|
|
|
|
|
|
|
W Polsacie po 12 minut reklam na godzinę, mocno w dół TVN. ,,Koniunktura osłabła, stacje przeszacowały oczekiwania"
W pierwszym kwartale br. tylko Polsatowi udaje się wyprzedać niemal w 100 proc. czas reklamowy. W TVN, TVP1 i TVP2 wypełnienie bloków z miesiąca na miesiąc spada. Zdaniem ekspertów z domów mediowych sytuacja ta jest w dużym stopniu spowodowana przeszacowaniem przez stacje telewizyjne swoich oczekiwań w zakresie wzrostu rynku reklamy w 2019 roku. I nie świadczy o mniejszej efektywności telewizji jako medium, ale raczej o poszukiwaniu przez reklamodawców jak najkorzystniejszego miksu.
więcej
|
TVP2 reaktywuje show ,,Europa da się lubić". Specjalna edycja na 15-lecie wstąpienia Polski do UE
Telewizja Polska reaktywuje show „Europa da się lubić”. Widzowie zobaczą specjalną edycję tego programu z okazji 15-lecie wstąpienia Polski do Unii Europejskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN wyprodukuje dokumenty dla Discovery Science na rynek międzynarodowy
W 2019 roku Grupa TVN i Discovery Polska wyprodukuje filmy dokumentalne i programy dla światowego kanału Discovery Science, takie jak „Bizzare Post-Soviet Architecture” i „Underwater Wrecks”. Za rok ekipa produkcyjna z Polski zrealizuje dokument o technologiach wykorzystywanych przy transmisji Igrzysk Olimpijskich w Tokio.
więcej
|
5,11 mln widzów PŚ w skokach w TVP1 i Eurosporcie
Właśnie zakończony sezon Pucharu Świata mężczyzn w skokach narciarskich oglądało średnio 4,96 mln widzów w telewizji (3,55 mln osób w TVP1, 698 tys. w TVP Sport i 716 tys. w Eurosporcie). Względem analogicznego okresu rok wcześniej sportowa impreza straciła 150 tys. oglądających, mimo że wówczas nie była transmitowana w TVP Sport.
więcej
|
Serial ,,Zasada przyjemności" Canal+ trafi na zagraniczne rynki
Nowy serial kryminalny Canal+ „Zasada przyjemności”, który jest szykowany przez stację na 2019 rok, może trafić do telewizji i platform streamingowych w wielu krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Za dystrybucję tej produkcji w Europie i na świecie odpowiada bowiem firma Beta Film, zajmująca się dystrybucją praw licencji telewizyjnych filmów i seriali w ponad 165 krajach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
NBC pokazało ,,The Tonight Show Starring Jimmy Fallon" nakręcony smartfonem Samsung Galaxy S10+
W poniedziałek stacja NBC wyemitowała nowy odcinek programu rozrywkowego „The Tonight Show Starring Jimmy Fallon”, który w całości został nakręcony smartfonem Samsung Galaxy S10+.
więcej
|
Finał ,,Dance, dance, dance" w Wielkanoc o 20.55
W Wielkanoc, tj. w niedzielę o godz. 20.55 i 22.05 telewizyjna Dwójka wyemituje finałowe odcinki pierwszej edycji nowego show „Dance dance dance” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Odkrycia Magdy Gessler" od 31 marca w Food Network. Gessler pokaże najlepsze polskie restauracje
W niedzielę 31 marca br. stacja Food Network rozpocznie emisję programu „Odkrycia Magdy Gessler”, w którym znana restauratorka ruszy w Polskę i oprowadzi widzów po najbardziej oryginalnych lokalach w kraju - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jest to kolejna wiosenna nowość kulinarnego kanału Grupy TVN i Discovery Polska.
więcej
|
Oglądalność TVP Sport wzrosła kilkukrotnie. Dobre wyniki Eleven Sports 1
W zeszłym miesiącu nowym liderem oglądalności wśród stacji sportowych został TVP Sport. Stacja ta pochwalić się mogła zdecydowanie największym wzrostem w zestawieniu. Na czele spadków uplasował się Eurosport 2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mikołaj Nowak odchodzi z ZPR Media. Stawia na swój własny biznes
Mikołaj Nowak odchodzi z Grupy ZPR Media, gdzie pracował od 2017 roku. Wcześniej był związany m.in. z TVN.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W Polsacie po 12 minut reklam na godzinę, mocno w dół TVN. ,,Koniunktura osłabła, stacje przeszacowały oczekiwania"
W pierwszym kwartale br. tylko Polsatowi udaje się wyprzedać niemal w 100 proc. czas reklamowy. W TVN, TVP1 i TVP2 wypełnienie bloków z miesiąca na miesiąc spada. Zdaniem ekspertów z domów mediowych sytuacja ta jest w dużym stopniu spowodowana przeszacowaniem przez stacje telewizyjne swoich oczekiwań w zakresie wzrostu rynku reklamy w 2019 roku. I nie świadczy o mniejszej efektywności telewizji jako medium, ale raczej o poszukiwaniu przez reklamodawców jak najkorzystniejszego miksu.
więcej
|
Paulina Krupińska ma być nową bohaterką reklam Rossmanna
W nowych reklamach sieci drogerii Rossmann ma wystąpić Paulina Krupińska, modelka i Miss Polonia 2012. Firma kończy właśnie współpracę z bohaterkami serialu „Przyjaciółki”, które były bohaterkami jej reklam od blisko dwóch lat.
więcej
|
Aflofarm zmniejszył wydatki reklamowe o 23 proc. Mocno w górę Ferrero, Lidl i USP Zdrowie (Top10)
Największy reklamodawca w mediach tradycyjnych Aflofarm Farmacja Polska w pierwszych dwóch miesiącach br. obniżył nakłady marketingowe o 23 proc. Mocno wydatki w tym zakresie zwiększyły natomiast Ferrero Polska, Lidl i USP Zdrowie.
więcej
|
Katarzyna Nosowska wyśpiewuje opinie o firmach w kampanii ING Banku Śląskiego
ING Bank Śląski udostępniło w internecie pierwsze nagrania opinii klientów o firmach zaaranżowane i wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską. To część akcji „Dobry Głos dla Firm”, która została przygotowana przez Gong, Film Produkcję i MullenLowe MediaHub.
więcej
|
9 ofert w przetargu Instytutu Ochrony Środowiska na kampanię o zmianach klimatu
W ogłoszonym przez Instytut Ochrony Środowiska przetargu na realizację ogólnopolskiej kampanii dotyczącej zmian klimatu wpłynęło 9 ofert – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Złożyły je m.in. 4Frame, dsk, Mastermind proponując miesięczne wynagrodzenie na poziomie kilkunastu tys. zł. Fabryka Komunikacji Społecznej chce pracować za niespełna 450 zł.
więcej
|
NBC pokazało ,,The Tonight Show Starring Jimmy Fallon" nakręcony smartfonem Samsung Galaxy S10+
W poniedziałek stacja NBC wyemitowała nowy odcinek programu rozrywkowego „The Tonight Show Starring Jimmy Fallon”, który w całości został nakręcony smartfonem Samsung Galaxy S10+.
więcej
|
Dirlango i Innova Capital powołują spółkę doradczą DataTechAdvisory
Na polskim rynku technologii marketingowych pojawił się nowy podmiot - spółka DataTechAdvisory (DTA). Firmę stworzyły holding Dirlango oraz fundusz private equity Innova Capital. DataTechAdvisory będzie zajmować się profesjonalnym doradztwem w zakresie wykorzystania danych i technologii w marketingu.
więcej
|
Sześć agencji chce promować dla Ministerstwa Nauki reformę szkolnictwa wyższego
Sześć agencji złożyło oferty w przetargu na przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii promującej reformę szkolnictwa wyższego i nauki. O obsługę budżetu w wysokości blisko 2 mln zł walczą m.in. agencja dsk, Media Group, Althermedia i Infinity Media.
więcej
|
Merkur Sportwetten przejmuje Totolotka
Niemiecka firma Merkur Sportwetten GmbH przejmuje polskiego bukmachera Totolotek. Umowa zakupu udziałów została już zawarta, teraz zgodę na transakcję musi wyrazić UOKiK. Wartości transakcji nie ujawniono.
więcej
|
Linie lotnicze z Japonii promują się spotem wyprodukowanym przez Papaya Films
Studio Papaya Films wyprodukowało kampanię reklamową dla japońskich linii lotniczych ANA.
więcej
|
McDonald's kupuje za 300 mln dolarów Dynamic Yield. Rewolucja na wyświetlanym menu
Sieć McDonald’s kupiła za 300 mln dolarów firmę Dynamic Yield, która specjalizuje się w rozwiązaniach logiki decyzyjnej. Dzięki jej technologii będzie mogła lepiej spersonalizować menu.
więcej
|
Żelki Akuku! Zdrowocki reklamowane w telewizji
W telewizji ruszyła sponsorska kampania marki żelek Akuku! (Colian). Przygotowały ją dział marketingu Colian, Havas Engage Warsaw, Initative oraz Kolterman Media Communications.
więcej
|
Agnieszka Wojciechowska ambasadorką smartfonów Hammer
Agnieszka Wojciechowska – zawodowa, utytułowana strażaczka, została nową ambasadorką marki smartfonów Hammer (produkowanych przez mPTech).
więcej
|
Katarzyna Mazurkiewicz, Maria Gościniak i Artur Bolesławski w kreacji Ogilvy
Do działu kreacji agencji Ogilvy dołączył team kreatywny Klaudia Mazurkiewicz i Maria Gościniak oraz copywriter Artur Bolesławski. Veronika Remez awansowała na stanowisko web designera, zaś Klaudia Boratyńska została junior designerem.
więcej
|
Senat wyda 330 tys. zł na gadżety promocyjne
Kancelaria Senatu rozpisała przetarg na dostawę materiałów promocyjnych i edukacyjnych. Wśród nich są kijki do selfie czy peleryny deszczowe w kulce. Wartość zamówienia opiewa na 330 tys. zł.
więcej
|
Chimney Poland zmienia siedzibę
Chimney Poland, warszawski oddział międzynarodowego Chimney Group ma nową siedzibę, przy ulicy Bobrowieckiej 8 na warszawskim Mokotowie.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Karolina Baca-Pogorzelska oskarżona z art.212 Kk, nie mogła odnieść się do aktu oskarżenia
Karolina Baca-Pogorzelska z „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) została oskarżona z artykułu 212 Kodeksu karnego przez firmę prywatną. Przed publikacją tekstu redakcja nie otrzymała żądania sprostowania, a dziennikarka nie miała możliwości odniesienia się na piśmie do aktu oskarżenia.
więcej
|
Ogłoszono listę nominowanych do The European Press Prize 2019
Przedstawiono listę nominowanych do tegorocznych wyróżnień The European Press Prize dla dziennikarzy z całej Europy. Zwycięzcy w czterech kategoriach oraz laureat Nagrody Specjalnej zostaną przedstawieni podczas gali 23 maja tego roku.
więcej
|
,,Playboy" nowym liderem sprzedaży w styczniu, duży spadek ,,Men's Health"
W segmencie pism dla mężczyzn w styczniu br. dwa z trzech miesięczników zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Men’s Health”. Zyskał tylko „Playboy”, który awansował na pozycję lidera najchętniej kupowanego tytułu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,K MAG" obchodzi 10-lecie, najnowszy numer z futurystyczną wizją świata
Magazyn „K MAG” obchodzi 10-lecie działalności na rynku wydawniczym. - Bycie niezależnym medium we współczesnym świecie to nie lada wyczyn - podkreśla Mikołaj Komar, redaktor naczelny pisma.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska rozmawia o przejęciach za granicą. Z e-commerce ma połowę wpływów i jedną trzecią zysku
Wirtualna Polska Holding jest zainteresowana kupowaniem serwisów sprzedażowych w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. - Nie patrzymy na Ukrainę, Rosję czy Turcję, ale na Czechy, Węgry i Rumunię, w której widzimy dużo ciekawych okazji inwestycyjnych - wyliczył prezes spółki Jacek Świderski. W ub.r. z e-commerce pochodziło 48 proc. jej wpływów i 32 proc. zysku ETBIDA w pionie internetowym.
więcej
|
Dyrektywa o prawach autorskich przegłosowana. "To nie ACTA 2, to wierutne bzdury"
Wczoraj posłowie Parlamentu Europejskiego przyjęli uzgadnianą od jesieni ub.r. nową dyrektywę o prawach autorskich. Europosłowie PiS po jej przyjęciu argumentowali, że to „początek cenzury prewencyjnej” i „ACTA 2”. - To wierutne bzdury - komentuje Bogusław Chrabota, prezes Izby Wydawców Prasy.
więcej
|
Marzena Suchan odchodzi z Onetu po 18 latach pracy, zastąpi ją Piotr Kozanecki
Marzena Suchan z końcem marca odchodzi z Onetu, gdzie od 2013 roku była szefową serwisów informacyjnych Onet.pl. Jej obowiązki przejmie Piotr Kozanecki.
więcej
|
38 mln Polaków korzysta z bankowości internetowej, 8,7 mln za pomocą smartfonów
Na koniec 2018 r. liczba umów bankowości internetowej przekroczyła w Polsce 38 mln - wynika z najnowszej edycji raportu NetB@nk. Aktywnych użytkowników bankowości elektronicznej wśród klientów indywidualnych było łącznie 17,2 mln. Znaczący wzrost odnotowano wśród użytkowników mobilnych aplikacji bankowych, których liczba osiągnęła 11,2 mln, w tym 8,7 aktywnie logujących się do serwisu bankowego przez smartfony.
więcej
|
Spotify będzie personalizować playlisty
Spotify zapowiedziało, że będzie personalizować wybrane playlisty w oparciu o gusty użytkowników. Dzięki temu twórcy artyści mają zyskać większą szansę dotarcia do pożądanej grupy odbiorców.
więcej
|
Wirtualna Polska: wpływy wzrosły do 567 mln zł, a zysk netto do 76 mln zł. Telewizja WP osiągnęła kwartalny zysk EBITDA
W ub.r. Wirtualna Polska Holding zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 21,8 proc. do 567,32 mln zł oraz 76 mln zł zysku netto (wobec 40,03 mln zł rok wcześniej). W ostatnim kwartale Telewizja WP pierwszy raz osiągnęła zysk EBITDA.
więcej
|
Dyrektywa o prawach autorskich przegłosowana w Parlamencie Europejskim, Polska przeciw
We wtorek posłowie Parlamentu Europejskiego przyjęli uzgadnianą od jesieni ub.r. nową dyrektywę o prawach autorskich. Na forum Radu UE przeciw dyrektywie jest pięć krajów, m.in. Polska, a to za mało, żeby zablokować wprowadzenie nowych przepisów.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|