Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 26 Marca 2019
 
 
 
Apple zapowiada na jesień serwis VOD Apple TV+. ,,Robi to samo co Real Madryt"
 
Apple zaprezentował wczoraj odnowioną wersję serwisu Apple TV z dostępem do kanałów telewizyjnych oraz oferty HBO, Showtime i Starz. Koncern zapowiedział także własną platformę VOD o nazwie Apple TV+, na której pojawią się treści od takich twórców jak Steven Spielberg, Oprah Winfrey czy J.J. Abrams. - Apple robi to samo co Real Madryt w piłce nożnej, kupuje gwiazdy które mają gwarantować sukces. Ciekawym ruchem jest wprowadzenie oferty do ekosystemu Smart TV, zaś kluczowym elementem decydującym o sukcesie będą dopasowanie treści i cena - oceniają w rozmowie z Wirtualnemedia.pl eksperci branży VOD i segmentu cyfrowego. więcej
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
 
Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. materiał partnerski więcej
 
 
Agora zwolni 153 osoby. Tworzy 5 mln zł rezerwy
 
Agora i jej poligraficzna spółka zależna osiągnęły porozumienie ze związkiem zawodowym i radą pracowników co do przeprowadzenia zwolnień grupowych obejmujących do 153 pracowników dwóch drukarni. Zwalniani dostaną dodatkowo rekompensaty w wysokości dwumiesięcznej pensji zasadniczej. W związku z kosztami zwolnień Agora utworzy rezerwę wynoszącą ok. 5 mln zł. więcej
 
 
Polski rynek reklamowy zyska w br. 5,3 proc. Telewizja 3,1 proc. w górę, internet - 12,1 proc.
 
Agencja mediowa Zenith prognozuje, że w br. wartość rynku reklamowego w Polsce zwiększy się o 5,3 proc. do 8,02 mld zł, a na całym świecie - o 4,7 proc. do 623 mld dolarów.  W Polsce udział reklamy telewizyjnej ma zmaleć poniżej 50 proc., a w skali globalnej outdoor zyskać więcej niż reklama tv. więcej
 
 
Główne emisje show ,,Big Brother" ogląda 1,34 mln widzów w TVN7
 
Przez pierwszy tydzień główne emisje „Big Brothera” w TVN7 codziennie o godz. 20.00 oglądało średnio 1,34 mln widzów. „Big Brother Nocą” śledziło 352 tys. osób, a wyemitowany w zeszłą niedzielę „Big Brother Tydzień” zainteresował 1,10 mln widzów. więcej
 
 
Była prezes Wisły Kraków żąda przeprosin i 250 tys. zł od Krzysztofa Stanowskiego za tekst na Weszło
 
Marzena Sarapata, była prezes klubu piłkarskiego Wisła Kraków, domaga się od szefa Weszlo.com Krzysztofa Stanowskiego przeprosin i 250 tys. zł zadośćuczynienia za jego tekst o nieprawidłowościach w zarządzaniu przez nią klubem. - Na miejscu kibiców Wisły trzymałbym kciuki za ten proces z Sarapatą. Mnóstwo osób musiałoby zeznawać pod przysięgą i z tego co widzę należałoby na czynniki pierwsze rozłożyć wszystko, co działo się z klubem przez ostatnie lata - skomentował. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
W TVP1 i TVP2 mniej informacji i dokumentów, w TVP Info więcej publicystyki więcej
 
Cyfrowy Polsat z Netią zatrudnia 7,1 tys. osób. Zarząd zarobił 23,6 mln zł, 11 mln zł dla Tobiasa Solorza więcej
 
Piotr Pałka zawieszony w zarządzie Telewizji Polskiej. Jacek Kurski odzyskał pełnię władzy w TVP więcej
 
Aleksander Kutela: Podcasty to konsekwencja naszej strategii więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Starszy/ Specjalista ds. Promocji TVN
Specjalista ds. Sprzedaży TVN
(Młodszy) Specjalista ds. Sprzedaży Bezpośredniej TVN
Specjalista ds. Planowania i Zakupu Produktu Reklamowego TVN
Redaktor Online w Serwisie Wizaż.pl Edipresse Polska
operator / montażysta Polskieradio.pl
Kierownik produkcji do działu multimedialnego Polskieradio.pl
Młodszy Konsultant ds. Analiz Sprzedaży Online TVN
Redaktor Polskieradio.pl
Redaktor działu ,,Historia" Polskieradio.pl
Redaktor social media Polskieradio.pl
Fotograf / Fotoedytor Polskieradio.pl
Menadżer ds. sprzedaży B2B Ringier Axel Springer Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Główne emisje show ,,Big Brother" ogląda 1,34 mln widzów w TVN7

Przez pierwszy tydzień główne emisje „Big Brothera” w TVN7 codziennie o godz. 20.00 oglądało średnio 1,34 mln widzów. „Big Brother Nocą” śledziło 352 tys. osób, a wyemitowany w zeszłą niedzielę „Big Brother Tydzień” zainteresował 1,10 mln widzów. więcej

Cyfrowy Polsat chce sprzedać obligacje za 1 mld zł, żeby refinansować zadłużenie

Zarząd Cyfrowego Polsatu zdecydował, że spółka wyemituje niezabezpieczone obligacje o łącznej wartości do 1 mld zł, żeby refinansować zadłużenie z obligacji, które musi wykupić do lipca 2021 roku. Nowe obligacje będą sprzedawane na maksymalnie 7 lat. więcej

Cyfrowy Polsat wprowadza usługę IPTV z dekoderem Evobox IP. Ceny od 20 do 120 zł miesięcznie

W ofercie Cyfrowego Polsat pojawiła się IPTV, czyli telewizja kablowa oferowana przez internet szerokopasmowy za pomocą dekodera Evobox IP. Usługa obejmuje do 152 stacji, jest oferowana w analogicznych pakietach jak telewizja satelitarna. więcej

,,Rodzinka.pl" straciła 360 tys. widzów. TVP2 stacją trzeciego wyboru

Czternasty sezon „Rodzinki.pl” ogląda średnio 796 tys. widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. oglądalność serialu spadła o 360 tys. osób. TVP2 w paśmie jego emisji zajmuje trzecie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki”. więcej

200 tys. widzów ,,Rodzinnego interesu" w TV Puls

Nowy serial Telewizji Puls „Rodzinny interes” po trzech tygodniach emisji śledzi średnio 199 tys. osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej stacja w tym paśmie notuje delikatny wzrost oglądalności. więcej

,,Sanatorium miłości" i ,,Rolnik szuka żony" z odcinkami specjalnymi na Wielkanoc

W Wielką Sobotę 20 kwietnia br. stacja TVP1 wyemituje świąteczny odcinek reality-show „Sanatorium miłości”, w którym wystąpią uczestnicy pierwszej edycji programu. Jedynka chce także w święta pokazać pilotowy odcinek nowej edycji „Rolnik szuka żony” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

HBO organizuje z akcją krwiodawstwa ,,Bleed For The Throne - oddaj krew!" (wideo)

W okresie od 26 do 30 marca 2019 br. w Warszawie odbywać się będzie akcja krwiodawstwa „Bleed For The Throne - oddaj krew!”. Wydarzenie jest organizowane przez HBO i Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie. więcej

TVP1 nowym liderem. Mecze Polska-Łotwa i Austria-Polska hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość” i oraz dwa eliminacyjne mecze reprezentacji Polski do Euro 2020. Wśród stacji w 4+ na pierwsze miejsce awansowała TVP1, a w 16-49 nowym liderem został Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Ponad milion złotych z akcji "Reklama dzieciom" w 2018 roku

W ramach charytatywnej akcji Telewizji Polskiej "Reklama dzieciom" w 2018 roku zebrano 1,07 mln złotych. Beneficjentami akcji zostało ponad 60 organizacji. więcej

Serial ,,Belfer" po raz pierwszy w odkodowanym kanale Ale Kino+

W niedzielę 7 kwietnia br. z okazji 20-lecia istnienia Ale Kino+ kanał filmowy rozpocznie emisję pierwszego sezonu serialu premium „Belfer” z Maciejem Stuhrem w roli głównej. Produkcja zadebiutowała w 2016 roku w Canal+. więcej

Anna Lewandowska reporterką ,,Dzień dobry TVN"

Anna Lewandowska dołączyła do redakcji morning-show „Dzień dobry TVN” i jako reporterka poprowadzi autorski cykl „Sztuki walki”. Kolejne odcinki w paśmie śniadaniowym będą emitowane we wtorki co dwa tygodnie. więcej

HBO GO: ,,The Act", ,,Słodkie kłamstewka: Perfekcjonistki", ,,Wiktoria 3", ,,Templariusze 2" i ,,Gomorra 4"

W marcu br. w ofercie platformy HBO GO pojawiły się dwa nowe seriale - „The Act” i „Słodkie kłamstewka: Perfekcjonistki”. Użytkownicy mogą oglądać także kontynuacje seriali „Wiktoria”, „Templariusze” czy „Gomorra”. więcej

Policja wytyka ,,Faktom" i ,,GW" fake newsa: nastolatki nie jeździły przy pomniku smoleńskim, tylko wskakiwały na niego (wideo)

W weekend część mediów poinformowała, że dwójka nastolatków została zatrzymana przez policję za jazdę na hulajnogach wokół pomnika ofiar katastrofy smoleńskiej. W niedzielę w „Faktach” pokazano prześmiewczy materiał na ten temat. W odpowiedzi stołeczna policja opublikowała nagranie pokazujące, jak nastolatki wjeżdżają hulajnogami na dolną część monumentu. - Zachęcamy „Fakty” TVN do obejrzenia naszego filmu, a nie tworzenia fikcji - skomentowała policja. więcej

"Perry Mason" - nowy serial HBO. Matthew Rhys zagra ikonicznego adwokata

Legendarny fikcyjny adwokat Perry Mason pojawi się w nowym serialu HBO pod tym samym tytułem. W roli tytułowej wystąpi Matthew Rhys. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
RMF FM najchętniej słuchane w Lublinie. Trójka awansowała na podium

Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od września ub.r. do lutego br. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają: Trójka i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Polski rynek reklamowy zyska w br. 5,3 proc. Telewizja 3,1 proc. w górę, internet - 12,1 proc.

Agencja mediowa Zenith prognozuje, że w br. wartość rynku reklamowego w Polsce zwiększy się o 5,3 proc. do 8,02 mld zł, a na całym świecie - o 4,7 proc. do 623 mld dolarów.  W Polsce udział reklamy telewizyjnej ma zmaleć poniżej 50 proc., a w skali globalnej outdoor zyskać więcej niż reklama tv. więcej

PKP Intercity chce mieć program lojalnościowy, szuka agencji do obsługiwania go

PKP Intercity planuje wprowadzić program lojalnościowy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Będzie szukać firmy, która zajmie się jego wdrożeniem i utrzymaniem. więcej

T-Mobile zapowiada kampanię "Bez nonsensów" o jakości obsługi klienta (wideo)

Ruszyła teaserowa odsłona kampanii wizerunkowej T-Mobile, w której operator zwraca uwagę na wybrane problemy w zakresie obsługi klientów telekomów. Akcję realizuje departament zarządzania marką T-Mobile, DDB&Tribal, MIndshare oraz VMLY&R. więcej

Lokalni browarnicy w reklamie piwa Żywiec (wideo)

Bohaterami nowej reklamy piwa Żywiec „Chce się Ż” są piwowarzy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej. więcej

,,Jesteśmy z Wami" - MEN przed egzaminami wspiera uczniów i chwali się podwyżkami dla nauczycieli (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania Ministerstwa Edukacji Narodowej, której bohaterami są uczniowie przygotowujący się do egzaminu ósmoklasistów i matury. Akcja obejmuje telewizję oraz internet. więcej

KER: reklama Proliveru o jajecznicy z boczkiem sugerowała nieprawdziwe właściwości preparatu (wideo)

Komisja Etyki Reklamy orzekła, że spot radiowy i telewizyjny preparatu na dolegliwości wątroby Proliver (Aflofarm Farmacja Polska) mógł wprowadzić w błąd, nadużywać zaufania odbiorców lub wykorzystywać ich brak doświadczenia lub wiedzy. więcej

Opel na 120. urodziny reklamuje się hasłem ,,My produkujemy auta, Wy tworzycie historie"

Wystartowała urodzinowa kampania Opla. Działania pod hasłem „My produkujemy auta, Wy tworzycie historie” przygotowały McCann, Mediacom i Digital Kingdom. więcej

Ponad milion złotych z akcji "Reklama dzieciom" w 2018 roku

W ramach charytatywnej akcji Telewizji Polskiej "Reklama dzieciom" w 2018 roku zebrano 1,07 mln złotych. Beneficjentami akcji zostało ponad 60 organizacji. więcej

Magdalena Niewińska sales directorem w Polsat Media. Marcin Stępniak i Paweł Melon na nowych stanowiskach

Z początkiem kwietnia br. Magdalena Niewińska obejmie stanowisko sales directora, Marcin Stępniak zostanie business process directorem, a Paweł Melon będzie pełnić funkcję product development directora w biurze reklamy Polsat Media. To nowe stanowiska w strukturze biura reklamy. więcej

Carrefour Polska i Procter&Gamble rozdają eko-worki na śmieci w akcji promujące segregowanie odpadów

Koncern Procter & Gamble, właściciel takich marek, jak Areil, Lenor wspólnie z siecią marketów Carrefour rozpoczęły ogólnopolski program „Przyszłość naszej planety wybierasz dziś”. Będą w niej zachęcać do odpowiedzialnej segregacji odpadów opakowaniowych. więcej

Outman, Outfoot i Outfit uczą w reklamie Sizeer jak zostać bohaterem ulicy (wideo)

Multibrandowa sieć odzieżowa Sizeer rozpoczęła pierwszą z serii tegorocznych kampanii, w której pokazuje jak zostać „bohaterem ulicy”. To, co, jak, gdzie i dlaczego kupić podpowiadają Outman, Outfoot i Outfit – trójka Street Heroes. więcej

Wiewiórka ratuje imprezę w reklamie Felixa

Ruszyła kampania reklamowa orzeszków ziemnych Felix (produkowanych przez Intersnack Poland). Ponownie występuje w niej rezolutna wiewiórka. więcej

Kubuś zachęca najmłodszych do treningów karate

Rusza kolejna odsłona kampanii soków Kubuś (Grupa Maspex), zachęcająca najmłodszych odbiorców do aktywności fizycznej. Działania przygotowały Brasil i Starcom. więcej

360 Content Team włączony do biura reklamy Grupy Super Express. Szefem Anna Sobota

360 Content Team został przeniesiony w ramach Grupy ZPR Media do struktury biura reklamy Grupy Super Express. Zarządza nim Anna Sobota. więcej

Kampania z półnagimi rowerzystami promująca jazdę w kaskach oskarżana o seksizm

Prowadzona przez niemieckie ministerstwo transportu kampania, która ma promować bezpieczną jazdę na rowerze wzbudziła wiele kontrowersji, a resort oskarżono o seksizm. Niemiecka Rada Bezpieczeństwa Drogowego (DVR) broni się, że zwracanie uwagi ratowane jest życie. więcej

Alior Bank promuje elastyczny rachunek dla przedsiębiorców

Ruszyła kampania reklamowa Alior Banku, skierowana do klientów biznesowych. Przygotowały ją PZL i Wavemaker. więcej

Paweł Tatur dyrektorem marketingu Auto Fus Group

Paweł Tatur awansował na nowo utworzone stanowisko head of marketing w Auto Fus Group. więcej

Steven Spielberg, JJ Abrams i inne gwiazdy filmu zabierają widza za kulisy Apple TV+ (wideo)

Apple zadebiutował z nowym krótkometrażowym filmem „Storytellers”. Powstał on z myślą o Apple TV+, a jego bohaterowie, wśród których są m.in. Steven Spielberg, Sofia Coppola czy Reese Witherspoon wprowadzają widza w świat swojego rzemiosła. więcej

Szampony Herbal Essences w butelkach z plastiku zebranego na plażach

Koncern Procter&Gamble we współpracy z TerraCycle, firmą zajmującą się gospodarką odpadami TerraCycle stworzył serię nadających się do recyklingu butelek szamponów i odżywek zawierających 25 proc. plastiku pochodzącego z plaż. Sprzedaje w nich szampony Herbal Essences. więcej

Mary Kay klientem Valkea

Agencja marketingowa Valkea rozpoczęła obsługę firmy kosmetycznej Mary Kay w mediach społecznościowych. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Agora zwolni 153 osoby. Tworzy 5 mln zł rezerwy

Agora i jej poligraficzna spółka zależna osiągnęły porozumienie ze związkiem zawodowym i radą pracowników co do przeprowadzenia zwolnień grupowych obejmujących do 153 pracowników dwóch drukarni. Zwalniani dostaną dodatkowo rekompensaty w wysokości dwumiesięcznej pensji zasadniczej. W związku z kosztami zwolnień Agora utworzy rezerwę wynoszącą ok. 5 mln zł. więcej

Tomasz Lis spisał wspomnienia o Pawle Adamowiczu, za miesiąc premiera książki

Tomasz Lis, redaktor naczelny "Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska) napisał książkę o zamordowanym Pawle Adamowiczu. W „Umrzeć za Gdańsk. 12 rozmów o Pawle Adamowiczu, wolności i magii Gdańska” rozmawia z osobami, które wspominają prezydenta Gdańska. więcej

Apple zapowiada serwis Apple News+. Ponad 300 tytułów prasowych w cenie 9,99 dolarów miesięcznie

Koncern Apple przedstawił internetowy serwis o nazwie Apple News+. W ramach miesięcznej subskrypcji w wysokości 9,99 dolarów użytkownicy otrzymają dostęp do ponad 300 tytułów prasowych, wśród nich są „National Geographic”, „Vogue”, „Time” i „Wall Street Journal”. Na początek platforma pojawi się w USA i Kanadzie. więcej

Prezes Ruchu: bez redukcji długów u wydawców czeka nas upadłość. Spółka nadal ze stratami - potrzebuje 100-120 mln zł

Zobowiązania Ruchu wobec wydawców objęte postępowaniami układowymi wynoszą 162 mln, z czego spółka chce umorzenia 124 mln zł. Głosowania nad układami zaplanowano na 15 kwietnia. - Spółka nie ma alternatywy. Jeśli nie układ, który proponujemy, to jedyną opcją jest upadłość - ocenia prezes Ruchu Miłosz Szulc. więcej

Bauer Media Group wprowadza usługi marketingu i sprzedaży

Grupa Bauer Media wejdzie w sektor usług marketingowych i sprzedaży. W ramach nowej strategii biznesowej skoncentruje się na rynku małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). więcej

Ruszył cykl multimedialnych reportaży ,,Brexitowe dylematy" na Wyborcza.pl

Od poniedziałku, 25 marca br. „Gazeta Wyborcza” (Agora) ruszyła z cyklem multimedialnych reportaży „Brexitowe dylematy” na Wyborcza.pl. Na swoich łamach przedstawi dwanaście historii w serii rozmów z imigrantami z krajów Unii Europejskiej w Wielkiej Brytanii. więcej

Magazyn ,,Kuchnia" będzie dwumiesięcznikiem. Nowe działy i autorzy

We wtorek, 26 marca br. ukaże się nowa odsłona pisma kulinarnego „Kuchnia” (Agora), które od kwietniowego wydania będzie dwumiesięcznikiem. Będzie zawierało także więcej porad, przepisów i autorskich sesji kulinarnych. Na jego łamach pojawią się również nowi autorzy i felietoniści oraz rubryki. Magazyn będzie miał również większą objętość i grubszą okładkę. więcej

,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży w styczniu

W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w styczniu br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

360 Content Team włączony do biura reklamy Grupy Super Express. Szefem Anna Sobota

360 Content Team został przeniesiony w ramach Grupy ZPR Media do struktury biura reklamy Grupy Super Express. Zarządza nim Anna Sobota. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Apple zapowiada na jesień serwis VOD Apple TV+. ,,Robi to samo co Real Madryt"

Apple zaprezentował wczoraj odnowioną wersję serwisu Apple TV z dostępem do kanałów telewizyjnych oraz oferty HBO, Showtime i Starz. Koncern zapowiedział także własną platformę VOD o nazwie Apple TV+, na której pojawią się treści od takich twórców jak Steven Spielberg, Oprah Winfrey czy J.J. Abrams. - Apple robi to samo co Real Madryt w piłce nożnej, kupuje gwiazdy które mają gwarantować sukces. Ciekawym ruchem jest wprowadzenie oferty do ekosystemu Smart TV, zaś kluczowym elementem decydującym o sukcesie będą dopasowanie treści i cena - oceniają w rozmowie z Wirtualnemedia.pl eksperci branży VOD i segmentu cyfrowego. więcej

Polski rynek reklamowy zyska w br. 5,3 proc. Telewizja 3,1 proc. w górę, internet - 12,1 proc.

Agencja mediowa Zenith prognozuje, że w br. wartość rynku reklamowego w Polsce zwiększy się o 5,3 proc. do 8,02 mld zł, a na całym świecie - o 4,7 proc. do 623 mld dolarów.  W Polsce udział reklamy telewizyjnej ma zmaleć poniżej 50 proc., a w skali globalnej outdoor zyskać więcej niż reklama tv. więcej

Była prezes Wisły Kraków żąda przeprosin i 250 tys. zł od Krzysztofa Stanowskiego za tekst na Weszło

Marzena Sarapata, była prezes klubu piłkarskiego Wisła Kraków, domaga się od szefa Weszlo.com Krzysztofa Stanowskiego przeprosin i 250 tys. zł zadośćuczynienia za jego tekst o nieprawidłowościach w zarządzaniu przez nią klubem. - Na miejscu kibiców Wisły trzymałbym kciuki za ten proces z Sarapatą. Mnóstwo osób musiałoby zeznawać pod przysięgą i z tego co widzę należałoby na czynniki pierwsze rozłożyć wszystko, co działo się z klubem przez ostatnie lata - skomentował. więcej

Pierwsza kara w Polsce dot. RODO - 1 mln zł kary za nieinformowanie o przetwarzaniu danych przedsiębiorców

Urząd Ochrony Danych Osobowych nałożył pierwszą znaczącą karę za naruszenie przepisów obowiązującego od maja ub.r. RODO. 1 mln zł ma zapłacić firma, która zbierała dane osób prowadzących działalność gospodarczą, nie informując ich o tym. więcej

LinkedIn wprowadza funkcję umawiania terminu i miejsca spotkań biznesowych

Serwis LinkedIn zaoferował użytkownikom nową funkcję, dzięki której mogą oni szybko i wygodnie umawiać się na biznesowe spotkania. Opcja pozwala zarówno na uzgodnienie terminu dogodnego dla obu stron, jak też miejsca planowanego spotkania. więcej

,,Chambers" od 26 kwietnia w Netfliksie. Nowy serial z Umą Thurman

W piątek, 26 kwietnia br. odbędzie się premiera nowego serialu Netflixa „Chambers”. W rolach głównych występują Uma Thurman, Tony Goldwyn i Sivan Alyra Rose. więcej

Druga edycja Business Insider Trends Festival w październiku 2019 roku

Serwis Business Insider Polska zorganizuje drugą edycję konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się w Warszawie w dniach 2 i 3 października 2019 roku. Podczas wydarzenia zostaną zaprezentowane najnowsze trendy w biznesie i innych dziedzinach, a prelegenci mają występować na czterech różnych scenach tematycznych. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Ponad 60 proc. Polaków nie przeczytało w ubiegłym roku żadnej książki

Jedynie 37 proc. Polaków przeczytało w ubiegłym roku co najmniej jedną książkę, 28 proc. nie ma w domu ani jednego egzemplarza- pokazują wstępne wyniki badania czytelnictwa autorstwa Biblioteki Narodowej. Ponad 60 procent badanych nie przeczytało w ubiegłym roku żadnej książki. więcej

Dla większości Polaków program "500 plus" na każde dziecko jest sprawiedliwy społecznie

53 proc. Polaków sądzi, że "500 plus" na każde dziecko jest sprawiedliwe społecznie. Jednak w obliczu braku funduszy na podwyżki dla nauczycieli czy świadczenia dla osób z niepełnosprawnościami, rozszerzenie tego programu socjalnego jest nie w porządku - sądzi z kolei 61 proc. badanych serwisu ciekaweliczby.pl na panelu Ariadna. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Cyfrowe oblicze PR tematem przewodnim Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2019

Kongres Profesjonalistów Public Relations 2019 już 25 i 26 kwietnia w Rzeszowie. W tym roku czołowi eksperci z branży komunikacji będą rozmawiać o kryzysach wizerunkowych oraz nowych technologiach i narzędziach wykorzystywanych w public relations. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Apple zapowiada serwis Apple News+. Ponad 300 tytułów prasowych w cenie 9,99 dolarów miesięcznie
T-Mobile zapowiada kampanię "Bez nonsensów" o jakości obsługi klienta (wideo)
Apple wprowadza Apple Card - własną kartę kredytową z systemem cash back
The Dust przygotuje grę wideo i mobilną ma motywach Cyklu Inkwizytorskiego Jacka Piekary
Xiaomi z większym zyskiem i przychodami, motorem wzrostów rynki międzynarodowe
LinkedIn wprowadza funkcję umawiania terminu i miejsca spotkań biznesowych
 
 
 
GOSPODARKA
 
Apple wprowadza Apple Card - własną kartę kredytową z systemem cash back
Dla większości Polaków program "500 plus" na każde dziecko jest sprawiedliwy społecznie
Carrefour Polska i Procter&Gamble rozdają eko-worki na śmieci w akcji promujące segregowanie odpadów
Polskie startupy oczekują od funduszy VC wsparcia i eksperckiej wiedzy
PZU wspólnie z Alior Bankiem wprowadzą platformę pożyczkową Cash
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Ponad 60 proc. Polaków nie przeczytało w ubiegłym roku żadnej książki
Serial ,,Belfer" po raz pierwszy w odkodowanym kanale Ale Kino+
,,Chambers" od 26 kwietnia w Netfliksie. Nowy serial z Umą Thurman
HBO GO: ,,The Act", ,,Słodkie kłamstewka: Perfekcjonistki", ,,Wiktoria 3", ,,Templariusze 2" i ,,Gomorra 4"
"Perry Mason" - nowy serial HBO. Matthew Rhys zagra ikonicznego adwokata
Horror "To my" podbija kina
Film "Rocketman" tylko dla dorosłych. Przez erotykę i narkotyki
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj