Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 21 Marca 2019
 
 
 
Aleksander Kutela: Podcasty to konsekwencja naszej strategii
 
W nowej ramówce Onet oprócz nowych propozycji w segmencie wideo wyraźnie postawił na rozwój formatu audio, w którym pojawi się  10 autorskich podcastów. Aleksander Kutela, wiceprezes Ringier Axel Springer Polska w rozmowie z Wirtualnemedia.pl wyjaśnia, że podcasty to nowy obiecujący trend, który dobrze wpisuje się w strategię Onetu. - Podcasty są obiecujące, szczególnie w kontekście rosnącej popularności inteligentnych głośników. Treści audio to naturalne uzupełnienie oferty wideo i strategii budowania rzeszy zaangażowanych użytkowników, którzy są najbardziej cenni - podkreśla szef Onetu. więcej
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
 
Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. materiał partnerski więcej
 
 
Wojciech Biedroń i Dorota Kania z nagrodami Wolności Słowa od SDP, Jerzy Jachowicz z Laurem
 
W zakończonej właśnie edycji Nagród Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich Jerzy Jachowicz otrzymał Laur, a Wojciech Biedroń i Dorota Kania - Główną Nagrodę Wolności Słowa. Nagrody i wyróżnienia przyznano ogółem w 14 kategoriach. więcej
 
 
Milion złotych na działalność Rady Mediów Narodowych w 2018 roku
 
Dokładnie 1,001 mln zł wyniosły koszty funkcjonowania Rady Mediów Narodowych w 2018 roku - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. To o 25 tys. zł więcej niż przed rokiem. Na wynagrodzenia członków Rady przeznaczono 217,2 tys. zł - o 9,6 tys. zł więcej niż w 2017 roku. więcej
 
 
KRRiT: TVP nie złamała prawa pokazujących w ,,Wiadomościach" wizerunek protestujących
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie widzi powodów, by wszcząć postępowanie w sprawie materiału „Wiadomości” TVP, w którym ujawniono wizerunki osób demonstrujących pod siedzibą nadawcy. - Osoby regularnie uczestniczące w demonstracjach, a nawet kierujące nimi są osobami publicznymi - odpowiedział w piśmie do RPO, szef Rady Witold Kołodziejski. więcej
 
 
Komisja Europejska nakłada na Google karę 1,49 mld euro za monopol w reklamach internetowych. ,,Wprowadzimy zmiany na korzyść konkurentów"
 
Komisja Europejska ukarała Google grzywną w wysokości 1,49 mld euro za wykorzystywanie przez koncern dominującej pozycji na rynku reklamy w wyszukiwarkach internetowych. Według komisji Google skutecznie uniemożliwiał konkurencyjnym firmom zamieszczanie reklam na stronach internetowych zewnętrznych podmiotów. - Dokonaliśmy już wielu zmian i wprowadzimy dalsze, by dać naszym konkurentom większą widoczność na rynkach europejskich - zapowiada Kent Walker, wiceprezes Google w komunikacie przesłanym do Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVP znów rozpisuje przetarg na badanie oglądalności, łagodzi część kryteriów więcej
 
,,Sieci", ,,Gazeta Polska" i ,,Do Rzeczy" z rekordowymi spadkami więcej
 
TVP i Polskie Radio dostaną 1,26 mld zł z budżetu państwa, prezydent podpisał ustawę o rekompensacie abonamentowej więcej
 
Filip Niedenthal, redaktor naczelny ,,Vogue Polska": Staramy się robić swoje więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
(Młodszy) Specjalista ds. Sprzedaży Bezpośredniej TVN
Specjalista ds. Planowania i Zakupu Produktu Reklamowego TVN
Redaktor Online w Serwisie Wizaż.pl Edipresse Polska
operator / montażysta Polskieradio.pl
Kierownik produkcji do działu multimedialnego Polskieradio.pl
Młodszy Konsultant ds. Analiz Sprzedaży Online TVN
Redaktor Polskieradio.pl
Redaktor działu ,,Historia" Polskieradio.pl
Redaktor social media Polskieradio.pl
Fotograf / Fotoedytor Polskieradio.pl
Redaktor, Plejada.pl Ringier Axel Springer Media
REALIZATOR DŹWIĘKU Cavatina NP Studio
Staż w Redakcji Online DDTVN TVN
Strategic Partnership Manager Ringier Axel Springer Media
New Business Manager GetHero
Account Manager Mediafarm
Publisher Manager Mediafarm
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
KRRiT: TVP nie złamała prawa pokazujących w ,,Wiadomościach" wizerunek protestujących

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie widzi powodów, by wszcząć postępowanie w sprawie materiału „Wiadomości” TVP, w którym ujawniono wizerunki osób demonstrujących pod siedzibą nadawcy. - Osoby regularnie uczestniczące w demonstracjach, a nawet kierujące nimi są osobami publicznymi - odpowiedział w piśmie do RPO, szef Rady Witold Kołodziejski. więcej

TVN7 wprowadza w ,,Big Brotherze" nominacje na żywo i 7 dni na głosowanie widzów

Od niedzieli 24 marca br. stacja TVN7 będzie pokazywać nominacje uczestników „Big Brothera” na żywo w programie „Arena”, który prowadzi Agnieszka Woźniak-Starak. Głosowanie widzów na mieszkańca opuszczającego program potrwa cały tydzień - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Disney przejmuje 21st Century Fox za 71,3 mld dolarów. 4 tysiące pracowników do zwolnienia

Koncern Walt Disney Company sfinalizował transakcję przejęcia za kwotę 71,3 mld dolarów rozrywkowej części 21st Century Fox kontrolowanej przez Ruperta Murdocha i jego rodzinę. Koncern stał się właścicielem praw do wielu popularnych filmów i seriali, a także studiów producenckich i platformy kablowej. Bob Iger, szef Disneya przyznaje że transakcja jest sukcesem, zaznacza jednak że obie firmy czeka skomplikowany okres restrukturyzacji. W jej wyniku pracę może stracić od 2 do 4 tysięcy osób. więcej

,,O mnie się nie martw" bez Joanny Kulig straciło 330 tys. widzów

Dziesiąty sezon „O mnie się nie martw” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,35 mln osób, o 330 tys. widzów mniej niż ósmy sezon pokazywany wiosną ub.r. Produkcja daje Dwójce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

,,Lombard. Życie pod zastaw 4" hitem TV Puls. Serial zyskał 170 tys. widzów

Czwarty sezon serialu Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw” ogląda średnio 1,03 mln osób. W porównaniu do początku trzeciej edycji produkcji, emitowanej wiosną ub.r., widownia wzrosła o 170 tys. osób. więcej

Eleven Sports będzie transmitować Formułę 1 przez kolejne trzy lata

Nadawca telewizyjnych kanałów Eleven Sports przedłużył na lata 2020-2022 umowę na transmisje w Polsce wyścigów Formuły 1, Formuły 2, Formuły 3 Championship oraz Porsche Supercup Series. więcej

268 tys. widzów serialu ,,Nokaut" w TV4. Stacja przegrywa z TV Puls i TVN7

Nowy cotygodniowy serial „Nokaut” gromadzi średnio 268 tys. widzów. Telewizyjna Czwórka w czasie jego emisji przegrywa walkę o widza z konkurencyjnymi stacjami TV Puls i TVN7. więcej

,,Szansa na sukces. Opole 2019" od 7 kwietnia w TVP2, gospodarzem Artur Orzech

Nowy program muzyczny w TVP2 „Szansa na sukces. Opole 2019” będzie prowadził Artur Orzech. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany w niedzielę 7 kwietnia o godz. 15:15. więcej

TVN Style i Polsat Play najchętniej oglądane, BBC Lifestyle z największym wzrostem

W lutym 2019 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało BBC Lifestyle, a na czele spadków uplasował się kanał E! - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Po pilotażu internet Multimedia Polska przyspiesza do 1,2 Gb/s w kilkudziesięciu miejscowościach

Sieć Multimedia Polska zakończyła pilotaż wprowadzania do swojej oferty usługi internetowej z prędkością 1,2 Gb/s. Jej zasięg zwiększył się już do kilkudziesięciu miejscowości, a od kwietnia obejmie także Warszawę. więcej

,,Postaw na dzień dobry" nową loterią ,,Dzień dobry TVN". Hubert Urbański gospodarzem

Morning-show „Dzień Dobry TVN” wystartował z nową loterią dla widzów „Postaw na dzień dobry”. Jej gospodarzem został Hubert Urbański. więcej

,,Figurantka 7" i ,,Barry 2" od 1 kwietnia w HBO i HBO GO

W poniedziałek 1 kwietnia br. HBO GO i HBO udostępnią premierowo kolejne odsłony dwóch produkcji komediowych - finałowy sezon „Figurantki” oraz drugi sezon serialu „Barry”. Obie produkcje można będzie oglądać w Polsce dzień po amerykańskiej premierze. więcej

Dokument ,,Ziemia tygrysów" w Discovery Channel

W niedzielę, 31 marca Discovery Channel pokaże dokumentalny film „Ziemia tygrysów”. więcej

Kultowy serial ,,Co ludzie powiedzą?" w Zoom TV

W niedzielę, 7 kwietnia Zoom TV rozpocznie emisję serialu „Co ludzie powiedzą?”. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Milion złotych na działalność Rady Mediów Narodowych w 2018 roku

Dokładnie 1,001 mln zł wyniosły koszty funkcjonowania Rady Mediów Narodowych w 2018 roku - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. To o 25 tys. zł więcej niż przed rokiem. Na wynagrodzenia członków Rady przeznaczono 217,2 tys. zł - o 9,6 tys. zł więcej niż w 2017 roku. więcej

 
Joanna Lichocka startuje w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Na listach także Jarosław Sellin i Elżbieta Kruk

Joanna Lichocka, członkini Rady Mediów Narodowych i Komisji Kultury i Środków Przekazu wystartuje w wyborach do Parlamentu Europejskiego jako „trójka” PiS w Poznaniu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wiadomo już, że w wyborach do PE startuje także m.in. wiceminister kultury Jarosław Sellin czy Elżbieta Kruk z RMN. więcej

 
Eska liderem słuchalności w Poznaniu. Złote Przeboje tuż za podium

Pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu zajmuje Eska. Na podium znajdują się jeszcze RMF FM i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Mets obronił budżet mediowy Wawelu

Firma Wawel, producent słodyczy zakończyła przetarg dotyczący planowania i zakupu mediów. Wybrała Mets działający w ramach domu mediowego Wavemaker (GroupM), z którym pracowała w tym zakresie poprzednio - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Performics wygrała przetarg na kompleksową obsługę digitalową Black Red White

Należąca do Publicis Media agencja marketingu efektywnościowego Performics wygrała przetarg na kompleksową obsługę producenta mebli Black Red White w internecie. Budżet klienta przejmuje od agencji Semahead. więcej

Ogilvy zajmie się obsługą reklamową Whirlpoola w Europie Środkowej i Wschodniej

Agencja Ogilvy wygrała przetarg na obsługę kreatywną firmy Whirlpool, producenta sprzętu AGD w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. więcej

Instytut Książki planuje nową odsłonę kampanii promującej czytelnictwo

Na drugą połowę roku Instytut Książki planuje ogólnopolską kampanię promującą czytelnictwo wśród najmłodszych. Ma na nią ponad 1,6 mln zł netto i będzie szukać agencji do jej realizacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

PGNiG przez cztery lata zapłaci 40 mln zł netto za sponsorowanie Superligi w piłce ręcznej

Spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo podpisała nowy kontrakt sponsorski ze spółką Superliga, która zarządza prawami marketingowymi do rozgrywek lig zawodowych w piłce ręcznej. Kontrakt zawarty do 2023 roku i dający PGNiG miano sponsora tytularnego opiewa na kwotę 40 mln zł netto – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Korniki wgryzają sie w ofertę Netii. W reklamie Czesław Mozil

Rusza nowa kampania reklamowa Netii, wspierająca sprzedaż oferty światłowodowego internetu i telewizji przez trzy miesiące za darmo. Akcję przygotowały Scholz & Friends Warszawa i Vizeum. więcej

Dorośli z zespołem Downa w kampanii edukacyjnej #DzieńKolorowychSkarpetek

Rusza ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z zespołem Downa. Akcję #DzieńKolorowychSkarpetek przygotowała pro bono agencja Digital Resolution dla Stowarzyszenia Rodzin i Opiekunów osób z zespołem Downa „Bardziej Kochani”. więcej

Bezdotykowy symulator orgazmu reklamowany na wielkim billboardzie w Toronto

Przy jednej z najbardziej ruchliwych autostrad w Toronto w Kanadzie pojawił się gigantyczny, różowy billboard z hasłem „Scream your own name” i zdjęciem Womanizera, bezdotykowego stymulatora orgazmu produkowanego przez Wow Tech Group. więcej

Agencje z Grupy K2 wprowadzą na rynek Majonez Wielkopolski

Agencje K2 i K2 Precise wygrały przetarg na kampanię 360 stopni, która będzie wprowadzała na rynek Majonez Wielkopolski (Princess Food Besloten Vennootschap). Działania rozpoczną się w drugiej połowie marca. więcej

GlaxoSmithKline: wydatki reklamowe w internecie dają większy zwrot niż w telewizji

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline, właściciel takich marek jak Panadol, Sensodyne czy Corsodyl, zwiększył znacznie w ub.r. wydatki na reklamę w internecie, bo jak twierdzi, ta zapewnia „ „znacznie wyższy zwrot” niż tradycyjna telewizja. więcej

Agata Żychlińska-Hoppe rozwinie platformy contentowe w Whites

Do zespołu agencji content marketingowej Whites dołączyła Agata Żychlińska-Hoppe. Objęła stanowisko business owner of content marketing platforms. więcej

Bartek Popławski w zespole K2 Precise

Bartek Popławski objął funkcję communications & business directora w agencji marketingu precyzyjnego K2 Precise (Grupa K2). więcej

Bartosz Kamiński kieruje marketingiem wydawnictwa Prószyński Media

Bartosz Kamiński objął nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu i promocji w wydawnictwie Prószyński Media. więcej

Stacje Łukoil do maja zmienią się w Amic Energy

Trwa rebranding stacji paliwowych Łukoil w Polsce na Amic Energy. Będą to wspierać działania reklamowe przygotowana przez agencje Open Gate i TribalMedia. więcej

Mały Głód, Bank Śląski i Purina najpopularniejsi na YouTube w lutym

W lutowym zestawieniu Ads Leaderboard najpopularniejszych reklam na polskim YouTube na szczycie znalazł się Mały Głód promujący markę Danio. Na drugim miejscu był ING Bank Śląski zalecającym Polakom oszczędzanie, a podium zamknęła Purina reklamująca karmę dla kotów. więcej

Suszarki Infinity reklamowane w telewizji

Marka Vileda rozpoczęła drugą odsłonę kampanii telewizyjnej suszarki do prania Infinity. więcej

Kawa Segafredo Selezione reklamowana hasłem "Empower the Greatness"

Wystartowała kampania reklamowa kawy Segafredo Selezione (grupa Massimo Zanetti). Działania prowadzone są przez Pro Media House i S4. więcej

Gillette umożliwi klientom recykling maszynek do golenia

Marka Gillette we współpracy z zajmującą się recyklingiem firmą TerraCycle rozpoczęła w Zjednoczonych program recyklingu jednorazowych maszynek do golenia oraz ich opakowań. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Wojciech Biedroń i Dorota Kania z nagrodami Wolności Słowa od SDP, Jerzy Jachowicz z Laurem

W zakończonej właśnie edycji Nagród Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich Jerzy Jachowicz otrzymał Laur, a Wojciech Biedroń i Dorota Kania - Główną Nagrodę Wolności Słowa. Nagrody i wyróżnienia przyznano ogółem w 14 kategoriach. więcej

,,Twój Styl" z najniższą sprzedażą w historii. W dół o 54 tys. egz.

W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych utrzymał się „Twój Styl”, ale zanotował on zdecydowanie najniższy wynik w historii. W skali roku jego sprzedaż spadła o 54 tys. egz. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

ComPress ze spadkiem wpływów o 24 proc. i 381 tys. zł straty. Chce przekształcić się w agencję digitalową

Agencja public relations ComPress (należąca do grupy kapitałowej Gremi Media) w ub.r. zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 12 proc. do 977 tys. zł oraz 381 tys. zł straty netto. Firma zaczęła prace koncepcyjne nad przekształceniem się w agencję digitalową. więcej

E-Kiosk przy 8,9 mln zł wpływów miał 158 tys. zł straty

W ub.r. firma E-Kiosk (właściciel platform E-Kiosk.pl i Nexto.pl z prasą cyfrową, e-bookami i audiobookami) osiągnęła 8,87 mln zł przychodów sprzedażowych (2,2 proc. więcej niż w 2017 roku) i 158 tys. zł straty netto (wobec 234 tys. zł straty rok wcześniej). więcej

Sąd prawomocnie oddalił pozew Krystyny Pawłowicz dot. tekstu w ,,Dużym Formacie" ,,Gazety Wyborczej"

Sąd Apelacyjny w Warszawie podtrzymał wyrok pierwszej instancji oddalający pozew posłanki PiS Krystyny Pawłowicz w sprawie artykułu w „Dużym Formacie”, dodatku do „Gazety Wyborczej” (Agora). Pawłowicz domagała się przeprosin i 20 tys. zł zadośćuczynienia. więcej

PMPG: Michał Lisiecki trzymany w areszcie bezprawnie, apelujemy o respektowanie prawa

Spółka PMPG Polskie Media (wydawca m.in. „Wprost” i „Do Rzeczy”) uważa, że jej prezes i większościowy akcjonariusz Michał M. Lisiecki pozostaje w areszcie wbrew przepisom. - Apelujemy o respektowanie zasad państwa prawa - stwierdziła firma. więcej

Od 21 marca w kioskach wydanie specjalne ,,Wysokich Obcasów" - ,,Psychologia miłości. Cały ten seks"

20 rozmów z seksuologami i psychoterapeutami z całego świata na temat miłości, związków oraz seksu znaleźć będzie można w specjalnym numerze „Wysokich Obcasów" – „Psychologia miłości. Cały ten seks". Magazyn ukaże się na rynk w czwartek, 21 marca br. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Aleksander Kutela: Podcasty to konsekwencja naszej strategii

W nowej ramówce Onet oprócz nowych propozycji w segmencie wideo wyraźnie postawił na rozwój formatu audio, w którym pojawi się  10 autorskich podcastów. Aleksander Kutela, wiceprezes Ringier Axel Springer Polska w rozmowie z Wirtualnemedia.pl wyjaśnia, że podcasty to nowy obiecujący trend, który dobrze wpisuje się w strategię Onetu. - Podcasty są obiecujące, szczególnie w kontekście rosnącej popularności inteligentnych głośników. Treści audio to naturalne uzupełnienie oferty wideo i strategii budowania rzeszy zaangażowanych użytkowników, którzy są najbardziej cenni - podkreśla szef Onetu. więcej

Komisja Europejska nakłada na Google karę 1,49 mld euro za monopol w reklamach internetowych. ,,Wprowadzimy zmiany na korzyść konkurentów"

Komisja Europejska ukarała Google grzywną w wysokości 1,49 mld euro za wykorzystywanie przez koncern dominującej pozycji na rynku reklamy w wyszukiwarkach internetowych. Według komisji Google skutecznie uniemożliwiał konkurencyjnym firmom zamieszczanie reklam na stronach internetowych zewnętrznych podmiotów. - Dokonaliśmy już wielu zmian i wprowadzimy dalsze, by dać naszym konkurentom większą widoczność na rynkach europejskich - zapowiada Kent Walker, wiceprezes Google w komunikacie przesłanym do Wirtualnemedia.pl. więcej

Platige Image wyprodukowało odcinek serii "Miłość, śmierć i roboty" Netfliksa. "Różnorodność krótkich form"

Netflix zaprosił do współpracy przy serii animacji Tima Millera i Davida Finchera "Miłość, śmierć i roboty" zespół Platige Image. - Podstawą tej serii jest różnorodność, odważność, krótkie formy, z których każda daje coś świeżego, nowego - ocenił Damian Nenow, reżyser odcinka "Rybia noc", które powstawało w polskim studiu. więcej

Onet stawia na podcasty: 10 autorskich cykli, m.in. Sadowskiej, Gębury, Węglarczyka, Jędrzejczyk i Kina

W przyszłym tygodniu Onet.pl zacznie emisję 10 autorskich podcastów, których autorami są m.in. Beata Sadowska, Rafał Gębura, Joanna Jędrzejczyk, Tamara Arciuch i Bartek Kasprzykowski oraz Tomasz Kin. Portal będzie kontynuował swoje popularne programy wideo, pokaże też serial dokumentalny „Swoją drogą”. więcej

Powstaje konglomerat youtuberów Happy Ent. Tworzą go Ajgor Ignacy, Martin Stankiewicz, Szparagi, Maciej Dąbrowski, Mishon i Mrozik

Na rynku powstaje nowy impresariat twórców z YouTube'a. Happy Ent. budują twórcy kanałów Ajgor Ignacy, Martin Stankiewicz,  Szparagi, Z Dvpy, Mrozik Oficjalnie i Mishon. więcej

Po pilotażu internet Multimedia Polska przyspiesza do 1,2 Gb/s w kilkudziesięciu miejscowościach

Sieć Multimedia Polska zakończyła pilotaż wprowadzania do swojej oferty usługi internetowej z prędkością 1,2 Gb/s. Jej zasięg zwiększył się już do kilkudziesięciu miejscowości, a od kwietnia obejmie także Warszawę. więcej

WP Poczta wprowadza możliwość płacenia za rachunki z poziomu skrzynki mailowej

WP wprowadziła w swoich usługach pocztowych możliwość opłacania przez użytkowników stałych rachunków bezpośrednio z poziomu skrzynki odbiorczej. Pomogą w tym fiszki, które wyświetlają się przy wiadomościach od zatwierdzonych przez WP dostawców. Dodatkowo, usługi pocztowe WP wspierają teraz mechanizm bezpieczeństwa DMARC. więcej

Wyciek danych klientów InPostu. Widoczne były informacje o ponad 7 mln przesyłek

W środę doszło do wycieku danych z bazy firmy InPost - można było uzyskać z niej dane ponad 7,4 mln przesyłek, m.in. adres, numer telefonu czy mail ich odbiorców. Spółka potwierdziła, że wyciek miał miejsce. Incydent zgłoszono do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. więcej

Mały Głód, Bank Śląski i Purina najpopularniejsi na YouTube w lutym

W lutowym zestawieniu Ads Leaderboard najpopularniejszych reklam na polskim YouTube na szczycie znalazł się Mały Głód promujący markę Danio. Na drugim miejscu był ING Bank Śląski zalecającym Polakom oszczędzanie, a podium zamknęła Purina reklamująca karmę dla kotów. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
ComPress ze spadkiem wpływów o 24 proc. i 381 tys. zł straty. Chce przekształcić się w agencję digitalową

Agencja public relations ComPress (należąca do grupy kapitałowej Gremi Media) w ub.r. zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 12 proc. do 977 tys. zł oraz 381 tys. zł straty netto. Firma zaczęła prace koncepcyjne nad przekształceniem się w agencję digitalową. więcej

Agnieszka Pająk: z Mall.pl do własnej agencji My Way Media

Ruszyła agencja public relations My Way Media, założona i kierowana przez Agnieszkę Pająk, która wcześniej pracowała m.in. w Mall.pl,  RST Software Masters i Ceneo.pl. więcej

Piotr Komorowski dyrektorem zarządzającym IdPR

Piotr Komorowski został nowym dyrektorem zarządzającym agencji public relations IdPR (należy do Grupy Afekt). Ostatnio pełnił funkcję business development directora w Albedo Marketing. więcej

Triple PR dla kancelarii Chałas i Wspólnicy

Agencja Triple PR odpowiada za wizerunek i obecność w mediach kancelarii Chałas i Wspólnicy, specjalizującej się w obsłudze podmiotów gospodarczych oraz dużego biznesu. więcej

Mowi Poland klientem 24/7Communication

Właściciel marki łososia atlantyckiego Mowi - Mowi Poland, rozpoczął współpracę z 24/7Communication. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Apple wprowadza słuchawki AirPods 2 z nowym chipem i wywołaniem Siri. Cena od 799 złotych
TX 01 - nowy smartfon Blaupunkt w Polsce za 829 zł
Pierwsze miasta w Polsce z dostępem do sieci 5G już w przyszłym roku
Gillette umożliwi klientom recykling maszynek do golenia
 
 
 
GOSPODARKA
 
Komisja Europejska nakłada na Google karę 1,49 mld euro za monopol w reklamach internetowych. ,,Wprowadzimy zmiany na korzyść konkurentów"
E-Kiosk przy 8,9 mln zł wpływów miał 158 tys. zł straty
Wyciek danych klientów InPostu. Widoczne były informacje o ponad 7 mln przesyłek
Stacje Łukoil do maja zmienią się w Amic Energy
Pierwsze miasta w Polsce z dostępem do sieci 5G już w przyszłym roku
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Platige Image wyprodukowało odcinek serii "Miłość, śmierć i roboty" Netfliksa. "Różnorodność krótkich form"
Nadchodzi trzeci sezon serialu ,,Stranger Things". Premiera 4 lipca (zobacz zwiastun)
,,Figurantka 7" i ,,Barry 2" od 1 kwietnia w HBO i HBO GO
Natalie Portman w filmie "Lucy in The Sky"
Benito Martinez, Hunter Parrish i Marcia Cross zagrają w serialu "Jane the Novela"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj