|
|
|
|
|
|
|
KRRiT: TVP nie złamała prawa pokazujących w ,,Wiadomościach" wizerunek protestujących
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie widzi powodów, by wszcząć postępowanie w sprawie materiału „Wiadomości” TVP, w którym ujawniono wizerunki osób demonstrujących pod siedzibą nadawcy. - Osoby regularnie uczestniczące w demonstracjach, a nawet kierujące nimi są osobami publicznymi - odpowiedział w piśmie do RPO, szef Rady Witold Kołodziejski.
więcej
|
TVN7 wprowadza w ,,Big Brotherze" nominacje na żywo i 7 dni na głosowanie widzów
Od niedzieli 24 marca br. stacja TVN7 będzie pokazywać nominacje uczestników „Big Brothera” na żywo w programie „Arena”, który prowadzi Agnieszka Woźniak-Starak. Głosowanie widzów na mieszkańca opuszczającego program potrwa cały tydzień - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Disney przejmuje 21st Century Fox za 71,3 mld dolarów. 4 tysiące pracowników do zwolnienia
Koncern Walt Disney Company sfinalizował transakcję przejęcia za kwotę 71,3 mld dolarów rozrywkowej części 21st Century Fox kontrolowanej przez Ruperta Murdocha i jego rodzinę. Koncern stał się właścicielem praw do wielu popularnych filmów i seriali, a także studiów producenckich i platformy kablowej. Bob Iger, szef Disneya przyznaje że transakcja jest sukcesem, zaznacza jednak że obie firmy czeka skomplikowany okres restrukturyzacji. W jej wyniku pracę może stracić od 2 do 4 tysięcy osób.
więcej
|
,,O mnie się nie martw" bez Joanny Kulig straciło 330 tys. widzów
Dziesiąty sezon „O mnie się nie martw” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,35 mln osób, o 330 tys. widzów mniej niż ósmy sezon pokazywany wiosną ub.r. Produkcja daje Dwójce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
,,Lombard. Życie pod zastaw 4" hitem TV Puls. Serial zyskał 170 tys. widzów
Czwarty sezon serialu Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw” ogląda średnio 1,03 mln osób. W porównaniu do początku trzeciej edycji produkcji, emitowanej wiosną ub.r., widownia wzrosła o 170 tys. osób.
więcej
|
Eleven Sports będzie transmitować Formułę 1 przez kolejne trzy lata
Nadawca telewizyjnych kanałów Eleven Sports przedłużył na lata 2020-2022 umowę na transmisje w Polsce wyścigów Formuły 1, Formuły 2, Formuły 3 Championship oraz Porsche Supercup Series.
więcej
|
268 tys. widzów serialu ,,Nokaut" w TV4. Stacja przegrywa z TV Puls i TVN7
Nowy cotygodniowy serial „Nokaut” gromadzi średnio 268 tys. widzów. Telewizyjna Czwórka w czasie jego emisji przegrywa walkę o widza z konkurencyjnymi stacjami TV Puls i TVN7.
więcej
|
,,Szansa na sukces. Opole 2019" od 7 kwietnia w TVP2, gospodarzem Artur Orzech
Nowy program muzyczny w TVP2 „Szansa na sukces. Opole 2019” będzie prowadził Artur Orzech. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany w niedzielę 7 kwietnia o godz. 15:15.
więcej
|
TVN Style i Polsat Play najchętniej oglądane, BBC Lifestyle z największym wzrostem
W lutym 2019 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało BBC Lifestyle, a na czele spadków uplasował się kanał E! - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Po pilotażu internet Multimedia Polska przyspiesza do 1,2 Gb/s w kilkudziesięciu miejscowościach
Sieć Multimedia Polska zakończyła pilotaż wprowadzania do swojej oferty usługi internetowej z prędkością 1,2 Gb/s. Jej zasięg zwiększył się już do kilkudziesięciu miejscowości, a od kwietnia obejmie także Warszawę.
więcej
|
,,Postaw na dzień dobry" nową loterią ,,Dzień dobry TVN". Hubert Urbański gospodarzem
Morning-show „Dzień Dobry TVN” wystartował z nową loterią dla widzów „Postaw na dzień dobry”. Jej gospodarzem został Hubert Urbański.
więcej
|
,,Figurantka 7" i ,,Barry 2" od 1 kwietnia w HBO i HBO GO
W poniedziałek 1 kwietnia br. HBO GO i HBO udostępnią premierowo kolejne odsłony dwóch produkcji komediowych - finałowy sezon „Figurantki” oraz drugi sezon serialu „Barry”. Obie produkcje można będzie oglądać w Polsce dzień po amerykańskiej premierze.
więcej
|
Dokument ,,Ziemia tygrysów" w Discovery Channel
W niedzielę, 31 marca Discovery Channel pokaże dokumentalny film „Ziemia tygrysów”.
więcej
|
Kultowy serial ,,Co ludzie powiedzą?" w Zoom TV
W niedzielę, 7 kwietnia Zoom TV rozpocznie emisję serialu „Co ludzie powiedzą?”.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mets obronił budżet mediowy Wawelu
Firma Wawel, producent słodyczy zakończyła przetarg dotyczący planowania i zakupu mediów. Wybrała Mets działający w ramach domu mediowego Wavemaker (GroupM), z którym pracowała w tym zakresie poprzednio - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Performics wygrała przetarg na kompleksową obsługę digitalową Black Red White
Należąca do Publicis Media agencja marketingu efektywnościowego Performics wygrała przetarg na kompleksową obsługę producenta mebli Black Red White w internecie. Budżet klienta przejmuje od agencji Semahead.
więcej
|
Ogilvy zajmie się obsługą reklamową Whirlpoola w Europie Środkowej i Wschodniej
Agencja Ogilvy wygrała przetarg na obsługę kreatywną firmy Whirlpool, producenta sprzętu AGD w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.
więcej
|
Instytut Książki planuje nową odsłonę kampanii promującej czytelnictwo
Na drugą połowę roku Instytut Książki planuje ogólnopolską kampanię promującą czytelnictwo wśród najmłodszych. Ma na nią ponad 1,6 mln zł netto i będzie szukać agencji do jej realizacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
PGNiG przez cztery lata zapłaci 40 mln zł netto za sponsorowanie Superligi w piłce ręcznej
Spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo podpisała nowy kontrakt sponsorski ze spółką Superliga, która zarządza prawami marketingowymi do rozgrywek lig zawodowych w piłce ręcznej. Kontrakt zawarty do 2023 roku i dający PGNiG miano sponsora tytularnego opiewa na kwotę 40 mln zł netto – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Korniki wgryzają sie w ofertę Netii. W reklamie Czesław Mozil
Rusza nowa kampania reklamowa Netii, wspierająca sprzedaż oferty światłowodowego internetu i telewizji przez trzy miesiące za darmo. Akcję przygotowały Scholz & Friends Warszawa i Vizeum.
więcej
|
Dorośli z zespołem Downa w kampanii edukacyjnej #DzieńKolorowychSkarpetek
Rusza ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z zespołem Downa. Akcję #DzieńKolorowychSkarpetek przygotowała pro bono agencja Digital Resolution dla Stowarzyszenia Rodzin i Opiekunów osób z zespołem Downa „Bardziej Kochani”.
więcej
|
Bezdotykowy symulator orgazmu reklamowany na wielkim billboardzie w Toronto
Przy jednej z najbardziej ruchliwych autostrad w Toronto w Kanadzie pojawił się gigantyczny, różowy billboard z hasłem „Scream your own name” i zdjęciem Womanizera, bezdotykowego stymulatora orgazmu produkowanego przez Wow Tech Group.
więcej
|
Agencje z Grupy K2 wprowadzą na rynek Majonez Wielkopolski
Agencje K2 i K2 Precise wygrały przetarg na kampanię 360 stopni, która będzie wprowadzała na rynek Majonez Wielkopolski (Princess Food Besloten Vennootschap). Działania rozpoczną się w drugiej połowie marca.
więcej
|
GlaxoSmithKline: wydatki reklamowe w internecie dają większy zwrot niż w telewizji
Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline, właściciel takich marek jak Panadol, Sensodyne czy Corsodyl, zwiększył znacznie w ub.r. wydatki na reklamę w internecie, bo jak twierdzi, ta zapewnia „ „znacznie wyższy zwrot” niż tradycyjna telewizja.
więcej
|
Agata Żychlińska-Hoppe rozwinie platformy contentowe w Whites
Do zespołu agencji content marketingowej Whites dołączyła Agata Żychlińska-Hoppe. Objęła stanowisko business owner of content marketing platforms.
więcej
|
Bartek Popławski w zespole K2 Precise
Bartek Popławski objął funkcję communications & business directora w agencji marketingu precyzyjnego K2 Precise (Grupa K2).
więcej
|
Bartosz Kamiński kieruje marketingiem wydawnictwa Prószyński Media
Bartosz Kamiński objął nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu i promocji w wydawnictwie Prószyński Media.
więcej
|
Stacje Łukoil do maja zmienią się w Amic Energy
Trwa rebranding stacji paliwowych Łukoil w Polsce na Amic Energy. Będą to wspierać działania reklamowe przygotowana przez agencje Open Gate i TribalMedia.
więcej
|
Mały Głód, Bank Śląski i Purina najpopularniejsi na YouTube w lutym
W lutowym zestawieniu Ads Leaderboard najpopularniejszych reklam na polskim YouTube na szczycie znalazł się Mały Głód promujący markę Danio. Na drugim miejscu był ING Bank Śląski zalecającym Polakom oszczędzanie, a podium zamknęła Purina reklamująca karmę dla kotów.
więcej
|
Suszarki Infinity reklamowane w telewizji
Marka Vileda rozpoczęła drugą odsłonę kampanii telewizyjnej suszarki do prania Infinity.
więcej
|
Kawa Segafredo Selezione reklamowana hasłem "Empower the Greatness"
Wystartowała kampania reklamowa kawy Segafredo Selezione (grupa Massimo Zanetti). Działania prowadzone są przez Pro Media House i S4.
więcej
|
Gillette umożliwi klientom recykling maszynek do golenia
Marka Gillette we współpracy z zajmującą się recyklingiem firmą TerraCycle rozpoczęła w Zjednoczonych program recyklingu jednorazowych maszynek do golenia oraz ich opakowań.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Wojciech Biedroń i Dorota Kania z nagrodami Wolności Słowa od SDP, Jerzy Jachowicz z Laurem
W zakończonej właśnie edycji Nagród Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich Jerzy Jachowicz otrzymał Laur, a Wojciech Biedroń i Dorota Kania - Główną Nagrodę Wolności Słowa. Nagrody i wyróżnienia przyznano ogółem w 14 kategoriach.
więcej
|
,,Twój Styl" z najniższą sprzedażą w historii. W dół o 54 tys. egz.
W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych utrzymał się „Twój Styl”, ale zanotował on zdecydowanie najniższy wynik w historii. W skali roku jego sprzedaż spadła o 54 tys. egz. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
ComPress ze spadkiem wpływów o 24 proc. i 381 tys. zł straty. Chce przekształcić się w agencję digitalową
Agencja public relations ComPress (należąca do grupy kapitałowej Gremi Media) w ub.r. zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 12 proc. do 977 tys. zł oraz 381 tys. zł straty netto. Firma zaczęła prace koncepcyjne nad przekształceniem się w agencję digitalową.
więcej
|
E-Kiosk przy 8,9 mln zł wpływów miał 158 tys. zł straty
W ub.r. firma E-Kiosk (właściciel platform E-Kiosk.pl i Nexto.pl z prasą cyfrową, e-bookami i audiobookami) osiągnęła 8,87 mln zł przychodów sprzedażowych (2,2 proc. więcej niż w 2017 roku) i 158 tys. zł straty netto (wobec 234 tys. zł straty rok wcześniej).
więcej
|
Sąd prawomocnie oddalił pozew Krystyny Pawłowicz dot. tekstu w ,,Dużym Formacie" ,,Gazety Wyborczej"
Sąd Apelacyjny w Warszawie podtrzymał wyrok pierwszej instancji oddalający pozew posłanki PiS Krystyny Pawłowicz w sprawie artykułu w „Dużym Formacie”, dodatku do „Gazety Wyborczej” (Agora). Pawłowicz domagała się przeprosin i 20 tys. zł zadośćuczynienia.
więcej
|
PMPG: Michał Lisiecki trzymany w areszcie bezprawnie, apelujemy o respektowanie prawa
Spółka PMPG Polskie Media (wydawca m.in. „Wprost” i „Do Rzeczy”) uważa, że jej prezes i większościowy akcjonariusz Michał M. Lisiecki pozostaje w areszcie wbrew przepisom. - Apelujemy o respektowanie zasad państwa prawa - stwierdziła firma.
więcej
|
Od 21 marca w kioskach wydanie specjalne ,,Wysokich Obcasów" - ,,Psychologia miłości. Cały ten seks"
20 rozmów z seksuologami i psychoterapeutami z całego świata na temat miłości, związków oraz seksu znaleźć będzie można w specjalnym numerze „Wysokich Obcasów" – „Psychologia miłości. Cały ten seks". Magazyn ukaże się na rynk w czwartek, 21 marca br.
więcej
|
|
|
Aleksander Kutela: Podcasty to konsekwencja naszej strategii
W nowej ramówce Onet oprócz nowych propozycji w segmencie wideo wyraźnie postawił na rozwój formatu audio, w którym pojawi się 10 autorskich podcastów. Aleksander Kutela, wiceprezes Ringier Axel Springer Polska w rozmowie z Wirtualnemedia.pl wyjaśnia, że podcasty to nowy obiecujący trend, który dobrze wpisuje się w strategię Onetu. - Podcasty są obiecujące, szczególnie w kontekście rosnącej popularności inteligentnych głośników. Treści audio to naturalne uzupełnienie oferty wideo i strategii budowania rzeszy zaangażowanych użytkowników, którzy są najbardziej cenni - podkreśla szef Onetu.
więcej
|
Komisja Europejska nakłada na Google karę 1,49 mld euro za monopol w reklamach internetowych. ,,Wprowadzimy zmiany na korzyść konkurentów"
Komisja Europejska ukarała Google grzywną w wysokości 1,49 mld euro za wykorzystywanie przez koncern dominującej pozycji na rynku reklamy w wyszukiwarkach internetowych. Według komisji Google skutecznie uniemożliwiał konkurencyjnym firmom zamieszczanie reklam na stronach internetowych zewnętrznych podmiotów. - Dokonaliśmy już wielu zmian i wprowadzimy dalsze, by dać naszym konkurentom większą widoczność na rynkach europejskich - zapowiada Kent Walker, wiceprezes Google w komunikacie przesłanym do Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Platige Image wyprodukowało odcinek serii "Miłość, śmierć i roboty" Netfliksa. "Różnorodność krótkich form"
Netflix zaprosił do współpracy przy serii animacji Tima Millera i Davida Finchera "Miłość, śmierć i roboty" zespół Platige Image. - Podstawą tej serii jest różnorodność, odważność, krótkie formy, z których każda daje coś świeżego, nowego - ocenił Damian Nenow, reżyser odcinka "Rybia noc", które powstawało w polskim studiu.
więcej
|
Onet stawia na podcasty: 10 autorskich cykli, m.in. Sadowskiej, Gębury, Węglarczyka, Jędrzejczyk i Kina
W przyszłym tygodniu Onet.pl zacznie emisję 10 autorskich podcastów, których autorami są m.in. Beata Sadowska, Rafał Gębura, Joanna Jędrzejczyk, Tamara Arciuch i Bartek Kasprzykowski oraz Tomasz Kin. Portal będzie kontynuował swoje popularne programy wideo, pokaże też serial dokumentalny „Swoją drogą”.
więcej
|
Powstaje konglomerat youtuberów Happy Ent. Tworzą go Ajgor Ignacy, Martin Stankiewicz, Szparagi, Maciej Dąbrowski, Mishon i Mrozik
Na rynku powstaje nowy impresariat twórców z YouTube'a. Happy Ent. budują twórcy kanałów Ajgor Ignacy, Martin Stankiewicz, Szparagi, Z Dvpy, Mrozik Oficjalnie i Mishon.
więcej
|
Po pilotażu internet Multimedia Polska przyspiesza do 1,2 Gb/s w kilkudziesięciu miejscowościach
Sieć Multimedia Polska zakończyła pilotaż wprowadzania do swojej oferty usługi internetowej z prędkością 1,2 Gb/s. Jej zasięg zwiększył się już do kilkudziesięciu miejscowości, a od kwietnia obejmie także Warszawę.
więcej
|
WP Poczta wprowadza możliwość płacenia za rachunki z poziomu skrzynki mailowej
WP wprowadziła w swoich usługach pocztowych możliwość opłacania przez użytkowników stałych rachunków bezpośrednio z poziomu skrzynki odbiorczej. Pomogą w tym fiszki, które wyświetlają się przy wiadomościach od zatwierdzonych przez WP dostawców. Dodatkowo, usługi pocztowe WP wspierają teraz mechanizm bezpieczeństwa DMARC.
więcej
|
Wyciek danych klientów InPostu. Widoczne były informacje o ponad 7 mln przesyłek
W środę doszło do wycieku danych z bazy firmy InPost - można było uzyskać z niej dane ponad 7,4 mln przesyłek, m.in. adres, numer telefonu czy mail ich odbiorców. Spółka potwierdziła, że wyciek miał miejsce. Incydent zgłoszono do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
więcej
|
Mały Głód, Bank Śląski i Purina najpopularniejsi na YouTube w lutym
W lutowym zestawieniu Ads Leaderboard najpopularniejszych reklam na polskim YouTube na szczycie znalazł się Mały Głód promujący markę Danio. Na drugim miejscu był ING Bank Śląski zalecającym Polakom oszczędzanie, a podium zamknęła Purina reklamująca karmę dla kotów.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|