|
|
|
|
|
|
|
Piotr Pałka zawieszony w zarządzie Telewizji Polskiej. Jacek Kurski odzyskał pełnię władzy w TVP
Rada nadzorcza Telewizji Polskiej zawiesiła wczoraj Piotra Pałkę w czynnościach członka zarządu spółki. Pałka został powołany na to stanowisko w zeszłym tygodniu przez Radę Medów Narodowych.
więcej
|
Telewizja Polska uruchamia kanał TVP Wilno. Start w maju
Telewizja Polska w maju br. uruchomi nowy kanał TVP Wilno, który będzie skierowany ma być do Polaków mieszkających na Litwie.
więcej
|
Maciej Stec: Skupiamy się na rozwoju obecnych kanałów Polsatu
W ub.r. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat zanotowała 10,69 mld zł przychodów sprzedażowych i 816,1 mln zł zysku netto. Maciej Stec, członek zarządu Grupy, pytany o wyniki segmentu telewizyjnego komentuje: - Na tym etapie skupiamy się na rozwoju obecnych kanałów. Mamy ponad 30 kanałów, które chcemy rozwijać i na chwilę obecną nie planujemy nowych przejęć - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Piotr Grabowski, Anna Seniuk i Katarzyna Herman w nowym serialu Canal+ ,,Mały Zgon" (zdjęcia)
Wystartowały zdjęcia do nowego serialu kryminalno-komediowego Canal+ pt. „Mały Zgon”. Stacja ogłosiła, że w głównej roli pojawi się Piotr Grabowski. Reżyserem jest Juliusz Machulski, a wśród twórców znalazł się m.in. Piotr Domalewski.
więcej
|
,,All Together Now 2" ma o 140 tys. widzów więcej niż ,,Take me out". Polsat stacją trzeciego wyboru
Drugi sezon muzycznego programu „Śpiewajmy razem. All Together Now” gromadzi średnio 1,23 mln widzów, o 140 tys. osób więcej niż rok temu w niemal tym samym paśmie miał „Take me out”. Polsat w czasie nadawania nowego formatu jest trzeci w rynku.
więcej
|
,,Kabaretowe gogle i boks" nowym programem Puls 2. Emisja od kwietnia (wideo)
W kwietniu Puls 2 rozpocznie emisję nowego autorskiego programu „Kabaretowe gogle i boks” - dowiedział się portal Wirtualnemednia.pl. - Oryginalny format, znakomite żarty sytuacyjne oraz Kabaret pod Wyrwigroszem w szczytowej formie - to główne, ale nie jedyne atuty naszego show - mówi nam Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls.
więcej
|
1,26 mln widzów ,,Świata według Kiepskich". Polsat przegrywa z konkurencją
Nowe odcinki serialu „Świat według Kiepskich” ogląda średnio 1,26 mln widzów. Polsat w paśmie emisji produkcji zajmuje ostatnie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i trzecie w 16-49.
więcej
|
Cyfrowy Polsat z 10,7 mld zł wpływów i 816 mln zł zysku. Mniej abonentów, ale więcej sprzedanych usług
W ub.r. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat zanotowała 10,69 mld zł przychodów sprzedażowych i 816,1 mln zł zysku netto. Liczba abonentów firmy zmalała o 1,2 proc., natomiast liczba sprzedanych im usług jednostkowych wzrosła o 2,3 proc.
więcej
|
Włodzimierz Szaranowicz kończy pracę dziennikarską, powodem problemy zdrowotne
Dziennikarz sportowy Włodzimierz Szaranowicz poinformował, że przechodzi na emeryturę po ponad 40 latach pracy w Telewizji Polskiej. Powodem jest choroba neurologiczna, na którą cierpi od kilku lat.
więcej
|
Sferia nie zdecydowała się na pasmo 800 MHz na warunkach postawionych przez UKE
Spółka Sferia z Grupy Cyfrowego Polsatu zakończyła rozmowy z UKE i nie zdecydowała się na pasmo 800 MHz na warunkach zaproponowanych przez Urząd - zdradziła podczas konferencji wynikowej spółki Katarzyna Ostap-Tomann, członek zarządu ds. finansowych Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
Gala KSW 47: The X-Warriors w PPV Vectry od 39,90 zł
Abonenci sieci kablowej Vectra mogą zamawiać dostęp do Gali KSW 47: The X-Warriors. Dostęp do wydarzenia sportowego realizowanego w systemie „pay-per-view” kosztuje w przedsprzedaży 39,90 zł.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio Katowice z nowy logotypem i stroną internetową
W czwartek, 21 marca Radio Katowice zyskało nowy logotyp. Odświeżona została również strona internetowa rozgłośni. Rozgłośnia wzbogaciła się również o cztery nowe stacje tematyczne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Robert Biedroń, Ewa Kopacz, Paweł Kukiz, Marek Kuchciński i Ryszard Petru wśród finalistów plebiscytu ,,Srebrne Usta"
Od 21 marca br. ruszył plebiscyt „Srebrne Usta 2018 Plus” radiowej Trójki. Wśród nominowanych znaleźli się m.in. Robert Biedroń, Ewa Kopacz, Paweł Kukiz, Marek Kuchciński i Ryszard Petru. Wyniki głosowania zostaną ogłoszone podczas gali w kwietniu.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności we Wrocławiu. Awans TOK FM
Liderem rynku radiowego we Wrocławiu w okresie od września ub.r. do lutego br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Nocny Kochanek i Patrycja Markowska zdobyli ,,Płyty Rocku Antyradia 2018"
W czwartek 21 marca br. w warszawskim Klubie Stodoła rozstrzygnięty został plebiscyt „Płyty Rocku Antyradia 2018”. Najwięcej nagród odebrali muzycy zespołów Nocny Kochanek i Greta Van Fleet. Słuchacze Antyradia wyróżnili także m.in. Patrycję Markowską.
więcej
|
|
|
|
Mediacap z 94,4 mln zł wpływów w 2018 roku, 3,24 mln zł zysku netto
Przychody grupy marketingowo-technologicznej Mediacap wyniosły w 2018 roku 94,4 mln zł, o 26 proc. więcej niż w roku 2017/. Zysk EBITDA wyniósł 7,3 mln zł (+35 proc. rdr.). Zysk netto całej grupy w raportowanym okresie wyniósł 3,24 mln zł wobec 2,66 mln zł w 2017.
więcej
|
Leroy Merlin przenosi obsługę mediową ze Starcomu do MediaComu
Dom mediowy MediaCom (GroupM/ WPP) wygrał przetarg na obsługę mediową sieci marketów budowlanych Leroy Merlin. Oznacza to koniec dotychczasowej współpracy marketera ze Starcomem (Publicis Media).
więcej
|
,,Radość nie może czekać" w nowej międzynarodowej kampanii eObuwie.pl (wideo)
Agencja Scholz&Friends Warszawa (Grupa S/F) przygotowała nową platformę komunikacyjną sklepu eobuwie.pl pod hasłem „Radość nie może czekać”. Główna jej idea nawiązuje do dużego asortymentu oferowanego przez ten sklep. Reklama telewizyjna będzie realizowana w Polsce, Czechach, Rumunii, Bułgarii, Grecji, oraz na Węgrzech i Litwie.
więcej
|
Screen Network wymienia ekrany LED w swoich nośnikach
Firma Screen Network (należąca do grupy kapitałowej 4Fun Media) zaczęła wymianę ekranów LED w swoich nośnikach na ekrany nowej generacji.
więcej
|
ClickAd zrealizuje dla POT kampanię promującą świadczenia prozdrowotne w Polsce
Agencja ClickAd Interactive wygrała przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej na realizację internetowej kampanii promującej Polskę na wybranych rynkach zagranicznych jako miejsce świadczenia usług prozdrowotnych. Kontrakt opiewa na 1,82 mln zł - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
#JestNasWiecej to kampania społeczna Fundacji Orange, twarzami muzycy Afromental
Fundacja Orange rozpoczyna kampanię społeczną #jestnaswiecej, która pokazuje, że hejterzy są w mniejszości wobec kulturalnych komentujących internautów. Ambasadorami akcji są Tomson i Baron z zespołu Afromental.
więcej
|
STS na kolejne dwa lata sponsorem głównym Jagiellonii Białystok
Bukmacher STS przedłużył do czerwca 2021 roku umowę sponsorską z klubem piłkarskim Jagiellonia Białystok.
więcej
|
Okocim poszerza ofertę radlerów o dwa nowe warianty bezalkoholowe
Carlsberg Polska wprowadza do oferty piwa marki Okocim dwa nowe warianty radlerów 0,0%: Radler Sycylijska Pomarańcza z limonką 0,0% oraz Radler Jabłko z czereśnią 0,0%. Bezalkoholowy wariant Radler Wiśnia z pigwą 0,0%, dotąd dostępny w wybranych sieciach handlowych, trafi teraz do ogólnopolskiej sprzedaży. Ich rynkowy debiut wesprą aktywacje w internecie.
więcej
|
Artur Manista business development director w New Age Media
Artur Manista objął stanowisko business development directora w domu sprzedaży reklamy kinowej New Age Media. Nowe obowiązki będzie łączył z dotychczasowymi kompetencjami rozwoju działu digtal.
więcej
|
Actimel zmienia logo i design opakowań
Actimel (produkowany przez Danone) z początkiem marca zmienił się design opakowań oraz logotyp.
więcej
|
Burberry stawia na eliminację plastiku
Do 2025 roku brytyjski koncern Burberry chce całkowicie wycofać się z produktów wykonywanych z plastiku.
więcej
|
Adam Nitecki nowym dyrektorem generalnym w L'Oreal Polska
Adam Nitecki objął funkcję dyrektora generalnego Consumer Products Division w L'Oreal Polska i Krajów Bałtyckich. Zastąpił Alenę Bannitsinę, która zdecydowała się na przerwę w pracy zawodowej.
więcej
|
Wegańskie nuggetsy w ofercie McDonald's
McVegan to nowość w ofercie McDonald’s. Warzywne nuggetsy są na razie dostępne tylko w Norwegii.
więcej
|
Agata Bachurska, Dorota Branicka i Alicji Przetak awansowały w Love to talk, do zespołu dołączył Paweł Kardel
W zespole agencji komunikacyjnej Love to talk awanse otrzymały Agata Bachurska i Alicji Przetak, obie na stanowisko social media specialist. Dorota Branicka objęła w agencji stanowisko junior social media specialist. Ponadto, do agencji dołączył Paweł Kardel.
więcej
|
Aboca reklamuje w telewizji Colilen IBS
Ruszyła pierwsza kampania telewizyjna preparatu Colien IBS (Aboca), służącego do leczenia zespołu jelita nadwrażliwego.
więcej
|
Bracia Sadownicy w gronie klientów Cape Morris
Bracia Sadownicy, polski producent świeżych jabłek i przetworów na bazie soków, rozpoczęli współpracę z agencją strategiczno-kreatywną Cape Morris.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Gremi Media ze wzrostem wpływów o 3,9 proc. i 6,4 mln zł zysku
W ub.r. grupa kapitałowa Gremi Media (wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” oraz akcjonariusz m.in. E-Kiosku) zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 3,9 proc. do 101,84 mln zł oraz 6,43 mln zł zysku netto (wobec 686 tys. zł rok wcześniej).
więcej
|
Piotr Ślubowski szefem VoD w Ringier Axel Springer Polska, Tomasz Gaweł zajmie się rozwojem płatnych treści
Pracę w Ringier Axel Springer Polska jako dyrektor zarządzający segmentem VoD zaczyna Piotr Ślubowski. Pełniący poprzednio tę funkcję Tomasz Gaweł obejmuje w firmie nowo utworzone stanowisko dyrektora rozwoju płatnych treści.
więcej
|
Rusza kwartalnik ,,Holistic News" z reportażami z całego świata
Od piątku, 22 marca br. na rynku ukaże się kwartalnik „Holistic News” wydawany przez Deweloper Media - spółkę, która do tej pory posiadała serwis o tym samym tytule. Pismo będzie się skupiać na reportażach, z redakcją współpracują dziennikarze z całego świata. Redaktorem naczelnym został Mariusz Zawadzki.
więcej
|
Burda Media Polska wydaje magazyn "Zdrowie i Życie"
Magazyn „Zdrowie i Życie” (Burda Media Polska) zadebiutuje na rynku 25 marca br. W każdym wydaniu będzie poruszał jeden ważny temat, dotyczący zdrowia. W numerze znajdą się opinie specjalistów - ponad 30 ekspertów z dziedziny medycyny.
więcej
|
Krytyka Polityczna bez dotacji Ministerstwa Kultury. Organizuje akcję #pozdrowGlinskiego
Krytyka Polityczna złożyła odwołanie od negatywnej decyzji Ministerstwa Kultury w sprawie przyznania dotacji na publikacje czasopism kulturalnych. Otrzymała jednak odmowną odpowiedź, teraz organizuje zbiórkę pieniędzy na bieżący numer pod hasłem #pozdrowGlinskiego.
więcej
|
,,Kobieta i Życie" najchętniej kupowana. Wszystkie tytuły na minusie
W styczniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Świat Kobiety” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Allegro zapowiada wyszukiwanie wizualne, odroczone płatności i dostawę towarów tego samego dnia
Platforma Allegro zapowiedziała, że w 2019 zamierza wprowadzić kilka istotnych nowości w swojej ofercie. W planach jest wyszukiwanie produktów na podstawie zdjęcia wykonanego przez użytkownika, możliwość odroczenia płatności o 30 dni, a także bieżące śledzenie przesyłek oraz dostawy towaru do odbiorcy tego samego dnia. Nowości mają objąć zarówno obecne w serwisie firmy, jak i sprzedawców indywidualnych.
więcej
|
,,Polityka", naTemat i WP z dotacjami w szóstej rundzie Digital News Innovation Fund
Google zakończył szóstą rundę inicjatywy Digital News Innovation Fund wspierającej nowoczesne rozwiązania technologiczne w mediach. W sumie wybrano 103 projekty z 23 krajów, które otrzymają łącznie ponad 25,5 mln euro. W Polsce dotacje dostanie pięć projektów przygotowanych między innymi przez „Politykę”, GLOB360/naTemat oraz Wirtualną Polskę Media.
więcej
|
Piotr Ślubowski szefem VoD w Ringier Axel Springer Polska, Tomasz Gaweł zajmie się rozwojem płatnych treści
Pracę w Ringier Axel Springer Polska jako dyrektor zarządzający segmentem VoD zaczyna Piotr Ślubowski. Pełniący poprzednio tę funkcję Tomasz Gaweł obejmuje w firmie nowo utworzone stanowisko dyrektora rozwoju płatnych treści.
więcej
|
Serwisy z humorem dalej tracą popularność. Najbardziej w dół Joemonster i Kwejk (TOP10)
Witryny z memami i innymi zabawnymi treściami są coraz mniej popularne. Na czele są niezmiennie Demotywatory.pl, Joemonster.org i Kwejk.pl, a w czołowej dziesiątce tylko Mistrzowie.org osiągnęli wzrost odwiedzalności. Najwięcej straciły Kwejk i Joemonster.
więcej
|
600 mln niezaszyfrowanych haseł użytkowników w bazie Facebooka. ,,Danych nie dostał nikt z zewnątrz"
Dziennikarz technologiczny Brian Krebs ujawnił, że ponad 20 tysięcy pracowników Facebooka mogło mieć dostęp do haseł 600 mln użytkowników serwisu, które były przechowywane w niezaszyfrowanej, tekstowej formie. Facebook przyznaje się do błędu, zapewnia jednak że wrażliwe dane internautów nie zostały przejęte przez nikogo spoza firmy.
więcej
|
Interia uruchamia serwis poświęcony Pracowniczym Planom Kapitałowym
Portal Interia uruchomił platformę Zaplanuj swoją przyszłość, która ma pokazywać zasady działania Pracowniczych Planów Kapitałowych i idee przyświecające twórcom programu. Serwis powstał w odpowiedzi na nowe regulacje prawne, które na największe przedsiębiorstwa nakładają obowiązek tworzenia PPK dla swoich pracowników.
więcej
|
CDA.pl niedostępne w proteście przeciw dyrektywie o prawach autorskich. Artyści apelują o przyjęcie jej
Darmowa część serwisu wideo CDA.pl została na dzień wyłączona na znak protestu wobec nowej dyrektywy o prawach autorskich w Unii Europejskiej. Informacja o proteście jest też eksponowana m.in. na Wykop.pl, Demotywatory.pl, Kwejk.pl i Pikio.pl. Dyrektywę mocno popierają natomiast branża prasowa i muzyczna, w czwartek list do prezydenta i premiera w tej sprawie przekazali przedstawiciele inicjatywy Razem dla Kultury.
więcej
|
Messenger z możliwością cytowania wiadomości w odpowiedzi
Facebook wprowadza do komunikatora Messenger znaną m.in. z Whatsappa funkcję umożliwiającą wykorzystywanie cytatów w odpowiedziach.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|