reklam. Jak więc ich skłonić, aby nie tylko świadomie dostrzegli naszą kampanię, ale wręcz weszli z nią w interakcję?
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|