Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 27 Marca 2019
 
 
 
Wirtualna Polska rozmawia o przejęciach za granicą. Z e-commerce ma połowę wpływów i jedną trzecią zysku
 
Wirtualna Polska Holding jest zainteresowana kupowaniem serwisów sprzedażowych w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. - Nie patrzymy na Ukrainę, Rosję czy Turcję, ale na Czechy, Węgry i Rumunię, w której widzimy dużo ciekawych okazji inwestycyjnych - wyliczył prezes spółki Jacek Świderski. W ub.r. z e-commerce pochodziło 48 proc. jej wpływów i 32 proc. zysku ETBIDA w pionie internetowym. więcej
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
 
Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. materiał partnerski więcej
 
 
W Polsacie po 12 minut reklam na godzinę, mocno w dół TVN. ,,Koniunktura osłabła, stacje przeszacowały oczekiwania"
 
W pierwszym kwartale br. tylko Polsatowi udaje się wyprzedać niemal w 100 proc. czas reklamowy. W TVN, TVP1 i TVP2 wypełnienie bloków z miesiąca na miesiąc spada. Zdaniem ekspertów z domów mediowych sytuacja ta jest w dużym stopniu spowodowana przeszacowaniem przez stacje telewizyjne swoich oczekiwań w zakresie wzrostu rynku reklamy w 2019 roku. I nie świadczy  o mniejszej efektywności telewizji jako medium, ale raczej o poszukiwaniu przez reklamodawców jak najkorzystniejszego miksu. więcej
 
 
Dyrektywa o prawach autorskich przegłosowana. "To nie ACTA 2, to wierutne bzdury"
 
Wczoraj posłowie Parlamentu Europejskiego przyjęli uzgadnianą od jesieni ub.r. nową dyrektywę o prawach autorskich. Europosłowie PiS po jej przyjęciu argumentowali, że to „początek cenzury prewencyjnej” i „ACTA 2”. - To wierutne bzdury - komentuje Bogusław Chrabota, prezes Izby Wydawców Prasy. więcej
 
 
TVP2 reaktywuje show ,,Europa da się lubić". Specjalna edycja na 15-lecie wstąpienia Polski do UE
 
Telewizja Polska reaktywuje show „Europa da się lubić”. Widzowie zobaczą specjalną edycję tego programu z okazji 15-lecie wstąpienia Polski do Unii Europejskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
TVN wyprodukuje dokumenty dla Discovery Science na rynek międzynarodowy
 
W 2019 roku Grupa TVN i Discovery Polska wyprodukuje filmy dokumentalne i programy dla światowego kanału Discovery Science, takie jak „Bizzare Post-Soviet Architecture” i „Underwater Wrecks”. Za rok ekipa produkcyjna z Polski zrealizuje dokument o technologiach wykorzystywanych przy transmisji Igrzysk Olimpijskich w Tokio. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Apple zapowiada na jesień serwis VOD Apple TV+. ,,Robi to samo co Real Madryt" więcej
 
Polski rynek reklamowy zyska w br. 5,3 proc. Telewizja w górę o 3,1 proc., internet o 12,1 proc. więcej
 
W TVP1 i TVP2 mniej informacji i dokumentów, w TVP Info więcej publicystyki więcej
 
Cyfrowy Polsat z Netią zatrudnia 7,1 tys. osób. Zarząd zarobił 23,6 mln zł, 11 mln zł dla Tobiasa Solorza więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor serwisu murator.pl Grupa ZPR Media
Account Manager Screen Network
Młodszy Konsultant ds. Analiz Sprzedaży Online TVN
Starszy/ Specjalista ds. Promocji TVN
Specjalista ds. Sprzedaży TVN
(Młodszy) Specjalista ds. Sprzedaży Bezpośredniej TVN
Specjalista ds. Planowania i Zakupu Produktu Reklamowego TVN
Redaktor Online w Serwisie Wizaż.pl Edipresse Polska
operator / montażysta Polskieradio.pl
Kierownik produkcji do działu multimedialnego Polskieradio.pl
Redaktor Polskieradio.pl
Redaktor działu ,,Historia" Polskieradio.pl
Redaktor social media Polskieradio.pl
Fotograf / Fotoedytor Polskieradio.pl
Menadżer ds. sprzedaży B2B Ringier Axel Springer Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
W Polsacie po 12 minut reklam na godzinę, mocno w dół TVN. ,,Koniunktura osłabła, stacje przeszacowały oczekiwania"

W pierwszym kwartale br. tylko Polsatowi udaje się wyprzedać niemal w 100 proc. czas reklamowy. W TVN, TVP1 i TVP2 wypełnienie bloków z miesiąca na miesiąc spada. Zdaniem ekspertów z domów mediowych sytuacja ta jest w dużym stopniu spowodowana przeszacowaniem przez stacje telewizyjne swoich oczekiwań w zakresie wzrostu rynku reklamy w 2019 roku. I nie świadczy  o mniejszej efektywności telewizji jako medium, ale raczej o poszukiwaniu przez reklamodawców jak najkorzystniejszego miksu. więcej

TVP2 reaktywuje show ,,Europa da się lubić". Specjalna edycja na 15-lecie wstąpienia Polski do UE

Telewizja Polska reaktywuje show „Europa da się lubić”. Widzowie zobaczą specjalną edycję tego programu z okazji 15-lecie wstąpienia Polski do Unii Europejskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN wyprodukuje dokumenty dla Discovery Science na rynek międzynarodowy

W 2019 roku Grupa TVN i Discovery Polska wyprodukuje filmy dokumentalne i programy dla światowego kanału Discovery Science, takie jak „Bizzare Post-Soviet Architecture” i „Underwater Wrecks”. Za rok ekipa produkcyjna z Polski zrealizuje dokument o technologiach wykorzystywanych przy transmisji Igrzysk Olimpijskich w Tokio. więcej

5,11 mln widzów PŚ w skokach w TVP1 i Eurosporcie

Właśnie zakończony sezon Pucharu Świata mężczyzn w skokach narciarskich oglądało średnio 4,96 mln widzów w telewizji (3,55 mln osób w TVP1, 698 tys. w TVP Sport i 716 tys. w Eurosporcie). Względem analogicznego okresu rok wcześniej sportowa impreza straciła 150 tys. oglądających, mimo że wówczas nie była transmitowana w TVP Sport. więcej

Serial ,,Zasada przyjemności" Canal+ trafi na zagraniczne rynki

Nowy serial kryminalny Canal+ „Zasada przyjemności”, który jest szykowany przez stację na 2019 rok, może trafić do telewizji i platform streamingowych w wielu krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Za dystrybucję tej produkcji w Europie i na świecie odpowiada bowiem firma Beta Film, zajmująca się dystrybucją praw licencji telewizyjnych filmów i seriali w ponad 165 krajach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

NBC pokazało ,,The Tonight Show Starring Jimmy Fallon" nakręcony smartfonem Samsung Galaxy S10+

W poniedziałek stacja NBC wyemitowała nowy odcinek programu rozrywkowego „The Tonight Show Starring Jimmy Fallon”, który w całości został nakręcony smartfonem Samsung Galaxy S10+. więcej

Finał ,,Dance, dance, dance" w Wielkanoc o 20.55

W Wielkanoc, tj. w niedzielę o godz. 20.55 i 22.05 telewizyjna Dwójka wyemituje finałowe odcinki pierwszej edycji nowego show „Dance dance dance” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Odkrycia Magdy Gessler" od 31 marca w Food Network. Gessler pokaże najlepsze polskie restauracje

W niedzielę 31 marca br. stacja Food Network rozpocznie emisję programu „Odkrycia Magdy Gessler”, w którym znana restauratorka ruszy w Polskę i oprowadzi widzów po najbardziej oryginalnych lokalach w kraju - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jest to kolejna wiosenna nowość kulinarnego kanału Grupy TVN i Discovery Polska. więcej

Oglądalność TVP Sport wzrosła kilkukrotnie. Dobre wyniki Eleven Sports 1

W zeszłym miesiącu nowym liderem oglądalności wśród stacji sportowych został TVP Sport. Stacja ta pochwalić się mogła zdecydowanie największym wzrostem w zestawieniu. Na czele spadków uplasował się Eurosport 2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Mikołaj Nowak odchodzi z ZPR Media. Stawia na swój własny biznes

Mikołaj Nowak odchodzi z Grupy ZPR Media, gdzie pracował od 2017 roku. Wcześniej był związany m.in. z TVN. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio ZET nagrodzi słuchaczy za ekologiczne działania. Anja Rubik ambasadorką akcji

Wystartowała akcja społeczna Radia ZET (Eurozet) pt. „#SiłaBabySteps”, w której rozgłośnia namawia do poprawy stanu środowiska naturalnego i nagradza słuchaczy za ekologiczną postawę. Ambasadorką akcji została Anja Rubik. więcej

 
Rada Mediów Narodowych zajmie się w czwartek sytuacją w TVP i Radiu Kraków

W najbliższy czwartek Rada Mediów Narodowych podczas posiedzenia zajmie się sytuacją w Telewizji Polskiej, w Radiu Kraków oraz uzupełnieniem składu rady programowej w Radiu Gdańsk. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności. Radio Kielce z dużym spadkiem

Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od września ub.r. do lutego br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka, Eska i Meloradio - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
W Polsacie po 12 minut reklam na godzinę, mocno w dół TVN. ,,Koniunktura osłabła, stacje przeszacowały oczekiwania"

W pierwszym kwartale br. tylko Polsatowi udaje się wyprzedać niemal w 100 proc. czas reklamowy. W TVN, TVP1 i TVP2 wypełnienie bloków z miesiąca na miesiąc spada. Zdaniem ekspertów z domów mediowych sytuacja ta jest w dużym stopniu spowodowana przeszacowaniem przez stacje telewizyjne swoich oczekiwań w zakresie wzrostu rynku reklamy w 2019 roku. I nie świadczy  o mniejszej efektywności telewizji jako medium, ale raczej o poszukiwaniu przez reklamodawców jak najkorzystniejszego miksu. więcej

Paulina Krupińska ma być nową bohaterką reklam Rossmanna

W nowych reklamach sieci drogerii Rossmann ma wystąpić Paulina Krupińska, modelka i Miss Polonia 2012. Firma kończy właśnie współpracę z bohaterkami serialu „Przyjaciółki”, które były bohaterkami jej reklam od blisko dwóch lat. więcej

Aflofarm zmniejszył wydatki reklamowe o 23 proc. Mocno w górę Ferrero, Lidl i USP Zdrowie (Top10)

Największy reklamodawca w mediach tradycyjnych Aflofarm Farmacja Polska w pierwszych dwóch miesiącach br. obniżył nakłady marketingowe o 23 proc. Mocno wydatki w tym zakresie zwiększyły natomiast Ferrero Polska, Lidl i USP Zdrowie. więcej

Katarzyna Nosowska wyśpiewuje opinie o firmach w kampanii ING Banku Śląskiego

ING Bank Śląski udostępniło w internecie pierwsze nagrania opinii klientów o firmach zaaranżowane i wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską. To część akcji „Dobry Głos dla Firm”, która została przygotowana przez Gong, Film Produkcję i MullenLowe MediaHub. więcej

9 ofert w przetargu Instytutu Ochrony Środowiska na kampanię o zmianach klimatu

W ogłoszonym przez Instytut Ochrony Środowiska przetargu na realizację ogólnopolskiej kampanii dotyczącej zmian klimatu wpłynęło 9 ofert – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Złożyły je m.in. 4Frame, dsk, Mastermind proponując miesięczne wynagrodzenie na poziomie kilkunastu tys. zł. Fabryka Komunikacji Społecznej chce pracować za niespełna 450 zł. więcej

NBC pokazało ,,The Tonight Show Starring Jimmy Fallon" nakręcony smartfonem Samsung Galaxy S10+

W poniedziałek stacja NBC wyemitowała nowy odcinek programu rozrywkowego „The Tonight Show Starring Jimmy Fallon”, który w całości został nakręcony smartfonem Samsung Galaxy S10+. więcej

Dirlango i Innova Capital powołują spółkę doradczą DataTechAdvisory

Na polskim rynku technologii marketingowych pojawił się nowy podmiot - spółka DataTechAdvisory (DTA). Firmę stworzyły holding Dirlango oraz fundusz private equity Innova Capital. DataTechAdvisory będzie zajmować się profesjonalnym doradztwem w zakresie wykorzystania danych i technologii w marketingu. więcej

Sześć agencji chce promować dla Ministerstwa Nauki reformę szkolnictwa wyższego

Sześć agencji złożyło oferty w przetargu na przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii promującej reformę szkolnictwa wyższego i nauki. O obsługę budżetu w wysokości blisko 2 mln zł walczą m.in. agencja dsk, Media Group, Althermedia i Infinity Media. więcej

Merkur Sportwetten przejmuje Totolotka

Niemiecka firma Merkur Sportwetten GmbH przejmuje polskiego bukmachera Totolotek. Umowa zakupu udziałów została już zawarta, teraz zgodę na transakcję musi wyrazić UOKiK. Wartości transakcji nie ujawniono. więcej

Linie lotnicze z Japonii promują się spotem wyprodukowanym przez Papaya Films

Studio Papaya Films wyprodukowało kampanię reklamową dla japońskich linii lotniczych ANA. więcej

McDonald's kupuje za 300 mln dolarów Dynamic Yield. Rewolucja na wyświetlanym menu

Sieć McDonald’s kupiła za 300 mln dolarów firmę Dynamic Yield, która specjalizuje się w rozwiązaniach logiki decyzyjnej. Dzięki jej technologii będzie mogła lepiej spersonalizować menu. więcej

Żelki Akuku! Zdrowocki reklamowane w telewizji

W telewizji ruszyła sponsorska kampania marki żelek Akuku! (Colian). Przygotowały ją dział marketingu Colian, Havas Engage Warsaw, Initative oraz Kolterman Media Communications. więcej

Agnieszka Wojciechowska ambasadorką smartfonów Hammer

Agnieszka Wojciechowska – zawodowa, utytułowana strażaczka, została nową ambasadorką marki smartfonów Hammer (produkowanych przez mPTech). więcej

Katarzyna Mazurkiewicz, Maria Gościniak i Artur Bolesławski w kreacji Ogilvy

Do działu kreacji agencji Ogilvy dołączył team kreatywny Klaudia Mazurkiewicz i Maria Gościniak oraz copywriter Artur Bolesławski. Veronika Remez awansowała na stanowisko web designera, zaś Klaudia Boratyńska została junior designerem. więcej

Senat wyda 330 tys. zł na gadżety promocyjne

Kancelaria Senatu rozpisała przetarg na dostawę materiałów promocyjnych i edukacyjnych. Wśród nich są kijki do selfie czy peleryny deszczowe w kulce. Wartość zamówienia opiewa na 330 tys. zł. więcej

Chimney Poland zmienia siedzibę

Chimney Poland, warszawski oddział międzynarodowego Chimney Group ma nową siedzibę, przy ulicy Bobrowieckiej 8 na warszawskim Mokotowie. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Karolina Baca-Pogorzelska oskarżona z art.212 Kk, nie mogła odnieść się do aktu oskarżenia

Karolina Baca-Pogorzelska z „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) została oskarżona z artykułu 212 Kodeksu karnego przez firmę prywatną. Przed publikacją tekstu redakcja nie otrzymała żądania sprostowania, a dziennikarka nie miała możliwości odniesienia się na piśmie do aktu oskarżenia. więcej

Ogłoszono listę nominowanych do The European Press Prize 2019

Przedstawiono listę nominowanych do tegorocznych wyróżnień The European Press Prize dla dziennikarzy z całej Europy. Zwycięzcy w czterech kategoriach oraz laureat Nagrody Specjalnej zostaną przedstawieni podczas gali 23 maja tego roku. więcej

,,Playboy" nowym liderem sprzedaży w styczniu, duży spadek ,,Men's Health"

W segmencie pism dla mężczyzn w styczniu br. dwa z trzech miesięczników zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Men’s Health”. Zyskał tylko „Playboy”, który awansował na pozycję lidera najchętniej kupowanego tytułu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,K MAG" obchodzi 10-lecie, najnowszy numer z futurystyczną wizją świata

Magazyn „K MAG” obchodzi 10-lecie działalności na rynku wydawniczym. - Bycie niezależnym medium we współczesnym świecie to nie lada wyczyn - podkreśla Mikołaj Komar, redaktor naczelny pisma. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wirtualna Polska rozmawia o przejęciach za granicą. Z e-commerce ma połowę wpływów i jedną trzecią zysku

Wirtualna Polska Holding jest zainteresowana kupowaniem serwisów sprzedażowych w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. - Nie patrzymy na Ukrainę, Rosję czy Turcję, ale na Czechy, Węgry i Rumunię, w której widzimy dużo ciekawych okazji inwestycyjnych - wyliczył prezes spółki Jacek Świderski. W ub.r. z e-commerce pochodziło 48 proc. jej wpływów i 32 proc. zysku ETBIDA w pionie internetowym. więcej

Dyrektywa o prawach autorskich przegłosowana. "To nie ACTA 2, to wierutne bzdury"

Wczoraj posłowie Parlamentu Europejskiego przyjęli uzgadnianą od jesieni ub.r. nową dyrektywę o prawach autorskich. Europosłowie PiS po jej przyjęciu argumentowali, że to „początek cenzury prewencyjnej” i „ACTA 2”. - To wierutne bzdury - komentuje Bogusław Chrabota, prezes Izby Wydawców Prasy. więcej

Marzena Suchan odchodzi z Onetu po 18 latach pracy, zastąpi ją Piotr Kozanecki

Marzena Suchan z końcem marca odchodzi z Onetu, gdzie od 2013 roku była szefową serwisów informacyjnych Onet.pl. Jej obowiązki przejmie Piotr Kozanecki. więcej

38 mln Polaków korzysta z bankowości internetowej, 8,7 mln za pomocą smartfonów

Na koniec 2018 r. liczba umów bankowości internetowej przekroczyła w Polsce 38 mln - wynika z najnowszej edycji raportu NetB@nk. Aktywnych użytkowników bankowości elektronicznej wśród klientów indywidualnych było łącznie 17,2 mln. Znaczący wzrost odnotowano wśród użytkowników mobilnych aplikacji bankowych, których liczba osiągnęła 11,2 mln, w tym 8,7 aktywnie logujących się do serwisu bankowego przez smartfony. więcej

Spotify będzie personalizować playlisty

Spotify zapowiedziało, że będzie personalizować wybrane playlisty w oparciu o gusty użytkowników. Dzięki temu twórcy artyści mają zyskać większą szansę dotarcia do pożądanej grupy odbiorców. więcej

Wirtualna Polska: wpływy wzrosły do 567 mln zł, a zysk netto do 76 mln zł. Telewizja WP osiągnęła kwartalny zysk EBITDA

W ub.r. Wirtualna Polska Holding zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 21,8 proc. do 567,32 mln zł oraz 76 mln zł zysku netto (wobec 40,03 mln zł rok wcześniej). W ostatnim kwartale Telewizja WP pierwszy raz osiągnęła zysk EBITDA. więcej

Dyrektywa o prawach autorskich przegłosowana w Parlamencie Europejskim, Polska przeciw

We wtorek posłowie Parlamentu Europejskiego przyjęli uzgadnianą od jesieni ub.r. nową dyrektywę o prawach autorskich. Na forum Radu UE przeciw dyrektywie jest pięć krajów, m.in. Polska, a to za mało, żeby zablokować wprowadzenie nowych przepisów. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
4 Publicity dla marki MyScreen

Do grona klientów agencji 4 Publicity dołączyła marka MyScreen, chroniąca ekrany i urządzenia mobilne. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Komisja Europejska nie wykluczy Huawei z budowy sieci 5G. Będzie ocena ryzyka na poziomie unijnym
Huawei przedstawia smartfony P30 i P30 Pro w cenie 2999, 3799 i 4299 zł
Za 3,1 mld dolarów Uber przejmuje aplikację taksówkową Careem
McDonald's kupuje za 300 mln dolarów Dynamic Yield. Rewolucja na wyświetlanym menu
RX0 II: nowy aparat ultrakompaktowy Sony (wideo)
Huawei wprowadza zegarek Watch GT Active dla aktywnych sportowo w cenie 999 złotych
W 2021 roku koniec zmian czasu między letnim i zimowym? Europosłowie poparli propozycję KE
Apple udostępniło iOS 12.2
 
 
 
GOSPODARKA
 
Komisja Europejska nie wykluczy Huawei z budowy sieci 5G. Będzie ocena ryzyka na poziomie unijnym
Za 3,1 mld dolarów Uber przejmuje aplikację taksówkową Careem
Merkur Sportwetten przejmuje Totolotka
McDonald's kupuje za 300 mln dolarów Dynamic Yield. Rewolucja na wyświetlanym menu
W 2021 roku koniec zmian czasu między letnim i zimowym? Europosłowie poparli propozycję KE
Wirtualna Polska: wpływy wzrosły do 567 mln zł, a zysk netto do 76 mln zł. Telewizja WP osiągnęła kwartalny zysk EBITDA
Automatyzacja zagraża milionom miejsc pracy
Alior Bank: potwierdzanie szybkich przelewów Blikiem
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Serial ,,Zasada przyjemności" Canal+ trafi na zagraniczne rynki
"Zimna wojna" tryumfatorem Polskich Nagród Filmowych Orły 2019. Sukces filmu "Kler" i serialu "Ślepnąc od świateł"
Po 18 latach wraca zespół Lighthouse Family. W maju premiera "Blue Sky in Your Head"
Film "Bohemian Rhapsody" ocenzurowanych w Chinach. Widzowie nie wiedzą, że Freddie Mercury był biseksualny
Michael B. Jordan w filmie "Methusaleh"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj