|
|
|
|
|
|
|
Kontynuacja serialu ,,39 i pół" jesienią w TVN. Trwają już zdjęcia
Jesienią br. stacja TVN wyemituje serial, który pokaże ciąg dalszy historii bohaterów „39 i pół” 10 lat po zakończeniu emisji. Zdjęcia do nowych odcinków już trwają, a na plan powrócili główni aktorzy, m.in. Tomasz Karolak - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dziennikarz ,,Polityki": w ,,Superwizjerze" powtórzono moje ustalenia o Pikio. ,,Tekst wprowadzał w błąd"
Jan Rojewski zarzucił autorom reportażu w „Superwizjerze” TVN o serwisie fake newsowym Newsweb.pl / Raportdnia.pl, że powtórzyli jego ustalenia przedstawione na łamach „Polityki”. - Nie mogliśmy zacytować tekstu, który wprowadza opinię publiczną w błąd. Newswebu nie zamknięto ani po Pana tekście, ani po naszym reportażu, tylko po tym, jak Facebook drastycznie ograniczył clickbaitom zasięgi - odpowiedziała mu reporterka „Superwizjera” Anna Sobolewska.
więcej
|
,,Polska wybiera" - nowy program Polsat News na okres wyborczy. Prowadzi Bogdan Rymanowski
W niedzielę 7 kwietnia br. w paśmie przedpołudniowym Polsat News zadebiutuje program „Polska wybiera” z udziałem polityków i kandydatów w wyborach. Prowadzącym będzie Bogdan Rymanowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Drugi sezon ,,Śladu" od 2 kwietnia w Polsacie. Zagrają Joanna Koroniewska, Waldemar Błaszczyk i Ada Fijał
We wtorek, 2 kwietnia Telewizja Polsat rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Ślad”. W nowych odcinkach do obsady produkcji dołączą m.in. Joanna Koroniewska, Marcel Sabat, Waldemar Błaszczyk i Ada Fijał.
więcej
|
244 tys. widzów ,,Salonu dziennikarskiego" braci Karnowskich w TVP Info
W sezonie 2018/2019 prowadzony przez Jacka i Michała Karnowskich program „Salon dziennikarski” ogląda średnio 244 tys. widzów. Jest to o 10 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Cyfrowy Polsat: 1,2 mld zł z reklam tv. Eleven Sports i Polsat Sport Premium podniosły wpływy hurtowe i koszty marketingu
W ub.r. Telewizja Polsat zanotowała wzrost przychodów z reklam i sponsoringu o 6,8 proc. do 1,2 mld zł. Natomiast w czwartym kwartale, w związku z uruchomieniem Polsat Sport Premium i przejęciem Eleven Sports, Cyfrowy Polsat zanotował duży wzrost wpływów hurtowych oraz kosztów treści, dystrybucji i marketingu.
więcej
|
Komisja Etyki TVP oddaliła skargę na reportaż ,,Alarmu!" zarzucający firmie Investorius niezwrócenie pożyczek
Materiał Piotra Sułka w programie „Alarm!” TVP1 w krytycznym świetle opisujący działalność firmy Investorius i jej prezesa Michała Kołtysia nie naruszył norm etyki dziennikarskiej - oceniła Komisja Etyki Telewizji Polskiej w odpowiedzi na skargę Kołtysia.
więcej
|
,,Minęła 20" w TVP Info straciła 62 tys. widzów. Wydanie o ataku na Ogórek hitem
W tym roku program „Minęła 20” ogląda średnio 544 tys. widzów. Jest to o 62 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Największą widownię zgromadził odcinek, w którym m.in. poruszono temat ataku na Magdalenę Ogórek - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Spółka Eska TV zmieni się w Music TV
Spółka Eska TV - nadawca kanałów Eska TV, Eska TV Extra i Eska Rock TV zmieni nazwę na Music TV. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wyraziła zgodę na przejęcie uprawnień wynikających z koncesji z jednej spółki na drugą. Ma to związek z planowanym przekształceniem formy prawnej firmy - ze spółki akcyjnej w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością.
więcej
|
KRRiT chce przeanalizować wizerunek kobiet w polskich serialach
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji poszukuje wykonawcy do przeprowadzenia badań programów radiowych i telewizyjnych. Chodzi m.in. o sprawdzenie, jak są przedstawiane kobiety w polskich serialach.
więcej
|
Kontynuacje sprawdzonych programów w wiosennej ramówce Polsat Play (wideo)
Wiosną 2019 roku w ramówce Polsatu Play widzowie mogą zobaczyć kontynuacje znanych już programów, m.in.: „Chłopaków do wzięcia” czy „Kloszarda Story”.
więcej
|
,,Wrogi świat" od 14 kwietnia w National Geographic
Od 14 kwietnia w National Geographic będzie można oglądać nocy cykl „Wrogi świat”.
więcej
|
Zmarła Agnieszka Mieleszkiewicz, wieloletnia dziennikarka TVP3 Warszawa
W wieku 47 lat zmarła dziennikarka Agnieszka Mieleszkiewicz. Przez wiele lat pracowała w TVP3 Warszawa.
więcej
|
Poseł Nowoczesnej zarzucił dziennikarzowi TVP3, że wspiera PiS, bo ma w klapie polską flagę (wideo)
W programie „Twój wybór” w TVP3 poseł Nowoczesnej Jerzy Meysztowicz zarzucił prowadzącemu Wojciechowi Musze, że jest stronniczy, ponieważ ma w klapie znaczek z flagą Polski, a to symbol PiS.
więcej
|
TVP1 liderem oglądalności, TVN24, TVP Info i TVP ABC topowymi kanałami tematycznymi (top 150 stacji)
W lutym br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym była TVP1. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotowało TVN24. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Dzień z Disneyem" w Poniedziałek Wielkanocny w Polsacie (wideo)
W poniedziałek, 22 kwietnia Polsat przez cały dzień będzie prezentować animowane i aktorskie filmy kinowe Disneya w ramach tzw. „Dnia z Disneyem”.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zenith przejmuje od Arena Media obsługę mediową Crédit Agricole
Bank Crédit Agricole rozstrzygnął przetarg na planowanie i zakup mediów offline, wybierając w nim ofertę Zenith (Grupa Publicis). Marketer zakończył współpracę w tym zakresie z Arena Media (Havas Media Group).
więcej
|
,,Viva" wyprzedziła ,,Twój Styl" we wpływach reklamowych, mocno w górę także ,,Claudia" (Top 10)
Po dwóch miesiącach br. na pozycję lidera wpływów z reklam wśród magazynów wysunął się dwutygodnik „Viva”, detronizując „Twój Styl”. Spadły przychody „Tele Tygodnia”, „Życia na gorąco” i „Urody życia”.
więcej
|
Jacek Braciak jako nieprzejednany ojciec w reklamie oferty telewizyjnej Cyfrowego Polsatu z IPTV (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca ofertę telewizyjną Cyfrowego Polsatu z kanałami HBO i Eleven Sports oraz opcją IPTV. W akcji występuje aktor Jacek Braciak.
więcej
|
Jalape?o Burger wraca do menu McDonald's
W wyniku głosowania internautów, do menu McDonald's Polska wróciła kanapka Jalapeño Burger. Działania reklamowe przygotowała agencja Isobar Polska.
więcej
|
Kancelaria premiera szuka producenta spotów promujących ,,piątkę Kaczyńskiego"
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów szuka w przetargu firmy, która wyprodukuje spoty telewizyjne i radiowe promujące tzw. „piątkę Kaczyńskiego” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Przeznaczy na to 762,6 tys. zł.
więcej
|
Unilever będzie walczyć z zawyżaniem statystyk kampanii w digitalu
Unilever będzie walczyć z wydawcami próbującymi zawyżać statystyki reklamowe na swoich stronach. Bardziej restrykcyjne kontrole mają pomóc wyeliminować boty sztucznie nabijające wyświetlenia kampaniom tego marketera w serwisach internetowych.
więcej
|
Grupa K2 ze 108,8 mln zł wpływów i 2,3 mln zł zysku. Mało nowych klientów K2 i K2 Media, w górę Fabrity i Oktawave
W ub.r. grupa kapitałowa K2 zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 1,4 proc. do 108,79 mln zł oraz 2,32 mln zł zysku netto (wobec 3,79 mln zł rok wcześniej. - Niezadowalające okazały się przede wszystkim procesy pozyskiwania nowych klientów w segmencie agencyjnym oraz mediowym - przyznaje prezes firmy Tomasz Tomczyk. Wzrosły natomiast przychody platform technologicznych Fabrity i Oktawave.
więcej
|
W 2021 roku Amazon zdobędzie 11 procent amerykańskiego rynku reklam. Przychody przekroczą 19 mld dolarów
Za trzy lata Amazon osiągnie w Stanach Zjednoczonych przychody reklamowe na poziomie 19,2 mld dol. - przewiduje firma analityczna eMarketer. Udział Amazona w amerykańskim rynku reklam wyniesie 11,2 proc. ustępując jedynie Google i Facebookowi. Ponadto muzyczna platforma Amazon Music w 2021 roku zgromadzi prawie 42 mln użytkowników w USA stając się najszybciej rosnącym serwisem muzycznym w tym kraju.
więcej
|
Cola-Cola wypuszcza na rynek własny napój energetyczny pod marką Coke
Coca-Cola Energy pojawi się w przyszłym miesiącu na rynku hiszpańskim i węgierskim.
więcej
|
Media Saturn wynagradza bonami za naruszenie interesów konsumentów
Media Saturn zmieniła warunki umów sprzedaży określające terminy złożenia reklamacji przez klientów. To wynik decyzji prezesa UOKiK, który uznał, że firma naruszyła zbiorowe interesy konsumentów. Pokrzywdzeni mogą liczyć na bony.
więcej
|
Usain Bolt superbohaterem w reklamie Virgin Media
Biegacz Usain Bolt został twarzą najnowszej kampanii reklamowej Virgin Media, dostawcy usług telekomunikacyjnych.
więcej
|
North Face stworzyła torby ze starych namiotów
Producent outdoorowej odzieży i akcesoriów North Face wypuściła na rynek serię toreb, wyprodukowanych ze starych namiotów.
więcej
|
McDonald's reklamuje serwowanie McMuffina z jajkiem przez cały dzień (wideo)
Sieć restauracji McDonald's będzie teraz sprzedawać kanapkę McMuffin z jajkiem nie tylko w porze śniadaniowej. Promuje to specjalny spot reklamowy przygotowany przez TBWAParis.
więcej
|
Przemysław Kurdziel odpowiada za strategię biznesową Focus Media Group
Do zespołu Focus Media Group dołączył Przemysław Kurdziel, obejmując stanowisko new business directora. Wcześniej przez blisko cztery lata pracował w Walk Events.
więcej
|
Znikające w praniu skarpetki? Monoprix w spocie ma rozwiązanie (wideo)
Francuska marka odzieżowa Monoprix wzięła się za problem znikających w praniu skarpetek. Swoje rozwiązanie promuje zabawnym spotem reklamowym, który przygotowała agencja Rosapark.
więcej
|
mBank wycofuje z użycia plastikowe butelki i naczynia
Grupa mBank wycofuje się z kupna plastikowych butelek. Nie będzie też używać plastikowych sztućców, talerzy i kubków. Klienci i pracownicy banku będą pić filtrowaną kranówkę.
więcej
|
Dove tworzy bazę nieretuszowanych zdjęć kobiet
Należąca do Unilevera marka Dove rozpoczęła współpracę z Getty Images, by w ramach projektu fotograficznego #ShowUs zmienić obraz kobiet na świecie.
więcej
|
Konqubinat zmienia nazwę na Lewicka & Kapuściński
Duet reżyserski, Karolina Lewicka i Tomasz Kapuściński, wcześniej jako Konqubinat, działają teraz pod marką Lewicka & Kapuściński.
więcej
|
Simon Cook pokieruje festiwalem reklamowym Cannes Lions
Firma Ascential przywraca stanowisko dyrektora zarządzającego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Objął je Simon Cook.
więcej
|
Tauron reklamuje serwis internetowy dla klientów
Tauron wystartował właśnie z kampanią informacyjno-marketingową, która podkreśla zalety oferty i serwisu internetowego Mój Tauron.
więcej
|
Proponowane ograniczenia dotyczące marek własnych mogą też zaszkodzić polskim sieciom handlowym
Zapowiedziane przez premiera Mateusza Morawieckiego ograniczenia dotyczące sprzedaży marek własnych w dużych sklepach, a mające pomóc polskim rolnikom mogą w efekcie uderzyć w polskich producentów i dostawców. Mogą też zaszkodzić polskim sieciom handlowym, dla których są narzędziem walki konkurencyjnej z dyskontami.
więcej
|
Women Power Day
Już 4 kwietnia w Warszawie odbędzie się Women Power Day - trzecia edycja największej w Polsce konferencji o komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet, organizowanej przez Ringier Axel Springer Polska. Women Power Day to niezwykłe spotkanie łączące w jednym miejscu uznanych Ekspertów z Polski i zagranicy dzielących się swoją unikalną wiedzą, badaniami i inspirującymi case studies na temat komunikacji do kobiet.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Agora wydłużyła o 5 miesięcy limit kredytowy, po kupnie Eurozetu ma 35 mln zł do wykorzystania
W ramach aneksu do umowy kredytowej Agora przesunęła końcowy termin obowiązywania limitu kredytowego w DNB Bank Polska z 23 maja na 29 sierpnia br. Z puli 135 mln zł pozostało jej jeszcze 35 mln zł. Spółka negocjuje z konsorcjum banków pozyskanie nowego finansowania.
więcej
|
,,Viva" wyprzedziła ,,Twój Styl" we wpływach reklamowych, mocno w górę także ,,Claudia" (Top 10)
Po dwóch miesiącach br. na pozycję lidera wpływów z reklam wśród magazynów wysunął się dwutygodnik „Viva”, detronizując „Twój Styl”. Spadły przychody „Tele Tygodnia”, „Życia na gorąco” i „Urody życia”.
więcej
|
Dom Spotkań z Historią nowym wydawcą Dwutygodnik.com
Od 27 kwietnia w sprzedaży pojawi pierwszy numer "Dwutygodnika" po jego reaktywacji, który będzie finansować miasto stołeczne Warszawa. Nowym wydawcą magazynu został Dom Spotkań z Historią.
więcej
|
Nowe pismo ,,W drodze" dla rosyjskojęzycznych katolików
W marcu ukazało się wydanie dominikańskiego miesięcznika „W drodze” („? ????”) w języku rosyjskim. Nowy magazyn jest adresowany do rosyjskojęzycznych katolików, ma pomóc czytelnikom w rozwoju wiary oraz pogłębieniu spojrzenia na współczesność z perspektywy katolickiej.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski" liderami sprzedaży e-wydań
W styczniu br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych miała „Rzeczpospolita”. Z kolei wśród dzienników regionalnych i lokalnych na pierwsze miejsce awansował „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Działkowiec" liderem w styczniu. ,,Mój Piękny Ogród" najbardziej w dół
W styczniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie uplasował się „Działkowiec”. Tytuł ten jako jedyny pochwalić się mógł wzrostem, z kolei najbardziej stracił „Mój Piękny Ogród”.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" ma sprostować sugestię, że agencja Bridge była kanałem kontaktów GetBacku z rządem
Sąd Apelacyjny w Warszawie nakazał publikację w „Gazecie Wyborczej” (Agora) i jej portalu internetowym Wyborcza.pl sprostowania sugestii z artykułu Wojciecha Czuchnowskiego i Małgorzaty Kolińskiej-Dąbrowskiej z czerwca ub.r., jakoby agencja komunikacyjna Bridge była kanałem kontaktu firmy windykacyjnej GetBack z osobami z rządu.
więcej
|
|
|
Premier Morawiecki chce bronić internautów przed ACTA 2. Prawnicy: Tu nie ma miejsca na dowolność
Premier Mateusz Morawiecki zapowiedział, że rząd w obliczu nowego prawa autorskiego będzie walczył o wolność w sieci i tak implementował dyrektywę unijną, by zachować jak najwięcej swobód dla internautów. Prawnicy nie mają wątpliwości, że premier może nie dotrzymać obietnicy, bowiem Polska jako członek wspólnoty europejskiej ma niewielką swobodę we wdrażaniu unijnych przepisów. - Wypaczenie ducha dyrektywy może skończyć się dla naszego kraju poważnymi konsekwencjami, a wypowiedź premiera ma raczej charakter przedwyborczy - oceniają dla Wirtualnemedia.pl prof. Robert Grzeszczak i adwokat Piotr Schramm.
więcej
|
Jerzy Owsiak z Rzecznikiem Praw Obywatelskich chce walczyć z mową nienawiści
Fundacja WOŚP wspólnie z Rzecznikiem Praw Obywatelskich Adamem Bodnarem zorganizowała debatę „Ja nie hejtuję, ja rock'n'rolluję", której celem była dyskusja o mowie nienawiści. - Nie wykłady, tylko aktywne działania wciągające ludzi, tak by dany problem właśnie ich dotyczył, mogą spowodować zmianę postaw - uważa Zbigniew Hołdys.
więcej
|
Studio Filmów Rysunkowych z własnym kanałem na YouTube. Wytwórnia usuwa pirackie kopie ,,Bolka i Lolka", ,,Reksia" i ,,Przygód Baltazara Gąbki"
Studio Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej zawarło z Google umowę, dzięki której w serwisie YouTube powstał oficjalny kanał wytwórni oferujący za darmo i legalnie filmy animowane. W bibliotece są odcinki „Bolka i Lolka”, „Reksia” czy „Porwania Baltazara Gąbki”. Jednocześnie SFR za zgodą administracji YouTube samodzielnie odnalazła i usunęła z serwisu kilka tysięcy nielegalnych kopii swoich kultowych tytułów.
więcej
|
CDA chce przeprosin i 100 tys. zł zadośćuczynienia od dziennikarki ,,Gazety Wyborczej"
Właściciel serwisu CDA.pl skierował do Sylwii Czubkowskiej z „Gazety Wyborczej” (Agora) pismo wzywające do publikacji przeprosin i zapłaty 100 tys. zł zadośćuczynienia na cel społeczny. Powodem jest tekst Czubkowskiej, w którym o CDA.pl jest tylko krótka wzmianka.
więcej
|
Tomasz Bagiński podpisze osobną umowę na reżyserowanie ,,Wiedźmina" dla Netflixa
Firma produkcyjna Platige Image poinformowała, że związany z nią Tomasz Bagiński podpisze osobne porozumienie dotyczące współpracy przy realizacji serialu „Wiedźmin” („Witcher”) dla Netflixa.
więcej
|
Wirtualna Polska ma już ponad tysiąc pracowników, jedna czwarta rotuje się w ciągu roku. Zarobki zarządu o 1,1 mln zł w górę
W ub.r. w Wirtualna Polska Holding pracowało na etacie 1046 osób (87 więcej niż rok wcześniej), z czego 42 proc. w wieku do 30 lat. W skali roku zmieniła się jedna czwarta pracowników. Czworo członków zarządu zarobiło łączni 5,52 mln zł, o 1,12 mln zł więcej niż w 2017 roku.
więcej
|
Amazon szykuje newsowy serwis wideo z materiałami od zewnętrznych nadawców
Koncern Amazon przygotowuje nowy serwis newsowy przeznaczony na platformę wideo Fire TV – wynika z nieoficjalnych doniesień. Oferta ma obejmować bieżące wiadomości oraz materiały publicystyczne przygotowywane przez zewnętrznych nadawców, wśród nich jest między innymi Verizon.
więcej
|
Unilever będzie walczyć z zawyżaniem statystyk kampanii w digitalu
Unilever będzie walczyć z wydawcami próbującymi zawyżać statystyki reklamowe na swoich stronach. Bardziej restrykcyjne kontrole mają pomóc wyeliminować boty sztucznie nabijające wyświetlenia kampaniom tego marketera w serwisach internetowych.
więcej
|
Grupa K2 ze 108,8 mln zł wpływów i 2,3 mln zł zysku. Mało nowych klientów K2 i K2 Media, w górę Fabrity i Oktawave
W ub.r. grupa kapitałowa K2 zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 1,4 proc. do 108,79 mln zł oraz 2,32 mln zł zysku netto (wobec 3,79 mln zł rok wcześniej. - Niezadowalające okazały się przede wszystkim procesy pozyskiwania nowych klientów w segmencie agencyjnym oraz mediowym - przyznaje prezes firmy Tomasz Tomczyk. Wzrosły natomiast przychody platform technologicznych Fabrity i Oktawave.
więcej
|
W 2021 roku Amazon zdobędzie 11 procent amerykańskiego rynku reklam. Przychody przekroczą 19 mld dolarów
Za trzy lata Amazon osiągnie w Stanach Zjednoczonych przychody reklamowe na poziomie 19,2 mld dol. - przewiduje firma analityczna eMarketer. Udział Amazona w amerykańskim rynku reklam wyniesie 11,2 proc. ustępując jedynie Google i Facebookowi. Ponadto muzyczna platforma Amazon Music w 2021 roku zgromadzi prawie 42 mln użytkowników w USA stając się najszybciej rosnącym serwisem muzycznym w tym kraju.
więcej
|
Facebook zaostrza zasady reklam politycznych przed wyborami do Parlamentu Europejskiego
Facebook zapowiedział, że w związku z kampanią wyborczą do Parlamentu Europejskiego wprowadza nowe regulacje dotyczące zamieszczania politycznych reklam w serwisie. Podmioty chcące opublikować przekaz o charakterze wyborczym będą musiały przejść proces weryfikacji, przy reklamach pojawią się informacje o źródłach ich finansowania, a użytkownicy otrzymają możliwość przeglądania historii politycznych materiałów promocyjnych zamieszczanych na Facebooku.
więcej
|
Po reportażu ,,Superwizjera" właściciel Pikio.pl przeprasza za serwis fake newsowy i zapowiada platformę fact checkingową
W „Superwizjerze” TVN pokazano reportaż Bertolda Kittela i Anny Sobolewskiego o należącym do HGA Media serwisie Newsweb.pl (potem przemianowanym na Raportdnia.pl) publikującym fake newsy m.in. o imigrantach. Szef HGA Media Albert Wójcik zapewnił, że strona działała „za plecami” władz firmy i została zamknięta jesienią ub.r.
więcej
|
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Drugi sezon ,,Śladu" od 2 kwietnia w Polsacie. Zagrają Joanna Koroniewska, Waldemar Błaszczyk i Ada Fijał
|
Studio Filmów Rysunkowych z własnym kanałem na YouTube. Wytwórnia usuwa pirackie kopie ,,Bolka i Lolka", ,,Reksia" i ,,Przygód Baltazara Gąbki"
|
Tomasz Bagiński podpisze osobną umowę na reżyserowanie ,,Wiedźmina" dla Netflixa
|
Tom Hanks zagra menadżera Elvisa Presleya. Nowy film Baza Luhrmanna
|
Sonequa Martin-Green i LeBron James w filmie "Kosmiczny mecz 2"
|
Denzel Washington zagra w filmie "Makbet" Joela Coena
|
|
|