|
|
|
|
|
|
|
Główne emisje show ,,Big Brother" ogląda 1,34 mln widzów w TVN7
Przez pierwszy tydzień główne emisje „Big Brothera” w TVN7 codziennie o godz. 20.00 oglądało średnio 1,34 mln widzów. „Big Brother Nocą” śledziło 352 tys. osób, a wyemitowany w zeszłą niedzielę „Big Brother Tydzień” zainteresował 1,10 mln widzów.
więcej
|
Cyfrowy Polsat chce sprzedać obligacje za 1 mld zł, żeby refinansować zadłużenie
Zarząd Cyfrowego Polsatu zdecydował, że spółka wyemituje niezabezpieczone obligacje o łącznej wartości do 1 mld zł, żeby refinansować zadłużenie z obligacji, które musi wykupić do lipca 2021 roku. Nowe obligacje będą sprzedawane na maksymalnie 7 lat.
więcej
|
Cyfrowy Polsat wprowadza usługę IPTV z dekoderem Evobox IP. Ceny od 20 do 120 zł miesięcznie
W ofercie Cyfrowego Polsat pojawiła się IPTV, czyli telewizja kablowa oferowana przez internet szerokopasmowy za pomocą dekodera Evobox IP. Usługa obejmuje do 152 stacji, jest oferowana w analogicznych pakietach jak telewizja satelitarna.
więcej
|
,,Rodzinka.pl" straciła 360 tys. widzów. TVP2 stacją trzeciego wyboru
Czternasty sezon „Rodzinki.pl” ogląda średnio 796 tys. widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. oglądalność serialu spadła o 360 tys. osób. TVP2 w paśmie jego emisji zajmuje trzecie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
więcej
|
200 tys. widzów ,,Rodzinnego interesu" w TV Puls
Nowy serial Telewizji Puls „Rodzinny interes” po trzech tygodniach emisji śledzi średnio 199 tys. osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej stacja w tym paśmie notuje delikatny wzrost oglądalności.
więcej
|
,,Sanatorium miłości" i ,,Rolnik szuka żony" z odcinkami specjalnymi na Wielkanoc
W Wielką Sobotę 20 kwietnia br. stacja TVP1 wyemituje świąteczny odcinek reality-show „Sanatorium miłości”, w którym wystąpią uczestnicy pierwszej edycji programu. Jedynka chce także w święta pokazać pilotowy odcinek nowej edycji „Rolnik szuka żony” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
HBO organizuje z akcją krwiodawstwa ,,Bleed For The Throne - oddaj krew!" (wideo)
W okresie od 26 do 30 marca 2019 br. w Warszawie odbywać się będzie akcja krwiodawstwa „Bleed For The Throne - oddaj krew!”. Wydarzenie jest organizowane przez HBO i Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie.
więcej
|
TVP1 nowym liderem. Mecze Polska-Łotwa i Austria-Polska hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość” i oraz dwa eliminacyjne mecze reprezentacji Polski do Euro 2020. Wśród stacji w 4+ na pierwsze miejsce awansowała TVP1, a w 16-49 nowym liderem został Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ponad milion złotych z akcji "Reklama dzieciom" w 2018 roku
W ramach charytatywnej akcji Telewizji Polskiej "Reklama dzieciom" w 2018 roku zebrano 1,07 mln złotych. Beneficjentami akcji zostało ponad 60 organizacji.
więcej
|
Serial ,,Belfer" po raz pierwszy w odkodowanym kanale Ale Kino+
W niedzielę 7 kwietnia br. z okazji 20-lecia istnienia Ale Kino+ kanał filmowy rozpocznie emisję pierwszego sezonu serialu premium „Belfer” z Maciejem Stuhrem w roli głównej. Produkcja zadebiutowała w 2016 roku w Canal+.
więcej
|
Anna Lewandowska reporterką ,,Dzień dobry TVN"
Anna Lewandowska dołączyła do redakcji morning-show „Dzień dobry TVN” i jako reporterka poprowadzi autorski cykl „Sztuki walki”. Kolejne odcinki w paśmie śniadaniowym będą emitowane we wtorki co dwa tygodnie.
więcej
|
HBO GO: ,,The Act", ,,Słodkie kłamstewka: Perfekcjonistki", ,,Wiktoria 3", ,,Templariusze 2" i ,,Gomorra 4"
W marcu br. w ofercie platformy HBO GO pojawiły się dwa nowe seriale - „The Act” i „Słodkie kłamstewka: Perfekcjonistki”. Użytkownicy mogą oglądać także kontynuacje seriali „Wiktoria”, „Templariusze” czy „Gomorra”.
więcej
|
Policja wytyka ,,Faktom" i ,,GW" fake newsa: nastolatki nie jeździły przy pomniku smoleńskim, tylko wskakiwały na niego (wideo)
W weekend część mediów poinformowała, że dwójka nastolatków została zatrzymana przez policję za jazdę na hulajnogach wokół pomnika ofiar katastrofy smoleńskiej. W niedzielę w „Faktach” pokazano prześmiewczy materiał na ten temat. W odpowiedzi stołeczna policja opublikowała nagranie pokazujące, jak nastolatki wjeżdżają hulajnogami na dolną część monumentu. - Zachęcamy „Fakty” TVN do obejrzenia naszego filmu, a nie tworzenia fikcji - skomentowała policja.
więcej
|
"Perry Mason" - nowy serial HBO. Matthew Rhys zagra ikonicznego adwokata
Legendarny fikcyjny adwokat Perry Mason pojawi się w nowym serialu HBO pod tym samym tytułem. W roli tytułowej wystąpi Matthew Rhys.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polski rynek reklamowy zyska w br. 5,3 proc. Telewizja 3,1 proc. w górę, internet - 12,1 proc.
Agencja mediowa Zenith prognozuje, że w br. wartość rynku reklamowego w Polsce zwiększy się o 5,3 proc. do 8,02 mld zł, a na całym świecie - o 4,7 proc. do 623 mld dolarów. W Polsce udział reklamy telewizyjnej ma zmaleć poniżej 50 proc., a w skali globalnej outdoor zyskać więcej niż reklama tv.
więcej
|
PKP Intercity chce mieć program lojalnościowy, szuka agencji do obsługiwania go
PKP Intercity planuje wprowadzić program lojalnościowy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Będzie szukać firmy, która zajmie się jego wdrożeniem i utrzymaniem.
więcej
|
T-Mobile zapowiada kampanię "Bez nonsensów" o jakości obsługi klienta (wideo)
Ruszyła teaserowa odsłona kampanii wizerunkowej T-Mobile, w której operator zwraca uwagę na wybrane problemy w zakresie obsługi klientów telekomów. Akcję realizuje departament zarządzania marką T-Mobile, DDB&Tribal, MIndshare oraz VMLY&R.
więcej
|
Lokalni browarnicy w reklamie piwa Żywiec (wideo)
Bohaterami nowej reklamy piwa Żywiec „Chce się Ż” są piwowarzy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej.
więcej
|
,,Jesteśmy z Wami" - MEN przed egzaminami wspiera uczniów i chwali się podwyżkami dla nauczycieli (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania Ministerstwa Edukacji Narodowej, której bohaterami są uczniowie przygotowujący się do egzaminu ósmoklasistów i matury. Akcja obejmuje telewizję oraz internet.
więcej
|
KER: reklama Proliveru o jajecznicy z boczkiem sugerowała nieprawdziwe właściwości preparatu (wideo)
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że spot radiowy i telewizyjny preparatu na dolegliwości wątroby Proliver (Aflofarm Farmacja Polska) mógł wprowadzić w błąd, nadużywać zaufania odbiorców lub wykorzystywać ich brak doświadczenia lub wiedzy.
więcej
|
Opel na 120. urodziny reklamuje się hasłem ,,My produkujemy auta, Wy tworzycie historie"
Wystartowała urodzinowa kampania Opla. Działania pod hasłem „My produkujemy auta, Wy tworzycie historie” przygotowały McCann, Mediacom i Digital Kingdom.
więcej
|
Ponad milion złotych z akcji "Reklama dzieciom" w 2018 roku
W ramach charytatywnej akcji Telewizji Polskiej "Reklama dzieciom" w 2018 roku zebrano 1,07 mln złotych. Beneficjentami akcji zostało ponad 60 organizacji.
więcej
|
Magdalena Niewińska sales directorem w Polsat Media. Marcin Stępniak i Paweł Melon na nowych stanowiskach
Z początkiem kwietnia br. Magdalena Niewińska obejmie stanowisko sales directora, Marcin Stępniak zostanie business process directorem, a Paweł Melon będzie pełnić funkcję product development directora w biurze reklamy Polsat Media. To nowe stanowiska w strukturze biura reklamy.
więcej
|
Carrefour Polska i Procter&Gamble rozdają eko-worki na śmieci w akcji promujące segregowanie odpadów
Koncern Procter & Gamble, właściciel takich marek, jak Areil, Lenor wspólnie z siecią marketów Carrefour rozpoczęły ogólnopolski program „Przyszłość naszej planety wybierasz dziś”. Będą w niej zachęcać do odpowiedzialnej segregacji odpadów opakowaniowych.
więcej
|
Outman, Outfoot i Outfit uczą w reklamie Sizeer jak zostać bohaterem ulicy (wideo)
Multibrandowa sieć odzieżowa Sizeer rozpoczęła pierwszą z serii tegorocznych kampanii, w której pokazuje jak zostać „bohaterem ulicy”. To, co, jak, gdzie i dlaczego kupić podpowiadają Outman, Outfoot i Outfit – trójka Street Heroes.
więcej
|
Wiewiórka ratuje imprezę w reklamie Felixa
Ruszyła kampania reklamowa orzeszków ziemnych Felix (produkowanych przez Intersnack Poland). Ponownie występuje w niej rezolutna wiewiórka.
więcej
|
Kubuś zachęca najmłodszych do treningów karate
Rusza kolejna odsłona kampanii soków Kubuś (Grupa Maspex), zachęcająca najmłodszych odbiorców do aktywności fizycznej. Działania przygotowały Brasil i Starcom.
więcej
|
360 Content Team włączony do biura reklamy Grupy Super Express. Szefem Anna Sobota
360 Content Team został przeniesiony w ramach Grupy ZPR Media do struktury biura reklamy Grupy Super Express. Zarządza nim Anna Sobota.
więcej
|
Kampania z półnagimi rowerzystami promująca jazdę w kaskach oskarżana o seksizm
Prowadzona przez niemieckie ministerstwo transportu kampania, która ma promować bezpieczną jazdę na rowerze wzbudziła wiele kontrowersji, a resort oskarżono o seksizm. Niemiecka Rada Bezpieczeństwa Drogowego (DVR) broni się, że zwracanie uwagi ratowane jest życie.
więcej
|
Alior Bank promuje elastyczny rachunek dla przedsiębiorców
Ruszyła kampania reklamowa Alior Banku, skierowana do klientów biznesowych. Przygotowały ją PZL i Wavemaker.
więcej
|
Paweł Tatur dyrektorem marketingu Auto Fus Group
Paweł Tatur awansował na nowo utworzone stanowisko head of marketing w Auto Fus Group.
więcej
|
Steven Spielberg, JJ Abrams i inne gwiazdy filmu zabierają widza za kulisy Apple TV+ (wideo)
Apple zadebiutował z nowym krótkometrażowym filmem „Storytellers”. Powstał on z myślą o Apple TV+, a jego bohaterowie, wśród których są m.in. Steven Spielberg, Sofia Coppola czy Reese Witherspoon wprowadzają widza w świat swojego rzemiosła.
więcej
|
Szampony Herbal Essences w butelkach z plastiku zebranego na plażach
Koncern Procter&Gamble we współpracy z TerraCycle, firmą zajmującą się gospodarką odpadami TerraCycle stworzył serię nadających się do recyklingu butelek szamponów i odżywek zawierających 25 proc. plastiku pochodzącego z plaż. Sprzedaje w nich szampony Herbal Essences.
więcej
|
Mary Kay klientem Valkea
Agencja marketingowa Valkea rozpoczęła obsługę firmy kosmetycznej Mary Kay w mediach społecznościowych.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Agora zwolni 153 osoby. Tworzy 5 mln zł rezerwy
Agora i jej poligraficzna spółka zależna osiągnęły porozumienie ze związkiem zawodowym i radą pracowników co do przeprowadzenia zwolnień grupowych obejmujących do 153 pracowników dwóch drukarni. Zwalniani dostaną dodatkowo rekompensaty w wysokości dwumiesięcznej pensji zasadniczej. W związku z kosztami zwolnień Agora utworzy rezerwę wynoszącą ok. 5 mln zł.
więcej
|
Tomasz Lis spisał wspomnienia o Pawle Adamowiczu, za miesiąc premiera książki
Tomasz Lis, redaktor naczelny "Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska) napisał książkę o zamordowanym Pawle Adamowiczu. W „Umrzeć za Gdańsk. 12 rozmów o Pawle Adamowiczu, wolności i magii Gdańska” rozmawia z osobami, które wspominają prezydenta Gdańska.
więcej
|
Apple zapowiada serwis Apple News+. Ponad 300 tytułów prasowych w cenie 9,99 dolarów miesięcznie
Koncern Apple przedstawił internetowy serwis o nazwie Apple News+. W ramach miesięcznej subskrypcji w wysokości 9,99 dolarów użytkownicy otrzymają dostęp do ponad 300 tytułów prasowych, wśród nich są „National Geographic”, „Vogue”, „Time” i „Wall Street Journal”. Na początek platforma pojawi się w USA i Kanadzie.
więcej
|
Prezes Ruchu: bez redukcji długów u wydawców czeka nas upadłość. Spółka nadal ze stratami - potrzebuje 100-120 mln zł
Zobowiązania Ruchu wobec wydawców objęte postępowaniami układowymi wynoszą 162 mln, z czego spółka chce umorzenia 124 mln zł. Głosowania nad układami zaplanowano na 15 kwietnia. - Spółka nie ma alternatywy. Jeśli nie układ, który proponujemy, to jedyną opcją jest upadłość - ocenia prezes Ruchu Miłosz Szulc.
więcej
|
Bauer Media Group wprowadza usługi marketingu i sprzedaży
Grupa Bauer Media wejdzie w sektor usług marketingowych i sprzedaży. W ramach nowej strategii biznesowej skoncentruje się na rynku małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP).
więcej
|
Ruszył cykl multimedialnych reportaży ,,Brexitowe dylematy" na Wyborcza.pl
Od poniedziałku, 25 marca br. „Gazeta Wyborcza” (Agora) ruszyła z cyklem multimedialnych reportaży „Brexitowe dylematy” na Wyborcza.pl. Na swoich łamach przedstawi dwanaście historii w serii rozmów z imigrantami z krajów Unii Europejskiej w Wielkiej Brytanii.
więcej
|
Magazyn ,,Kuchnia" będzie dwumiesięcznikiem. Nowe działy i autorzy
We wtorek, 26 marca br. ukaże się nowa odsłona pisma kulinarnego „Kuchnia” (Agora), które od kwietniowego wydania będzie dwumiesięcznikiem. Będzie zawierało także więcej porad, przepisów i autorskich sesji kulinarnych. Na jego łamach pojawią się również nowi autorzy i felietoniści oraz rubryki. Magazyn będzie miał również większą objętość i grubszą okładkę.
więcej
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży w styczniu
W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w styczniu br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
360 Content Team włączony do biura reklamy Grupy Super Express. Szefem Anna Sobota
360 Content Team został przeniesiony w ramach Grupy ZPR Media do struktury biura reklamy Grupy Super Express. Zarządza nim Anna Sobota.
więcej
|
|
|
Apple zapowiada na jesień serwis VOD Apple TV+. ,,Robi to samo co Real Madryt"
Apple zaprezentował wczoraj odnowioną wersję serwisu Apple TV z dostępem do kanałów telewizyjnych oraz oferty HBO, Showtime i Starz. Koncern zapowiedział także własną platformę VOD o nazwie Apple TV+, na której pojawią się treści od takich twórców jak Steven Spielberg, Oprah Winfrey czy J.J. Abrams. - Apple robi to samo co Real Madryt w piłce nożnej, kupuje gwiazdy które mają gwarantować sukces. Ciekawym ruchem jest wprowadzenie oferty do ekosystemu Smart TV, zaś kluczowym elementem decydującym o sukcesie będą dopasowanie treści i cena - oceniają w rozmowie z Wirtualnemedia.pl eksperci branży VOD i segmentu cyfrowego.
więcej
|
Polski rynek reklamowy zyska w br. 5,3 proc. Telewizja 3,1 proc. w górę, internet - 12,1 proc.
Agencja mediowa Zenith prognozuje, że w br. wartość rynku reklamowego w Polsce zwiększy się o 5,3 proc. do 8,02 mld zł, a na całym świecie - o 4,7 proc. do 623 mld dolarów. W Polsce udział reklamy telewizyjnej ma zmaleć poniżej 50 proc., a w skali globalnej outdoor zyskać więcej niż reklama tv.
więcej
|
Była prezes Wisły Kraków żąda przeprosin i 250 tys. zł od Krzysztofa Stanowskiego za tekst na Weszło
Marzena Sarapata, była prezes klubu piłkarskiego Wisła Kraków, domaga się od szefa Weszlo.com Krzysztofa Stanowskiego przeprosin i 250 tys. zł zadośćuczynienia za jego tekst o nieprawidłowościach w zarządzaniu przez nią klubem. - Na miejscu kibiców Wisły trzymałbym kciuki za ten proces z Sarapatą. Mnóstwo osób musiałoby zeznawać pod przysięgą i z tego co widzę należałoby na czynniki pierwsze rozłożyć wszystko, co działo się z klubem przez ostatnie lata - skomentował.
więcej
|
Pierwsza kara w Polsce dot. RODO - 1 mln zł kary za nieinformowanie o przetwarzaniu danych przedsiębiorców
Urząd Ochrony Danych Osobowych nałożył pierwszą znaczącą karę za naruszenie przepisów obowiązującego od maja ub.r. RODO. 1 mln zł ma zapłacić firma, która zbierała dane osób prowadzących działalność gospodarczą, nie informując ich o tym.
więcej
|
LinkedIn wprowadza funkcję umawiania terminu i miejsca spotkań biznesowych
Serwis LinkedIn zaoferował użytkownikom nową funkcję, dzięki której mogą oni szybko i wygodnie umawiać się na biznesowe spotkania. Opcja pozwala zarówno na uzgodnienie terminu dogodnego dla obu stron, jak też miejsca planowanego spotkania.
więcej
|
,,Chambers" od 26 kwietnia w Netfliksie. Nowy serial z Umą Thurman
W piątek, 26 kwietnia br. odbędzie się premiera nowego serialu Netflixa „Chambers”. W rolach głównych występują Uma Thurman, Tony Goldwyn i Sivan Alyra Rose.
więcej
|
Druga edycja Business Insider Trends Festival w październiku 2019 roku
Serwis Business Insider Polska zorganizuje drugą edycję konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się w Warszawie w dniach 2 i 3 października 2019 roku. Podczas wydarzenia zostaną zaprezentowane najnowsze trendy w biznesie i innych dziedzinach, a prelegenci mają występować na czterech różnych scenach tematycznych.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Ponad 60 proc. Polaków nie przeczytało w ubiegłym roku żadnej książki
|
Serial ,,Belfer" po raz pierwszy w odkodowanym kanale Ale Kino+
|
,,Chambers" od 26 kwietnia w Netfliksie. Nowy serial z Umą Thurman
|
HBO GO: ,,The Act", ,,Słodkie kłamstewka: Perfekcjonistki", ,,Wiktoria 3", ,,Templariusze 2" i ,,Gomorra 4"
|
"Perry Mason" - nowy serial HBO. Matthew Rhys zagra ikonicznego adwokata
|
Horror "To my" podbija kina
|
Film "Rocketman" tylko dla dorosłych. Przez erotykę i narkotyki
|
|
|