|
|
|
|
|
|
|
Piotr Pałka zrezygnował, ale RMN nie podjęła decyzji ws. zarządu TVP
Rada Mediów Narodowych nie podjęła wczoraj decyzji co do zmian personalnych w zarządzie Telewizji Polskiej. W czwartek rano na Twitterze Piotr Pałka poinformował, że - dwa tygodnie po powołaniu do zarządu Telewizji Polskiej - zrezygnował z pełnionej funkcji. Wg nieoficjalnych informacji zastąpić go ma Mateusz Matyszkowicz, obecnie wicedyrektor biura programowego TVP.
więcej
|
Startuje ,,Szóstka" w TVN. Edward Miszczak: to serial misyjny, trochę ,,brzydszy" niż nasze poprzednie produkcje
W niedzielę 31 marca br. o godz. 21.30 stacja TVN rozpocznie emisję nowego serialu „Szóstka”, w którym opowiedziana zostanie zamknięta w jednym sezonie historia trzech par zakwalifikowanych do przeszczepu łańcuchowego nerek. Widzowie zobaczą dramat życia z chorobą oraz dylematy związane z przystąpieniem do przeszczepu. Serial liczy 6 odcinków. - „Szóstka” to projekt misyjny. Jest też trochę „brzydszy” niż nasze poprzednie seriale, inaczej filmowany, aktorzy są inaczej pokazywani - opowiada portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak.
więcej
|
Nielsen jednak weźmie udział w przetargu TVP na badanie oglądalności, zdecydował się po złagodzeniu kryteriów
Po złagodzeniu kryteriów w przetargu Telewizji Polskiej na badania oglądalności firma Nielsen, współpracująca obecnie z publicznym nadawca w tym zakresie, zmieniła zdanie i poinformowała, że złoży swoją ofertę.
więcej
|
Orange: IPTV od Cyfrowego Polsatu to tak naprawdę OTT. "Niech klienci sami ocenią"
Według rzecznika prasowego Orange Polska Wojciecha Jabczyńskiego wprowadzona właśnie przez Cyfrowy Polsat oferta telewizji przez internet IPTV to tak naprawdę usługa typu OTT, która nie na wszystkich łączach będzie dobrze działać. - Jeżeli ktoś nie czuje się pewnie z posiadanym internetem albo łącze, które ma, nie spełnia jego oczekiwań, zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą internetu stacjonarnego - od Plusa czy Netii. Najlepiej, żeby klienci sami to ocenili. I to oni powinni wydawać werdykty - odpowiada rzeczniczka Cyfrowego Polsatu Olga Zomer.
więcej
|
Protestujący, których wizerunek ujawniono w ,,Wiadomościach" w internecie zebrali pieniądze na pokrycie kosztów procesu
Grupa protestujących pod siedzibą TVP Info, których wizerunek upubliczniono w „Wiadomościach” TVP1 pozwie publicznego nadawcę o naruszenie dóbr osobistych. Pro bono będzie ich reprezentować Kancelaria Dubois, w internecie natomiast zbierali pieniądze na pokrycie kosztów sądowych procesu. Ostatecznie zbiórka przekroczyła wymaganą kwotę.
więcej
|
Komisja Etyki TVP: reportaż ,,Alarmu!" o zarzutach wobec warsztatów językowych Fundacji Euroweek jest rzetelny
Według Komisji Etyki TVP w materiale w programie „Alarm!” TVP1 o zastrzeżeniach wobec warsztatów językowych organizowanych przez Fundację Euroweek nie naruszono zasad etyki dziennikarskiej, a autorzy przygotowali reportaż dokładnie i rzetelnie.
więcej
|
Ósma edycja ,,Top Model" w TVN. Startują castingi
Od połowy kwietnia TVN rozpocznie castingi do ósmej edycji „Top Model”. Show trafi na antenę stacji w jesiennej ramówce.
więcej
|
BBC przeprasza prezydenta Ukrainy za posądzenia o kupienie spotkania z Donaldem Trumpem. Stacja zapłaci odszkodowanie
BBC oficjalnie przeprosiła prezydenta Ukrainy Petra Poroszenkę za opublikowanie nieprawdziwych informacji na jego temat. Brytyjski nadawca zarzucił politykowi, że ten zapłacił za możliwość spotkania z prezydentem USA Donaldem Trumpem. Stacja zgodziła się wypłacić Poroszence odszkodowanie.
więcej
|
Dokumentalny film ,,Gra o tron: Ostatnia warta" od 27 maja w HBO i HBO GO
W poniedziałek, 27 maja br. w HBO i HBO GO odbędzie się premiera dokumentalnego filmu „Gra o tron: Ostatnia warta”. Produkcja przedstawia kronikę powstawania finałowego sezonu „Gry o tron”.
więcej
|
Serial ,,Yellowstone" z Kevinem Costnerem od 7 kwietnia w Paramount Channel
W niedzielę 7 kwietnia br. stacja Paramount Channel rozpocznie emisję nowego serialu „Yellowstone”, w którym główną rolę gra Kevin Kostner. Jest to produkcja amerykańskiego kanału Paramount.
więcej
|
Piotr Pałka zrezygnował, w zarządzie TVP ma go zastąpić Mateusz Matyszkowicz
Piotr Pałka dwa tygodnie po powołaniu do zarządu Telewizji Polskiej zrezygnował z pełnionej funkcji, w której wcześniej został zawieszony przez radę nadzorczą firmy. Według nieoficjalnych ustaleń w zarządzie ma go zastąpić Mateusz Matyszkowicz, obecnie wicedyrektor biura programowego TVP.
więcej
|
Już 30 lat telewizji satelitarnej w Polsce. Będą treści w jakości 8K
Pierwsze anteny satelitarne zaczęły pojawiać się na fasadach budynków w Polsce 30 lat temu. Wszystkie były nakierowane na satelitę ASTRA 1A, który nadawał sygnał telewizyjny do krajów Europy Zachodniej i Środkowej, w tym Polski. Obecnie telewizja satelitarna w Polsce ma już ugruntowaną pozycję, korzysta z niej około połowa polskich gospodarstw domowych. Mimo pojawienia się nowych technologii przekazu, w Europie satelity nadal pozostają dominującym sposobem odbioru telewizji i transmisji treści wideo. Za kilka lat to właśnie satelity mogą być głównym dostawcą treści w jakości 8K, która dopiero wkracza na rynek.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ewa Chodakowska wprowadza na rynek kosmetyki beBIO
Firma trenerki fitness Ewy Chodakowskiej i jej męża Eleftheriosa Kavoukisa wprowadza do sprzedaży nowy produkt pod marką beBIO - serię kosmetyków. Będą one dostępne m.in. w drogeriach Rossmann. Działania marketingowe są oparte na wizerunku Chodakowskiej.
więcej
|
Monika Sokołowska przejmuje zarządzanie w oS3, odchodzi David Meister
Nową prezes zarządu agencji reklamowej została oS3 Monika Sokołowska, dotychczasowa client service director. Zastąpi Davida Meistera, który rozstaje się z firmą.
więcej
|
Filip Fiedorow wraca do IKEA, będzie szefem sklepu w Poznaniu
Po zaledwie dwóch miesiącach pracy jako dyrektor marketingu Filip Fiedorow rozstał się z Żabka Polska. Wraca do IKEA Retail, gdzie będzie dyrektorem sklepu IKEA Poznań.
więcej
|
Agnieszka Dobrołowicz szefową produkcji studia Human Ark
Agnieszka Dobrołowicz objęła stanowisko head of production w studiu animacji Human Ark.
więcej
|
Electronic Arts zwalania 350 osób z działu marketingu i analiz. W tle spadki na giełdzie
Firma Electronic Arts, znany producent gier komputerowych zapowiedziała redukcję zatrudnienia. Pracę ma stracić 350 osób z segmentów marketingu, operacji i analiz. Andrew Wilson, szef koncernu tłumaczy zwolnienia koniecznością optymalizacji oraz przystosowania firmy do nowych wyzwań na rynku.
więcej
|
Barbara Wrońska reklamuje pożyczkę gotówkową w Pekao SA
Bank Pekao SA rozpoczął drugą odsłonę kampanii reklamowej „Bierz życie za rogi”, z udziałem wokalistki, kompozytorki i autorki tekstów Barbary Wrońskiej.
więcej
|
Spike Lee reżyserem reklamy Budweisera
Spike Lee został reżyserem spotu Budweisera, przygotowanego z okazji setnych urodzin baseballisty Jackiego Robinsona.
więcej
|
Dyskonty, drogerie i stacje benzynowe największymi beneficjentami niedzielnego zakazu handlu
Na ograniczeniach handlu w niedzielę najbardziej korzystają dyskonty, drogerie i stacje benzynowe. Polacy w reakcji an nowe prawo zmienili również swoje przyzwyczajenia zakupowe - pokazuje analiza firmy marketingowej Selectivv.
więcej
|
Biedronka rozda kilkanaście tysięcy bonów. UOKiK uznał, że naruszyła zbiorowe interesy klientów
W następstwie realizacji decyzji prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Jeronimo Martins Polska rozda 35 tysięcy bonów zakupowych klientom sieci Biedronka. Urząd stwierdził, że portugalski detalista naruszył zbiorowe interesy polskich konsumentów, nie podając dokładnych informacji na temat zwrotu towarów.
więcej
|
Elżbieta Häuser-Schöneich (dawniej Wójcik), Marcin Eckert i Adam Brzozowski w zarządzie PZU
Do zarządu PZU powołani zostali Marcin Eckert (pracuje w firmie od października 2017 roku), Adam Brzozowski (wcześniej pracował m.in. w EY i Octo Telematics) oraz Elżbieta Häuser-Schöneich (dawniej Wójcik), która poprzednio pracowała w T-Mobile Polska, a wcześniej m.in. w Avivie i Link4. Prezesem PZU pozostaje Paweł Surówka, w zarządzie dalej są Małgorzata Sadurska, Tomasz Kulik i Maciej Rapkiewicz, a odwołany został Roger Hodgkiss.
więcej
|
Mondelez reklamuje w telewizji Milkę Choco Brownie (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa nowości produktowej Mondelez Polska, Milka Choco Brownie. Kampanię przygotowała i prowadzi agencja Mindshare oraz Hill+Knowlton Strategies.
więcej
|
Duszące się zwierzęta w mocnej kampanii Sea Shepherd w walce z plastikiem w oceanach
Sea Shepherd, organizacja działająca na rzecz ochrony przyrody i środowiska morskiego, rozpoczęła kampanię, w której wykorzystuje obrazy duszących się plastikową folią zwierząt. Celem akcji jest walka z plastikiem wyrzucanym do oceanów.
więcej
|
Nazar Al-Khouri client partnerem w Isobar Polska
Nazar Al-Khouri awansował na stanowisko client partnera w Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska). Od ponad półtora roku pełnił w firmie stanowisko group account managera.
więcej
|
Klif promuje się hasłem "Otwarty na..."
Marka galerii handlowych Klif zaprezentowała nowe hasło "Klif. Otwarty na…" oraz strategię komunikacji, opartą na relacjach międzyludzkich i lokalnych inicjatywach.
więcej
|
Karolina Gilon rozkręci imprezę dla Desperadosa
Desperados (Grupa Żywiec) rusza z cyklem imprez, których uczestnicy dobrowolnie nie będą korzystać ze smartfonów. Twarzą akcji jest modelka i influencerka Karolina Gilon.
więcej
|
KFC oficjalnym partnerem Ekstraklasa Games
Marka KFC, należąca do holdingu AmRest, została oficjalnym partnerem Ekstraklasa Games, turnieju gry EA Sports FIFA w Polsce.
więcej
|
IKEA ruszy z kampanią ,,Dobry klimat zaczyna się w domu". Firma podkreśla przywiązanie do ekolgii
Odnawialne źródła energii, nowe zrównoważone rozwiązania dla klientów, 60 proc. asortymentu IKEA wytworzonego z materiałów odnawialnych – to główne tematy nowego globalnego raportu zrównoważonego rozwoju IKEA za rok finansowy 2018. Firma zapowiedziała także nową proekologiczną kampanię „Dobry klimat zaczyna się w domu”.
więcej
|
Stars europejskim partnerem Deutsche Telekom
Audytor mediowy Stars rozpoczął współpracę z Deutsche Telekom.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Ruszył Happy Ent. YouTuberzy stawiają na bezpośrednią współpracę z reklamodawcami
Siedmioro youtuberów ruszyło z własnym konglomeratem Happy Ent. Nie jest odrębną spółką, stawia jednak na ścisłą współpracę przy pozyskiwaniu klientów i tworzeniu jakościowych treści na YouTube. Grupie zależy na pracy z reklamodawcami bez pośredników, np. sieci partnerskich. - Nie palimy mostów, chcemy współpracować z każdym, kto chce pracować z nami. Zależy nam jednak na skracaniu drogi współpracy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Dąbrowski, jeden z założycieli Happy Ent.
więcej
|
Spotify testuje w Polsce konto Spotify Duo. Cena 24,99 złotych miesięcznie dla dwóch użytkowników
Serwis Spotify rozpoczął w wybranych krajach testowanie nowego planu taryfowego o nazwie Spotify Duo. Oferta jest obecna także w Polsce. Za miesięczną subskrypcję w wysokości 24,99 z dwóch użytkowników może korzystać z oddzielnych kont typu Premium i dodatkowych funkcji stworzonych dla Spotify Duo.
więcej
|
Google Chrome będzie ostrzegać o stronach zbierających dane ze smartfona użytkownika
Google pracuje nad nową funkcją w przeglądarce Chrome. Ma ona informować użytkownika o tym, że odwiedzana przez niego strona zbiera dane ze smartfona, takie jak geolokalizacja czy historia internetowa oraz umożliwiać zablokowanie dostępu do tych informacji.
więcej
|
Zmiana zarządu Merlin Group: Łukasz Szczepański i Jacek Jabłczyński zrezygnowali, powołano Annę Opalę i Kamilę Barabasz
Z funkcji pełnionych w Merlin Group zrezygnowali prezes Łukasz Szczepański i wiceprezes Jacek Jabłczyński. Na stanowisko prezesa powołano Annę Opalę, a na członka zarządu - Kamilę Barabasz.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska wprowadza Moneteasy, platformę monetyzacji dla e-biznesu
Ringier Axel Springer Polska uruchomił Moneteasy, platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. Według wydawcy jest to rozwiązanie pozwalające na dotarcie do klientów na dowolnym etapie ścieżki zakupowej w internecie.
więcej
|
Chiński portal People.cn zarabia na cenzurze internetu. Przychody w górę o 166 procent
Kontrolowany przez chiński rząd internetowy serwis People.cn zwiększa swoje przychody świadcząc usługi pozwalające innym stronom uniknąć zamknięcia przez cenzurę. Eksperci i algorytmy People.cn w zamian za pieniądze identyfikują i usuwają z witryn treści które mogą stać się pretekstem do sankcji ze strony władz. W ciągu roku przychodu People.cn z tej działalności wzrosły o 166 procent.
więcej
|
Radosław Kotarski zmienia formułę Polimatów: więcej rozrywki, odcinki co tydzień także jako podcasty (wideo)
Youtuber Radosław Kotarski zmienił formułę swojego popularnonaukowego kanału Polimaty. Od teraz będzie publikował co tydzień odcinki nagrane w studiu, także jako podcasty na platformach streamingowych. - Przestałem wierzyć, że popularyzowanie wiedzy bez elementu rozrywki jest w ogóle możliwe - komentuje.
więcej
|
Sieć sklepów Bricomarché z nową stroną internetową i zamówieniami w sieci
Sieć sklepów Bricomarché oferująca produkty z segmentu dom i ogród uruchomiła nową stronę internetową. Witryna została wzbogacona o funkcjonalności ułatwiające przeglądanie oferty, a także możliwość zamawiania towarów online.
więcej
|
Na CDA.pl więcej treści od youtuberów współpracujących z Mediakraft
Serwis CDA.pl rozszerzył współpracę z siecią partnerską Mediakraft zrzeszającą twórców internetowych treści wideo. Na portalu pojawiły się m.in. materiały z platformy Magnolie.tv.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|