|
|
|
|
|
|
|
Rada Mediów Narodowych spotka się w czwartek, by zająć się sprawą zawieszonego Piotra Pałki
W czwartek Rada Mediów Narodowych zdecyduje czy ostatecznie odwołać Piotra Pałkę – zawieszonego przez radą nadzorczą TVP. Członek zarządu telewizji znajduje się w sporze prawnym z nadawcą, a dla RN ma być to sytuacja nie do przyjęcia. Sam Pałka sugeruje, że część doniesień medialnych na ten temat „zawiera błędne informacje i relacje”.
więcej
|
W TVP1 i TVP2 mniej informacji i dokumentów, w TVP Info więcej publicystyki
W ub.r. w TVP1 pokazano mniej treści informacyjnych, publicystycznych i dokumentów niż rok wcześniej, w TVP2 - więcej rozrywki, a w TVP Info - więcej publicystyki - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP1 nowym liderem w DVB-T, stacja wyprzedziła Polsat (dane za luty)
Nowym liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w lutym br. została TVP1, która wyprzedziła Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu ex aequo pochwalić się mogły dwa kanały: Polo TV i Zoom TV, a najwięcej straciła TVP Rozrywka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Cyfrowy Polsat z Netią zatrudnia 7,1 tys. osób. Zarząd zarobił 23,6 mln zł, 11 mln zł dla Tobiasa Solorza
W czwartym kwartale ub.r. zatrudnienie w grupie kapitałowej Cyfrowy Polsat (z uwzględnienie Netii) wynosiło 7 066 etatów. Zarząd spółki z pensji i premii zarobił 23,6 mln zł, z czego 11 mln zł przypadło odchodzącemu prezesowi Tobiasowi Solorzowi.
więcej
|
Nauczycielka chwaląca w ,,Wiadomościach" podwyżki pensji: to manipulacja i propaganda, biorę udział w proteście
W piątek w głównym wydaniu „Wiadomości” przytoczono wypowiedź nauczycielki Małgorzaty Biernackiej o zadowoleniu z podwyżki pensji. Szybko wyjaśniła ona, że to komentarz z ub.r. - Jest to manipulacja i propaganda ze strony telewizji. Z całego serca popieram kolegów i koleżanki po fachu, sama również biorę udział w proteście - poinformowała Biernacka.
więcej
|
Liczba subskrypcji VOD na świecie wyższa niż abonamentów kablówek. Ponad 613 mln użytkowników w 2018 roku
W 2018 roku światowe wydatki na kino i domową rozrywkę wyniosły 96,8 mld dolarów, o 9 procent więcej niż rok wcześniej - wynika z raportu Motion Picture Association of America (MPAA). Po raz pierwszy w historii liczba subskrypcji VOD osiągnęła 613,3 mln i okazała się globalnie wyższa niż abonamentów telewizji kablowych.
więcej
|
TVP w tym sezonie pokaże 11 meczów Lotto Ekstraklasy - kupiła sublicencję od nc+
Telewizja Polska będzie transmitować po jednym meczu z pozostałych 11 kolejek bieżącego sezonu piłkarskiej Lotto Ekstraklasy. Nabyła sublicencję od nc+, na początek pokaże dwa spotkania mistrza Legii Warszawa.
więcej
|
TVN24 liderem stacji tematycznych, traci TVP Info. TVP ABC wyprzedziło TVP Seriale
Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów w lutym 2019 roku zajęło TVN24, a w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TTV - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kino Polska TV: 21 proc. wpływów więcej, 36 mln zł zysku, strata Zoom TV zmalała z 11,8 do 8,7 mln zł
W ub.r. grupa kapitałowa Kino Polska TV zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 21 proc. do 149,16 mln zł oraz 35,99 mln zł zysku netto (wobec 15,91 mln zł rok wcześniej). Stacja Zoom TV miała 12,23 mln zł wpływów i 8,73 mln zł straty.
więcej
|
,,Zameldowani" pierwszym autorskim serialem ATM Rozrywka. Właśnie trwają zdjęcia
Wystartowały zdjęcia do nowego serialu komediowego „Zameldowani”. Jest to pierwszy autorski serial, który trafi na antenę ATM Rozrywka.
więcej
|
,,Stulecie Winnych" ma szansę stać się hitem TVP? ,,Największą wadą serialu jego nijakość"
Telewizja Polska wyemituje w niedzielę czwarty odcinek serialu historycznego „Stulecie Winnych” w oparciu o powieść Ałbeny Grabowskiej pod tym samym tytułem. Szefem literackim telewizyjnej adaptacji została Ilona Łepkowska. Reżyserem jest Piotr Trzaskalski, a za zdjęcia odpowiada Witold Płóciennik.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polskie Radio promuje główną antenę. Paweł Królikowski twarzą kampanii ,,Jedynka to jest radio"
W poniedziałek 25 marca br. startuje ogólnopolska kampania reklamowa Programu I Polskiego Radia, realizowana pod hasłem „Jedynka to jest radio. Żeby wiedzieć, trzeba słuchać”. W spotach telewizyjnych i materiałach promocyjnych występuje aktor Paweł Królikowski. - Wybraliśmy audycje, które słuchacze Jedynki od lat z nią identyfikują, a które są użyteczne na co dzień, czyli bliskie człowiekowi - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Jolanta Fudala, dyrektor Agencji Promocji Polskiego Radia.
więcej
|
|
Zmiany w strukturze Radia Poznań. ,,Optymalizacja kosztów"
W Radiu Poznań zdecydowano się na zmiany w strukturze rozgłośni - zlikwidowano dział marketingu, utworzono samodzielny zespół ds. sprzedaży i przeniesiono promocję do biura zarządu. - Zmiany służą optymalizacji kosztów - przekazał Wirtualnemedia.pl Witold Gładkij, dyrektor biura zarządu Radia Poznań.
więcej
|
|
Samuel Pereira już nie prowadzi pasma publicystycznego w Polskim Radiu 24
Po tygodniu Samuel Pereira przestał prowadzić przedpołudniowe pasmo informacyjno-publicystyczne w Polskim Radiu 24. Będzie nadal współpracował z PR24.
więcej
|
|
,,Solidarność" w Radiu Katowice rozwiązana. "To łajba, która tonie"
W Radiu Katowice zdecydowano się rozwiązać „Solidarność”, ponieważ członkowie jej zarządu nie chcieli być już kojarzeni z ogólnopolską organizacją w obecnym kształcie. - To łajba, która tonie - komentuje Marek Mierzwiak, publicysta i reportażysta, szef „Solidarności” w katowickiej rozgłośni Polskiego Radia.
więcej
|
|
RMF FM zdecydowanym liderem w Bydgoszczy. Radio ZET awansowało na podium
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od września ub.r. do lutego br. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Eska i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Europejskie Radio dla Białorusi z koncesją na kolejne 10 lat
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała o przyznaniu koncesji dla Europejskiego Radia dla Białorusi na kolejne 10 lat. Rozgłośnia nadaje dla odbiorców białoruskojęzycznych.
więcej
|
|
|
|
Wpływy Platige Image wzrosły do 73,5 mln zł, a strata do 7,4 mln zł. 1,3 mln zł odpisu na ,,Jeszcze dzień życia"
W ub.r. grupa kapitałowa Platige Image, obejmująca m.in. domy produkcyjne Platige Image i Dobro, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 5,2 proc. do 73,51 mln zł, 3,56 mln zł skorygowanego zysku EBITDA (rok wcześniej wyniósł on 2,91 mln zł) oraz 7,44 mln zł straty netto (wobec 6,76 mln zł straty rok wcześniej). Firma utworzyła 4,35 mln zł rezerw i odpisów, m.in. 1,35 mln zł na niższe od jego kosztów wpływy z filmu „Jeszcze dzień życia”.
więcej
|
Polskie Radio promuje główną antenę. Paweł Królikowski twarzą kampanii ,,Jedynka to jest radio"
W poniedziałek 25 marca br. startuje ogólnopolska kampania reklamowa Programu I Polskiego Radia, realizowana pod hasłem „Jedynka to jest radio. Żeby wiedzieć, trzeba słuchać”. W spotach telewizyjnych i materiałach promocyjnych występuje aktor Paweł Królikowski. - Wybraliśmy audycje, które słuchacze Jedynki od lat z nią identyfikują, a które są użyteczne na co dzień, czyli bliskie człowiekowi - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Jolanta Fudala, dyrektor Agencji Promocji Polskiego Radia.
więcej
|
Będzie kampania promująca ,,piątkę Kaczyńskiego"
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów planuje kampanię, w której promowany ma być nowy program i działania rządu - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Działania te mają być zrealizowane jeszcze w pierwszej połowie br.
więcej
|
Orlen Oil wybiera agencję do obsługi w social mediach
Spółka Orlen Oil (należy do grupy kapitałowej PKN Orlen), producent środków smarnych zaprasza agencje do składania ofert na jej obsługę w social mediach. Z wybraną firmą będzie pracować w tym i w przyszłym roku - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Agencja DDB nową identyfikacją wizualną wraca do korzeni (wideo)
Agencja reklamowa DDB, która obchodzi w tym roku 70-lecie istnienia wprowadza nową identyfikację wizualną. Wraca w niej do korzeni i czasów swoich założycieli, którymi są Ned Doyle, Mac Dane i Bill Bernbach.
więcej
|
Producent słodyczy Wawel podwoił wydatki marketingowe, 22 proc. sprzedaży trafia do Biedronki
Produkująca słodycze firma Wawel w ub.r. na działania marketingowe wydała 32,11 mln zł, o 92,6 proc. więcej niż rok wcześniej. 22,1 proc. wpływów sprzedażowych firmy pochodziło od Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka. Ogółem Wawel zanotował 559,2 mln zł przychodów ze sprzedaży i 77,25 mln zł zysku netto.
więcej
|
Dawid Podsiało wmontowuje się w reklamach Konta dla Ciebie w banku Credit Agricole (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii z udziałem piosenkarza Dawida Podsiadło reklamującej Konto dla Ciebie oferowane przez bank Credit Agricole. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Just, Opus Film, Zenith, Bussines Factory, Performics i Cube Group.
więcej
|
Adam Małysz z żoną i córką reklamuje internet domowy z 5G Ready w Play (wideo)
W nowej kampanii sieci telekomunikacyjnej Play występuje Adam Małysz ze swoją żoną i córką. Akcja wspiera promocję internetu domowego w ofercie abonamentowej oraz standard 5G Ready.
więcej
|
MSZ szykuje kampanię na 15 lat Polski w Unii Europejskiej, szuka agencji do reklam i hasła
Ministerstwo Spraw Zagranicznych planuje kampanię promującą 15-lecie członkostwa Polski w Unii Europejskiej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Resort szuka firmy, która przygotuje projekt reklam i hasło.
więcej
|
L'Oreal Polska rozszerza współpracę z MullenLowe Warsaw
L’Oreal Polska powierza agencji mediowej MullenLowe Warsaw obsługę kilku marek Garnier na rynku polskim oraz w regionie bałtyckim.
więcej
|
Przemysław Bluszcz w kampanii fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa
Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa rozpoczęła kampanię zachęcającą do przekazania jednego procenta podatku na statutowe cele organizacji. Bierze w niej udział aktor Przemysław Bluszcz („Leśniczówka”, „Pakt”, „Czas Honoru”, „Drogówka”).
więcej
|
Świnie i króliki w warszawskim metrze. Akcja Compassion Polska
Organizacja Compassion Polska prowadzi akcję społeczną w warszawskim metrze, która ma zwrócić uwagę na warunki trzymania zwierząt w hodowlach. Ambasadorami Inicjatywy w Polsce są m.in. Mateusz Damięcki i Barbara Kurdej-Szatan.
więcej
|
ASAP&ASAP Communication dla marki Beckers
Agencja ASAP&ASAP Communication obroniła budżet na obsługę mediów społecznościowych szwedzkiej marki farb Beckers (Grupa Tikkurila). Współpraca, nawiązana w efekcie przetargu, trwa od zeszłego roku.
więcej
|
Digital Resolution wygrywa przetarg na obsługę firmy Cholewiński
Agencja Digital Resolution (Grupa OMD) wygrała przetarg na obsługę firmy Galanteria Skórzana Cholewiński. Zajmie się obsługą jej kampanii digitalowych.
więcej
|
Nowe technologie w służbie zmian marketingu (relacja z IAA World Congress w Kochi)
O najważniejszych trendach w marketingu z IAA World Congress w Kochi piszą dla portalu Wirtualnemedia.pl: Dagmara Szulce, managing director IAA Global, IAA Polska: Jerzy Minorczyk, dyrektor generalny, Paweł Kowalewski, vice president, Izabela Pontus, media&digital manager w Grupa Maspex oraz Anna Barabasz-Sawińska, dyrektor marketingu CEE Grupy Maspex.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Dzienniki z pustymi pierwszymi stronami, naczelni apelują o przyjęcie dyrektywy ws. praw autorskich
W poniedziałek większość dzienników ogólnopolskich i regionalnych ukazało się z pustymi pierwszymi stronami oraz apelem redaktorów naczelnych do europosłów, żeby zagłosowali za przyjęciem dyrektywy o prawach autorskich. - Tym, którzy nas wesprą, podziękujemy Tych, którzy pozwolą dalej nas okradać, zapamiętamy - stwierdzają naczelni.
więcej
|
PMPG przesuwa o miesiąc raport roczny. RPO przyjrzy się aresztowaniu Lisieckiego
Spółka PMPG Polskie Media przesunęła o prawie miesiąc publikację swojego jednostkowego i skonsolidowanego raportu finansowego za cały ub.r. Prezes i główny akcjonariuszy firmy Michał M. Lisiecki przebywa od tygodnia w areszcie. Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar zapowiedział, że przeanalizuje pod kątem prawnym aresztowanie biznesmena.
więcej
|
Szef ,,New York Times'a": Nie będzie nas w nowym serwisie Apple, to ryzykowna droga
Na 25 marca 2019 roku Apple zapowiedział prezentację nowej usługi znanej w branży jako „Netflix for news” oferującej dostęp do newsów i materiałów pochodzących od wydawców. Nie jest znana lista mediów które chcą uczestniczyć w tym projekcie, wiadomo jednak że nie będzie w nim „New York Times’a”. Zapowiada to Mark Thompson, szef dziennika, według którego obecność w „Netflix for news” to dla wydawców zagrożenie utraty kontroli nad treściami i kontaktu z czytelnikami w zamian za niewielkie pieniądze od Apple.
więcej
|
Kanada wprowadzi ulgi podatkowe na prenumeratę prasy w wersji elektronicznej
W kanadyjskim projekcie ustawy budżetowej pojawiła się propozycja ulg podatkowych dla prenumeratorów prasy informacyjnej. To propozycja wsparcia mediów przez rząd Justina Trudeau.
więcej
|
,,Rzeczpospolita Życie Regionów" wraca do głównego grzbietu ,,Rzeczpospolitej"
Cotygodniowy dodatek „Rzeczpospolita Życie Regionów” do „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) znów będzie ukazywał się w głównym grzebiecie tego dziennika. Ponadto wprowadzono w nim istotne zmiany.
więcej
|
Zarząd Katolickiego Stowarzyszenia Dziennikarzy: tylko niewielka część członków reguluje składki, niepłacący będą wykluczani
Zarząd główny Katolickiego Stowarzyszenia Dziennikarzy poinformował, że tylko bardzo nieliczna grupa jego członków na bieżąco reguluje roczne składki członkowskie. Zapowiedział jednocześnie, że niepłacące osoby będą wykluczane z organizacji.
więcej
|
,,Party" liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. Tylko ,,Gala" na plusie
W styczniu 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciło „Show” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
7 grzechów głównych dziennikarstwa. Grzech drugi: stadność [Michał Szułdrzyński]
- Dziennikarze żyją określoną grupą tematów, poza nimi - świat nie istnieje. Ekscytują się tym samym, oburzają się tym samym. Różnica jest tylko jedna: niegdyś bardzo wielu dziennikarzy myślało w jeden sposób. Obecnie mamy dwa plemiona: prawicowe i lewicowe. To także problem tzw. symetrystów - oni również ulegają grzechowi stadności w zakresie doboru tematów. Można czasem odnieść wrażenie, że to całkowicie samowystarczalny świat, który mógłby istnieć bez związku z rzeczywistością - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Szułdrzyński, zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
|
|
Brand24 z 11,8 mln zł wpływów i zyskiem EBITDA, 358 zł miesięcznie od klienta. Szykuje nową wersję usługi
W ub.r. firma Brand24, zajmująca się monitoringiem internetu, zanotowała wzrost skonsolidowanych wpływów sprzedażowych o 59 proc. do 11,83 mln zł, 69 tys. zł zysku EBITDA i 1,75 mln zł straty netto. Średnio więcej na jej usługi wydają klienci z zagranicy niż z Polski.
więcej
|
Allegro zmienia prowizje: limit kwotowy przy sprzedaży instrumentów muzycznych, nowe zasady w kategoriach Dziecko i Moda
Z początkiem kwietnia na Allegro będzie obowiązywać maksymalna kwota prowizji w większości podkategorii z sekcji Instrumenty. Zmienią się też zasady naliczania prowizji przy sprzedaży myjek ciśnieniowych oraz w kategoriach Dziecko i Moda.
więcej
|
Szef ,,New York Times'a": Nie będzie nas w nowym serwisie Apple, to ryzykowna droga
Na 25 marca 2019 roku Apple zapowiedział prezentację nowej usługi znanej w branży jako „Netflix for news” oferującej dostęp do newsów i materiałów pochodzących od wydawców. Nie jest znana lista mediów które chcą uczestniczyć w tym projekcie, wiadomo jednak że nie będzie w nim „New York Times’a”. Zapowiada to Mark Thompson, szef dziennika, według którego obecność w „Netflix for news” to dla wydawców zagrożenie utraty kontroli nad treściami i kontaktu z czytelnikami w zamian za niewielkie pieniądze od Apple.
więcej
|
Merlin Group przy 63 mln zł wpływów miała 28,5 mln zł straty, nie wyklucza kolejnych przejęć
W ub.r. właściciel sklepów internetowych Merlin Group zanotował 63,03 mln zł wpływów ze sprzedaży i 28,52 mln zł straty, wobec 39,12 mln zł wpływów i 10,16 mln zł straty rok wcześniej. - Jesteśmy trzecim co do wielkości internetowym sprzedawcą książek w Polsce. W perspektywie kolejnych lat naszą ambicją jest zdobycie drugiej pozycji na rynku, dlatego nie wykluczamy kolejnych akwizycji, które pomogą nam ten cel osiągnąć - zapowiada zarząd firmy.
więcej
|
Netflix testuje mobilną subskrypcję za 3,6 dolara
Netflix rozpoczął testy nowego planu taryfowego pozwalającego na dostęp do biblioteki serwisu w cenie 3,6 dolara miesięcznie. Z oferty mogą skorzystać jedynie użytkownicy urządzeń mobilnych, a próby są ograniczone do mieszkańców Indii.
więcej
|
Pinterest idzie na giełdę. Ma 265 mln użytkowników miesięcznie i 62,9 mln dolarów straty w ub.r.
Pinterest złożył w amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd dokumenty dotyczące wejścia na parkiet. Spółka podaje, że ma obecnie 265 mln użytkowników miesięcznie, w 2018 roku wypracowała ponad 755,9 mln dolarów przychodu przy starcie netto na poziomie 62,9 mln.
więcej
|
Wirtualna Polska inwestuje w e-podróżnik.pl: 13 proc. akcji za 7,7 mln zł
Wirtualna Polska Holding za 7,7 mln zł kupiła 13 proc. akcji spółki Teroplan, właściciela serwisu e-podróżnik.pl do planowania podróży autobusowych i kolejowych. To kolejna inwestycja Wirtualnej Polski w segmencie turystycznego e-commerce.
więcej
|
Party.pl przed Viva.pl i Wysokieobcasy.pl na czele serwisów pism kobiecych, w dół Womenshealth.pl i Cosmopolitan.pl
Wśród serwisów dla kobiet zdecydowanym liderem pod względem liczby użytkowników i odsłon jest Party.pl. W skali roku duże wzrosty zanotowały Wysokieobcasy.pl i Glamour.pl, a sporo straciły Womenshealth.pl i Cosmopolitan.pl. Wśród witryn agregujących treści z różnych pism najpopularniejsze są Polki.pl.
więcej
|
Youtuber chciał się rozliczyć ryczałtem za reklamy, skarbówka mówi "nie"
Krajowa Informacja Skarbowa poinformowała jednego z vlogerów, że za reklamy na YouTube ma się rozliczać na zasadach ogólnych, a nie przez ryczałt. To oznacza, że będzie musiał odprowadzić do fiskusa podatek według stawek 18 lub 32 procent, a nie 8,5 i 12,5 procent.
więcej
|
Łukasz Grass rezygnuje z funkcji redaktora naczelnego Business Insider Polska, stawia na własną firmę
Z końcem kwietnia Łukasz Grass przestanie pełnić funkcję redaktora naczelnego serwisu Business Insider Polska (należącego do Ringier Axel Springer Polska), przy czym będzie z nim dalej współpracował. - Chcę wrócić do budowania swojej firmy. Nie mogę już zaangażować się w takim stopniu w Business Insidera i to jedyny powód mojej rezygnacji - tłumaczy dziennikarz.
więcej
|
UOKiK ostrzega przed serwisami FutureNet i FutureAdPro. ,,To mogą być piramidy, nie kupujcie pakietów"
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał oficjalne ostrzeżenie przed serwisem FutureNet i związaną z nim platformą reklamową FutureAdPro. Regulator podejrzewa, że są to piramidy biznesowe i zwraca uwagę, że postępowanie w ich sprawie prowadzi prokuratura.
więcej
|
Wyzwanie #Trashtag challenge podbija internet. Zachęca do sprzątania śmieci w okolicy
#Trashtag challenge to nowa akcja w internecie w ramach kolejnego cyklu wyzwań. Chodzi o to, żeby zrobić zdjęcie zanieczyszczonemu miejscu, posprzątać je i ponownie zrobić sobie zdjęcie. Ekspert w rozmowie z Wirtualnemedia.pl ocenia, że kampania to „przejaw tego, jak potężnym narzędziem może być internet”.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Mali i średni przedsiębiorcy podzieleni w sprawie zakazu handlu w niedzielę
Przedsiębiorcy reprezentujący małe i średnie firmy są mocno podzieleni w sprawie ograniczeń niedzielnego handlu. Co piąty badany popiera wprowadzenie całkowitego zakazu, tyle samo za najwłaściwsze uznaje wprowadzenie gwarancji dwóch wolnych niedziel dla każdego pracownika. Prawie 40 proc. opowiada się za brakiem jakichkolwiek ograniczeń - wynika z badania Maison & Partners przeprowadzonego na zlecenie Związku Przedsiębiorców i Pracodawców.
więcej
|
|
|